Bloki danych, adaptacja to zupełnie co innego. Możesz najpierw wejść w adaptacje - kanał 00, wartość 0, zapisz a potem w bloki danych i tam odpowiedni kanał - 98, przełączyć z prawej strony na USTAWIENIA PIERWOTNE, wtedy przepustnica powinna zacząć się ruszać, odczekać z minutę, przełączyć na BLOKI DANYCH (wcześniej ten sam przycisk miał nazwę USTAW....
Co do czyszczenia przepustnicy to nie jestem pewien czy ona tego wymaga, bo zdejmując to czarne "pudło" przykrywające wtrysk to cały kanał łącznie z przepustnicą wygląda na bardzo czysty więc nie wiem czy poprzedni właściciel już coś przy tym grzebał (może właśnie tak popsuł te jałowe obroty) a może po prostu filtr powietrza bardzo skutecznie wyłapywał...
Weżyk podciśnienia przepustnica kolektor taki krótki sprawdź. węży nie ma nic do adaptacji dopiero po zapaleniu auta ma węży swoją role do spełnienia Dodano po 50 nie ten kanał myślę że innego kanału nie będzie tylko ten ale zależy czy w pełni elektryczna czy na pół mechaniczna (czyli linka) pełna elektryka kanał jest inny
Powodem falowania obrotów silnika jest zanieczyszczona przepustnica.Proponuję najpierw wyczyścić przepustnicę,a następnie dokonać adaptacji.Sama adaptacja nic nie da ponieważ przepustnica w skutek zabrudzenia nie wykona wszystkich kroków adaptacji,a więc będą błędy. Pozdrawiam.Robert
Przepustnica na stół i czyścisz aż do prawie lusterka. Szczególnie na brzegach ściankach klapki. Potem zakładasz i adaptacja vagiem kanał 060 lub 098.
Witam,mam od niedawna golfa4 1,4 16v,auto chodziło nie równa na wolnych obrotach. Na zimnym silniku po uruchomieniu trzeba było trzymać na gazie żeby nie zgasł. Postanowiłem przeczyścić mu przepustnice, po wymontowaniu okazało się że w gardzieli jest mnóstwo jakiegoś syfu typu olej jakiś nagar lekki. Po oczyszczeniu i poprawnym montażu podpiąłem go...
Przepustnica była całkowicie sprawna przed operacją czyszczenia i nie sądzę żeby odchylanie przesłony za uchwyt linki i czyszczenie pędzelkiem nagaru uszkodziło ją mechanicznie. Na zagranicznych forach doszukałem się podobnego problemu - identyczne błędy i stało się to przy zmianie akumulatora. Podmianka na inną sprawną przepustnicę dała ten sam efekt,...
Witam. Mam problem z następującym samochodem, gdy dotarł do mnie nie miał czujnika KS, zamienione przewody na cewce i brak iskry. Iskra jest, czujnik założony, zostal jeden błąd 17987 nie rozpoczęta adaptacja. w żaden spodób nie moge jej przeprowadzić, po wejściu w kanał 060 i przełączeniu w basic settings wyświetla sie error. Nie rozpoczyna adaptacji,...
Jak zrobić zerowanie nastaw w programie polski vag, wchodze zakładkę silnik potem adaptacja kanał 00 wartość 000 i komunikat "Ta operacja w tym kanale jest nieprawidłowa" Próbowałem też kanał 0 i wartość 000 to samo. Kiedy ostatnio robiłem tą nastawę w seacie w immobilaizaerze to wszystko się wyzerowało. Co robie źle,albo czy to wina programu. Chce...
podmiena czujnikow - nie ma sensu Trzeba zrobić wszystko ręcznie: 1 Pomiar ciśnienia paliwa 2 Katalizator 3 EGR 4 czyszczenie i adaptacja przepustnicy 5 FSA 720- zapłon 6 Czujnik wału korbowego-synchronizacja 7przeciek powietrza 8..... Ford IDS diagnostyka Kolego bsv 2001 nie czytasz dokładnie co napisałem/ ad 1 : Pomiar ciśnienia paliwa - pisałem...
Silnik ALM ma sterownik Marelli Robisz tak 01 - Silnik > Bloki pomiarowe - 08 Wybierz grupę "001" > Idź! > Przełącz na Nastawy - 04 System należy pozostawić w nastawach podstawowych przez około 30 sekund, po czym ponownie przełączyć na > Bloki pomiarowe - 08
Adaptacje przepustnicy zrobiłem a jak się robi adaptacje EGRu? przepustnica kanał 060 EGR kanał 074?
Kanał 001 wodzu, nastawnik zrobi "bzzzzz" i już. Silnik ma byc zgaszony. Na zapalonym w kanale 001 robisz ustawienie KWZ
witam..przed adaptacją przepustnicy zrób na kanale 00 factory setting
Żadnego kodu. Basic settings i kanał 098 albo 060 zależnie czy przepustnica na linkę czy elektronicznie sterowana.
Już ci napisał ele5 nie adaptacje tylko "ustawienia pierwotne" u ciebie kanał 01
Mam dokładnie ten sam problem. 2.0 GTI 115km AGG 1997r. Identycznie jak na zdjęciach które kolega wstawił. Czy ktoś wie coś na ten temat? W Samochodzie kilka razy był odłączony akumulator. Zaczął chodzić jak traktor na wolnych obrotach. Internet radzi przeprowadzenie adaptacji przepustnicy. Napewno kanał 1. To w ogóle nie wygląda jak adaptacja przepustnicy....
01-silnik kasowanie błędów 04-nastawy podstawowe 098-kanał poczekać aż sterownik wykona nastawy 06-zakończenie ps.nastawy wykonujemy przy temp.powyżej 80*C pozdro
jeśli jest to sterownik marelli to adaptacje przepustnicy robi sie w kanale 001 basic setting po wczesniejszym wyzerowaniu kanału 0 w adaptation
Przepustnice się adaptuje w kanałach 001, 060, 098
17951- Czujnik pozycji przepustnicy , sygnal za niski,zwarcie do masy. Zadna recylkulacja lecz TPS uwalony.A adaptacje przepustnicy robi sie na kanale 098.
60 możesz zignorowaćst adaptacja przepustnicy ,tamte kanały od razu są ok ponieważ nie ma błędów i jesli system kontroli sąd lambda jest ok to musi być ok ,czasami jak nie jest ok to wtedy sprawdzis jaka sąda przed czy za katalizatorem jest uszkodzona .
Po kolei. 10 ( dopasowanie) kanał 00 gdy VAG zapyta czy skasować wyuczone wartości potwierdzić Q Wyświetli "wartości wyuczone zostały skasowane" Sterownik po tym nie ma żadnych "poburdań" pamięci adaptacyjnej. po tym 04 ( przejście do nastaw podstawowych) kanał 098 ( choroba, a może 001, albo 060 ?Zawsze to robię odruchowo) pokaże w 4 okienku "adaptacja...
a moze ktos wie ktory kanał jest odpowiedzialny za co jesli chodzi o adaptacje? Bo wiadomo ze przepustnica to 098 (przeważnie) a reszta?
Daj opis tego błędu. Też miałem ten silnik i jestem pewny że adaptacji nie było na kanale pierwszym. Podaj nr sterownika silnika - naklejka na sterowniku lub widac go VAGiem po nawiązaniu z nim komunikacji. Tam często pękał krócieć od bypassu przepustnicy. Cienki wężyka miedzy kolektorem ssącym a rura miedzy przepustnica, przepływomierzem i deklem rozrządu.
Witam czy mógł by ktoś podpowiedzieć jak zrobić adaptację przepustnicy programem Polski Vag 2.5 Gdy wchodzę w adaptację trzeba podać kanał no to wiem ale trzeba podać wartość i tu nie wiem ile wpisać aby rozpoczęło adaptację Z Góry dziękuję za odpowiedź
Witam ponownie mam takie pytanie zakupiłem launcha i mam problem wiem że wszystkie rzeczy np. jak adaptacja przepustnicy trzeba robić przez kanały czy kody nie wiem jak to nazwać czy ktoś mógł by podać te najważniejsze co najczęściej się używa tak jak przepustnica , przesuwanie zacisków w pasacie 2005- itp. Z góry dziękuje
Dokładnie pracowało jak trzeba teraz nie ma iskry możesz mi opisać w skrócie jak zrobić te adaptacje i na jakim kanale .
Poszukuję kodów i nr kanałów do Vaga do Felicji 1,3MPI z modułem Simensa. Może ktoś podpowie jak zaadoptować przepustnicę po czyszczeniu. [/quote]
Witajcie, moja mama posiada samochód Skoda Felicja 1.6MPI rocznik 2000. Z dnia na dzień samochód stracił wolne obroty, na zimnym nie trzyma w ogóle, na ciepłym ledwo się utrzymuje i ma kolo 400obr/min. Sterownik silnika to Marelli 1av 2 błędy w sterowniku: 01087 basic settings not performed 00282 throttle position actuator v60 Nie wiem czy błędy są...
Rączej nie ten kanał adaptacji.
na samym początku dwa błędy się pojawiły. 1 błąd przepławki g70 wymieniono nie wraca. 2 błąd czuj. obr. sil. g28 wraca 3 czasami jest błąd związany z adaptacja przepustnicy . posiadam logi statyczne kanału 000
Najpierw powinno być tak: kanał 01 silnik kanał 02 odczyt kodów kanał 05 kasowanie kodów kanał 04 nastawy podstawowe wybierasz blok nr 98 i zaczyna się procedura kalibracji która trwa ok.10sekund,potem kanał 06 koniec transmisji i po ok 15 sekundach wyłączasz zapłon temperatura silnika powyżej 80°C. A co pytania czy masz czym to zrobić chodziło mi o...
01,ale nie szkodzi i w 098.
Kawałek fajnego kartonu np. ostatnia karta boku rysunkowego lepsza.Farfocle z silikonu mogą wpaść do środka. Potem adaptacje kanał 0 i następnie adaptacja przepustnicy. CZęsto padają NTC warto rano podejrzeć ile "widzi" temp.
Przepustnice wyczysciłem zrobiłem adaptację na kanale 098 adaptacja ok.Wyłaczyłem zapłon na 5 min,po jeżdzie na a4 znowu to samo .
Wiec zrób adaptację egr i po problemie. Sam się z tym pieprzyłem, wymieniałem MAP, szukałem nieszczelności i kupa. Zawsze trzeba robić adaptację EGR po: -wykasowaniu wartości wyuczonych (kanał 00) -wykonaniu nastaw podstawowych (001, 060, 098)
TO TEST CAŁEGO UKŁADU ODPOWIEDZIALNEGO ZA SPALANIE OBD ŁĄCZNIE Z KATALIZATOREM I NIE MUSISZ SIE ZASTANAWIAC CZY SADA MA WYKRESY OK CZY NIE JEST PO PROSTU TEST I WYNIKI ALBO OK ALBO N OK Dodano po 6 OK WYKASOWAC BLEDY ZE STEROWNIKA SILNIKA . 1 ZAPŁON WLACZONY WCHODZISZ W SILNIK PODSTAWOWE NASTAWY I KANAL 60 .ADAPTACJA PRZEPUSTNICY JAK PISZE ADAPT OK...
stawiam skrzynke gorzały jak ktoś podłaczy 2E do VAG-a :D i zrobi adaptacje przepustnicy :D Ja obstaję dalej przy swoim. I dorzucam drugą skrzynkę za tą adaptację VAG-iem przepustnicy. Proszę o podanie kanału - za to nagrodą będzie 6-pak browaru. :D
Mam pytanie odnośnie adaptacji przepustnicy. Daje na pomiary 60 kanał pokazuje adap trwa ale nic sie nie dzieje przeskakuje na nastawy podstawowe 04 ale błąd. Na innej przepustnicy to samo. Na test przepustnicy V60 działa. Dlaczego nie idzie zrobić adaptacji ? temperatur silnika 90C
Bo adaptację EGR robi się w innym kanale. W któym-nikt ci nie powie, bo nikt nie lubi domorosłych grzebaczy.
Normalnie. Silnik nagrzany ponad 80st,napiecie aku ponad 13,5V,jak mniej podłączyć prostownik Slowo adresowe 01 nastepnie 02 (Q) ----------05 (Q) ----------04 (Q) i wybrać kanał 098,patrzeć na ostatnie okienko co pokazuje (powinno adpt OK) Ale to taki system że nastawy przeważnie niewchodzą Czasami się udaje 10->00 po zapytaniu czy wymazać powtwierdzić...
Witam ponownie, klient dostarczył druga przepustnicę. Po zamontowaniu (wcześniej myciu przepustnicy), przepustnica po włączeniu zapłonu zabrzęczy i się wyłącza (czyli ok). Obroty są za niskie więc trzeba zrobić adaptacje przepustnicy. Ale niestety jak tylko rozpocząłem nastawy podstawowe (kanał 001) przepustnica brzęczy non stop a Launch x431 nie kończy...
Nie jestem pewien co do VIN-u ale w tym roczniku raczej nie ma większych problemów ze zmianą licznika czy sterownika, więc może numer w ECU jest pobierany z Immo. Co do adaptacji przepustnicy, to jeśli masz gaz na linkę to kanał 98. Jeśli nie to pewnie na kanale 60. Poza tym, ja w przypadku sterowania linką czasami robię adaptację automatyczną, po odłączeniu...
Cordoba 98 1,6 ALM- po wyczyszczeniu przepustnicy i jej adaptacji (temp. ponad 80st) wolne obroty wzrosły do ok 1200, a przy zimnym silniku ponad 2500. Adaptacja 01, 04 kanał 001. Co nie tak zrobiłem.
...z braku czasu coś zaczęło się dziać... A więc... W weekend wymieniłem sondę na używkę Ori o takim samym numerze, nowe świece, kilka dni wcześniej gruszkę która struje klapami w kolektorze ssącym ( była nieszczelna i nie działała), przepływomierz na używkę Ori, uszczelkę pomiędzy kolektorem ssącym a przepustnicą ( nie pamiętałem czy wcześniej była...
A można wiedzieć jak? Na którym kanale?
Może uszkodzone gniazdo ODB albo ktoś kombinował i odpiął kable? Rozumiem, że najprostszy kabel KKL testowałeś? Niestety nie znam prostszej adaptacji niż wejście w sterownik silnika i wybranie kanału 098 w BasicSettings VagCom-ie
Witam, mam ten sam silnik w skodzie Octavi, i ten sam sterownik simons, żeby działały inne funkcje w vag-u trzeba zmienić ustawienia w opcjach programu: start baud 9600 blk25 char0 Po tych zmianach na pewno będzie dostęp do wszystkich funkcji programu,:) SPRAWDZONE. Ale ja osobiście używam vag4.9pl(nie trzeba nic zmieniać w opcjach) i aby zrobić adaptację...
wyraźnie pisze przekroczona adaptacja biegu jałowego musisz wejść w ustawienia grupa 4 kanał 98 i ponownie nastawić .Ale przed tą czynnością to najpierw wymyj dokładnie przepustnice jest zabrudzona rozgrzej silinik do 80 C i zrób adaptację
przepustnica adaptacja adaptacja przepustnica kanał adaptacja
matrix alarm schemat sterownika różnicowego zapis danych pamięci eeprom
analizator widma federal signal
Napięcie prądnicy w chińskim rębaku ZH1115 Jak uniknąć nakładania się czasów nawadniania w Satel Integra?