https://obrazki.elektroda.pl/9850190200_... Na filmie zresztą widać, co i jak. Aha, tego IRF-a możesz schować do szuflady. To jest P-MOS, a Ty potrzebujesz N-MOS.
Oryginał SR50C, jeszcze oryginalny lakier niebieski perła metalik. Tylko co za idiota przy* tą naklejkę po wewnętrznej stronie osłon kolan. Na początek mówię co tu jest nieoryginalnie: bimetalowy przerywacz kierunkowskazów, brak Elby, nieoryginalna cewka WN (długa), mostek Graetza jest obrócony (powinien mieć zacisk + skierowany do przodu), kilka przekombinowanych...
Świeca w fajkę, przytykasz świece do masy silnika i kręcisz jakbyś chciał odpalić. Potrzebne dwie osoby więc wołaj sąsiada. Skoro sąsiad się zna to powinien wiedzieć o co chodzi. Sprawdź czy po kilkukrotnej próbie odpalenia świece są suche czy mokre.
Tak kolego, ale jeśli by tak połączyć wszystkie cewki szeregowo, to napięcie będzie za wysokie dla tego regulatora. Ten ktoś próbował uzyskać mniejsze napięcie przez siermiężne odwinięcie, z części cewek.. Trzeba podać jaki akumulator. Cewki można by połączyć szeregowo równolegle, ale nie jestem przekonany czy tak będzie działało. Najlepiej było by...
Zrób ten eksperyment z plusem od akumulatora do cewki,przynajmniej wyeliminujesz że to spadki napięcia jak się nic nie zmieni.
Ja bym na początek tak zrobił zasilanie puścił na krótko z akumulatora do cewki i jak odpali to już wystarczy poszukać błędu.
Potrzebujesz tak naprawdę 1 kabel, z + akumulatora do cewki, a rozrusznik sobie zewrzesz śrubokrętem
Kolego, emaero1! Przeanalizuj schemat. W tym wariancie oscylacja jest nieunikniona, ponieważ po osiągnięciu ustawionego napięcia akumulatora przekaźnik odłącza akumulator od źródła ładowania , ale napięcie akumulatora natychmiast spada, i obwód ponownie przechodzi w tryb ładowania , więc powstaje oscylacja. Zamień baterię i źródło ładowania miejscami....
Powinno być OK, przy czym takie połączenie powoduje nierównomierne rozładowanie akumulatorów. Zmierz prąd cewki (lub odczytaj z dokumentacji) i porównaj z prądem silnika, żeby rozważyć czy efekt będzie znaczący. Sprawdź też czy któryś biegun cewki nie jest wspólny z metalową obudową ("masa") bo to by mogło nabruździć. ps. przy prądach 35A być może dało...
Pomiar napięcia cewki bez obciążenia jest niemiarodajny. Proszę podłączyć do niej akumulator przez diodę i zmierzyć napięcie na akumulatorze. Generalnie nie powinno przekraczać się 13,8V - 14,1V na zaciskach akumulatora podczas ładowania. Tak, może kolega połączyć dwie cewki równolegle.
EWR jest układem ograniczającym napięcie na oświetleniu, zabezpieczającym przed spaleniem żarówek. Tylko dodatkowo w nim ukryto mostek Graetza do ładowania akumulatora. Uszkodzony mostek powodowałby także brak światła STOP (zasilanego z cewki ładowania po wyprostowaniu).
Czyli ten plus, który wychodzi ze stacyjki po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu. Jak podłączysz plus z akumulatora pod zacisk 16, to po wyjęciu kluczyka ze stacyjki silnik dalej będzie chodzić.
Ze schematu wynika, że są dwie cewki ładowania. Jeden koniec uzwojenia "idzie" na masę drugi wychodzi na (~) prostownika. Sprawdź napięcia jakie na nich masz. jeśli nie ma zmiennego to tą uszkodzone cewki. Sprawdź bezpiecznik przed akumulatorem. Sprawdź cewkę oświetleniową pod obciążeniem (6V / 25W)
Okazało się, że cewka ładująca się rozwaliła i dawała za duże ładowanie na akumulator, co za tym idzie, rozwaliło akumulator. Po wymianie cewki i akumulatora odpala normalnie.
Tutaj cewki zasilające przednią lampę prawdopodobnie nie mają żadnego połączenia z akumulatorem , gdyby mi kazali skonstruować skuter najtańszym kosztem to tak właśnie bym to zrobił Gdyby skuter nie był na gwarancji to możnaby dowinąć kilka zwojów do prądnicy , dać regulator i byłoby ok ,albo zasilić zarówki z akumulatora a te cewki podłaczyc tez do...
Jakim prądem ładują akumulator te cewki? Gratuluję!
Chińczyki mają zwykle zapłon CDI, więc zasilanie z akumulatora nie jest podawane na cewkę ani moduł zapłonowy. Te silniki mogą pracować nawet bez akumulatora.
Jeżeli jest tak jak piszesz to instalacja jest źle wykonana. Zasilanie musi być brane z akumulatora (+) zabezpieczone bezpiecznikiem, a masa z karoserii lub akumulatora. Z cewki instalacja LPG bierze informację o obrotach silnika. Więc mało prawdopodobne. K2D ma identyczny blok jak inny TU3 (KDX, KFX). Czujnik będzie w bloku, możesz tez sprawdzić czujnik...
Witam. Cewki sprawdzasz omomierzem. Powinny mieć ok. 70/75Ω. Nie wiem dlaczego są tam 3 końce. W każdym razie tam gdzie będzie oporność około 70/75Ω podłącz zasilacz, akumulator 12V, do cewki włóż (nie głęboko) np. wiertło, podłącz napięcie - wiertło powinno zostać wciągnięte do środka.
Uszkodzony moduł, nanoplex. Ktoś kiedyś podłączył odwrotnie akumulator. Cewka do sprawdzenia przy okazji, bo po tych próbach mogła wyzionąć ducha chciaż wtedy rczej by zwierała na pierwotnym i żarówka świeciłaby słabiej.
Carort ma rację . Akumulator nie jest potrzebny do pracy silnika WSK ani na niskich ani na wysokich obrotach.Czarny przewód z cewek służy do gaszenia (zwierać do masy) a czerwony to światła .Niebieski z małej cewki to ładowanie akumulatora
czy akumulator był rozładowany ,zasilanie cewki jest ,sterownik to MM 1AP?
Są to cewki masowe. Czytałem że nie da się połączyć ich równolegle ponieważ wystąpi przesunięcie fazowe. Czy mam rację? Masz rację. A co gdy ten prąd wyprostuje i ustabilizuje? Gdy się wyprostuje to będzie można połączyć, co prawda w układzie w którym jedna z końcówek kazdej cewki jest umasiona wchodzą w grę prostowniki jednopołówkowe (z pojedynczą...
Przed mostkiem prostowniczy znajduje się filtr przeciwzakłóceniowy składający się z cewki i kondensatora. Sprawdź czy w nich nie ma zwarcia. Zmierz rezystancję od strony kabla zasilającego. Może tu jest zwarcie.
No właśnie nie. wiem ze na 100 % jest rozrząd zawory i gaznik dobrze ustawiony bo wcześniej w nim tak ustawiłem i palił w mig a teraz coś się zepsuło jutro mam nową swięcej jak to nic nie da to nie wiem
O zdjęciach raczej zapomnij. Trzeba nauczyć się czytać schematy elektryczne. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... Znalezione w internecie: Szczegółowa analiza schematu okablowania fabrycznego i motocykla pokazuje: Jedna cewka z alternatora do zapłonu bezpośredniego Jedna cewka od alternatora do regulatora/odbiornika ładująca akumulator,...
Może krótkim impulsem z akumulatora na cewkę Zrób impuls z kondensatora, dużego ładowanego z aku guzikiem, będzie jednorazowy strzał o dość dużej amplitudzie. Dzięki kondensatorowi nie spalisz cewki jakbyś ją bezpośrednio podłączył pod aku.
Trzeba przerobić instalację na wersję z akumulatorem. Cewki pozostają stare wymienia się regulator i dokłada ,wymienia sie przewody lub całą instalację.
Witam Jestem nowy oraz mało się znam na skuterach dlatego proszę o wyrozumiałość. Przejrzałem wiele forów ale raczej nie znalazlem tego co mnie interesuje. Mój problem ma się tak: po 2 miesiącach nie jeżdżenia na moim skuterze postanowiłem go odpalić, odpalił za pierwszym razem bez większych problemów lecz praca silnika nie była taka jaka powinna być....
Osobiście jestem zaskoczony że ktoś jeszcze interesuje się takim archaikiem z moich młodych lat . WSK 125 marzenie wszystkich młodych ludzi w tamtym okresie. Mam książkę w stylu sam naprawie do WSK 125 , ale muszę ją znaleźć. Z tego co pamiętam w lampie był umieszczony stos selena do prostowania prądu . Akumulator nawiasem mówiąc przeładowany lub nie...
Z tym, że ja chciałem podłączyć światła do akumulatora, a cewki miały by służyć tylko do ładowania aku.
Może napisz po polsku, bo to ciężko zrozumieć.
Na odczepie cewki masowej otrzymujesz napięcie przemienne, tzn. połówki sinusoidy napięcia mają znak dodatni i ujemny - są symetryczne względem 0V, czyli masy. Takie cewki zazwyczaj stosuje się do zasilania żarówek i do zapłonu. Można jej użyć do ładowania akumulatora po wyprostowaniu części dodatniej napięcia diodą prostowniczą. Cewki bezmasowe, to...
Albo niewłaściwy opis albo jakieś przeróbki były dokonywane. Motocykle WFM wczesnej produkcji nie miały cewki ładowania akumulatora bowiem nie było też akumulatora. Pod koniec produkcji iskrownik co do działania taki sam jak WSK. Czyli cewka ładowania akumulatora to taki nieduży klocek z jednym nabiegunnikiem. I z tej cewki przez prostownik na akumulator...
Witam, poszukuję akumulatora jak w temacie. Powinno być jak najmniejsze. Poproszę skierujcie mnie gdzie szukać. Akumulator + cewki. Czy ktoś to produkuje ? Dziękuję z góry i pozdrawiam.
Czujnik wału , cewki, wtryskiwacze, połączenie rozrusznik -akumulator-alternator , masy itp
1. Schemat jest OK, był zamieszczony pierwszy raz kilkadziesiąt lat temu w aplikacjach "Laminy" dla tyrystorów polskiej produkcji. 2. Ładowanie prądem 20A wymaga zmiany: transformatora sieciowego (wyjście 2x10A), diod, tyrystora, cewki. 3. Cewka ogranicza stromość impulsu w momencie załączania tyrystora. Przy braku cewki może nastąpić uszkodzenie tyrystora...
odpalając motor światła powinny być bo zasilane są z cewki więc z akumulatorem nie ma to nic wspólnego, robiłem 3 takie motory w ubiegłym sezonie i w każdym trzeba było lutować przy cewkach bo przewoby poodpadały ale jak nie masz ściągacza do koła magnesowego to nie podziałasz chyba że pomysłowy jesteś to uda się bez (wiem sprawdziłem)
Witam! Prostownik ZAWSZE zadziała poprawnie: przewodzić będzie tylko ta dioda, która jest zasilana napięciem wyższym, niż istniejące na obciążeniu (+ spadek na diodzie). Jeżeli uzwojenia nie są przesunięte dokładnie co 120 stopni, to napięcia też będą tak samo nierówno przesunięte i przebieg po prostowniku będzie trochę "kulawy" (zrób sobie wykres z...
Tak jak pisałeś dioda między cewką a aku+ Anoda do cewki a katoda do akumulatora.
To z tego by wynikało, że prądnica ma dawać np. 7.8A, z tego 5A na światła, 2.8A na ładowanie? Światła też mają dostawać stabilizowane napięcie? i stabilizator ma odróżniać, która część prądu płynie do akumulatora, a która do świateł? da się, ale to trochę komplikacji. 7815 + KD3055: może wyjść napięcie w okolicy granicy dopuszczalnego dla akumulatora,...
Możesz zasilić z akumulatora i cewki ale czasami pod wpływem temp i ciśnienia iskra zanika w silniku to nie jest 100% miarodajne.. Świece używane i to stare pewnie szkoda czasu na takie zabawy to nie majątek kupić nowe.
Schematy masz na forum. Poszukaj.
Cewki zapłonowe, wytwarzają iskrę... w Romecie jest magneto które daje ok 6V. ale nie nadaje się raczej do ładowania jakiegokolwiek akumulatora... Daje napięcie na cewkę (świeca) oraz na lampę przód i tył, nic więcej... Sorry za pomyłkę !
W tych motocyklach był akumulator , to kable wychodzące z cewki jaki one miały cel ? Ładowały akumulator ?
Jeśli nie chce zapalić podłącz poprostu kawałkiem kabla z plusa akumulatora do cewki zapłonowej do 15 i się dowiesz czy to kostka stacyjki czy nie jeśli zapali wymień kostke jeśli nie szukaj w instalacji układu zapłonowego
Pęknięty magnes może być powodem braku iskry. Odległość cewki od koła, 0.3 mm. Cewki pod kołem, to ładowanie akumulatora i ewentualne oświetlenie. Sprawdź stacyjkę. Odłącz od cewki ten cienki kabelek i spróbuj. Schemat: http://obrazki.elektroda.pl/3560593200_1...
Przed silnikiem na ścianie grodziowej gdzieś nad akumulatorem a obok modułu (cewki) zapłonowego jest taka biała kostka - w większości Tikaczy styki śniedzieją i będzie wtedy wszystko poza iskrą. Przeczyść ją. Raz mi się zdarzyło że kupiłem nową cewkę i też była uwalona. Przeryłem całą instalację i nic. Po zmianie kolejnej problem ustąpił.
Ale do prądnicy ma być podpięte tylko ładowanie akumulatora, a nie te komponenty Dodano po 1 One mają być podpięte do akumulatora. Cewki mają służyć tylko i wyłącznie do ładowania akumulatora, a on (akumulator) ma być obciążony żarówkami itd.
W instalacji masz napięcie 6V. Nie możesz instalować akumulatora - nie ma regulatora napięcia i napięcie z cewki nie jest napięciem stałym.
W starych samochodach cewki były tylko zapłonowe, a mały kondensator zapobiegał iskrzeniu na stykach przerywacza. W czasach syren nie istniały kondensatory, zdolne do wspomagania akumulatora, nie było też elektroniki w samochodach.
Na wyjściu prostownika dajesz przekaźnik podłączający do niego akumulator. Cewka przekaźnika zasilana jest przez diodę z akumulatora. W przypadku odwrotnego podłączenia akumulatora.przekaźnik nie złapie.
Alternator sam się zabije bez akumulatora (i przy okazji coś jeszcze), nie z żadnej cewki
A można w jakiś bardzo prosty sposób dorobić takie zabezpieczenie? Czy dołożenie przekaźnika wraz z szeregowo podłączoną diodą do jego cewki , zasilana byłaby z ładowanego akumulatora załatwi sprawę?
Na sam poczatek to akumulator 12v od skuterka mozesz wlozyc do skuterka.. MZ TS 150 (z tego co widze to taka jest na zdjeciu) ma instalacje 6v i musisz miec akumulator 6v. Minus akumulatora na mase, plus do cewki WN zacisk 15, zacisk 1 pod przerywacz/kondensator. I tyle.
Jakie kolory? 2 przewody na akumulator, 1 impulsowy na + cewki zapłonowej.
Napięcie mierz wyłącznie po obciążeniu cewki np żarówką, inaczej będziesz miał cyrk na mierniku. Do tego włącz zakres pomiaru na AC, bo cewka daje prąd przemienny. Regulator teoretycznie mógł zostać uszkodzony.
86 to zasilanie cewki, 85 masa, 30 zasilanie bezpośrednio z akumulatora. Wszystko opisane w DIN 72552.
mi te przewody wygladaja bardziej na przewody do akumulatora, a nie do tej cewki. A zreszta na ty pierwszym zdjeciu co wyslales widac ze cewka jest podlaczona do pierwszych pinow, a nie do tych kabelkow co wystaja.
Bo cewka łądowania jest cienszym drutem nawinieta a cewki świateł grubym.
W module UPC obok akumulatora. Sprawdź bezpiecznik cewki na odwrotnej stronie modułu.
Jeśli te przewody czarny i czerwony są od akumulatora i je odłączyłeś to obawiam się, że już "po ptokach". Szczoteczki coraz częściej mają zabezpieczenie aby użytkownik bez odpowiedniej wiedzy nie wymienił akumulatora samemu. Na czas wymiany baterii należy podłączyć zasilanie równoległe lub zlokalizować zworkę zabezpieczającą i rozlutować ją przed odłączeniem...
Czyli nie ma plusa zasilającego zespół cewki? Wszystkie bezpieczniki w skrzynce koło akumulatora sprawdź, choć dziwne, bo sterownik powinien wywalić błędy obwodów pierwotnych cewek. Nie wiem czym to sprawdzasz
Octavia 1 czy 2? W obu przypadkach zasilanie brane jest z dużego, 40 lub 50 amperowego bezpiecznika, zasilanego wprost z akumulatora. Natomiast zasilanie cewki przekaźnika z osobnego bezpiecznika, który z kolei zasilany jest przekaźnikiem głównym.
Coś przerabiałeś w instalacji zapłonu, że jest zasilana cewka WN z akumulatora? Miałem kiedyś jawę 50 i tam zapłon był zasilany z cewki o napięciu 8 V.
Witam, jeśli chodzi o cewki świetlne spróbuj zamienić miejscami końcówki jednej z cewek albo odwróć cewkę jeśli to możliwe, co do ładowania to zamiast mostka wystarczy jedna dioda wpięta pomiędzy cewką a akumulatorem.
Niestety nadal nie mam pewnosci o co z tym biega. Z tego co pamiętam i też tu widzę, to jest po prostu mostek na trzy konektory, nie związany elektrycznie ze stacyjką a narysowany na niej tylko z powodu tego że fizycznie jest na stacyjce. Tak jak zresztą pokazuje to kolega arthur82. Czyli światło stop jest zasilane prosto z uzwojenia prądnicy (59a...
Ok , napięcie jest.Mogę już plus z akumulatora podłaczyć do cewki ?
Popatrzyłeś w link ? Jest w nim schemat na którym widać wyraźnie dlaczego cewki nie ma w silniku. Przewód od świecy pewnie pozostał,popatrz gdzie idzie a znajdziesz cewkę zapłonową. Cienki przewód z cewki idzie do modułu zapłonowego,wystarczy po nitce do kłębka. W silniku jest czujnik,który jest podłączony do modułu (CDI) a nie cewka zapłonowa. Popatrz...
Problem rozwiązany. Nowe połączenia i wtyczki. Sama instalacja była dobrze podłączona, w dwóch wtyczkach robiło się zwarcie. Podczas naprawy podłączyłem akumulator zamiast cewki świetlnej. Rozwiązanie chcę zostawić, tylko. Podłączyłem w miejsce cewki świateł akumulator, odłączyłem też ten przewód od regulatora. Na regulator napięcia idzie tylko cewka...
Sprawdź czy po włączeniu zapłonu na zacisku 15 cewki masz napięcie(≈napięcie akumulatora).Jeżeli nie to padł moduł. Jak masz napięcie to przewód WN od cewki do rozdzielacza odłącz od rozdzielacza i zewrzyj do masy. Następnie podłaczdo zacisków cewki 1 i 15 lampke kontrolną. Przy kręceniu rozrusznikiem lampka musi migać. Jeżeli nie miga to czujnik...
W pierwszej kolejności sprawdź czy cewki mają przejście(jaką mają rezystancję). Następnie musisz sprawdzić wtyczki elektrozaworów czy dochodzi napięcie. Gdy podasz osobno napięcie na cewki(powiedzmy z akumulatora ),to powinno być słychać cykanie elektrozaworu.
Zwarcie cewki, założenie większych żarówek nie ma tu znaczenia, regulator i tak zawsze zwiera do masy nadwyżkę mocy. Rozwiązanie stosowane w niemal każdym motorowerze i motocyklu. Zastanawiam się czy na cewki nie poszedł prąd z akumulatora - cewki spaliłyby się z powodu zwarcia.
Tak z tego samego źródła co silnik. Zasilanie jest z akumulatora.
od cewki świateł (żółty) do stacyjki w odpowiednie miejsce Czy aby stacyjka dokładnie do tego modelu pojazdu? Jako, że wyglądające całkiem podobnie mają inne połączenia i przeznaczenie. Czy żółty według schematu? Cewki świetlne nie mają żadnego połączenia z napięciem akumulatora. jedyna możliwość to wspomniana wcześniej nieodpowiednia stacyjka lub...
Dlaczego zeżarło prąd, skoro przy wyłączonym zapłonie klimą nie pracuje Zostawiłeś podłączoną do akumulatora cewkę sprzęgła elektromagnetycznego sprężarki, ona pobiera ok 5A, po niecałych 10 godzinach masz akumulator 50Ah rozładowany do zera
Przewód od alternatora, ten gruby pociągnij do tego najgrubszego przy rozruszniku. Nie ma sensu ciągnąć dwóch przewodów do akumulatora. Do Twojej cewki konieczny jest rezystor lub przewód oporowy. Jeśli nie masz, ratuje Cię włączenie w szereg żarówki 21W/12V. Takiej jak od tylnego kierunkowskazu. Ten elektrozawór na gaźniku ma być podłączony, bo nie...
Witam Dzisiaj podczas jazdy akumulator przesunął się i zrobił zwarcie z kablem od pierwszej cewki, w drugiej cewce jest iskra. Sprawdziłem bezpieczniki, co mogło się uszkodzić? Proszę o odpowiedź. https://obrazki.elektroda.pl/4393017200_...
Witam zakupiłem quada z silnikiem od suzuki xf 650 i w tej instalacji po podłączeniu akumulatora podaje 33v w kostce do cewki zapłonowej wie ktoś może dlaczego tak się dzieje ? Zmieniłem moduł zapłonowy ,regulator napięcia i cały czas jest to samo
Świece papierem ściernym? Jak dwa lata stało to może paliwo słabe, tankowałes świeże ? Warto zajrzeć do przewodów zaplonowych i cewki? Akumulator jest założony dobry? ładowanie jest ? Jaki dokładnie tam masz silnik, jakie oznaczenia? Nie ma dwóch sond ?
witam .prosze o pomoc .chcę zrobić sam prostownik do motocykla zasilanie z cewki świetlnej akumulator 12V,poradżcie mi co mam kupić i gdzie zamontować ,może wystarczy jedna jakaś dioda ,tak żeby z cewki świetlnej ładowało akumulator,czekam na odpowiedz i pozdrawiam gawelx kolego szukam cały czas ale wszystko co znajduje to są prostowniki samochodowe...
Witam. Jak masz podpięte cewki zasilające? Generalnie tylko światło drogowe powinno być zasilane z cewek a reszta z akumulatora.
witam. odgrzeje troche kotleta. mam problem z ladowaniem. mianowicie z pinu 01 z modulu wychodzi tylko 3V takim pradem nie naladuje akumulatora. cewki mierzylem wszystko jest ok. najprawdopodobniej cos w module musialo strzelic. chcialem podpiac modul z chinczyka tylko nie wiem jak. w minsku na wejsciu sa 4 kable a na wyjsciu 6. jak to polapac. moze...
Witam. Nie musisz mieć akumulatora. Wystarczy sam regulator napięcia. Pytanie jaki masz typ stojanu? 2 cewki czy więcej?
akumulator, kluczyk, 2x (cewki i styki przekaźnika) 1 zawór, kondensator. Postaraj się trochę. No i dużo masy...
No a + z akumulatora na + cewki i jeszcze na aparat Coś nie tak. + tylko do cewki. Na aparat zapłonowy drugi koniec cewki a nie plus! Masz iskrę na przerywaczu bo chyba robisz nim zwarcie plusa do masy.
Sterownik silnika podaje masę na cewki i wtryskiwacz. Czy masz zasilanie plusem na wtyczkach cewek i wtryskiwaczu? Przewód zielono czarny. Powinien tam być plus 12 V po kluczyku. W oryginalnej wiązce musi być bezpiecznik MAXI FUSE 20 A za akumulatorem i dwa przekaźniki które są nad sterownikiem wtrysku w komorze silnika.
ja tam przerabiałem troche cewki, zapłonową wywaliłem i nawinąłem na nowo, dałem ją na światła a 2 cewki świetlne rozmieszczone pod kątem 120* (6 magnesów na kole magnesowym) wraz z cewką ładowania która nie jest pod specjalnym kątem bedą ładować akumulator, cewki świetlne z uwagi na ich rozmieszczenie połączyłem równolegle i dalej na mostek, cewka...
Witam, mam problem. Fiat 125p, silnik L500, brak iskry. Wszystko sprawdzane i powinno działać, tylko ja mam tak: czop akumulatora do roztusznika, znowu od czopa do cewki, z cewki do kopułki itd. - do masy. Czy problemem może być, że podczas kręcenia rozrusznikiem rozrusznik zabiera prąd i prąd nie idzie do cewki? AI: Czy akumulator jest w pełni naładowany...
najprostsze rozwiazanie to miniaturowy przelacznik gdzies sprytnie ukryty podłaczony do przekaznika który rozłącza np. pompe paliwa badztez zasilanie cewki wysokiego napiecia. auto na stówe nie odpali.
jeżeli dałoby to z akumulatora i cewki
Niestety w tak prosty sposób nie uda się. Tym przełącznikiem można załączać cewki dwóch przekaźników, które swoimi stykami będą załączały akumulatory. Przekaźniki o napięciu cewki dostosowanym do napięcia akumulatora i prądzie styku przynajmniej 16A.
Może kolega narysować jak to podłączył? Na krótko ma być + z akumulatora do cewki a drugi z cewki na przerywacz.
podwodniak456 Czy ja dobrze widzę ? Akumulator do zapłonu ? Nie masz cewki zewnętrznej lub butelkowej i dlatego przerobiłeś na zapłon bateryjny ?
Witam Wszystkich mam dwa błędy w Oplu Astra 1.9 150 KM P0621-1 oraz P0380-08 jeden błąd podobno jest od świec bo faktycznie miałem 3 spalone ale nigdzie nie mogę znaleźć opisu tego pierwszego błędu, proszę o pomoc, jeszcze dodam że Asterka do około 3000 obrotów nie ciągnie a wręcz się toczy, myślę że raczej EGR który już wyczyściłem i chodzi ładnie...
Narysowane , opisane jest prawidłowo.Nie widać ni jednego przejścia pomiędzy cewkami faz. Jak masz słaby akumulator to sprawdź cewki fazy - podłącz fazę pod 12 V (pod kontrolą) i sprawdź biegunowość nabiegunników pomiędzy cewkami fazy - powinny naprzemian - przyciągać i odpychać magnes. https://obrazki.elektroda.pl/1199627600_... Na...
To są graty od alternatora i nie nadają się do takiej cewki.
(at)kontrakton80 To w niczym nie zmiania faktu, że w pastuchu zasilanym niskim napięciem (akumulator), można użyć cewki zapłonowej jako transformatora WN.
Wymień akumulator,wtryski,świece zapłonowe,cewki zapłonowe i zrób mieszankę 50/50 denaturatu z paliwem
Na takim zwykłym już robiłem instalacje. Zastanawiam się jakie obciążenie jest dla akumulatora w przypadku cewki tego przekaźnika, a jakie w przypadku przekaźnika elektronicznego. Jest mniejsze, podobne?
cewki nawojowe cewki zwoje centrowanie cewki junkers cewki
naprawa sterownika turbiny wyciek oleju pompy wspomagania blokada mastercook
majesty czujnik obniżenie napięcia rezystorem
Buczenie potencjometru przy podgłaszaniu głośności: przyczyny i rozwiązania Gdzie kupić ładowarkę do akumulatora 18V Niteo Tools?