Chce go zaadoptować do innego skutera który niema czujnika położenia przepustnicy Nie zadziała bez czujnika może iść w trbie awaryjnym (tylko wolne ewentualie średnie obroty) ale porawnie nie będzie działać
Musisz napisać sterownik. Tu masz klasę bazową: https://github.com/kkonradpl/FM-DX-Tuner...
Kontynuując myśl Kol. Błażeja, w SE nr 2/2000 znajdziesz cały artykuł poświęcony adaptacji modułu odczytu częstotliwości radioodbiornika do autonomicznej pracy.
ale który moduł-od poloneza z aparatem zapłonowym,czy moduł od poloneza na wtrysku?
A w czym to siedzi? Grundig?
Tam chyba jednak będzie krótkie kodowanie co nie zmienia faktu że trzeba je odczytać ze starego modułu. Trzeba również odczytać przed wymianą kodowanie ze sterownika CAN-Gateway. On siedzi w module centralnej elektryki. Więc i tutaj sprawdzić , ewentualnie również przekodować po wymianie. Pozostaje kwestia adaptacji.
U0415 - Nieważne dane z modułu sterującego układu ABS. Ten drugi tyczy się tego samego... Da się to wykasować? Powraca? Napisz coś więcej.
Pomysł dobry, tylko co bedzie kiedy zostanie uszkodzony pierscien. Nawet w Token-ring istnieje stacja master odpowiedzialna za odtworzenie tokena w przypadku jego uszkodzenia.
Jeżeli resztę masz sprawną to wkładasz i "chłop z piłką gaśnie"
Powinno się adaptację robić w module sterowania akumulatora/moduł zarządzania energią.
To nie jest moduł a złącze adaptacji. Masz zamontowany kit w celu zmiany sterownika na młodszej generacji. Miałeś Autotronic 2 a masz teraz Autotronic 3
Dzięki, jest to jakaś koncepcja, natomiast bardziej chodziło mi o rozwiązanie tematu na zasadzie adaptacji modułu zapłonowego od innego urządzenia (skuter ?). Płytka jest już zmęczona, nie wiem czy jest sens ją reanimować.
Pilota programuje sie poprzez wlozenie kluczyka do stacyjki, uruchamiasz zaplon, zamykasz drzwi, wkladasz do benenka i przekrecasz w prawo. Wtedy naciskasz zamykanie na pilocie. Chyba tak to bylo. A immo przez vcds, ale musisz pogooglowac jak.
Jeśli możesz to zrób reset modułu w adaptacji grupa 00, Jeśli tam tez jest error,no to chyba coś z modułem skoro na vcds i launch jest tak samo.
Witam odgrzeje kotleta.Czy ktos pomoże w adaptacji modułu haka holowniczego.TJ jaki kanał co i jak .Pozdrawiam.
Moduł komfortu -> adaptacje -> kanał 4 Zobacz tutaj: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Problem rozwiązany. Adaptacja przez moduł ABS. według procedury.
Taki sobie, adaptacja jednego z tajwańskich modułów, płytka na płytce a Ty jeszcze wciśniesz to do swojej. Moim zdaniem bez sensu. Zastosuj sam moduł, bo tylko dopłacasz a kożystasz i tak bezpośrednio będzisz używał jego podstawowych funkcji wiec po co przepłacać? i powiekszać konstrukcję?
musisz sie podpiac pod vag'a i tam gmerasz:) - Podłącz VAGa i włącz zapłon - Wybierz guzik: Select Module - Kliknij na guzik - Instruments w module 17tym - Kliknij na moduł adaptacji - Kliknij na kanał 4 - Wybierz język angielski to podobno nr 2
Witam, Zwolnilem poprzez awaryjna linkę moduł hamulca elektrycznego w Lagunie 3 2.0 DCI 2008r. Po tej operacji jest całkowity brak działania i podświetlania przycisku. Padł moduł? Co z tym fantem zrobić? Jak wygląda adaptacja modułu hamulca elektrycznego z hatchbacka do kombi?? Jest jakiś większy problem??
W module 4 piny. Owszem adaptacja modułu vw jest opisana na forum ale o tym module nic nie ma.
Podłączam komputer serwisowy, sprawdzam czy sygnał załączenia przeciwmgielnego światła z włącznika świateł pojawia się w przednim lewym SAM-ie, potem przełączam się na tylnego SAM-a i patrzę, czy do niego dociera sygnał, potem można próbować wysterować tą lampę w tylnym SAM-ie z klawiatury komputera. Z tych doświadczeń najprawdopodobniej wynikną jakieś...
Funkcja domykania może być, szukaj w adaptacjach modułu komfortu . Pzdr
Jak nie idzie adaptacja moduł abs do wymiany
A być może po montażu zregenerowanego modułu szyby pomoże jego '"adaptacja", przyuczenie modułu szyby, jak jest podane w instrukcji. Zawsze warto spróbować. Modułów sterujących nie należ zamieniać pomiędzy poszczególnymi drzwiami. Adaptacja zgodnie z instrukcją: "Opuść szyby na maksa, przytrzymaj przycisk w dolnym położeniu ok. 5 sek. Podnieś szybę...
Myślałem coś około 1 Khz ale to tylko strzał bo nie wiem jak to obliczyć. Częstotliwość nie jest krytyczna ale jak chcesz sterować MOSFETa bez drivera to raczej nie przekraczał bym pojedynczych kHz. FQP30N06L to jest logic level, FQP50N06 to zwykły MOSFET wymagający co najmniej 7-8V na bramce
Dzień dobry wszystkim! I to jest bardzo interesujące. Czy można prosić o więcej szczególów? Mam na myśli adaptację nowego modułu oczywiście.
"Wysterować" masz na myśli przeprowadzić adaptację?
Sprawdź linie CAN i zasilanie lepiej. Jak ok to pewnie siedzi sam moduł.
W silnikach z przekaźnikami '' po obróbce" nie zdarzyło mi się żeby trzeba było robić adaptację. Nie wykluczone że moduł stracił nastawy czujnika kąta skrętu. Zdaje się że oprócz examinera kalibrację robi jeszcze jedno tanie urządzenie, ale nie dam sobie obciąć palec.
Cześć, spróbuj, odpiąć od zasilania moduł od drzwi kierowcy. Być może komputer ma problem z adaptacją modułu z innego auta.
No nie do końca McGyverem :) Mikrostyk w pilocie nie jest aż taki mały, spokojnie zrobisz to zwykłą lutownicą, a jeżeli się obawiasz, elektronik Ci to zrobi za dwie dychy, a przynajmniej jest to najtańsza opcja tego rozwiązania. Jeszcze lepiej by było gdybyś w miejscu gdzie to ma być miał dostęp do Wifi, wtedy wgrywasz aplikację w telefonie i działa...
Witam mam problem ze światłami skrętnymi AFS w audi q7 2008 r. Po włączeniu adaptacji w moduł 55 kanał 20 (aktywacja afs) światła skręcają jakieś 5 min kilka km, po czym adaptacja wraca na 0. Robiłem wszystkie testy, soczewki wychylają się w lewo I w prawo, Góra i dół. Zmieniłem moduł AFS ale dalej jest tak samo. Czy ktoś miał podobny problem? Z góry...
Można założyć pompe z innym numerem jeśli wg EPC z vin się zgadza, adaptacja pompy ESP w moim przypadku była konieczna -pomimo identycznego numeru- ponieważ sprinter-dawca miał tempomat a mój nie. Przyczyną miękkiego pedału hamulca była najprawdopodobniej pompa hamulcowa. Drgania pedału sprzęgła ustąpiły po adaptacji modułu ESP.
Cenami sie nie sugeruj... Ta nizsza to za polski, bardzo dobry moduł obsługujący również mp3 SONY dostepny praktycznie od ręki... TA większa to za moduł made in UK, ktory kosztuje od 400 do 470 zł (jesli ma obsłuzyć mp3) - czeka się na taki dośc dłuuugo, rzadko maja na stałe. A od strony technicznej wtykasz i już po robocie chodzi od razu - pełna obsługa...
Zerknij proszę na te tematy: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic6... Ewentualnie możliwa jest adaptacja gotowego modułu: https://botland.com.pl/grove-czujniki-sw...
Moduł bardzo sie grzeje a pompa paliwa pompuje nawet na wyłączonym silniku. Czy po wymianie modułu bede musial zrobic adaptacje ? Wymienie moduł moze to pomoże.
Witam Chce przygotować adapter Bluetooth- AUX do swojej Mazdy RX8. Nie jestem przekonany co do jakości dźwięku tych tanich adapterów po 30zł dlatego pojawił się pomysł stworzenia czegoś lepszego. Tu pytanie do osłuchanych, których z modułów BT wypada najlepiej pod kątem jakości dźwięku w który warto zainwestować?? Chodzi o moduły w postaci PCBA do własnej...
Coolbit nie wiem czy już coś udało CI się zdziałać ale przyszło mi do głowy jeszcze ewentualnie adaptacja modułu zawieszenia jeśli w interfejsie posiadasz takową funkcje oczywiście jeśli czujniki są ok i nie pozostaje nic innego. Może napisz czym robiłeś kalibracje jakim interfejsem zacząłeś jakim programem bo to może być istotne i ktoś prędzej podpowie....
Dokładnie najpierw zapisz 0 kluczy, a potem tyle ile masz. Czasem jak nie chce przyjąć zmian to pomaga adaptacja modułu komfortu na kanale 0 (przywrócenie nastaw fabrycznych), a pózniej dopisywanie
wymień baterie w tym pilocie
Moduł 17 (zegary), adaptacje - kanał 10, ustaw 150. W większości modeli masz x1000, ale Ty masz x100.
W zakładce "adaptacja" w module centralnej elektryki widziałem wybór pojemności zbiornika paliwa, było 70l. Aktualizaja: Ok, zmiana prosta i bezproblemowa. W jaki sposób w nowym liczniku ustawić przebieg taki jak w starym?
Adaptacja jako taka(zmiana kodowania)nie jest możliwa-tylko wymiana modułu
Nie przypominam sobie ,żeby w moduły były zamienne , jeśli płyta jest taka sama można pokusić się o przeniesienie oprogramowania , z tego co pamiętam jest również różnica pomiędzy modułem z anglika i europy . Bez zmiany oprogramowania są problemy z adaptacją innego modułu ...
Proponuje sprzedać to urządzenie i kupić sobie VCDS - podpowiada przy kodowaniu i adaptacji, akurat ten moduł ma podpowiedzi w języku angielskim. Ja nigdzie nie widzę trybu skandynawskiego - zobacz jaką wartość masz w adaptacjach w kanale 61.
Takie bajery realizowane są na układach kontroli poboru prądu przez silnik ale czy są samodzielne moduły do zamontowania-nie wiem. Można pobawić się w adaptację modułu domykania szyb ale czas i trochę wiedzy to podstawa. Niektóre modele mają przycisk (dwu położeniowy) sterowania szybą kierowcy(np niektóre starsze hondy) zintegrowany z modułem kontroli...
Czy po wymianie jezdziles autem?bo powinienies tego bledu nie skasujesz bez auto adaptacji
Sory źle napisałem powyżej, ja właśnie pytałem czy KTS-em dopisze kluczyk do citroena reno czy grupy VAG, adaptacje modułów BSI BSM(valeo simens nie bosch), czy możliwa jest wymiana licznika w grupie VW. Co z japońcami coś w nich rusze KTSem Chciałbym wiedzieć czy coś z tych rzeczy da rade zrobić KTS.
W jakim nowoczesnym (takim po 1999r ;) ) aucie można słuchać radia bez klucza?
WITAM Mam problem w samochodzie Audi A4 B6 2002r. z zamykaniem i otwieraniem szyby w drzwiach kierowcy oraz domykaniem szyb, zamykanie i otwieranie szyb pozostałych (tył i pasażera z przodu) działa prawidłowo. Włącznik szyb sprawny, sam silnik również sprawny, ale nie wykonuje żadnego ruchu (ani nie drgnie). Nie działa również domykanie szyb z kluczyka...
(at)sq3evp Chyba nie zrozumiałeś założenia... Przeczytaj jakie wymagania są stawiane takim modułom w przypadku ich adaptacji w różnych urządzeniach.
Ja właśnie dziś szarpnąłem tematem lamp, z racji tego, że mało jest informacji w sieci o sedanach, to trochę robię to w ciemno. Jeśli chodzi o liczbę kabli, to wydaje mi się, że jest taka sama, czyli nic dodatkowego nie trzeba prowadzić. Co prawda, wtyczka w lampach w klapie ma w wersji żarówkowej 4 wejścia, a nowa od ledów ma 5, ale za to w lampach...
Pokażę jedynie to, co każde auto sprzedawane w Unii ma obowiązek "pokazać". Czyli dane podstawowe związane z emisją spalin w zakresie umożliwiającym identyfikację. Błędy są "ogólne", nie będzie więc subkodów rozszerzających specyfikę usterki tylko sam kod i podstawowe parametry. Tylko to, co narzuca obowiązek homologacyjny i nic ponadto. Nie zrobisz...
Dlatego pisałem żeby odczytać diagboxem bo nie wiadomo jak adaptacja i że to PSA czyli nie ma osobnego czujnika przyspieszenia bo jest w module abs/esp . Masz schemat tam wszystko widać.
Witam! Czy ktoś zna 5 cyfrowy kod dostępu do wprowadzenia adaptacji w module CAN-Gateway w nowej Audi A6. Muszę przeprowadzić adaptację. Pilnie szukam! Pozdarawiam!
Może.to P przed błędem to fakt moja pomyłka bo ład dokładnie to 01179 nie ma żadnego P moja pomyłka . Wchodzę w moduł - adaptacje - zresetowalem go do fabrycznych - wchodzę w adaptacja pilota - dopisuje pilot 1 - zapisz i naciskam guzik otwierania na pilocie słychać że alarm zrobił ( beep) ale pilot dalej nie działa. Możliwe że ten pilot jest zły i...
W takim razie zmienię na stary moduł,póki nie ma zrobionej adaptacji na drugim module. Dziękuję za pomoc.
Przed naprawami całkowicie wyłączyć instalację gazową i dopiero gdy uzyskasz pewność , że silnik poprawnie pracuje na benzynie ponownie uruchomić gaz. Sprawdzić stan świec zapłonowych , kabli wysokiego napięcia , cewki z modułem. Czyszczenie przepustnicy i adaptacja. W czasie rozbiórki dolotu zachować ostrożność aby nie uszkodzić odmy. Po tych czynnościach...
Naładowany akumulator i 100% dobre kodowanie przepisane ze starego modułu + adaptacje lub kupiłeś uwalony moduł. Zajedz do kogoś kto ma vcdsa i odrobine pojęcia, powinien to ogarnąć
Wszystko to prawda, dlatego zrezygnowałem już adaptacji tego modułu i zdecydowałem się na naprawę modułu oryginalnego. Podjął się tego Adam4321 i mam nadzieję na szczęśliwy finał.
Po zmianie modułu pod kierownicą na pierwszy oryginalny adaptacja przeszła za pierwszym razem temat zamykam Dodano po 56 Po zmianie modułu pod kierownicą na pierwszy oryginalny adaptacja przeszła za pierwszym razem
W tolego z 2002r dało się zmienić poprzez zmiane adaptacji w module komfortu. Sprobuj vagiem, może w audi też się tak da.
NR części według serwisówki to 219 39 95-54/1 do PNC 910287438 01, Twój jest inny. Adaptacja:( jeśli ten model taką posiada) 1.Przy wyłaczonym napięciu kręcisz potencjometrem przeciwnie do ruchu wskazówek zegara (do oporu). 2.Podajesz zasilanie na ok 10 sekund ( silnik po chwili ma pracować z maksymalnymi obrotami). 3. Zdejmujesz zasilanie i ustawiasz...
Witam. Czy fizyczna wymiana na odpowiedni moduł wystarczy, czy należy skasować błędy...adaptacja?
Pilot dopisuje się poprzez adaptacje w module komfortu, kanał 01 wartość 1 test save i naciskasz przycisk na pilocie. Jeśli pilot nie chce się dopisać bądź chcesz skasować stare piloty wybierasz kanał 00 i tam test save. Potem jeszcze raz robisz dopisywanie pilotów.
Witam! Czy ktoś może podpowiedzieć jaki jest login do adaptacji w module CAN-Gateway Audi A6 - 2006r. Potrzebuję wprowadzić adaptacje w tym module ale adaptacja zabezpieczona jest hasłem. Pozdrawiam!
Witam na zestawie wskaźników wyświetla się błąd od modułu akumulatora. Próbowałem zrobić adaptację używając tych samych danych akumulatora, które były wcześniej i takiego samego kodowania i niestety nie przyjmuje kodowania; czy może to świadczyć o uszkodzonym module. Auto normalnie zapala i ładowanie również jest dobre.
O "ożenieniu" LoRa z GPS od razu pomyślałem z tego względu że mam całe pudełko modułów GPS i GPRS ze zdemontowanych trackerów GPS z aut. Jednak faktycznie gotowy moduł dużo by ułatwił (zwłaszcza Helteca bo polubiłem tą firmę) w śledzeniu Dzilli (imię kotki :D) podczas jej wycieczek. jednak ograniczeniem dla rozwoju LoRaWAN przez hobbystów jest cena...
Nie wiem jakie masz doświadczenie, ale na początek podłącz nowy komputer i skasuj adaptację w module "silnik" i sprawdź czy pali, a kluczyki i immo zostaw w spokoju
Drodzy koledzy jestem szczęśliwym posiadaczem mk4 4motion,wymieniałem sterownik haldexa miałbym jedno pytanko czy trzeba przeprowadzić jakieś adaptacje tego modułu w moim samochodzie.Napędy działają lecz przy pełnym skręcie słychać jęki od sprzęgiełek.może ktoś spotkał się z takim przypadkiem. z góry dzięki za info.
Witam, czy istnieje mniej inwazyjne (bez rozbierania drzwi) podłączenie kabla REARMING tego alarmu "do wkładki" (chodzi o domykanie szyb)? Chodzi o A4B7 EDIT: czy domykanie w A4B7 to fcja odpowiednio "ustawionego" (adaptacje) modułu komf.(niezależna sprawa od alarmu) czy odbywa się to jak w starszych vw/audi czyli n sekund masa... (jeżeli to prucie...
Czy to możliwe aby przed liftowe moduły wymagały logowania do adaptacji? ( po liftowe wchodzą bez zalogowania)
Mam problem z zaprogramowaniem nowego klucza. Do immo bez problemu się dopisał, auto odpala. Natomiast za nic nie chce się doprogramować, wg procedury, stary klucz do stacyjki, a nowy w zamek drzwi, nie idzie. Również przez próbę dopisania w adaptacjach modułu komfortu, nie da rady, cały czas widnieje jeden klucz, nie przyjmuje innej wartości. Czy potrzebny...
Najprostsze jechać do kogoś kto ma o tym pojecie i zakoduje Ci prawidłowo, bo jak zaczniesz się sam bawić to żebyś jeszcze czegoś innego sobie nie popsuł, a jeśli sam chcesz się dalej w to bawić to za nim cokolwiek zmienisz zapisz sobie na kartkę żebyś mógł to odkręcić i poszukaj informacji na temat kodowania modułu centralnego zamka i adaptacji czyli...
https://www.youtube.com/watch?v=o8CoMXgl... Wprowadzono model po-liftowy i od razu udziwnienie które chce każdy właściciel przed-liftowej. Niby wszystko wiadomo i prosto - klapa, lampy, zderzak i .... :) Ktoś posiada doświadczenie, wiedzę na jakiej zasadzie te kieruneczki sobie tak pływają. Zmiana w adaptacjach, jakiś moduł w lampie? Może da radę lampę...
Tam wystarczy pełny Vag Com...
Witam Zamierzam kupić interfejs do marki Renault, biorę pod uwagę Maxiecu, VXDIAG, Renolink, Pyclip oraz Can Clip. Chciałbym nim odczytać, skasować błędy, robić adaptacje i kodowanie sterownika/modułu. Który interfejs będzie najlepszy i najprostszy w obsłudze? Kwota, którą jestem w stanie przeznaczyć, to 1300 zł.
Miałem problem z moim kinem domowym, wyświetlał błąd f61. Po analizie schematu i pomiarach, okazało się iż, problem dotyczy braku napięcia 7.5V. Po pomiarze napięcia na mostku D2023 okazało się że wychodzi ok. 17 V. Idąc dalej zauważyłem że, napięcie za rezystorem R2849 4,7 om, wynosi ok. 0.2 V. Po wylutowaniu rezystora i zmierzeniu miał on ok 26 mega...
Po złożeniu będzie konieczna adaptacja tego czujnika. Po adaptacji zobacz na live dacie czy widzi zmiany kąta skrętu. Jeśli wszystko jest ok to podaj błędy z pozostałych modułów.
Angielska wersja jest za $199 z interfejsem (bezpośrednio od producenta), na 3 auta, oryginał. Te 3 auta, to kodowania, adaptacje, logowanie modułów. Auto-Scan i podstawowa diagnostyka modułów - bez limitu, bez limitu również wszystkie funkcje na auta bez CAN. Ceny w zł to u polskiego dystrybutora.
Moduł komfortu,adaptacja ,kanał 1
Jak masz jeden to trza VAGiem zakodować pilota. Moduł komfortu, adaptacja, kanał 21.
W wielu nowych autkach odłączenie akumulatora wiąże się z wizytą w serwisie i kasowaniem błędów. A nieodłączanie niesie ryzyko poważnych uszkodzeń nie tylko podłączanego sprzętu ale i sterownika silnika. Wybieraj co jest lepsze ;). Nie spotkałem jeszcze takiego auta. W każdym samochodzie można odłaczyć akumulator i nie powoduje to wyświetlania żadnych...
Witam, chce zakupić kabel do diagnostyki swojego auta (Seat Leon I 2001r ) zależy mi aby można było nim kasować błędy oraz wykonywać adaptacje np.przepustnicy moduł komfortu itp.I czym się różni KKL od CAN ?.
A może po prostu nie ma zasilania , bo to dziwne żeby po awarii wspomagania zgasły zegary . Jak odepniesz wspomaganie też nie wstają ? Sprawdź zasilania i mast żarówką , potem sprawdź can może gdzieś jest zwarcie . Powinieneś zacząc od diagnostyki jakie moduły są, jakich nie ma w sieci , co ma błędy i jakie .
Mam najnowszą aktualizację 12.12.2 Info linia ADAKO podpowiada ,że jest to do zrobienia w module komfortu po dostępie upoważnionym 16017 w adaptacjach. W załączniku ori ataptacje.
Robiłem podobne eksperymenty. Moje doświadczenia są takie, że te moduły BT audio są podłej jakości i bardzo czułe na wahania napięcia zasilania i "słabą" masę. Miałem duże problemy przy składaniu do kupy takich modułów na bread boardzie. Dopiero lutowanie połączeń (przynajmniej dobra masa) pomagało. Napisałeś też, że podłączyłeś nową baterię. Problemy...
auto bez elektrycznych szyb ,bez centrala ma numer modulu 09 7H0937049j więc różni się tylko literką na końcu.Ustawiłem kanały adaptacji jak w module z literką T i uruchomiło się tylko podgrzewanie lusterek . 2 ostatnie kanały adaptacji nie dało się ustawić jak w module T ,funkcja niedostępna czyli najprawdopodobniej jest inny soft . W sobote podmienie...
Zaden kod. Łaczysz sie z modułem zwolniony reczny, stacyjka właczona, swiatła wygaszone. Nastepnie adaptacja kanał 00 test>ok Teraz nastawy podstawowe [04] grupa 001> go Czekasz chwile, lustra ustawiaja sie w pozycji do regulacji ręcznej, wychodzisz, ustawiasz tak jak ma być srubami regulacyjnymi. Przechodzisz do grupy 002 > done> go back
nikt nie zna loginu 09centralnej el. w do t5 lift.a czym robicie kodowania adaptacje w tym module ?moze wina sprzetu ze potrzebuje login,
Dostępne funkcje min.: - Identyfikacja sterownika - Odczyt kodów błędów - Kasowanie kodów błędów - Bloki danych (live data) - Nastawy podstawowe - Adaptacje - Test elementów wykonawczych - Kodowanie modułów - Kasowanie inspekcji - Cofanie zacisków do wymiany klocków hamulcowych - Adaptacja przepustnicy - Dodawanie kluczy
Ten modół znajduje sie z tego co pamietam pod lewa osloną w bagażniku, ten boczek gdzie masz zchowany podnosnik itp. Wiązki kabli z regóły nie ma wiec trzeba szukac wpięcia sie w J519 napewo - to Bordtnez, potem adaptacja /aktywacja VAG-iem
25- immo » 10-adaptacja » 00 (kanał) » jeśli pyta o wartość to wpisujesz 0 i zatwierdzasz Przy stacyjce jest antenka do immo z wtyczką sprawdź połączenie jak dopasowananie nie pomoże.
Wymiana modułu od takiego samego auta rozwiązało problem. Nie trzebabyło nic kodować.
W mz był też stosowany elektroniczny zapłon bateryjny. Zresztą w tej chwili zdobyć jakiś zapłon elektroniczny, to nawet nie jest mały problem. Pozostanie ewentualnie adaptacja.
wyprzedzenie zapłonu to sobie odpuszczę z tym modułem bo zapewne jest to realizowane przez ecu sygnałem cyfrowym albo cholera wie czym, chodzi mi bardziej o adaptację jako zwyczajny moduł bezstykowy, gdzie podpiąć co i jaki jest to rodzaj modułu czy z wewnętzną przetwornicą cdi czy poprostu bateryjny
Nie nie ma możliwości wejścia do centralnego zamka, tylko moduł komfortu.
Zamykam temat okazuje się że od spadku napięcia pokręciło się w modułach wystarczyła adaptacja na SD. Dzięki za podpowiedzi.
- Podłącz VAGa i włącz zapłon - Wybierz guzik: Select Module - Kliknij na guzik - Instruments w module 17tym - Kliknij na moduł adaptacji - Kliknij na kanał 4 - Wybierz język
moduł komfortu adaptacja adaptacja moduł komfortu adaptacja moduł komfort
podsłuch telefon analogowy regulator napiąć traktorek tłumik rezystorowy
Renault Fenix 5.2 "Klepaczka" - Usterki i Diagnostyka Demontaż oczka inspekcji oleju w Suzuki GN125