Na początek sprawdź miernikiem czujniki przy kołach, każdy powinien mieć określoną oporność, jak jeden różni się od innych to znaczy że jest uszkodzony. Złącza czujników zazwyczaj są w dostępnych miejscach, przednie pod maską, a tylne pod kanapą.
Sprawdź bezpieczniki. (niby naiwne ale nieraz się zdaża) Najlepiej jak byś się połączył przez inny fejs (może ma za niski poziom, albo coś innego). Można spróbować zmienić ustawienia protokołu. Pozdrawiam. P.S. Złącze jest jedno. Jeśli masz jakieś bardzo konkretne zażuty co do ABS, to jeśli masz książke serwisową do ABS w Audi to możesz posprawdzać...
Trzymaj, schemat ABS z ASR i OBD.
Niekoniecznie dawało sie wymacać ręką wpięte w konsolę pod plastikiem (polecam lusterko).Jak to znajdziesz podeślij na PW emaila to wyślę ci manuala do 6 gena to sobie poczytasz i zdiagnozujesz
Foreks, w tym roku chyba nie bylo jeszcze OBDII, a jedynie OBD, do ktorego jest zupelnie inny interfejs.
Jak w temacie, brakowało całkowitej diagnostyki bo standardowo gazowniki zmostkowali się ze swoim CANem, po odpięciu wszystko wróciło poza komunikacją z ABS. Pewnie kupiłbym ABS w ciemno, ale BCM zgłasza też błąd CAN B.
Szkoda że, nie masz czym zdiagnozować ABS, bo to zaoszczędziłoby masę roboty. A czym dysponujesz do diagnozy po OBD? Kontynuując, napisałeś o problemach z ABS no potencjalnie z czujnikiem, ale co może mieć do tego "walnięty przewód w klockach"? Jak klocki są z czujnikami, to raczej powinna zapalić się kontrolka od okładzin hamulcowych a nie ABS.
Radio, panel klimy i sterownik ABS odłączyłem. Na OBD zasilanie jest, masa jest.
To schemat jedynki poliftowej(99-03), Z ESP był CAN do komunikacji z czujnikiem przyspieszeń, kąta skrętu i wyprowadzony do gniazda OBD W dwójce ABS nie steruje kontrolkami w zegarach bezpośrednio jak na załączonym schemacie, wszystko leci CANem To jest ESP w Scenic2 https://obrazki.elektroda.pl/7877688200_...
Posiada ktoś schemat adaptera żeby podłączyć texą z abs gniazdo 37pin na obd
Sygnał prędkości wychodzący z CAN ma iść na pin 3 wtyczki DB9 instalacji taksometru. CAN jest pod radiem, zegarami, w OBD, skrzynce bezpieczników, w instalacji drzwi lewych i prawych, komputerze silnika, sterownika ABS. Najłatwiej podłączyć w Focusie jest pod OBD, potem radio lub skrzynka bezpieczników.
w tym roczniku nie zdiagnozujesz ABS przez gniazdo obd
CIM 1 Zasilanie ,7 Masa, pin 19 niska predkosc can z pin 1 OBD , CIM pin 4 Can skrzyni autom i drazka biegow. pin 20 dla licznika, CAN duza predkosc CIM pin 6 biały z pinem 14obd a pin cim 5 zielony z 6 obd, pin 22 biały dla ABS i pin 21 cim zielony dla ABS , pin 20,19,4 niska predkosc
mam problem z zdiagnozowaniem ABS . Oczywiście kontrolka się świeci i nie działa . Auto ma już wtyk OBD a jedyna dokumentacja którą mam informuje o kodach błysków i pokazuje stara wtyczkę . Nie wiem dokładnie jaki to jest system ABS . Będę wdzięczny za wszelkie informacje .
1 i 3- moduł body ( zamek i immobiliser) 4 masa 7 silnik i abs 13 poduszki
Chyba pompa ABS do wymiany
Linia diagnostyczna K, znajduje się na pinie 39 złącza pompy ABS, kolor przewodu szaro-biały. Ten przewód łączy się w wiązce licznika i dalej idzie do złącza OBD do pinu o numerze 7. Jest to opis dla samochodu bez CAN.
Witam, coś udało się w temacie prześledzić? Mam tak, że auto zgasło, brak komunikacji do ECU i do ABS, reszta się diagnozuje i ma błędy braku komunikacji do ECU i ABS. Zasilania "mocno-prądowe" są na ABS. Ma ktoś może schemat? Jak przebiega komunikacja wtyka OBD - ABS - ECU i inne moduły, bo widziałem, że najwięcej problemów robi się na Canie, ale też...
ABS chodzi na CAN prędkości, podłącz ten CAN z ABS to sterownika silnika na przykład. Masa, zasalanie grube i zasilanie stacyjka CAN x 2 , ot co Ci potrzeba Właśnie wszystko z tych rzeczy mam i nic to nie daje. Na schemacie z autodaty występuje połączenie między sterownikiem abs a złączem obd za pomocą k line, jednak w wiązce tego połączenia nie ma....
Hymm , nie jestem pewny ale chyba MKIV , z tego co wygooglowałem to MKII miał diagnostyke błyskową a MKiV kompem , a z tego co widziałem u siebie to u mnie idzie przewód od sterownika abs do gniazda OBD
marcos5 błąd dotyczy układu EBS. 3251-05;sprawdź czujnik prędkości obrotowej koła oś napędowa strona lewa; zwarcie lub przerwa. 3519 ; OBD zgłasza problem z czujnikiem prędkości obrotowej koła.
Nie może wypiąć. Ta blaszka poprawia transmisję immo, pomiędzy modułem w kabinie a blokiem wtrysku. W BMW też są te zworki, owszem, ale nie wiem co robią. W innych markach- jest wciśnięta zatyczka w DLC ( zwiera piny) jest abs, wyciągnięta zatyczka i abs'u nie ma....
W pięciopinowym niebieskim gniazdku jest wszystko, plus zasilania, minus zasilania i trzy linie K-osobna dla silnika, poduszki i ABS.
Podłącz skaner pod gniazdo OBD (w schowku podłokietnika) i odczytaj błędy z komputera skrzyni biegów, silnika i ABS.
odłącz aku na kilka minut
Witam serdecznie. Pacjent Peugot 308 t7 .Mam problem z OBD . Brak zasilania. Bezpiecznik sprawdzone są ok . Gdzie szukać przyczyny. AI: Czy w samochodzie były ostatnio przeprowadzane jakieś naprawy lub modyfikacje, które mogłyby wpłynąć na układ elektryczny? Nie wiem. AI: Czy zauważyłeś inne problemy z elektryką w samochodzie, które mogłyby być powiązane...
ABS, poduszki powietrzne, klimatyzacja w zależności od wersji wyposażenia, nie wiem jak z centralnym zamkiem. W samym silniku niewiele, większość rzeczy ogarnie się miernikiem.
Przede wszystkim tam nie ma can do diagnozy tylko wszystko po linii K. Po Can to komunikacja pomiędzy silnikiem ,skrzynią (jak jest automatyczna) ABS i sterownik SRS.
Masy jak i zasilania wszystkie są. Komunikacyjne między ecu a obd sprawdzone wszystkie ok. Gdzie szukać przyczyny ? Komunikacja idzie pomiędzy ecu-> abs-> BCM-> licznik? -> obd ?
Witam, Inspekcje ABS można skasować przez OBD. Moge Cie skontaktowac z kims kto zrobi to za niewielka oplatą. pozrdawiam
próbowałem ale też nie pokazał że jest w samochodzie ABS.
T5 na schemacie passat b5 I passat b5fl jak patrzyłem to kabel zielony na obd jest podprowadzony do pin 28 licznika ori tak jest w wersji polift w b5 z pompa abs jest 14pin i nie ma tego kabla z obd na pin 28 I wystarczy tgo przeprowadzic i wtedy powinno dzialac Dodano po 1 Moge się mylic ale tak wynika ze schematu
Tak wiem co to za bledy. Post kolegi Lenovo z filmem z You Tube tez widzialem. Ale zwora na OBD kasuje bledy kontroli trakcji i abs, a jak to sie ma do kalibracji punktow zerowych czujnika G i pedalu sprzegla. Oczekiwalem podpowiedzi kolegi Kajaba serwis ktory napisal ze problem rozwiazany ale nie opisal tego wyczrpujaco.
Witam ponownie. Podłączyłem pin 13 ze sterownika abs do pinu 7 do złącza OBD nadal nie chce sie podłączyć.
Posiadam samochód Peugeot 407 1.8 benzyna od pewnego czasu zaczęla się świecic kontrolka ABS ESP sprawdzałem kostką Obd i wyskoczy następujący komunikat proszę o pomoc . https://obrazki.elektroda.pl/3442761800_...
PIn 7 z gniazda obd idzie do puszki immo i tam sprawdz. Poza tym ma byc napiecie około 10 v na lini. A z abs idzie czy z poduchami ?
Jak przechodzi kalibrację to przejedź się i kontrolki powinny zgasnąć jazd nic nie daje . Znalazłem jeszcze reset kontrolek poprzez zewrzenie dwóch pinów w OBD II jutro będę testować .
Komunikacja CAN działa na 2 przewodach. Pin 6 i 14 w OBD. Ale tam jest sygnał cyfrowy, nie analogowy. W tym aucie nie znajdziesz idealnego sygnału analogowego do taksometru.
Wtyczka ABS 2 grube czerwone na 1 i 25 pin - +12V stałe 2 grube czarne na 13 i 38 pin - masa żółty przewód na 32 pin - zasilanie +12v po zapłonie 26 i 14 pin - CAN - przejście przez moduł zabezpieczeń pod maską do gniazda OBD teoretycznie jest diagnoza K na 17 pin do 7 w gnieździe OBD
Trochę to zagmatwane: Piny 1 i 6 do sterownika na kolumnie adekwatnie 6 i 5. Pin 4 do ABSu, nie wiem gdzie. Pin 3 do obd pin 12. Pin 5 i 9 do BSM pod maską do pinów 21 i 7. Dziwi mnie że nie ma Can-u ani masy na sterownik ale to schemat z TD.
Powiedz mi tylko jedno-próbowali go zdiagnozować laptopami?
Zrób jak napisali wcześniej - przetnij przewód K przy ECU, podłącz linie K z interfejsu bezpośrednio do ECU, drugą stronę przewodu w instalacji auta zostaw wolną. Możliwe że któryś z modułów w aucie zakłóca linie K i przez to brak diagnozy z ECU - w takim przypadku nic nie da sprawdzanie miernikiem ciągłości przewodu pomiędzy złączem OBD a ECU oraz...
Szybko migający ABS to jest informacja o gotowości do wykonania jazdy próbnej po naprawie. Nie jestem pewny czy po skasowaniu obszaru bezpieczeństwa, ale chyba tak. Opadająca ośka ewidentnie brak zasilania modulatora w naczepie. Wychodzi na to, że po ruszeniu z miejsca gubi zasilanie. Myśli, że samochód stoi w miejscu i nie może zakończyć testu. I na...
Po pierwsze-Ford modelu Mondeo nie stosował protokołu w\g standartu OBD.Diagnoza silnika jest na pinach 2,10 i 13.Na 7 jest diagnoza ABS i PATS.
No i tak, cylinderki wymieniłem, założyłem nowe szczęki, bębny, sprężynki, samoregulatory też wymienilem na nowe bo stare były zablokowane na amen i nie spełniały swojej roli (przez to nie było wcale ręcznego). Wszystko poskładane, wziąłem się za odpowietrzanie hamulców, a tu zonk - pękł mi przewód przy prawym tylnym kole. Niestety wyrzygało sporo płynu,...
W gnieździe obd pin 6-14 ma 120 ohm
W sumie można poszukać, bo ufo powinno jeszcze ogarniać kody migowe, jak dobrze pamiętam 9 pin do masy w gnieździe obd.
Czy taki pinout jest dobry dla tego z końcówką k bo jest go dużo. https://obrazki.elektroda.pl/6493817600_... Tak, jest OK. Pin 9 CAN L -> na pin 14 OBD Pin 19 CAN H -> na pin 6 OBD Pin 6 i 16 (Powertrain Can bus) do ABSu.
nie da się migowymi.
W standardzie OBD-II tego nie ma, ale w protokole producenta zwykle da się wyciągnąć ze sterownika ABS.
Witam, czy możecie podpowiedzieć w jaki sposób skomunikować się ze sterownikiem ABS w Jaguarze XJ V8 4.0, r.prod. 2000. Kontrolka ABS zapala się dosyć często. Próba łączenia Auto-comem niestety nie daje rady. Z silnikiem nie ma problemu łączy się przez OBD, natomiast ABS milczy. Czy jest jakieś oddzielne złącze dla ABS lub da się uzyskać kody migowe?
Niestety nie mam do dyspozycji komputera, który był by to w stanie sprawdzić. Czy ewentualne zdjęcie zza piasty mogło by pomóc ? Prędkości modułu ABS zapewne też nie odczytam zwykłym OBD na bluetooth ? Nie, nie.. Mogę tylko błedy silnika odczytać..
Rozumiem, sam wątpię w zbiegi okoliczności ale czasem się zdarza. Sprawdź jak najwięcej możesz sam, może to być banał a może coś poważnego. Jeśli masz czysto w złączach, bezpieczniki sprawne to wygląda na to że coś jednak się upaliło. Sprawdź czy masz połączenie diagnostyką z ABS , zmierz w obd napięcia CAN L i CAN H ( pinout w google ) .
Wszystko działa ale nadal brak komunikacji z czymkolwiek. Can sprawdzony, nawet omijałem wszystko i wpinałem się przy samym sterowniku i nic. Producent CDIF zarzeka się, że interfejs obsługuje to auto. Z kolei KTS też nie połączył się. Może po linii K leci diagnoza tutaj? Ponoć ABS to pin 1 w gnieździe OBD, tylko teraz który to przy sterownikach?
Może tu jakiś interesujący Cię program znajdziesz: http://chomikuj.pl/Wendkarz56/Diagnostyk...
Haldexa możesz diagnozować przez złącze iso i diagnostyczne w modulatorze. Napisz czym chcesz diagnozować tą naczepę i jaki system chcesz diagnozować . ABS ebs+ czy jeszcze inny system.
Witam Mam problem z Peugotem 307 SW 2,0 HDI 2002 rok. świeci mi się CHECKENGINE i chce sprawdzić błędy ale za nic w świecie żadnym programem nie mogę się z nim połączyć. jedynie udało się wejść do ABS. Na złączu OBD jest zasilanie na 16 pinie także bezpieczniki są całe. Co zrobić POMOCY!!!
zapalily sie swiatelka ABS/ESP i swieca na stale a po kilku sekundach jazdy zapala sie napis BRAKE , po zatrzymaniu i wylaczeniu silnika oraz po ponownym zapaleniu silnika ABS/ESP swieci sie nadal Brake sie wlacza po paru sekundach od rozpoczecia jazdy moze ktos umialby doradzic co to jest/ na obd 2 nie pokazuje zadnych kodow
Witam jak w temacie pojechałem na komputer i nie ma komunikacji z abs system can zasilanie w obd II jest .Powiem że auto było robione z wersji angielskiej na europę i licznik jest europa czy ma wplyw na pracę układu abs proszę o pomoc .
Tak, połączyłem równolegle. Konfliktu nie ma. Na pinie 7 w złączu OBD jest też komunikacja z komputerem skrzyni i ABS, podłączając Webasto dodałem tylko kolejny sterownik. Rozróżnienie komputerów i tak jest po ich adresie i w danej chwili odpowiada tylko ten odpytywany.
To samo mam. Tylko potrzebuje z tych czterech PIN-ów przeznaczonych do diagnostyki przejść na OBD.
Czesc mam problem z komunikacją silnika z kompem przez OBD II poduchy i ABS zgłaszająsie a silnik nie ?? Czy komuś udało sie połączyć sie z silnikiem ?? jeżeli tak to prosze o wskazówki !!! z góry dziękuje!!!
Proszę schemat i opis http://obrazki.elektroda.pl/5120248100_1... Ps Gniazdo obd łączysz tak pin 4 to masa pin 16 + z akumulatora pin 7 linia k do diagnozy łączysz z 11 w pompie.
Witam serdecznie. Golf IV 1,9 tdi , 99r , 66kw przy włączeniu zapłonu miga kontrolka ABS .Korzystając z interfejsu Obd II używając programu vwtool niechcący skasowałem nr oprogramowania ABS teraz jest 00000 . ABS w samochodzie nadal działa poprawnie lecz kontrolka mruga podczas jazdy . Dołączam obrazek ilustrujący problem : http://obrazki.elektroda.net/69_12627340...
jedno masz od silnika, drugie od ABS-u. Pozdrawiam
Po podlaczeniu po obd masz komunikacje z komfortem ale z abs i reszta nie? Tylko. Po k line
Terminatory są zwykle w ECU i ABS, wątpię żeby tu było inaczej, jeśli w OBD masz 122Ohm to coś jest nie tak, powinno być 60.
Jak nie ma opcji Abs/Esp, to dlaczego twierdzisz, że nie ma błędów. Nie ma w sterowniku silnika, a. I to wg standardu OBD, czyli nie do końca. Niestety, musisz znaleźć tester obsługujący Abs w tym aucie, odczytać błędy, skasować i wykonać procedurę kalibracji według opisu w testerze. Nie spotkałem się w Nissanie z procedurą przez kombinację czynności,...
polecam to http://allegro.pl/diagnostyka-renault-da... sprawdzone działa testowałem na MeganeII i ClioII działa silnik, ABS, poduszki, itp w porównaniu do ELM daje dużo większe możliwości znajomy sprawdzał też na Lagunie II i też zadowolony
Kluczyk można i taniej ;-) Tylko zależy do czego. Ja kupiłem do Dodge'a na Allegro za 140 zł. Dopisałem go do auta Alfa OBD i tym programem ogarniesz całą grupę FCA na poziomie serwisowym.
Musisz jechac do specjalisty nich przegladnie wszystkie sterowniki z poziomu obd
kod na samej górze jest poprawiony ? , i wszystko działa silnik, skrzynia, abs , elektronika..
Standard OBD. Nie wybłyszczysz nic. Silnik na pinie 2 i 10, 7 abs i inne komponenty.
W focusie 2002r. cały czas świeci się kontrolka abs i płynu hamulcowego. Do pompy dochodzą dwa stałe plusy i jeden z zapłonu.Po podłaczeniu do interfejsu oraz testera OBD nie widzą wogule abs-u. Nie można odczytać żadnych błędów.Wymieniłem pompę i to samo.Samochód po wymianie instalacji po kolizji. Bezpieczniki OK. Co to może być?
witam proszę o pomoc tak jak w temacie miga ręczny i abs mam alhambre z 2001 załorzyłem zegary od passata i migają te kontrolki i jeszcze TCP mam sprzęt diagnostyczny delphi z złączem OBD niema błędów w abs-ie abs działa prawidłowo a kontrolki migają czy może to być problem dlatego że nieoryginalny zegar?
No cóż.... Can jest dobry na złączu ABSu i OBD też, połączenie pinu 18 komunikacji K w ABSie z 12 pinem OBD też ok..... mostkowanie cana na złączu absu nic nie pomaga.... Wyjęcie wtyku ABSu skutkuje brakiem kręcenia rozrusznikiem jak włożę to auto pali Dalej komunikacja tylko z silnikiem Jak wyciągnę wtyk ABSu to na tablicy zapala się "poducha" jak...
Stary brat a jest mozliwosc ze jak on jest uszkodzony to lewa trona modulatorow nie moze sprawdzic kompem przez obd?
Prawdopodobnie czujnik, choc dziwne ze abs nie zaswiecil. masz pewnie zlacze 38 pin jak mniemam? Zle zrobiona przejsciowka z obd na iveco 38 pin obd2 iveco 38 pin 1 1 2 2 3 3 4 30 5 30 6 6 7 8 8 10 9 12 10 13 i 18 11 14 i 23 12 15 13 16 14 4 15 5 16 27 Tu masz schemat przejsciowki do zrobienia adaptera obd2 autocom, delphi, wow, wurth. Texa i inne diagnostyki...
Witam mam taki problem uzywajac interfejsu na zlacze OBD 2 i programu VAG-COM 409 chcac sprawdzic ABS bo pali mi sie kontrolka wyskakuje mi okienko z taka informacja: to many communication errors to continue (to chyba znaczy za duzo bledow zeby kontynuowac) wie ktos co moze byc nie tak z tym ABS-em albo czemu program nie moze sie polonczyc ? Bylbym...
Witam. Kupiłem nie dawno 307 jak w temacie. 2003r 1.6 benzyna. Auto po spaleniu, nie wiadomo co spowodowalo pożar poniewaz stalo sie to prawej stronie tam gdzie jest ukl wspomagania kier jak i prawonik od lpg staram sie reanimowac elektryke. Duza kostka od wspomagania juz jest (+.-) i tutaj zaczynaja sie schody ponieaż w 2( 5 pin brak esp) kostce nie...
A nie ma niczego tanszego, np taki interface jak posiadam tylko zeby obslugiwal Opla. Bo jak juz napisalem to mam ten interface no i 2 samochody Opla Corse C i Fiata Punto II i tak pomyslalem ze lepiej zepsuc swoj samochod jak kogos obcego, a na czyms musze sie nauczyc :D Punto 2 dobrze robi euroscan w zakresie , silnika , poduszek i abs-u (sprawdzone)
Schemat pokazuje 7 i 11 Oraz ze cany ida ze sterownika skrzyni do ECU dalej do ABS/ESP dalej do BSI. pin 11 obd idzie do bs w kostke 40V NR pin 7 pin7 obd idzie do sterownika skrzyni kostka 48 VE pin H4
tak jak napisał kolega zdejm klemę z akumulacji na kilkanaście minut i podłącz od nowa w ten sposób zresetujesz komputer, a do badania komputera jest program OBD
Nie da się połączyć z silnikiem aby ABS i licznik Co masz na myśli? Podłączenie gniazd OBD daje możliwość szybszej diagnozy co brakuje sterownikowi silnika (błędy). Można odczytać które wartości których nie ma (błędy z czujników) i które są w granicach prawidłowych a które mają wartości z kosmosu. Zrobić test wyjść np pompy paliwa czy sterownik jest...
Obd ma swój standard i jest wszędzie taki sam. Chyba ze ktoś ingerował. Inna sprawa to kable i adaptery jakie ludzie podłączają do obd z tym jest różnie
Jest w na prawym przednim słupku pasażera, złącze OBD.
Wymieniał klient sobie sam akumulator i po wymianie migają światła pozycyjne nie ma rozrusznika i nie łączy się z komputerem przez obd ani z abs. Na wyświetlaczu mini checku wyskakują po kolei że wszystkie system air bag wspomaganie i abs nie działa. Nie pokazuje też wskaźnika paliwa. Kto wie co się mogło stać? Bezpieczniki są ok
Używasz odpowiedniej wtyczki? Bodaj Smart OBD a nie OBD16C
Usówałem ptzez euroscana i obd i po chwili znów sie pojawiał a ABS nie działa:?::?::?:
Podłącz komputer pod gniazdo OBD i sczytaj z komputera skrzyni biegów, silnika i ABS błędy.
mam problem z tym interfejsem jest to interfejs od viaken mamn laptopa z portem com win 98 vwtool i vwcom 409-1 i nie wykrywa mi interfejsu jesli temat juz byl to przepraszam acha chce zdiagnozowac golfa 93r gtd ma abs i poduszki i zlacze obd1
Dołączę się do dyskusji Mam dokładnie prawie taki sam przypadek....nie działa wspomaganie ale komunikacja jest i nie działa ABS i brak komunikacji W skrzynce bezpiecznikowej w kabinie jest pozycja bezpiecznika ABS nr 10 ale co śmieszniejsze to pod bezpiecznikiem brak jest styku???? I nie mam pojęcia dlaczego?! Znalazłem w internecie opis złącza ABS...
No to juz jest jakaś wiadomość :) Rocznik to 1997 próbowałem sie połączyć przez OBD ale wyskakiwał mi tylko ABS i ABS dało sie zdiagnozować. A mnie interesuje diagnostyka silnika bo mam poważne problemy z odpalaniem go rano.... :(
Mały update, wróciłem właśnie od znajomego który naprawia samochody i jego komputer nie był w stanie przejść podstawowego protokołu OBD2. Wyskakiwało mu "Test Failed" Doszliśmy do wniosku że mogę mieć coś z gniazdem OBD u siebie w aucie. Sprawdziłem bezpieczniki i wszystko ok. Co mogę jeszcze sprawdzić?
Wielkie dzieki Panowie, a podpowie mi ktoś czemu nie moglem połączyć siez abs-em. Załatwiłem sobie gniazdko z obd 2 z kabelkami. Wpiąłem zgodnie z instrukcja gdzies w necie odpowiednio w moje 2 wtyczki i podłaczyłem kompa. Poduszki połączyło bez problemu, a podczas łaczenia z abs nagle wyswietla całą linijkię jakiś znaków w miejscu gdzie powinno podać...
nie pisałem o ABS, a przynajmniej sobie tego nie przypominam Sorki to był AIRBAG a nie ABS mój błąd. Skoro zasilanie i masa na gnięździe obd jest to coś zakłóca linię K . Spróbuj wyciągnąć bezpiecznik z radia i sprawdź czy się połączysz , jeśli nie to bezpiecznik z ABS i wtedy próba itd. po kolei odłączaj moduły i za każdym razem sprawdzaj czy da się...
Witam serdecznie Od dnia dzisiejszego mam problem z mondeo mk3 2.0 tdci po naprawie układu CR problem z odpalaniem nie potrafi odpalić po podpięciu do gniazda interfejsu nie potrafi zczytac błędu nie łączy się wogole ze stereownikiem , obd 2 chodzi test na ABS 1 , dodam że interfejs chodzi na innym mondeo które posiadam 1.8 bp Bardzo proszę o.rade co...
Witam Posprawdzałem wszystkie linie Can i okablowanie jest ok. Komunikacji z ABS brak. Uwalony jeden z dwóch sterowników Abs-u, ręcznego albo Bsi. Podpowie ktoś jak je wykluczyć. P.S. Przyczyna braku komunikacji ogarnięta. Okazało się że jeden plus do sterownika ABS raz jest raz nie ma dodatkowo ktoś zmieniał wtyk obd i niestety zrobił na skrętki wszystkie...
581 odpada, nie odzczytasz ABSu, Airbaga... a skrzynie przekłamuje
Witam, Mam od czasu do czasu błąd ABS/ESP w Lancia Phedra 2003 2.2Jtd zakupiłem ELM327 ale po podłączeniu nie jest wykrywane żadne ECU. .. Z tego co udało mi się wyczytać Fiaty i chyba Lancia ma moduł ABS na pinie nr1 we wtyku OBD czy mogę prosić o info/linka rozpiskę co jak podłączyć ? Z tego co wiem to bliźniak Fiata ulysse i Peugeota 807.
gniazdo ładowania tomtom ricoh czarne kartki hantek 6022b
zamiennik tl062 zamiennik tl062
Kody do pilota uniwersalnego dla telewizora Sharp Jak wejść w tryb serwisowy sterownika Luksus EKO TY?