Spróbuj dodać zero przed odczytanym pinem
Temat zamknięty. Winowajca pompa paliwa w baku. Adaptacja wraca do normy.
Wystarczy wymienić, nie robisz tam żadnej adaptacji.
Adaptację ? Pompy paliwa ? Wymieniłeś na dodatek bez sprawdzania od strony elektrycznej czy czasem po prostu nie ma na niej zasilania ? Gratuluje. Pompa ma swój bezpiecznik 15A (dolny rząd drugi bezpiecznik w dwurzędowej części skrzynki bezpieczników)
dzieki za pomoc
Może ciśnienie paliwa za małe (wydatek pompy)
adaptacja sterowania elektryczną pompą paliwa (Elektrische Kraftstoffpumpe) .
W Ford po wymianie zaworu scv trzeba zrobić adaptacje. Zresztą po wymianie wtryskiwaczy czy pompy paliwa także.
Będę chciał posprawdzać kilka rzeczy w weekend. Czy odpinając kostkę pompy paliwa trzeba to robić na ściągniętej klemie z akumulatora? Czy po ponownym podłączeniu pompy wymaga ona później auto adaptacji?
Pewnie gaz w dolocie ,pompa paliwa się kończy ,rozjechane ustawienia i adaptacje. Tak to przeważnie bywa.
Zabudowany w pompie. Tam padają rozrzady. Mozna zrobic reset adaptacji.
Peugeot 207 1.4 8FS brak mocy, brak błędów Losowo odcina moc, szarpie i przerywa do tego stopnia, że żołądek musi dość, czasem przy 4, czasem przy 3 tys obrotów. Pośredni wtrysk, ECU nie generuje żadnego DTC, nic, parametry ma w jak najlepszym porządku, wysterowanie zaworów (VTI) idealnie co do mm, sondy pracują. W momencie szarpania nawet ECU nie wyprzedza,...
Prawdopodobnie pompa paliwa umiera lub zabity filtr. Warto sprawdzic testerem jak sterownik widzi tempeature silnika i powietrza.
Czy po wymianie przepustnicy była jej adaptacja ?
Mam nadzieje ze chodzi o czujnik ESP - on mierzy trochę wiecej parametrów niż tylko przyspieszenie boczne. Jest pod siedzeniem. Jeżeli adaptacja nie pomoże, to była informacja serwisowa na ten temat. Czujnik ten ma wspólna masę z pompą paliwa w baku. Pompa generuje impulsy napięcia które zakłócają prace czujnika. Masę czujnika trzeba przedłużyć i podłączyć...
Moduł bardzo sie grzeje a pompa paliwa pompuje nawet na wyłączonym silniku. Czy po wymianie modułu bede musial zrobic adaptacje ? Wymienie moduł moze to pomoże.
Usterka naprawiona, przyczyną falowania cisnienia paliwa, okazał się regulator ciśnienia na pompie, został wymieniony, została przeprowadzona adaptacja pompy, i jest ok.
Skasowałeś wcześniej błędy zanim zrobiłeś adaptację?
Po co wstawiać inną pompę paliwa na przeglądzie to trochę roboty jest zęby ja wydłubać.Na odległość trudno powiedzieć bo nie wiem jaki silnik ale wydaje mi się że przestawiły się adaptacje wolnych obrotów . "komputer pompy paliwa do regulacji" -- w benzynie to chyba jakiś żart ze strony mechanika. Podaj jaki typ silnika czy czasem nie 1,6T (przy wymianie...
Czesc. Jestem po wymianie zaworu na szynie common rail, ale bez zadnej adaptacji. Cisnienei paliwa dalej dziwnie skacze, zabiore sie za zaworek na pompie oraz sprawdze czujnik cisnienia na szynie. Czy sa wymagane jakies adaptacje zaworu, ktore pominalem, a ktore pomoglyby zniwelowac drgania na biegu jalowym ? Pozdrawiam
Właśnie sprawdziłem to wszystko wiem jest dodatkowa sprawna;) podpiołem manometr przed filtrem poprzez trujnik i pokazuje 4 bary ;) Ale mam taki problem samochod nadal nie odpala ukalad odpowietrzony przy wtryskach paliwo jest odpalam samochod purtnie dosłownie i gasnie...odkręcam rurkę od wtrysku pusta;/ pompa cr jest nowa ogólnie posiadam 2 pompy...
Ale w pompie to jest jeden czujnik temp. paliwa, który do odpalania ma się nijak? Przy zmianie zaworu SCV w Fordzie, trzeba zrobić jego adaptację. Jeśli natomiast pojawia się błąd POO89 jest opisany tak nieprawidłowe działanie regulatora cisnienia paliwa wyciek płynu lub usterka uszczelnia To wybacz -koniowi poopowiadaj że wtryskiwacze były sprawdzane....
Witam Telestart t90 niby działał z tym piecykiem w innej T5. Programikiem WTT mogę wysterować wszystko, od dmuchawy po pompę cyrkulacyjną po pompę paliwa czy też sztyft .Co do adaptacji jutro sprawdzę.Prędzej wyskoczył mi błąd blokada agregatu ale go wykasowałem , przynajmniej tak mi się wydaje, bo w programiku WTT czy też w VAGU brak błędu.A czy Vagiem(VCDS)...
Wtrysk system Denso czy Continetal? Zrób adaptację zaworu regulacji ciśnienia paliwa, jeśli pomoże to przyczyną jest zacierający się ów zawór regulacji, który to zaciera się przez opiłkowanie pompy wtryskowej.
Rozumiem ze chodzi ci o zawór ciśnienia paliwa . Po wymianie nic nie adoptujesz
Chodzi o silnik AFN, podejrzewam że ktoś się "bawił" nastawnikiem pompy bo w adaptacjach dawka paliwa przy wartości fabrycznej 32768 wynosi 3,2 do 3,4mg/skok. A w ogóle regulacja dawki jest w zakresie od 2,8 do 6,2mg/skok. Czy wie ktoś z was jaki zakres regulacji jest fabryczny dawki?. W necie niby wszędzie trąbią że od 3 do 9mg/skok ale jednak wolałbym...
dalej nie moge odpalić auta, tak jakby na wtryskach jest za małe ciśnienie paliwa, dzwoniłem do pewnego gościa który powiedział mi że pompa 106 c nie wymaga żadnej adaptacji, a kupując nowy sterownik naciągnąłem się tylko na koszty, ponieważ fabrycznie nowy sterownik nie ma wgranego oprogramowania i pompa z nowym sterownikiem i tak musi trafić na stół...
Nie wiem jak to się zachowywało przed wiązka. Spróbuj mu zresetować adaptacje zaworu dozującego i niech się przyuczy. Jakie masz ciśnienie na listwie zmierzone względem żądanego?
Myślałem też żeby wspiąć się w przewody zdiąć izolacje, podłączyć miernik i obserwować napięcie podczas adaptacji. Ostatnio miałem taki przypadek z elektryczną pompą paliwa w dieslu, że jak podłączyłem miernik bez pompy na wtyczce jej zasilania to napięcie było ale jak podłączyłem miernik z pompą to napięcie zanikało pod obciążeniem. Winna była złączka...
Silnik ma moc, czy jest zamulony? Sprawdzałeś może, czy pracuje pompa paliwa (ciśnienie paliwa), była sprawdzana przepustnica (adaptacja)? Sprawdź czujnik temp. cieczy rezystancyjnie na rozgrzanym silnik pin 1 i 3.
Rozkalibrowany parownik i/lub wtryski LPG rozjechały Ci adaptacje w sterowniku benzyny. Valteki w miarę trzymają parametry przez 10-15tys. km, reduktor powinien wytrzymać bez regulacji przynajmniej 50 tys. km. Wyregulować/zregenerować reduktor, wyczyścić i skalibrować wtryski, a następnie wykasować adaptacje w ECU, pojeździć na benzynie przynajmniej...
Cena jest normalna, a nawet niska. Prawdopodobnie to jest filtr z wbudowanym regulatorem ciśnienia paliwa. Masz powrót na listwie wtryskowej ? Jeśli to jest filtr z regulatoerm to oczywiście wymiana na inny odpada, silnik będzie pracował na bogatej mieszance, rozjedzie się adaptacja, grozi uszkodzeniem pompy a w skrajnym wypadku pożarem.
Robiłem adaptację i wysłałem listwę wraz z czujnikami więc opiłków nie stwierdzono i teraz pytanie czy w tym passacie są dwie pompy paliwa jeżeli tak to jedna jest w baku a drugiej gdzie mam szukać??
Witam, po kolei, wymieniłem pompę paliwa w zbiorniku, pompę wysokiego ciśnienia, wtryskiwacze, czujnik ciśnienia paliwa na listwie i zawór scv. Problem nie znikł. Następnie wyczyściłem Dpf. To samo, tryb awaryjny 3 tys.obr. gaśnięcie silnika. Wkurzyłem się wymieniłem na starą pompę w baku, stary czujnik ciśnienia paliwa i scv. Jedyną rzeczą którą zrobiłem...
Witam. Poszukuję pomocy. Posiadam Doblo 1.6 z 2002 roku. Silnik nie odpala, iskra jest tylko raz po przekręceniu zapłonu. Kiedy kręcę rozrusznikiem, już jej nie ma. Elektronik sprawdził sterownik i coś tam wymienił, ale to samo. Jedyna zmiana to to, że po przekręceniu kluczyka pompa paliwa działa cały czas. Immobilizer niby gaśnie. Błędy to adaptacja...
Jak w Polo 6n2, 2001.03, 55kW/75KM, 1390cm3, manual... robi się adaptację? Wymieniam właśnie: - kable, świece, pompa wody, sprzęgło, olej silnika, olej skrzyni, robię czyszczenie silnika dodatkiem do paliwa (Liqui Moly) nad tłokami oraz dodatkiem do oleju pod tłokami. Popłukam go trochę z syfu i nagaru, oczywiście klawiaturę i wszystko inne, co się...
Dziękuję za odpowiedź. Jeszcze jedno , a jak później ustawić takie same parametry ,czyli kąt wtrysku , dawkę paliwa , domyślam się że za pomocą Vaga ale gdzie to jest w Vagu ???
W tym pojeżdzie jest system denso robi się adaptację pompy/regulatora. możesz spróbować jak nie pomoże to wymiana filtra paliwa i regulatora na pompie (ten z szarą wtyczka z tego co pamiętam). Pozostałe problemy to egr standard w tych silnikach. można zaślepić błędy się pojawiają w sterowniku ale nie zapala lampki. A i jeszcze jedno trzeba mieć w miare...
Wyzerowanie parametrów samoadaptacyjnych było robione ;/ po zmianie przepustnicy zrobiłem profilaktycznie zerowanie i adaptacje pokolei wszystkie ... Na dniach będę mial manometr to zmierzę cisnienie paliwa w tej nowej pompie powinno być 3.5 - 4 bary ;) I podmienię te wtryski ... P.s zamowilem też benzynę w spreyu jakiś samostart ;) jak nie będzie chciał...
Reset mapy benzyny i ustawianie gazu, regulacja gazu na już rozjechanych adaptacjach nie ma większego sensu. Tak w ogóle to co to gaz - II czy IV generacja?
Witam. Poszukuję pomocy. Posiadam Doblo 1.6 z 2002 roku. Silnik nie odpala, iskra jest tylko raz po przekręceniu zapłonu. Gdy kręcę rozrusznikiem, już jej nie ma. Elektronik sprawdził sterownik i coś tam wymienił, ale to samo. Jedyna zmiana to to, że po przekręceniu kluczyka pompa paliwa działa cały czas. Immobilizer niby gaśnie. Błędy to adaptacja...
jesli masz przepustnice elektroniczna tzn gaz nie jest na lince to ja zdejmij i DOKLADNIE wyczysc. potem dobrze jest zrobic jej adaptacje vag-iem
Wymien tez filtr paliwa przed adaptacja. Popularnym Autocom'em lub Delphi tez zrobisz adaptacje.
jak w temacie: - samochód przyjechał na holu (zamiast oleju zatankował ponad 40litrów benzyny) przed tym zdarzeniem było wszystko ok. - brak wspomagania 00573 - Czujnik momentu wspomagania kierownicy po wykasowaniu zrobieniu adaptacji czujnika samochód ma wspomaganie kilka odpaleń , jazd i znów zapala się kierownica i brak wspomagani. Paliwo spuszczone...
Witam,pacjent to audi q7 3,6 FSI silnik BHK.Problem w tym,że jest zbyt wysokie ciśnienie paliwa tj.ok 115 bar w ukł.wysokiego ciśnienia.W ukł. niskiego ciśnienia 5,9-6.0 bar.Zmieniona została pompa wysokiego ciśnienia,czujnik na listwie wysokociśnieniowej,czujnik niskiego ciśnienia,filtr paliwa.Po uruchomieniu zimnego silnika(po nocnym postoju)ciśnienie...
Cześć. Dlatego że są uszkodzone. Jeśli spaloną żarówkę z lewej lampy zamontujesz do prawej, to zaświeci? Nie, tak samo będzie z wtryskami. Wypadanie zapłonu na cylindrach się zmienia. Pompa z dwulitrówki nie powinna przeszkadzać. Ciśnienie paliwa będzie przybliżone. Twoje modyfikacji na pracę silnika nie powinny mieć wpływu. Chyba że z kodowaniem lub...
Masz skopany gaźnik, albo popękały Ci membrany podciśnieniowe albo ta guma pod gaźnikiem i bierze Ci lewe powietrze, miałem Wartburga 1.3 i pominąwszy wieczne problemy z wodą w zbiorniku, to jak się wziąłem i zregenerowałem ten gaźnik to wszystko idealnie działało. Wszystkie uszczelki papierowe dałem nowe i posmarowałem uszczelniaczem silikonowym, wymieniłem...
Witam szanowne grono osób Mam taki problem trzy miesiące temu w mojej szkodzie padła uszczelka pod głowicą było robione wszystko rozrząd uszczelniacze zaworów wszystkie uszczelki Gdy kupiłem auto to lekko falowalo teraz zrobiło się tak że gdy zimno na dworze to auto jeździ normalnie a gdy ciepło to szarpie i brak mocy jak by paliwa nie dostawał była...
Kasowaniu adaptacji zebranych podczas jazdy na LPG z instalacją I/II generacji bez emulacji sondy.
To pojeździj na samej benzynie uprzednio kasując adaptacje paliwa w ecu pb. Jak zacznie działać to będziesz wiedział co ma. Skoro to nie wina gazu to po co zmieniałeś tartę na optimę? Poza tym nic w aucie nie zrobiłeś jak choćby sprawdzenie luzu i pompy paliwa ani tego czy to wina gazu. Temat jest do skasowania.
Witam Auto jak w temacie. Auto stało miesiąc czasu. Auto jest w trybie awaryjnym błąd: Sprawdzane Mega Macs 42se P0089-Regulator ciśnienia paliwa nieprawidłowa funkcja/obwód prądowy Nie można skasować błędu nawet na włączonym zapłonie. Odpala normalnie, ciśnienie rzeczywiste/zadane pokrywa się, jeździ tylko jest wyraźnie słabszy. Podmieniony regulator...
Witam Pacjent Fiat fiorino 1.3 2022r Auto przyjechalo do mnie z dzienym problemem. Auto po calej nocy po odpaleniu i przejechaniu parku km gasnie. Zrobi tak pare razy i potem juz caly dzien chodzi bez problemu. W pamieci jest blad p0090-22 - regulator cisnienia w pompie paliwa Poprzednicy wymieniali juz ten regulator i nic to nie dalo. Zrobilem adaptacje...
Zagadnienie b. ciekawe - masz już silnik wybrany? piszesz o listwie to domyślam się że pompa sekcyjna? tylko że tu jest kolejny (dla mnie) problem bo listwa zębata nie jest bezpośrednio połączona z dźwignią pompy (z tą dzwigią którą sterujesz np linką) masz tam jeszcze mechaniczne regulatory któe również sterują dawką paliwa - jak to myslisz "obejść"?
Czesc, mam podobnym problem ze skaczacym cisnieniem paliwa, oraz delikatnymi wibracjami na biegu jalowym w CAHA . Wymienilem zawor regulacji na szynie common rail, ale zadnych kalibracji nie przeprowadzalem. Zajrze jeszcze do zaworku na pompie. Czy sa jakies procedury adaptacji, ktore moglem pominac ? Ruszylo sie cos w temacie Damian ?
Więc nie opyla się w tej chwili jechać na diagnostykę. Tylko wymienić pompę. Podejrzewam ,że pompa nie daje ciśnienia początkowego do pompy CR. Po odpaleniu ciśnienie na listwie jest w normie na wolnych 240 na obrotach do 1200 ,a pod obciążeniem na trasie słychać stuki :/
kolego sproboj przeprowadzic jeszcze adaptacje przepustnicy, gdyz mialem ostatnio taki przypadek w A3 i po adaptacji zapalal od pierwszego razu lub sproboj zalozyc jeszcze raz inny przekaznik
Instalacje mam II generacji na mikserze i chyba LPG korzysta z wtrysków benzyny. Skoro masz instalację II generacji to nie korzysta ona z wtrysków benzyny, gdyż jest to instalacja podciśnieniowa. Mikser to potoczne określenie gaźnika LPG. Zapewne brak lub nieprawidłowa emulacja sondy i zbyt rzadkie korzystanie z zasilania benzyną doprowadziły do rozregulowania...
Kolego testerem Tech 2 nie tylko odczytuje sie błędy ale i mozna wiele innych rzeczy posprawdzać, przez odczyt wartosci mierzonych , adaptacje , programowania ,.... i test urządzeń. Trzeba było odrazu sprawdzić czy w momencie wysterowania przekaznika pompy paliwa odzywa sie pompa. Możesz sprawdzić tez czy sterownik widzi sygnał obrotów. Jelśi nie bedzie...
Założyliśmy u znajomego od renault'a chyba scenica wspomaganie elektryczne z kolumną i kierownicą renaulta, trzydziestka z turem użwana do ładowania ziemi i piachu mocno dostawała po d... niestety padł silnik wspomagania być może był już zużyty w każdym bądź razie znajomy powrócił do orginalnego rozwiązania ze wspomaganiem w postaci kulko przykręconej...
Po wymianie pompy paliwa auto zapaliło. Niestety błąd o przekroczeniu limitu adaptacji wraca ponownie, sporadycznie, na dwóch przepustnicach. Obroty są trochę wyższe ok 900 obr/min. Dolot wydaje się szczelny, wężyki całe i drożne. Są przedmuchy przy kolektorze wylotowym (urwana jedna śruba), jednak to temat na później.
Witam jak w temacie mam problem z kodami błędów. Silnik 1.4 12v CDIF wyświetla mi w postaci dwu cyfrowej. kody błędów: adaptacja złe działanie 49 obwód czujnika temperatury chłodziwa usterka 10 obwód czujnika pompy paliwa usterka 3 obwód położenia drążka zmiany biegów usterka 13 brak informacji o rodzaju usterki 58 Wszystkie da się skasować oprócz ostatniego....
Dzień dobry, Dalej męczę się z ta usterka silnika, podobno wszystkie parametry silnika są super. Zmienione już Przepustnica, Pompa wysokiego paliwa Po zmianie przepustnicy strasznie zaczęły falować obroty, niby była robiona adaptacja ale wiele nie pomogło. ( pomogło na chwile). Podejrzewam, ze może z ta adaptacja trzeba coś pokombinować ale to nie zmienia...
Cześć. Mam problem z moim VW Polo. Przy odpaleniu spadają obroty i potrafi zgasnąć, zawsze gdy zdejmę z nogę z gazu to on od razu dostaje pier*olca i gaśnie. Sprawdzane byłe świece, pompa paliwa, wymieniony filtr paliwa a i tak dalej to samo. Przepustnica była czyszczona i miała robioną adaptację, ale dalej bez zmian. Samochód posiada LPG ale na LPG...
No więc sprawa jest tego typu że mój kolega wjechał na warsztat ze zdemontowaną przepustnicą i autko nawet bez niej paliło. Podmieniłem nową i nie zapalił. Znowu zdjąłem i założyłem starą i nic. Potem dowiedziałem się że wymienił filtr paliwa (zień przed awarią) Nie wiem czy możliwe żeby autko ponownie się zapowietrzyło. Jutro zacznę sprawdzać od pompy.
Witam posiadam silnik 1,5 dci z przebiegiem 60 tyś km objawy jakie występowały były takie, że podczas równej jazdy stałą prędkością (stała prędkość tak 5-10 sekund) podczas dodawania gazu auto chwile się dławiło przez około 1-2 sekundy następnie przyspieszało. Podczas dynamicznej jazdy dławienie nie występowało, auto normalnie odpalało. Błędy sporadycznie...
Ja miałem podobny problem. U mnie po dwóch latach pomogła wymiana filtra paliwa z 4 barowego na 3 barowy. Są dwie wersje filtrów paliwa. Teraz moja skoda trzyma obroty. A w między czasie próbowałem adaptacji przepustnicy, wymieniłem cewkę zapłonową. Byłem wymienić pompę wspomaganie i wiele wiele innych prób naprawy.
Dajcie sobie już spokój z adaptacją przepustnicy na linkę w samochodzie z '96 roku, czy jej czyszczeniem (myje ją ciągle paliwo z wtryskiwacza :D ) Znając życie pompa paliwa umiera, a żeby to stwierdzić potrzebny jest manometr a nie vag
Mogę już potwierdzić. Samochód odpala jak zegareczek po zatankowaniu nowego paliwa. Widać jazda na gazie i używanie paliwa tylko do odpalania bardzo źle wpływa na jego kondycje. Wydaje mi się, że utrata jakości paliwa dodatkowo spowodowana jest ciągłą pracą pompy i mieszaniu paliwa w baku nawet podczas pracy na gazie, więc rozważę założenie przekaźnika...
W hdi pompa od dodatku paliwa podaje go impulsowo. Podaje go tylko po zatankowaniu paliwa do zbiornika. (ważny korek wlewu paliwa- ma wpływ na działanie). Stan ilości dodatku eolys jest wyliczany teoretycznie. Nie ma czegoś takiego że diagbox widzi ile jest dodatku. On tylko przypuszcza że tyle powinno być (po przejechanych kilometrach,ilości tankowań...
Nie ma to zadnego wplywu. Moze natomiast chodzic nienajlepiej z powodu odlaczenia aku. Potrzebna jest reinicjalizacja adaptacji (korekt dlugoterminowych). Jednak jesli pojezdzisz troche, to wszystko wroci do normy (z tego punktu widzenia).
Rozrząd ma z 4 lata. Nie był odpalany na pych. Luz zaworów nie był regulowany od nowości auta. To może być trop. Wydaje mi się, że czujnik temperatury cieczy chłodzącej jest ok. Nie wiem co z czujnikiem temperatury powietrza (na początku wskazuje dobrze, potem wskazania rosną do dość wysokiego poziomu - widać na wykresie). Tak samo nie wiem co z map...
Na razie zaliczyłem: ASO, polecany na forum A6 warsztat na Okęciu, polecany na forum A6 warsztat w Centrum (w sumie najbardziej kompetentny). Niestety, żaden z tych warsztatów nie potrafi rozwiązać problemu. Który to problem jest z gatunku tych złośliwych: pojawia się raz na kilka odpaleń, po czym znika. Ponowne odpalenie sinika ZAWSZE jest ok. A potem...
A wryskiwacz sterujący ok filtr paliwa ok? koło zębate na wale ok? zawór n108 ok?turbo nie przeładowuje?przepływka ok?podciśnienia ok?to na razie tyle.Jak coś sprawdzisz lub zrobisz porządną diagnostyke spróbujemy pomóc.
Wyszło właśnie z pomiarów oscyloskopem i z okablowania, potrzebny był mi sygnał ze sterowania pompy paliwowej, pisałem o tym właśnie apropos. Przymulenie po wciśnięciu gazu i poprawa po lekkim odpuszczeniu mogą sugerować przepływomierz, co wyszło z pomiaròw ciśnienia paliwa? Zobacz na adaptację sondy podczas przyspieszania, albo na integratory,...
jak w temacie co z tym zrobic ? VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 047 906 033 D Component and/or Version: 1,4l SIMOS3PB 00HSSJ31 Software Coding: 00021 Work Shop Code: WSC 35110 Additional Info: TMBNH46Y11X014517 SKZ7Z0A0824266 2 Faults Found: 17909 - Fuel Pump Relay (J17): Short to Ground P1501 - 35-10 - - - Intermittent...
Witam. Problem jak w powyżej. Samochód pięć dni temu podczas regulacji LPG odpalał normalnie.Dwa dni temu też.Przy próbie odpalenia samochód zaczyna chodzić na bardzo niskich obrotach a potem zgaśnie .Przy ostrzejszym przegazowaniu wchodzi na obroty a potem zgaśnie.Wymieniona pompa paliwa ,czujnik cieczy ch lodzącej.Podejrzewam że to sprawa adaptacji...
Podczas odpalania pompa generuje 1 bar paliwa. Gniazda są mosiężne (chyba mosiężne). Więc żadnych defektów na ich rantach. Pompowtryski wkładane na lekkim wysmarowaniu uszczelek wazeliną. Tak, gniazda wyczyszczone, przedmuchane, wszystkie uszczelki miedziane wychodziły bez problemu. Tak samo zostały założone nowe wraz z ich zabezpieczeniem. Obroty...
– Czy lampka spirali migała, czy świeciła ciągle? za kazdym razem -ciągle- , tak samo chech engine/nie migała/ – Na jakim przebiegu była ostatnio wymiana świec i filtrów? zapytam, ale pewnie dawno /auto jest pozyczone – Czy mulenie występuje także na gazie po przełączeniu? zapewne tak, bo na zimnym nie zdarzyło sie... powrót po usterce był tylko na...
grala1 , masa się pojawia tak jak piszesz czyli sterownik jest OK problem był w niesprawnej stacyjce bo uszkodzony był przewód co łączy stacyjkę z przekaźnikiem raz było napięcie a po chwili znikało gdzieś przerwany przewód podczas adaptacji nowego silnika temat wyjaśniony a o schemat nadal proszę jeśli ktoś posiada coś na stanie
KODY USTEREK moduł sterujący DDE 2.1 silnik U25TD, X25TD 12- rozpoczęcie procedury sprawdzania 14- czujnik temperatury płynu chłodzącego zwarcie do masy P30 15- czujnik temperatury płynu chłodzącego zwarcie z napięciem lub przerwa P30 16- czujnik temperatury paliwa ( w pompie wtryskowej P68 ) zwarcie do masy 17- czujnik temperatury paliwa ( w pompie...
Witam Jeśli zaraz po odpaleniu gaśnie i obroty spadają praktycznie do zera, ale jak poruszasz gazem to daje radę utrzymać go zapalonego to zerknij na parametry sondy lambda jak pracuje na gazie (parametry które otrzymuje komputer "benzynowy"), jeśli lambda jest czały czas na bogato (powyżej 1), albo masz przebieg jak jesteś na gazie, to zmień emulację...
Witam, Mam pewien problem z odpaleniem mojego golfa. Rozrusznik kręci ale nie chce tak jakby zaskoczyć. Stało się to nagle gdy chciałem "przepalić" autko. Na pewno nie jest to kwestia akumulatora, ponieważ pomagałem sobie kablami i cały czas to samo. Golf od początku miał problem z odpalaniem. Zawsze trzeba było trochę dłużej pokręcić aż zaskoczył....
Adaptacje to korekty fabrycznych map dawkowania mieszanki paliwa i powietrza. Robi się je gdy jest podejrzenie że się rozjechały. Stukać może też pompa vacum chociaż opis pasuje do panewki - masz szczęście. Te silniki raczej nie zacierały się na wale. Gorzej jak valvetronik się rozpada - remont tutaj będzie drogi i jest to typowa usterka tego silnika....
Pompa z jednym zaworem wymaga adaptacji zaworu. Procedura naciskania pedału gazu Procedura: 1. przekręć kluczyk aż zapalą się wskaźniki na desce rozdzielczej 2. poczekaj 3 sekundy 3. wciskaj pedał gazu do końca 5 razy w ciągu 5 sekund - po 5 razie puszczasz pedał gazu 4. czekaj 7 sekund 5. po 7 sekundach wciśnij i trzymaj pedał gazu przez 10 sekund...
Witam, mam mały problem odnośnie po wciśnięciu pedału gazu ( obojętnie czy to zimny czy rozgrzany silnik ) Obroty nie przekraczają 3.5 tysiąca wracają na 3 tys. i znowu wracają na 3.5. Po odpuszczeniu gazu, silnik tak jak by przygasał. ( zdarzy się że zgaśnie ) Do tego przyłącza się nie równa praca silnika, Na obrotomierzu trzyma 760 po odpaleniu. -...
Witam szanownych Forumowiczów, Mój problem polega na tym, że ze zbiornika "syczy" powietrze. Na biegu jałowym samochód jakby się "dusił", obroty falują. Podczas przyspieszania wyraźne przerwy w mocy, zamulanie. Na zimnym silniku trzeba trochę pokręcić, żeby odpalił. Falowanie ustaje, gdy odkręcić korek wlewu. Dopiero niedawno doszedłem do wniosku, że...
Może , ale moze też być wiele innych przyczyn. To ze gość ci odczytał kody błędów i nic nie pokazało nie znaczy że czujniki są sprawne. Czy diagnozujący sprawdził ci bloki wartosci mierzonych ? Temp. silnika , potencjometr przepustnicy itp. Możesz mieć też uszkodzoną pompę paliwa , kat. raczej odpada bo ok. działa na gazie. Mozesz mieć też spiepszone...
Daj sobie spokój z tymi pomiarami na "sucho".Włącz zapłon i zobacz czy na przewodzie sygnałowym przepływomierza masz 0.3V na zapłonie i ok. 1V na pracującym silniku.Jak szybko po skasowaniu występuje usterka sondy??Zainteresuj się filtrem paliwa i narastaniem paliwa na listwie podczas rozruchu i w czasie normalnej pracy silnika.Jeśli zajeżdżona pompa(za...
Producent podaje: "Ciśnienie pompy paliwowej, bar Max 3,8 ± 0,2 Bar" Jeśli tak to faktycznie u mnie za mało. Przy 2.5 bar. też odpali, będzie prychać ale odpali. Włąśnie szarpie, próbuje odpalić ale nie może wejść na obroty. Pompa wymieniona w połowie roku (używka). Świece mają jasny, prawie biały kolor.Błąd w sterowniku 0170 Za ubogi system adaptacji...
Ktoś wkodował IMMO ze sterownika ECU silnika. To już jest operacja która polega na wgraniu nowego wsadu do ECU. Pytanie czy zrobione na ori wsadzie czy wgranie gotowca nie koniecznie od tego silnika (zresztą nie wiem po co to robił jak licznik, kluczyk i ECU teoretycznie było od jednego dawcy. Wg mnie ktoś poległ na swapie ,zaczął robić głupie rzeczy...
Czyli, znając moje szczęście, wymieniłem pół samochodu, a okaże się, że przepustnica jest jednak uszkodzona. 🤣 Dodano po 17 Pedał został wymieniony, dzisiaj go zaadaptuję z pp2000 albo diagboxem, zobaczymy, czy będzie szczekać. 🤣 Dodano po 10 Problemem był brak paliwa xD gdzie wskazówka pokazywała 1/4 baku, i dzień przed akcja tankowałem samochód, pompa...
Uprościć i usunąć błędy projektu AVT można bardzo prosto, wyrzucić wszystko co po lewej stronie T1 i T2 i zastąpić IR2153. Problem w tym, że pompa ładunkowa, to nie jest najlepsza baza do konstrukcji, przy których radio ma nie świstać. A odnośnie gotowych przetwornic jak kupisz to się przekonasz.
Kolego harry.wesoly , nie jeździj z wypiętym czujnikiem bo będzie ci palił jak smok i dymił jak parowóz. Problem nie tkwi w czujniku tylko w pompie wtryskowej która nie jest w najlepszej kondycji. Na ciepłym silniku sterownik podaje mniejszą dawkę startową paliwa a że pompa nie generuje już odpowiednio wysokiego ciśnienia - silnik ma problem z odpaleniem....
Sterownik ma wyuczone jakieś tam wartości nastaw dla biegu jałowego, zeskrobałeś brud i nastawy już nie pasują, dlatego kolebie nim na wolnych obrotach. Ten silniczek krokowy otwiera tzw. bypass w przepustnicy i reguluje obroty biegu jałowego. Tej śrubki od przepustnicy nie ruszaj, jest do ustawienia wstępnego. Sam sterownik silnika nie może regulować...
Wtenczas też dzwoniłem do ASO Fiata z pytaniem o reset komputera, modułu sterowania, to powiedział że tylko przez gniazdo diagnostyczne, tak jak wszędzie, nic innego nie robią. Bo tak to się robi! Ale adaptacje sobie już kasowałeś u "majstrów". ASO zrobi to samo. Mówię o fizycznej naprawie przez wymianę tranzystorów sterujących na płycie IAW 5AF. Żadne...
To ponawiam pytanie brzmi jak ultimatum. No to spróbuję coś podpowiedzieć. Olej jest faktycznie gęsty. Żeby był rzadki należy go podgrzać. Jeżeli zastosujesz pompę ciśnieniową to powinno się ten olej również przefiltrować ponieważ pompa długo nie wytrzyma. Moim zdaniem żadna pompa do wody nie nadaje się do tego zastosowania. Więc należy stworzyć cały...
Z powodu wyjątkowej "jakości" paliwa uszkodził się nastawnik pompy-zgniły połączenia. Udało mi się kupić sam nastawnik. Mam jednak problem jak go ustawić :jeżeli to jest tylko możliwe. Kiedy ustawię go tak że VAG pokazuje (kanał 01,08,01) 4,6ml/H i 1720V (silnik rozgrzany) to rano na zimnym trzęsie i po chwili pokazuje się błąd 17970(przekroczenie nastawy)....
Witam Mam Audi A3 1.6 101 km z 2000r. (tylko benzyna). Od jakiegoś czasu mam z mim mały problem. Czasem po prostu nie chce odpalić ( raz na 50- 100 odpaleń). Rozrusznik kręci kręci i nic. Pozostawię go na 30 minut i potem odpala zaraz. Jest to niezależne od pogody czy pory roku. Mam interfejs VAG ale nie mogę nim przeskanować wszystkich bloków (response...
Witam! Jestem "szczęśliwym" posiadaczem Mondeo 2006 r. 2.0 TDCI z wtryskami oraz pompą Delphi. Opiszę mój problem z pompą i wtryskami, może to komuś pomoże, bo wiem że jest to nagminny problem tych aut. Zaczęło się od wyskakiwania "sprężynki" i gaśnięcia auta przy gwałtownym przyspieszaniu. Błędy diagnostyczne mówiące o problemach z układem paliwowym....
Od tamtego czasu trochę się zmieniło. Podczas grzebania przy sterowniku nagle zagadał. Kulawo bo kulawo dale dał się wkręcić na obroty. Następnego dnia rano ta sama sytuacja, odpalał wyłącznie na LPG. Jak już złapał to na 2 cylindry. Jako, że od jakiegoś czasu testuję moduł odwróconego priorytetu paliwa* (autorskie rozwiązanie) pomyślałem, że może paliwo...
adaptacja pompy adaptacja paliwa adaptacja pompy wtryskowej
nokia trybie offline nagrywanie falowanie rotel wzmacniacz
obnizenie napiecia baterii philips senseo
Piła spalinowa zatrzymuje się łańcuch - przyczyny i rozwiązania Wymiana panelu sterującego w piekarniku parowym Bosch