Wysłałem maila. Przy okazji, jakie napięcie powinno być podawane na silnik?? 12 VDC?? Ktoś pisał że sprawdzał na akumulatorze.
W smartfonie aplikacja może włączyć rozgłaszanie BLE w tle. Ten tryb nie wpływa na szybsze rozładowanie akumulatora. "Brama" wykrywa obecność w pobliżu takiego smartfona, nawiązuje z nim połączenie i dokonuje dwukierunkowej autoryzacji. Cała operacja trwa około 0.3 sek. Smartfon może być w kieszeni. Jest to szczególnie wygodne do otwierania furtek i...
Podłączyć do akumulatora samochodowego.
Możesz w ostateczności użyć aku o mniejszej pojemności - np 2x2 Ah 12V kosztem mniejszej ilości otwarć bez prądu. Mniejszej pojemności niż 2 Ah nie ma sensu stosować bo brama może razu nie otworzyć. Akumulatory mają różne proporcje wymiarowe, szukaj jakichś płaskich (np: https://www.akumulatory-zelowe.pl/akumul... ) . Możesz...
W żadnym konkurencyjnym napędzie tego nie ma , to jest autorskie rozwiązanie , sprawdzone w "boju " przez okres 4 lat i się sprawdza , rzadko kiedy następują awarie prądu , a jeśli już , to zarządca wzywa serwis i jest to płatne w okresie gwarancji - bezpieczeństwo przede wszystkim . W 2 miastach mam 7 takich rozwiązań i nie ma problemu. Otwarcie bramy...
Otwierają się obydwa skrzydła, czy tylko jedno? Masz dodatkowe sterowanie podłączone do sterownika (przyciski, jakiś odbiornik radiowy, sterowanie z domofonu itp)? Masz zasilanie awaryjne czyli akumulatory? Czy brama pracowała dobrze i coś się popsuło, czy jest to pierwsze uruchomienie?
Dzięki za pomoc. Podłączyłem silnik do 2 akumulatorów, brama jeździła skokowo, nie płynnie, ale za każdym razem zadziałała. Przyjrzałem się zębatce i była wytarta. Nigdy tego nie sprawdzałem, bo byłem pewny, że jest z twardego metalu, a tu jest zastosowana aluminiowa. Po wymianie zębatki skorygowałem też wysokość pracy silnika, schodził za nisko, przez...
Dobry wieczór, Mam pytanie odnośnie automatyki do bramy przesuwnej Somfy 500 io. Brama działa mi tylko z akumulatora, dlaczego? Jestem nowa w tych sprawach, więc proszę o wyrozumiałość i jakieś sugestie. Pozdrawiam
Zakładam, że pilot ma baterię 12 V. Napięcie w instalacji podczas pracy silnika wynosi 14-14,5 V. Aby je zredukować do ok. 12 V podłącz pilot przez 3 połączone szeregowo diody 1N4007. Bez silnika napięcie będzie rzędu 10,5 V, co nieco obniży zasięg pilota.
Fotki ostre i wyraźne z dwóch stron płytki, i bez odblasków światła. I co to za Automat bramy garażowej ? I czy na tej kostce od trafa podpinałeś akumulator i zamieniałeś plus z minusem ? I czy w instrukcji jest opisana ta szara kostka (ta czterośrubkowa ) ? Nie ma tam czasami styków do zasilania awaryjnego z akumulatora?
Większość małych napędów do bram garażowych oparta jest o silnik 24 lub 48V DC oraz transformator i prostownik. Elektronika zazwyczaj na stabilizowanym 5V oraz niestabilizowane 24V do fotokomórek. Nie ma co do tego wątpliwości, że przetwornica o tej mocy ma duży prąd jałowy, nieporównywalny z poborem prądu w stand-by elektroniki bramy. Ja zmieniłbym...
Kolego w instrukcji jest to opisane bardzo łopatologicznie. Posiadasz takową?
Będzie dobrze. Tylko często doładowuj akku - z 12,8V dobrze naładowanego może zrobić się szybko (w zimnie) 9V i centralka zamilknie. Jesli patent z diodami się nie sprawdzi - pozostaje ci coś takiego: https://rc-planeta.pl/pl/regulatory-napi...
Powyższa sprawa już załatwiona. Dodatkowo wiem już, że zasilanie będzie z akumulatora samochodowego, który będzie regularnie doładowywany prostownikiem (automatycznie). Więc prawdopodobnie znów wychodzi na to, że centralka musi być w innym miejscu niż brama (głupio trochę akumulator pod bramą mieć). Więc ponawiam pytania: Jakie straty i zakłócenia oczekiwać...
Dziękuję za komentarze. Nie jestem specem w tej materii więc lepiej podpytać bardziej doświadczonych. Dzisiaj dotarł dedykowany 9,6V i zobaczymy czy zasłyszane plotki są prawdziwe. Dam znać po testach ile razy dedykowany akumulator dźwignie bramę.
Na aukcji było napisane regulator, dlatego tak to nazywam. Jeśli podłączę tak, by brama działała zarówno bez prądu, jak i z prądem, to podczas gdy jest włączony prąd, sterownik pokazuje wartość ok. 33V i rośnie. Bojąc się, że znowu ugotuję akumulatory i będą do wyrzucenia, wyłączyłem to.
I tylko stałe jest do zasilania bramy? Powinno działać z przetwornicą 9 A. Trzeba znaleźć taką na 54 V albo i na 60 V. Prościej to już tylko badziewia bez stabilizacji napięcia - jeżeli jest tam tylko silnik, to może się udać. Jeżeli jest elektronika, to nawet nie próbuj, bo ją 50 V załatwi.
Sprawdź czy żyje silnik - podłącz pod akumulator samochodowy lub od wkrętarki.
A tak dokładniej - zero sieci podpinasz do kabla, który był podpięty do zacisku C na płytce, fazę sieci przykładasz (albo tu albo tu) do kabli, które siedziały w zaciskach oznaczonych strzałkami - faza na jedną strzałkę - silnik jedzie w jedną, faza na drugą strzałkę - silnik jedzie w drugą. Oprócz tego do obu w/w kabli kierunkowych podłącz kondensator...
Bez żadnych problemów porusza on bramą skrzydłową o dł. 3,88 m ze zwykłego akumulatora, zrobiłem próby. Brama to nie szyba , nie wiadomo czy po kilkuset otwarciach-zamknięciach wytrzyma przekładnia , nie była projektowana do pchania ciężarów . Tak czy inaczej brawa dla pomysłu wykorzystania podnośnika , nie zapomnij o zastosowaniu czujek optycznych...
Jeżeli zrobię coś takiego to wyprowadzę przewody do garażu obok który jest zamykany normalnie na kłódkę i tam w razie czego zawsze mogę podpiąć akumulator. Brama otwiera się wolno, ponieważ użyta tam jest śruba o drobnym gwincie co za tym idzie ma mały skok. Moja o gwincie trapezowym ma skok ok 5-6 cm na obrót. Jeżeli możesz to podaj nazwę jaki sterownik...
niestety nie udało mi się zmierzyć poboru prądu padł miernik :) zaraz po podłączeniu. Na akumulatorze brama chodzi pięknie niestety przez trafo i sterownik nie. trafo załatwiłem inne i jest to samo wiec to mogę wykluczyć. Sterownik przepuszcza za słaby prąd i przez to są takie cyrki. Zastanawiam się co można zmodyfikować w sterowniku żeby przepuszczał...
Chodzi o ustawienia/zaprogramowanie w napędzie... Brama zaś powinna być tak wyważona za pomocą sprężyn, aby można ją było bez oporów podnieść i bez oporów opuścić, a mniej więcej w połowie drogi powinna stać nieruchomo. Sam silnik bez obciążenia może chodzić prawidłowo pomimo słabego kontaktu szczotek. Przyczyną mogą być też przekaźniki na płycie centrali....
Podobny sprzęt mają tutaj - kilka użyłem w różnych celach (kotłownie, bramy, monitoring) i jak do tej pory od kilku lat żaden nie padł : https://voltpolska.pl/zasilanie-awaryjne...
Skoncentruj się na centrali....Silnik wbrew pozorom jest na 12V. I jeszcze jedno: podczas wszystkich procedur odepnij akumulator, tym bardziej że jak pisałeś jest padnięty.
Sam panel na niewiele się zda, potrzebny jeszcze regulator ładowania. Druga rzecz, czy ta brama ma zasilanie sieciowe a akumulatory to tylko rezerwa podtrzymująca zasilanie?
Na wstępie muszę zaznaczyć,że jestem skromnym elektronikiem amatorem traktujacym ta dziedzinę wiedzy jako hobby /trzeba czymś się zająć u schyłku żywota/ A teraz bliższe wyjaśnienie skąd moje poszukiwanie zasilacza 12/3V. Drzwi garażowe otwieram niemieckim napędem którego pilot pracuje na napięcie 12V Bramę garażową otwieram napędem Somfy,którego pilot...
Zrobiłem jak pisałeś, rozebralem obudowę, podpiąłem zasilanie z akumulatora brama sie otwiera i zamyka. Zasilanie podpiąłem na styki silnika, potem na styki zasilania z trafo na płytkę. Ale teraz to juz jest ciekawa sprawa, żaden kontaktron nie działa. Brama jedzie w jedna i druga stronę i kontaktrony nic nie rozłączają. Jeździ tez na zasilaniu z sieci....
Mam zasilanie awaryjne ups 1000 W i 300 Ah akumulatory zasila to pompy, sterowniki, kocioł,brama wjazdowa i parę gniazdek w domu .
Trzeba brać pod uwagę najdłuższe czasy braku zasilania. To, że brama otwiera się i zamyka w mniej niż 2 minuty nie jest problemem. Problem pojawia się wtedy, kiedy wyjeżdżasz z domu i zaraz po wyjeździe wyłączą prąd. Takie wyłączenie może trwać kilka godzin i przez ten cały czas akumulator/y zasilacza muszą dostarczać prąd na potrzeby elektroniki samego...
Tak. Do czasu rozładowania akumulatora oczywiście.
Podłącz silnik bezpośrednio pod 12V (np z akumulatora) i pojeździj jakiś czas w tę i nazad. Może brama ma moment przekosu/przycięcia pojawiającego się co jakiś czas - ty tego ręcznie nie wyłapujesz ale napęd owszem... Spróbuj też "pojeździć" napędem odsprzęgniętym od bramy a nawet ze zdjetym łańcuchem. Jesli i wtedy silnik będzie wariował a napięcie...
Czy bez akumulatorów na samym zasilaniu sieciowym brama działa? Fotokomórki masz podłączone do centrali? Siłowniki w jaki sposób są zasilane? Pilot zaprogramowany? Przy użyciu przycisku ściennego taka sama sytuacja?
Akumulator na bramie a na końcu styki jak w drzwiach samochodowych. Brama się zamyka styki łączą akumulator się ładuje. Możwsz też naklejić czy przymocować izolowane ślizggi że sczotkami i masz zasilanie. Przewód spiralny też bez problemu kupisz tu. https://lapppoland.lappgroup.com/
Pod zasilaczem nie działają. Podejrzeqam że są one ze STARa. Diś zobaczę jeszcze czy zadziałają pod akumulatorem
Bezpośrednio do baterii na pewno nie możesz podłączyć zasilacza ( ładowarki ). Proponuję zaprząc do tego jakiś mikrokontroler ( np. atmega8 ) i na nim zrobić ładowarkę z kontrolą napięcia i prądu ładowania. Wykorzystaj zjawisko DeltaV. Bateria od telefonu ma 3,6V (3 x 1,2V). Na pewno podczas ładowania napięcie to nie powinno przekroczyć 4,2V - wtedy...
Wszystko się zgadza, czym więcej elektroniki tym system jest bardziej podatny na nietypowe działania. Dlatego podałem przykład alarmu bez elektroniki, a że nie zabezpiecza przed wybiciem szyb, a że trzeba zastosować krańcówkę przy każdym potencjalnym wejściu, drzwi, okna, no cóż, zawsze jest coś za coś. A jakby tak powiesić puszkę po piwie na patyku...
To się robi inaczej. Są zamki z wkładką patentową, montowane w pancerzu bramy. Taki zamek jest połączony cięgnem ze sprzęgłem bramy i w przypadku braku zasilania, wysprzęglasz ją kluczem i podnosisz ręcznie. Po zamknięciu, sprzęgło się zapina i brama jest z powrotem zablokowana. Z doświadczenia powiem, że kiedy jest potrzeba awaryjnego otwarcia bramy,...
musze puścić przewód do bramy i jedyne rozwiązanie to puszczenie przewodu w rurze doprowadzającej wode z rynien. Nie jest to rozwiązanie prawidłowe, nie będę określał dosadniej. Jeżeli pytasz, to znaczy jakieś inne możliwości są. Przecisk 30 m + SRS-G 50 lub nawet OPTO-40. Nie ma problemu raczej. Ewentualnie jeden falownik, ze dwa panele 300 W, trzy...
To jest na "nowym" tym, który leżał w zapisie te lata, tamten pierwszy nie reaguje zupełnie, więc jest permanentnie uszkodzony. Zamówiłem nowy, czekam na dostawę i wykonam test. Myślę, aby poza miejscem przeznaczenia spróbować zaprogramować piloty na 868MHz, podam zasilanie z akumulatora i powinno piloty przypisać?!
Jeszcze mam pytanie jakim kablem podciągnąć zasilanie? Między akumulatorem a bramą będzie około 20-25m odległości.
Tak miałem z automatyką bramy .Dodatkowo kupiłem akumulator , w razie braku zasilania brama dalej działa, kilka cykli na akumulatorze .Fajna sprawa .Dwa lata nie było problemów z zasilaniem kiedy jednak się tak raz zdarzyło to aku wyzionoł ducha, takie są cuda techniki. Nie kupuję nowego bo nie warto zbyt drogi a żywotność zbyt krótka .A na myśli miałem...
Nie można programowo ustawić że brama otwiera się przez 30sekund i koniec? Ja u siebie montowałem Hormann Rotamatic2 i jest to ciekawy system, bo silniki są niskonapięciowe, plus mają regulowaną krańcówkę na zamykaniu. Kąt otwarcia programujesz sobie trzymając przycisk tak długo, aż skrzydło dotrze do pożądanej pozycji. Pozycja jest zapamiętywana,...
Bardzo ważne!! Używaj przetwornicy z czystym sinusem. Prostokąt (sinusoida modyfikowana) może uszkodzić BFT...Przetwornica musi być o mocy minimum 300W (praca ciągła , 600W chwilowa).Akumulator żelowy- wystarczy 7-10Ah pod warunkiem, że wyprowadzisz na zewnątrz bramy załączanie przetwornicy i włączysz ją podczas zaniku zasilania, a następnie bramę....
Te wolne 6 mignięć na początku to - wydaje mi się - normalne działanie koguta (a że akurat 6 - przypadek). Po tych kilku sekundach prób ruszenia silnikiem centrala wykrywa błąd i wystawia te 7 krótkich błysków - czyli usterka elektroniki. Może na początek sprawdź silnik - podpinając go pod np. akumulator samochodowy.
Cześć, Odgrzeję stary temat. Czy udało Ci się coś wykombinować z tym akumulatorem ? Zamontowałem właśnie napędy do bram i chciałem podpiąć aku, lecz jego cena mnie przygięła. Masz może jakieś zdjęcie ze środka, lub pomysł na tańsze rozwiązanie ? Z góry dziękuję za ewentualną odpowiedź.
A tu jeszcze mam zasilanie do bramy z akumulatorów z zabezpieczeniem przeciwprzepięciowym i 230 V. Tak na przyszłość proszę scalać posty następujące jeden po drugim. Moderator ; Krzysztof Reszka.
Kupiłem i założyłem dwa akumulatory 1,2 Ah, oczywiście połączyłem w szereg. Zmierzyłem napięcie na zaciskach akumulatorów i wynosi 31 V . Po wyłączeniu zasilania 230 V spada do 26V DC i brama działa z akumulatora. Czyli wychodzi na to że ładowanie w tym napędzie jest.
Czy chodzi o automatyczne otwieranie bramy kiedy pojawisz się w jej pobliżu ? Teraz już prawie wszystkie smartfony mają możliwość włączenia rozgłaszania przez BLE. Działa to w tle i nie powoduje szybszego rozładowania akumulatora. Odbiornik przy bramie wykrywa obecność takiego smartfona w określonej odległości, nawiązuje z nim połączenie i dokonuje...
No faktycznie wiertarka może niedać rady :( ale to od bramy zależy jeśli jest lekka i dobrze łożyskowana (kolega jeszcze nie zrobił wiec niebede się upierał). Nie rozumie czemu wszyscy chcą stosować silniki na napiecie przemienne ? Przecierz dając silnik prądu stałego to mamy dużo lepsze parametry bo główny opór to przy starcie wiec momet rozruchowy...
Witam. Opiszę może w skrócie problem.. Brama wjazdową otwierana przez pilota od alarmu satel. Czyli kabelek z sygnałem połączony do centrali alarmowej i można pilotem od alarmu otworzyć bramę. Problem natomiast wyszedł całkiem przypadkiem podczas montażu modułu i odpięcia akumulatora od centrali alarmowej. Czyli gdy całkowity zanik napięcia nastąpił...
Podłączyłem według schematu i działa :) Nie działał transformator, ale podłączyłem płytkę pod akumulator 12V
Czyli po prostu fizycznie nie ma otwarcia awaryjnego, tylko pod akumulatorami?
Wiem, że to temat z przed 5 lat ale może ktoś wie jak rozwiązać ten problem? Mam ten sam przypadek. Przy dłuższej nieobecności i braku prądu może nie być ciekawie. Po wyładowaniu akumulatora i powrocie zasilania brama się otworzy :( Brama podłączona przez przekaźnik do wyjścia OUT5 i ustawiona jako przełącznik MONO czas 1s
Przemyslę to przez noc a jutro wieczorem odpisze co zrobiłem i czy to będzie działać bo centrale LIFE są zbajerowane mają sporo funkcji 2/3 jest nie potrzebna i ciężkie programowanie wygląda to jak gra na fortepianie. Dziękuję za pomoc w zamian posiadam dużą bazę instrukcji wielu automatów lub zdjecia wpieć ster. zew. na inne pi. moj login mobarson...
Posiadam napęd jak w tytule. Chcę założyć do niego akumulatorowe zasilanie awaryjne (2 x 12V żelowe). Układ bramy posiada wyjście na AKU 2 piny (zdjęcie). Bez podpiętego akumulatora na pinach jest napięcie 35 V. Po podpięciu Aku napięcie spada do 28 V. Przy braku napięcia brama pracuje na 24 V z Aku. Czy ta wersja płyty potrzebuje jeszcze jakiś układ...
Podczas mrozów brama się nie zamknęła. Odkręciłem siłowniki od przęseł i czekałem, aż zrobi się cieplej. Wczoraj ponownie podłączyłem siłowniki, ale jeden z nich musiałem podać napięcie z akumulatora, bo był w pozycji utrudniającej dojście (mur). Zrobiłem automatyczne "uczenie" ale siłownik nr1 już działać i teraz jedno ze skrzydeł bramy się nie otwiera...
Witam! Zrobiłem sobie napęd bramy garażowej z silnika od wycieraczek samochodowych. Tylko silnik mam bez tej płytki z układem sterującym. Więc do dyspozycji mam 3 piny. Układ jest połączony ze sterownikiem radiowym opartym o przekaźnik bistabilny na jednym kanale oraz 2 wyłącznikami krańcowymi. Całość zasilana jest akumulatorem 12V 7Ah (takim jak w...
Podepnij sam silnik do akumulatora samochodowego. Jesli jest sprawny - będzie kręcił bez problemu i gotowania się - w obie strony. Schemat (starsza wersja centrali - bez R10 w załączniku).
Model masz na płytce, poza tym akumulator nadaje się do wymiany.
A ja zauważyłem, że jak podłączę akumulator awaryjny nawet 12v zamiast 9,6V wtedy siłowniki sprawniej pracują. Brama nie zacina się , nie staje. Oczywiście mówię tu o okresach dłuższych pracy. A co do odcięcia oryginalnego zasilania i podłączenia mocniejszego.. to ja jestem na przykład zbyt cienki w tej płytce. :-)
Centralka ogólnie ładuje ten akumulator, więc nie jest to problem, ale oryginał korzysta z ogniw NiMH, które mają inną charakterystykę ładowania i rozładowywania od Li-Ion, więc jak stosujesz 18650 to użyj BMSa, żeby uniknąć uszkodzenia ogniw. I połącz całość zgodnie ze specyfikacją kupionego BMSa. Nie wiem czy centralka sama w sobie ma jakiekolwiek...
https://filmy.elektroda.pl/75_1733914684... Prawie jak 100% konsumencja; lodówka pracuje, brama też (ok. 200W z hakiem w czasie pracy siłowników), może jeszcze doładuje akumulatory.
Dlatego pytam :-) Moga byc i jakies NiCd itp chgw. Moze ktos to montuje np komornikowi, prawnikowi co to sobie zamawiaja na telefon bo hajsu maja az nadto :-) A prosty czlowiek sobie podwiesi zwykle akumulatory wlasnie w przyjemnej cenie. Tylko czy nie ma tam jakis kruczkow typu mikro czip, 2 zyly napawaja optymizmem. Na alledrogo jedyne 630zl Akumulator...
Może bateria słoneczna, akumulator i przetwornica sinus (do bramy)? W sensie brama miałeś na myśli otwieranie mechaniczne bramy, czy po prostu tylko elektro zaczep?
Zawsze można też dać akumulator i automatyczną ładowarkę. Nie będzie wtedy problemu przy braku zasilania z sieci.
Podłącz ten silnik testowo pod akumulator samochodowy lub mocny zasilacz 12V. Jeśłi nie ruszy - będzie wiadomo, że to on.
Ja w swoim Spin-ie mam dołożone zasilanie awaryjne ( akumulator + karta ładowania ). Wysprzęglania bramy z zewnątrz nie zastosowałem, bo brama posiada furtkę a bramę mogę odblokować i otworzyć od wewnątrz. Zasilanie awaryjne zastosowałem, bo wjazd do bramy jest na łuku drogi i jest dosyć spory ruch samochodowy.
No ja bym sie wachał z tymi tanimi Chińskimi gotowcami pod zapalniczkę bo tam napięcie po przełęczeniu na 3V będzie napewno wyższe ponieważ pilot stanowi bardzo małe obciążenie dla układu. A np. wykorzystując 3V do zasilania np. disckmana będzie prawidłowe. Dlatego proponował bym coś pewniejszego.
Naprawdę? Padło już chyba najsensowniejsze rozwiązanie. Agregat z rozrusznikiem. Skoro jest sygnał z kamery to można i sygnał uruchomienia agregatu dać. Agregat pochodzi na cykl bramy + może jakieś doładowanie własnego akumulatora. Choć jak agregat będzie mieć kilowat, a brama ze 200W pobierze to może w cyklu otwarcia się akumulator doładuje. Duży zbiornik,...
Mam w domu instalację 12V z akumulatorem samochodowym którą zasilam wiele drobnych urządzeń ( brama wjazdowa, alarm, monitoring, zamek cyfrowy, oświetlenie awaryjne i nocne, sterowanie różnych orządzeń itp ). Akumulator jest automatycznie doładowywany z sieci 230 V. Myślę dorobić ładowarkę z paneli PV podbierając trochę energii przed falownikiem. Jedna...
Przewinięty silnik się nie grzeje? Wgląda że przewijacz schrzanił sprawę. Podepnij siłownik do akumulatora przez amperomierz na zakresie 20A - porównaj prąd pobierany przez dobry siłownik z prądem felernego. Najlepiej pod obciążeniem czyli na bramie.
Zmierzyłem napięcie podawane przez układ Somfy. Jest 29 V.
Potrzebny Ci jest zasilacz buforowy, taki jak przy alarmach albo sterownikach bram z podtrzymaniem.
Maverick73 napisał: zautomatyzować (włączyć) bypass na tą chwilę kiedy jest naprawdę potrzebny Zastosowałem, sprawdziłem praktycznie wszystkie ustawienia mojego falownika, a mając pracę w domu, śledzę na bieżąco jego pracę. Doszedłem do wniosku, że występuje wiele sytuacji powodujących klikanie/przełączania przekaźników w falowniku i nie zastosuję rozwiązań,...
to jaki to akumulator ? od czołgu ?
czy ktoś spotkał się z czymś takim Tak :D zasilacz buforowy też potrzebuje trochę energii na doładowanie akumulatora :idea:
Ten akumulatorek co chcesz kupić jest żelowy bez obsługowy, jeśli dobrze widzę, więc odradzam ładowaniem tym prostownikiem (2 i 3 zdjęcie) Co do starych akumulatorów to uważam że jeśli nie stały długo (nie używane) i są w niezłym stanie to czemu by ich nie wykorzystać, czasami na takim nie da rady zakręcić rozrusznik ale np. radio samochodowe będzie...
Te siłowniki to badziewie, zrobiłem sobie kiedyś z nimi, Arduino i odbiornikiem na pilota 433MHz, zestaw do lekkiej bramy. Nie dość że się zacinały w zimie to jeden padł w ciągu roku. Mój sterownik miał nawet wykrywanie przeciążenia. Na Amazonie za 1080zl jest firmowy zestaw z gwarancją 3 lata, regulacją przeciążenia, soft startem/stopem, oraz możliwością...
Witam serdecznie. Proszę o pomoc lub opis podłączenia akumulatora do napędu bramy garażowej Hormann Promatic. W napędzie jest przewidziane złącze do podłączenia akumulatora awaryjnego zasilania, ale ma ono 3 wyprowadzenia i nie wiadomo do których się podpiąć. Pozdrawiam
Prosiłbym o pomoc bo nie chcę popełnić błędu podczas montażu czy dobrze rozumiem, że mam to podpiąć w ten sposób http://www.pl.image-share.com/upload/6/2... Chodzi mi o prostownik Pana jozefg według tego schematu http://www.pl.image-share.com/upload/6/2... tam gdzie podpisałem 1,2,3 chodzi mi o nogi BT151 1-anoda, 2-katoda, 3-brama
Czy akumulator w automatyce jest niezbędny? Nie jest jest jako wyposażenie dodatkowe do otwarcia bramy podczas braku energi producent automatyki podaje ile cykli jest możliwe wykonać na akumulatorze. Czy służy tylko do awaryjnego otwierania bramy? Tak jak napisałem wyżej. W jaki sposób automatyka zapamiętuje ustawione parametry? Na nieulotnej pamięci...
Podłącz silnik bramy pod akumulator 12V tylko nie w skrajnym położeniu i poprzez amperomierz zasil go. Jeżeli pomiar prądu będzie mniejszy niż 10A to możesz ten sterownik zastosować. Do jego zasilania wystarczy transformator od halogenów na 12v min 200W.
Witam potrzebuje pomocy chciałbym stworzyć instalacje do zasilania bramy wjazdowej posiadam już panel o mocy 130w (dodam foto) akumulatory muszę jeszcze dokupić regulator ładowania .Brama może być zasilana na 12 v więc chciałem podłączyć do bramy aku do aku panel przez regulator panel tak aby zasilał bramę .Myślę ze taki system powinien zasilić bramę...
Przede wszystkim Micra pozwala na podpięcie czujników przewodowych (kontaktron na bramie i czujnik ruchu wewnątrz), dodatkowo masz kontrolę stanu zasilania sieciowego jak i akumulatora, obsługa również za pomocą pilotów z możliwością informacji o uzbrojeniu/rozbrojeniu za pomocą sygnalizatora (szczeknięcie).
Mały akumulator i panel PV i żadnych ruchomych kabli. Tak, jak mają podświatlane znaki drogowe.
Witam, szukam automatyki do bramy dwuskrzydłowej. Skrzydło bramy 2 m x 1,5 m, waga 70 kg. Mocowanie musi być do słupka stalowego 100x100x4. Podsyłam rysunek bramy. Co polecacie w rozsądnej półce cenowej. Z góry dziękuję. Pozdrawiam, SATA95 https://obrazki.elektroda.pl/5158977400_... https://obrazki.elektroda.pl/4855788800_...
Żywotności dużej to akumulatorowi nie wróżę. Lepiej dać ogniwa LiFePo4. Kupisz 10Ah za około 50zł jedno ogniwo x 4.
Fakt - R7 to zielony matowy za kondensatorem i oprawką żarówki, ale skoro silnik jeździ - to powinien być cały. A silnik - podłącz kable prądowe do akumulatora samochodowego na bramie i przyjrzyj się czy w okolicy zamykania silnik nie zwalnia bo ma ciężko, sprawdzenie komutatora i szczotek zdaje się zrobiłeś. Odpal całość razem z prowadnicą - bramę...
Dodatkowo dzisiaj przesłało w ogole pokazywać... jakby to wczesniej było tylko na akumulatorze a nie na zasilaniu. Prąd jest, wypiąłem sterownik będę sprawdzał bebechy.
1. Odłącz odbiornik od sterownika bramy i spróbuj zasilić radio z akumulatora. 2. Przenieś w inne miejsce i tam sprawdź. pozdrawiam
Chodzi Ci o siłowniki? jasne! Tak siłowniki sprawdzone pod akumulatorem samochodowym i kręcą, więc nie są uszkodzone. więc rób co masz zrobić i będzie git. ps. ten bezpiecznik obok - jakie parametry?
Mam ten sam problem . Mam podłączoną centralkę Integra z bramą garażowa Nice. Oczywiście sterowanie standardowo impulsem. Zauważyłem że jak jest odpięty akumulator to po wyłączeniu i załączeniu zasilania centralki Integra steruje impulsem na bramę. Nie wiem gdzie w ustawieniach coś trzeba zmienić żeby tak się nie działo. Jest to niebezpieczne np nie...
Jak już to akumulator. Czy akumulator rozwiąże problem samoczynnego otwierania bramy po zaniku i powrocie napięcia zasilania?
Witam, chciałem się pochwalić moją bramą do garażu. Brama dwuskrzydłowa . Garaż ze stodoły obity blachą od wewnątrz. Skrzydło długość1,7m wysoka na 2,6m oba skrzydła napędza jeden silniczek z wycieraczek bez przekłądni zasilany 12v. nie 18-24v. 12v z akumulatora, całość na sterowniku bramstera do bram przesuwnych. Koszty: sterownik bramster pod krańcówki...
Witam. Posiadam zasilacz UPS Techtron ZA-TECH 700W oraz akumulator 120Ah AGM. Zasilam urządzenia w domu takie jak TV, routery, kamery, brama + laptop i ładowarki. Stałe zużycie w ciągu dnia to +- 400W w nocy to zapewne <100W. Zasilacz awaryjny działa w trybie UPS i dzięki temu braki prądu w sieci są niezauważalne a czas jaki osiągam to ok. 3 godziny...
To Advisen https://www.piloty-express.com/promo/pil... Połowę taniej wyjdzie kupić zewnętrzny odbiornik z pilotami - daj foto całej płyty z widocznymi opisami złącz, przy okazji akumulator też zapewne nadaje się do wymiany. No i na koniec...
Możesz sprawdzić podejrzany siłownik podpinając go do akumulatora.
Zasilaniem zwykle są akumulatory AGM 12V, wielkość nie ma dużego znaczenia, zresztą wszystkie te urządzenia mają podobne rozmiary.
Witam. Mam taki sam mniej więcej problem jak podał DARO40. Tylko u mnie brama przerywa przy otwieraniu i zamykaniu:/. Ja zastosowałem 3 akumulatory po mniej więcej 71Ah bo siłowniki mam do 36V a sterowanie normalnie z jednego z tych akumulatorów 12V. Może to zly pomysł z tymi akumulatorami nie wiem chciałbym się dowiedzieć jaka może być przyczyna tego...
brama garażowa brama garazowa brama hg600 słońce brama
alarm micra muzyk pendrive aplikacja blokuje ekran
Czy pralka Haier X11 z Niemiec ma polski język? Celestion BL10-100X 8 Ohm: Specyfikacja i Zastosowanie