Cześć. Mam podobny problem. Czy jak wymontowywałeś wyświetlacz, to odłączałeś akumulator?
Naukowcy mają na to różne teorie ale pamiętaj zawsze wpierw odłączamy przewód masowy wyobraź sobie taką sytuację odkręcasz plus i niechcący kluczem dotykasz masy zwarcie gotowe.
Napięcie 12volt.Jaki masz alternator?54ah myślę ,że wystarczy w zupełności ale podrzuć jaki to model dokładnie auta
Przelutuj jeszcze R704 i R705.
przy bezynie wystarczy 40-45 resztę trzeba sprawdzić na alternatorze jak będzie za durzy to będzie nie doładowany , prąd rozruchu tez nie musi być jakiś wielki napewno wystarczy pozdro
Bateria 50 ah była montowana w tych autkach wedle książki serwisowej.
Zastanawiam się czy to zwarcie, czy akumulator odchodzi do krainy wiecznych łowów czy może alternator czy regulator napięcia (co zasadniczo na jedno wychodzi, bo i tak trzeba wyjąć alternator). Miałem w ciągu blisko 40 lat dwa takie przypadki, że akumulator nagle zaniemógł, bez wcześniejszych jakichś symptomów - jeden miał dwa lata, a drugi prawie...
Do wymiany regulator. Napraw bo poleci coś grubszego jeszcze
Trochę nie rozumiem, co ten post wnosi. Nic. A co ciekawego można w tym temacie napisać. Możesz zamontować woltomierz i przy każdym spadku napięcia o 0,1 V odpalać silnik. W ten sposób dojdziesz do napięcia przy ,którym jeszcze da się go odpalić. Itd i tp. W zależności od parametrów fabrycznych aku, jego zużycia, temperatury zewnętrznej i tolerancji...
Mnie tez się tak zrobiło w mojej toyocie.Więc tak rozwiązania są takie, albo wymienić całą szafę z zegarami, albo naprawić
Czy ta dioda jest sprawdzona?
Czy pomarańczową kontrolkę CHECK ENGINE w Corolli E12 można wykasować przez odłączenie klemy akumulatora?
Akumulator nowy
Sprawdzałeś napięcie na akumulatorze?
Jeżeli chodzi o akumulator, to wątpię żeby tak w jednej chwili padł całkowicie. Ja już nie wątpię, kiedyś pojechałem samochodem do sklepu i to nawet nie była zima tylko połowa maja. Mimo że samochód jeździ praktycznie codziennie i to nie 5 czy 10km, to już nie odjechałem. Podobna sytuacja i akumulator padł po niecałych 5 latach a nie była to firma...
Akumulator do wymiany.
Zakładając, że akumulator w mojej Corolli E11 ma jakieś 60Ah, jakie napięcie musi mieć, żeby wystartować silnik? Pytam, bo chcę sobie kupić przetwornicę napięcia 12V -> 230V, która powiadamia o rozładowaniu akumulatora, gdy ten ma ≥10,5V. Ciekawi mnie, czy jest to moment, w którym jest już po zawodach, czy będę mógł uruchomić silnik i dać mu popracować...
Witam mam problem z ustawieniem godziny do w Toyota corolla 2003. Odłączyłem akumulator i godzina sie zresetowała.
Pierwsze co to brak pradu w systemie....dlaczego....? Pomimo ,ze raz odpala a raz nie to sprawdzilbym akumulator,potem polaczenia plusa i szczegolnie masy . Podczas odpalania obserwuj na mierniku spadki napiecia na akumulatorze oraz silniku ( rozruszniku /alternatorze ) .
Niedawno miałem to samo. Wstążka masy w komorze silnika.
jak kupiłem tą toyotę radio te juz był bezpieczniki całe ale który może byc od radia Dodano po 8 jest ktoś proszę Dodano po 1 panowie bezpieczniki sprawdziłem jeszcze raz a radio ma nazwę VOICE NAVIGATION 19001 proszę o jakąś drobna podpowiedź
Zacznij od naładowania akumulatora
A ja ci proponuje abyś udał się do warsztatu i niech zbadają ten akumulator.
A jak nie włączasz pudła - akumulator dobrze się ładuje i pracuje? Staram się dotrzeć do sedna, co powoduje nadmierne rozładowywanie się akumulatora.
Hej włączasz zapłon opuszczasz szybę nawet kawałek i zamykasz do końca, gdy już się zamknie klikasz i trzymasz przycisk od szyby tak jak byś chciał ją zamknąć i czekasz do kliknięcia i tak wszystkie szyby.
1. Diesel czy benzyna? 2. Masz prostownik do ładowania akumulatorów?
2002 to juz ten nowy model czy stary?? W nowym prawą wymienisz. A żeby wymienić lewą to albo reflektor albo akumulator.
Podłącz akumulator na kable i odpal, potem wymień akumulator.
Nie zapomnij o układzie klem.
Wszystko w porządku. Naładował i tyle.
Alternator jest OK, to znaczy że bardzo szybko ładuje napięciem około 14,5V. Jak to kolega sprawdzał. Chodzi o temperaturę alternatora. Mnie też początkowo wydawało się wszystko ok, bo mierzyłem na zimnym altku. U mnie w corolli, przy zimnym alternatorze (zimny silnik) napięcie ładowania jest 14.4V, ale jak alternator się rozgrzeje, to napięcie spada...
Może za wolno kręci? Wtedy nie odpali D4D, bo wtryski nie dają paliwa jak nie ma odpowiednich obrotów. Szczotki w rozruszniku może trzeba wymienić albo akumulator.
Nie spodziewałem się że to w ogóle może działać, no ale to środek lata był więc słońca nie brakowało. I dlatego akumulator rozładowany do zera, został naładowany do stopnia umożliwiającego rozruch. W warunkach zimowych, prąd z paneli o odpowiedniej mocy, wystarczy na pokrycie potrzeb samochodu w czasie postoju oraz samorozładowania się akumulatora...
Jak stary jest akumulator? Miałem podobne kłopoty, z tym że jak mam zagazowaną corollę i początkowo kładłem to na karb gaz i zleżałą z tego powodu benzynę w baku, co jest po części prawdą. Nie wiem jakie masz możliwości naładowania akumulatora i przeprowadzenia próby odpalenia z naładowanym akumulatorem
Użyj przycisku Szukaj - akumulatory.
Jakie napięcie akumulatora, może to problemy z ładowaniem.
Moja corolla w czasie postoju pobiera z akumulatora ok. 20 mA, a z podłączoną instalacją gazową ok. 80 mA. Ja prąd mierzę bez powodowania przerwy w obwodzie w czasie podłączania miernika - najpierw podłączam miernik do rozłączanych elementów i dopiero wtedy je rozłączam. Wtedy na mierniku jest pokazywany prąd jaki wcześniej był pobierany z akumulatora.
Słabym punktem Toyot jest masa która idzie z akumulatora na nadwozie.
Podlaczyc pod akumulator sasiada
Najpierw do sprawdzenia wszystkie czujniki: drzwiowe, wstrząsowe, ultradźwiękowe, czujnik maski, można je odłączyć i sprawdzić wtedy działanie samego alarmu. niekóre alarmy portafią same wskazać na czujnik który go wyzwolił poprzez określoną liczbę błysków diody. Niewiemy jaki to alarm. Może to być też wina akumulatora.
Odłącz akumulator. Naładuj.. i podłącz. Powinno być OK
Moja Corolla (akumulator) od jakichś 8 lat, jak tylko stoi w garażu, to jest podłączona pod panele PV. Nad napięciem czuwa układ, który odłącza panele od instalacji, gdy napięcie wzrośnie do 14,8 V i ponownie je włącza, gdy napięcie spadnie do 13,0 V. Nie było problemu z rozruchem samochodu, nawet z 10-letnim akumulatorem. Panele do instalacji podłączone...
Witam . Sprawdziłeś akumulator ? Jak jest słabe napięcie akumulatora to takie odgłosy z rozrusznika można usłyszeć . Zacznij od źródła napięcia . Sprawdź ten rozrusznik na innym akumulatorze . Powodzenia .
EFI to innymi słowy Engine Fuel Injection czyli układ sterowania wtryskiem paliwa. Gdy samochód przez dłuższy czas jest nieeksploatowany zdarza się że pompa paliwa pracując na sucho zaciera się i stąd może byc problem z jej uruchomieniem aby to wykluczyć trzeba wyjąć przekaźnik sterujący jej pracą. Jednak nie jestem pewien czy w Twoim modelu nie ma...
Cześć gdzie/jak mogę sprawdzić czy mój akumulator kwalifikuje się do wymiany ? Pytałem sąsiada i ma już niby 8 lat. Jeżeli tak to może pora na zmianę? Ponoć w Białymstoku można sprawdzić akumulator w sklepach Specpart czy to prawda? miał z tym ktoś styczność? AI: Czy zauważyłeś jakieś problemy z akumulatorem, takie jak trudności z uruchomieniem samochodu...
roman2361 nie pisz bzdur .Żeby coś powiedzieć na temat trudnego rozruchu należy sprawdzić wiele parametrów,to nie golf 2.Jakie jest ciśnienie paliwa na listwie,jaka jest prędkość obrotowa silnika podczas kręcenia,napięcie akumulatora itp.
Witam, Mam bardzo podobny problemy w mojej Corolli. Po wyłączeniu stacyjki świecą się światła drogowe tylko rozłączając akumulator mogę je wyłączyć. Kolego Ruski_Sport jak uporałeś się ze swoim problemem?[/quote]
Witam! Chciałem zapytać jaką klemę zdejmujemy z akumulatora prawidłowo do np zresetowania błędu w lub ogólnie do do zbędnego wyładowania akumulatora podczas długiego postoju?
Pisałem w pierwszym poście, że alarm jest wymontowany. Akumulator jest drugi, Varta, ma 2 miesiące. Czy jest możliwe, aby podczas pracy silnika, prąd z alternatora zamiast ładować akumulator "ulatywał" gdzieś, gdzie nie powinien ?
alarm 'Kobra' załącza-wyłącza ale cały czas wyje syrena -POMOCY
A masa pomiędzy silnikiem/karoserią/akumulatorem sprawdzona ? Typowy objaw braku lub słabej masy na którymś łączeniu, akumulator - karoseria lub/i karoseria silnik. Dziwi mnie tylko, bo pierwszy mechanik który dostał to auto w łapska powinien to sprawdzić na wstępie.
A nie wyświetla komunikatu po angielsku i po japońsku żeby włożyć płytę z softem startowym ?
Na początek do sprawdzenia akumulator i rozrusznik. Pozdrawiam.
, a więc tak: jak wył na zimnym tak wyje i zmieniają mu się obroty na wszelki sposób do momętu uzyskania odpowiedniej temperatury.Mechanik twierdzi ,że komp nic nie pokazuje, zawory ustawił zmienił świece, filtry itp. to na ten temat tyle czyli nic. Chce odłączyć akumulator czy wiesz co się stanie ze sterownikiem głównym (kompem samochodu)będzie trzeba...
Spróbuj odłączyć akumulator na 10 minut.Jak to nie pomorze to chyba serwis.
corolla e11 99rok silnik1332
Tyrkotanie oznacza że jest za małe napięcie do odpalenia. Przy grzebaniu przy bezpiecznikach może zrobiłeś jakieś zwarcie i dlatego padł akumulator. Nie wiem jak w corolli ale w celice z tego rocznika jeżeli nie działa ani kluczyk ani środek to zostaje tylko moduł sterujący. Ale w przypadku jak będziesz miał 12V zamiast 8 to faktycznie może być wszystko...
Sprawdzić i wyczyścić wszystkie "masy". Skrzynka bezpieczników obok akumulatora do przejrzenia i czyszczenia.
Do sprawdzenia masa z akumulatora na silnik,napięcia na rozruszniku.
Toyota Corolla rocznik 98, moze to pytanie jest banalne , no ale jak sie dostac do reflektora aby wymienic zarowke swiatel postojowych? chodzi o strone lewa przy akumulatorze.
Hmm mi Corolla 2019 wiariowała, gdy akumulator rozruchowy 12 V (nie trakcyjny) był rozładowany. To pasuje do twojego opisu, bo zimą akumulator ma mniejsze napięcie / pojemność. Prawdopodobnie masz akumulator do wymiany. Ewentualne doładuj go zimą, to zobaczysz czy problem zniknie.
Staruszek odpływa do krainy wolnych elektronów...najwyższy czas na wymianę
Zobacz jeszcze raz dokładnie na testerze prędkość obrotową w czasie próby odpalania. Jeżeli jest mniej niż 250 obr./min. to nie odpali. Wtedy rozrusznik do regeneracji. Bo zakładam, że akumulator jest zdrowy.
Akumulator odłącz na godzinę.
Witam ! Corolla e12 1.4 benzyna - wymieniane było sprzęgło . Oczywiście akumulator podczas wymiany rozłączony . Po odpaleniu auta - wszystko działa , ale jak się włączy światła to zegary przygasają o połowę . Masy sprawdzone . Czy coś się zresetowało po odłączeniu akumulatora ? Co jeszcze sprawdzić ? Proszę o wskazówki.
Immobilizer nie pozwala tylko uruchomic silnika , zablokowany komputer, a rozrusznik i kontrolki powinny funkcjonowac normalnie. |Brak jest zasilania z akumulatora na samochod i juz.
Nic cisza jest. Tylko kontrolki się pala od ładowania i jeszcze jakaś światła awaryjne działają to nie może być akumulator. Przekrecam kluczyk nic nie słychać
Co mówi kontrolka immo w konsoli centralnej po włączeniu zapłonu? Czy wszystkie krańcówki są ok (po zamknięciu drzwi nie zapala się kontrolka niedomkniętych drzwi)? Odłączałeś akumulator? Sprawdzałeś na 3 pilotach tak?
Będziesz wiedział czy padnięte cewki czy uszkodzone wyjścia w sterowniku. Jest kilka punktów zasilania na sterowniki, jedno stałe 12V z akumulatora, i jeszcze.kilka po zapłonie, tak samo masy.
Mysle ze akumulator powinien pochlonac ta szpile. Moze cos sie zresetowalo i musisz zarejstrowac na nowo piloty ?
Jeżeli radio było odłączone od akumulatora czyli nie było podtrzymania pamięci to bez płyty do nawigacji nie uruchomi się.
Toyota corolla E12 rok 2003- po rozłączeniu akumulatora nie działa w opuszczaniu szyb funkcja opuszczania/podnoszenia ich "za jednym kliknięciem". Jak przywrócić tą funkcję.
i naładuj ten akumulator bo się tak alternator grzać będzie.
A Jakie masz napięcie na samym akumulatorze podczas ładowania ? Zmierz i podaj oczywiście na odpalonym silniku. Pozdrawiam
Corolla 2005 2.0 d4d alarm clifford zablokował możliwość odpalenia. po podłączeniu akumulatora zapalały się awaryjne. problem rozwiązałem w ten sposób, że odłączyłem wtyczki od alarmu od centralki. centralka znajdowała się za panelem klimatyzacji. po odłączeniu samochód odpalił po 10 miesiącach postoju . pozdrawiam
Spróbuje jeszcze z wtyczką. A czy Waszym zdaniem powodem tego problemu może być rozładowany akumulator, bo jakoś po rozładowaniu zaczął się ten problem i ciągle trwa, mimo że akumulator jest nowy?
Wyłącznik w radiu nie działa? Nie ma typowego wyłącznika, można wyciszyć radio ale ono dalej pracuje i pobiera prąd. Można również wyłączyć ekran ale po pierwsze jest to rozwiązanie "na chwilę" a po drugie i tak pobiera to prąd i rozładowuje to akumulator
Witam. Problem z tym radiem jest taki , że na wyświetlaczu nie ma treści, radio włącza się , gra, cd działa lecz nic nie widać. Klient twierdzi że stało się to podczas jazdy gdy przycisnął dłużej przycisk wyłączania, wtedy wyświetlasz zgasł. Radio próbowałem naprawiać i nic nie znalazłem. A może jest to problem z komputerem w samochodzie bo na tym wyświetlaczu...
Tak samo powiedział mi elektryk Zamykam
Nie wiem co autor powyższego postu miał na myśli jednak mam rozwiązanie które może jeszcze komuś pomóc w Toyocie - u mnie akurat Corolla Verso. Jeśli po odłączeniu akumulatora nie działa opuszczanie szyb pasażerów, procedura jest następująca: - kluczyk przekręć w pozycję ON ( silnika nie musimy uruchamiać) - opuść trochę szybę pasażera - w konsoli od...
Dziękuję za odpowiedz. Jak sprawdzić tę żarówkę? Trzeba rozkręcać zegary? PS. po przekręceniu kluczyka na zapłon świeci się - na pomarańczowo SILNIK - na czerwono OLEJ, HAMULEC RĘCZNY, AKUMULATOR I AIRBAG (gaśnie po kilku sekundach)
Przepraszam, że odkopuje ale mam ten sam problem. Corolla e10 Moje pierwsze pytanie to: Gdzie znajduje sie ten przekaźnik od pompy? Pod nogami po lewej mam tylko dwa przekazniki obok siebie i trzeci zaraz nad nimi z trzema blaszkami. I jesli sie dostałem do pompy to w które piny zadac napiecie na krotko z akumulatora żeby pompa ruszyła (o ile dziala)...
wczoraj multimetrem sprawdzalem ciągłośc przylozylem czarny przewod do minusa akumulatora, czerowny do srubeczki karoseii gdzies wydawało sie okej pomiary rzedu 0.02/0.03
Jeżeli jest duży przebieg samochodu to należy zajrzeć do alternatora (nierównomiernie zużyte pierścienie ślizgowe wirnika). Także i szczotki przydałoby się wymienić. Ciekawe jak zasilone jest to radio? Spróbuj pociągnąć dodatkowy przewód zasilający radio z dodatniej klemy akumulatora. Pozdrawiam
Zmierz napięcie na akumulatorze multimetrem , powinno być w okolicy 14V.
Toyota corolla verso 1.6 vvt-i 2003r. W jaki sposób skonfigurować alarm,żeby nie był wrażliwy na podłączony GPS. Chodzi o to, że gdy łączę się z GPS-em(JP-01K)następuje pobór prądu i włącza się alarm. GPS podłączałem nawet bezpośrednio pod akumulator. Nawet jak podłączyłem, przy włączonym alarmie wiatraczek(pod akumulator)to też włączył się alarm.
Weź np. taki kabel do rozruchu samochodów i połacz akumulator minus z obudową alternatora albo minus akumulatora z karoserią i zobacz czy będzia zmiana napięcia
1om na wirniku to moim zdaniem zbyt dużo. Wirnik zazwyczaj bierze 3A czyli jego opornosc powinna mieć 4 omy. Z prawa ohma przy jednym omie, prąd to 12A. Zdecydowanie za duzo. W corolli masz regulator trzy pinowy. Jeden pin to lampka, dwa kolejne do dwa plusy, jeden "15", drugi "30". Złącze DFM? W alternatorach w yarisie takowe występowało. W corolli...
U mnie poldek brał na postoju ok. 5mA, natomiast meganka i obecnie corolla ok. 20mA, a po ich zagazowaniu sterownik gazowy dodatkowo pobiera ok. 60mA. Dlatego jak corolla zaczęła mieć długie przestoje, zamontowałem dodatkowy wyłącznik odłaczający instalację gazową, akumulator w garażu jest podłączony pod kroplówkę z paneli PV. Garażującym pod chmurką,...
Zmierz napięcie ładowania miernikiem powinno być w okolicy 13,9-14,2 V, lecz niestety bez wyciągnięcia alternatora oraz bez prób na stole prawidłowa diagnoza jest niemożliwa. Skoro wygotowało wodę z akumulatora to prawdopodobnie padł regulator za duże ładowanie.
Witam mam podobny problem z navi w toyocie corolli verso z 2006. nagle przestało działać radio.. cisza ... cd działało było ok navi też... rozłączyłem raz akumulator i od tego momentu szlag trafił i radio i cd a na ekranie ciagle jest info o tym, że trzeba włożyć poprawne dvd z nawigacja ... co to moze być ?
Dwie sprawy, ładowanie i sprawny silnik. Zawsze miałem sprawny samochód. Kłopotów z akumulatorem, czy z uruchamianiem silnika nie miałem jak pracowałem i samochód codziennie jeździł - obojętne czy to był maluch, fso-1500, Polonez, meganka czy corolla. Jak przeszedłem na emeryturę i samochód już nie był codziennie goniony, to zaczęły się problemy i...
spaliły się wszystkie żarówki pozycyjne Co może być przyczyną? Starość, przypadek, prawo Murphiego, Zbyt wysokie napięcie ładowania akumulatora ... Żarówki przepalone - wymienić. Czy nowe - wymienione - działają ?
https://obrazki.elektroda.pl/8630018500_... https://obrazki.elektroda.pl/2840333100_... Mam problem z oryginalnym radiem toyita corolla b9003. Po rozladowaniu akumulatora przestało działać. Pokazuje się napis, który jest widoczny na zdjęciu. Chciałem włożyć wplyte z mapa, ale radio wgl jej nie pobiera. Myślicie...
urządzenie rozruchowe YA.... 83081 kupione dwa lata temu w Castoramie cena obecna 289zł. Córka Toyotą Corollą benzyna 1,4 przejechała z Serocka na Targówek z padniętym akumulatorem bez ładowania (spalony alternator). Wielokrotnie odpalałem diesle. Polecam naprawdę daje radę kabelki też ma przyzwoite.
Brak zasilania - stałego plusa z akumulatora. Jeżeli to jest zegarek w liczniku to powinien też kasować się przebieg dzienny.
Witam, dzięki lukaszet za podpowiedz u mnie w rav4 d4d z 2005 r. było to samo tylko bezpiecznik znajduje się w takiej płytce bezpieczników zaraz przy + akumulatora, niestety płytka składa się z 5 bezpieczników i jest nieosiągalna, pozostało mi wstawic bezpiecznik uniwersalny. Pozdrawiam
tak jak napisaliscie, podladowalem akumulator i bez problemu odpalil ale po wlaczeniu swiatel napiecie na akumulatorze od razu zaczela spadac... wynika z tego ze do wymiany jest alternator..
Może czujnik ma wewnętrzne zwarcie do masy (obudowy).Gdy czujnik jest zamontowany w skrzyni to jego obudowa jest podłączona do masy,gdy wyciągniesz go masę bierze tylko z instalacji i pracuje prawidłowo.Spróbuj na wyjętym czujniku połączyć jego obudowę przewodem do (-) akumulatora i sprawdzić czy działa czy nie.
Czyli może być tak, że klemy są albo uszkodzone albo po prostu tak brudne? Ewentualnie prąd idzie z akumulatora i ginie gdzieś po drodze do skrzynki bezpieczników? Dodano po 3 Czyli może być tak, że klemy są albo uszkodzone albo po prostu tak brudne? Ewentualnie prąd idzie z akumulatora i ginie gdzieś po drodze do skrzynki bezpieczników?
toyota corolla akumulator akumulator corolla verso corolla kontrolka akumulator
kosztorysy elektryczne schemat elektryczny touran zamontowac silownik
złącze spawarki pralka samsung zawiesza
Inwerter sieciowy GoodWe, Fronius, Huawei – parametry ustawienia Poland, normy PN-EN 50549 Warszawa Praga-Południe – częstotliwości TETRA pogotowia ratunkowego, pasmo 380-400 MHz, Meditrans