Po co usuwać klucze. Spróbuj to zrobić tak vag lub vcds 17 ( licznik) ,potem dopasowanie 10 kanał 00 i ok. Sterownik dopasowany.Jeśli nie pójdzie przez licznik 17 to 25 immo i dalej tak samo
Wgraj stary eeprom , odczytaj obydwa eepromy i podeslij.
Jak usunąć immo ?? Troche też nie bardzo, bo jednak jeśli to jest zabezpieczenie to chciałbym aby było cały czas.
Nic nie padło. W nowym sterowniku masz wyłączone immo i ta adaptacja do niczego nie była potrzebna. Chyba że nie wyjąłeś transpondera z klucza przy próbie odpalania tylko co innego. Możliwe że zakupiłeś sterownik z wyłączonym immo.
Jak klima manualna to nie ma sterownika, podstawowe parametry nadzoruje sterownik silnika
Sterownik silnika, adaptacja, kanał chyba 00.
tak jak już koledzy zauważyli, adaptacje sterownika silnika się "rozjechały" poszukaj kogoś kto ma VCDS-a lub inny tester do VAG-a... musisz co najmniej wykasować wyuczone wartości w sterowniku silnika... dodatkowo polecam demontaż przepustnicy (prosta czynność) jej wyczyszczenie i ponowne zaadoptowanie... silniki AKL jak i pokrewne są bardzo czułe...
Wykasuj adaptacje sterownika silnika. A paliwo w baku nie jest jakieś stare?
Nie masz pinu.
Wiesz coooo, o ile mnie pamięć nie myli to aby zdjąć blokadę czasową z ECU, sterownik musi być zasilany i z aktywną sesją komunikacyjną, pierwsza blokada bodajże 10 minut. W praktyce wygląda to tak: włączasz zasilanie, włączasz VagComa wchodzisz w 01-Engine i tak zostawiasz - jak długo, nie wiem. Gdzieś zetknąłem się z przypadkiem jak twój, zablokowane...
To nie są mapy w sensie map "chiptuningowych". Zwykła korekta ustawień sterownika gazu. Zrobią ci to w ASO Fiata, bo mają soft i do gazu (korekta map) i do sterownika silnika (reset autoadaptacji). Lub szukaj serwisu który ma komputer diagnostyczny i zresetuje adaptacje w sterowniku silnika. A potem na benzynie pojedziesz do gazownika który ma kabel...
jaki silnik ?
To pierwsza awaria sterownika. Data 09.12.16 wychodzi 16 grudnia 2009 rok. Zapytam bo tu jestem noga - jak przeprowadzić ową adaptację silnika? Jak sterownik jest oryginalny to zostaw tak jak jest. Jak auto trochę pojeździ spalanie powinno wrócić do poprzedniego stanu.
Dzięki za rade,dodam jeszcze ze po adaptacji sterownika silnika gdy jeżzde na benzynie to wszystko jest ok,a jak przejadę się na gazie problem z obrotami na benzynie też powraca .Pozdrawiam!
Ja na poczatek sprawdzilbym czy sterownik silnika widzi rzeczywiste temperatury, oraz wykonalbym adaptacje czy reset parametrow w sterowniku silnika
Niekoniecznie musi być ten czujnik, przerabiałem temat z tym błędem. Sprawdzić kolektor na lewe powietrze, może być nieszczelność, ewentualnie przypchany katalizator. Na początek skasować adaptacje sterownika silnika i pojeździć na benzynie tylko.
Nie przenosi styk przekażnika w bsm idzie podmiana bez adaptacji
Immo wyłączyłem w sterowniku silnika. Adaptacja pinem na kanale 50 powinna zakodowac nowa pompe. Tylko że wyłączając immobilisera, same kable się nie połączą, dlatego pojawia się błąd adaptacji, bo nie widzi połączenia, które immobiliser rozłącza, a Ty jeszcze go wyłączyłeś. W tym przypadku, musiałbyś przerobić instalację tak, jak byś chciał pominął...
Witam Może ktoś pomoże. T5 2005r silnik 1,9 manual Jak włączyć w adaptacjach tempomat w sterowniku silnika T5 bo podczas kodowania wyrzuca błąd danych dziękuję
zużycie paliwa wzrasta nagle z około 6 litr. do około 8 litr. dzieje się tak kilka razy w roku do tej pory pomagała wymiana filtra powietrza a teraz po wymianie bez zmian , pokonuje zawsze te same trasy, czy w tym samochodzie jest coś takiego jak adaptacja sterownika silnika i jak to zrobić?
Witam wszystkich ,mam takie pytanie ,czy jak wymienię w AUDI A6C5 BDG wtryski, pompę wtryskowa i sterownik od AKE ,wszystko od jednego dawcy, to silnik zagada czy konieczna jest adaptacja.
Witam : 01 sterownik silnika, 11-login (12233) 10-adaptacja, kanał 02 - prędkość obrotowa biegu jałowego, i wsio.
Sprawdż luzy na zaworach ss 0.20, wyd 0.40 odchyłka +- 0.05. Usuń adaptacje ze sterownika silnika.
Cytat: W niektórych "mniejszych" silnikach (1.0-1.4 ccm np. VW Lupo, Polo...) przed właściwą procedurą adaptacji przepustnicy, należy wykasować wcześniej wyuczone wartości zapisane w sterowniku silnika. Robi się to zapisując wartość "0" na "zerowym" kanale adaptacji (00). Dodam że spotkałem się z kilkoma pojazdami , którym ta procedura i adaptacja nie...
Brak sygnału ze sterownika skrzyni (opticruise) i rotardera do sterowników BMS, COO i EMS na linii CAN. Czyli sterownik hamulców , koordynator i sterownik silnika nie widzi sterownika skrzyni i rotardera więc w pierw sprawdził bym wiązkę pod kątem przerw. Jednostka BWS (system adaptacji nadwozia, zabudowy), ICL (zestaw wskaźników) też zgłasza brak komunikacji...
Daj opis tego błędu. Też miałem ten silnik i jestem pewny że adaptacji nie było na kanale pierwszym. Podaj nr sterownika silnika - naklejka na sterowniku lub widac go VAGiem po nawiązaniu z nim komunikacji. Tam często pękał krócieć od bypassu przepustnicy. Cienki wężyka miedzy kolektorem ssącym a rura miedzy przepustnica, przepływomierzem i deklem rozrządu.
kolego tam się nic nie zmienia a same sie obroty nie mogły podnieść ,masz jakiś problem musisz odczytać pamieci sterownika silnika lub skrzyni ,albo wykonaj adaptacje skrzyni do sterownika silnika to jest adaptacja kick down Dodano po 2 sprubój w podstawowych nastawach kanał 60 to adaptacja przepustnicy a 61 kick down ,w sterowniku silnika o ile nie...
Witam chciałbym zrobić adaptacje w sterowniku silnika lecz nie posiadam loginu sterownika,czy z wsadu sterownika da sie go odczytać?,
Błąd poniekąd jest kwestią regulacji, ale bardziej tego, że elementy instalacji nie są w stanie zapewnić stabilnych warunków pracy (niestabilne ciśnienie, mało precyzyjne sterownie dawką). Jak lubisz to możesz jeździć co 10 tys. km na regulację... Przy mało stabilnym temeraturowo reduktorze mapa LPG zrobiona przy +20*C spowoduje rozjechanie adaptacji...
adaptacja licznika do sterownika silnika adres 17 potem 10 dopasowanie kanał 00 potwierdzić skasować wartośći i po problemie
Pamiętaj, że każda adaptacja wprowadza do sterownika silnika wartości zerowe. Czyli sterownik informowany jest, że zamontowałeś fabrycznie nowy komponent, tymczasem siedzi wszystko stare, tylko czujnik jest nowy.
Jesli gaz rozjechal ci mapy benzynowe to ponowna autokalibracja sterownika gazu nie pomoze Ci w jezdzie na benzynie. Jak chcesz podejsc do wszystkiego prawidlowo to pierw zrob adaptacje sterownika silnika (pierw poczytaj jak wykasowac autoadaptacje w sterowniku silnika) wykasuj wszystkie mapy w sterowniku gazowym i pojezdzij na samej benzynie przez...
Kolega Motronic ma racje wystarczy tylko transponder z imo plus adaptacja ze sterownikiem silnika i powinno być ok.
Witam Panowie. Problem rozwiązany. Pompa dopisana do sterownika silnika poprzez PIN ze sterownika silnika. Problem w adaptacji polegał na tym że w pompie najprawdopodobniej był uwalony sterownik. Poszła inna pompa też z numerem 106J i sterownikiem z końcówką 889. Adaptacja bezproblemowa. Tak że dziękuję za zainteresowanie i pozdrawiam.
Witam. Mam problem z adaptacją imobilizera do sterownika silnika. VCDS wymaga kodu pin, którego nie posiadam ani ze starego ani z nowego sterownika. Zwykła adaptacja nie działa. Czy ktoś krok po kroku może mi opisać jak można sobie z tym poradzić? Jakie programy, kable, co w co itd. Z góry dziękuję za pomoc.
Spalanie jest podawane ze sterownika silnika. Licznik masz od tego silnika, kodowanie poprawne. Jaka wartość masz w liczniku w adaptacjach w kanale 3?
W japończykach po odpięciu akumulatora powinno przeprowadzić się adaptację sterownika silnika. Wyłączamy wszystkie obciążenia elektryczne: światła, wentylatory, szyby itp. uruchamiamy zimny silnik i nie dotykając gazu pozwalamy mu zagrzać się do momentu uruchomienia wentylatora chłodnicy. Trwa to do pół godziny w zależności od warunków zewnętrznych....
Wsc to kod serwisu. Ty chcesz wejść w sterownik silnika w adaptacje?
Sprawdz co widzi sterownik silnika i ewentualnie trzeba zrobic adaptacje przepustnicy Pozdrawiam
Jeszcze raz odłącz aku (ujemna klemę!) na ok 1-2min i załóż zdezydowanym ruchem bez iskrzenia styków. Jeśli nie pomoże to sprawdź czy radio dostaje oba zasilania na swoim złączu, jeśli tak to namieszało się w procesorze radia i bez przeprogramowania go się nie obejdzie. Dodam że po zdjęciu klemy warto przeprowadzić adaptację sterownika silnika przez...
Gdyby wystarczyło same błędy to o wartościach bym nie pisał. Wchodzisz w adaptacje w sterowniku silnika, kanał 00, testuj, zapisz i ok. To ma wiedzieć osoba która to będzie robiła, jak nie wie to szkoda czasu i pieniędzy na dawanie jej auta.
Do obydwu kolegów - kiedy ostatnio byliście na regulacji luzów zaworowych? Źle ustawiona instalacja LPG bądź uszkodzona sonda lambda mogą powodować rozregulowanie adaptacji sterownika silnika i trudny rozruch bądź gaśnięcie silnika na benzynie, ale nie będzie to miało większego wpływu na pracę silnika na LPG przy instalacji II generacji. Poprawność...
Nie ma procedury adaptacji - sterownik sam się adaptuje w trakcie jazdy. Jeśli nie chodził w trybie awaryjnym to kilkaset km na benzynie już przywróciło adaptacje do właściwych wartości.
Adaptacja = przyuczenie sterownika silnika do istniejacych warunkow pracy, stanu silnika, warunkow atmosferycznych czy sposobu prowadzenia. Rozrozniamy Addytywna i multi plikacyjna długo terminowa i krótko terminowa. Czesto fiaty na lpg maja problemy w zwiazku z tym.
Witam Jeśli zaraz po odpaleniu gaśnie i obroty spadają praktycznie do zera, ale jak poruszasz gazem to daje radę utrzymać go zapalonego to zerknij na parametry sondy lambda jak pracuje na gazie (parametry które otrzymuje komputer "benzynowy"), jeśli lambda jest czały czas na bogato (powyżej 1), albo masz przebieg jak jesteś na gazie, to zmień emulację...
Robiłem to w serwisie Renault. Żaden problem tylko musisz powiedzieć dokładnie co mają zrobić bo ciężko czasem z nimi. Dzwoniłem do 2 i nie słyszeli o problemach tylko chcieli wcisnąć adaptacje której tam nie ma i oczywiście stary myk może sterownik silnika uszkodzony😉.
Moim zdanie masz źle wyregulowany LPG. Sterownik silnika zapisuje sobie dawkę paliwa (adaptacja) .Twój sterownik silnika nie wie że mu wstawili gaz i prawdopodobnie podczas pracy na gazie dochodzi do zapisania błędnego ustawienia dawki . Gdy po ostygnięciu chcesz uruchomić silnik prawdopodobnie zalewa ci świece . Nie jestem pewien czy stertownik opla...
Sterownik silnika-adaptacje- kanał 0 - ok
Prawdopodobnie pompa paliwa umiera lub zabity filtr. Warto sprawdzic testerem jak sterownik widzi tempeature silnika i powietrza.
Witam!! Po awarii słynnej pompy VP44 zdecydowałem się na wymianę na używaną wraz ze sterownikiem. Sprawdzona na stole probierczym 100% sprawna. Numer pompy dokładnie taki sam jak tej która siedziała w aucie. I pytanie czy po wsadzeniu nowej pompy będzie potrzebna adaptacja sterownika pompy do sterownika silnika i jeśli tak to jak to zrobić? Czy raczej...
Mogę już potwierdzić. Samochód odpala jak zegareczek po zatankowaniu nowego paliwa. Widać jazda na gazie i używanie paliwa tylko do odpalania bardzo źle wpływa na jego kondycje. Wydaje mi się, że utrata jakości paliwa dodatkowo spowodowana jest ciągłą pracą pompy i mieszaniu paliwa w baku nawet podczas pracy na gazie, więc rozważę założenie przekaźnika...
czy sterowniki o innej numeracji 5af.XX różnią się pinami Ważne jest oznaczenie HW xxx . Musi być to samo co w Twoim sterowniku. Wtedy sterownik nie różni się wewnętrznymi podzespołami. Numeracja .XX jest możliwa do zmiany przy programowaniu. czy kupując taki sterownik czysty, wylogowany samochód będzie działał poprawnie czy wogóle nie ruszy? Jeżeli...
Potwierdzam. Dopiero kolo 2001 roku modelowo pompy maja w sobie immo. Przed immo tylkow zegarach i brak potrzeby adaptacji samej pompy. Sterowniki silnika roznia sie jezeli jesy skrzynia automat/manual.
Spoko te numery wystarczą teraz tak czy silnik,który nabyłeś ten euro 2 był ze sterownikiem?
A kodowania jakich sterowników pozmieniałeś ?? czy robiłeś adaptacje przepustnicy ??
Teraz tylko błąd braku wykonania adaptacji zawieszenia. W sterowniku silnika jest błąd potrzeby sprawdzenia błędów w elektronice kolumny kierowniczej a tam błąd działania przycisków tempomatu i to tyle w obrębie magistrali napędu.
skutki gazu sterownik stracil adaptacje albo wtryskiwacze pojezdzij troche na benzynie i bedzie ok
Jakaś przyczyna tego że nie przechodzi adaptacji jest. Usterka samej przepustnicy - zużyty silnik nastawnika, potencjometry; uszkodzony sterownik silnika - częste z racji jego umiejscowienia; nie zachowane warunki adaptacji, błędy w sterowniku, "lewe powietrze". Wybierz sobie coś z tego - 20% szansy trafienia.
Robisz tak: 25-immo 02-odczyt błędów 05-kasowanie błędów 10-adaptacja 000-kanał potwierdzasz i już Powinno pomóc. Dodano po 32 Vagiem oczywiście
Chodzi mi o logowanie sterownika silnika (ENGINE) do adaptacji kanałów, login 12233 jest odrzucany przez sterownik. Silnik 1.9tdi 105KM, rok 2004. Jest możliwość wejścia do sterownika innym logiem, czy jest to zablokowana funkcja w tych silnikach/sterownikach?
Może uszkodzone gniazdo ODB albo ktoś kombinował i odpiął kable? Rozumiem, że najprostszy kabel KKL testowałeś? Niestety nie znam prostszej adaptacji niż wejście w sterownik silnika i wybranie kanału 098 w BasicSettings VagCom-ie
Jeżeli sterownik silnika ma zapisane błędy to adaptacja jest niemożliwa-najpierw skasuj błędy i wyuczone nastawy przepustnicy
Uszkodzona przepustnica. A dokładnie przełącznik przepustnicy informujący o zamknięciu przepustnicy. Adaptacji nie przeprowadzi z 2 powodów. Bo jest przepustnica uszkodzona, bo nie spełniony jest warunek o braku błędów w sterowniku. Jedno z drugim jest powiązane. Zmień/ napraw przepustnicę a adaptacja pójdzie.
Wojtek27 to co opisałeś jest normalną procedurą skasowania adaptacji w sterowniku silnika. I faktycznie w samochodach z LPG taki zabieg pozwala na jego normalną pracę. Ale w większości trzeba to zrobić w ten sposób: Odłączyć zasilanie ?(klema z aku) odzcekać chwilę Podłączyć zasilanie zapalić samochód (bez naciskania na gaz) poczekać aż na wolnych obrotach...
Z prostej przyczyny w golfach jest sterownik który po utracie zasilania traci ustawienia dawki paliwa (sterownik posiada adaptacje dawki paliwa). Jeśli instalacja gazowa jest źle wyregulowana to po jeździe na lpg sterownik zapisze zmodyfikowaną dawkę .Gdy silnik ostygnie nowe ustawienia mogą spowodować zła dawkę rozruchową. Niektórzy instalatorzy lpg...
Na pewno da się to podłączyć. Ja próbuję uruchomić wspomaganie od corsy c. Problem jest w tym, że działa ono tylko podczas kręcenia w lewo. Nie wiem co jest grane. Czyżby czujnik skrętu?? Jeżeli chodzi o podłączenie to potrzebny jest generator impulsów, króry oszukuje sterownik, że silnik pracuje.
Jak zrobić adaptację sterownika pompy wtryskowej silnika Opel Vectra 2.0 DTL Wymieniłem pompę wraz ze sterownikiem z innego auta. Z tego co wiem to jest tam zapisany immobilizer czy wystarczy tylko odczytać PIN i do kodować kluczyk do nowego immobilizera ? Proszę o pomoc
Chodziło mi o skasowanie adaptacji w sterowniku silnika a nie o komputer od gazu! Zła praca silnika na benzynie jest spowodowana błędnym sygnałem z kompa od gazu który ma sygnalizować że w czasie pracy na gazie wszystko jest OK. Ty zrobiłeś autoadaptacje w gazie a trzeba zmienić poziom napięcia emulacji sondy lambda (czas górny lub dolny). Napisz jaka...
immo mogłeś nabyć razem z tym kompletem bo teraz musisz dać komuś zarobić , a ztego co wiem niejest tanie zgranie immo ze sterownikiem silnika
Immo vcdsem w sterowniku silnika, zegary mają źle cofnięty przebieg. nie mam mozliwosci sprawdzenia tego VCDS-em w sterowniku ,Nie mam takiej opcji w adaptacjach nie stety
Potrzebujesz pin że swojego auta,możesz to poczytać z zegarów lub ecu silnika. Potrzebny też pin z nowego (używanego) ecu. Procedurę adaptacji znajdziesz tu http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Pozdrawiam
Robiłeś adaptacje tylko w immo czy w sterowniku silnika też?
Przyczyn może być wiele: - sonda lambda - świece - filtr paliwa - filtr powietrza - aktualizacja oprogramowania sterownika silnika - czyszczenie i adaptacja przepustnicy - za niskie ciśnienie w układzie zasilania paliwem Co do tej pory wymieniłeś?
Kiedyś robiłem takie samo Toledo z 1.4 AHW bodajże, wyglądało to tak założyłem drugi sterownik, Silnik>Login >wpisałem PIN założonego sterownika > wszedłem w adaptację kanał 50 i tam wpisałem stary PIN, Czy jest inny sposób??
Witam, zobaczyłem ze mam otwarty temat, a usterka usunieta. Powodem był uszkodzony sterownik drzwi, po wymianie wszystko pracuje dobrze.
Należałoby udać się do jakiegoś warsztatu dysponującego sprzętem diagnostycznym w celu ustalenia jakie błędy się zarejestrowały. Zawęziło by tym samym krąg poszukiwań. Wysoce prawdopodobnym wydaje się uszkodzenie czujnika temperatury, ale nie da się również wykluczyć niewłaściwej adaptacji wprowadzonej przez sterownik silnika, spowodowanej źle wyregulowanym...
Zacząłbym od zakręcenia zaworu na butli LPG i przejechania przez kilka dni kilkudziesięciu km tylko na benzynie... w/g mnie masz albo rozjechane adaptacje sterownika wtrysku benzyny albo zbiera Ci się LPG w kolektorze na postoju i przez chwilę zasilasz silnik dwoma paliwami na raz.
01-silnik kasowanie błędów 04-nastawy podstawowe 098-kanał poczekać aż sterownik wykona nastawy 06-zakończenie ps.nastawy wykonujemy przy temp.powyżej 80*C pozdro
Odczytaj pin z licznika, odczytaj pin ze sterownika. Logujesz się pinem nowego sterownika w sterowniku silnika, wchodzisz w adaptacje, grupa 050 podajesz pin z licznika i tyle.
Przerwany przewód w wiązce do sterownika silnika przy obudowie akumulatora.
Witam ponownie, zamówiłem już używany sterownik o identycznych numerach. Przygotowuje się do procedury adaptacji immo w nowym sterowniku. W związku z tym mam dwa pytania. Czy w tym samochodzie potrzebny jest do takiej adaptacji PIN do immobilizera? Czy pomimo prawdopodobnie uszkodzonego sterownika silnika powinienem móc się połączyć Vag-Comem z modułem...
Chcąc wyeliminować przyczynę w niesprawnej instalacji LPG (jakiej? II-gen czy IV-gen), musisz przejechać min. kilkadziesiąt km na benzynie a najlepiej zresetować adaptacje sterownika. Jeśli to silnik 2.0 8V, po mieście powinien się mieścić w 10-13l/100km.
Długo mnie nie było, ale miałem ważne zajęcia... Wracam do tematu podwyższonych obrotów. Sprawdziłem za pomocą VCDS adaptację przepustnicy( to w tej wersji silnika/sterownika trwa tylko ok 3 sekundy !), jednak to nic nie dało, dalej obroty jałowe utrzymują się najczęsciej w okolicach 1000rpm. Sprawdziłem blok pomiarowy - VCDS wskazuje ok. 945-955rpm...
Uszkodzony sterownik silnika się okazało , kupiłem nowy o tych samych numerach oczywiście , teraz kwestia zrobienia "klona" "01 Motor" --> "Open Channel" --> "Identyfication" --> "ENGINE CONTROL UNIT" i wybieram "EDC15x" i "REAd EEPROM" czy tak ? Później zapis ? sterownik to 038906012FB , auto 2002r. Vag K+Can commander 3.6 Czytałem o adaptacjach :...
97 rok żadnych pinów,montujesz sterownik,wchodzisz w silnik -adaptacje-00 -zapisz -wychodzisz z wagcom -wyłącz zapłon,włącz zapłon i po robocie.Kodowanie manual skrzynia 00002,automat 00001,qatro 00003,podmiana ecu po adaptacji wcześniejszego -procedura od nowa.
Problem leży moim zdaniem w zastosowaniu emulatora sondy lambda, który przy pracy na gazie podaje sterownikowi silnika napięcie o oscylacji 0v-1v zakres od0,8v do 1v powoduje iż sterownik silnika stosuje adaptację , której skutkiem są problemy z rozruchem silnika. usunięcie danych adaptacyjnych w takim wypadku pomaga. Rozwiązaniem problemu jest rzygnacja...
...przy II też powinna być na masę, emulacja przebiegiem 50% zawsze rozjedzie adaptacje w tym sterowniku.
Witam, mam problem z adaptacja licznika w a4 b6. Licznik rb4, odczytany pin z "nowego" i starego licznika, następnie adaptacja "nowego" licznika. Licznik ustawiony w tryb immo 4, logowanie do sterownika silnika, nastepnie do zegarow za pomoca nowego pinu, adaptacja w 50 kanale za pomoca starego pinu i zonk. Odrzuca, w drugiej rubryce pojawia sie "not...
Jest w liczniku i sterowniku silnika
Bywa tak ze jeżeli sa problemy z regulatorem paliwa to sterownik silnika sie przystosowuje a kiedy założy sie nowy regulator to nie wyrabia i trzeba mu z komputera zrobic ta adaptacje. Jezeli to nie pomoże to wiadomo trzeba podejrzeć wartosci rzeczywiste czy pokrywa sie ciśnienie zadane z rzeczywistym.
Witam. Szukając na forum nie znalazłem odpowiedzi na interesujące mnie pytanie więc postanowiłem zamieścić mowy temat. Samochód jak w temacie. Wyczyściłem przepustnicę ponieważ silnik nieciekawie pracował ( problem z biegiem jałowym). Wykasowałem wszystkie błędy w sterowniku silnika i przeprowadziłem adaptację bez problemów. Silnik dobrze pali, bieg...
Witam, taka nowość w temacie (odświeżam bo napisał do mnie pewien użytkownik z takim samym problemem). Zamówiłem pewien czas temu drugą używaną przepustnicę do testu i problem jest identyczny, też nie dało zakończyć się procesu adaptacji, pomogło takie samo zwarcie styków. Oczywiście z tą drugą przepustnicą również może być coś nie tak, ale podejrzewam,...
Człowieku zła droga, szkoda kasy-popłynołeś, to jest wina samego sterownika silnika-brak napięcia na jednej z 2 ścieżek na potencjometrze gazu.Wymień sterownik silnika no i immo chyba bo kluczyki i adaptacja jest przesrana !.-Powodzenia
adaptacje czujnika konta skrętu jeszcze zrób
P1570. A kto to ma zgadywać, co to za błąd, sterownik silnika-nieuprawniony czy sterownik silnika zablokowany?
Uważać trzeba na palce w czasie wkładania nowego!!! Jeżeli masz takie same silniki i sterowniki , zostaw stary sterownik , nie będzie potrzeby adaptacji immo.
Psg5 vp44. Potrzebuje PINu żeby zalogować się do silnika a potem adaptacja kanał 50 i znowu wpisać pin immo Dodano po 13 Odczytałem pin z sterownika silnika jest to 02071 loguje się nim do silnika następnie adaptacja kanał 50 wpisuje pin ale nie przyjmuje wartości tylko wartość 3200. Bledy jak poniżej auto kręci ale nie odpala
Jak masz interfejs to sobie to sam możesz zrobić: 01 sterownik silnika 04 adaptacja 60 blok przepustnicy, czekasz aż w 4 polu pokaże sie adaptacja ok i 06 wyjście i po robocie.
Czytam i nie wiem czy dobrze rozumiem: wymieniłeś komputer silnika? Jeżeli tak to nie potrzebujesz pinu imo tylko musisz zrobić adaptacje (żeby komputer silnika dogadał się z imo)
Do adaptacji nie może być zarejestrowany żaden błąd w sterowniku silnika. Czy po każdym wymontowaniu przepustnicy jest konieczna adaptacja przy pomocy VAG'a? Nie po wymontowaniu a po czyszczeniu jeśli było z czego.
adaptacja sterownika adaptacja sterownika silnika octavia adaptacja silnika
renault megane bezpiecznik wycieraczka komputer dlugo wlacza wieczna bateria
Zablokowany silnik Ford Transit 2.5D - przyczyny Niedziałający licznik w Microcar MC1 - przyczyny i rozwiązania