Ja by się cieszył mimo wszystko
Mam dziwne wrażenie, że problem tkwi w akumulatorze.
Na rozrusznik.
Wypalona skrzynka na akumulatorze.
Tak, napięcie akumulatora.
Wtyczki od czego ? Wszystkie wokół silnika. ( kostki połączeniowe ). Ruszyłem masę akumulator - karoseria i bezpieczniki na akumulatorze.
Kostka stacyjki albo uszkodzony przekaźnik linii 75x Prędzej wypalona skrzynka bezpieczników na akumulatorze.
Na bank masz do wymiany akumulator
Sprawdź czy nie poluzowała się wtyczka od ABS, która umieszczona jest na metalowej szynie na akumulatorze.
Witam. Moim zdaniem należy się dokładnie przyjrzeć rozrusznikowi. Dobrze umyć (spirytusem) stojan, sprawdzić stan uzwojeń i izolacji. Mam nadzieję, że pasek klinowy jest odpowiednio naciągnięty. W długo eksploatowanych pojazdach koła pasowe też się zużywają, a to też nie poprawia ładowania. Pozdrawiam.
Co ma wspólnego alternator z zapalaniem jak auto czasami ma problemy z odpalaniem i to zapewnie nie od niedoładowanego akumulatora.
Nie można. Trzeba go ładować specjalnym prostownikiem który odcina napięcie po osiągnięciu pewnego poziomu. Jak będziesz ładował zwykłym to albo będziesz miał dużo sprzątania, albo dostaniesz nim w twarz, zależy czy będziesz akurat w tym samym pomieszczeniu gdzie się będzie ładował, czy nie.
Plan na weekend jest taki żeby spróbować podpiąć świeżo naładowany prostownikiem akumulator i zobaczyć czy 1) odpali i 2) co wskaże multimetr. Spróbuj zapiąć żarówkę od świateł głównych na tym akumulatorze. Jeśli poświeci przynajmniej godzinę, to jest szansa, że akumulator jeszcze się do czegoś nadaje. Po tej próbie doładuj jeszcze akumulator.
Zdemontuj najpierw ten dokładany immobilizer Prawdopodobnie jest zasilany z oswietlenia wnętrza
Już się spotkałem z tym że się wysypał bordnetz (brak świateł w środku , kierunków, wycieraczek, klaksonu itp) Wystarczyło odłączyć i podłączyć akumulator.
Poprawić masy i zasilanie idące na rozrusznik, Wyczyścić klemy, jeśli nie pomaga, możliwe uszkodzenie akumulatora wewnątrz.Sprawdzić na drugim akumulatorze.
Naładuj akumulator.
ciagniesz kabel + z akumulatora (dosc gruby) do gniazda +, mase podpinasz pod blache, badz tez prowadzisz a aku. prowadzisz przewood 2 x 2 RCA pomiwdzy radio a wzmak (pod low inut podlaczasz), potem glosniki i przewod remote z radia do gniazda remote na wzmaku do robienia calej operacji lepiej odlacz akumulator ;)
Sprawdź skrzynkę bezpieczników na akumulatorze - najprawdopodobniej masz tam wypalone i spadki napięcia.
Proponuję dodać drugą masę między alternatorem , a nadwoziem , a nawet na (- ) akumulatora . Kabel zamocowany do korpusu alternatora i klemy (-) .Pozdrawiam P.S. Dobrze byłoby też ruszyć nakrętki na kablu (+)na alternatorze , oraz na bezpieczniku bodajże 110A na akumulatorze .
Temat już kiedyś był poruszany, można śmiało dać większy akumulator, niedoładowanie występuje tylko wtedy gdy masz ujemny bilans energetyczny, czyli gdy często korzystasz z prądu (muzyka, częste odpalanie auta na krótkie odcinki drogi itp.) a nie jeździsz na dłuższe odcinki trasy. Nadmienię tylko że w ciągnikach rolniczych są akumulatory o pojemności...
Jesli jest to pod akumulatorem.
Powinieneś mieć zamontowany akumulator około 60Ah.
Zacznij od bezpieczników na akumulatorze.
Mam prostszy sposób sprawdzania rozładowywania akumulatorka a polega on na rozpięciu klemy i wstawieniu w obwód zwykłej próbówki 12v i w momęcie kiedy ona świeci coś bierze ci prąd jak nie świeci to nic nie bierze, tylko padł żywot akumulatora. Dodano po 3 A najpierw zastanów się co robiłeś przy samochodzie może coś wcześniej tworzyłeś i coś poszło...
Aż tak prosty to on nie jest, wiatraki zasila moduł pod akumulatorem.
Po pierwsze naładuj lub kup nowy akumulator.
Sprawdzisz jak zmienisz bezpiecznik ale według mnie to było przyczyną że nie było ładowania .W poniedziałek dasz znać jakie jest ładowanie na akumulatorze .
Odpalił bez problemu gdy dałem tam napięcie prosto z akumulatora
Zmierz prąd poboru na zamknietym aucie. I zmierz akumulator wyjety z auta po paru dniach.
Sprawdź czy sygnał jest podawany na cewki. Do tego nie trzeba oscyloskopu. Fałszywe błędy mogą powodować zbyt niskie lub zbyt wysokie napięcie akumulatora.
Sam przecież napisałeś co go boli. Masy brak. Idzie przewodem z klemy akumulatora.
od strony kierownicy jest uszczelka gdzies w okolicach sprzegla podobnie jak w wiekszosci vw musisz sie wykazac dobrym sprytem zeby go przecisnac:) ale mozesz pojsc na latwizne wywiercajac otwoR:)
Kontroler to zostaw w spokoju ,bo poza datą i numerem to nic tam nie zobaczysz.No chyba że obrobione śrubki.Powinien być na tunelu,na prawo od pedału gazu.Sprawdź np daty na pasach.I nie grzeb tam przy podłączonym akumulatorze.
Jeśli alternator nie wyrobi z ładowaniem akumulatora to cała operacja traci sens ponieważ lepszy mniejszy naładowany akumulator, niż większy, ale nie doładowany. Pozdrawiam Stary mit ale będę go prostował, dopóki nie przekonam nieprzekonanych :) Naładować musisz tyle ile wyładowałeś (praktycznie więcej, uwzględniając sprawność ładowania) Nie ma znaczenia...
Czy poprzez te włączenie silnika przy odpiętym plusie na alternatorze coś się stało skoro wartości te są takie same co były przed odpięciem? Nikt tu wróżką nie jest. Proszę o jakieś porady, bo nie wiem co teraz zrobić... Sprawdzić alternator i wymienić akumulator.
Czujnik położenia wału lub gubi prąd to bym na początek sprawdził i dokładne sprawdzenie bezpieczników na akumulatorze
Czy jeśli auto jeździ na krótkich trasach to lepiej kupić taki o mniejszej pojemności, żeby się naładował czy raczej lepiej dbać i samemu ładować np. raz w tygodniu? Sam się naładuje jeżeli sprawna instalacja. :| Uważasz że jeżeli kręcisz rozrusznikiem z akumulatora o mniejszej pojemności to mniej prądu zużyjesz? Ile akumulator stracił przy rozruchu...
Montażem głośników? Jakoś chyba nie mogę zrozumieć o co tak naprawdę Tobie chodzi. najpierw piszesz o radiu, zaraz później o głośnikach. W aucie masz iso, radio wyciągasz po zdjęciu 2 osłonek w dole radia po bokach. Starczy właściwie mały wkrętak ale trzeba mocno odgiąć bo te blaszki naprawdę mocno trzymaja.
Ładowanie prawidłowe 13,4V. Ładowanie nieprawidłowe . Jak to z tym jest, czy montując te korki i uzupełniając w razie potrzeby wodę destylowana przedłużę żywotność akumulatora czy to tylko mit? Mit...
Szukaj pod akumulatorem zgniłej wiązki.
Jeśli zaraz po zgaszeniu spada do 11 V to jedno ogniwo padło.
Witam ponownie. 1. Mam pytanko odnośnie mojego golfa jak w tytule, akumulator kupiłem dokładnie 4.11.2009 roku i już po raz drugi w mroźne dni mówię o temp. -10-16 'C nie chce mi odpalić, czy to możliwe już że akumulator jest trup, czy może jest w czymś innym przyczyna, trochę może ciężko kręci jak jest zimny bo jak już kawałek przejadę to jest ok....
Bezpieczniki na akumulatorze, a najszybciej ta cała puszka jest wypalona.
Dokładnie. Masz to w większości instrukcji. Postój dłuższy niż miesiąc z odłączonym akumulatorem
Uszkodzony przewód od akumulatora
Bezpiecznik od wentylatora jest na akumulatorze
Odłącz akumulator włącz zapłon na godzinę, wyłącz zapłon, załącz akumulator, zrób adaptację, będzie Pan zadowolony.
Jak się odpina akumulator przy spawaniu to jest znacznie większa szansa że się elektronikę uwali. Jedynie sam akumulator to uchroni.
Po dołączeniu akumulatora w Golfie Jak to rozumieć? Silnik był uruchamiany przez dołączenie drugiego akumulatora ? Musisz wymontować to radio i sprawdzić czy w kostce zasilania radia jest stale napięcie +12V na pinach 15 i 16 ("UB+" i "SAFE"). Mając wymontowane radio możesz podłączyć je na stole, do zasilacza +12V / 3A (pin 15 i pin 16) oraz minus...
12,05 na światłach nie jest źle ale 9,38 przy kręcącym rozruszniku to zbyt mało. Różne źródła podają jako dolną granicę od 9,5 do 10 V przy rozruchu zimnego silnika. Wygląda, że nie masz zwarcia celi ale jedna lub kilka cel mogą być silnie zasiarczone i mają bardzo niską pojemność. Dodano po 4 ze światłami i włączonym zapłonem 9,38 Nie odpala się zimnego...
Czy wyciągnięcie kluczyka ze stacyjki wprowadza radio w uśpienie? Jeśli nie - zadaj sobie trud i przeczytaj instrukcję montażu; wtedy będzie w porządku.
Jeżeli potrafisz wypiąć poduchę w kierownicy to sprawdzisz sam czy to jest atrapa czy poducha. Jak to zrobi możesz zobaczyć filmik zapewne na YouTube, tam chłopaki się chwalą jak to robić . Drugi sposób to podłączyć go pod kompa i ci wszystko powie program co i jak.Uwaga przy wypinaniu poduchy pamiętaj odłącz akumulator .
Podmień akumulator.
mozliwe ze nie ma kabelka tak jak napisał kolega powyzej ,ale ja bym sie czepił innego jeszcze kabelka który ma za zadanie pomiar napięcia między alternatorem a akumulatorem. Jezeli z altrnatorem jest cos nie tak to pojawia sie spadek napięcia na zarówce .jest to szeregowe połączenie z regulatora napięcia przez zarówke do plusa akumulatora .
Demontaż osłony pod silnikiem,zasilanie:+ na najgrubszy przewód w rozruszniku,- na karoserie.
Naładowanie akumulatora.
W samochodzie urządzenia elektryczne podczas pracy silnika zasila alternator, nie akumulator.
Witam. Nic dodać nic ująć, ładowanie za duże, jak wspomnieli koledzy powinno się zawirać w przedziale 14,0 - max 14,8 V. Powodów też może być kilka. Najpierw spróbuj drugim miernikiem, jak wspomniał kolega, sprawdź jakie napięcie wychodzi bezpośrednio na styku alternatora a jakie jest na akumulatorze. 5 lat , przy takich trasach , akumulator pewnie...
Witam,pozyczylem od znajomego prostownik taki,jak w zalaczniku, i chcialbym nim naladowac akumulator z dieselowskiego golfa 75aH, pytanko, czy przelaczyc na 12v czy na 24 i ile go ladowac czasu? Dodam tylko ze przy czerwonym przelaczniku tam gdzie jest on jest 12v a off 24v Tak 12 V i ok 12 godz
Niekoniecznie nowy, może być używany byleby sprawny. Popytaj się okolicznych elektromechaników może taki mają.
Idąc śladem porad poprzednich poradzę aby sprawdzić ciśnienie w kołach. A poważnie to masz widoczny objaw braku energii na cewce zapłonowej podczas pracy rozrusznika. Mimo wszystko sprawdzałbym połączenia mas. A więc akumulator, nadwozie, silnik. Może być zasilanie przy stacyjce i tutaj dla wyrobienia poglądu proponuję na krótko przed próbą uruchamiania...
Sprawdzić połączenia masowe, silnik, karoseria akumulator. Sprawdzić napięcie akumulatora. Sprawdzić bezpieczniki koło akumulatora.
Między akumulatorem a gniazdem zapalniczki jest tylko bezpiecznik, żadnej elektroniki. Pomysł sprawdzony od ok. 20 lat, stosowałem go w kilku samochodach. Uwaga do schematu, który Ci podałem: elementem regulacyjnym jest tyrystor (nie triak!), trzeba zastosować taki, który dopuszcza prąd roboczy conajmniej 5A. Może się okazać, że trzeba mu dać jakiś...
Pytanie czy odłączony masz pin od styku A5? Bo jak nie to obwód się zamyka przez radio i przez żółtą kostkę gdzie jest sterowanie tego zestawu DSP.
Cześć, bez hejtu tylko proszę! Mam dwa samochody Seicento 900 Golf 4 1.6 benzyna. W Golfie w tamtym roku wymieniłem na zimę akumulator na NOWY - dokładnie rok ma ten NOWY akumulator jest tam 55AH oraz 480A. Golf poszedł w tamtym tygodniu na złom, a akumulator zabrałem ze sobą do domu ze względu, że był roczny więc dałem inny do golfa. I ten Akumulator...
Bezpieczniki na akumulatorze
Witam, ja kilka dni temu do golfa ll 1.8 z gazem zakupiłem Akumulator WESTA FORSE eeAh, 220zł 510 prąd rozruchowy, klepią to na Ukrainie, opinie na necie - tanie a dobre, wcześniej miałem centre "bezobsługowa" i wytrzymała mi 3 lata.
Jakie błedy w skrzyni?? Sprawdż wiązkę pod akumulatorem.
Jesli chodzi o sam komputer to nie ma znaczenia, w tej kolejnosci chodzi tylko o to ze jak przykrecasz lub odkrecasz kleme to jakbys zaczał odkrecać od plusowej to jak zetkniesz klucz do masy (do błotnika, osprzetu silnika czy co tam masz w poblizu aku) to zrobisz zwarcie, mi tak sie kiedys przytrafiło, od tamtej pory stosuje ta kolejnosc: zdejmowanie...
Wymagana jest korekta dawki rozruchowej. Każdy kto potrafi Vagiem się posługiwać zrobi to. Ewentualnie sprawdź stan akumulatora oraz ładowania.
Wystarczyło wymienić akumulator
Zasilanie na elektrozawór pompy i rozrusznik, jak masz alternator, to przynajmniej B+ do akumulatora.
Często lubi pękać bezpiecznik w formie blaszki na akumulatorze. Powiedz, widziałeś ty kiedy Passata B5 i akumulator a na nim bezpieczniki do ABS, bo ja nie Za to widziałem na przykład Golfa 4 i bezpieczniki na akumulatorze
Jako ze nie mam schematu to się dopytam, czy bezpiecznik od klimy to tylko nr 16 czy jeszcze gdzieś są jakieś zabezpieczenia i czy ten sterownik klimy to ten moduł pod akumulatorem?
Na akumulatorze masz zestaw bezpieczników, zobacz czy na pracującym coś się tak nie grzeje.
Witam jaki akumulator do golfa III GTI 2,0
Po jakim czasie padł Ci aku? Kupiłem równo 4 letniego golfa z oryginalnym jeszcze aku i totalny śmieć. Przez problemy z akumulatorem wywaliło milion blędów.
Napięcie spoczynkowe 12,8V, to ma w pełni naładowany akumulator. A więc taki, w którym napięcie w trakcie ładowania doszło do 15,6 - 16,2V. Alternator nie ładuje akumulatora do końca. 14,4V, to nie jest w pełni naładowany akumulator.
Zasilanie na silniku jest? Masa jaki ma spadek napięcia w stosunku do ujemnej klemy akumulatora?
poczekaj cierpliwie 1h na włączonym radiu ;) zapłon w aucie włączony
Z Varta nie mam doświadczenia. Nie spotkałem w swoim aucie nigdy, ani nie przypominam sobie żeby kolega któryś coś wspominał. A inne pytanie... Czy próbowałeś swoją Centrę doładować porządnie z zewnątrz? Może używasz więcej prądu Niz go produkujesz? Dużo też dokładnej opcji było. Badales może prąd spoczynkowy w autku po uśpieniu wszystkich modułów?
Witam, mam pytanie jaki akumulator najlepiej kupić do golfa 3 z silnikiem 1.4? Wspomnę tylko, że sprzęt car audio również się w nim znajduje. Dzięki za odpowiedź.
Sprawdź czy masz ładowanie akumulatora.
Silnik nie pracuje jak powinien, bo nie chce odpalać. Po odpaleniu już chodzi dobrze. I tu nie chodzi o pół obrotu wału, bo przecież to by nie przeszkadzało tylko kilkanaście obrotów. To przecież jest morderstwo dla akumulatora.
Zamykam temat. Wysypało się oprogramowanie zegarów przy próbie odpalenia na słabym akumulatorze.
Sprawdź przewody masowe lub poprowadź nowe akumulator-silnik akumulator-karoseria sprawdź klemy naładuje pożądane akumulator
czego to może być objaw? - usterka alternatora, - usterka instalacji elektrycznej alternatora, - uszkodzone klemy (zaciski) akumulatora, - korozja skrzynki "głównych" bezpieczników, - usterka punktów podłączenia masy silnika, akumulatora, ...
Naładuj akumulator
Należy przedewszystkim doprowadzić elektrykę samochodu do porządku, tak by nic nie "wariowało". Prąd upływu na postoju ma być jak najniższy 20-30mA, a napięcie po uruchomieniu mierzone na słupkach akumulatora 13,8V-14,5V.
Miałem kiedyś taki przypadek (uszkodzona stacyjka),spróbuj odpalić na krótko(włącz zapłon a impuls podaj bezpośrednio do rozrusznika).Oczywiście akumulator i rozrusznik sprawne.
Miernik nastawiony na Ampery ,wpięty pomiędzy klemę a zacisk akumulatora. Odłącz alternator i musi spaść,jak nie to wina czego innego.
Sprawdzałeś akumulator?
Na akumulatorze
Chce podciągnąć kable do radia prosto z akumulatora, gdyż są całe przepalone co powoduje zwarcie. Więc je wymień. Nie ma sensu ciągnąć nowej wiązki od samego akumulatora.
prawdopodobnie kostka stacyjki ,albo sama stacyjka uszkodzona.
Zmierz ciśnienie w cylindrach, bardzo możliwe że masz podgięte zawory. No i ustaw rozrząd na blokady, pompa to nie wszystko, trzeba jeszcze wałek ustawić. Sprawdź obroty rozrusznika oraz akumulator.
Jak otworzyć auto bez uszkodzeń? Dostać się od spodu do rozrusznika/alternatora i podać zasilanie.
Pobór pradu 80 mA na uśpionym silniku , to na golfa 2 za dużo , ale to nie jest jedyna przyczyną doładowania akumulatora. Krotkie trasy ,jazda w ruchu miejskim , pojemność akumulatora.
Bezpiecznik znajduje się w skrzynce na akumulatorze.
zegary golfa golfa nawigacja golfa tarcze golfa
naprawi konwerter czujnik dolot powietrza skoda reset czipa epson
regulator napiecia candy cb86t
Filtr kubkowy p.cz. AM 3D10A-15 - zastosowanie i działanie Jak poprawić ostrość projektora: praktyczne porady