Tarczobębny tył W żadnym A3 nie było tarczobębnów Autor- zalany olejem silnik się myje i dopiero po jeździe próbnej sprawdza i lokalizuje wyciek Hamulce- jak grubość ponad milimetr ponad min. to można pokusić się o przetoczenie i zamontowanie z nowymi klockami. Opcja droższa albo jeśli nie ma z czego toczyć to wymiana kompletu czyli klocki i tarcze...
Nie wiem czy te preparaty nadają się tam gdzie występuje ruch (wał względem uszczelnienia - simering)
Trzeba to umyć benzyną ekstrakcyjną i obserwować. Żeby się nie okazało że to zalanie po wymianie a nie świeży wyciek.
Zostaw, jako że nadużywasz pedału gazu to to jest normalne.
Filtr oleju
Zajrzyj mu we wtyczkę czy piny nie są różowe od wycieku
http://img208.imageshack.us/img208/4036/...
korek sprawdzony?
Na zdjęciu jest koło od pompy płynu chłodzącego? Jeżeli tak, to simering do wymiany.
witam ja mam tez ten sam problem z ktorym borykam sie juz od dobrych paru miesiecy bylem u roznych mechanikow jeden mowil ze moze byc opadnieta tuleja pod cylindrem i zaproponowal ze najlepsza opcja bedzie jak auto sprzedam:/ co mi sie nie kalkulje poniewaz juz troche przez rok jezdzenia dolozylem. auto z 98 roku 1,6 benz. wie ktos co to moze byc?
Ludzie, przecież to można dokupić w serwisie za grosze.
Właśnie autko na firmie dziś mam i nie mam jak spojrzeć. Pod tym względem nie władam profesjonalnym słownictwem lecz właśnie ta czarna część była z zewnątrz w oleju. Intercooler mu wczoraj oglądałem i był suchutki, tam miał trochę jakiegoś syfu z piachem od dołu, lecz nie mam dolnej osłony silnika więc to raczej normalne. W piątek oddaje go na rozrząd...
Ja mam 1.9tdi AFN i jak sprawdzałem kolory swoich wtrysków (czy nie leją) to u mnie miedziana uszczelka miała luz dokręciłem i :) Wiec myślę ze ten luz nie ma tu nic do tego wycieku problem raczej leży nie po stronie miedzianej uszczelki tylko po dwóch stronach gdzie uszczelka przylega do wtryskiwacza i głowicy (wyczyść dokładnie wtrysk, głowice i wtedy...
Myj smialo. Na ciezkim syfie nie poznasz wycieku
Ten kod silnika miał wadliwą pokrywę zaworów, pękała na szwach i się krzywiła. U mnie olej był w gniazdach wtryskiwaczy najbardziej 3 i 4 i też od dolotu. Wymieniłem pokrywę na Febi i susza.
po wymianie zbiorniczka wszystko OK
Leje się z ośki rozpieraka. I co dostanę medal? Kup sobie nowy zacisk i wymień, tyle w temacie.
Po to daje się UV żeby w niepewnym układzie zobaczyć pocenie się. Trzeba zdiagnozować co jest przyczyną i wymienić.
Obejrzyj wszystkie przewody. Któryś pękł. Nie znam się za bardzo na samochodach, patrzyłem pobieżnie to cieżko było cokolwiek wypatrzyć z racji, że płyn porozlewany jest po wszystkich częściach pod maską. Podpowiesz mi gdzie szukać tych wężyków? Ze schematów średnio potrafię cokolwiek wyczytać.
Czy wyciek wody pod fotelem jest sytuacja krytyczną Zdecydowanie jest. Każdy "ekspert" to potwierdzi!
Umyj zmywaczem w sprayu. Osusz powietrzem.I posyp mąką ziemniaczaną. Będzie widac skąd leci.
po wymianie bloku wszystko wrociło do normy
A gdzie napisane ze do podlogi??
Jak by padł ci wysprżeglik miał byś wyciek a tym samym znikał by płyn hamulcowy... A jak nie znika to typowy objaw uszkodzenia pompki.
Witam wydaje mi się że nieszczelna izolacja. Powietrze zimne z lodówki styka się z ciepłym i wytrąca się woda na ściankach.
Auto ma ponad 380tyś km (PROSIMY NIE REGULOWAĆ ODBIORNIKÓW-CYFRY SĄ BEZ BŁĘDU) Co w tym dziwnego?Taki przebieg to nie wiele dla porządnych samochodów, a A3 zdecydowanie do takich należy.
pioart dzięki. no akurat o klimie nie pomyślałem,no ale faktycznie
Czym może to być spowodowane ? Jestem w stanie to sam naprawić ?
Lusterkiem. Na bank kruciec przykręcany do głowicy na dwie śrubki. Dostęp niestety nie jest ciekawy ale wykonalny.
olej zaczol wyciekac z tego samego miejsca i obawiam sie ze jeśli znienie przewod na nowy lub uszczelnie wyciek znowu zdazy sie to samo a zdaje sobie sprawe ze przez cos takiego mozna zarżnać silnik!!turbina jeszcze jest na gwaranci do lipca!prosze o pomoc bo oleju musze dolewac co najmniej litr na jakies trzysta km. ...pytanie brzmi czy próbować uszczelnic...
O jakich ilościach płynu mowa?
Ja Wam powiem jak to było :D Handlarzyna świeżo po zakupie, tuż przed włączeniem betoniarki do urabiania szpachlu, dekielek odkręcił co by paliwo ściągnąć :D A wystarczy dokręcić nakrętkę. Jeśli jest jeszcze uszczelka cała.
Witam Wszystkich i Życzę Wszystkiego Dobrego. Mam takie pytanie odnośnie hydraulicznego układu wspomagania kierownicy. Czy pocenie się maglownicy w okolicach osłony drążka kierowniczego (wizualnie płynu nie ubywa patrząc na miarkę w korku) ma wpływ na wyrzucanie podczas dłuższej jazdy płynu przez odpowietrznik w korku zbiorniczka wspomagania. Jeżdżąc...
Witam, ostatnio wjechałem na kanał żeby wymienić kompresor klimy. Zauważyłem że jak idzie rurka do intelcolera, to ona jest cała zaolejona, krople oleju normalnie są, zaznaczam że co około 3k km dolewam 1l oleju. Ja w mechanice silnikowej nie jestem obeznany w ogóle, stąd moje pytanie czy to już koniec turbiny ? Samochód ma nalatane 309 tyś km, w mocy...
Przewód odmy (rurka) szczelna ?sprawdź to.
płyn czyściutki i w oleju też nie widać, żeby cokolwiek się do niego dostawało. Jutro jeszcze zobaczę, czy są jakieś wycieki, ale dziś nic nie widziałem.
Sprawdź jeszcze czy czasem płyn nie jest wydmuchiwany przez ciśnienie z uszkodzonej uszczelki lub uszkodzonej głowicy- przy zimnym silniku i odkręconym korku naczynia wyrównawczego zapal silnik i obserwuj czy nie pojawią się bąbelki w płynie.Jeżeli tak to najprawdopodobniej płyn w wyniku wzrostu ciśnienia w układzie jest wydmuchiwany przez rurkę przelewową...
oczywiście może się zająć ale nie każdy będzie chciał bo to zabawa może poszukaj sam, osusz wnętrze potem woda po samochodzie i patrzysz czy gdzieś zrobi się mokro, szukaj po uszczelkach drzwi szyb, lampy, nawiewy łączenia elementów, wystarczy że guma lekko się zawinie i już puści wodę.
Nie chodzi o wyciek tylko o prawidłowy poziom oleju
No to się czesto zdarza też że farfle zaklejają smok. Jak wyżej miska na dół.
Jestem z Kuj-Pom wiec pewnie wolalabym kogos dobrego z okolic wloclawka/torunia
Zapalila mi sie kontrolka od stanu plynu chlodniczego. faktycznie bylo malo dolalem troche, jednak przy otwieraniu zbiorniczka stan sie podniosl prawie do maksa.Dzisiaj znowu sie zapalila i historia sie powtorzyla ale teraz nie dolewalem tylko odkrecilem zbiorniczek . Czy to moze oznaczac walnieta uszczelke pod glowica. Nie ma zadnego wycieku
Wody czy płynu chłodzącego? Płynu nie ubywa z układu?
(at)romuald-f dzięki! mikro rozszczelnienie i wyciek oleju z miski olejowe skrzyni.
Jeżeli chodzi o nadmierne zużycie oleju to są 4 możliwości: - Turbina (widoczny olej w dolocie) - zużyte pierścienie i gładź cylindrów.( Niskie sprężanie ) - uszczelniacze zaworów. - wreszcie wycieki na zewnątrz.
Miałem jeden przypadek w A3 na felgach 18' po dwóch latach pojawil sie ponownie wyciek . Pozostałe spisują sie OK do tej pory.
Podjedź do kogoś na sprawdzenie spalin w zbiorniczku wyrównawczym od płynu. Koszt od 30-50zł, w mojej okolicy 30zł. Więc grosze. Sprawdzisz tym samym czy spaliny nie dostają się do układu chłodz. i czy głowica ok. Sprawdź też czy nie masz "zarzyganego" silnika olejem od spodu, bo moze masz gdzieś po prostu nieszczelnosć. Jak będzie ok. zalej go 10w40,...
Dwa powody: 1. Nie osuszony dokładnie samochód, w tym przypadku wszystko minie po osuszeniu. 2. Nadal jest wyciek. Jak zobaczysz ubywanie płynu, rozbierasz jeszcze raz.
Króciec, sprawdź czy to na pewno z pod niego, bo idę o zakład że to nie jest miejsce wycieku. Ropa leci z tego dolnego bliżej bloku?
Wymiana pierścieni plus sprawdzenie co w głowicy ,na pewno jej planowanie plus uszczelniacze.To takie mimimum co musisz zrobić.Szykuj się na okolice 2500 zł.Rozrząd kiedy do wymiany?Nowe świece,zlikwidować wycieki to nawet i może okolice 3000 zł.Ceny nie ustalisz,wyjdzie w trakcie roboty.
Dodam jeszcze ze wymienilem termostat bo temperatura na termostacie pojawiała sie tylko wtedy jak np stałem w korku.Jak jechałem na trasie caly czas bylo 60 stopni ale cieple powietrze lecialo.Zapach spalin hm?tak jakby palił olej,nie ma żadnych wycieków spod spodu
Poczytaj lub zapytaj na forum poświęconym Audi a3 tu masz link do tematu - http://www.a3-club.net/forum/showthread.... Nie słuchaj mechaników, którzy każą zalać mineralny - bo taki był, bo się rozszczelni bez obaw-to nie 125p. Ja zalałbym pełny, prawdziwy syntetyk 5W-40, przedtem zrobiłbym...
Na wycieki żaden "specyfik" nie pomoże . Uszczelniacz chłodnicy też nie zda egzaminu.
witam, jezeli jeżdzisz na krótkich trasach to mozliwe że jest sporo wody wykroplonej w układzie wydechowym ze spalin, rada pojechać do koleżanki na ploty :D ze 100km, raczej gęstość płynu nie ma znaczenia by ubywał( na wodzie to by wyciekła) :D , jeżeli nie ma oznak wycieku mozliwe ze jest wyciek na pompie wody ale taki że jest tylko na pracującym silniku...
W ostatnich blokach masz bloki od wycieków😉😂.A jak nie dojrzysz tego w vcds to zajedź do warsztatu tam pokażą gdzie😉😂😊
Witam, poszukuję pomocy przy wyświetlającym się błędzie niskiego ciśnienia oleju (oldruck). Pacjent Audi A3 8P 2.0 TFSI, kod silnika BWA. Wymieniona pompa wysokiego ciśnienia, zrobiona płukanka, zalany olej 5W-40, filtr Mann. Dodatkowo wymieniony filtr paliwa, czujnik ciśnienia oleju sprawny, brak wycieków z silnika. Kompresja 12-12,5 bar równa. Błąd...
Jeżeli jest w astrze skrzynia m32 to wystarczy wymieniać olej co 60tys i pilnować aby nie było wycieków. Jeżeli jest już inna nowsza to na pewno nie będzie gorsza. Stare audi a3 kontra nowa astra to naprawdę nieźle porównanie, stare audi już jest wytłuczone i czeka na kolejnego właściciela, pasjonata marki a nowa astra ma jeszcze długa przyszłość i...
Płyn delikatnie ucieka, ale kontrolka zapala się nawet, kiedy jest na poziomie maximum. Węże są twarde. Dodano po 5 W internecie wyczytałam, że może to być wina niesprawnego wentylatora chłodnicy, albo wycieku z obudowy termostatu, miał ktoś może z tym do czynienia?
Przewód jest na oczko te zaciski są przednie a samochód to audi a3 zacisk nie jest aluminiowy wymieniłem odpowietrznik na inny tzn ma inny stożek troszkę dłuższy jutro zobaczę ale wydaje mi się że powinno być ok
Witam. Zauważyłem dziś rano wyciek pod autem- A3 8L 1.9 TDI 9O km. . Po sciągnieciu osłony silnika okazało sie że cieknie z pompy wtryskowej. Doczytałem na forum że można spróbowac dokrecic tą dużą śrubę miedzy rurkami idącymi do wtrysków(na zdj.) https://obrazki.elektroda.pl/4429657300_... Nie chciałem odkrecac tych rurek wiec DELIKATNIE...
A w okolicach rozrządu z pompy wody wycieku brak? Można zdjac górna obudowę rozrządu i zobaczyć czy nie jest mokro w okolicy rozrządu, czasami lubiły tam przeciekać, jeżeli stwierdzono ze chłodnica silnika i nagrzewnice nie mają wycieku, plus pompa wody zostaje UPG. Ewentualnie sprawdzić poziom oleju czy nie przybywa od strony chlodniczki oleju, rozumiem...
Witam. Mam problem z ubytkiem płynu chłodniczego w Audi a3 2.0 z 2005 roku. Średnio raz w tyg. dolewam 250ml. Wymieniona została pompa wody, następnie jakaś obejma czy coś takiego ale niestety usterka nadal występuje a wycieku nie widać. Silnik pracuje bez zarzutów, nie kopci. Czy ktoś jest w stanie mi podpowiedzieć co może być przyczyną?
jesli chodzi o wyciek to uszkodzona jest chlodnica bo ciekne wiec bedzie wymieniona na nowa potem dalej bede szukał /zapomanilen dodac cisnienie jest sprawdzone manometrem
Dym jest lepszy bo od razu pokazuje ale ja nie wierzę w to że ciśnienie z kompresora takiego jak na wulkanizacji nie pokaże gdzie jest dziura albo na stacji paliw. Konkretny kompresor to i z 10 barów może naładować, to by Ci rozsadziło wszystko co masz pod maską. To trzeba tak zrobić jak z kołem od roweru - dętką, naładować powietrze i potem pryskać...
No dobra, na początek określ się czy są wycieki, czy "raczej ich nie ma", czy poziom oleju się nie podnosi czy "raczej się nie podnosi", test CO2 dużo Ci powie.
Ostatecznie obróciło panewkę. Pół roku temu. Przez ten czas lany ACEA A3 5W40. Zrobił 100 000 km. Brał ok 0,2 do 0,3 l na 1000 km, częściowo przez wycieki. Po weryfikacji okazało się, że miał przejechane 500 000 km (kupiłem cofnięty). Sprzedany miesiąc temu, nowy właściciel coś tam innego włożył, jakiś S, w każdym razie nie M43.
Patrząc na przebieg to nie spodziewaj się cudów branie oleju na pewno występuje więc nie przepłacaj za olej bo to daremne a wycieki notoryczne trochę chłodno ale prawdziwie a teorii czy 5w czy 10w to tyle co mechaników patrząc z praktyki to zapodaj ceramizera bo to działa
Witam. Posiadam od około roku Audi A3 8l 1.6 z 2002 roku. Od kilku tygodni zauważyłem że żre mi olej jak głupia . 2 tygodnie temu dolałem pół litra i ostatnio musiałem dolać prawie podobną ilość. Najlepsze że nie wiem czym był zalany wcześniej , nikt nie wiedział , karteczek też nie bylo. Dla bezpieczeństwa zalałem castrolem 10w40. Sprawdzane było cisnienie...
a czy przy zakupie bloku trzeba tez kupic głowice?
Witam zazwyczaj czarny dym świadczy nadmiernej ilości paliwa nie przepalonej przez silnik a biały o niespalonym oleju silnikowym w komorze spalania.sprawdzałeś czy nie bierze oleju.Jak się zachowuje turbo czy pracuje normalnie. Dodano po 2 Trzeba sprawdzić czy nie ma wycieków oleju w turbie.
samochód zgasł próbuje odpalić i nawet nie kreci rozrusznik jest to audi a3 8L 1.9tdi 110km jaka może być przyczyna? Rozbiegł się, na 99% silnik na złom. Przyczyną najprawdopodobniej są wycieki oleju z turbiny kondensujące się w intercoolerze. Zostały zassane i nastąpił samozapłon ( jak to Dieslu). Jedynym ratunkiem w takim wypadku jest "zaduszenie"...
Luzów nie ma takowych. Mój mechanik patrzył na to i wymienił te rzeczy. No ale dalej to samo. Jak się kierownica ułoży to tak sobie idzie. Zazwyczaj jest to prawa strona. A może to być przyczyna amortyzatorów? Niby mówił że proste i wycieków żadnych nie widział... albo są jeszcze łożyska na mcperson-ie, one odpowiadają za odpowiednie ustawienie kierownicy?
Witam, jaki polecacie olej silnikowy do auta Audi a3 8l 1.9tdi 101km z przebiegiem 295 tyś przebiegu ? Dodam że popija olej, może też ktoś pomoże ? Nic nie kopci, ma dobre przyśpieszenie, silnik pracuje równiutko, wycieków odziwo na silniku też nie zauważyłem. Dodano po 7 dodam że na ostatnim serwisie warsztatowym, przy przebiegu 286tys zalewany był...
Proponuje podmienic głowice na inne i sprawdzić, byc może wycieka za dużo tuszu z którejś z głowic. Przedstaw skan jakiegoś wydruku, będzie łatwiej ocenić przyczynę
Najczęściej przyczyną takiego objawu jest rozwarstwienie wewnętrznych warstw gumy w wężykach. W jedną stronę płyn przepływa, cofać się nie chce, rozwarstwienie działa jak zastawka żylna w ciele człowieka. Uszkodzenie powstaje w starych przewodach, bo guma też niszczeje, a najszybszym sposobem na takie zepsucie sobie wężyków to zgniecenie ich przy wymianie...
Hmm.. no chyba za wiele ci nie pomogę. Pierwsze w sumie co bym sprawdził to uszczelki te miedziane pod śrubką węża od oleju - czy nie wycieka może tam coś spod np. węża łączącego turbo z silnikiem, w okolicy kolektora wydechowego. Sam z ciekawości muszę sprawdzić czy u mnie nic tam nie wycieka, aczkolwiek jakichś ubytków w stanie oleju nie obserwuję....
Witam. Mam problem z Audi A3 1.9tdi 90km 2000r. Na początku zaczęło mi strasznie pompować węże od układu chłodniczego. Jakoś pół roku temu. Powód korek zbiorniczka. 3 miesiące temu znowu się zaczęło. Wymiana króćca bo tryskało. Dalej węże są mocno twarde. Wymieniony termostat. Wymieniony kompletny rozrząd z pompą. Wycieku nie widać. Węże napompowane....
Ja dałem tylko nowy gumowy oring, bo tamten miał ogromny luz i nic więcej. Wyczyściłem króciec do czysta i jak wcześniej był cały mokry i brudny to teraz czysty jak łza, nawet śladowej ilości wycieku nie ma. Zdarzyło mi się również, ze 2 razy przy przełączaniu na LPG auto zgasło, Ale dziś juz ok przełączał.
Nie, to nie ten. Napisałem iMatic 450 , ATF Multivehicle. .......... przed uruchomieniem silnika zakręcamy korek? ........... NIE. .......... uruchamiamy silnik i ponownie wlewamy olej aż do momentu ponownego wycieku z otworu kontrolnego. Zakręcamy śrubkę otworu kontrolnego i możemy wyłączyć silnik ............ https://obrazki.elektroda.pl/2432817000_...
Witaj! Zabrudzenia smarami możesz oczyścić kupując w stacji paliw specjalny płyn do mycia silnika. Natomiast gdyby pompa była nie szczelna i były wycieki to po rozkręceniu wymianie uszczelek możesz splantować miejsca styku obudowy pocierając papierem ściernym położonym na płycie szkła./Fachowcy robią to na frezarkach wyrównując/. Pozdrawiam Miro.Nasz
podłaczenie kabla pokazało tylko że jedna za świec żarowych jest słabiutka. problem pozwoliło zlokalizować wsadzenie rączki w okolice urbiny- niewielka dziura na jednym z wężyków to prawdopodobna przyczyna Dodano po 3 dodam że wyciek jest niewielki, nie kapie na parkingu itp., wnioskuje że to dlatego brak mocy pojawia się przy maksymalnym obciążeniu
Obejrzałem dobrze węże i nie zauważyłem przetarć. Generalnie włączyłem test statyczny 011 i nagrałem pracę sztangi turbiny. https://www.youtube.com/watch?v=7TY32qGb... Widzę że mam wyciek oleju i ciężko go namierzyć.. Przejechałem dzisiaj dosyć ostrym tempem 20 km Przegoniłem samochód i turbinę i ani razu nie złapałem notflaufa..
Audi A3 8L 1.8T hamulce duży problem Witam, od 3 miesięcy jeżdżę, rozpędzając się fajnie, gorzej hamując. Pacjent to Audi A3 8L 1.8T 2001 rok i problem dotyczy miękkiego pedału hamulca (zakładam temat, bo takiego przypadku to świat nie widział). Klocki przód i tył nowe Textar, tarcze przód i tył nowe Mikoda GT, przewód kolektor - serwo nowy, prowadnice...
Witam. Od jakiegoś czasu miałem wyciek płynu chłodniczego i zaczął mi się pokazywać błąd EPC i samochód wchodził w tryb awaryjny. Jak dolalem płynu błąd znikał i było wszystko w porządku. W końcu pewnego dnia znowu to samo ale po dolaniu płynu błąd nie zgasł. Wyciek naprawiony termostat i obydwa czujniki wymienione. Aktualnie problem jest taki ze wskazówka...
moduł jest ok problem jest z pompą która cieknie (leje sie z niej )sam nie wiem skąd dokładnie ale napewno z pompy po naciśnięciu hamulca leci ciurkiem :) od strony koła i nie widać skąd ten wyciek odkręciłem pompę i sam moduł w środku jest suchy wiec wyciek jest pewnie z tych śmiesznych zaprasowanych kuleczek. Z tego co doczytałem to moja pompa ma...
Jaki przebieg? Chociaż to co widnieje na liczniku też może być mylne. Są gdzieś na silniku jakiekolwiek wycieki oleju? Jesli nie ma wycieków i przebieg nie jest zbyt wysoki to lej syntetyk, w przeciwnym przypadku półsyntetyk. Marka nie ma aż tak dużego znaczenia bo teraz już praktycznie każdy producent sprzedaje to samo, są tylko nieliczne wyjątki.
Focus, Golf/A3/Leon, a gdzie trzeci model? Brak zdjęć wnętrza bo pewnie komisiarz nie ma na to czasu, zwłaszcza za tę cenę. Może też nie miał czasu picować za dużo przed sprzedażą, więc ewentualne wycieki czy inne usterki będą wyraźnie widoczne.
Raz, to sprawdzenie kompresji a bardziej szczelności silnika. Dwa to szukaj śladów wycieku. Jeśli nie znajdziesz, test na co2 w układzie chłodzenia i wszystko stanie się jasne. Temperaturę pewnie pokazuje dobrze, możesz zobaczyć jeszcze co widzi ECU. Tak tylko dla 100% pewności.
Mam problem z autkiem Audi A3 8P 2003 r. 2.0 FSI. Dałem autko do mechanika, bo wywalało mi błąd Oldruck, poza tym nie paliło na ciepłym silniku. Zmieniony olej i filtr, czujnik ciśnienia oleju, czujnik położenia wałka rozrządu, czujnik położenia wału korbowego, zrobiona pompa i zlikwidowany wyciek, bo gdzieś z przodu ciekł olej i było wymieniane coś...
Wymieniałem w Audi A3 i nie był uszkodzony oring tylko rurka skorodowana . Trzeba odkręcić wszystkie węże od tej rurki i wyciągać ją w całość , ona jest tylko wciskana w ten oring szeroki na zdjęciu .
Czy ktoś może udostępnić zrzut firmware do tego urządzenia zgubiłem swój :( . [AliExpress - 1005006455204862](https://vi.aliexpress.... €4.69 Mój USB do Serial (FTDI Clone) był uszkodzony (odkryłem to znacznie później) i kopia zapasowa nie powiodła się z (bufor RX zawiera błąd danych na)  Czy kupić używkę na szrocie i przełożyć? Proszę o dobrą rade.
Ja miałem podobny problem w A3, 3 razy filtr wymieniałem i dalej ciekło pod uszczelka. Dopiero zamiana oleju z pełnego syntetyka na pół syntetyk pomogła. I właśnie zimą było wręcz widać strugę oleju za samochodem jak zostawiał póki się nie rozgrzał. A sygnał z zegara jak rozumiem? Jakaś kontrolka sie przy tym zapala?
Witam, mam problem ze swoim Audi A3 2.0 TDI BKD z 2003 roku. Od paru tygodni zmagam się z wysokim spalaniem w okolicach 9-10l/100km (informacje z komputera pojazdu). Przed zauważeniem problemu i serwisem zaciśniętych tłoczków hamulcowych samochód potrafił spalić aż 11/12 litrów. Pomimo naprawy hamulców i dokładnego przeglądu łożysk w piastach, spalanie...
Tajność sprawdza się przy wąskim gronie użytkowników. W przypadku tak szerokiego grona użytkowników (operatorzy GSM) tych algorytmów wyciek jest tylko kwestią czasu :D Jednocześnie tajność algorytmu ogranicza możliwość zbadania siły generowanego przez niego klucza. Algorytmy z GSM były silne do czasu ich wycieku. Z tego co wiem, to tak było w przypadku...
Mam problem. Posiadam auto jak w temacie. Ostatnio przyszło mi zmienić silnik. Po zmianie pojawił się problem z wyciekiem oleju przekładniowego ze skrzyni. Wyciek na łączeniu silnika i skrzyni przy włączonym silniku leciało ciurkiem. Wymontowałem skrzynię wymieniłem simering, zamontowałem ją z powrotem. Po uruchomieniu silnika ogarnęła mnie radość że...
Zauważyłem że w miejscu gdzie był kat a aktualnie jest rura pojawił się olej - tak jakby wyciek z nieszczelności. Aktualnie zostawiam kłęby niebieskiego dymu podczas jazdy - i ubywa mi olej. I widzę że w dolocie tj. łamana rura która idzie od filtra powietrza/łączy się z odmą i zapina na części zimnej turbiny - jest mokrawo.
Problem dotyczy Audi A3 8P 2008 (przedlift). Objawy/uwagi: - Na 4,5,6 po uzyskaniu 2200 rpm samochod dostaje wibracji (trwa to tak do 2600rpm - potem jest juz ok albo przynajmniej nie jest to tak odczuwalne). - Wydaje mi sie ze wibracje pochodza z okolic prawego tylnego kola. - Kierownica nie bije w trakcie wibrowania budy, tylko buda wibruje - Dzieje...
Jak dla mnie zakup tego BMW to bezsens. Szukaj 320i najlepiej R6 Po 1) nie jedzie, Golf czy A3 z 1,6 lepiej się odpychają po 2) ilość wyświetleń spora, pewnie auta w średnim stanie po 3) to jest premium i BMW kupujesz muła a koszty napraw spore. Ode mnie Honda Accord VI 1,8 vtec 136 KM albo coś od Mercedesa z kompressorem. Jak mają być tańsze koszty...
Szukaj z 1,8T 20V, tutaj w przypadku 2,4 albo 2,8 serwis drogi, takie krowy szczególnie przy 2,4 jakoś rewelacyjnie nie jadą, palą jak smok itd.. Do tego serwis - rozrząd, wycieki, spadki mocy Jak dla mnie 6 garów to tylko BMW 320i itd..323i V6 od VAG-a było ok jako młode po latach bywa kiepsko, a same koszty usług drogie. Także bierz 1,8T to jest zwykłe...
buderus wyciek delonghi wyciek nivona wyciek
update error operating silnik leyland pulpit zdalny drukarka
pilot emtec instrukcja stary domofon słuchawka
Jak rozebrać 3-biegową skrzynię biegów Żuk? Jak przyspieszyć kursor myszki w Windows 10 za pomocą rejestru?