Ja miałem to samo i po podłączeniu kapa u naszego mechanika nic nie pokazywali dopiero w Reno na serwisie okazało się że to sterownik od adblu.
okazało się ze był kabelek w gałce i raz łączył raz nie Pisałem co zobacz stany przełączników comfort shift wejscia cs1 i cs2 (zmiana statusu manetką) sama manetkę można pomierzyć multimetrem. 3673 Moduł CAN 2 (Master-Slave-CAN) Stan wyłączenia magistrali przez moduł CAN 2 Reakcja systemu: Urządzenie sterujące Slave blokuje ilość wtryskiwanego paliwa,...
Witam, proszę o podanie kontaktu do firm, które wyłączają system SCR - adBlue. Info proszę na maila: master.kostrzewski(at)vp.pl
Kolego czy problem został rozwiązany. Jaka przyczyna?
Zrób testy pompy AdBlue i podgrzewacza zobacz czy słychać, że pracują. U mnie powodem pojawiania się błędu była pompa AdBlue - po wymianie wszystko wróciło do normy.
Witam. Szybka piłka i szybka odpowiedź. Problem jest taki, w Renault Master 4 nie chce uzyskać temperatury do wypalenia DPF. Co może być przyczyną? No i wcześniej wyskoczył błąd wtrysku i zwiększone zużycie AdBlue. DPF zawalony na bank. Ps. Renault jest jak kobieta, choćby nie wiem co, to i tak tego nie zrozumiesz. Ps. Bajkopisarzom i filozofom dziękuję,...
To jest błąd od górnej albo dolnej sondy nox. Któraś z dwóch sąd będzie uszkodzona.
Renault master ad blue modul computer no message (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Wiele źródeł - niektóre offline i niektóre online - wskazuje, że błąd "brak komunikatu" lub "brak komunikatu" w module Renault Master AdBlue (SCR) można przypisać błędom komunikacyjnym, awariom sprzętowym modułu lub problemom z okablowaniem i zasilaniem....
Dzień dobry, mam problem z Renault Master 3 z 2019 roku bodajże. Przyjechał do mnie klient z komunikatem: Układ wydechowy stop 26 km. Jeździ aktualnie z wyciągniętym bezpiecznikiem, aby nie liczyło kilometrów. Pomijając ten fakt, w komputerze zapisane błędy: uszkodzony NOx przed katalizatorem i w zbiorniku 0 AdBlue. AdBlue wlane do pełna, NOx wymieniony,...
Dziś dzwoniłem do ASO umówić się na diagnostykę i podobno jest akcja serwisowa na przdkodowanie więc zobaczymy czy pomoże
Jamrug zwróć uwagę że flex trochę kosztuje jak dla mnie to flex master jest w tej chwili najlepszy do ecu zarówno do naprawy jak i modyfikacji ale cena też nie jest mała no i do tego subskrypcja roczna żeby nie stracić gwarancji i mieć naj nowsze aktualizacje Osobiście mam flexa full mastera i jest kozak!!! Polecam ale trzeba mieć na niego troszkę roboty...
Zerknij w schematy. Master: http://obrazki.elektroda.pl/8382680100_1... Master-slave http://obrazki.elektroda.pl/3632797600_1...
Wywalony DPF, AdBlue , EGR wgrany nowy soft. Auto mniej pali większa moc brak błędów. Precz z zielonym ładem! Precz z UE!
(...) zapiętym poza zakresem? Co może być przyczyną? Adblue dozuje mocznik (at)ElektrodaBot AI: Czy pojawiają się jakieś kody błędów (DTC) związane z czujnikiem NOx lub systemem AdBlue? E059 nox A AI: Czy były wykonywane inne naprawy lub zmiany w pojeździe przed wystąpieniem problemu z czujnikiem NOx? Nie Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Z opisu wynika,...
W10X32, z tym że dobiłem do v223, które nie działa stabilnie, zrywa połączenie z modułem adblue i czasem ECU w przypadku mastera IV. Ze starszymi pojazdami nie działa wcale, np. Trafic 2012, Kangoo 2008, Master 2016. Aby obsłużyć starsze auta, musiałem uruchamiać inną wirtualkę ze starszą wersją. Obawiam się, że więcej z RTL 2002 Probe już nie wyciśnie,...
Nie kluczyk, auto jest bez adblue. Na komputerze wyskakuję błąd modułu świec żarowych
Oddaj do serwisu bo byc moze dostanie jakas aktualizacje softu. Serwisuje kilkanascie masterow i wszystko z elektronika leci na serwis, i ciagle jakies softy wymieniaja. A z tym adblue to przychodzi auto z naprawy i tez pokazuje 2400 km
Mam problem z rozrządem w Renault Master 2,3 165KM z AdBlue a mianowicie mechanik robił UPG i postanowił przy okazji wymienić rozrząd niestety po złożeniu wszystkiego wyskakuje błąd położenia wałka rozrządu, auto ciężko zapala i chodzi dziwnie oczywiście brak mocy. Dodam że czujnik został wymieniony na nowy a błąd pozostał. Przy ponownym rozebraniu...
Pacjentem jest Renault Master 2018, 2,3 dci 170KM, TwinTurbo. Brak mocy na 5-6 biegu głównie pod górę, a wręcz spadek prędkości, mimo wciśniętego gazu do dechy. Często tylko utrzymuje prędkość,, po redukcji na 4 udaje się go trochę rozpędzić, ale to nie tak ja powinien jeździć. Od 1-4 biegu nie ma żadnych problemów - turbina elegancko pracuje i przyspiesza...
Witam Posiadam Renault Master III 2.3 125km bez AdBlue 2015r. Samochód prowadzi się dobrze, płynnie chodzi, wkręca się na obrotach. Po włączeniu tempomatu i ustawieniu prędkości po niecałych 30 sekundach wyłącza go i wyskakuje błąd silnika i żółty klucz. Czyściłem całą przepustnice, czujniki, EGR (nie jest zaślepiony). Wyczyszczony czujnik pod pedałem...
Podłącz się pod wtrysk adblue.
Pasuje mi to na wysoką wartość któregoś z liczników ( węgiel, siarka, rozrzedzenie , ilość obrotów ) i system dąży do przyspieszonej wymiany oleju . Tak na oko bo bez " dotknięcia " samochodu to można tylko gdybać . może ten czujnik jakości oleju jest uszkodzony Nie ma czegoś takiego . Dodano po 50 Jesteś pierwszym właścicielem ? Czy masz pewność że...
EDC 03819 Moduł CAN 3 (CAN dodatkowej obróbki spalin Master-Slave). - Stan wyłączenia przez moduł CAN3.W przypadku EDC7 C32 Master-Slave z systemem MAN AdBlue A-CAN (CAN dodatkowej obróbki spalin) jest podłączony do pinu 25 (przew.191) i pinu 32 (przew.192) sterownika Master,a OBD-CAN do pinu 25 (przew.185) i pinu 32 (przew.186) sterownika Slave.Połączenie...
Samochód Master z 2018r. silnik 2,3 170KM z AdBlue; W trakcie jazdy ze stałą prędkością samochód wskazuje chwilowe spalanie na poziomie ~9l. by bez powodu, w różnych odstępach czasu, wzrosnąć do min. 13/14l i taki poziom utrzymuje się kilka minut/ kilometrów; jedyną rzeczą jaką przy tym fakcie da się zauważyć jest delikatne szarpania przy operowaniu...
Witam Szanownych, W nowszych Masterach wskazanie temperatury silnika zastąpiono wskaźnikiem poziomu AdBlue. "Zegar" ten sam, ale pokazuje co innego. Jedyną formą "kontroli" jest czerwona lampka "stop", która zapal się dopiero wtedy, gdy silnik już nie istnieje, a przynajmniej nie nadaje sie do remontu. Na trasie z Bukaresztu wyczułem, że coś jest "nie...
3673 MODUŁ CAN 2 (OBD-CAN lub Master-Slave-CAN) 8: Nieprawidłowy sygnał ,W silnikach rzędowych OBD-CAN jest podłączona do pinu B25 i pinu B32.W silnikach rzędowych z systemem MAN AdBlue® A-CAN jest podłączona do pinu B27 i pinu B45. Pomiar oporności między pinem B25 (OBD-CAN-H) a pinem B32 (OBD-CAN-L) Wartość zadana: 115 - 125 Ω. Pomiar oporności...
Widzę że niektórzy myślą skoro nie ma sprzęgła to nie można wyłączyć sprężarki, wot ciekawostka. Zdecydowana większość samochodów ma sprzęgło zrywane a pomimo to ma przycisk załączenia klimatyzacji. Ach te głupie niemieckie konstruktory Sprzełgło zrywalne tylko raz można wyłączyć za sprawą braku czynnika i oleju w układzie. TAk głupie pierxxxxx konstruktory...
Witam. błędu w EDC 3673 3673 Moduł CAN 2 (Master-Slave-CAN) Stan wyłączenia magistrali przez moduł CAN 2 Reakcja systemu: Urządzenie sterujące Slave blokuje ilość wtryskiwanego paliwa, silnik pracuje nadal z jednym rzędem cylindrów (połową mocy). Wskazówka: W przypadku EDC7 C32 Master/Slave jest podłączony do M/S-CAN (połączenie między sterownikiem...
adblu iveco adblu magnum adblu citroen
mustek schemat zepsuty wyświetlacz instrukcja obsługa baofeng
instrukcja manual zasilacz laboratoryjny
Częste awarie odtwarzaczy CD: silnik obraca się bez potrzeby Skrypt do wylogowania z Windows 10: CMD, PowerShell, VBScript