I regulator trzeba zaprogramować- przeprowadzić adaptacje.
Znień regulator i zrób adaptacje
Adaptacja czujnika powinna pomóc. Z jakiej przyczyny byl wymieniany czujnik?
Dobrze nie pamiętam bo robiłem takiego tylko raz wiele lat temu, ale pamiętam że odpowietrzyłem go "ręcznie" bez żadnych bezsensownych procedur testerem, i pojechał dalej z cieknącym wysprzęglikiem, bo umówiony był na elektrykę a nie wyciąganie skrzyni.
Filtr+ regulator ciśnienia paliwa =Wymiana i adaptacja z Dialogys lub kts 540
Nie wiem jak to się zachowywało przed wiązka. Spróbuj mu zresetować adaptacje zaworu dozującego i niech się przyuczy. Jakie masz ciśnienie na listwie zmierzone względem żądanego?
sprawdziłem zasilania jak najbardziej są na podanych pinach, ale również udało się rozwiązać problem , okazała się głupota ale też nie wiedziałem że fiat ma takie pomysły , doczytałem gdzieś na innym poście że użytkownik miał podobny problem i też próbował uruchomić silnik bez inntercoolera tak jak ja . Układ dolotowy poskładałem, przeprowadzona adaptacja...
W tym pojeżdzie jest system denso robi się adaptację pompy/regulatora. możesz spróbować jak nie pomoże to wymiana filtra paliwa i regulatora na pompie (ten z szarą wtyczka z tego co pamiętam). Pozostałe problemy to egr standard w tych silnikach. można zaślepić błędy się pojawiają w sterowniku ale nie zapala lampki. A i jeszcze jedno trzeba mieć w miare...
Ja też wykluczam raczej regulator i czujnik, w drugim aucie działąją prawidłowo. Podobnie jak po podłożeniu czujnika i regulatora z drugiego samochodu ciśnienie nadal wynosi 900bar. Czy w tym Fiacie jest coś takiego jak przyuczenie bądź też adaptacja pomy wysokiego ciśnienia? W Multiecuscanie nie ma tej opcji.
DPF w oryginalnym stanie auto od nowego w jednej firmie. Kaganiec bo był opcją w adaptacji sterownika cdif3 to ruszył. Ciśnienie doładowania idzie równo z przepływem. Możesz jeździć cały czas na tempomat i wszystko książkowe.
Wiązkę obejrzałem wygląda ok, na szczęście przyjechał drugi z nieco innymi objawami ale jest dawca :) Podmieniłem zawór w pompie i w listwie, odzyskał moc, check nie wraca, autko hula. Części z powrotem na miejsce i auto dalej hula, klient zabrał na razie jeździ, parametry w normie. I teraz pytanie co się naprawiło bo przekręcenie kilku części tam i...
Niefortunny mechanik. Wymiana silnika z przelozeniem osprzetu, to 16 godzin pracy. Po warunkiem jednak, ze "pracownik" jest mechanikiem. Chyba, ze liczysz rowniez czas odzyskania silnika z innego auta lub adaptacje innego silnika (rozmiem pod tym inna wersje DJ5TD).
Witam, Chciałem adaptować siedzenia od Espace 2006 r. do kampera na bazie Fiata Ducato 2. Przeróbka mechaniczna to nie problem. Właściwie już wykonana. Pozostał temat elektryki. Siedzenia w pełni elektryczne: sterowanie przód/tył, góra /dół, podgrzewanie itp. Poszukują schematu elektrycznego tego fragmentu instalacji. Czy ktoś mógłby mi pomóc w tym...
Szukaj ducato/boxer/jumper z silnikiem 2,0 110KM w benzynie w nizszej budzie . Jest sporo przystosowanych do przewozu niepełnosprawnych osób z małym przebiegiem. Mała adaptacja i masz niezłe auto. Pisze z praktyki, bo sam ma m takiegiego busa , tylko w wysokiej budzie ( mam wersję z CNG przerobiona na LPG). W trasie pali 10 l benzyny na pusto ( ekspresówka)...
Witam, samochód z 2011 roku, wymieniono w nim zawór egru ponieważ mebrana była pęknięta oraz przepływomierz bo było przypuszczenie że on miesza ale jednak tak nie jest, samochód przejeździ około 300km i wraca z brakiem mocy, błąd który widnieje to P10F ( Przepływ powietrza powyżej górnej granicy) i wtedy przepływomierz zamiast pokazywać 350 mg na wolnych...
Jumper / Boxer / Ducato po 2002 roku. Zgadzam się z kolegą, i to wcale nie znaczy że musi być zakatowany... Ja Traffica z 2006 kupiłem z udokumentowana historia i przebiegiem niecałych 160tyś. km, gdzie jest silnik nissana 2.0 DCi, z inetrcoolerem i turbo, z rozrządem na łańcuszku... te silniki kulają nawet po 800 tys. km. Więc szukać busów z dobrym...
Witam. Pojawił się problem ze skrzynią biegów - na zgaszonym pojeździe biegi wskakują bez problemu. Po odpaleniu od razu na desce pojawia się komunikat o problemie ze skrzynią biegów i skrzynia nie wrzuca biegu - pozostaje w trybie neutralnym. Po podłączeniu pod komputer wyświetla błędy P290E oraz P2919. Skrzynia kalibruje się bez problemu, jednak próba...
Witam, mam problem z moim Ducato 3.0 2009r ~450 000km. Auto przez całe swoje życie sprawowało się dobrze, wszystkie filtry i płyny były wymieniane na czas, tankowane tylko na Orlenach. Nie odczułem spadku mocy mimo takiego przebiegu. Pod koniec tamtego roku zaczął sporadycznie występować błąd P0091. Auto wchodziło w tryb awaryjny. Jeździłem tak około...
Naprawa zbiornika AdBlue oraz regeneracja pompy AdBlue dla samochodów PSA Peugeot Citroen. - Firma BlueFix Usługa eliminująca błędy takie jak: zbyt niskie ciśnienie P20E8, U029D, U029E. Oferuję kompleksową pomoc w rozwiązaniu problemów z układem oczyszczania spalin w samochodach grupy PSA Peugeot Citroen. W ramach usługi znajdziesz: Naprawę zbiornika...
Ja przerabiałem w grudniu swoje iveco na pojazd specjalny,pomoc drogowa,przy rejestracji potrzebne będą Ci następujące dokumenty: 1.faktura firmy która ma uprawnienia do zmiany zabudowy,przeznaczenia(chodzi o to aby firma miała odpowiedni regon) 2.opinia rzeczoznawcy, w której będzie potwierdzone spełnienie wymogów dotyczących poj.specjalnych,pomocy...
Witam, gdzie znajdę przetwornik - inferface - sygnałów cyfrowych na analogowe w celu adaptacji kierownicy od Citroena C 4 Picasso do Fiata ducato 1990 rok Wszystkie funkcje przycisków i pokręteł na kierownicy muszę przyporządkować konkretnym funkcjom elektryki 12 V Przełączniki: Świateł pozycyjnych, mijania i długich, migaczy, wycieraczek, sterowanie...
ducato sterownik ducato ducato ducato przełącznik ducato ducato przełączniki
grande punto alarm żarnik świecy sekcja próbnik
husqvarna automower mikrokomputer cobra1
Junkers HYDRO 4200 - lokalizacja przycisku reset Zbyt silny wydmuch powietrza w sprężarce Barracuda 2090