Do amundsena musisz mieć kartę SD oryginał i taką możesz aktualizować.
Po kolei. 10 ( dopasowanie) kanał 00 gdy VAG zapyta czy skasować wyuczone wartości potwierdzić Q Wyświetli "wartości wyuczone zostały skasowane" Sterownik po tym nie ma żadnych "poburdań" pamięci adaptacyjnej. po tym 04 ( przejście do nastaw podstawowych) kanał 098 ( choroba, a może 001, albo 060 ?Zawsze to robię odruchowo) pokaże w 4 okienku "adaptacja...
Da się zaadaptować stary kluczyk bez wymiany transpondera. Po prostu procedura kodowania zawsze koduje aktualnie dostępne klucze, a te, których nie ma, to kasuje.
Zobacz sobie jak przeprowadzić adaptację przepustnicy tu masz instrukcję: http://www.vcds.pl/index.php?mod=site&id... Nie robiłem tego ale od kolegi mechanika wiem, że działa.
Falowanie było spowodowane złym ustawieniem LPG. Listwa wtryskowa nie była w stanie wykonać czasu wtrysku poniżej 3ms i ECU ratowało się przed zgaśnięciem podbiciem obrotów ,listwa zaczynała znów pracować ,Ecu zmniejszało obroty do żądanych 640 RPM czas wtrysku spadał poniżej 3 ms i tak w kółko. Czas wtrysku gazu podniosłem zmniejszając ciśnienie gazu...
Powinno się adaptację robić w module sterowania akumulatora/moduł zarządzania energią.
17580-czujnik kąta uchylenia 2 napedu przepustnicy sterowanej nieprawidłowy sygnał ,a ten drugi to straty cisnienia pomiedzy turbo a zaworem przepustnicy czesto pomaga na to czyszczenie i nowa adaptacja nastawnika a wczesniej dokładna kontrola w blokach pomiarow jej działania
Adaptacja czujnika . Czujnik ciśnienia hamowania 1 (G201) Wymagania: ·Napięcie systemowe przynajmniej 12,0 V. [Wybierz] [03 - Brake Electronics] [Bloki pomiarowe - 08] Grupa 005 [Idź!] Sprawdź pola 1, wartość musi być między -8.0 a +8.0 bar. [Gotowe, powrót] [Bezpieczeństwo dostępu - 16] Wpisz 40168, w celu umożliwienia ustawienia podstawowego....
Wracałem autem z Niemiec i po 200km muł potem za jakąś chwile znowu ciągnie przez jakąś godzine i to samo aż po dziś dzień
Problem rozwiązany, adaptacja przepustnicy rozwiązała problem.
Tak ale według regulaminu forum o wyłaczeniu nie będziemy tu rozmawiać. Natomiast dopasowanie wymaga znajomości pinu z auta i pinu ze sterownika ,który chcesz zamontować . Jak znajdziesz dobrego fachowca to można zrobić tak że bez wyłączania immo będą działały oba sterowniki zamiennie.
I jeszcze jedno pytanko jak wygląda adaptacja G85 co trzeba wykonać pełne skręty kierownicą w miejscu czy przy jeździe bo z tego co wiem różnie się to robi
Na benzynie i na LPG zachowuje się tak samo? Bo jeśli tylko na benzynie to sprawdź jakie jest ciśnienie paliwa. Adaptacja przepustnicy była robiona? Jeszcze może być cewka zapłonowa.
Silnik 8V czy 16V. Najlepiej podaj kod silnika. Czy adaptacja przeszłą poprawnie? Jakie widać wychylenie przepustnicy na wolnych obrotach?
Adaptacja 00 Usun paramery i będzie Ok . Można jeszcze zdjąc klemę . Gaz do regulacji.
Przyczyn może być wiele: - sonda lambda - świece - filtr paliwa - filtr powietrza - aktualizacja oprogramowania sterownika silnika - czyszczenie i adaptacja przepustnicy - za niskie ciśnienie w układzie zasilania paliwem Co do tej pory wymieniłeś?
Nie, silnik na ciepłym ma problem. Ogolbie to caly czas ma problem chyba tylko za 1 razem w sumie odpali bez dodawania gazu i trzyma w miarę obroty. Czujnik wału oryginalny. A jak zrobić łopatologicznie adaptację? Mam kabel, mam program ale na internecie cała adaptacja skupiała się na wpisaniu tylko jednej wartosci w programie, więc to raczej nie to....
Kawałek fajnego kartonu np. ostatnia karta boku rysunkowego lepsza.Farfocle z silikonu mogą wpaść do środka. Potem adaptacje kanał 0 i następnie adaptacja przepustnicy. CZęsto padają NTC warto rano podejrzeć ile "widzi" temp.
Witam wszystkich. Kupiłem ostatnio Octavię 1 1999r. z silnikiem 2.0 8V AQY Na ciepło silnik nie pracuje równo widać wypadanie zapłonów, spalanie LPG ponad 14litrów przy spokojnej jeździe. Błędy: 17536 mnożąca adaptacja paliwa, blok 1, mieszanka uboga 16555 mieszanka za uboga bank 1 16518 obwód sondy lambda, brak zmian sygnału bank 1 sonda 1 Nie sprawdzałem...
Zazwyczaj najgorzej jest rano po dłuższym postoju dlatego sprawdzałem dziś szczelność i niby jest ok. Szczelność instalacji gazowej? A kolektora ssącego już nie? Przez 8 lat na tych ustawieniach nic się nie działo. Bo układ dolotowy był szczelny. Przepustnica czysta, adaptacja była robiona? Świece w jakiej kondycji? Może w nich leży problem? Dziś wyczyściłem...
00894 Klucz do włączania podgrzewanych lusterek zewnętrznych-E231 00778 Czujnik kąta skrętu G85 - Statycznie 02546 Położenie krańcowe układu kierowniczego Brak lub nieprawidłowe Nastawy podstawowe / adaptacja - Statycznie Błędy nie wskazują jednoznacznie na przyczynę "szalejącej elektroniki" był rozładowany akumulator Pozamykaj samochód i sprawdź (zwykły...
Witam, Skoda Octavia 2 silnik 1.6 8V z Lpg sterownik Simos. Silnik na gazie pracuje idealnie równo. Na benzynie nie wchodzi na obroty, dusi się i strzela w kolektor ssacy, pracuje jakby nie na wszystkie cylindry. Sprawdziłem: kompresję na cylindrach jest ok 1.4 Mpa na wszystkich cyl. Wtryski rozpylają paliwo równo- zostały wyjęte do sprawdzenia. Świecę...
Została przeprowadzona adaptacja klap przez VCDS i bez błędów. Sprawdzaliśmy auto kolegi, identyczne i tam ciśnienia książkowe i przy ustawieniu temperatury na LO z kratek powietrze ma 5 stopni. Temperatura otoczenia podobna.
Bloki pomiarowe. Będzie też tam widać sygnał z EGR. Czy była robiona adaptacja zaworu EGR? Sprawdzić instalację między EGR a ECU.
Czyli? Silnik => adaptacja => 91 => i mam 0004. czyli system OK O to chodzi czy jest jeszcze jakieś inne zezwolenie?
Problem jak w temacie. - Przepustnica została wyczyszczona. - oddana do regeneracji tak stwierdził serwis - Wymieniona na nową bo naprawa nie pomogła - wymieniony czujnik położenia wału - wymieniony czujnik temperatury - adaptacja robiona już kilka razy i na nowej i na starej przepustnicy -sonda lambda I nadal obroty sie zawieszają. Odpalam obroty 1100....
Kupiłem ten transponder z innego źródła, próbowałem już chyba wszystkiego. Ogólnie dziwnie ze w tym aucie względem innych normalnych aut że tak to powiem nie wchodzi w tryb zwłoki po zalogowaniu się do bloku adaptacji kluczyka czyli do 01. Tylko wprowadzenie bloku 50go zapala diodę na stałe a po czasie odblokowuje adaptacje licznika. Ale jak pisałem...
Witam . jak w temacie octavia kreci się do 4000 i koniec potem jest tylko charczenie , brak błędów , wszystkie parametry w normie . Rozrząd sprawdzony , cewka podmieniona. adaptacja przepustnicy robiona kilka razy vcds-em i kts-em . Ma ktoś pomysł na to ? Pozdro
Samochód skoda Octavia II 1.6 BSE (sterownik Siemens) z gazem. Po wymianie sondy lambda przed katalizatorem (szerokopasmowa) pojawia się błąd P2626 - obwód korekcji prądu dodatniego sondy lambda/przerwany. Błąd można wywołać jedynie hamując silnikiem - w innym przypadku można jeździć i błąd się nie pojawia. Czy ktoś spotkał się już z takim przypadkiem...
Witam, (1.9 tdi ASZ 2004 r ) Zakupiłem nowy kluczyk ale nie mogę go dodać. Grot zrobiony, transponder w kluczyku ID48, pin immobilizera znany. W vagu wchodzę 25- immobilizer następnie Loguj ( normalnie wchodzi ) później Adaptacja kanał 01 i tutaj jak chcę dodać nowy kluczyk to wszystko mi zeruje (nawet stary kluczyk wywala). Czytałem w innym wątku,...
Jak sprawdzić czy adaptacja jest włączona z OBD ? Jestem użytkownikiem tylko . Do gazownika nie chciałbym już jechać bo zabiera się do tego jak pies do jeża postanowiłem sam sobie z tym poradzić. To ciśnienie które jest teraz regulować ? czy zostawić na tym poziomie ?
Witam Ponaprawiałem w aucie co mogłem, no i zostały mi 3 błędy w komputerze: 1) 19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010 37-Navigation -- Status: Not registered 0001 7D-Aux. Heat -- Status: Not registered 0011 2) Address 7D: Aux. Heat Control Module Part Number: 1K0 963 235 E HW: 1K0 963 235 E Component and/or Version: PTC-Element 0404 Software Coding:...
Jeśli chodzi o znaczenie komunikatu, to: Immobilizer (przyuczenie danych pojazdu) Proszę wprowadzić PIN/SKC immobilizera zespołu wskaźników (stary PIN/SKC). Po zainicjowaniu procesu przyuczania nowy moduł sterownia silnika przyjmie numer identyfikacyjny pojazdu (VIN) oraz identyfikator immobilizera (IMMO-ID) pojazdu (ze starego zespołu wskaźników)....
Obstawiałbym raczej na "czyszczenie wtrysków" jaki filtr paliwa założyłeś? Czyszczenie przepustnicy to jedno potrzebna jest adaptacja po czyszczeniu jesli nie była robiona to mogą być problemy przez jakieś 100km dopóki sterownik sam nie zrobi adaptacji. Co do ubogiej mieszanki szukaj dziury, nieszczelności, najlepiej psiknij plakiem po silniku i patrz...
Nie widzę żebyś dopisywał ecu do licznika,sam klucz nie pomoże. Problem rozwiązany po wgraniu nowego wsadu wszystko poszło idealnie adaptacja i kodowanie bez problemu. Problemem był wsad licznika. Wrzucam dwa wsady do skody dla potomnych. Dodano po 7 skoda 1U2919034G
Witam, Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu- Skoda Octavia 1.6 2002 rok benzyna bez gazu. Problem z ustabilizowaniem obrotów i utrzymaniu ich na stałym poziomie np 2500 rpm. Silnik pracuje równo na ciepłym oraz zimnym. Na zimnym nie ma problemu mogę utrzymać obroty na 1000,1500, 2000, 3000 rpm itd. Problem pojawia się gdy silnik juz sie rozgrzeje....
Witam, ja mam trochę inny silnik, bo Seat Toledo z 1,6 BSE. Byłem laikiem jeśli chodzi o instalacje gazowe i zainstalowali mi Stag 4. Miałem ten sam problem - rozwiązałem go połowicznie zwiększając ciśnienie do 1,4. Wtedy nie szarpał przy 2 tys. obrotów lub mniej szarpał, ale adaptacja długookresowa sterownika silnika powodowała, że zaczynał szarpać...
Witam. Mam problem z Octawią 1,6 AEE Pb + LPG (Sequent24). Na gazie pracuje prawidłowo. Na Pb przerywa podczas przyspieszania niezależnie od temperatury silnka. Przepustnica wyczyszczona, adaptacja przeprowadzona pomyślnie. Sporadycznie występuje błąd zbyt niska wartość sygnału lambda. Zrobiłem dziś logi http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?w...
I tak chyba zrobię, tylko gdzieś wieczorkiem. Dam znać o rezultatach. Dodano po 1 Przepraszam, że post pod postem, ale niestety klucz nie chce się zaprogramować. Stary się programuje tak jak trzeba, a nowy? Na początku niby ok, dodaje się, nawet kontrolka immo przestaje migać, ale po chwili znowu miga a adaptacja niby zakończona pomyślnie. Czyżby uszkodzony...
ok dzięki za pomoc, jutro biore się za to. Dodano po 18 Udało mi się tylko jeden z kluczyków zaprogramować i to ten dodatkowy, którego nie używałem ale dobre i to, że jeden działa. Próbowałem też wpisac w Moduł komfortu 46 - Adaptacja 10 - wybrać kanał 00 - tak doczytałem w jednym miejscu, że kanał 00 to reset- wciskając póżniej - testuj - zapisz, a...
No i tu będzie mały problem, ponieważ nie znam się bardzo na VAGU, a w dodatku laptop z którego korzystam ma WIN 7 i nie wszystkie wersje Vaga mi się uruchamiają. Dziala mi chyba tylko wersja VagCom 4,9 PL z tego co pamiętam, bo jakieś nowsze, albo VCDS różne wersje nie chciały się uruchomić na tym laptopie. Takie tam proste rzeczy jak wejść i sprawdzić...
Czyli dalej upieram się że mają tam być piloty 433MHz. To czy kierunki migają zależy od tego jak ustawione są kanały adaptacji.
Adaptacje
Pierwsze kontrola zaworu n18 w funkcji diagnoza elementów wykonawczych ,pózniej wybierz nastawy podstawowe grupa 074 wykonaj i rozpocznie sie adaptacja, po jej zakonczeniu w polu 04 pokaże sie ok wiec wyjdż z tej funkcji .Warunek adaptacji to prawidłowe napiecie akumulatora i nie naciskanie pedału gazu w czasie jej trwania
Rezystancja silnika w okolicach 8Ohm To elektromagnes, nie silnik. 8 Ω jest wartością poprawną. Ale może nie jest uszkodzony, a wystarczy zrobić adaptację?
Przed naprawami całkowicie wyłączyć instalację gazową i dopiero gdy uzyskasz pewność , że silnik poprawnie pracuje na benzynie ponownie uruchomić gaz. Sprawdzić stan świec zapłonowych , kabli wysokiego napięcia , cewki z modułem. Czyszczenie przepustnicy i adaptacja. W czasie rozbiórki dolotu zachować ostrożność aby nie uszkodzić odmy. Po tych czynnościach...
Czy jest to coś, z czym można sobie poradzić w warunkach domowych? w "warunkach domowych" nie sprawdzisz czy pilot wysyła sygnał ani czy odbiornik reaguje . Zapoznałeś się z procedurą adaptacji pilota ?
To bez znaczenia. Dodano po 7 Posprawdzałeś coś chociaż trochę co z silnikiem zrobiłeś, adaptację przepustnicy, sprawdziłeś wężyki od podciśnienia.
Wejdz w kodowanie,poczytaj i zrobione. Chociaz to stary rupot to nie wiem czy gdzieś w adaptacjach nawet tego nie zrobisz.
Zatem spróbuje zebrać nową mape. Ten punkt na końcu też mnie zastanawiał, mnożniki można zawsze delikatnie poprawić. Tylko zanim ją zbierzesz to najlepiej wyzeruj adaptacje w sterowniku benzyny i przejedź się z 20-30km na benzynie lub nieco większy dystans bez kasowania adaptacji. Zaraz to poprawie Raczej zmniejsz ciśnienie na reduktorze, niż ustawiaj...
adaptacja licznik octavia adaptacja licznika octavia adaptacja przepustnicy octavia
whirlpool lodówka zamraża verbatim firmware epson dx4450 głowica
stick instalacja netflix stick
Fiat Panda II 1.1 FIRE – regeneracja głowicy po zatarciu wałka rozrządu, tulejowanie, koszty Podłączenie CAN-BUS w radiu NCS RS-304