u mnie w rav4 z 2003r. takie gniazdo mam po środku tunelu między podłokietnikiem z opisem 120A max. Na pewno 120A a nie 120W? To złącze nie wytrzyma 120A - 10, 15 a jak jakoś porządnie wykonane to może 20A. Poszukałem instrukcji od RAV4 i tam jest napisane 120W łącznie na wszystkie gniazda. W LC120 mam gniazdo zapalniczki, gniazdo zasilania z przodu...
1. Ładowanie przez oświetlenie bagażnika to głupi pomysł. Przewody mają dość cienki przekrój, co powoduje znaczny spadek napięcia. Prostowniki automatyczne mogą zgłupieć, błędnie działać. W najgorszym wypadku może dojść do zapalenia się tapicerki. 2. W nowszych samochodach (po 2000-2010 roku) zasilanie oświetlenia wnętrza zazwyczaj jest poprzez BCM,...
Golf 4 1.9 tdi Hej mam pytanie, bo mam pobór prądu na postoju 0.31A, lecz jak wypnę kamerkę samochodową z wtyczki w bagażniku to spada do 0.13A Czy ta zapalniczka usypia się po jakimś czasie (Od momentu połączenia miernika czekałem około 5minut) Aczkolwiek aby zbić do 0.01A muszę wypiąć przełącznik od świateł (jest on nieoryginalny z funkcją automatycznych...
podłącz go przez diodę prostowniczą, ale ten dodatkowy akumulator będzie doładowywany tylko wówczas gdy napięcie w instalacji minus spadek napięcia na diodzie będzie wyższe od napięcia na dodatkowym akumulatorze, co przeważnie będzie spełnione
Temat znów otworzyłem, powód jeden. O ile lusterko można zasilić po kluczyku i to już czujnik deszczu światła z akumulatora, tu zaczynają się schody. Okazuje się ze podłączenie tych zasilań przypadkowo do skrzynki bezpiecznikowej ma wpływ na pracę innych sterowników, tym samym problem z ich wygaszeniem po zamknięciu z pilota.Teraz muszę z korektować...
Panowie, pomożecie rozkodować VF7SH9HP4CT552466 ? Z góry dzięki Nr nadwoziaVF7SH9HP4CT552466 modelC3 PICASSO DAM13177 76 1 0852 Fabryka (kod)76 Początek obowiązywania gwarancji2012-12-28 Informacja serwisowae2*2001/116*0371*17 Karoseria3401244 RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUCITROEN TYP NADWOZIAHATCHBACK FAMILIALE WYKOŃCZENIEŚREDNI...
Można ładować z gniazda zapalniczki przy pracującym silniku. Prostownik niepotrzebny ale potrzebne jest zabezpieczenie przed nadmiernym prądem ładowania. Przy tym akumulatorze nie powinieneś przekraczać 2,7A. Kilkudziesięciosekundowy prąd 3,5 A też mu nie zaszkodzi. Najprostsze zabezpieczenie to odpowiednia rezystancja przewodów łączących wtyczkę gniazda...
Między akumulatorem a gniazdem zapalniczki jest tylko bezpiecznik, żadnej elektroniki. Pomysł sprawdzony od ok. 20 lat, stosowałem go w kilku samochodach. Uwaga do schematu, który Ci podałem: elementem regulacyjnym jest tyrystor (nie triak!), trzeba zastosować taki, który dopuszcza prąd roboczy conajmniej 5A. Może się okazać, że trzeba mu dać jakiś...
Proszę. Nr nadwoziaVF32KRHYF42976973 model206 DAM09572 83 1 0126 Fabryka (kod)83 Początek obowiązywania gwarancji2003-04-11 Informacja serwisowa Karoseria0220458 RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT TYP NADWOZIAKOMBI 5DRZW WYKOŃCZENIEPOZIOM XS SILNIKDIESEL TURBO DW10TD PRZENIESIENIE NAPĘDUSKRZYNIA MECHA 5 PODSTAWA...
VF3L35FAGES057997 Brand:Peugeot Model:308 Engine:N/A Region/Plant:France Check:G Year:2014 Sequential number:57997 Approx. mileage:43,766 km Charakterystyki pojazdu Model308 (T9) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)13626 89 1 0344 Data Początku Gwarancji04.04.2014 NRE(homologacja)e2*2007/46*0405*04 P4A9805806399 Informacje ogólne RODZAJ...
Samochód wzywają na kampanię serwisową. 308 (T9) KOMBI 5DRZW 1.6 HDi 120 FAP (DV6FC) BVM 6 PRZEŁOŻENIA TYPU STT Charakterystyki pojazdu Model308 (T9) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)14416 89 1 0994 Data Początku Gwarancji29.07.2016 Numer seryjny silnika10 JBHR 0001264 NRE(homologacja)e2*2007/46*0405*12 P4A9806776799 Informacje ogólne...
Charakterystyki pojazdu 3008 (P84E) CROSS OVER 5-DRZWIOWY 1.6 HDi 120 FAP (DV6FC) AUTOM SKRZ BIEGÓW 6 PRZEŁOŻEŃ TYPU STT Model 3008 (P84E) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 14826 89 2 0708 Data Początku Gwarancji 31.08.2017 Numer seryjny silnika 10 JBHY 3061051 P4A 9813169299 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP...
1. Do ilu V mogę taki akumulator rozładować, żeby nie było to dla niego szkodliwe Zaleca się do 11.4 - 12V. poniżej 9.6V następują nieodwracalne zmiany w akumulatorze. 2. Czy, żeby podpiąć do akumulatora takie gniazdo zapalniczki wystarczy mi tylko samo gniazdo + kabelki które podepnę do tego akumulatora czy muszę mieć coś jeszcze, jakieś przetwornice...
Witam. Kupiłem Citroena C4 Picasso mogę prosić o rozkodowanie VIN VF7UA5FWC9J178865. Zarejestrowałem się na stronie Citroena ale jakoś nie znalazłem listy z rozkodowanym VIN z góry dziękuje za pomoc :) Pozdrawiam C4 PICASSO KOMBI REKREACYJNE 1.6 VTi 16V 120 (EP6) BVM 5 Dane pojazdu Linia produktuC4 PICASSO Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)11924...
Prosze orozkodowanie vin. 308 t9. VF3LB9HPAES024351 Proszę: 308 (T9) HATCHBACK 5DRZW 1.6 HDi 92 (DV6DTED) SKRZYNIA MECHA 5 Charakterystyki pojazdu Model308 (T9) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)13588 89 1 0153 Data Początku Gwarancji10.02.2014 Numer seryjny silnika10 JBFB 3019755 NRE(homologacja)e2*2007/46*0405*01 P4A9802577599 Informacje...
Dane pojazdu Linia produktuC4 PICASSO Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)12371 FV 2 0268 Data Początku Gwarancji15.10.2010 OPBK00F NREe2*2001/116*0345*13 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUCITROEN LINIA PRODUKTUC4 PICASSO TYP NADWOZIAKOMBI REKREACYJNE WYKOŃCZENIEWYSOKIE ŚREDNIE PLUS SILNIKDIESEL TURBO...
https://www.autodna.pl/vin/VF3LCBHZHGS12... Charakterystyki pojazdu Model 308 (T9) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 14416 89 1 0994 Data Początku Gwarancji 29.07.2016 Numer seryjny silnika 10 JBHR 0001264 NRE(homologacja) e2*2007/46*0405*12 P4A 9806776799 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU...
Można wykorzystać do tego celu gniazdo zapalniczki (jeżeli jest w nim prąd na postoju, tzn po wyłączeniu samochodu i wyjęciu kluczyka zapalniczka działa, bo różnie to w różnych samochodach jest). Mały akumulatorek podłączamy do gniazda zapalniczki i wtedy spokojnie możemy odłączyć akumulator samochodowy. Wymaga to zrobienia sobie specjalnego kabelka...
Witam jeżeli była by taka możliwość poprosiłbym o rozkodowanie nr VIN :VF3XS9HUCBZ010637 Tu masz; Charakterystyki pojazdu Model EXPERT 3 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 12518 U9 1 0166 Data Początku Gwarancji 19.09.2011 P4A 9655019299 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD UŻYTKOWY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU...
z zapiętym urządzeniem podtrzymującym pamięć. To ideał!
Jeśli mogę to poproszę o rozkodowanie VIN Peugeot 2008 VF3CUBHY6FY123964 Proszę; Model 2008 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 14189 88 2 0459 Data Początku Gwarancji 08.11.2015 NRE(homologacja) e2*2007/46*0070*24 P4A 9807590799 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 2008 TYP...
Z racji dość sporego wyposażenia w dodatkowe oprzyrządowanie (osobiście używam sporo dodatkowych odbiorników) polecam "pociągnąć" specjalnie do tego przygotowaną instalacje. Można się pokusić o akumulator pod trzymający. Kombinacje z zapalniczka gdy pobór sięga nawet 20A (lub nawet więcej) jest nie logiczny. Bardziej "ciasne" są gniazda zapalniczkowe,...
Zdecydowanie wystarczy to dać pod gniazdko zapalniczki i będzie ok. Wszędzie masz takie same napięcie czy to bezpośrednio na akumulatorze czy przez zapalniczke.
Co z obciążeniem małego akumulatora prądem 15A podczas ładowania? Czy mierzyłeś kiedykolwiek ładowanie takiego akumulatora z instalacji samochodowej? To może następne pytanie będzie nie o 15A, a o 150A - lub inną wysoką wartość, której też nie zaobserwujesz? Przy okazji: żarówka 10W/12V przy napięciu 3V (taka jest różnica między napięciem z alternatora,...
Witam Prosze o rozkodowanie nr VIN z gory uprzejmie dziekuje VF3XVRHKHBZ001653 Marki trzeba się domyśleć ? Proszę bardzo. Charakterystyki pojazdu Model EXPERT 3 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 12481 U9 1 0255 Data Początku Gwarancji 29.07.2011 Numer seryjny silnika 10 DYXA 4047391 P4A 9658471999 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD...
Witam wszystkich serdecznie. W moim autku przestał działać buzer tj. brzęczyk od świateł. Brzęczy sobie jak zapomnę wyłączyć światła. Rzecz w tym że podpięty pod akumulator działa, a w gnieździe niekoniecznie. Już doszedłem do tego że działa on od konkretnego napięcia (11,33 nie bzyczy, 11,77 już bzyczy). Przy podłączeniu pod akumulatora działa, w gnieździe...
Za darmo Peugeot 308 VF3LC9HCGES147365 MARKAPeugeot MODEL308 TYP NADWOZIAEstate LICZBA DRZWI5 LICZBA MIEJSC5 KLASA POJAZDUSAMOCHÓD KOMPAKTOWY TYP POJAZDUPOJAZD OSOBOWY lub Producent Peugeot Model 308 (T9) Rodzaj nadwozia Kombi Typ paliwa Diesel Kraj producenta Francja Kolor lakieru GRIS ALUMINIUM Próbka koloru lakieru Norma emisji spalin NORMA CZYSTOŚCI...
EXPERT 3 FURGON BLASZANY KRÓTKI H1 TYP 10 1.6 HDi 90 (DV6UTED4) BVM 5 ModelEXPERT 3 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)12518 U9 1 0166 Data Początku Gwarancji19.09.2011 P4A9655019299 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD UŻYTKOWY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTUEXPERT 3 TYP NADWOZIAFURGON BLASZANY KRÓTKI H1 TYP 10 WYKOŃCZENIEŚREDNI...
308 (T9) KOMBI 5DRZW 1.6 HDi 120 FAP (DV6FC) AUTOM SKRZ BIEGÓW 6 PRZEŁOŻEŃ TYPU STT Charakterystyki pojazdu Model308 (T9) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)14704 89 1 0889 Data Początku Gwarancji30.03.2017 NRE(homologacja)e2*2007/46*0405*13 P4A9806777099 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT...
Uruchomić czasem auto by doładować akumulator. Jakiej pojemności masz aktualnie zamontowany?
Czy na gnieździe zapalniczki jest napisane coś o maksymalnym obciążeniu? To że podłączysz rozgałęźnik bezpośrednio do akumulatora nic Ci nie da. Rozgałęźnik wytrzya 2A czy podłączysz do gniazda zapalniczki czy do akumulatora. Sprawdź może ile pobierają te urządzenia razem włączone. P.S. Zdania z dużych liter, bo jak mody znajdą to...
Xantix napisał: Wpinasz do gniazda zapalniczki i masz ładowanie kiedy chcesz. Czyli mam rozumieć ze potrzebuje podłączyć gniazdo zapalniczki pod akumulator, i do gniazda ładowarka samochodowa, tak? Domyślam się że pytasz o podłączenie z akumulatora żelowego, bo nie zawsze jest taka możliwość aby samochód stał odpowiednio blisko i telefon był pod ręką....
Na pewno nie na przewodzie 2x1mm2. Już z samej matematyki wychodzi, że 500W przy 12V to ponad 41A. Nie licząc strat na przetwornicy. Druga sprawa czy ta przetwornica ma pełny sinus ?
kokapetyl, ładuje przez gniazdo, ale z zewnętrznego źródła. Zwracam honor. Pewnie jeszcze się nie dobudziłem do końca. :wink:
najprosciej sprawdzisz to woltomierzem, chociaz w wiekszosci ( a moze we wszystkich ?) masa jest na obudowie
Jest to możliwe . Moja pompka pobiera średnio 6 amperów , co przy niedoładowanym i starym akumulatorze przy niskiej temperaturze może doprowadzić do rozładowania .
Jeśli we wkrętarce w środku są jakieś akumulatory to możesz be problemu podłączyć do gniazda zapalniczki.
Nie stosuje się obniżania napięcia ,można do akumulatora ale musi być zabezpieczone bezpiecznikiem. Na 24V musi być przetwornica 24/12V.P
taka ładowarka DC/DC załatwiła by temat? https://techtron.pl/p3006,ladowarka-dc-d...
W kamerze jest bardzo mały akumulator. Gniazdo zapalniczki na pewno odłączyło zasilanie po wyłączeniu samochodu? Wykonujecie uaktualnienia oprogramowania kamery?
przyciskiem 2-zakresowym Nie ma czegoś takiego. Takie coś jak piszesz (albo zasilanie z akumulatora albo z gniazda zapalniczki) najprościej zrobić na przełączniku trójpołożeniowym gdzie w pozycji środkowej silnik jest całkowicie odłączony od zasilania, w jednej skrajnej pozycji załączone jest napięcie z gniazda zapalniczki a w drugim skrajnym z akumulatora....
Witam, przychodzę z zapytaniem. Mam Seata Leona 1 i czy mogę podpiąć w kostkę oryginalnej zapalniczki rozgałęźnik gniazd? Czy jak to zostanie tak cały czas, to nie rozładuje to akumulatora?
Albo weź napięcie z oświetlenia wnętrza auta.
Po włożeniu modułu do silnika na stykach pojawi się mała rezystancja uzwojenia wirnika silnika i to jest dobrze. Pozostaje tylko na próbę podłączyć przewody do akumulatora, to znaczy do gniazda zapalniczki za pomocą wtyczki do tego gniazda, (albo do zasilacza o odpowiedniej wydajności), i sprawdzić czy silnik obraca.
Czajnik 12v ma wyjście na zapalniczkę samochodową, Wyjście na zapalniczkę? Czy ma po prostu wtyczkę jak do gniazda zapalniczki samochodowej? więc nie wiem jak to podłączyć do akumulatora, który ma po prostu klamy O, widzę że problemy u podstaw... Do akumulatora dołączasz przez bezpiecznik gniazdo jak do zapalniczki samochodowej, tyle że odpowiednio...
Oj tam trudno. Wystarczy akumulatorek od wkrętarki z napięciem w okolicy 12V lub w najgorszym przypadku zwykła bateria 9V typu 6F22 i sprawdzamy w sklepie. A przez internet jest możliwość zwrotu. Ale moja porada jest taka - jeśli nie zależy koledze na tej przetwornicy usb to polecałbym założyć zwykły wyłącznik odcinający od niej napięcie. Do tego dioda...
Pozytywny wynik mierzony przez gniazdo zapalniczki (napięcie) daje praktycznie gwarancje właściwego pomiaru Dodam jeszcze taki teoretyczny przypadek - masz skorodowane połączenia po drodze od akumulatora do gniazda zapalniczki, oraz uszkodzony regulator napięcia który daje zbyt wysokie napięcie ładowania. Podczas pomiaru w gnieździe zapalniczki pomiar...
W większości aut przy wymianie tego akumulatora,trzeba dać zasilanie przez gniazdo zapalniczki.
w gnieździe zapalniczki zazwyczaj jest 5V A nie 12V ?
Kolego pod kierownicą są jeszcze i koło akumulatora , w instrukcji od zwykłego mam że jest w puszce koło akumulatora.
Są zasilacze USB 5V - wtykane do gniazdka sieci 230V~, czy do gniazda zapalniczki w samochodzie (kiedyś coś takiego kupiłem: przy okazji pokazuje napięcie akumulatora, prąd pobierany z gniazd USB, temperaturę w samochodzie - więc bywa użyteczne). I są, choćby na Allegro, przetwornice step-down - wpisz w wyszukiwarkę Allegro step down 5V i przejrzyj,...
Bo przez gniazdo zapalniczki dochodzi dodatkowy niepewny styk, przekaźnik, zwykły bezpiecznik samochodowy oraz samo gniazdo, dlatego najlepiej ciągnąć przewód bezpośrednio z akumulatora. A przy tak długim odcinku przewodu warto jednak dać trochę grubszy. Jak masz już 4mm² to go zamontuj. Warto też wzmocnić masę między akumulatorem a karoserią.
Oczywiście. Zmierz napięcie na akumulatorze. Też będzie więcej niż 12V.
Tak, to jest poprawna instalacja. Najważniejsze to wykonać teraz pewne, mocne połączenia. Zaciskane lub lutowane. Co do bezpiecznika to będzie on umieszczony w granicach 10 do 15 cm od akumulatora. Bardzo dobrze. Ma on zabezpieczać cały przewód do gniazda.
przez chwilę pomiar napięcia 12V do 12.1V Czyli ok, nie widzę tu nic niepokojącego 0.35V 11.30 11.65V Czyli w normie w czasie jak obciążasz akumulator to napięcie na nim lekko "siada". A jak wiekowy jest akumulator?
Jeśli przewód wchodzi do kabiny pasażerskiej trzeba szukać wewnątrz jakiegoś akcesorium - może to być niestety cokolwiek co wymagało zasilania - dodatkowe gniazdo zapalniczki, zasilanie CB itp.
Czy chcesz podłączyć laptopa do akumulatora (gniazdo zapalniczki), czy chcesz użyć programu diagnostycznego. Z twego pytania nic nie wynika. Pozdr.
Z gniazda zapalniczki to zapomnij. Z zacisków akumulatora bezpośrednio - może i by się na chwilę udało, szczególnie na odpalonym silniku.
Witam, mam pytanie: Czy tego typu prostownik można podłączyć w celu ładowania akumulatora do gniazda zapalniczki np. do Fabii (stałe zasilanie w gnieździe jest,amperaż też jest odpowiedni )? Czy są jeszcze jakieś przeciwwskazania techniczne - nie jestem elektronikiem. Napiszcze coś na ten temat. Pozdrawiam.
A gniazdo zapalniczki nie jest przypadkiem odłączane stacyjką?
Jeśli układ jest zasilany z gniazda zapalniczki to po przeniesieniu go do komory bagażnika możesz spokojnie zasilać go z "małego" akumulatora żelowego na napięcie 12V. Można również wykorzystać już istniejące oświetlenie bagażnika i podłączyć się bezpośrednio pod istniejącą już żarówkę.
Jakiego znów prądu? 12-14 w samochodzie ich nie uszkodzi. Miałem na myśli to, że pomiar woltomierzem wtyki od radia może być mylący (np. niby minus nie musi być faktycznie masą). Dlatego proponowałem próbne podłączenie bezpośrednio pod akumulator. A od właściwego podłączenia w autku jest - jak wspomniałem - gniazdo zapalniczki, wystarczy nabyć wtyczkę.
Kontunując wypowiedź kolegi, proponuję pociągnięcie nowych przewodów do zapalniczki od bezpieczników. Na pokrywie bezpieczników będzie opisane na pewno gniazdo które jest przeznaczone do zapalniczki i wielkość prądowa bezpiecznika. Czasami w okolicach miejsca na zapalniczkę przewody są już pociągnięte (sprawdź pod tapicerką). Nie zalecam podpinania...
miałem na myśli rozgałęzienie + i -, które idą do gniazda zapalniczki i dodanie tej ładowarki równolegle O! teraz jasne. Jak nie palisz, to może rozważyć zrezytgnowanie z zapalniczki i wykorzystanie otworu pod twój zakup? Zazwyczaj średnica jest zbliżona. Jeżeli chodzi o uwagę techniczną: jeżeli zapalniczka ma stałe zasilanie, to możesz mież problem...
Woltomierz wpiąć do gniazda zapalniczki i przyjrzeć się wskazaniom.
Chciałbym zamontować w kabinie dodatkowy akumulator 100Ah. Będzie on używany podczas gdy silnik samochodu będzie wyłączony. W trakcie jazdy chcę ładować akumulator bezpośrednio z gniazda zapalniczki. Na przewodzie ładującym potrzebuję zamontować "urządzenie" , które ograniczy przepływ prądu tak aby nie uszkodzić instalacji oraz nie spalić bezpiecznika...
W większości współczesnych samochodów gniazdo zapalniczki nie działa przy rozruchu. Podłącz bezpośrednio naładują się podczas jazdy.
Może opisz, jak ma wyglądać działanie - czy włączenie, to połączenie +gniazda zapalniczki z +akumulatora, co ma spowodować włączenie, co ma spowodować wyłączenie?
Gniazdo zapalniczki na dłuższy czas może się grzać przy 6 Amperach ale pod akumulator 6A *12V=72 Waty możesz spokojnie podłączyć.
Ale chciałbym przywrócić to do oryginału, bo na pewno oryginalnie tak nie było. Czytałem, że po zmostkowaniu radio potrafi kraść prąd i rozładowywać akumulator. Gniazdo zapalniczki też daje zasilanie tylko w pozycji parkingowej, na zapłonie już nie.
Przetwornica z podłączonym tym czymś pobierze ponad 10A. Jedyne rozsądne rozwiązanie to przytoczone powyżej z oddzielnym kablem do akumulatora.
No pewnie, że jest. Zasilanie możesz podłączyć przez przełącznik. środkowy styk do radia, skrajne styki - jeden do instalacji samochodu, drugi do dodatkowego akumulatora. Pojawi się kłopot z ładowaniem dodatkowego akumulatora. Dlatego proponuję użyć szlachetnej sztuki walki "uciekaido" i uciec od problemów wykorzystując posiadany przełącznik. Tym razem...
W proponowanej 'elektrowni' zasilanie z gniazda zapalniczki czyli 12V i 3A w godzinę doładuje akumulator wewnętrzny 75Ah o niecałe 3Ah. Zużycie mojego rejestratora na tej 'elektrowni' byłoby około 0,9Ah na dobę. Jak to będzie u ciebie to musisz zmierzyć zużycie energii twojego rejestratora.
Oczywiście, że można tak podłączyć ponieważ napięcia są na podobnym poziomie. Proponuję jednak dodatkowo zastosować na zasilaniu dodatkowy bezpiecznik. Rozumiem, że podłączenie realizowane będzie pod gniazdo zapalniczki ?
Reasumując: moim zdaniem pomiar stanu akumulatora przez gniazdo zapalniczki jest obarczony zbyt dużym błędem, aby taki pomiar traktować jako wiarygodny.
Witam. Może to nie jest najlepsze rozwiązanie ale możesz wziąć zasilanie z kostki radia, tylko sprawdź który kabel jest który bo jeden jest bezpośrednio przez bezpiecznik z akumulatora a drugi ze stacyjki.
Przetwornica zaopatrzona jest z reguły we wtyk do gniazda zapalniczki samochodowej. Pamiętaj że pobiera ona sporo prądu i zbytnio obciążając możesz doprowadzić do rozładowania akumulatora.
Miernik w gnieździe zapalniczki też daje informacje o stanie akumulatora. Kwestia interpretacji wyników. Od kilku lat używam wskaźnika napięcia osadzonego w gnieździe zapalniczki i mam wystarczająco dobry obraz stanu akumulatora. Przecież to napisałem. Gniazdo zapalniczki wyłącza się przy rozruchu,i stanu na rozruchu nie widać.
a tym bardziej z auta jest niedopuszczalne poczytaj w sieci o tych akumulatorach. Jak najbardziej dopuszczalne, tylko nie przez proste połączenie z gniazdem zapalniczki. Ładujemy do napięcia poniżej 14V (13,5 do 13,8) http://www.cyfronika.com.pl/zelowe_instr...
Problem rozwiązany. Przeciągnąłem nowy kabel 4mm2 od akumulatora do gniazda zapalniczki. Trochę zabawy było, ale efekt osiągnięty. Dzięki wszystkim za pomoc. Temat zamykam.
Da się to w jakiś sposób obejść Owszem, ale wymagało by to sporej ingerencji w oryginalna instalację pojazdu. czy byłoby bardzo niewskazanym ewentualne zostawianie sprzętu w takich gniazdkach ze stałym dopływem prądu? Bez dramatów - to ma tak znikomy pobór prądu, że wpływ na rozładowanie akumulatora był by widoczny po dwóch tygodniach bezczynnosci...
To nic innego jak zwykła wtyczka do zapalniczki z gniazdem na wtyczkę z ładowarki. Biorąc pod uwagę jakość niektórych gniazd do zapalniczki to mniej ryzykowne są żabki podpięte bezpośrednio do akumulatora. Dodatkowo dochodzi jakość przewodów do gniazda zapalniczki. Jak się nie mylę to w niektórych autach zapalniczka jest po zapłonie więc ładowanie przez...
Żeby zdemontować gniazdo, w większości przypadków wystarczy wystarczy włożyć palec do środka gniazda. Następnie należy z wyczuciem nacisnąć znajdujący się tam zatrzask i delikatnie wysunąć gniazdo. Przewody są podłączone za pomocą konektorów lub kostki, które należ rozpiąć. Oczywiście zarówno demontaż starego gniazda jak i montaż nowego należy wykonać...
Czy kompresor działa z gniazda zapalniczki czy z wbudowanego akumulatora?
Znowu jakie kombinację bez sensu. Przetwornica 230V nie potrzebna. Zabiera tylko energię. Jest całkowicie bez sensu. Reszta też. Tani akumulator AGM 100Ah do głębokie rozładowania to jakieś 800zł. Dobry dwa razy tyle. Są telewizory na 12V/24V. A nawet zwykłe dzisiejsze LED. Maj w środku przetwornicę dające potrzebna mu do pracy napięcia. Jest ich parę....
W samochodzie do ładowania akumulatora żelowego z gniazda zapalniczki. A i dodam ze sygnałem ze wzmacniacza sterowałbym jakimś tranzystorem, który by ten akumulator ładował.
Nie rozładuje rozruch jeżeli w odpowienie miejsce wstawimy zwykłą diodę prostowniczą w odpowiednim kierunku. To akurat też wiem. Zasilanie gniazda zapalniczki przez diodę to taki sobie pomysł bo problem z prądem diody(min 30 -40A), radiator odizolowany od masy itp. Są obwody nie odłączane w momencie rozruchu auta i takich należy poszukać.Jeżeli prąd...
Zmierz prąd jaki pobiera urządzenie. Środkowy bolec przez amperomierz do plusa akumulatora a zewnętrzna część do masy i będzie wszystko jasne. Jak jest kiepsko zrobione to może jakiś prąd brać. Akumulator potrafi rozładować nawet 5-co watowa żarówka jeśli będzie włączona przez kilka dni. U mnie jest lepiej bo w jednym gniazku mam prąd dopiero po zapłonie...
Użyj ładowarki akumulatorowej, jeżeli jest to urządzenie ładowane przez USB (5V) nawet wykonanie nie jest trudne, gniazdo zapalniczki, kabel, stabilizator 5V i wtyk miniusb.
Witajcie. Przychodzę z pytaniem początkującego. W swoim samochodzie nie miałem poprowadzonej poprawnie instalacji do gniazda zapalniczki i postanowiłem to zmienić. Sprawa puszczenia kabli w komorze silnika jest rozwiązana w następujący sposób: dwa przewody 4mm^2 idą sobie szczęśliwie w rurkach "peszel" z dala od silnika (w dedykowanych przepustach)...
Tu byl poprzedni przypadek z "wadą fabryczną akumulatora" http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic30... W tym przypadku przyczyną automatycznego załączenia Recond był sposob podłączenia. Obciążony akumulator i poprzez gniazdo zapalniczki.
Jak pochodzisz po bazarkach to u ruskich można kupić zapalniczkę samochodową ze wskażnikiem diodowym stanu ładowania akumulatora. Wkladasz w gniazdo zapalniczki i jesteś cały czas informowany o ładowaniu a na postoju o stanie akumulatora.
Woltomierz podłączałem w dwóch miejscach i w obu takie same wskazanie bezpośrednio za wyłącznikiem głównym przy akumulatorach oraz w kabinie w gnieździe zapalniczki
Podłącz najlepiej pod akumulator. Jaki bezpiecznik masz pod zapalniczką ? Podłączając pod zapalniczkę możesz wywołać palenie się bezpiecznika , jeśli coś podepniesz dodatkowo pod gniazdo.. Nie wskazane.. Miernik ustaw na amperomierz i podłącz między instalacje a radio i zmierz prąd.
Wykorzystaj akumulator samochodowy, np. gniazdo zapalniczki.
Dobrą przetwornicę to podłącza się bez pośrednio pod akumulator. Gniazdo zapalniczki ma za małą wydajność prądową. Przetwornica : Nr aukcji Alle-drogo: 1040376794. Co do akumulatora to im więcej Ah tym lepiej dla Ciebie (dłuższa praca). Ładować możesz w domu prostownikiem. Ewentualnie kupujesz grube kable 50mm2 , prowadzisz te je od akumulatora do bagażnika....
Pomiar napięcia akumulatora/gniazdo zapalniczki/. Jeżeli po dłuższej jeżdzie napięcie aku na biegu jałowym gwałtownie spada, świadczy to o złym aku. Też bym proponował podmianę na chwilę. Jeżeli chodzi o procesy, /DPF/ to kierowcy jężdżcy tylko po mieście nie wypalali filtra, w konsekwencji paliwo szło do oleju. Nie było informacji, że należy przepalić...
Ale chyba najlepiej będzie jak dam osobne kable od akumulatora do gniazda zapalniczki. Położę 4mm2 wtedy nie powinno być dużego spadku napięcia.
Pewnie to głupie pytanie Czy ktoś kiedyś trafił taką ładowarkę USB do gniazdka zapalniczki która się aktywuje po odpaleniu silnika (szczególnie włączała by ładowanie). Sprawa jest prosta aby nie ładowała czegoś co ma podłączone w czasie gdy silnik jest OFF. (chodzi aby nie rozładowywała akumulatora).
Bez problemu można domontować hermetyczne gniazdo zapalniczki, w ostateczności to SAE jednak raczej jest mniej uniwersalne dla prostownika/ woltomierza.. Trzeba by tylko wybrać dogodne miejsce na jego montaż, podpiąć bezpośrednio pod akumulator po bezpieczniku 10A i gotowe.
gniazdo zapalniczka akumulator gniazdo zapalniczka zapalniczka gniazdo
alarm master podłączyć radio samochodowe przyciski blaupunkt pulsuje dioda
nauczanie atego nauczanie atego
Co słyszy numer zablokowany podczas dzwonienia? Kierownica Logitech G920 nie jest wykrywana przez PC