login 40168 potem adaptacja kanał 00 wartość 0 zapisz potem ustawienia podstawowe kanał 060 - ustawienie niemożliwe steering sensor b/d
Wiec zrób adaptację egr i po problemie. Sam się z tym pieprzyłem, wymieniałem MAP, szukałem nieszczelności i kupa. Zawsze trzeba robić adaptację EGR po: -wykasowaniu wartości wyuczonych (kanał 00) -wykonaniu nastaw podstawowych (001, 060, 098)
Hej. W 01 bloki w kanale 001 w Basic settnigs nie ma wartosci ADP ERROR/ADP OK. Czy w takim razie należy w 10 dostosowaniu w kanale 001 zapisać wartość 0? Czy po tej operacji okno adaptacji pojawi się w BS?
Adaptacja czujnika . Czujnik ciśnienia hamowania 1 (G201) Wymagania: ·Napięcie systemowe przynajmniej 12,0 V. [Wybierz] [03 - Brake Electronics] [Bloki pomiarowe - 08] Grupa 005 [Idź!] Sprawdź pola 1, wartość musi być między -8.0 a +8.0 bar. [Gotowe, powrót] [Bezpieczeństwo dostępu - 16] Wpisz 40168, w celu umożliwienia ustawienia podstawowego....
Po kolei. 10 ( dopasowanie) kanał 00 gdy VAG zapyta czy skasować wyuczone wartości potwierdzić Q Wyświetli "wartości wyuczone zostały skasowane" Sterownik po tym nie ma żadnych "poburdań" pamięci adaptacyjnej. po tym 04 ( przejście do nastaw podstawowych) kanał 098 ( choroba, a może 001, albo 060 ?Zawsze to robię odruchowo) pokaże w 4 okienku "adaptacja...
Kasowanie adaptacji robiło się na 2 sposoby, musisz doszukać ale jedna z nich to dwa razy wykasować błędy nawet jak ich nie ma, a drugie wchodzi się w ustawienia podstawowe wybiera kanał 0 i test bodajże. Szczelny masz dolot ? Pusta zakręcona butla z gazem ?
Przepustnica do wyczyszczenia, pod talerzykiem pewno jest syf, potem odłącz na chwilę akumulator żeby podstawowe wartości mu wróciły jakby co to komputerem adaptację przepustnicy trzeba zrobić.
kasowanie wyuczonych wartości; - 01 silnik - 04 nastawy podstawowe - grupa 00 - idź/uruchom jak pojawi się informacja; wyuczone wartości zostały wykasowane, wyjdź z procedury i wyłącz zapłon na około 30 sekund... natomiast co do adaptacji przepustnicy to masz ładnie opisane na stronie ADAKO; https://www.vag-com.pl/index.php?mod=sit...
A jaki masz silnik? Wchodzisz w nastawy podstawowe i w zależności od kodu silnika wybierasz kanał (1/60/99 chyba) i czekasz na komunikat, że adaptacja się udała.
Czyściłem i nadal to samo, przechodzi adaptację (ADAPT OK) ale nic sie nie poprawia. A kwesti jak zrobic adaptację: W niektórych "mniejszych" silnikach (1.0-1.4 ccm np. VW Lupo, Polo...) przed właściwą procedurą adaptacji przepustnicy, należy wykasować wcześniej wyuczone wartości zapisane w sterowniku silnika. Robi się to zapisując wartość "0" na "zerowym"...
Witam. Zakupiłem właśnie Octavie 2 z 2012 roku wersje angielską. Jest to podstawowa wersja wyposażenia. Mam problem z przekodowania mil na km. W adaptacji licznik odrzuca te opcję jako wartość poza zakresem. W długim kodowaniu zmieniłem strefę z GB na Niemcy. Nie zmieniło to sytuacji. Czy ktoś przerabiał ten temat? Z góry dziękuję za wszelkie pomysły....
Ważne jest odpowiednie kodowanie i usunięcie fizyczne błędów. Adaptacja: "Podłączasz VAG Uruchamiasz silnik. Włączasz klimę na tryb AUTO: Wchodzisz w adres Klimatycacji [08] ewentualnie inny adres dotyczący klimatyzacji. Następnie [07] Kodowanie >>> Wpisujesz wartość i potwierdzasz. Teraz nie zamykając programu (nie rozłączając się z samochodem) odczytujesz...
zrób tak: 01-silnik 02-odczyt błędów 05-kasowanien błędów 04-nastawy podstawowe 000-kanał dostępu obserwuj pozycję drugą od lewej strony ma mieścić się w zakresie 54-57 Jak najbardziej z tym że wartość może zmieniać sie w zakresi 0-88 sprawdza się ją w funkcji temperatury paliwa (pozycja 9) jest taki wykresik(próbowałem zrobić zdęcie ale telefonem...
Poczytałem no i doczytałem, że błąd 00533 - Idle Speed Regulation między innymi odpowiada za lewe powietrze i/lub brak adaptacji przepustnicy po jej wcześniejszym odłączeniu (gdy wymieniałem cewkę zapłonową i kable do świec, odłączyłem przepustnicę). Tutaj PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z TRADYCYJNĄ LINKĄ GAZU (ale bez zaworu regulacji...
W felicji jest gruby temat z przepustnicą nie jest tak jak w innych autach że się czyści i adaptuje, są 2 sposoby adaptacji przepustnicy, pierwszy to wyczyścić i przejechać 100km sama sie zaadaptować powinna lub drugi sposób w sterowniku silnika zrobić reset wartości adaptacyjnych i przywrócenie podstawowych nastawów.
Zapłon włączony, silnik nie pracuje! [Wybór] [01 - Silnik] [Bloki pomiarowe - 08] Wybierz grupę "060". [Idź!] [Przełącz na Nastawy - 04] Po przełączaniu na Nastawy podstawowe w górnym, prawym polu ekranu pojawi się informacja: "Adapt. trwa" i rozpocznie się proces adaptacji. Można będzie również usłyszeć pracę przepustnicy i zauważyć jak zmieniają się...
Koledzy, potrzebuje waszej rady. Octavia 2 z 2012 roku. Mam problem z zmianą mil na km. W adaptacjach znalazłem tę opcję, otrzymuję komunikat że przyjął tę wartość ale efektu brak. Czy to ułomność podstawowej wersji licznika? https://obrazki.elektroda.pl/8882746100_... https://obrazki.elektroda.pl/2075829600_... https://obrazki.elektroda.pl/2747249800_...
Nie nastawy podstawowe ( fukcja 04) a dopasowanie ( funkcja 10) Czy kolega ma na myśli zapisanie wartości "0" na "zerowym" kanale adaptacji (00)? Mam taki sam silnik (i sterownik) w swoim samochodzie i też jestem zainteresowany tym, jak przywrócić wartości fabryczne w mapach wtrysku. A w tym sterowniku nie da się zastosować podanej wyżej metody. Czy...
W ksiażce serwisowej pisze, że po odłączeniu aku trzeba robić adaprację. Aby prawidłowo przeprowadzić procedurę adaptacji przepustnicy, muszą zostać spełnione następujące warunki: Brak błędów a pamięci sterownika silnika. Napięcie akumulatora przynajmniej 11.5 V Przepustnica w pozycji: "Bieg jałowy" (noga z gazu). Przepustnica czysta! Wyłączone...
Prawdą jest, że dla początkującej osoby odczytywanie wartości z kanałów diagnostycznych przysparza wiele trudności. Podstawowy zakres używania interfacu VAG-COM i tym podobne jak odczyt kodów usterek ich kasowanie, kasowanie inspekcji olejowej zrobi każdy nawet samouk. Niestety adaptacje, kodowanie i trafna diagnoza wartości odczytanych z bloków często...
Witam. Mam problem z przepustnicą, po jej wyczyszczeniu oraz podłączeniu wyskakuję mi błąd 01087 Podstawowe ustawienia nie zaistniały . -przepustnica jest czysta -temp. silnika powyżej 85 st. -wchodzę 01 02(kody błędów) kasuj .....i błąd 01087 -w adaptacjach na kanale 00 wartość 000 zapamiętana -następnie 01 08 idź 04 098 idź. Wiem że nie mogę wykonać...
Witam. Sprawa adaptacji czujników ESP opanowana od dawna, a w moim własnym pasku lipa:( Wszystko robię jak zawsze - z instrukcji z Rosstech-a, ciągle kicha. Auto miało uwalony sterownik od hamulca postojowego. Wymieniłem go i tu zaskoczenie - sterownik ABS/ESP nr 3C0 614 109 AE nie zgubił kodowania. Ustawiam właściwe kodowanie w ster. hamulca postojowego...
Miał na celu adaptacje EGR, ale z braku wiedzy, zmieni wartość w kanale 008. Ta tabelka nic mi nie pomoże, muszę znać konkretną wartość jaką trzeba z powrotem wprowadzić.
dobra opisze po kolei co robię. wszystko robię według procedury podanej na stronie vag-com.pl Aby prawidłowo przeprowadzić procedurę adaptacji przepustnicy, muszą zostać spełnione następujące warunki: ► Brak błędów a pamięci sterownika silnika. Błędów brak więc nie ma czego kasować. ► Napięcie akumulatora przynajmniej 11.5 V Napięcie jest...
Zapłon włączony, silnik nie pracuje! [Wybór] [01 - Silnik] [Bloki pomiarowe - 08] Wybierz grupę "098" (lub grupę "001" w niektórych pojazdach wyposażonych w sterowniki SIMOS i Marelli np. silniki ADY i AEE). [Idź!] [Przełącz na Nastawy - 04] Po przełączeniu na Nastawy podstawowe w górnym, prawym polu ekranu pojawi się informacja: "Adapt. trwa" i rozpocznie...
10->kanał 00 to nie procedura adaptacji a wykasowania wyuczonych wartości. To cytat z instrukcji VCDS Aby prawidłowo przeprowadzić procedurę adaptacji przepustnicy, muszą zostać spełnione następujące warunki: ► Brak błędów a pamięci sterownika silnika. ► Napięcie akumulatora przynajmniej 11.5 V ► Przepustnica w pozycji: "Bieg jałowy"...
jeśli chodzi ci o nastawy podstawowe (przywrócenie ustawień fabrycznych) to nie trzeba się w ogóle logować, wystarczy, że masz pełnego vaga. wchodzisz w klimatronic ( 08 ) klikasz OUTPUT TEST ( 03 ), kontynuujesz, silniczki będą sobie chodzić w tę i spowrotem, po kilku minutach klikasz "next" i kończysz test, kasujesz błędy, jeżeli silniczki są OK to...
Witam, mam problem z adaptacją czujnika kąta skrętu w Seacie Altei. Robię wszystko wg schematu z ross-techa. Kiedy wchodzę do VCDSa i sprawdzam [Measuring Blocks - 08] to wartość steering angle normalnie mi przeskakuje wraz ze skrętem kierownicy. Natomiast kiedy wchodze już w kodowanie i podstawowe ustawienia grupe 60 to nie mogę nic zmienić. Po ponownym...
Witam wszystkich forumowiczów,zwracam się do was z prośbą o pomoc. Mam problem z adaptacją przepustnicy w Vw Polo 1,6 75km (sterownik Marelli), którą chciałem zaadoptować w programie vag-com wersja: 311.2. Polówka nie trzymała obrotów, przygasała, więc postanowiłem wyczyścić przepustnice (była strasznie zasyfiona). Obroty podniosły się, auto nie gaśnie,...
Sprawdź czy działa zestyk przepustnicy po puszczeniu gazu i czy sterownik widzi że jest bieg jałowy. A i nie wiem dlaczego drugi czujnik przepustnicy pokazuje taką samą wartość jak pierwszy, wartość powinna być odwrócona czyli 100% - wartość pierwszego, lub tak jak ktoś już napisał 100% + wartość pierwszego. Ale może to być błąd w oprogramowaniu. Dobrze...
KNZ Ustawienie sprzęgła, w wysprzęgliku jest czujnik położenia sprzęgła trzeba ustawić wartość na 1.9V VAG Wchodzimy w skrzynię biegów Bloki pomiarowe Kanał 002 Na 2 pozycji mamy wartośc sprzęgła ??????, ustawiamy na lince sprzęgła 1.8 - 2.0 najlepiej 1.9V Kontrujemy linke sprzęgła FINITO!!!! Teraz Adaptacja. VAG Wchodzimy w skrzynię biegów NASTAWY...
Witam. Auto po wymianie kierownicy na multifunkcje i dołożeniu tempomatu. Wiązki zrobione zgodnie z opisem, wymieniony cały zespół przełączników, nie sama manetka. Multifunkcja działa. Tempomat nie. Błąd w module ABS: 00778 - Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85) 005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe/adaptacja https://obrazki.elektroda.pl/8534115500_...
PRZED WPROWADZENIEM NASTAW PODSTAWOWYCH WEJDŻ W DOPASOWANIE GRUPA 10 I USUŃ WYUCZONE WARTOŚCI WPISUJĄC W TYM KANALE 0 NASTĘPNIE TESTUJ I ZAPISZ I DOPIERO WTEDY WPROWADŻ NASTAWY POWINNO ZADZIAŁAC
Nie warto. Oprogramowanie w Texa to porażka. Posiadam Multihub z oprogramowaniem OFF oraz Car+. W przypadku maszyn rolniczych w wielu przypadkach pokazuje jedynie podstawowe parametry jak obroty silnika, temperaturę, napięcie. I to wszystko, co zobaczysz, żadnych wartości w zakresie wtrysku itd. Jeśli chodzi o oprogramowanie do samochodów, to jest...
Witam ! Ja bym faktycznie stawiał na nastawy podstawowe, adaptacje przepustnicy, ale warto by było dokładnie sprawdzić czy temp płynu chłodzącego nie poszła gdzieć na wartości minusowe (uszkodzenie czujnika temp płynu). A jeśli chodzi o przepływomierz - to on może być uszkodzony a komputer nic nie pokaże - wtedy pozostaje obserwacja parametrów. Może...
Trochę bez związku z tematem - proponuję wydzielić do osobnego wątku... Przepływomierza to tam nie ma więc nie może być z nim problemu, chyba że masz inny silnik niż omawiany w temacie 1.4 AEX. Jeśli jednak masz ten silnik to masz problem z przepustnicą, pewnie dokładnie "zarzygana" olejem z odmy, jak to ten silnik ma w zwyczaju robić. Bardziej po polsku:...
Witam, zresetowały się ustawienia modułu CA (szyberdach taki pojedynczy bez ruchomej blendy - blenda ręczna), co najważniejsze parametry podstawowe fabryczne (niestety nie zrobiłem screena z tabelki, o którą mi chodzi w VCP), tam są ustawienia długości ruchu itp. Efekt teraz jest taki, że nie mogę zrobić adaptacji - nastaw podstawowych, bo szyber idzie...
1-RESET WARTOŚCI WYUCZONYCH Upewnij się że:1- Stare wartości wyuczone usunięte z ECU silnika 2-Napięcie akumulatora jest większe niż 11.5V 3-Brak kodów usterek w ECU silnika 4-Tęperatura silnika od 5 do 115 stopni C 5-Przepustnica w pozycji biegu jałowego 6-Zaplon włączony. ,silnik nie pracuje Procedura : 1-Zapłon włączony. ,silnik nie pracuje 2-Wybur...
Temat trochę stary, ale może ktoś zajrzy... Polo 1.4 AKV 1998r Próbuję zaadaptować przepustnicę po czyszczeniu. Tydzień grzebię po necie w poszukiwaniu rozwiązania, trafiłem kilka razy na identyczny problem, jednak rozwiązania nie podano. Oprogramowanie którym próbowałem: Vag 208.1PL , Vag 311.2, Vag 409.1, Polski Vag 2.5, Polski Vag 4.9. VWTool u mnie...
Dokładnie mnie interesuje Kodowanie sterowników np: Kąt wtrysku na którym kanale i jakie wartości . Obroty silnika na którym kanale i jakie wartości . Adaptację poszczególnych sterowników i ogółem jakie sterowniki można jeszcze adaptować zakresy wartości. Wszystko na ten temat się przyda poczytać . Posiadam : *Adaptowanie sterownika poduszek *Kodowanie...
Bloki pomiarowe na vag 5053 Ogólne:1 1-a)RPM,b)temperatura płynu chłodzącego silnik,c)wartość kontroli lambda (%) (regulacja wtrysku),d)wartość osiągnięta(10110011) 2 i 3 Systemy z czujnika ciśnienia kolektora ssącego: 2-a)RPM,b)obciążenie (%),c)Średni czas wtrysku (ms),d)ciśnienie na kolektorze wlotowym (Mbar) 3-a)RPM,b)ciśnienie na kol.wlotowym (Mbar),c)kąt...
Kanał 098, nastawy podstawowe. Polega to na przyuczeniu ECU co do wartości kąta wychylenia przepustnicy. Robi się to po odłączeniu zasilania, albo czyszczeniu zespołu przepustnicy. Urządzenia te same co do innych smochodów grupy VW. Jeśli na kanale 098, na pozycji 3 jest 0100, a na 4 pozycji 00, to znaczy, że adaptacja została pomyślnie zakończona....
Tego Ci nikt nie powie, jedyna możliwość, to POMIAR SWR-a zamontowanej anteny. Mam podstawowe wątpliwości, czy taki prosty promiennik zamontowany do przypadkowej konstrukcji da się wogóle zestroić. Dlatego jeszcze raz sugeruję zainteresowanie się jakąś "fabryczną" anteną, przy czym musiał byś się jeszcze umówić ze sprzedawcą, że warunkiem zakupu jest...
Bez przesady z takimi cudami jak uczenie stylu jazdy kierowcy ( wybacz widaw, ale to jednak bzdura ). Np. w takim antyku jak FORD Sierra sonda jest podgrzewana do temperatury pracy i osiąga ją praktycznie od razu. Trochę szczegółów na temat "samouczenia" się "komputera": "Centralka sterująca wyposażona jest w funkcję autoadaptacji, która kompensuje...
Z tego co wiem (i che mi się to pisać w całości, zamiast durnego ZTCW) to na chwilę obecną Chińczycy nie mają prawdziwego HEX v2. Są tylko HEX-CAN USB w obudowie HEX v2. Pół biedy jak są na ATMedze, bo do tańszych zaczęli pakować jakieś inne chipy. Czy można nimi robić nowe auta - można, ale nie da rady zrobić niektórych adaptacji. Jak to zrobić - odpowiem...
Przeprowadziłem adaptacje zgodnie z tą instrukcją "Podłączasz VAG Uruchamiasz silnik. Włączasz klimę na tryb AUTO: Wchodzisz w adres Klimatycacji [08] ewentualnie inny adres dotyczący klimatyzacji. Następnie [07] Kodowanie >>> Wpisujesz wartość i potwierdzasz. Teraz nie zamykając programu (nie rozłączając się z samochodem) odczytujesz błędy klimy i...
Wiem że wątek juz kilka razy przewijał się przez forum, ale opisze swój problem. Felicja bardzo często gasła np w momencie dojeżdżania do świateł (jak nie gasła to obrotu spadały do takiej wartości że zapalały się kontrolki ale jeszcze był w stanie "odbic" i otrzymać). Wyczyściłem przepustnice (była dość mocna zabrudzona). Po założeniu było to czego...
Jesza, interesuje cię wartość short. Jeśli masz tam na LPG od +7 do +19 to znaczy że mieszanka za uboga, musisz zwiększyć wartości na mapie. Jak zrozumiałem z instrukcji mapa podstawowa służy do regulacji a duże kwadraty do wygładzenia już dobrej mapy Ogólnie chyba tak, u mnie natomiast zaszła potrzeba korygowania jeszcze w małych prostokątach. marekpriv,...
https://obrazki.elektroda.pl/9994021700_... https://obrazki.elektroda.pl/9572231900_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Z dotychczasowych danych i zamieszczonych zrzutów ekranu wynika, że mimo wymiany przepływomierza na oryginalny Bosch i przeprowadzenia resetów/adaptacji w sterowniku, nadal pojawiają się...
chciałbym zrobić to samo lecz na głośnikach basowych 18" Zeusy już nawet na 15" głośnikach są "konturowe" w brzmieniu, a Ty chcesz dać 18"??? To (nawet przy idealnie dobranej obudowie) będzie tylko bas, potem długo dłuuuugo nic i skrzecząca góra.Nie wróżę takiej konstrukcji żadnych wartości odsłuchowych. Poza tym - jak pisał Kolega wyżej - Konstruowanie...
Tłumiki wymieniłem, bo były dziurawe, Nie chodzi o tłumik,ale to jak spaliny z niego lecą.Katalizator jest prawdopodobnie drożny,ale sprawdzić to 10 sekund. No to teraz jeszcze sprecyzuj,czy ten brak mocy nie objawia się czasem tym że zaczyna kuleć na jeden cylinder,a przy tym po gwałtowniejszym dodaniu gazu jest szarpinięcie. Nie ma jak czegoś konkretnego...
Witam. Widzę, że "parę" razy temat maglowany, ale nie do końca. Problem był taki: Pacjent Polo 1.4 16V. Kiedyś jechałem i auto straciło moc. Po podłączeniu vcds'a wyskoczył błąd g61 czujnik spalania stukowego. Objawy były takie, że dopóki silnik nie osiągnął 70* to szedł normalnie potem już można było zapomnieć o wyprzedzaniu. Wymieniłem czujnik na...
Sprawdź szczelność węża do intercoolera, tego pod pokrywą. Często się przecierał. Co intercooler ma wspólnego z wypalaniem DPf ? Skoro piszesz, że nie jesteś mechanikiem to mógłbyś choć sprawdzić a nie zadawać niemądre pytania.. Nie pisałem o intercoolerze tylko o wężu do niego prowadzącym. Skoro jesteś mechanikiem to możesz mi napisać co wąż prowadzący...
Temat ma już kilka lat ale jeśli chodzi o silniki 20V (ADR,ARG, APT) to wyjaśnienie przyczyn różnych usterek nie jest czasami takie łatwe jak mogłoby się wydawać. Samochody z tymi silnikami (bez turbosprężarki) mają podane na wklejce w bagażniku zużycie paliwa w cyklu miejskim na poziomie 11,7-12,3l/100km a więc dość dużo. W trasie zużycie to około...
Witam. Koledzy potrzebuje pomocy, nakierowania co zrobić z fantem w Golfie V. Błędy jak poniżej. Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 1K0-907-379-MK60-F.lbl Oznaczenie elementu: 1K0 907 379 K Komponent: ESP FRONT MK60 0103 Kodowanie: 0021121 Kod serwisu: WSC 00046 412 221184 VCID: 3A7149797501EDC82F8 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 00290 - Układ...
Witam wszystkich. Około miesiąca temu kupiłem samochód z silnikiem jak w temacie i nie mogę się uporać z problemem, który występuje od samego początku. Gdy auto postoi noc i odpalam je z rana ( zimny silnik ) to od razu po uruchomieniu lubi czasem zgasnąć, lecz gdy już się uruchomi i ze ssania przejdzie na normalne obroty to skaczą tak mocno, że telepie...
Te nastawy to nowe zakodowanie klimatronika poprzez kabel VAG? "Kodowanie: * 00?xx: Chassis o 0 = Sedan/Avant o 1 = Cabrio * 00x?x: Heated Windshield o 0 = Heated Windshield not installed o 1 = Heated Windshield installed * 00xx?: Sunroof o 0 = No Sunroof OR Normal Sunroof o 1 = Sunroof with Solar Cells Czyli jeżeli masz avanta, bez podgrzewanej elektrycznie...
Dziękuje za twój czas i odpowiedzi Azxxc ! A wiec wczoraj zostawiłem auto na 40 minut na przekręconym zapłonie i myślałem ze odblokuje się Ecu ale jednak nie. Może po prostu potrzeba więcej czasu lub ktoś ma jakiś inny sposób do sprawdzenia? Próbowałem tez wyzerować ecu na kanale 00 wartość 000 test save i tez nic nie pomogło. Dziś podałem pin 12233...
Tak jak w każdym innym elektronicznym instrumencie muzycznym źródłem drgań jest tutaj generator akustyczny o określonej częstotliwości. Podstawowym problemem przy adaptacji układu UL 1321 była konieczność precyzyjnego ustawienia częstotliwości. Problem ten rozwiązano poprzez modyfikację układu polegającą na włączeniu w szereg z kondensatorem diody....
Witam wszystkich fachowców. Mam problem z przepustnicą wiem, że już było o tym wiele wątków ale nic nie znalazłem na swój problem. Falowały mi obroty na gazie i delikatnie na paliwie więc postanowiłem wyczyścić przepustnice. Gdy rozebrałem ją okazało się że jest tam jakaś uszczelka na silikonie której nie miałem a sklepy były zamknięte więc wyczyściłem...
Resetter rozłącza tylko zasilanie ECU, uniemożliwiając mu zapisane korekt, robi dokładnie to odłączenie klemy i jest tak samo niebezpieczny! W instalacjach IV generacji nie stosuje się resetterów. Masz po prostu źle dobrane (zbyt wolne) wtryskiwacze i nie da się prawidłowo dobrać mapy korekcyjnej LPG, co powoduje rozjeżdżanie się korekt w sterowniku...
Post typowego Rysia z Klanu - "Zepsuło mi się auto co mam robić?" Zlituję się ale istnieje coś takiego jak wujek google i opcja szukaj nawet na Elektroda.pl Nie zdziwię się jak kolega zapyta jak zrobić nastawy podstawowe 00778 - Czujnik kąta skrętu (G85) 00778 - Czujnik kąta skrętu (G85) Możliwe przyczyny Czujnik kąta skrętu (G85) Ustawienie podstawowe...
Witam. Od jakiegoś czasu mam problemy, Ledami w ustawieniu na swiatła pozycyjne. Przy załaczeniu świateł mijania wszystko jest ok. Poniżej kody błędów jakie udało się znaleźć: Pojazd: Seat Leon FR Rok: 2007 Typ nadwozia: Hatchback Przebieg: 151470 KM Kody błędów: P0441 - Układ odpowietrzania zbiornika paliwa Nieprawidłowy przepływ Nieosiągnięta dolna...
Przyjechał do mnie touran po wymianie sprzęgła w zaprzyjaźnionym warsztacie.Aku był odpięty ok.2dni.Po tej naprawie znajomy próbował skalibrować czujnik skrętu CDIF-em ale nie poszło.Podłączyłem VCDSa we wspomaganiu kiery widzi: Adres 44: Wsp.kierownicy Plik etykiet: 1KX-909-14X-44.CLB Oznaczenie elementu: 1K1 909 144 G Komponent i/lub wersja: EPS_ZFLS...
Sprzedam interfejs do audi skoda vw seat obsluguje do 2010 r Funkcje: 1. Reset wszystkich wskaźników usługi (do 2009 Audi i VW) 2. Czyta i kasuje wszystkie kody błędów 3. Obejmuje wszystkie moduły w tym poduszka powietrzna, ABS, silnik, skrzynia biegów, centralny zamek itp.. 4. adaptacje sterowników OBSŁUGUJE 1. Obsługa podstawowych ustawień kontroli...
Witam, jestem w posiadaniu gitary Explorer Guitar Hero 360/PC. Przycisk whammy bar jest zepsuty. Ktoś poradzi mi dobry zamiennik whammy bar? Czy może ktoś ma do sprzedania? Proszę o kontakt bardzo szybki Wstępna ocena dostępnych informacji Z Twojego pytania wynika, że masz problem z uszkodzonym przyciskiem whammy bar w gitarze Explorer Guitar Hero...
Mam takie pytanie na które nie znalazłem odpowiedzi w żadnym temacie co zrobić aby zmienić tą charakterystykę aby trafo spawarki nadawało się do migomatu?. Podstawową różnica przy spawaniu spawarką elektrodową a migomatem jest stosowanie różnej średnicy elektrod do spawania. Przy spawaniu spawarką elektrodową używamy elektrod o średnicach od 2,5mm...
Przeczytaj sobie to: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Z tego wynika, że AFR=14,7:1 jest dla izooktanu, a dla rzeczywistej benzyny bezołowiowej wynosi ok 15:1. Artykuł ciekawy, ale nic nowego nie wnosi co do idei działania sondy Nie ma jednego trybu awaryjnego, dla każdej usterki jest odrębny tryb "recovery mode". W przypadku...
zmieniłem też przepustnice, niema iskrę, czuje że będzie trzeba jeszcze bezpieczniki z wiązkom do kabiny zmienić, ani szybkozłczów, ale misja chyba mnie czeka Wstępna ocena dostępnych informacji Z Twojego opisu wynika, że po wymianie silnika oraz przepustnicy w Maździe 5 2.0 PB, nadal nie masz iskry. Podejrzewasz, że problem może leżeć w bezpiecznikach...
Sprowadzenie samochodu z USA: Czy warto? Sprowadzanie samochodów z USA staje się coraz bardziej popularne wśród polskich kierowców. Auta z USA kuszą swoją różnorodnością, unikalnością i często atrakcyjnymi cenami. Jednak zanim zdecydujesz się na ten krok, warto zastanowić się nad kilkoma kluczowymi aspektami. Czy rzeczywiście import samochodów z USA...
Przestrajanie UKF Konieczność przestrajania odbiorników radiowych wynika z różnicy w systemach nadawania. W Polsce w okresie PRL-u obowiązywał standard OIRT gdzie pasmo UKF obejmowało zakres od 65,5 MHz do 74 MHz. Jest to inny zakres niż w standardzie CCIR: od 87.5 MHz do 108 MHz. Radia przywożone w tym czasie z Europy zachodniej wymagały przestrajania...
https://obrazki.elektroda.pl/1518708600_... W sieci jest tysiące projektów kosiarek DIY, ten chyba nie wyróżnia się niczym szczególnym od pozostałych, ale że dawno w tym dziale nie widziałem podobnego projektu to postanowiłem podzielić się swoimi doświadczeniami. Jest to pierwszy prototyp weryfikujący w realu podstawowe założenia....
W bardzo prosty i ultra tani sposób, stosują sterownie PWM Co to ma wspólnego z samochodowym układem zapłonowym? Więc nadal stawiam pytanie kiedy i jak długo ma trwać "łuk elektryczny"? Zatem i ja odsyłam do lektury jednocześnie wskazuje ogólny zarys działania PWM. Odsyłam do lektury zasad działania układu zapłonowego. I lektury o poszczególnych fazach...
Auto pali nawet całkiem sprawnie, jak na stan w jakim niektóre podzespoły się znajdują. A oto i błędy: Typ podwozia: 1T (1K0) Skanowanie: 01 03 08 09 15 16 17 18 19 25 42 44 46 52 56 62 69 72 VIN: WVGZZZ1T Przebieg: 268520km 00-Czujnik kąta skrętu kierownicy -- Stan: OK 0000 01-Silnik -- Stan: Usterka 0010 03-ABS/hamulce -- Stan: OK 0000 08-Klimatyzacja...
https://obrazki.elektroda.pl/7853440200_... *Icebox thermostat* jest termostatem do lodówki zawierającym mniej i bardziej wymyślne funkcjonalności, przy czym większości z nich z pewnością nie znajdziecie w pospolitych termostatach. Zostały uznane za całkowicie zbędne i pozbawione sensu ;) Konfiguracji termostatu dokonuje się bezprzewodowo...
MIKROKOMPUTER COBRA 1 Za namową kolegów Marek2006 i Coberr postanowiłem również zaprezentować swój projekt - mikrokomputer Cobra 1. Inną wersję komputera Cobra 1 zbudowaną od podstaw przez kolegę Coberr można podziwiać w wątku: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... Na wstępie chciałbym jednak podziękować wyżej wymienionym osobom, bez których...
W którym kanale robiłeś nastawy podstawowe?Warto zrobic tak:adaptacja,wpisać nr kanału 00,tester się zapyta czy wymazać wartości wyuczone,potwierdzić ok i następnie zrobić nastawy podstawowe.Kombinuj w kanałach 01,60,98.Jeszcze jedno-do nastaw silnik musi mieć 80 st.c i bezwarunkowo wykasowane usterki z pamięci.Po nastawach wyłącz zapłon na minutę.
Witam, mam problem z VW Passatem B6. Samochód został zakupiony po pieniądzach bo nie odpalał. Problem jest taki, że odpala i gaśnie po 2 sekundach. akumulator założony nowy, bezpieczniki ok. Poniżej wstawiam błędy z odczytu. Błędów jak widać jest dużo. Prosze o sugestię, który może powodować gaśniecie samochodu VIN: WVWZZZ3CZ8E131745 Numer rejestracyjny:...
Dzień dobry wieczór wszystkim. Tematem niniejszej publikacji będzie monitor CRT - złożony tak naprawdę z części pochodzących z kilku monitorów. https://obrazki.elektroda.pl/3405582600_... Od długiego czasu zastanawiałem się, czy jest sens w ogóle prezentować gdziekolwiek tego typu “szaloną twórczość” - jednak po namyśle...
Jak zawsze po starannym umyciu przepustnicy w tych zabytkach przeprowadzam standardowa adaptacje. Po adaptacji mam byka!! brak ustawien podstawowych przepustnicy... Czy to jej koniec?? Po kilkunastu próbach zero efektu... Dodano po 4 Wartosci wyuczone kanał 0 wartosc 0 itp nic nie daje
RADOM: TVN JUŻ NADAJE Podaję za komunikatem na; www.radiopolska.pl " W piątek 10 listopada TVN uruchomił nowy nadajnik w Radomiu. Emisja odbywa się na kanale 53 z ERP 1,0 kW z masztu Emitela przy ul.Przytyckiej w Radomiu. Przy sygnale stacji jest nadawany teletekst. (.......) Kanał 53 w Radomiu był w latach 1996-2005 używany przez telewizję Polsat....
Temat jest wykazem amatorskiego ale wyłącznie dedykowanego oprogramowania/interfejsów diagnostycznych (bez tzw. generic OBD-II/EOBD). Jako granicę cenową sprzętu amatorskiego przyjąłem 500€. Wpisy w formie "nazwa (link): interfejs, licencja, cena". Żadnych klonów, tylko oryginalny sprzęt i legalne oprogramowanie! Przed podjęciem ostatecznej decyzji...
Witam. Pacjent: ASTRA H Z16XER Skład: Reduktor BRC Genius MB1200, Sterownik BRC FLY SF LIGHT, Wtryski BRC Symptomy problemu: Na gazie samochód bardzo łatwo jest zadławić przy ruszaniu, reakcja na pedał gazu jest jakby z sekundowym opóźnieniem(czasami i więcej). A teraz bardziej opisowo: samochód kupiony już z instalacją (dla żony). Przebieg 140 tyś,...
Witam . Potrzebuje pomocy w zakodowaniu sterownika absu w Passat b 6 . Po wyłączeniu kontroli powietrza w kołach wywaliło mi błąd abs. Pozdrawiam i czekam na pomoc. Niedziela,11,Listopad,2018,12:24:37:0000... VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 10 x64 Wersja VCDS: AKP 17.8.1.0 Wersja danych: 20171214 DS276.6...
(...) edną sekundę a później gasi się AI: Czy podjąłeś już jakieś kroki w celu rozwiązania problemu, takie jak sprawdzenie połączeń lub wymiana elementów? Sprawdziłem podłączenie odłączyłem też inne kable od hulajnogi bo robiłem w niej przeróbki odłączyłem wszystkie przeróbki ale wyświetlacz nadal nie działa Wstępna ocena dostępnych informacji - Problem...
Dobrze, że temat został wydzielony - nie jest to bowiem sprawa prosta i oczywista, a odwołania do praktyki i doświadczeń osobistych oraz różne analogie z innych dziedzin prowadzą jak widać nawet doświadczonych i inteligentnych ludzi na manowce. Akustyka jest nauką ścisłą i jest jak jest, a nie jak ktoś sobie wyobraża. Żeby dyskutować, warto znać podstawy....
Jest to zjawisko jak najbardziej naturalne i nie mająca związku z jakością sprzętu. Szkoda, że kolega wcześniej nie zaznaczył, że właśnie na tym polega problem. Najczęściej słuchamy kiedy sobie „bzyka”. Raczej rzadko mamy chęć i sposobność dać czadu . W takich okolicznościach („chęć do bzykania”) mamy do czynienia ze zjawiskiem,...
Witam. Jest ktoś ogarnięty, kto nie będzie strzelał kulą w płot? Wymienione sporo, u mechaników paru, a problem jak był tak jest... Dlatego za naprawy i wymiany zabrałem się sam w wolnych chwilach. Będę bardzo wdzięczny za pomoc, bo mi już ręce opadają. Co do błędów: - Żarówek w halo... mam led i pewnie dlatego błąd, ale na dniach wkładam zwykłe. -...
Witam Problem z GOLF V Dokończenie tematu: [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... Po krótce: Wymieniono pompę ABS, która używana okazała się niesprawna. Podmiana na starą i problem z odpaleniem auta. Mechanik który wymieniał mówi, że nic oprócz podpinania i odpinania kości ABS nie robił. Problem, nie działający licznik i brak...
http://obrazki.elektroda.pl/8642761300_1... Od dziecka interesuję się techniką i mechaniką. Początkowo moją uwagę absorbowały przede wszystkim rowery, jednak już w szkole podstawowej głównym przedmiotem moich zainteresowań zostały motocykle i motorowery. Jest to pasja, która mimo wielu trudności i nieraz zaskakujących przeciwieństw,...
https://obrazki.elektroda.pl/6677337200_... Rys.1. Ubuntu Touch W ciągu ostatnich pięciu lat rozpowszechnienie i wykorzystanie Linuxa w zakresie mobilnych systemów operacyjnych (OS) wzrosło do 60 milionów sztuk rocznie, głównie u różnych dostawców telefonów komórkowych, takich jak Motorola, NEC, Panasonic czy Samsung. Ogólnie rzecz...
Wstęp Inercyjne sensory MEMS odgrywają ogromną rolę w szybkiej ekspansji nowoczesnych, podręcznych urządzeń elektronicznych, jaką obserwujemy aktualnie. Ich niewielki rozmiar, niskie zużycie mocy, łatwość integracji z istniejącymi systemami, wysoka funkcjonalność oraz doskonałe parametry elektromechaniczne zachęcają projektantów do stosowania ich w...
ma ktos moze pytania na final exam CCNA 3.1 po polsku moga byc w formie pliku tekstowego bez odpowiedzi bede bardzo wdzieczny znalazlem cos takiego ale nie wiem czy to sa akurat do tej wersji 3.1 ma ktos mozliwosc sprawdzenia lub wie skad moge sciagnac ten egzamin? Zamknij okno System oceniania 1. Wybór procesu oceniania 2. Ustawienia procesu oceniania...
Dzięki za propozycje :) Tym co mam mogę to zrobić, tak myślę. Znalazłem wiele informacji i różnych postów w których pisali o tym jak robili to właśnie VAG COMem właśnie w tej wersji co mam, jednak mało kto opisał w jaki sposób dokładnie. Otóż umiem już logować się oraz wprowadzać te wszyskie kody. Jednak zawsze jest coś nie tak. Szukam wyjścia z sytuacji...
(at)adam7009 Nowy sterownik był z auta z innym silnikiem, z automatem. Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 8E0-910-517.clb Oznaczenie elementu SW: 8E0 910 517 D HW: 8E0 614 517 AK Komponent: ESP8 front H05 0120 Weryfikacja: 00000000 Numer seryjny: 00000000000000 Kodowanie: 0004402 Kod serwisu: WSC 06325 000 00000 VCID: 285F4DA79BF312CFA7-807C 5 - ilosc...
Zamieszczam logi wszytkich sterowników.Czy jakaś usterka/i (te które podalem z vcds) moze blokowac impuls startu? Przekaźnik ten od rozrusznika gdzie szukać?Dodam jeszcze raz że w kabinie przy kreceniu kluczykiem slychac przekażnik w środku. VIN: WVWZZZ1KZ7B063202 Przebieg: 129910km 00-Czujnik kąta skrętu kierownicy -- Stan: OK 0000 01-Silnik -- Stan:...
Aplikacje Przemysłu 4.0 generują ogromną ilość złożonych i dużych zbiorów danych. Rosnąca liczba czujników i ogólnodostępnych źródeł danych wymaga coraz bardziej szczegółowego wirtualnego spojrzenia na maszyny, systemy i procesy. To naturalnie zwiększa potencjał generowania wartości dodanej w całym łańcuchu przetwarzania danych. Jednocześnie jednak...
Tak na szybko dzisiaj sprawdziłem kostkach komputerowych silnika i abs zielono nie jest , bezpieczniki z grubsza sprawdzone ,masa na silniku i w komp silnika jest . Ostatnio rygiel słyszałem , nawet jak nie kręcił ,dzisiaj już nie .Zwarcie jakieś czy co .? Jutro może na stole spróbuje połączyć się z sterownikami silnika . ----------------------------------------...
https://obrazki.elektroda.pl/3795131200_... https://obrazki.elektroda.pl/9663133300_... https://obrazki.elektroda.pl/2953888900_... https://obrazki.elektroda.pl/8066602800_... https://obrazki.elektroda.pl/8282225300_... Wstęp Jakiś czas temu wykonałem projekt podstawkowych...
Diagnostyka Common Rail, silniki Diesla Grupy zmierzonych bloków wartości. Oto dane grup w silniku CBAB: Grupa 1: 1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min; 2) Ilość wtryskiwanego paliwa, 3-9 mg \ stroke; 3) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 barów; 4) Temperatura chłodziwa,> 80 ° С Grupa 2: 1) Prędkość obrotowa silnika,...
nastawa podstawowy adaptacja adaptacja warto podstawowy podstawowy wartość rezystor
gniazdo ładowania tomtom potencjometr liniowy logarytmiczny oscyloskopy naprawa rubens
podłaczenie wiatraka złącze spawarki
Radio Blaupunkt PP14BT nie włącza się po naładowaniu Manetka e-bike Giant działa niestabilnie: przyczyny i rozwiązania