Witam 2. Przewód amperomierza - gruby czerwony podłączam pod wyjście prostownika (+) A jak to ma się do schematu który zamieściłeś? - jeśli nie pomyliłeś się w opisie to porównaj Twoje punkty 1 i 2. Amperomierz włączamy szeregowo z obciążeniem a więc: ( + ) prostownika == ( + ) akumulatora ( - ) akumulatora == czerwony amperomierza czarny amperomierza...
Z pierwszej wtyczki podłączasz do akumulatora +- a z drugiej czerwony do akumulatora + czarny do akumulatora - Zółty do regulatora + i czarny wspólny to - też do regulatora.dodam że ten miernik posiada bocznik.
Sam akumulator należy podpiąć do zasilacza. Jak masz zasilacz 5V, to spróbuj na 2 minuty podpiąć do niego akumulator. Zwracaj tylko uwagę abyś dobrze podłączył + i -. W akumulatorze + jest czerwony, a - czarny.
Witam. 1.Musisz zestroic antene bo spalisz końcówke mocy ,do zestrojenia sluzy swr-miarka. 2.Moze to byc skrot mocy lub dziury miedzy kanalami. 3.Wtyk masz przy radyjku a przewod podlaczasz besposrednio przez bezpiecznik do akumulatora czerwony plus czarny minus. Pozdrawiam
Przewód czerwony - plus akumulatora; czarny - minus (masa); konektor szerszy - kontrolka; konektor wąski - plus po stacyjce.
Witam. Może być że brakuje regulatora. Sprawdź w jakie miejsce jest podłączony przewód akumulatora. Napięcie 30V masz na czerwonym przewodzie, czy między czerwonym i czarnym, lub czerwonym i masą. Koniecznie powinien być podłączony akumulator jak podpowiadają koledzy.
Jeśli akumulator składa się z 3 ogniw NIMH, napięcie 3,3V podłącz do złącza akumulatora (+ czerwony, - czarny). Do takich lamp używam zasilacza PC (pomarańczowy i czarny przewód). Jeśli jest więcej ogniw można użyć do zasilania 5V. Napięcie sieciowe doprowadzone do kostki ma za zadanie tylko ładowanie akumulatorów, prawdopodobnie daje za mały prąd do...
czerwony akumulator(+) czarny (+)po załączeniu stacyjki zielony masa(-) czarno-biały gaszenie połącz kabel czerwony i czarny ze sobą (będziesz miał całe zasilanie światła itp.) połącz zielony i czarno-biały jak chcesz zgasić silnik (pamiętaj czarno-biały jest do gaszenia) Dodano po 8 Ale ja na twoim miejscu w takie rzeczy bym się nie bawił tylko kupił...
Czerwony to plus akumulatora, czarny to minus a ten trzeci jak przyłożysz do plusa to antena się wysunie, a jak puścisz to się wsunie.
potwierdzam - jeżeli nie świeci przełącznik to należy sprawdzić "+" z akumulatora(czerwony przewód), minus z akumulatora(czarny przewód) a następnie czy za gniazdem bezpiecznika(lub w innej wersji SQ24 za dwoma bezpiecznikami na czerwonych przewodach) jest napięcie. Oprócz tego można zmierzyć "+" po kluczyku który powinien pojawiać się na przewodzie...
Czarny to "plus" przechodzący przez stacyjkę. Możesz sprawdzić czy pojawia się na nim napięcie 12V z akumulatora jak włączysz zapłon. Żółte to wyjścia z alternatora/prądnicy. Zielony to masa. Gruby zielony to też masa, przykręcana do ramy. Czerwony to ładowanie akumulatora. Bez czarnego też powinno działać. Widocznie ten regulator nie potrzebuje tego...
A to tego nie wiem, brałem pod uwagę, że w nowym akumulatorze też są trzy kable: biały, czerwony i czarny.
Problem w tym że nie mam takiego zasilacza, jest szansa żeby podłączyć w pary (4kable czerwone i 4 czarne) ładowarkę do akumulatorów 18650?? 1 ładowanie 1 czerwony+ 1 czarny 2 ładownie drugi czerwony i drugi czarny 3 i 4 ładowanie kolejne przewody Jest szansa żeby to się udało??
Wg mnie to : Czerwony - PLUS na akumulator Czarny - masa Żółty + Różowy - napięcie przemienne Jak sprawdzić ? Na przewodach z cewek zawsze masz napięcie przemienne , prostowane z regulatora wychodzi stałe , dodatkowy przewód w innych przypadkach to wzbudzenie.
Cześć, chciałbym podłączyć SYGNALIZATOR OPTYCZNO-AKUSTYCZNY SP-4002 ale nie pod centralę. Tylko móc ręcznie go uruchamiać, zrobić przełącznik który będzie go uruchamiał (sygnalizacja optyczna i akustyczna) na czas włączenia przełącznika. mam takie wyprowadzenia: ... 2 - przewody do podłączenia akumulatora (czerwony +, czarny -). 3 - kołki do konfiguracji...
Jedna para biało brązowa to wyjście dla sterowania z alarmu, druga para to przewody dla siłownika typu master wraz z drugim czarnym zielony i niebieskim. Zielony i niebieski dochodzą też do pozostałych siłowników slave. Czerwony i drugie odgałęzienie czarnego to 12V z akumulatora - oczywiście zabezpiecz czerwony (+) przewód bezpiecznikiem.
czerwony- zasilanie po kluczyku ,czerwono czarny -zasilanie z akumulatora
Powinno dać się naładować popularnym modułem TP4056 podpinając pod czerwony i czarny przewód (biały przewód to zapewne czujnik temperatury).
zdziwilo mnie kiedy podczas mierzenia amperow baterii z 12A spadło do 5A w ciągu 20sek... troche dziwne 8=O podłączałeś równolegle przewody do akumulatora (czerwony do plusa, czarny do minusa)? No to ładnie, nie dziw się że spada, amperomierz włącza się w obwód szeregowo - w przeciwnym wypadku zrobi zwarcie a tego żaden akumulator nie wytrzyma na dłuższą...
Czerwony i żółty podłączasz do + a czarny do - akumulatora.
Czerwony plus z akumulatora i czarny masa.
Popatrzyłeś w link ? Jest w nim schemat na którym widać wyraźnie dlaczego cewki nie ma w silniku. Przewód od świecy pewnie pozostał,popatrz gdzie idzie a znajdziesz cewkę zapłonową. Cienki przewód z cewki idzie do modułu zapłonowego,wystarczy po nitce do kłębka. W silniku jest czujnik,który jest podłączony do modułu (CDI) a nie cewka zapłonowa. Popatrz...
https://obrazki.elektroda.pl/9199446200_... Lewy górny róg schematu, regulator oznaczony cyfrą 2, biały ładownie, żółty z paskiem światła(regulator ogranicza napięcie), czerwony do + akumulatora, czarny masa Tu masz schemat podłączenia chińskiego regulatora [url=https://www.motocdi.com/gallery/ima...
Bardzo dziekuje za szybka reakcje. Czyli przykladowo, przyjmujac ze wymiarowo pasuje. 2 razy : Akumulator Tattu 350mAh 3,7V 30C 1S1P (https://allegro.pl/oferta/akumulator-ta... Z nowych akumulatorow obcinam wtyczki "fabryczne" a w zamian przylutuje orginalna wtyczke zgodnie z kolorami? idac po koleji lacza: akumulator...
Witam. Napisałeś, że masz miernik za kilka zł, więc sądzę, że jest to miernik z serii m830. Na jego przykładzie omówię co i jak :) Pomiar napięcia- Podłączasz prostownik do akumulatora (+ do +, - do - ). Czarny przewód miernika wtykasz do gniazda COM a czerwony do gniazda VΩmA. Ustawiasz zakres miernika na 20 VDC (pomiar napięcia stałego do 20V)Włączasz...
Zrób tak tym miernikiem, najpierw czarny przewód miernika włóż w wejście COM a czerwony przewód w wejście VΩ.. . Następnie ustaw zakres w mierniku na 20 DCV i zmierz dokładnie napięcie na akumulatorze lub na alternatorze (czerwony przewód na B+, czarny na obudowę aluminiową alternatora). Zmierzyć chcesz prąd przy wyjętym kluczyku to zrób tak: 1....
Jeśli te przewody czarny i czerwony są od akumulatora i je odłączyłeś to obawiam się, że już "po ptokach". Szczoteczki coraz częściej mają zabezpieczenie aby użytkownik bez odpowiedniej wiedzy nie wymienił akumulatora samemu. Na czas wymiany baterii należy podłączyć zasilanie równoległe lub zlokalizować zworkę zabezpieczającą i rozlutować ją przed odłączeniem...
Skoro posiadasz prostownik 12V to zrób w oparciu o niego. Napięcie końcowe ładowania przyjmij 12V, prąd ładowania 200mA, końcówki -najprawdopodobniej czerwona i czarna
Hmm, jak pójdziesz do elektrycznego to Ci facet poda odpowiednie jak mu powiedz, " linka elektryczna 2,5mm² proszę "... Zaciski, na jednym końcu kabla takie jak masz końcówki w UPS-ie, a drugie zwykłe żabko-we aby podpiąć akumulator. Najlepiej 2 kolory, czarny i czerwony, a długość każdego tak, żeby ci sięgnęło z akumulatora do UPS-a. Tak, akumulator...
Sprawdź miernikiem czy czerwony jest "+" akumulatorka a czarny "-" tak jest standardowo ale dla pewności. W załączniku przesyłam opis podłączenia. http://obrazki.elektroda.pl/9337963300_1...
z regulatora wychodzą cztery przewody: czerwony- plus akumulatora, poprzez bezpiecznik 8A zielony lub czarny- minus akumulatora, rama pojazdu różowy i czarny- podłączone do przewodów w silniku (ładowanie)
Czarny to minus,czerwony plus a szary z tego co pamiętam to kontrola temperatury akumulatora. Sprawdż które z ładowarki odpowiadają za plus i minus.
Może trochę sprecyzuję... W zasadzie nie da się bezpośrednio zmierzyć poziomu naładowania tym przyrządem. Miemniej pomiar napięcia i jego wartość pozwoli na teoretyczne stwierdzenie, czy akumulator jest naładowany. Sposób kokonania pomiaru: 1. czerwony przewód pomiarowy podłącz do gniazda V, mA 2. Czarny przewód do gniazda COM 3. Ustaw pokrętło w położenie...
Czyli nie ma różnicy czy akumulator 2.1A czy 2.7A? Ok, czyli to nie powód złej pracy urządzenia. Ten wiatrak jakoś derczy, jak gdyby zaczepiał o coś, a jest obudowany, nie chodzi płynnie z szumem, jak był pierwotnie. LED (są rozmieszone 4 w pionie) palą się różnie, raz jest tak, że pali się pierwsza na samym dole i czwarta na samym górze, a innym razem...
Wielkiej filozofii z podłączeniem nie ma. Czerwony do plusa, czarny do minusa akumulatora, żółty do włącznika zasilania (stacyjka itp). Pozostałe przewody to anteny i głośniki. Nie wiem w czym tu można pomóc.
Przewody pomiarowe podłaczasz do gniazda pierwszego z prawej i drugiego z prawej. Dokładniej to czarny do gniazda "COM", a czerwony do "V/Ω/f"
Musisz podłączyć czerwony i żółty przewód pod stały plus. Najlepiej do samego radia pociągnij nowe przewody (takie o zwiększonym przekroju) od akumulatora. Czerwony i żółty daj pod plus a czarny pod minus. Nie zapomnij o dodatkowym bezpieczniku w pobliżu akumulatora. Nic się z instalacją elektryczną autka nie stanie. Pozdrawiam.
Ten "kamyczek" to kondensator ceramiczny. Pod zasilacz nie ma co kombinować, ponieważ żeby działało poprawnie potrzeba dosyć dużego prądu. Cena zasilacza przewyższy cenę nowego akumulatora. Co do podpięcia to podpinasz czerwony do + a czarny do -.
Czarny masa Czerwony +12V po stacyjce Żółty +12V stałe z akumulatora pozdrawiam
Pin od gaszenia to prawy w górnym rzędzie (w dolnym rzędzie nie ma środkowego pinu). http://obrazki.elektroda.pl/6586203100_1... http://obrazki.elektroda.pl/1940668300_1...
Witam, zamiana akumulatora z 10 na 14V może prowadzić do uszkodzenia układu zasilania części sygnałowej, a także może prowadzić do szybkiego uszkodzenia silnika, choć silniki mają duże zakresy napięć pracy, to zwykle górny zakres napięcia do jakiego zostały wyprodukowane dochodzi do ok. 12V - zatem operacja do przemyślenia. Poza tym można zastosować...
Może masz tam silnik Reno i jest czujnik uderzeniowy w okolicach akumulatora .Czerwony lub czarny grzybek jak jest wciśnij go.
wojtek 9007, nie zdążyłem zmierzyć akumulatora :/ Ale orientacyjnie wymiary mogą być takie: 23 mm x 35 mm x 3 mm PITERRR, niestety z drugiej strony również nie ma żadnych napisów, całość jest okręcona tą niebieską folią. Od akumulatora wychodzą dwa przewody - czarny i czerwony.
Nie mówię ,że jestem expertem i nie wiem jak we wszystkich innych akumulatorach ale w motorcraftach na pewno nie ma białego koloru i dlatego pewnie się koledze przemkrzych nigdy ono nie zapaliło. Kolor czerwony sygnalizuje właśnie częściowe, ale dość mocne wyładowanie. 1-zielony OK 2-czerwony -do naładowania 3-czarny- akumulator całkowicie wyładowany...
Już mówię. ACC-stacyjka-czerwony BATT-akumulator-permanent-żółty GND-masa-czarny RL-lewy tył RR-prawy tył FL-lewy przód FR-prawy przód AMP-wyjście na załączanie wzmacniacza lub automatycznej anteny
Podłączony jest minus do ramy Ok. Czyli minus na masie. Czarny przewód halogenu do masy a czerwony, za pośrednictwem włącznika, do plusa akumulatora.
Kolorystyka standardowa: zielony - masa czarny - zasilanie po stacyjce czerwony - akumulator, czarnoczerwony - zasilanie modułu niebiesko biały - impulsator żółty i biały - wyjścia uzwojeń "alternatora" (znajdź sobie dokładnie na schematach, który to odczep na światła, nie pamiętam w tej chwili) żółty i różowy w regulatorze - wejścia I właśnie to mnie...
Gruby czarny na minus. Czerwony i żółty razem do plusa. Cienki czarny nie podłączony.
Czerwony i żółty do plusa a czarny do minusa. Sprawdż na akumulatorze czy zadziała i napisz. bezpiecznik przy radiu jest jakiś? Może spalony.
Czerwony + z akumulatora, czarny + do instalacji, zielony masa, czarny z białym paskiem to gaszenie silnika moduł zapłonowy
Szukaj biało/czerwonego przewodu powinien być podłaczony do plusa wtryskiwaczy zobacz czy jest na nim napiecie jak tak to odepnij złącze sterownika lpg i zobacz czy sa masy i zasilania Brązowy --- Masa Czerwono/czarny ---- 12v z akumulatora Biało/czerwony ----- 12v po zapłonie
... Pytanie czy takie różnice są normalne i skąd wynikają ? Takie różnice wynikają jedynie z jakości miernika a właściwie z jego bylejakości. Przecież po zamianie miejscami kabli miernika na biegunach akumulatora napięcie na akumulatorze nie zmienia swojej wartości. Pomiary robiłeś wielokrotnie raz po razie i za każdym razem były takie jak napisałeś?...
Jeżeli dysponujesz multimetrem to końcówka czarna multimetru do klemy (-) akumulatora, czerwona końcówka miernika w fajkę (przewód do świecy) i niech Ci ktoś w tym momencie przekręci kluczyk w stacyjce na pozycję 1. Przez czas w jakim powinny się grzać świece, powinno być napięcie na tych przewodach. Jeżeli nie ma to jak najbardziej może to być wina...
Do akumulatora 12V podpinasz jeden czarny przewód i ten długi czerwony przewód
Masz 3 przewody, biały czyli remote, czerwony czyli staly plus z akumulatora, czarny to masa czyli minus, podlaczasz tak, czarny do masy akumulatora, czerwony najlepiej polaczyc z bialy , wlacznik i dopiero do akumulatora do plusa. pzdr
Witam. Wesołych i spokojnych świąt. :) W jaki sposób jest to radio podłączone w samochodzie ? Powinno być: czerwony-> + po stacyjce żółty -> + stały (pod akumulator) czarny -> - (masa) w przeciwnym wypadku radio będzie cały czas działało i będzie poberało sporo prądu. Możesz zmierzyć amperomierzem ile tego prądu jest pobierane z akumulatora ?
Nie wiem czy u Ciebie występuje czujnik uderzeniowy znajduje się on w okolicach akumulatora. Czerwony lub czarny przycisk może po prostu "wyskoczył". Zobacz może wystarczy go wcisnąć.
Czarny do COM czerwony do VΩ i ustawić zakres 20V DC.
Zapomniałem - w momencie, gdy będziesz podłączał akumulator, to czerwony przewód z regulatora łączysz bezpośrednio z plusem akumulatora, a czarny podłączasz pod stacyjkę (na nim ma się pojawić napięcie +12V po przekręceniu kluczyka)
Ten czarny na minusowej klemie idzie w tą samą wiązkę? Jeśli tak to na 100% nie oryginalny. Opel nigdy nie miał czarnych przewodów masowych. Czerwony pewnie szedł do plusa, tylko jeszcze bezpiecznik był po drodze.
Normalnie skóra cierpnie. Czerwone przewody (jeden z akumulatora drugi z alternatora) do górnej śruby automatu, czarny do dolnej. Sterowanie do śrubki "6". Tak jak na foto z postu nr 5, tylko czerwony z dolnej śruby przełóż na górną śrubę.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Jak w każdym chińcu... Zielony: masa Czerwony: + akumulatora Czarny: + za stacyjką ...
rozpiska połączeń przy kostce stacyjki 30-przewód czerwony 2,5mm to stałe zasilanie z akumulatora 30- jak wyżęj 15-przewód czarny 4.0mm t napięcie po załączeniu kluczyka tzw zapłon 75-przewód żółto czarny 2,5 i 1,0mm to zasilanie odbiorników mocy (światła, ogrz. szyb itp) P - szaro żółty to zasilanie świateł postojowych po wyłączeniu kluczyka 86S- czerwony...
Słuchaj. Nic bardziej prostego nie może być. Masz dwa przewody. Podłączasz czerwony do plusa, czarny do minusa i gotowe.
Dziś spróbowałem podłączyć kabelek czarny i czerwony bezpośrednio do aku z pominięciem zapłonu Jeżeli chcesz sprawdzić to na stole po podłącz czarny do "-" akumulatora, czerwony do "+" akumulatora. Jak lampa zaświeci to dotknij żółty do "+" akumulatora. Powinna zgasnąć. gdy uruchamiam silnik światła dzienne świecą Uruchomienie silnika do tych lamp...
Tak po włączeniu regulatora temperatury do sieci wszystko hula gula. To jeszcze jedno pytanie: jak jest zasilanie sieciowe i regulator pompy jest połączony przez UPS'a to wszystko funkcjonuje prawidłowo ( poza ładowaniem aku oczywiście ) ? To tak dla pewności, czy mój opis podłączenia jest OK??? Tak, jest OK. Jedyne co tu chyba można skoncić, to zamienić...
Dziś zaglądnąłem do tego dokładniej i tak : 1) Od stacyjki idą 4kable: a) Czarny b)Czerwony c)Czarno-biały d)Zielony 2)Od lampy idą 2kable: a)Czarny - b)Czarny + 3)Napiszę , że akumulator : a) Czerwony + b)Czarny - Teraz powinno być łatwiej.
Czerwony do + , czarny do -- , wyzwolenie z alarmy bialy a niebieski pozostawic bez podlaczania
https://obrazki.elektroda.pl/1315472200_... Tak wygląda doprowadzenie przewodów. Brązowy to minus, a na żółtym i niebieskim jest 12V. To te same pola które idą zielonym i żółtym do silników. Czerwony z akumulatora zasilanie. Czarny to to samo pole lutownicze co brązowy czyli minus na którym jest bezpiecznik.
Na dolnej śrubie są dwa czarne, alternator i akumulator (chyba). Ten czerwony to pewnie wjście na instalacje.
To nie jest wina alarmu tylko spadku napięcia na przewodach zasilających syrenę (czerwony i czarny). Podłącz czerwony bliżej akumulatora i weź lepszą masę. Istnieje też możliwość taka, że jest kiepskie podłączenie masy między akumulatorem, a karoserją samochodu.
Dwa silniki 12V spinasz równolegle , dwa akumulatory 6V spinasz szeregowo,tzn : (+)jednego akumulatora spinasz z (-) drugiego mostkiem, tworząc ogniwo 12V . Ładowarkę podpinasz do pozostałych zacisków. Czarny (-) , czerwony (+). Warunek!! akumulatory Z "jednej parafii" tzn tej samej pojemności, tym samym oporze własnym. W innym przypadku jeden zawsze...
Bezpiecznik nie ma nic do zapłonu. Stacyjka w skuterach ma dwa styki - jeden załączany w pozycji zapłon, a drugi w niej rozłączany. Do stacyjki dochodzą przewody: czerwony - zasilanie z akumulatora czarny - zasilanie po stacyjce, wyjście na odbiorniki zielony - masa czarno biały - blokowanie modułu. Jak wyciągasz kluczyk ze stacyjki, to zwierasz zielony...
To do tego tamto to tamtego tu to tam to i git Tak na pewno nie zrozumiesz. Weź prostownik, podłącz jego czerwoną klemę do czarnego przewodu z miernika. Czerwony przewód z miernika do plusa na aku. Czarny przewód z prostownika do minusa akumulatora. (pierw miernik ustawiasz na amperomierz, opisane wcześniej) Pokrętło na prostowniku skręcasz na minimum,...
czerwony + akumlatora czarny i niebieski + podświetlenie i to powinno wystarczyć Przepraszam wcieło mi jeden wyraz powinno być czerwony + akumlatora, czarny do masy a niebieski + podświetlenie sorki za pomyłke niezaówarzyłem :)
Czerwony z akumulatora do czarnego po lewej ale przez opór który prawdopodobnie jest zasłonięty przewodem oznaczony chyba R4.
Opel montuje na zlaczkach ISO, ale i tu spotykalem sie z problemem zamiany kabelka zoltego z czerwonym miejscami. Oryginalnie ISO na zlaczu wtyczka przewody patrzac od strony gniazda : czerwony---------------niebieski czarny------------------pomaranczowy----... Do czarnego bezwzglednie MINUS instalacji Czerwony +12V po kluczyku Zolty +12V "bezposrednio"...
Czyli podłączam klemę - do Aku -. klemę + do miernika -. Miernik + do aku +. Włączam prostownik...? A i jeszcze miernik na 10A ale kabelki czerwony(+) do tego gniazda, a czarny (-) do Com....? Trochę zagmatwałeś. Podłącz prawidłowo prostownik do akumulatora, następnie odepnij dodatniego krokodylka i podłącz go do czerwonego przewodu miernika a czarny...
"Jakie obciążenie stosujesz kiedy takie zmiany obserwujesz we wskazaniach?" Podłączony był akumulator prawie naładowany. Multimetrem mierzyłem prąd ładowania na samym akumulatorze. Dodano po 25 Czerwony i czarny gruby jest podłączony w rozcięty czarny przewód minusa do klemy akumulatora (czarny do białych z trafo a czerwony do czarnego minusa do żabki...
Witam. Miernik podłączasz tak: Czarny przewód podłączasz do miernika we wtyk oznaczony "COM". Czerwony przewód podłączasz do miernika we wtyk oznaczony "20A". Nastawnik miernika ustawiasz w pozycji dolnej na żółtym polu przy cyferce 20. Teraz nie próbuj mierzyć napięcia akumulatora bo spalisz miernik. Tak ustawiony miernik odłóż na bok ;) i odłącz minusową...
Widziałem ten temat i nawet im sie posiłkowałem, podłączyłem tak jak mówisz i nie hula. Słychać tylko tykanie w sterowniku po naciśnieciu pilota. Przewód biały podpiałem do jednego przewodu pompki, biało-czarny do drugiego przewodu. żóły i żółto-czarny do akumulatora, pomarańczowy i pomarańczowo-czarny nie podłączone, no i oczywiscie czerwony do akumulatora,...
Złączka w okolicach akumulatora. Kabel czerwony z czarnym paskiem.
No właśnie nie zauważyłem tam żadnych oznaczeń. Dodano po 31 Podłączyłem czerwony i czarny bezpośrednio z akumulatora i wycieraczka chodzi bez przerwy w kółko pytanie do czego jest ten żółty na silniku wycieraczki niebieski był chyba podpięty do masy
Z czym masz problem... znajdź schemat jakiejkolwiek chińskiej 125'ki (np. współczesne Romety, Junaki). Podłączenie jest proste jak drut. Stacyjka ma 4 przewody i 2 pozycje kluczyka: 0/STOP - zwarty czarny z kawałkiem blachy (podłączony do masy) z zielonym (podłączonym z wejściem gaszącym modułu) 1 - zwarty czerwony (+ akumulatora) z czarnym z wsuwką...
Bo tak w sumie piny z tej płytki lutowałem zgodnie z tym co wychodziło z tych starych. Bazując na własnym doświadczeniu też byłem swego czasu pewny prawidłowego podłączenia akumulatora (odłączałem stary i podłączałem nowy). Urządzenie po włączeniu zadymiło. Okazało się, że zamieniłem + z - mimo odpowiednich kolorów (czarny -, czerwony +) na konektorach...
Złącze wiązki przewodów ze sterownika gazu czerwono-czarny przewód +12V z akumulatora przez bezpiecznik,czerwony przewód +12V po kluczyku przez bezpiecznik,czarny przewód masa na minus akumulatora oraz masy elektrozaworów.
Na końcówce nr 30 +12V zawsze czerwony gruby przewód przy SQ24.Przekażnik z diodą.Nr 86 2x czarny nr 85 biało zielony nr 87 zielony.
czarne gniazdo COM w mierniku to (-) minus, jest tam narysowane uziemienie, masa. czerwone gniazdo to (+) plus. Czyli czerwony kabel podłączony do czerwonego gniazda, podczas mierzenia Omów daje plus, a czarny minus, i na zwykłym czerwonym LED widać że się lekko świeci. Jest to ogólno przyjęte oznaczenie polaryzacji pojedyńczego zasilania, tak samo...
A widzisz, ty masz układ statora przystosowany do zasilania świateł napięciem zmiennym, czyli "odmasowujesz" przewód zielony, żółty odłączasz potem biały i zielony do czerwonych regulatora, żółty do akumulatora (+) zielony z regulatora do masy (-) czarny np na zacisk akumulatora. Tylko wykonaj pomiary regulatora czy jest zgodny ze schematem, który tu...
Fiolet, biały, zielony, szary to głośniki + i -, żółty + po stacyjce, czerwony + z akumulatora, czarny -.
Poco Tobie są zdjęcia, do radia dochodzą dwa przewody czarny i czerwony,na czerwonym przewodzie ma być bezpiecznik 2A wystarczy jeden bezpiecznik , czerwony podłączasz do + akumulatora a czarny do- (minusa) akumulatora.
Być może tak jak w innych akumulatorach litowych z trzema przewodami czarny to minus, czerwony plus, a jeden z pozostałych to kontrola. Reszta może być do czujnika temperatury. Nie należy przekraczać napięcia 28,8V podanego na obudowie.
Jezeli podejrzewasz ze gubi napiecie to czesto zdarza sie ze oczka od zasilania ( kabel czerwono czarny i czarny) są kiepsko przykręcone do akumulatora albo wręcz zasilanie jest brane z dziwnych miejsc. CZasem są niekontakty na złączy ala700. Sprawdź jeszcze plus po luczyku na czerwonym kablu od ala- czy nie zanika przypadkiem. Pozdrawiam.
Do miernika powinien być dołączony schemat połączenia. Nie wiadomo co to jest za miernik (prądu), czy ma w sobie już jakiś bocznik, ale sądząc po końcówkach chyba nie. Piszę o tym dlatego, bo nie wiem jak będzie z dokładnością pomiaru prądu ładowania akumulatora na tym boczniku 200A. Tu masz schemat połączenia przy osobnym zasilaniu miernika (mudułu)....
Na włączonym, ale zapomniałem, że cewki powinno się mierzyć zmiennym prądem .😅 Przy regulatorze napięcia : Na zielonym z czerwonym paskiem 13.6 Na białym 13.6 Na czerwonym 13.6 Na czarnym zero Akumulator na zmiennym ma 26.5 Na stałym nie ładuje. 12.39,- sprawdzany obok bezpiecznika .
Po odpięciu akumulatora do ładowania zawsze problem taki występuje ,jak nie podepnie się z powrotem zasilań od LPG do akumulatora( przewodzik czarny do minusa, czerwony do plusa akumulatora)
Napewno czerwony do + akumulatora, czarny - do masy i teraz zalezy od tego jakie jest wyjscie z centralki + lub - do białego lub niebieskiego, jeden zostaje wolny (biały lub niebieski)
Wygląda na to, że kable podpięte prawidłowo (czerwono-czarny bezpośrednio z akumulatora, czerwony z modułu zapłonowego). Padnięta centralka?
Wybaczcie ze odświeżam stary temat, ale ta masa (-) to podłączamy do minusa w akumulatorze?
Przewody sa podpiete jak na tym foto Czyli masz połączenia jak w poście #6 - akumulatory na I biegu w szereg na II równolegle, w takim połączeniu jak teraz zapewne nie ma I biegu. Weź woltomierz, podłącz do tych wolnych przewodów, uruchom auto z uniesionymi kołami, określ biegunowość napięcia 12V jakie się na wolnych przewodach pojawi. Następnie rozepnij...
akumulator czerwony czarny żółty czarny czerwony zasilać czerwony czarny kamera
sample firmy traktorek zostawia tranzystor bc547c
automatyczny włącznik świateł dziennych osłona agregatu prądotwórczego
Podłączenie głośników w Peugeocie 307 2003 THF 220S: Wzmacniacz CB, Spawarka TIG/MMA czy Transformator?