No właśnie- do osoby która naprawia takie rzeczy. Nieraz trafiały do mnie kosiarki od takiego fachowca- chyba więcej nie dało się zepsuć. Zanieś do osoby która się na tym zna bo wymienisz pół agregatu. Skoro gaźnik chodzi w tysiącach agregatów to u kolegi też powinien chodzić. Dodano po 9 Silnik 2T- prosta metoda sprawdzenia czy paliwo (nie tylko gaźnik)....
Trochę mnie nie było. W sumie silnik już dawno sprzedany, dlatego zapomniałem o temacie. A co do silnika, był to polski Puck 10 montowany na małych łodziach i jako napęd pompa zęzowych. Pozdrawiam Dodano po 2 https://obrazki.elektroda.pl/1075060800_... https://obrazki.elektroda.pl/1739883000_... https://obrazki.elektroda.pl/6758639800_...
Odpal agregat rozgrzej go porządnie podłączając jaką suszarke czy coś. Odłącz obciążenie. Wkręć tą śrubkę pod skosem do oporu ( z wyczuciem oczywiście, pół obrotu przed ukręceniem:-) ). Drugą śrubę regulacyjną wkręć też do oporu, przyduś do niej przepustnice gaźnika, agregat powinien zmniejszyć obroty. Tak trzymając wykręcaj śrubke podpierającą przepustnice...
Szukaj gaźnika do silnika TEKUMSECH. Firma dawo padła, ale jakieś graty do tych silników jeszcze są.
Witam, nie ma ktoś może pływaka do gaźnika agregatu PAB 2?
Agregat stał kilka lat prawdopodobnie ze starym paliwem w gaźniku czyli prawdopodobnie dysze są zawalone, trzeba gaźnik rozkręcić i wyczyścić.
Jednak jest to elektrozawór służący do odcinania paliwa w momencie gaszenia silnika, ma to przeciwdziałać zalewaniu świecy. Dowiedziałem się tego dzięki uprzejmości pewnego serwisanta jednego ze sklepów sprzedający agregaty i takie właśnie gaźniki. wszystko podłączone i pracuje prawidłowo.
Odkopię ten temat, by nie zakładać nowego Może ktoś z czytelników forum będzie znał odpowiedzi na dwa pytania dotyczące agregatu Kraft&Dele ST1300 KD110: 1. Czy gdzieś w necie znajdę katalog części zamiennych do tego agregatu? 2. Czy ktoś może zakładał do tego agregatu gaźnik z możliwością zasilania LPG z butli? Jeśli tak, to jaki gaźnik kupił?...
Czujnik poziomu oleju działa na niski poziom, odcina układ zapłonowy (iskrę na świecę zapłonową). Problemem może być zabrudzony gaźnik, przytkane dysze w gaźniku.
Witam. Masz kompresor? Jak masz to przedmuchaj każdą dysze.
Według mnie to podczas czyszczenia gaźnika, widocznie niechcący została odgięta blaszka odpowiadająca za poziom paliwa w komorze pływakowej. I to jest prawdo podobnie przyczyna Twojego problemu.
Problem z gaźnikiem w agregacie prądotwórczym,przy odkręceniu zaworu cieknie paliwo tam gdzie mój brudny kciuk 😉 AI: Jaka jest marka i model Twojego agregatu prądotwórczego? Właśnie że nie znam marki,znam tylko numer gaźnika SQG200331 AI: Czy ostatnio przeprowadzałeś jakieś prace konserwacyjne lub zmiany w agregacie? Przedmuchalem gaźnik
Zaślepka jest jak najbardziej zdejmowalna nie jest już później zakładalna.
Nazwa agregatu ?. Sprawdź działanie ssania, gaźnik do przeglądu.
Witam ! W tym agregacie napięcie zależne jest od obrotów silnika. Kondensator służy do wzbudzenia i ustala napięcie na uzwojeniu głównym na odpowiednim poziomie. Napięcie reguluje się śrubą na cięgle gaźnika pod obciążeniem. Agregat nie nadaje się do zasilania elektroniki. Pozdrawiam.
Witam . Mam do sprzedania 2 gaźniki K16 do agregatu PAB4 . Gaźniki są nowe . Cena to 150zł za sztukę plus koszty przesyłki . https://obrazki.elektroda.pl/3855648100_... https://obrazki.elektroda.pl/8340194300_...
Witam, przychodzi mi do głowy, by wyczyścić dokładnie gaźnik.
Po wymianie gaźnika w agregacie prądotwórczym Hiunday 800 agregat pali ale nie wchodzi na obroty . Jaka może być przyczyna
Zastanów się czy czujnik jest Tobie aż tak potrzebny. W sumie jest niedrogi, kosztuje około 50 zł, ale sporo roboty z wymianą, trzeba zdemontować wirnik prądnicy, aby dostać się do środka silnika. Prościej, sprawdzać poziom oleju. Ile czasu ten agregat będzie pracował, pewnie sporadycznie? Odłącz tę diodę, kabelek z cewki, bezpośrednio, do wyłącznika...
Ciężka sprawa przeszukałem chyba wszystko
Rato to klon Hondy. Zwykły silnik z Chin. Wystepuje pod różnymi nazwami. Daj mi fotkę tego silnika co steruje gaźnikiem. Bo o ile wiem to w agregatach przepustnicą steruje regulator odśrodkowy.
Wlej paliwo do gaźnika np przez filtr powietrza jak zagada to problem z gaźnikiem.
Włąśnie o to mi chodzi. Tyle tylko, że w czasie kiedy produkowano ten silnik, to SFM już dawno nie istniała. Więc jest to produkcja WSK lub któregoś PZL albo jeszcze czegoś innego. Zdaje się, że ten silnik miał pionowo osadzony gaźnik.
Odlutowała się końcówka uzwojenia wirnika stykająca się z jednym z pierścieni ślizgowych, zasilających szczotki. Po połączeniu agregat zaczął działać. Przeczyszczenie gaźnika sprawiło równomierne, prawidłowe działanie agregatu, również przy obciążeniu znamionowym.
Wyczyść gaźnik.
Kolego twierdzisz, że paliwo dochodzi do gaźnika, a czy świeca jest mokra, czy sucha po nieudanej próbie uruchomienia silnika. Jeśli agregat stał dłuższy czas, to trzeba będzie rozebrać gaźnik, udrożnić dysze i kanaliki oraz opróżnić dolną część gaźnika z zanieczyszczeń. Zalej świeże paliwo, "stare" usuń ze zbiornika. Na forum wiele materiałów na ten...
To jest ten gaźnik? Raczej dostępny bez problemu.
Jaka jest pojemność silnika tego agregatu ? Musi być koniecznie taki sam gaźnik ?
Witam. Pacjent honda Gx260 zapakowany w agregacie prądotwórczym. Problem polega w odpaleniu silnika, a mianowicie nie chce odpalić a ciągle widoczne i słyszalne są strzały w gaźnik. Wymieniony został gaźnik bo przelewał (zawor nie odcinal po zapełnieniu komory) Dotarte zostały zawory oraz wyregulowane ssący 0.15 wydechowy 0.20 w tym wymieniona uszczelka...
Albo kolega Szy-mat nie precyzyjnie opisał temat, albo ja nie zrozumiałem. W przypadku dot. agregatu o mocy 2,4 KW, z silnikiem 2T, to albo jest to stary agregat, albo masz silnik 4T. W takich agregatach (bez AVR jak podajesz) zarówno wzbudzenie prądnicy jak i regulacja napięcia zależna jest m.in. od kondensatora (C) a nic nie wspominasz o nim. Agregaty...
Najpierw bym wyczyścił gaźnik.
Tak, przeróbka to tylko wymiana gaźnika.
Jeżeli masz jakiś podobny gaźnik, to spróbuj go zamontować do agregatu i zobaczyć czy będzie chodzić, np. od kosiarki gaźnik się nada.
Przeżyj i wyczyść gaźnik...
Czyli mogę np. odkręcić filtr powietrza i tam wstrzyknąć Plaka? To i tak pójdzie do gaźnika.
Pod tą osłoną może być zainstalowany stabilizator obrotów, jeżeli silnik napędza, na przykład, agregat prądotwórczy. Ten stabilizator jest wtedy połączony, dźwigniami z gaźnikiem.
Sorry, o tym nie bardzo pomyślałem. Poprawiam się. Agregat Hyundai, taki mały, chyba 800W. Wymieniłem gaźnik i odpaliłem. Te wahania V mierzyłem miernikiem w gniazdku agregatu bez obciążenia i tak się działo. Dostałem go, bo nie odpalał. Okazało się, że gaźnik do wymiany, ale jak palił, podłączyłem wiertarkę i kręciła tylko. Boję się, że przy takich...
Może banalne pytanie ale czy mieszanka paliwowa jest świeża czy była juz w agregacie i czy sprawdzałeś (ustawiałeś) przerwę na świecy?. I jeszcze czy po założeniu gaźnika i kilku zaciągnięciach pojawia się i zostaje w nim paliwo?.
Oczywiście przed wyłączeniem Hondy w podanych datach wypaliłem paliwo w gaźniku. Wyłącznik jest jednocześnie kranikiem. Trzeba poczekać ze trzy minuty zanim paliwo wleci do gaźnika.
Boże, śrubka jest obok przepustnicy w gaźniku.
Jest to kondensator. Spróbuj podmienić go na inny, sprawny o podobnych parametrach. Zakładając, iż całość złożyłeś poprawnie plus podmieniony kondensator i dasz odpowiednie obroty silnika (można ręcznie je "podciągnąć", naciskając dźwigienkę przy gaźniku) - agregat powinien zadziałać. Jeśli jednak nie zadziała, to trzeba "uzupełnić" tzw. magnetyzm szczątkowy...
Jeśli silniki z agregatów to pierwszym problemem będą gaźniki. Są przystosowane do działania w wąskim zakresie obrotów.
Zagrzałeś Rycho T , bo to dla niego oczywista sprawa, ale on "zjadł zęby" na takich pierdołach, więc się chłopu nie dziw. To, że silnik faluje jest przyczyną tego, że gaźnik "nie trzyma" zadanej dawki paliwa, przez co dodaje i odejmuje "gazu" aby utrzymać obroty zadawane przez regulator. Tak, czy siak winny jest temu gaźnik. Być może łapie np "lewe...
jaka to usterka:?:
Zmiana świecy niewiele da, jeżeli gaźnik jest źle zestrojony i silnik jest zasilany zbyt bogatą mieszanką. Prawdopodobnie ten gaźnik ch* marki nie posiada nawet śruby regulacji mieszanki biegu jałowego, więc nic więcej z nim nie zrobi. Można go jedynie wymienić na jakiś lepszy gaźnik z normalną regulacją, albo na gaźnik z agregatu który jest prawidłowo...
Dzięki za pomiary, cewka jest ok, okazało się że kondensator miał 2 dziury i przy pomiarach zamiast 250nF miał 0,3nF. Śruba mocująca urwała się przy użyciu minimalnej siły, musiałem wywiercić to co zostało i przegwintować otwór ale teraz jest ok. Iskra wróciła :) Teraz czyszczenie gaźnika i odpalam :)
Więc wymień ten gaźnik nie będzie chciał chodzić to sprawdzaj resztę. Ma ESS?
Gaźnik wyczyścić dokładnie, sprawdzić cały układ zasilania w paliwo. Paliwo, wlane świeże?
Szukam jakiejś instrukcji jak to zrobić ale nic nie mogę znaleźć. Z tego co wiem to agregat sam steruje dawką paliwa w zależności od obciążenia. Widać tylko dźwigienki i sprężynki przy gaźniku.
Witam, coś mi się wydaje ze to gaźnik zalewa....A maż to stąd ze bogata mieszanka myje Ci silnik od środka...
Jeśli gaźnik przelewa paliwo to znaczy, że nie działa zaworek regulujący poziom. Trzeba zacząć od dokładnego wyczyszczenia gaźnika i sprawdzenia zaworka. Sprawdzić trzeba również sam pływak, czy jest szczelny i nie ma w nim paliwa. W załączniku fragment instrukcji dotyczący gaźnika i jego regulacji.
Czyszczenie zbiornika paliwa, gaźnika i wymiana świecy.
bo już wiem, że nie ma kompresji, bo lekko się ciągnie za sznurek, I podczas rozruchu tego typu silniki NIGDY nie pokażą satysfakcjonującej kompresji. Z prostego powodu - na wałku rozrządu znajduje się samoczynny odprężnik, który uchyla zawór wylotowy w momencie rozruchu. Ułatwia to rozruch. Po zapłonie mieszanki tłok dostaje takiego przyspieszenia,...
Z tym olejem jest różnie, mam PAB-2 z wypracowanymi bóg wie iloma godzinami - ale jest ich naprawdę masakrycznie dużo i oleju nie bierze. Co do samej konstrukcji to jest iście archaiczna i nieakceptowalnie na obecne warunki ciężka. Elektrycznie dość niezła, ale u mnie musiałem rozebrać prądnicę, wywaliłem z niej prostownik selenowy - jest między uzwojeniami...
Witam wszystkich. Problem dotyczy tytułowego agregatu - silnik dwusuw - stał nieużywany kilka lat i nie odpala. Zlałem stare paliwo, zalałem nowym (50:1), wymieniłem świecę - nadal klops. Po przyłożeniu gąbki nasączonej benzyną do wlotu powietrza odpala na chwilę (do kilkudziesięciu sekund). Następnym krokiem będzie więc czyszczenie gaźnika - czy koledzy...
Podobny problem mamy z agregatem kipor 2000. Zalewa się i pluje paliwem w filtr powietrza. W końcu kolega postanowił sprawdzić olej. Okazało się, że zamiast oleju jest benzyna. Prawdopodobnie problem z pierścieniami. Na razie idzie do naprawy gwarancyjnej. Jak wróci to napiszę co dokładnie było.
Poszukuje jakieś książki serwisowej odnośnie wyżej wymienionego agregatu ST800, lub może ktoś miał do czynienia jak ustawić gaźnik. Agregat był klejony przez poprzednika i miał po mieszane kable, wszystko zrobiłem pali ale pracuje nierówno i na ssaniu.
Sprawdź dźwigienki gaźnika i ich sprężynki do dźwigni regulatora, czy przepustnica gaźnika lekko chodzi pociągając za dźwigienkę, odkręć denko gaźnika i wyczyść komorę pływakową i dyszę paliwa - to tak na szybko na początek, jak nie pomoże to rozbierz i wyczyść porządnie gaźnik i przedmuchaj sprężarką wszystkie otworki gaźnika.
A paliwo dochodzi i uzupełnia komorę pływakową? może kranik być zapchany i jest za niski poziom paliwa w gaźniku.
Witam, miałem kilka agregatów, ale agregat PAB 2 jest naprawdę dobry. Jego plusem jest jego duże koło zamachowe, dlatego nie zdycha pod obciążeniem. Ale ma jeden feler - ma mosiężny pływak gaźnika. Po pewnym czasie paliwo wnika do środka, staje się ciężki, dużo pali, zalewa świece. Ale można temu zapobiec, wystarczy zamontować plastikowy pływak od samochodu...
Jeżeli na czarno to problem jest w zbyt dużej ilości paliwa w stosunku do powietrza. W jakim stanie jest filtr powietrza? Spróbuj wymienić świecę. Sprawdź gaźnik.
Witam ponownie ! Przy przezwojeniu na jedną fazę możesz ją wzmocnić do granicy max średnicy drutu - miedzi , która zmieści się w żłobkach. Odpowiednie rozłożenie uzwojenia tj cewki 6 - cio palcowe . Pozostaje tylko silnik , który przy ustawieniach obrotów / 50 Hz / z gaźnikiem pokonywał zmienne obciążenie. Robiłem taką prądnicę dla klienta / 100 mm...
wypaliłem prawie całą benzynę, tak ze tylko w gaźniku była reszta benzyny Dodano po 45 Ten silnik jest zasilany gaźnikiem czy wtryskiem?
Sprawdź, ten badziewny kranik paliwa, gaźnik, paliwo świeże czy z zeszłego roku. Odpalasz go na ssaniu i gaśnie po jego wyłączeniu?
Z gaźnika spuściłeś paliwo?
Mam problem z silnikiem benzynowym od agregatu, 4 cyl, na gaźniku. Silnik za pierwszym razem odpali po zatkaniu ręka filtra powietrza, nie odpala na zamkniętej klapce od ssania, odpali, pracuje normalnie, po chwili gaśnie, nie reaguje na gaz ani włączanie ssania. Paliwo w gaźniku jest, bo od razu po zgaśnięciu silnika odkręcam kranik paliwa w gaźniku...
Jeśli świeca jest "sucha", to może świadczyć, iż paliwo nie dochodzi do cylindra. Aby potwierdzić to podejrzenie spróbuj strzykawką podlać paliwo ( ok. 1 cm 3) wprost na tłok i jeśli silnik zaskoczy, to trzeba zająć się gaźnikiem, kranikiem lub filtrem jeśli jest w agregacie. Zatankowałeś świeże paliwo, czy z poprzedniego sezonu.
Witam. Agregat naprawiłem. Uszkodzenie związane z wzbudzeniem to wina chińskiego kondensatora, miał 5 mikro zamiast 25, a obroty to była wina zanieczyszczonego gaźnika. Wszystkim kolegom serdecznie dziękuję.
Silnik spalinowy nie daje odpowiedniej mocy. Do sprawdzenia gaźnik, powietrze, iskra, paliwo, kompresja.
Sprawdź filtr paliwa w zbiorniku, może być zabrudzony i paliwo za wolno napływa do gaźnika. Zanim zaczniesz rozbierać podaj paliwo bezpośrednio do gaźnika z jakiejś butelki.
Ktoś coś ?? Może schemat tylko dla silnika GX390 z takim gaźnikiem ??
Rozbierałeś ten regulator? Możesz dać zdjęcia połączenia go z gaźnikiem?
Możesz tez kupić benzynowy agregat prądotwórczy, zamontować gaźnik na LPG(50$), podpiąć butle 11kg albo bezpośrednio z sieci gazowej i zasilać w ten sposób na czas blackoutu. Rozkminiałem taki sam temat kilka lat temu na forum i w moim przypadku agregat wyszedł taniej niż rozbudowa instalacji o jakieś hybrydy z magazynem energii. Mam agregat 1F benzynowy/LPG...
Masz problem z gaźnikiem. Czyszczenie powietrzem nic nie daje, kup sobie środek do czyszczenia gaźników, taki w sprayu i przeczyść go dokładnie a szczególnie zaworek pływaka. Jeżeli agregat stał dłuższy czas nieużywany z paliwem w gaźniku to tylko tym go wyczyścisz. Możesz dać zdjęcie tego gaźnika?
To się kiedyś robiło na pływaku z magnesem i rurce z kontaktronami. Przynajmniej w rozwiązaniach przemysłowych do tego typu aplikacji. Gaźnik sugeruje jakiś mały agregat prądotwórczy, motorower, motorówkę albo lekki sprzęt rolniczy (co teraz jeszcze ma gaźnik, prócz lekkich samolotow? )
Chyba, nie przyłożyłeś się do czyszczenia tego gaźnika. Chińskie agregaty maja strasznie badziewne kraniki, sprawdź go dokładnie. Ewentualnie, można sprawdzić luz zaworów.
Cześć mam problem z agregatem marki HYUNDAI Model: HG2201-PL. W pewnym momencie z agregatu zaczęła sączyć się benzyna. Z baku szybko uciekała benzyna i okolice gaźnika były całe mokre od benzyny. Po rozkręceniu osłony i zdjęcia filtru powietrza i wyciągnięcia węża jak na zdjęciu , agregat w trakcie pracy zaczął płuc tak mi się wydaje że olejem. Proszę...
Wymieniłem gaźnik czyszczenie nic nie dało.
Właśnie mi się udało uruchomić, gaźnik był brudny przedmuchalem popryskalem wd40 i działa .
Odkręć miskę gaźnika i sprawdź.
Witam wszystkich, Kupiłem agregat prądotwórczy /z wyciągniętym gaźnikiem/ Boscha z silnikiem Briggs&Stratton/taki jak w Agrii/ Moja prośba dotyczy foto, schematu cokolwiek gdzie będę mógł zobaczyć jak połączyć wszystkie cięgna. Pozdrawiam
Czy rozbierałeś gaźnik, wykręcałeś dysze itp.?
Witam , skoro sam już nadmieniłeś że jest niewłaściwe paliwo to co oczekujesz ??? skoro zalewa świece oznacza też że ma za bogatą mieszankę paliwowo-powietrzna (rozregulowany gaźnik ) przy jednoczesnym brakiem możliwości ustawienia odpowiednio niskich obrotów , odwiedź mechanika od motorów - skuterów i problem usunie :)
https://obrazki.elektroda.pl/5700627500_... Poszukuję Gaźnika " K 41" (CCCP) lub, zaworka ( kompletnego) do w/w. tz. widoczny zaworek na zdjęciu powinien posiadać gumowy "kapturek uszczelniający" - nie wiem jak fachowo to nazwać. Nie mam pomysłu jak uruchomić ten gaźnik. Obecnie po 5 min. od uruchomienia agregatu - przelewa się paliwo...
Kolego proponuje dobrze wyczyścić gaźnik bo objaw jest taki jakby zapchana była dysza wolnych obrotów, później ewentualnie jeszcze jest kwestia regulacji mieszanki paliwowo powietrznej. po tych zabiegach powinien chodzić jak złoto.
Sprawa jest bardziej zagmatwana. Kompresor 1,5 KW jest za mocny dla tego agregatu bo go po kilkudziesięciu sekundach zdusza, a mimo to gaźnik nie strzela. Po włączeniu mikrofali słychać, że agregat „przysiada” ale nie gaśnie od tego a mimo to gaźnik strzela. Sprawdzę to jeszcze ale na 99% po zmniejszeniu grzania mikrofali problem nie ustaje.
Odgrzeję trochę kotleta, bo chcę sprostować to co poprzednim poście napisałem. Otóż przyczyną gaśnięcia silnika był paproch w króćcu wlotowym do gaźnika, kawałeczek gumy z węża doprowadzającego benzynę, który chwilowo przytykał dopływ benzyny, a jak sprawdzałem gaźnik to wszystkie kanały były drożne - przedmuchiwanie nic nie dawało. Ale przedwczoraj...
gaźnik lotniczy Membranowy, Synku, membranowy:D
Nie ma pompy paliwa. Gaźnik zasilany grawitacyjne. Co więcej to spawarka. Z generatorem.
Jest to agregat nowej generacji - inwerterowy i czuły na przeciążenia. Z wypowiedzi kolegów z niniejszego forum wynika, iż działanie silnika uzależnione jest od elektroniki (inwertera) tj. zarówno iskra jak i działanie silniczka krokowego, regulującego działanie gaźnika. Sprawdź, czy silnik ma iskrę. Jeśli uda Ci się uruchomić silnik, to daj informację,...
Silnik nie pracuje poprawnie, a powodów może być dużo. Musisz mieć stabilniejsze obroty nawet bez obciążenia. Może gaźnik, może paliwo nieświeże, może zawory do regulacji... długo by wyrokować...
Problem tkwił w przytkanym gaźniku, po wyczyszczeniu go agregat odpalił od kopa.
Wymień kranik. Wyreguluj gaźnik.
Co mnie niepokoi: jak pociągam za linkę rozrusznika, to słychać syczenie, jakby uciekająca kompresja z cylindra Silniki odpalane na linkę mają odprężnik wiec to nie jest żadna wada.Prędzej będzie problem z gaźnikiem, filtr powietrza czysty?
Dziękuję za odpowiedź , bardzo rozjaśniło to sprawę . Agregat już uruchomiłem rozebrałem gaźnik i okazało się, że był zawieszony pływak . prądnica działa , teraz pozostaje podłączyć włącznik zapłonu . Jeżeli będę miał jakiś problem - napiszę :) Jeszcze raz dziękuję . Temat zamykam, schemat pasował . Udało się uruchomić silnik . Dziękuję.
Masz jakiś pomysł na zrealizowanie elektronicznego sterowania przepustnicą? Pomysł nie-industrialny - serwo modelarskie. Pomysł lekko-industrialny - silnik pozycjonowania reflektorów samochodowych ([url=https://youtu.be/MA9DKBYDi-w?t=143... kolega z elektrody zrobił kiedyś tak w kosiarce spalinowej samojezdnej) Pomysł lekko zgodny ze sztuką - gaźnik...
w czym Ci przeszkadza te Parę Hz różnicy Dziwne pytanie, skoro sam producent przewidział możliwość (konieczność) regulacji częstotliwości do oczekiwanej wartości :-) Najkrócej: przeszkadza nieprawidłowa pracy czasomierzy urządzeń w czasie awaryjnego zasilania obiektu agregatem (bywa, że kilkanaście godzin). Obniżysz obroty obniżysz też napięcie którego...
Chodzi o tę dyszę, zaznaczoną na zdjęciu, są tam gumowe oringi, które rozpuszczają się pod wpływem benzyny (wiadomo dlaczego). Ta dysza musi być dobrze uszczelniona. http://obrazki.elektroda.pl/6422002600_1... Kup sobie taki środek do czyszczenia gaźników w aerozolu (kilkanaście złotych).
Witam, 3 lata temu kupiłem agregat prądotwórczy KIPOR KGE 6500 E, odpaliłem, sprawdziłem, i tak sobie stał. W ubiegłym tygodniu jak chciałem go odpalić pływał na obrotach i nie dało się agregatu używać. Poczytałem na forum i wyczytałem że jest to wina gaźnika. Rozebrałem gaźnik, wyczyściłem i na dzień dzisiejszy agregat pali jak złoto. Moje pytanie,...
Ja bym kupił jeden dwa razy droższy od tych dwóch tanich. Jak ma być niezawodny to najlepiej diesel. Jeżeli ma być tani to niestety będzie to benzyna. Najlepiej z silnikem briggs&stratton o ile z takimi są bo są bardzo popularne i podobno niezawodne. W benzynowym prawdopodobnie w najbardziej nieoczekiwanym momencie pójdzie świeca, gaźnik albo cewka...
gaźnik agregat gaźnik chiński agregat agregat prądotwórczy gaźnik
zasilacz kondensator 10000uf drzwi zmywarki opadają overmax tablet włączać
weintek symulator weintek symulator
Jak nagrać program z kanału kodowanego - dekodery, nagrywarki, karty TV Błąd CO202 w Renault Kangoo - układ wspomagania kierownicy