powiedział że uszkodzony wtrysk Szczerze, to takim pytaczom opowiada się różne bajki aby tylko się odp.... Co do dźwięków, większość współczesnych silników po wyłączeniu zapłonu robi sobie jakieś adaptacje przepustnic itp, często słychać to głośno i długo, a leśne dziady sobie różne teorie zmyślają.
No właśnie oprócz cyferek VAG podał jeszcze to co napisałeś a dokładniej 561 Dopasowanie(ustalenie) składu mieszanki przekroczona wartość adaptacji--dodawanie 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związane ze sprzętem. Tylko to mi za dużo nie mówi coś z przepustnicą, przepływomierzem nie tak? Co do pierwszego błędu spróbować zrobić adaptacje...
Witam Poszukiwany sprzęt diagnostyczny, do użytku prywatnego na VW/AUDI/SEAT 98-03r., który umożliwia: * odczyt kodów błędów * kasowanie kodów usterek, kasowanie insp. olej/serwis * kasowanie błędów w modułach (silnik, pompa diesla/pompowtryski, ABS, skrzynia biegów, Immobilizer, ESP, Airbag, Centralny zamek, Alarm, Klimatyzacja, układ chłodzenia *...
Plaka nie bo to nie diesel.Samostart.Ale też myślę że adaptacja przepustnicy potrzebna.
Jak to elektroniczny? W ADR jest napinacz jest hydrauliczny: http://obrazki.elektroda.pl/4060096300_1... często daje o sobie znać kiedy ktoś zapomni o oleju w silniku... Słychać wtedy charakterystyczny stukot jak w silniku diesla. Błąd który pojawił się u Ciebie dotyczy przepustnicy, bo faktycznie czujnika ciśnienia nie ma. Konkretnie:...
Podaj na jakim silniku (mało danych) diesel benz rocznik,co z czujnikiem temperatury adaptacja przepustnicy. Przy założeniu że komp sprawny.
Witam, używałem przez kilka lat Gutmann 55. Czyta większość samochodów, czasem ma problem z Francuzami - błąd nie znany albo fałszywie wyświetla 20 błędów. Nie obsługuje wszystkich adaptacji. Nie da się kodować wtryskiwaczy w dieslach. W Japońcach często można przeczytać tylko jeden moduł np. SILNIK podczas gdy ABS, Airbag i inne nie są dostępne. Generalnie...
Witam dwa tygodnie temu kupiłem Audi A2. Po okazyjnej cenie że względu na to że ciężko odpalał na zimnym silniku jakby nie mógł wejść na ssanie. Przeczytałem wszystkie fora i nikt problemu nie rozwiązał więc ponawiam temat. Zacząłem od czyszczenia przepustnicy. Po tym jak się okazało że już był pod maską "Janusz" wymieniłem przepustnice, tylko ze względu...
Witam. Mam problem z autkiem z tematu. Kupilem polo dla swojej dziewczyny wymienilem swiece kable wyczyscilem przepustnice zrobilem adaptacje. Vag pokazuje 2 bledy. Jeden to blad grzalki sondy lambda a drugi od mapsensora. Auto czasami spada z obrotow i potrafi nawet zgasnac jednak nie zawsze sie tak dzieje . W aucie zamontowany jest podtlenek lpg brc...
Polo 1.4 16V 55kW 2001r. Witam, przy rozruchu czasami wywali czeka i epc, brak reakcji na pedał gazu (wchodzi do 1,5 tyś obr) zgaszenie i odpalenie pomaga epc gaśnie czek zostaje ale wkręca się normalnie. Z błędów najczęściej narzeka na przepustnicę (myta, adaptacja wykonana, potencjometr wymyty, podstawiona druga) dalej to samo. Z innych błędów EGR...
Dobra, zamiast sprawdzać żarówką cewkę zapłonową, to sprawdziłem z ojcem oba sterowniki. Wyniki badań są takie: * Oba sterowniki mają lutowany element 916741 I/O - w google pierwszy wynik mam z aliexpress - sterownik cewki zapłonowej. Rozmawiałem też wczoraj z kumplem, to ponoć elektrycy w warsztacie mówili mu, że ten element jest uwalony i potrzebny...
Stukowe raczej tu nie występuje. Mam trochę praktyki pod tym względem ale z samochodami nazwę to "starszej generacji". Tutaj odnoszę wrażenie jakby ecu dawało zbyt duży kąt wyprzedzenia zapłonu przy małym obciążeniu silnika tj. wtedy gdy przepustnica jest stosunkowo mało uchylona, panuje duże podciśnienie w kolektorze ssącym(mapsensor to zbiera), mieszanka...
Akumulatora nie odpinałeś? Nie, nie odpinałem. Dzień wcześniej robiłem adaptacje EGR i przepustnicy i też nic. Wydaje mi się że po tym zabiegu była nie właściwa mieszanka diesla z powietrzem. Po użyciu plaka w dolot filtra powietrza silnik odpalił. Teraz pali normalnie. Dziękuję
Bloki pomiarowe na vag 5053 Ogólne:1 1-a)RPM,b)temperatura płynu chłodzącego silnik,c)wartość kontroli lambda (%) (regulacja wtrysku),d)wartość osiągnięta(10110011) 2 i 3 Systemy z czujnika ciśnienia kolektora ssącego: 2-a)RPM,b)obciążenie (%),c)Średni czas wtrysku (ms),d)ciśnienie na kolektorze wlotowym (Mbar) 3-a)RPM,b)ciśnienie na kol.wlotowym (Mbar),c)kąt...
Dzięki za radę, zdaję sobie sprawę że raczej bez błędów to ten nr, nie przejdzie, ale wszędzie radzą by zaślepiać i nawet serwis podobno zaślepia egr. Więc tak, dziś już jestem troszkę mądrzejszy :D, zdałem sobie sprawę że napięcie zasilania przepływomierza podawane przez clip to sygnał zwrotny, z niego obliczana jest masa powietrza (co za pacan tłumaczył...
autoboss robi diesle bardzo słabo ...nie rozumiem jak można w parametrach zapomniec o dawce paliwa , MAF czy o ciśnieniu doładowania ,a o błędach których nie ,,widzi,, to już nie wspomnę ... .. dla mnie jeśli chodzi o ropniaki to jakaś kpina .......także nie pisz tu o obsłudze urządzenia bo nie w tym problem .... człowieku jak co piszesz to może konkretnie......
oprócz otwarcia przepustnicy trzeba by jeszcze brać pod uwagę podciśnienie w kolektorze, albo ( i ) obroty silnika. Przypuszczam, że adaptacja tego układu do sinika gażnikowego może być większym wyzwaniem. A jeszcze chyba ciekawiej z dieslem :P . Gdyby nie to że już mam komputer w aucie to bardzo by mnie to urządzenie zainspirowało. Pozdrawiam
Mam przewód jak oryginał i zrobię obejście bezpośrednie wiązki czujnika. Jeśli to nie to, to chyba tylko sterownik. Instalacja w kilku miejscach była dłubana, bo jak kupiłem go, to był jak diesel po rozgrzaniu. Myślałem, że cewka była pęknięta, a okazało się, że sondy lambda były odwrotnie podpięte i ktoś nie mógł tego znaleźć. Dopiero po jakimś czasie...
Zajmuje sie projektem adaptacji silnika Diesla do zasilania LPG. Do tego celu potrzebuje zastąpienia sterowania linką pompy wtryskowej sterowaniem poprzez silnik elektryczny lub siłownik. Czujnik położenia (przesuniecie lub kat) bedzie generował napiecie z zakresu 0-5V. Następnie silnik elektryczny lub siłownik ma odwzorowywac ruchy pedału gazu w stosunku...
Rzeczywiście, macie Panowie rację. Należało usunąć ostatnią cyfrę. Potwierdziłem to pożyczając i diagnozując TEXA. Wyskoczyły te same błędy, tylko bez ostatniej cyfry i z opisami pasującymi do wyżej przytoczonych. Dziękuję za odzew. Zostało odnaleźć problem i go rozwiązać. Chociaż w sumie zapytam tutaj, może ktoś z Was będzie miał pomysł. Peugeot Partner...
Witam, mam problem z Obrotami oraz Szarpaniem silnika. Silnik 1.6 16v BCB , Samochód Seat Leon 1M. Ogólnie opisując problem: Od jakiegoś czasu 2/3 miesiace nie mogę utrzymać obrotów w jednym miejscu "na luzie" mimo trzymania nogi w jednej pozycji. Po puszczeniu nogi z gazu jest kangurek (jedno mocniejsze szarpnięcie i drugie lekkie). Przy dojazdach...
Przedstawię tu wnętrze i naprawę bardzo prostego "skanera diagnostycznego" 24DIAG Vag Lite. V-Tooltech Mini-VAG Dostałem ten tester od znajomego, który dwa lata temu temu zamienił samochód grupy VAG na nową Koreańską KIA Sportage. Po podłączeniu "skanera diagnostycznego" do samochodu VW Polo 6R, urządzenie nie potrafiło nawiązać komunikacji ze sterownikami....
Tak czytam ten temat i moim skromnym zdaniem, a prowadzę warsztat sam. czy to benzyna czy diesel każdy silnik spalinowy działa na zasadzie doboru optymalnej mieszanki paliwowo-powietrznej w całym zakresie obrotów. Jeżeli tym powerboxem dowalimy paliwka bez powietrza to jest nie w porządku jest to sztuczne oszukanie komputera.Tak samo jak są w sprzedaży...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
Diagnostyka Common Rail, silniki Diesla Grupy zmierzonych bloków wartości. Oto dane grup w silniku CBAB: Grupa 1: 1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min; 2) Ilość wtryskiwanego paliwa, 3-9 mg \ stroke; 3) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 barów; 4) Temperatura chłodziwa,> 80 ° С Grupa 2: 1) Prędkość obrotowa silnika,...
przepustnica adaptacja adaptacja przepustnica diesel przepustnica
corolla verso alpine error chrysler voyager zasilania
pralka miele start identyfikacja elementu
Wałek krzywkowy pompy wtryskowej C330 - symetria i montaż Błąd F-27 w pompie ciepła Panasonic 9 kW - wyłącznik ciśnieniowy