W niektórych systemach wtrysku po odpięciu zasilania trzeba było zrobić adaptację przepustnicy
Do amundsena musisz mieć kartę SD oryginał i taką możesz aktualizować.
Da się zaadaptować stary kluczyk bez wymiany transpondera. Po prostu procedura kodowania zawsze koduje aktualnie dostępne klucze, a te, których nie ma, to kasuje.
Może blokuje się nastawnik. Sprawdź kody błędów po OBD
Powinno się adaptację robić w module sterowania akumulatora/moduł zarządzania energią.
Auto na samej Pb czy z LPG? Nie wykluczone, że przepustnica zaklejona i wymaga przeczyszczenia a potem adaptacji.
Spalanie jest podawane ze sterownika silnika. Licznik masz od tego silnika, kodowanie poprawne. Jaka wartość masz w liczniku w adaptacjach w kanale 3?
Po kolei. 10 ( dopasowanie) kanał 00 gdy VAG zapyta czy skasować wyuczone wartości potwierdzić Q Wyświetli "wartości wyuczone zostały skasowane" Sterownik po tym nie ma żadnych "poburdań" pamięci adaptacyjnej. po tym 04 ( przejście do nastaw podstawowych) kanał 098 ( choroba, a może 001, albo 060 ?Zawsze to robię odruchowo) pokaże w 4 okienku "adaptacja...
Czyli dalej upieram się że mają tam być piloty 433MHz. To czy kierunki migają zależy od tego jak ustawione są kanały adaptacji.
Adaptacje
Rezystancja silnika w okolicach 8Ohm To elektromagnes, nie silnik. 8 Ω jest wartością poprawną. Ale może nie jest uszkodzony, a wystarczy zrobić adaptację?
Czy jest to coś, z czym można sobie poradzić w warunkach domowych? w "warunkach domowych" nie sprawdzisz czy pilot wysyła sygnał ani czy odbiornik reaguje . Zapoznałeś się z procedurą adaptacji pilota ?
Wracałem autem z Niemiec i po 200km muł potem za jakąś chwile znowu ciągnie przez jakąś godzine i to samo aż po dziś dzień
Falowanie było spowodowane złym ustawieniem LPG. Listwa wtryskowa nie była w stanie wykonać czasu wtrysku poniżej 3ms i ECU ratowało się przed zgaśnięciem podbiciem obrotów ,listwa zaczynała znów pracować ,Ecu zmniejszało obroty do żądanych 640 RPM czas wtrysku spadał poniżej 3 ms i tak w kółko. Czas wtrysku gazu podniosłem zmniejszając ciśnienie gazu...
Pierwsze kontrola zaworu n18 w funkcji diagnoza elementów wykonawczych ,pózniej wybierz nastawy podstawowe grupa 074 wykonaj i rozpocznie sie adaptacja, po jej zakonczeniu w polu 04 pokaże sie ok wiec wyjdż z tej funkcji .Warunek adaptacji to prawidłowe napiecie akumulatora i nie naciskanie pedału gazu w czasie jej trwania
17580-czujnik kąta uchylenia 2 napedu przepustnicy sterowanej nieprawidłowy sygnał ,a ten drugi to straty cisnienia pomiedzy turbo a zaworem przepustnicy czesto pomaga na to czyszczenie i nowa adaptacja nastawnika a wczesniej dokładna kontrola w blokach pomiarow jej działania
To bez znaczenia. Dodano po 7 Posprawdzałeś coś chociaż trochę co z silnikiem zrobiłeś, adaptację przepustnicy, sprawdziłeś wężyki od podciśnienia.
Witam. Padło mi ECU w Skodzie Octavii II 1.9 Tdi i wziąłem używane na testy. Samochód odpala ale gaśnie, ponieważ jest inny "immo". Czy jestem w stanie za pomocą VCDS dopasować Ecu do samochodu lub całkowicie wyłączyć "immo"?
Witam. Po wyczyszczeniu przepustnicy i zrobieniu adaptacji, silnik nadal szaleje na wolnych obrotach. Procedurę adaptacji powtarzałem kilkakrotnie.
Wejdz w kodowanie,poczytaj i zrobione. Chociaz to stary rupot to nie wiem czy gdzieś w adaptacjach nawet tego nie zrobisz.
Najpierw sczytaj błędy kompem ,a zaczął bym od wyczyszczenia przepustnicy i adaptacji.
Tego się obawiałem i chciałem uniknąć. Rozbiórka jak się domyślam zakończy się jej częściowym zniszczeniem. Próbować sterować zamek bezpośrednio z akumulatora? Może kojarzysz które przewody należy zasilić aby zasterować silniczkiem? Szukam schematów od rana i tylko jakieś adaptacje uniwersalnych centralnych znajduję.
Witam Radzę wyczyscic przepustnicę i oczywiscie przeprowadzic adaptację. Pozdrawiam.
W liczniku w adaptacjach jest możliwość małej korekcji wskaźnika paliwa. Potrzebny do tego interfejs diagnostyczny. O ile się nie mylę to kanał 30 w adaptacjach.
Funkcja domykania może być, szukaj w adaptacjach modułu komfortu . Pzdr
Witam, Octavia rocznik 2014, Moduł wygląda na OEMowy: https://obrazki.elektroda.pl/4364168300_... Interfejs niestety mocno azjatycki i dość leciwy, ale adaptację doświetlania zakrętów, czy parametry interwałów serwisowych już za jego pomocą robiłem...
Przed naprawami całkowicie wyłączyć instalację gazową i dopiero gdy uzyskasz pewność , że silnik poprawnie pracuje na benzynie ponownie uruchomić gaz. Sprawdzić stan świec zapłonowych , kabli wysokiego napięcia , cewki z modułem. Czyszczenie przepustnicy i adaptacja. W czasie rozbiórki dolotu zachować ostrożność aby nie uszkodzić odmy. Po tych czynnościach...
Na benzynie i na LPG zachowuje się tak samo? Bo jeśli tylko na benzynie to sprawdź jakie jest ciśnienie paliwa. Adaptacja przepustnicy była robiona? Jeszcze może być cewka zapłonowa.
Rozumiem, że dwa pierwsze okienka to wyniki odczytane dla obu potencjometrów (silniczka od obrotów jałowych, linki gazu)? Z tego co pamiętam w starszych sterownikach podawane były tam dwa napięcia. Wynikało by z tego, że sterownik widzi oba potencjometry. Nie mam już pomysłów, nie wiem czy podejrzewać przepustnicę czy sterownik. Może dla silnika AQY...
Witam ponownie zakupiłem nowy czujnik i nic nie pomogło przekaźnik załącza sie na 1 sekundę słychać tyknięcie jak i kontrolka a czy da się ustawić w adaptacjach czas grzania świec?? pozdrawiam
Zatem spróbuje zebrać nową mape. Ten punkt na końcu też mnie zastanawiał, mnożniki można zawsze delikatnie poprawić. Tylko zanim ją zbierzesz to najlepiej wyzeruj adaptacje w sterowniku benzyny i przejedź się z 20-30km na benzynie lub nieco większy dystans bez kasowania adaptacji. Zaraz to poprawie Raczej zmniejsz ciśnienie na reduktorze, niż ustawiaj...
Radio trafiło do serwisu zajmującego się tylko serwisem sprzętu audio samochodowego Panel Plus Box - i okazało się, że jest nie do naprawy. Zostało zakupione takie samo, ale z uszkodzonym mechanizmem CD. Mechanizm został przełożony i zamontowany do samochodu, przeprowadzono adaptację i działa. Panel okazał się sprawny.
Silnik 8V czy 16V. Najlepiej podaj kod silnika. Czy adaptacja przeszłą poprawnie? Jakie widać wychylenie przepustnicy na wolnych obrotach?
Wszystko masz w adaptacjach w BCM. Kanały są opisane, więc dokonaj odpowiednich zmian.
To pierwsza awaria sterownika. Data 09.12.16 wychodzi 16 grudnia 2009 rok. Zapytam bo tu jestem noga - jak przeprowadzić ową adaptację silnika? Jak sterownik jest oryginalny to zostaw tak jak jest. Jak auto trochę pojeździ spalanie powinno wrócić do poprzedniego stanu.
Adaptacja 00 Usun paramery i będzie Ok . Można jeszcze zdjąc klemę . Gaz do regulacji.
Podaj kody błędów. Musiał by mieć je czym odczytać. Przepustnica do adaptacji, ewentualnie jeszcze coś innego.
Koledzy, potrzebuje waszej rady. Octavia 2 z 2012 roku. Mam problem z zmianą mil na km. W adaptacjach znalazłem tę opcję, otrzymuję komunikat że przyjął tę wartość ale efektu brak. Czy to ułomność podstawowej wersji licznika? https://obrazki.elektroda.pl/8882746100_... https://obrazki.elektroda.pl/2075829600_... https://obrazki.elektroda.pl/2747249800_...
Witam. Ustawiłem w vcds wypalnie filtra dpf przy następnym włączeniu silinka i po tej procedurze nie zamyka mi się przednie prawe okno. Dojeżdża do konca i cofa się o 10 cm. Jedyny sposób na jego zamknięcie jest zamykanie go po 1cm aż do końca . Gdzie szukac rozwiązania? Zrobić adaptację okien w którymś z modułów.? Np komfort? Skoda octavia mk3 2014....
Kawałek fajnego kartonu np. ostatnia karta boku rysunkowego lepsza.Farfocle z silikonu mogą wpaść do środka. Potem adaptacje kanał 0 i następnie adaptacja przepustnicy. CZęsto padają NTC warto rano podejrzeć ile "widzi" temp.
Nie wiem na pewno, ale jeśli reszta działa po CAN to tym interfejsem nic nie poradziasz. Pełna wersja VAG-com-a pomaga w przeprowadzeniu np. adaptacji, bądź umożliwia logowanie do sterowników.
Na początek diagnostyka komputerem. Przyczyn może być kilka (świece, przewody WN, cewka, filtr paliwa) lecz obstawiałbym za przeczyszczeniem i adaptacją przepustnicy. Czy coś do tej pory było wymieniane?
Bloki pomiarowe. Będzie też tam widać sygnał z EGR. Czy była robiona adaptacja zaworu EGR? Sprawdzić instalację między EGR a ECU.
Odłączenie aku to nie jest reset ECU, należy zrobić adaptacje przepustnicy. Prosiło by się o diagnozę komputerową.
Przyczyn może być wiele: - sonda lambda - świece - filtr paliwa - filtr powietrza - aktualizacja oprogramowania sterownika silnika - czyszczenie i adaptacja przepustnicy - za niskie ciśnienie w układzie zasilania paliwem Co do tej pory wymieniłeś?
Dawałem do sprawdzenia mechatronike z skrzyni biegów DSG 7 1.6 TDI octavia i tam usłyszałem że nie można robić nastawów i adaptacje bo po tym trzeba wymieniac koło dwumasowe. Podkreślił że tylko w 1.6 TDI
Jeśli masz czym go podłączyć pod komputer to zmień w adaptacji - kanał 12 - z 32768 na 32700. Wydłużenie czasu grzania świec żarowych.
Witam . jak w temacie octavia kreci się do 4000 i koniec potem jest tylko charczenie , brak błędów , wszystkie parametry w normie . Rozrząd sprawdzony , cewka podmieniona. adaptacja przepustnicy robiona kilka razy vcds-em i kts-em . Ma ktoś pomysł na to ? Pozdro
a co z adaptacją ? skąd tps-y klap mają wiedziedzieć w jakim są położeniu ?
Witam.Dawkę paliwa zmieniałem ponieważ samochód strasznie słabo odpala i robiłem to w adaptacjach kanał 05 lecz nic to nie pomogło i wróciłem do ustawień pierwotnych.
Czyli? Silnik => adaptacja => 91 => i mam 0004. czyli system OK O to chodzi czy jest jeszcze jakieś inne zezwolenie?
Przed wczoraj w starczej Octavii I syna zrobiła sie dziwna rzecz. Zamknąć centralny można, jednak otworzyć już nie. Nie reaguje na dwa różne piloty, a wiec to raczej nie wina pilotów. Oczywiście wejście z klucza uruchamia alarm no i jest blokada auta, nie odpala normalne. Mam kod 4 cyfrowy do tego alarmu , wiem gdzie jest switch do wprowadzania kodu,...
wina leży w typie immo tzn. w skodzie masz immo 2 a w licznik golfa to już immo 3 więc nie dokodujesz tych kluczyków.Druga sprawa to to że nie przeprowadzisz adaptacji ECU z licznikiem>znowu niezgodność typów immo
Spróbój najpierw zrobić nastawy fabryczne: >10 kanał-000 i na pytanie komputera czy zatwierdzić, dać tak, a póżniej adaptacje pezpustnicy. Sprawdz w blokach pomiarowych napięcie widziane przez sterownik z sondy lambda.Podaj kod silnika. Witam , posiadam podobną sytuacyjnie Posiadam Skode Octavie 1,6 101 KM 97r i wyświetla się błąd 537 sonda lambda...
W pomiarach zapewne znajdziesz takowe informacje.Nie miałem doczynienia z odisem ale zapewne wypalanie dpf włącza się poprzez zapisanie wartości w danym bloku lub w funkcjach specjalnych / Adaptacji Może pomoże: https://www.youtube.com/watch?v=Wtc5reHf...
Wygląda na to że w przepustnicy coś się dzieje z czujnikiem położenia - to dwa potencjometry. Te wartości nie odpowiadają ECU. Trzeba by zobaczyć w blokach pomiarowych co widzi ECU w przypadku uchylenia przepustnicy. Pewnie przez nie idzie zrobić adaptacji. Co dom wycieraczek to patrzałeś na czujnik w zamku klapy?
Samochód skoda Octavia II 1.6 BSE (sterownik Siemens) z gazem. Po wymianie sondy lambda przed katalizatorem (szerokopasmowa) pojawia się błąd P2626 - obwód korekcji prądu dodatniego sondy lambda/przerwany. Błąd można wywołać jedynie hamując silnikiem - w innym przypadku można jeździć i błąd się nie pojawia. Czy ktoś spotkał się już z takim przypadkiem...
Adaptacja czujnika . Czujnik ciśnienia hamowania 1 (G201) Wymagania: ·Napięcie systemowe przynajmniej 12,0 V. [Wybierz] [03 - Brake Electronics] [Bloki pomiarowe - 08] Grupa 005 [Idź!] Sprawdź pola 1, wartość musi być między -8.0 a +8.0 bar. [Gotowe, powrót] [Bezpieczeństwo dostępu - 16] Wpisz 40168, w celu umożliwienia ustawienia podstawowego....
Witam, mam ten sam problem, przełożyłem już lampy wszystko jest ok, lecz po odpaleniu silnika zaczynają migać. Jak zrobić tą adaptacje za pomocą VCDS i czy sam komp wystarczy czy muszę zmienić kostki pod ori xenon?
jesteś pewien , że ten błąd jest z tylnych świateł ? bardzo często wypalały się gniazda świateł dziennych tych w zderzaku jeżeli chodzi o błąd wspomagania trzeba wykonać adaptację , może to pomoże : https://www.youtube.com/watch?v=KIfcofrx...
Czy ktoś wie czy pójdzie taki zestaw jak licznik z przed 2007, komputer silnika po 2007? Dokoduje sie do tego prekodowaną pastylkę TP24 (skoda)? Czy to wogóle niemożliwe. Podstawowym problemem teraz jest to że wogóle nie mogę odblokować bloku 01 dla adaptacji, czekam i nic.;/, blok 50 normalnie po czasie rusza.
Została przeprowadzona adaptacja klap przez VCDS i bez błędów. Sprawdzaliśmy auto kolegi, identyczne i tam ciśnienia książkowe i przy ustawieniu temperatury na LO z kratek powietrze ma 5 stopni. Temperatura otoczenia podobna.
Ale tylko podnosili obroty czy robili update firmware + podniesienie obrotów? A ten sposób ze zmianą wartości w adaptacji nie zdał egzaminu ? ehhh, że też nikt tego jeszcze nie rozwiązał... Znowu ekologia daje się we znaki ;/
Nie wiem jakie masz doświadczenie, ale na początek podłącz nowy komputer i skasuj adaptację w module "silnik" i sprawdź czy pali, a kluczyki i immo zostaw w spokoju
Nad pedałem nie ma go widać po 2008r gdzieś to przenieśli podobno, w Internecie nic nie mogę znaleźć dzwoniłem po fachowcach nikt nie wie, 1 mówił pod kierownicą, 2 pod fotelem kierowcy albo pasażera , 3 kolo biegów, 4 że gdzieś w tylnej części pojazdu. Rozumiem żeby to było nowe porsche ale to tylko skoda Octavia. Jeśli ktoś temat przerabial proszę...
Z powodu wyjątkowej "jakości" paliwa uszkodził się nastawnik pompy-zgniły połączenia. Udało mi się kupić sam nastawnik. Mam jednak problem jak go ustawić :jeżeli to jest tylko możliwe. Kiedy ustawię go tak że VAG pokazuje (kanał 01,08,01) 4,6ml/H i 1720V (silnik rozgrzany) to rano na zimnym trzęsie i po chwili pokazuje się błąd 17970(przekroczenie nastawy)....
02978 Vagiem to robisz? Pin czytałem VAG Commanderm i VAG Tacho (oba ryżowe). Oba liczą pin tak samo 02978. Adaptację robię VCP+K originał albo CDIF3 oryginał. Pin nowego sterownika przyjmuje. Pinu immo nie
Nie gaś na benzynie,ale pojeździj na niej trochę zanim zgasisz. Jak jedziesz na źle skalibrowanej instalce LPG to komputer robi sobie odpowiednie adaptacje i silnik działa dobrze.Sęk w tym że odpalasz na benzynie a nie gazie ,a te kalibracje i korekty nie są dla beny ale gazu. Sterownik silnika nie ma pojecia na czym jedzie,jak go zatem przestroisz...
Jeśli chodzi o znaczenie komunikatu, to: Immobilizer (przyuczenie danych pojazdu) Proszę wprowadzić PIN/SKC immobilizera zespołu wskaźników (stary PIN/SKC). Po zainicjowaniu procesu przyuczania nowy moduł sterownia silnika przyjmie numer identyfikacyjny pojazdu (VIN) oraz identyfikator immobilizera (IMMO-ID) pojazdu (ze starego zespołu wskaźników)....
Witam, Skoda Octavia 2 silnik 1.6 8V z Lpg sterownik Simos. Silnik na gazie pracuje idealnie równo. Na benzynie nie wchodzi na obroty, dusi się i strzela w kolektor ssacy, pracuje jakby nie na wszystkie cylindry. Sprawdziłem: kompresję na cylindrach jest ok 1.4 Mpa na wszystkich cyl. Wtryski rozpylają paliwo równo- zostały wyjęte do sprawdzenia. Świecę...
Witam serdecznie. Proszę doprecyzować jaki typ silnika jest , jakie ma oznaczenie. Jakie błędy pokazuje komputer i czy w ogóle pokazuje błędy. Możliwe że zabrudzona jest przepustnica , i trzeba ją przeczyścić i przeprowadzić proces adaptacji. Sprawdzić też trzeba czy są jakieś nieszczelności, sprawdzić stan wężyków podciśnienia, oraz sprawdzić sygnał...
Adaptacje - 10. Fajna sprawa, bo właściwie nie ma dwóch identycznych czujników, tzn. zawsze jakieś odchyłki będą - mniejsze czy większe, ale zawsze. Dzięki Kolego, jeszcze jedno jak wchodzę w Adaptacje- 10 to tylko otwieram i mam skalibrowany czujnik paliwa?, bo nie chce dwa razy podchodzic do tematu.
Komputer silnika szacuje chwilowe zużycie gównie na podstawie czasów wtrysku . Bez względu na to czy pracuje na lpg czy benzynie "widzi" tylko czasy benzyny. Jeśli na lpg komputer pokazuje większe zużycie paliwa oznacza to że nastąpiło wydłużenie pozornych( bo pracuje lpg) czasów wtrysku benzyny z powodu zbyt małej wydajności wtryskiwaczy gazu. Po pewnym...
Witam ponownie- czy montaż tak skonfigurowanej instalacji wymaga wiercenia kolektora ssącego ? czy jest jakiś inny mniej inwazyjny sposób adaptacji ? A jak niby bez wiercenia gazownik umieści wkrętki w kolektor?
Najprawdopodobniej będę miał piny do obydwóch liczników. W takim razie tym kablem dasz radę. Sprawdź sobie jaką masz wartość w 17- instrument , 08-mas block , grupa 22 , pole nr.3. Jeśli będzie 1 to możesz brać się za adaptację , jeśli 0 to musisz kupić nowe pastylki. Dotyczy to wszystkich kluczy. Sama procedura wymiany licznika była już nie raz opisana...
Nie widzę żebyś dopisywał ecu do licznika,sam klucz nie pomoże. Problem rozwiązany po wgraniu nowego wsadu wszystko poszło idealnie adaptacja i kodowanie bez problemu. Problemem był wsad licznika. Wrzucam dwa wsady do skody dla potomnych. Dodano po 7 skoda 1U2919034G
Musisz dokonac adaptacji licznika do sterownika silnikowego (przepisanie VINu). Jak napisal waldigsi Tobie nie kabelek jest potrzebny a dobry warsztat.[/i]
1.6 benzyna czyli silnik SR, 8 zaworowy ??? Nie znalazłem nic o sprawdzeniu przepustnicy. Ja zaczął bym własnie od wyczyszczenia przepustnicy i adaptacji. Następnie sprawdzenie wszelkich przewodów podcisnienia, jeśli jakiś jest złamany to silnik mocno szarpie na niskich obrotach. Mozna też sprawdzić nieszczęsny układ dopalania gazów ze zbiornika bo...
Panowie czy wyście oszaleli ? Mnożnik ? Skasować mapy ze sterownika lpg i mnożnik oraz korekty RPM i wszystkie inne włącznie z adaptacją OBD, skasować adaptację VAGiem, pojeździć 200km na pb, zrobić autokalibrację gazu, oddać do gazownika na strojenie... lub wystroić na porównywanie czasów wtrysku. Ciśnienie 1,3 bara. Dalsza jada grozi katem i głowicą.
Witam. Zakupiłem właśnie Octavie 2 z 2012 roku wersje angielską. Jest to podstawowa wersja wyposażenia. Mam problem z przekodowania mil na km. W adaptacji licznik odrzuca te opcję jako wartość poza zakresem. W długim kodowaniu zmieniłem strefę z GB na Niemcy. Nie zmieniło to sytuacji. Czy ktoś przerabiał ten temat? Z góry dziękuję za wszelkie pomysły....
Nie słuchaj ,tylko 4gen.I co z tego że silnik ma rozwiązania z połowy lat 90,ale elektronika jest bardziej zaawansowana. A wystrzały ewentualne,a przepustnica elektroniczna,a pochrzanione adaptacje? Jaki sens ma 2gen jeśli 4 można założyć już od 2500zł. Nie wspominam już o osiągach i zużyciu.Sonda może być 1 i co z tego.
Witam, Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu- Skoda Octavia 1.6 2002 rok benzyna bez gazu. Problem z ustabilizowaniem obrotów i utrzymaniu ich na stałym poziomie np 2500 rpm. Silnik pracuje równo na ciepłym oraz zimnym. Na zimnym nie ma problemu mogę utrzymać obroty na 1000,1500, 2000, 3000 rpm itd. Problem pojawia się gdy silnik juz sie rozgrzeje....
Witam wszystkich. Kupiłem ostatnio Octavię 1 1999r. z silnikiem 2.0 8V AQY Na ciepło silnik nie pracuje równo widać wypadanie zapłonów, spalanie LPG ponad 14litrów przy spokojnej jeździe. Błędy: 17536 mnożąca adaptacja paliwa, blok 1, mieszanka uboga 16555 mieszanka za uboga bank 1 16518 obwód sondy lambda, brak zmian sygnału bank 1 sonda 1 Nie sprawdzałem...
Obstawiałbym raczej na "czyszczenie wtrysków" jaki filtr paliwa założyłeś? Czyszczenie przepustnicy to jedno potrzebna jest adaptacja po czyszczeniu jesli nie była robiona to mogą być problemy przez jakieś 100km dopóki sterownik sam nie zrobi adaptacji. Co do ubogiej mieszanki szukaj dziury, nieszczelności, najlepiej psiknij plakiem po silniku i patrz...
Witam Mam pytanie do ekspertów od diagnostyki a wlasciwie chyba od adaptacji. Drodzy koledzy dzis naprawialem zamek lewy tyl /mial zimne luty na gniezdzie, prosta sprawa/ odlaczylem mechanizm zamka rozebralem przelutowalem i poskladalem - podobnie zrobilem z prawym tylem. Poskladalem wszystko sprawdzajac na sucho linki , ciegla pozamykalem auto otworzylem....
Problem jak w temacie. - Przepustnica została wyczyszczona. - oddana do regeneracji tak stwierdził serwis - Wymieniona na nową bo naprawa nie pomogła - wymieniony czujnik położenia wału - wymieniony czujnik temperatury - adaptacja robiona już kilka razy i na nowej i na starej przepustnicy -sonda lambda I nadal obroty sie zawieszają. Odpalam obroty 1100....
Witam. Mam problem z Octawią 1,6 AEE Pb + LPG (Sequent24). Na gazie pracuje prawidłowo. Na Pb przerywa podczas przyspieszania niezależnie od temperatury silnka. Przepustnica wyczyszczona, adaptacja przeprowadzona pomyślnie. Sporadycznie występuje błąd zbyt niska wartość sygnału lambda. Zrobiłem dziś logi http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?w...
Zazwyczaj najgorzej jest rano po dłuższym postoju dlatego sprawdzałem dziś szczelność i niby jest ok. Szczelność instalacji gazowej? A kolektora ssącego już nie? Przez 8 lat na tych ustawieniach nic się nie działo. Bo układ dolotowy był szczelny. Przepustnica czysta, adaptacja była robiona? Świece w jakiej kondycji? Może w nich leży problem? Dziś wyczyściłem...
Problem polega na tym,że po wymianie sterownika ECU silnika ( numer 038 906 018 GM) pompa abs wywala błąd brak komunikacji z ECU silnika).Sterownik oczywiście o tym samym numerze co poprzedni,immo spasowane,auto odpala,jeżdzi. Myślę że są dwa symptomy problemu: -pierwszy to że zakupiony używany ECU MOŻE pochodzi od auta bez ABS i ta funkcja nie jest...
Pierwszy błąd (sonda lambda) i drugi (trym paliwa) to efekt rozregulowanej instalacji LPG (zła adaptacja) lub rzeczywiście uszkodzonej sondy. Jak sprawdzić czy to sonda - porównać współczynnik lambda odczytany z ECU z wynikiem analizatora spalin. Trzeci błąd to usterka elektryczna - zwarcie w obwodzie sterowania termostatu (albo klasyczny woskowy z...
Koledzy dziwna sprawa VCDS 11.11.5 PL (lic zielona) Win7 x64 Octavia 2009 Chciałem ustawić sobie automatyczne zamykanie >15km/h i otwieranie po wyjęciu kluczyka. Wszedłem w moduł 09. Zrobiłem co trzeba ( przez adaptację i LONG CODDING ). Wszystko fajnie działa do następnego dnia. Dnia następnego nie działa, wchodzę w moduł 09 wszystko zaznaczone, adresuje...
Witam, wiem że temat był poruszany ale nie otrzymałem odpowiedzi o w/w usterce. Skoda Octavia I 1.6 BFQ 2005 kombi. Usterka problem z obrotami który pojawia się co ok 100km. Czasem tydzień jest ok a potem znowu źle. Na kompie: - przekaźnik systemowy; - przepływomierz; - przepustnica; - zawór z węglem aktywnym; - zasterowanie przepustnicy; - nieprawidłowa...
Witam, potrzebuję schematu podłączenia lamp ksenonowych oryginalnych w miejsce zwykłych halogenowych. Po przełożeniu lamp światła działają, lecz po odpaleniu silnika zaczynają migać, podobno trzeba zmienić coś w kostce zasilającej lampę i zrobić adaptacje np VCDS.
Witam mam tu na zakładzie skodzinę z usterką szerokopasmowej sondy lambda ,przed wymianą wyskakiwał błąd dot. grzałki sondy .Wymieniłem na nówkę boscha i teraz wyskakuje błąd dot. 16555 - Zespół 1; system pomiaru paliwa P0171 - 35-00 - system za ubogi po kasowaniu usterka po czasie powraca .Nieszczelności na wylocie nie ma okablowanie sprawdzone 3-ma...
Witam mam pytanie czy ktoś z forumowiczów bawił się w adaptacje VCDS doświetlania zakrętów w Skodzie Octavi Mk3? Teoretycznie z tego co doszedłem z angielskich stron wynika że procedura wygląda następująco : Wchodzimy do 09-Centralnej Elektryki,16-Dostęp upoważniony -wpisujemy login 31347 następnie przechodzimy do 10-Adaptacje i w kanale: (5) Leuchte12NL...
Jeszcze dopytam czy komputer sam skoryguje czy trzeba jakies douczanie w starym renault clio sugerowano zdjąć klemę 5 minutek i potem na wolnych obrotach 10 minut jak jest tu ? Nic nie musisz robić,adaptacja konieczna jest w elementach wykonawczych jak na przykład przepustnica... Dodano po 22 Dopóki nie wyrzuci kontrolki silnika.... Zależy jaki rocznik.W...
I tu kolego poruszyłeś dwie ciekawe kwestie: 1-sza to temperatura jaką widzi sterownik przed uruchomieniem silnika i po jego uruchomieniu 2- ga to kwestia grzebania w sofcie Więc odnośnie punktu drugiego - podejrzewam że ktoś coś grzebał w sofcie - pytanie tylko to było wgrywanie jakiegoś tuningowego softu (czego po jakiejś super mocy nie odczuwam -...
I tak chyba zrobię, tylko gdzieś wieczorkiem. Dam znać o rezultatach. Dodano po 1 Przepraszam, że post pod postem, ale niestety klucz nie chce się zaprogramować. Stary się programuje tak jak trzeba, a nowy? Na początku niby ok, dodaje się, nawet kontrolka immo przestaje migać, ale po chwili znowu miga a adaptacja niby zakończona pomyślnie. Czyżby uszkodzony...
Witam. Posiadam Octavie 2001r. 1,8T 150KM AGU przebieg 310 tys. Niestety czasami przy odpuszczaniu gazu pojawia się gwałtowne szarpniecie silnikiem. Jest to dosyć irytujące zwłaszcza podczas dłuższej podróży i czasami pojawia się w najmniej oczekiwanym momencie. Samochód był kilkukrotnie podpinany do komputera który nie wykazał żadnego błędu. Wymieniono: filtr...
Dzięki panowie za szybką odpowiedź (Frankie1984 i dzidek1968) 🍻 😉 Rzeczywiście pojechałem na specjalistyczną diagnostykę i było trochę problemu z adaptacją DPF, bo komputer w samochodzie nie chciał współpracować bez wyzerowania danych. Mieliście rację, że czujnik różnicy ciśnień wykazuje niestandardowe parametry (podczas pracy silnika OK), - jednak...
adaptacja przepustnica octavia adaptacja licznik octavia adaptacja licznika octavia
zasilanie blaupunkt radiowy sterować 868mhz przekaźnik corsa
pralka stuka podczas wirowania pralka stuka podczas wirowania
Gdzie kupić laser KSS-213F do odtwarzaczy CD? Kod do kluczyka Renault Laguna I - jak uzyskać?