No niestety napinacz pasa pytanie który dokładnie? Rezystancja za niska wg sterownika AIRBAG.
chińskim opcomem. inne fury czytał ok.
Odłączyć i sprawdzić błędy lub od razu w parametrach rezystancję.
Trafiłem wreszcie do serwisu Opla i sprawdzili poduszki w Corsiczce komputerkiem Tech-2. Poduchy i wszystkie połączenia są sprawne. Skasowali lampkę poduszki i teraz jest wszystko OK. Jedynym rozsądnym wytłumaczeniem zapalenia się lampki było uszkodzenie akumulatora. Diagnosta stwierdził że jeżeli napięcie na aku spadnie do 9V to może się zapalić lampka...
Na początek zajrzyj pod fotel.
Coś się dokłada do rezystancji poduszki ( jakaś rezystancja)
nie,bo tam jak są piny airbagu jest taka blaszka-zwieraczka,jeżeli wtyczka jest wyjęta-zwiera ona oba piny do kupy.Stary-niebiezpiecznie się bawisz tym airbagiem-żadne mierzenie rezystancji miernikem,żadne kładzenie "do góry nogami" na stole!Poniekąd to jest fantastyczna urwiłapka.
To teraz pytanko czy poduszka pasuje do astry od np vektry corsy itp? I jak sprawdzić poduszkę czy jest dobra
Narazie odłączyłem aku na godzine bo padł... i zobacze może jutro co tu jeszcze jestem w stanie zaradzić. Co do oporników to też dokładnie i wprost nie wyczytałem nigdzie wczesniej że ma być przed taśmą w audi np te 3ohmy ale 2,7 ani bodaj 3,3 nie dają rezultatu bo w tedy zamiast low(z poduchą i taśmą) mam high, a poduchy podmieniane z drugiego audi...
44 - odwod lampki kontrolnej. Swieci sie wogole lampka ? 33 - za wysoka rezystancja poduszki pasazera. Pewnie stykologia na kablach albo zapalnik ma przerwe
N1200 to poduszka boczna pasażera, czyli w fotelu. N131 to czołowa poduszka pasażera, czyli w desce. Zazwyczaj gniazda poduszek są tak zrobione, że po ich odpięciu następuje zwarcie ich pinów - stąd pewnie taki wynik pomiaru rezystancji. Odpuść sobie pomiar miernikiem poduszki, bo możesz sobie krzywdę zrobić albo wybić szybę, jak mierzysz to w aucie....
Witam . Więc na samym początku masz problem z czujnikiem ciśnienia klimatyzacji i położeniem silniczka krokowego klapki nawiewu.Następnie z poduszkami " airbag " kierowcy i pasażera ; za wysoka rezystancja.Czujnik temperatury cieczy chłodzącej ; zwarcie do plusa. Brak komunikacji między sterownikiem a pompą paliwa. Brak sygnału z układu " centralnego...
Hm. Kolego z całym szacunkiem domyślam się, że to wiesz, ale gwoli ludzkości przypomnę. 1) Kiedyś samochody były ciężkie twarde,bez zagłówków, bez pasów bezpieczeństwa, a jak je posiadały to nie miały żadnych innych zabezpieczeń. Człowiek w wypadku ginął lub czasem nie. 2) Od ok 30-20 lat jest tendencja zmniejszania wagi pojazdu, aby polepszyć osiągi....
Witam kolegów. Od jakiegoś czasu walczę z airbagiem. Zapaliła się kontrolka ni z gruszki, ni z pietruszki. Błąd: "poduszka kierowcy za duża rezystancja" czy jakoś tak, w każdym razie o to chodzi. Błąd skasowałem, za jakiś czas powtórka z rozrywki. Podejrzenie padło na taśmę. Wymontowałem taśmę, rozwinąłem, oglądnąłem, pomierzyłem, kręciłem, wyginałem...
Od pewnego czasu zaświeciło mi się air bag w audi A6 c7 błąd B10051B obwód spłonki zapłonowej po stronie kierowcy osłony głowy zbyt wysoka rezystancja
87to to pasażera 77 to kierowcy za duża rezystancja, side airbag oczywiście,czym czytasz te błędy na pewno niczym konkretnym już ci pisałem co może być, czego nie rozumiesz?
z tego co pamietam, ale nie jestem pewien ABS i Airbag nie chodza na canie.(powtarzam nie jestem pewien co do ABSu). zmierz rezystancje miedzy liniami can. w iveco powinna wynosic 120ohm. a co do odpalania to najwazniejsze pytanie: jakie masz cisnienie na listwie common raily ??
A ja znalazłem w google takie coś: 1 Fault Found: 9437978 - Igniter 2 for Passenger's Airbag B1003 1A [137] - Resistance Too Low Czyli zapalnik poduszki pasażera za niska rezystancja?
Wejdź w parametry zobacz co widzi sensor airbag.
Meganki jedynki nigdy nie miały kurtyn więc zacznij sprawdzanie problemu jeszcze raz. Sprawa następna, po ustąpieniu usterki typu przerwa w obwodzie/ za duża rezystancja, system airbag w renault sam zgasi kontrolkę, błąd pozostanie w historii ale system zacznie działać bez kasowania go
Sharan 96r 2.0 benzyna. Od czasu do czasu wychodzi mi błąd poduszek, po podłączeniu komputera wyrzuca błąd: "Zapalnik Airbag, strona kierowcy (N95)" - za duża wartość rezystancji-sporadyczny. Gdzie się znajduje ten zapalnik?.
Sterownik airbag widzi zbyt duza rezystancje którejs poduszki powietrznej.Czujnik kata skretu jest chyba w kierownicy ale nie powiem ci na 100proc pewnie tasma jest uszkodzona i dlatego pali sie esp
Podłącz vaga i wejdz w blogi pomiarowe. Sprawdz rezystancje poduszki pasażera powinna 3 ohm wyświetlać lub jako rezystancja prawidłowa lub za wysoka. Popraw styki przy poduszce pasażera pod schowkiem jednocześnie podłączoną do naboju i w dużej żółtej kostce. Podczas odpinania i podłączania obserwując logi czy zmieniają się wartości.
to podłącz poduszkę luzem wykasuj błąd, włącz zapłon, odpal autko, poczekaj czy wróci, jeśli wróci to miernik i sprawdź czy rezystancja jest stała na taśmie, po kolei piny posprawdzaj, no trzeba coś wykluczyć napierw
Airbag to rzecz bardzo krótkotrwała... zapłonniki, od tak tracą rezystancję i niestety z tym się nic nie zrobi... Obawiam się że w gre wchodzi jedynie wymiana....
Wymieniłem airbag a błąd dalej ten sam
W żadnym innym samochodzie z czymś takim się nie spotkałem, W volvie zapalniki są na prąd zmienny wysokiej częstotliwości, sterownik odczytuje i pojemność i rezystancję także tu poziom trudności idzie w górę. Po prostu zamień miejscami zapalniki zobaczysz czy to zapalnik czy instalacja lub wtyczka.
W załączniku masz schemat do AIRBAG tego auta oraz sieć CAN gdzie są poduszki. Opis pinów który pokazałeś na zdjęciu się zgadza. Najlepiej zamiast sterownika podłączyć żarówkę - będzie pewność że zasilanie jest OK. Jeżeli zasilanie jest to można odpiąć akumulator i wypiąć wtyczkę przy UCH oraz tą mała czy sterowniku poduszek i sprawdzić ciągłość tych...
Gdzie Wy tam widzicie zapis o wypadku? Jeżeli jest to jeden jedyny błąd to wymień napinacz i będzie ok. Sterownik widzi zbyt dużą rezystancję napinacza.
Cześć, jak rozwiązałeś ten błąd? Zdemontowałem pasek i nie ma łącznika na pasku. mówi błąd niskiej rezystancji 00654
pomiary miernikem Lepiej żeby nie mierzył rezystancji poduszek takim sprzętem,
Czyli sugerujesz uszkodzoną wiązkę? Odpowiem poduchę i znowu odczytałem błędy i wtedy był komunikat wartość graniczna przekroczona, tzn. duża rezystancja. To raczej nie wina wiązki? Zostaje jedynie sterownik AIRBAG?
Nie jest jasne, bo jak wypnę wtyczke z BSM o oznaczeniu EP1 NOIR to poduszki gasną, ale zapalają się na stałe światła. Sensor airbag podmieniałem, bsm i bsi też, rezystancje miedzy liniami VAN na modułach takie same.
Pokaż nr sterownika jaki widzi program. Skoro pokazuje że rezystancja jest zbyt duża to znaczy że obwód jest otwarty. Skoro nie ma różnicy po podpięciu rezystorów to zewrzyj ze sobą przewody we wtyczkach - powinno wtedy pokazać że rezystancja jest zbyt mała. 2,2 Ohm jest OK. Mierżąc miernikiem dochodzi Ci jeszcze rezystancja przewodów miernika. Najlepiej...
no to trza sprawdzić jak sterownik airbagu widzi rezysatncję w obwodzie. Powyżej 6 om jest generowany błąd o zbyt wysokiej rezystancji.
tu masz wartość rezystancji które trzeba zastosować , ale pamiętaj że robisz to na wlasną odpowiedzialność.
Uszkodzone mają rezystancję 80kΩ, może sprawne mają inną?
No tak faktycznie - chodzi o poduszkę z przodu. Rozumiem, że zapłonnik jest w samej poduszce ? Czyli mogę odłączyć poduszkę na konektorze (oczywiście akumulator odpięty), podłączyc akum. - sterownik nie zgłupieje i potraktuje to jako nieskończona rezystancja ? W ibizie 6L airbag ecu jest gdzieś w kabinie ?
To sprzedaj to dziadostwo i kup sobie VAG KKLa za 30zł którym więcej zrobisz ale tylko w starszych autkach bo na CANie nic już nie zrobisz ale to auto bez problemu ogarnie. To co zrobiłeś w niczym nie pomogło. Po pierwsze - gratuluje Ci głupoty. Nie mierzy się rezystancji poduszki bo może ona wybuchnąć. Nie rób tego nigdy więcej bo możesz sobie krzywdę...
Osoba z boku wsiadała, gdyby wtyczka była ok nie ma prawa się nic chyba dziać, bez przesady.Termostat zmieniony i działa, dzięki wielkie. Układ Airbag jest bardzo czuły na zmianę rezystancji, każde mocniejsze szarpnięcie wtyczką powodować może niepewny kontakt a przez to zmianę rezystancji połączeń we wtyczce.
W przypadku peugeotów i opli często moduł airbag blokuje baterie ponieważ w momencie wykrycia wypadku wysyła informacje o wypadku do sterownika baterii który odcina pętlę interlock. Więc zacznij od zrobienia sensora, jeżeli puści baterie to problem z głowy, jeżeli nie, a rezystancję izolacji masz w porządku to można zaaktualizować soft baterii. Akurat...
Koledzy więc tak. Sprawdziłem kostki pod siedzeniami i przy napinaczach wszystko jest ok. Rezystancje napinaczy to 2.2 ohm macie jeszcze jakieś propozycje
Witam. Mam problem w moim peugeot 508 sw.2011 1.6hdi. Od jakiegoś czasu mecze się z układem srs/airbag. Czy mógłby ktoś podpowiedzieć gdzie szukać przyczyny.. Dodam tylko ze jak odłączyłem prawa poduszkę pasażera, błąd zniknął. W podpunktach jest problem z sygnałem poduszki, a nie ze zła rezystancja. A komputer podczas sprawdzania rezystancji układu...
Najpierw sprawdź jaką rezystancję widzi sterownik z podpiętym fotelem.
jest kilka programów które "naprawiają" sensory bez potrzeby ich rozbierania.... widzieliście sensory jak wyglądaja po lutowaniu/wylutowaniu plcc52 ??? czy ktoś zastanowił się jaki wpływ ma dodatkowa rezystancja węgla powstałego ze spalonego lakieru/żywicy???
komputer pokazał, ze jest duża rezystancja w obwodzie, a po odpieciu kostki napinacza pokazało, ze jest przerwa. Czy kolego wiesz jaka powinna być wartość tego opornika?
On board: 2x airbag przedni 2x boczny 2x sensor boczny 2x napinacz pasów. Usterka Airbag rzekomo powstała sama podczas zwykłej jazdy samochodem – po prostu zaświeciły się obie kontrolki. Kontrolki gasną standardowo, po kilku sekundach zaświeca się kontrolka pasażera i głośny gong a następnie napis AIRBAG, po czym piknie 2 razy cichy gong. Dwa...
Sprawdziłem na złączach pomierzyłem Nie piszesz jak diagnozowałeś układ SRS ale zrób testy zgodne z tabelą błędów: 71 Napinacz pasa pasażera - zwarcie do masy 72 Napinacz pasa pasażera - zwarcie do plusa zasilania 73 Napinacz pasa pasażera - zwarcie w obwodzie 74 Napinacz pasa pasażera - za wysoka rezystancja w obwodzie Odłącz wtyczkę od napinacza....
sterownik jest dużo dużo podspodem, za kieszenią do radia powinien iść kabel do poduszki pasażera. jeśli był ruszony szarpnięciem radia mógł zostac naruszony styk przy poduszcze co zwiększyło jego rezystancje i zapaliła sie kontrolka
udało mi się zmierzyć rezystancję To nie jest zapalnik a czujnik więc pomiar rezystancji nie jest miarodajny...jak wiesz gdzie są czujniki to zamień miejscami i wtedy się przekonasz o usterce....
Komunikat świadczy, o tym że jest przerwa w obwodzie i odczytuje to jako wystąpiło zderzenie, a rezystor za diodę bym chciał wstawić żeby nie rozbierać pół deski bo gdzieś np przewód przetarty skoro to i tak tylko kontrolka. Jak widzisz sterownik odczytuje jako przerwa/zwarcie z masą ponieważ nie zgadza mu się rezystancja. Rocznik 2002, sterownik na...
No teraz pytanie czy błąd jest stały czy tylko w pamięci sterownika AIR-BAG i wystarczy go wykasować (bo np był demontowany AIR BAG pasażera). Jeśli jest obecny/stały to z jakim kodem przyczyny (zwarcie, przerwa, rezystancja za duża ,za mała). Mając VCDS można wejść w bloki pomiarowe i zobaczyć jaką rezystancję zapalnika widzi moduł sterujący. PS Auto...
11-Poduszka kierowcy lub pasażera - zwarcie do masy 14-Poduszka kierowcy - za wysoka rezystancja w obwodzie 22-Układ lampki kontrolnej - usterka sporadyczna 31-Uszkodzenie wewnętrzne sterownika SRS
Kia SPortage 2005. Raz na 6mcy zapala mi się kontrolka airbag. Dwa razy resetowałem już w servisie. Code B1701 - strona kierowcy, napinacz pasów rezystancja duża. Odłączyłem klemy z akumulatora, Rozebrałem wtyczkę pod fotelem, wyglądało OK, ale wymyłem izopropanolem. Próbowałem dać 2ohm rezystor ale kontrolka nadal świeci. Tzn przy kluczyku w pozycji...
następnego dnia poświęciłem więcej czasu i wszedłem przez Matiza - pokazał opis błędów 1. usterka wewnętrzna .... bez nr. błędu 2. duża rezystancja bez nr. błędu w przyszłym tygodniu zaprogramuję procka i zobaczę co wyniknie i na ile czasu pomoże
Witam dziś nagle zapaliła się kontrolka od poduszek , podłączyłem opel-scaner okazało się żę kod usterki to 87 -Passenger Side Airbag Squib Circuit High Resistance . Dokładnie tak jak napisałem . Co to oznacza jak to można naprawić z góry dzięki za pomoc .
coś ten pomiar dziwnie wyszedł,bo rezystancja tego czujnika to 5 k w +25 st .cels.Wstaw zamiast niego opornik 4,7k i zobacz czy pokazuje coś koło 25 st.
Poduszki (chyba z wyjątkiem tych z lat 90) nie mają czegoś takiego jak termin ważności. Na pewno. Te od początku produkcji do ok. lat 90-tych miały termin ważności określony na 15 lat. Np. w Mercedesie było to potwierdzone naklejką na słupku drzwi z terminem wymiany wkładu. https://obrazki.elektroda.pl/8061705500_... System airbag...
Nigdzie nie pokazuje rezystancji 0, przy niektórych po prostu wcale nie pokazuje. MES masz oryginał czy z jakimś loaderem?
Witam Panowie po małej przerwie, trochę walczyłem z tematem posprawdzałem bezpieczniki kable kostki przejścia do modułu ale nie ma się czego czepić wszystko fabrycznie nieruszane. Może ma ktoś jakiś schemat z układem SRS. może ktoś wie co sprawdzić na wyjściu w kostce pod fotelem ma być napięcie rezystancja. Proszę jeżeli ktoś ma dostęp do schematów...
Jak będziesz używał vaga w oryginalnym czyli angielskim języku będzie łatwiej Side Airbag Igniter: Passenger Side (N200) 32-00 - Resistance too High więc znajdź przyczynę zbyt wysokiej rezystancji. Sprawdź dokładnie okablowanie.
Co pokazują parametry ? Rezystancja za wysoka, czy za niska ? Wklejam całe info o błędach. Ok, postaram się któregoś dnia rozebrać i posprawdzać. Może przedmuchać styki sprężonym powietrzem? 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 00588 - Zapalnik Airbag; strona kierowcy (N95) 001 - Górna wartość skrajna przekroczona - MIL zapalona Ramka zamrożona:...
B1001 Obwód napinacza pasa pasażera Według mnie to kody od napinacza pasa pasażera B0021 za silny sygnał obwodu napinacza pasów pasażera B0022 za słaby sygnał obwodu napinacza pasów pasażera B0023 za wysoka rezystancja obwodu napinacza pasów pasażera B0034 za niska rezystancja pasów pasażera jakby kolega napisał w jaki sposób odczytał te kody
siemka elektrit Robie w oplu dalej ,a wpakowałem się w Mitsubishi ,jakimś cudem i nie mogę z niego wyjść :),w oplu nie było by sprawy Tech2 i po temacie hehe A co konkretnie oznacza ten błąd ?? odpięta poducha czy wystrzelona ?? nie wiem czego szukać po prostu ,czy to jest po prostu za duża rezystancja poduszki bocznej kierowcy ??Jakiś otwarty obwód...
Witam ponownie. Udałem się do profesjonalnego diagnosty i wykazało błąd poduszki przedniej kierowcy, zła rezystancja. Okazało się że padła taśma od poduszki w kierownicy. Sprawa rozwiązana. Pozdrawiam. Dodano po 17 Wymiana taśmy
Przrabiałem to nie dalej jak 2 tyg temu i tez o dziwo był 100yF/25 wystrzelony. Przewody mają rezystancje i indukcyjność. Pozatym w samochodowych regulatorach są kondensatory i to jeszcze jaki byki , ale we wspomaganiu , Airbag, pompie abs, Ecu, --nie ma ich natomiast w jeżach od wentylatorów.
mi kazali motowac do air baga 6,8 oma nie kilko! co wy na? a abs? jaka rezystancje? MASZ ALE KORZYSTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOSC OK AIRBAG DRIVER -- R=1,5 OHM-KIEROWCA AIRBAG PASSANGER -- R=1,5 OHM-PASAZER AIRBAG SIDE DR -- R=1,5 OHM-BOCZNA FOTEL AIRBAG SIDE PS --R=1,5 OHM- BOCZNA FOTEL LENTA 1--R=3,1 OHM- NAPINACZ LENTA 2--R=3,1 OHM- NAPINACZ SĄ...
Zapaliła mi sie kontrolka od poduszek. Podpiąłem vcds odczytałem następujące błędy: 2 Faults Found: 01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200) 29-00 - Short to Ground 01228 - Airbag Cut-Off Switch for Passenger Side (E224) 25-00 - Unknown Switch Condition Pierwsze co zrobiłem to wyciąłem kostkę pod fotelem pasażera i zlutowałem bezpośrednio....
Sprawdzenie rezystancji czujnika nie daje 100% pewności że czujnik jest dobry. Trzeba sprawdzić czy jest zasilanie po stacyjce i stałe z akumulatora - najczęściej wypalają się styki w gnieździe od bezpieczników na akumulatorze - chodzi o te małe bezpieczniki. Czasem wypina się wtyczka przy akumulatorze doprowadzająca zasilanie do tych bezpieczników....
Błąd tyczy sid poduszki w fotelu kierowcy. Odłącz ją i zobacz jaki wtedy będzie opis. Na tą chwile masz tam jakieś zwarcie, gdyby poducha była wystrzelona to by był błąd zbyt dużej rezystancji lub obwód otwarty. Chyba że tam też jest rezystor ale źle wpiety.
Prawdopodobnie to błąd "zbyt niska rezystancja" w obwodzie któregoś stopnia poduszki kierowcy. powodem jest źle dopięta wtyczka która nie rozdziela zworek i sterownik nie widzi rezystancji zapalnika tylko zwarcie. Żeby dokładnie szukać miejsca trzeba jeszcze wiedzieć jaka kierownica jest zamontowana w samochodzie. Poduszki są jednak troszkę inne. jako...
Działa, właśnie w sumie to poza tym że świecą się wszystkie możliwe kontrolki, ABS, AIRBAG, HAMULEC AWARYJNY WTRYSK ITD... wszystko działa, prędkościomierz, radio , klima. Samochód zużywa akumulator na postoju, a dziwne jest że poboru prądu nie ma, przynajmniej nie teraz, cudów nie ma więc jak zużywa prąd to i pobór powinien być, podejrzewam że przez...
Sterownik poduszek nie widzi poduszki w fotelu. Możesz rozpiąć kostkę i zewrzeć w niej przewody (dwa oprócz brązowego), jeżeli po tym opis błędu zmieni się na "rezystancja zbyt mała" to problem siedzi w słabym połączeniu we wtyczce pod fotelem lub wyżej. Sprawdź to. Możesz wywalić kostkę i polutować przewody dla pewności.
Witam. Problem z autem jak w temacie. Wczoraj podczas jazdy zgasł, nie kręci nie odpala, w sterowniku silnika błąd "napięcie zasilania czujników" Bezpieczniki sprawdzone, okablowanie sprawdzone, zasilania sterownika sprawdzone, są trzy + i trzy masy również są. Napięcia zasilania czujników są 5V, masy na czujnikach pomierzone również są. Ciśnienie paliwa...
Haha sam sobie tu pisze więc zanim moderator mnie dorwie poziele sie spostrzerzeniami i zadam pare pytań: Rozwiązałem problem tego autka okazuje się że mimo tego że sensory tylne boczne mają te same numery to wcale nie są widziane identycznie przez sensor główny. Przy tej "robocie" okryłem że są trzy typy na pewno Z TYMI SAMYMI NUMERAMI!!! Konkluzja:...
Nie wiem tego na pewno, ale czytałem, że w Lanosie jakikolwiek zarejestrowany błąd zapala kontrolkę - co skutkuje brakiem działania układu. Tak z innej beczki - jeżeli zmontowałbym układ jak na schemacie bez poduszek (zastępując je np. rezystorami większej mocy o określonej rezystancji) to czy taki układ pozwoli sprawdzić inny zakupiony sterownik (czy...
Czyli jak ktoś siedzi to mata zmienia swoją rezystancję tak? Co to z urządzenie na zdjęciu? Jak sprawdzić miernikiem matę, nie chce kupować w ciemno i dawac do tapicera.
Witam Mam golfa3 tdi 1997 i od pewnego czasu zaczela mi sie swiecic kontrolka od poduszek. Na poczatku kasowanie bledu pomagalo na jakis czas a teraz juz nie. Blad 01217 - Side Airbag Igniter: Driver Side (N199) 32-00 - Resistance too High Podejrzewam ze pewnie gdzies brak styku.Gdzie szukac tego czujnika i jak usunac ten blad. Pozdrawiam i dzieki
Problem jest taki, co steruje zaworem w maglownicy przepływem oleju wspomagania BMW E 60. Do zaworu mamy 2 przewody, jeden minus, a drugi 7V na postoju i słabo działa wspomaganie. Jak podam 12V, jest OK. Dużo zależy od rocznika i typu wspomagania. Na starym kluczyku był to zawsze moduł SIM/SGM - główny moduł airbag pod schowkiem. Na nowszym kluczyku(pilot)...
Kupiłam autko ( audi a6c6 (4F2 2005 rok 3.0 bbj quattro ) dwa tygodnie temu póki jak na tutejszy klimat było zimno ( temperatura poniżej 30 stopni) wszystko było cacy teraz gdy ciepło zaczęły się schody gdy auto się nagrzeje podczas jazdy wszystko się resetuje, skrzynia przechodzi w tryb serwisowy ostatnio nawet wyskoczył błąd Airbag . czy to regulator...
"Szeregowy moduł zespolony" to raczej układ podłączenia do sterownika szeregowo kurtyny oraz poduszki bocznej. Oczywiście każda strona osobno. Z tego co pamiętam to rezystancje poduszek bocznych oraz kurtyn też mają niższą oporność. Wydaję mi się że ktoś źle wyczyścił sensor lub faktycznie są przerwy w obwodach połączeń kurtyny z poduszką boczną z obu...
ac nie wykasuje błąd crach. Taka anegdota - miałem wczoraj telefon o pytanie w jakim zakresie powinna się mieścić rezystancja napinaczy? Bo po pomiarze za pomocą oryginalnej kości z przewodami (bo tam jest zwora mi "człowiek" tłumaczy i zwierała na zwarcie-dlatego zastosował kość) wychodzi że pomiar miernikiem jest ok. Natomiast błędy związane z napinaczami...
Miałem podobnie w VW, co jakiś czas wywalało błąd poduszek, a dokładnie, że poduszka pasażera jest wyłączona z kluczyka w schowku. Wymontowałem przełącznik i na stół, a że jestem elektronikiem, to przed demontażem wykonałem pomiary rezystancji na stykać w dwóch położeniach i poprawiłem wszystkie luty cyna ołowiową. Po tym zabiegu okazało się, że w jednym...
Witam serdecznie forumowiczów i bardzo proszę o pomoc . A więc jak w temacie mam problem z systemem airbag w moim vivaro 1.9 dti z 2005 r. Kupiłem to auto z błędem srs i powiem szczerze że przerasta mnie ta naprawa ale do rzeczy . Auto posiada poduszkę w kierownicy napinacz pirotechniczny w fotelu kierowcy oraz dwa w fotelu pasażera i tu zaczyna się...
Info dla zmagających się z uruchomieniem i korzystaniem z DDT2000: użyjcie programu w wersji 2.5.0.0 Ja wygooglałem ją tu: http://obrazki.elektroda.pl/3178179000_1... http://obrazki.elektroda.pl/7872271100_1... niby rezystancje są ok
Jesli dziala na can to mozesz sprawdzic rezystancje pomiedzy pinami 6 i 14 na odpietym aku powinno byc ok 120 ohm. Sprawdz tez czy do wtyczki sterownika dochodzi napiecie. Gdy u mnie nie laczyl sie z sterownikiem airbag winnym okazal sie za slaby aku, moze podepnij go pod prostownik.
Problem rozwiązany. Najpierw pojechałem do elektryka. Miał coś podobnego do VCDS ale nie miał opcji wyłączenia poduszki. Dał mi opornik 2.7 ohm abym wsadził we wtyczkę od airbaga. Po dwóch dniach kontrolka się zapaliła. Nie wiem czy opornik wypadł czy za duża rezystancja ale błąd jest za dużej rezystancji. Ze względu na to że bym musiał ze 20-30zł na...
Witam Czy można zamienić poduszkę w fotelu w Chevrolecie Impala na poduszkę od VW Passata (chodzi mi głównie o aspekt elektroniczny(mozliwość skasownia błędu SRS) - pomijam trudności mechaniczne(inny wtyk i mocowanie)?? Czy lepsze jest takie rozwiazanie od wlutowania rezystora?? Czy mogę "bezkarnie" (bez wystrzału poduszki) mierzyć jej rezystancję miernikiem...
Napinacze też wyminiłem jeden z nich ma jakiś problem ( za mała rezystancja wszystkie poduszki i drugi napinacz mają 3,2 Ohma a jeden 1,2 ohma wiec na czas prób podstawiłem rezystor) ale nadal bez efektu. Zastanawiam się czy czujniki zderzeniowe się nie zwierają przy wypadku i czy powinno je się wymienić ?? Dodano po 3 Czy ktoś zana serwis/specjalistę...
Proponuje pozbyć się polskiego VAGa i zainstalować VCDS Lite i wtedy czytać błędy. Można też znaleźć witaminkę do programu by mieć pełną wersję. Brązowy to masa. Można zewrzeć ze sobą dwa przewody od poduszki i zobaczyć czy zmieni się opis na - rezystancja zbyt niska. Co do błędu czujnika to zamień ze sobą czujniki miejscami i zobacz czy błąd przejdzie...
Witam Mój problem tkwi w golfie 5. Kupiłem go nie dawno w Niemczech, gdzie miał mały wypadek. Uszkodzona została poniższa część od pasów bezpieczeństwa. Część ta jest stosunkowo droga (ok 300zł jedna) więc narazie nie chciałbym tego zakładać (tym bardziej że nadal działa zwykła blokada przy szarpnięciu) więc moje pytanie brzmi czy nie można zastąpić...
Jeśli oszukańczy rezystor daje podobny opór jak zespół ładunku poduszki czy napinacza, to jest to metoda na oszukanie sterownika z bardzo minimalnym ryzykiem na uszkodzenie. Jeśli rezystancja jest źle dobrana, to sterownik może walić błędy przy byle okazji. Szukać należało by po kablach prowadzących od sterownika do poduszki i napinacza. Pewnie wtyk...
a ja mam problem z renault captur zapala mi sie kontrolka check engine i poduszki macie jakis pomysł (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź Jednoczesne zapalenie się kontrolki „CHECK ENGINE” i kontrolki AIRBAG (SRS) w Renault Captur najczęściej oznacza: 1. awarię zasilania lub masy, która zakłóca pracę kilku sterowników naraz, 2....
Czy to możliwe, by sterownik po dzwonie nie wymagał wymiany? Błędy mówią tylko o zbyt dużej rezystancji wystrzelonych komponentów, a koleś który dostarcza nam części twierdzi, że poduszki mogą wystrzelić trzy razy i dopiero po trzecim razie sterownik trzeba wymienić. Oczywiście niesprawne elementy należy wymienić na nowe.
Od razu też tak pomyślałem i szukałem oporów, sprawdzałem przejścia pin po pinie, kable sprawdzone po parokroć, nie mają przerwy zwarcia ani ani nawet jakieś małej rezystancji między sobą. Astra G ma cztery poduchy i napinacze. jak wyjmę kable z wtyczki sensora to i tak pokazuje zerową rezystancję,jakby strerownik miał w sobie piny pozwierane. Czy jak...
Peugeot 308 T9 2016 rok. Zobaczymy posprawdzam wtyczki . I jakie błędy będę po odłączeniu napinaczy Dodano po 4 Po odpięciu wtyczek takie błędy. A w kalkulator pokazuje odpalone napinacze. Po podłączeniu sprawdziłem rezystancję wszędzie się zgadza. Czyżby sensor źle wymazany? https://obrazki.elektroda.pl/4223379100_... Czyżby sensor...
Witam. Kilka dni temu w moim Passacie B5 2000r tdi 115KM zaświeciła się kontrolka i wyskoczył błąd 00589 - Airbag Igniter 1: Passenger Side (N131) 32-00 - Resistance too High Po przeczytaniu kilku tematów na forach internetowych dowiedziałem się iż powodem zbyt wysokiej rezystancji będzie przerwa w obwodzie poduszki pasażera bądź zanieczyszczona jedna...
A może wystarczy je pomierzyć omomierzem może tylko uległy skorodowaniu bo ze foty nie widać aby były spalone ale to na pewno rezystor o nie dużej wartości rezystancji bo żróweczka jest chyba na 6 woltów i zasilana jest poprzez ten rezystor SMT A co do schematu to ciężko jeszcze żebyś zrobił zdięcie układu scalonego to może po jego numerach doszło by...
Witam, Jak w temacie... w skrócie auto sprowadzone z uszkodzonym silnikiem. Mechanik wymienił silnik, ale jest problem z airbag. Akumulator - śmietnik - napięcie 3,4 V. Edukując się w internecie - o podobnym błędzie w innych pojazdach - podejrzewam, że aku był przyczyną pojawienia się problemu ze sterownikiem (airbagi wszystkie były i są ok, rezystancje...
dziś podlaczylem notka do auta i zrobilem diagnostyke, najpier skasowalem wszystkie bledy, wcelu usniecia bledow jesli jakies byly, nastepenie zrobilem diagnostyke i wyskoczyly mi takie bledy: moze orietujecie sie, przyczyny tych bledow gdzie szukac. ----------------------------------------... Adres 03: ABS/hamulce...
rezystancja airbag pomiar rezystancja airbag airbag wysoka rezystancja
końcówka 6230i ubytek czynnika uszczelniacze przegubów
pralka samsung ecobubble pralka samsung zawiesza
Błąd T750 w wózkach widłowych Linde - diagnostyka i przyczyny Kod błędu T640 w wózkach widłowych Linde - diagnostyka i rozwiązania