Hyundai Accent 1998 NR OE 95550-34000 NR OE 95550-39000 https://obrazki.elektroda.pl/6402369700_...
Jak długo masz to auto ? Zepsuło się dzień po zakupie ? Może naprościej wykodoać Immo z zegarów, czy ECU czy gdzie tam to w Hundai siedzi.
Nie wnikałem. Umyłem przepływomierz, zgasiłem lampkę i fairant.
HiScan.To takie urządzenie do hyundaia.Oprogramowania na PC-niet :)
Spróbuj odczytać tu : http://www.autofuseboxdiagram.com/803-20...
Akumulator. Za dużo elektroniki to nie masz w tym aucie, ale 18 wolt może zrobić krzywdę.
Czujnik ok 100zł
Czarny(ale moze byc i szary),plastikowy modul wielkosci dwoch przekaznikow.Pod kolumna kierownicza,bardziej po lewej stronie.Trzeba dolozyc silownik w drzwi kierowcy bo nie ma(jest tylko switch ster)
Nie jeździsz czasem na wiecznej rezerwie? Jeżeli Tak to mogłeś uszkodzić druga pompę
Może dokładnie napisz co jest prawdą; w jednym poście piszesz ,że na postoju możesz "gazować" i wszystko ok , w ostatnim ,że z się krztusi. Co tu jest właściwe? Ciśnienie paliwa sprawdziłeś? Kody błyskowe próbowałeś? Jak pali na ciepłym i zimnym , bez problemów? Co jeszcze sprawdziłeś obok czujnika obrotów?
Montowałem instalacje BRC, i sposobem na sprawdzenie wtrysków w twoim przypadku jest ich zamiana. Jeśli błędy złej mieszanki będą się pojawiały z innych cylindrów to znaczy, że wtryski są do wymiany. Wszystkie wtryski są jednakowe więc ich zamiana nie wymaga żadnej zmiany w oprogramowaniu centrali gazowej nie posiadają one żadnej adaptacji parametrów.
nie powinno byc problemów jeżeli sterownik bezwypadkowy ,odłącz zasilanie poczas montażu,w razie czego posiadam kilka rzeczy jak byś jeszcze coś potrzebował.
Iskra jeden raz?, to pewnie immo blokuje.
Ja bym sprawdził rozrząd.
tam przewody zabijaja cewkę zobacz czy nie ma mocnego przebicia
Do normalnej jazdy ma się nic nie świecić. Overdrive chcesz mieć WYŁĄCZONY jedynie gdy np. chcesz hamować silnikiem, np w górach.
Witam Znalazlem takie : Kolo walka rorzadu 125-140 Nm Lozysko walka rozrzadu /obudowa walka 27-30nm
Przełącznik przy kierownicy sprawdzić i przekaźnik
Nie do końca. W pierwszej kolejności to złączki, wtyczki, masy i reszta w okolicach komputera do sprawdzenia. Dopiero po takim zabiegu - jeśli jest szansa lokalnie - znaleźć taki sam komputer na sprzedaż z możliwością sprawdzenia i odbioru osobistego gdzieś blisko. Podjechać, podmienić bo to chwila i sprawdzić jak będzie sterował cewką.
Proponuję nie pisać głupot a wymienić pompę sprzęgła i będzie dobrze.
Odkręć jedną krańcówkę zdęjmij z niej kabelek i przy pozostałych zamkniętych drzwiach podłącz do tego kabelka kontrolkę względem masy i naciśnij stop jak kontrolka zaświeci to znaczy że gdzieś mamy zwarcie przewodów.
Jesteś w stanie to zrobić, odpinaj wtyczki z wtrysków i ten co nie działa nie zmieni odgłosu i obrotów pracy silnika.
Sprawdż sobie wszystkie wężyki paliwowe pod maską ,może popuściła któraś opaska i masz lekki wyciek . Dodano po 2 Możesz mieć także nieszczelny układ wydechowy.
E (-) minus TAIL (-) minus z podswietlenia ACC (+) plus po stacyjce B (+) plus stały
"Wrzucasz jedynkę, ręczny" chyba raczej 5 bieg bo wtedy jest silnikowi najciężej :)
Elektryka na kolumnie w kabinie. Trzeba sprawdzić błędy w sterowniku wspomagania - najszybciej i najwięcej powie.
filtr paliwa jest nad zbiornikiem paliwa- dostęp po podniesieniu tylnej kanapy przez rewizję- obok mocowania zespołu pompa-czujnik poziomu paliwa
Do immo stacyjka, cewka i klucz
Oleju sporo pali, z 2 miesiące temu stan oleju był w normie, ostatnio migała kontrolka, sprawdzałem a tam sucho, dolałem z litr i mieści się na minimum. Auto dymi na niebiesko gdy zaleje świece i dodaje gazu i dlatego podejrzewam pierścienie, czytałem że uszkodzone uszczelniacze zaworów charakteryzują się dymem przy nagłym przymknięciu przepustnicy....
Czy kontrolka wygląda tak? https://obrazki.elektroda.pl/4695009300_... Kolego kkknc co Ty chcesz lutować w tym kluczyku?
Pod kolumną kierownicy po lewej stronie. Trochę kłopotliwy dostęp, ale da radę. Miałem taki sam objaw. U mnie wystarczyło poprawić lut (zimny lut) i kierunki znów banglają. Kupiłem najpierw jakiś uniwersalny ale nie działał.
banalna sprawa Kolego, ale dała mi w kość.Kruciec pompy paliwowej na który jest założony przewód paliwowy gumowy był ułamany i lekko był przytulony. W momencie gdy pompa pracowała to podawała paliwo, ale nie pod ciśnieniem. Zdjąłem przewód paliwowy, kręcę i leci jak cholera , myślałem że jest OK, już chciałem wymieniać różne składniki układu paliwowego.Dobrze...
Może immobiliser? Od 2000r miały juz na pewno immo. Nie jestem pewien czy rocznik 99. też je miał. W każdym razie jezeli jest immo to po włozeniu kluczyka powinien świecic się piktogram samochodu z kluczykiem. Jeżeli jest immo to odbiornik z aktywną anteną jest przy stacyjce. Nalezy sprawdzić styki.
Proszę bardzo ;)
Sterownik znajduje się w drzwiach kierowcy.
Wiem jedno, że awaryjne działają jak należy, tak uruchamiają się jak i wyłączają bez problemu. Kierunkowskazy gdy występuje omawiany kłopot w ogóle nie reagują, ani kontrolka ani żadnego innego dźwięku informującego mnie że zostały włączone, dopiero właśnie po przyciśnięciu awaryjnych wszystko wraca do normy i właśnie dlatego tak się dziwię, że co ma...
Alternator lub świece żarowe lub grzałki nurkowe.
Rozwiązaniem okazała sie kostka z dwoma bezpiecznikami która po prostu prawdopodobnie po wjechaniu w dołek delikatnie się wypięła temat zamykam dziękuje za pomoc pozdrawiam Dodano po 39 Wypięta kostka z dwoma bezpiecznikami
Wykasowałem czek Check Engine który świecił na tablicy rozdzielczej robił to mechanik ale spowrotem się świeci twierdził że jest wszystko wporzadku Dodano po 33 Witam więc jaka odpowiedź co dalej z tym tematem szukać innego mechanika
Witam... Zrobiłem ten test dopiero teraz gdyż byłem w delegacji i nie miałem czasu... Przechodząc do tematu.Jak był zimny to kawałek przejechałem a po rozgrzaniu się zero reakcji na jazdę do przodu lecz do tyłu jedzie ale tylko na wysokich obrotach... Podejrzewam że skrzynia jest złom... Lecz proszę o podpowiedź.
Witam, posiadam hyundaia accenta '96 mam problem z zapalaniem, rozrusznik kręci a silnik nie pali. iskra na świecach jest, był wymieniany przekaźnik pompy i akumulator i dalej co jakiś czas problem się powtarza. Co to może być ?
Te opisy prowadzą do jednego; pomiary i jeszcze raz pomiary , takie opisy przyrody ,to psu na budę. Na początek ciśnienie paliwa!!!
Przerywacz albo klawisz awaryjnych.
Witam, zerknij tutaj: http://www.tehnomagazin.com/Auto-radio-c...
najczesciej problem jest na wtyczce od petli immo. wypnij, wepnij ale nie do konca i oklej tasma. jak nie pomoze to wymien petle na nowa.
Podłączę się do tematu, bo mam też problem z paleniem.Trochę inaczej to u mnie wygląda bo zapala na dotyk, tylko jak przygazuję to zdycha. Jak go powoli wkręcam na obroty pompując pedałem gazu, to wejdzie na wysokie i i chodzijak chcę znowu z wolnych dodać gazu to zdycha. Wymieniłem przepływkę, kable zapłonowe, świece i dalej to samo. Może ktoś już...
Witam zakupiłem auto Hyundai Accent VVT sprowadzane z USA. Niestety komputer jest po koreańsku, jak zmienić język lub wgrać inny soft? Pozdrawiam
Mamy się tobie dołożyć czy jak? Masz opinie mechanika wiec podejmij decyzję jak mężczyzna. Dolewasz, naprawia albo sprzedajesz.
Mam następujący problem w moim samochodzie HYUNDAI Accent rocznik 2000 pojemność 1341 cc posiadam go od nowego z salonu zapala się lampka CHECK zaczeła się zapalać po przebiegu około 40000 km. po resetowaniu komputera gaśnie i po ponownym przejechaniu około 100 do 300 km. ponownie się zapala. CHECK zawsze zapala się na postoju somochód jest wtedy na...
aż tak zimno nie jest, odpali ale ciężko, a jak ciepły to bez problemu
hyundai accent czujniki hyundai accent hyundai accent kabel
dodatkowe zasilanie przyczepy timer attiny13 cyfrowy polsat niekodowane
zawór zwrotny atego zawór zwrotny atego
Ariston Clas X CF błąd 105 – brak cyrkulacji, przyczyny, diagnostyka, naprawa Sofar 5.5 – świeci alarm i normal, jednoczesne diody, przyczyny usterki falownika