Funkcja która automatycznie wyłącza silnik podczas postoju jest niedostępna, po ideogramie można się domyślać że przez kiepską kondycję akumulatora.
Padł akumulator.
Zwarcie w instalacji, lub jakaś masa ma zły kontakt. Do przeglądu połączenia elektryczne, ale nie tylko te na akumulatorze.
Nie wiem który masz rok cbr ale przeważnie jest tam zapłon DC CDI potrzebujący akumulatora.
Tu się nie ma nad czym upewniac.
Jedyne co można przypuszczać to zgnita instalacja elektryczna. Zwróciłbym na połączenia masowe między silnikiem, modułem, akumulatorem i resztą instalacji. Dobrze jakbyś podał kod ramy lub ew. kod silnika. Niektóre Hondy miały nietypowe rozwiązania modułów, inne np. nietypowe akumulatory a w pobliżu moduł i wiązka instalacji. Pamiętam jak w jednym egzemplarzu...
Wymieniłem akumulator
Czy rozwiązałeś problem, co rozładowywało akumulator?
Przedziwna kombinacja. Daj jeden, ale większy akumulator.
Kręcenie regulatorem jasności coś daje?
A może akumulator ?
Cześć. Oprócz wymienionych przez Ciebie narzędzi, konieczny będzie jeszcze akumulator. Bez niego alternator się nie wzbudzi. Podłączenie: Oczywiście minus akumulatora do obudowy alternatora, a plus do śruby prądowej na alternatorze. W kostce IG do plusa akumulatora L do żarówki, a drugi koniec żarówki do plusa akumulatora. Wiertarka na maksa i wtedy...
Napisz jakie elementy z instalacji masz a których nie. Przede wszystkim czy jest oryginalne okablowanie wraz z wtyczkami i złączami, moduł C.D.I., stacyjka oraz wyłącznik silnika (Switch Engine Stop). Wtedy na tej podstawie, w wolnej chwili. Narysuję schemat i opiszę co i jak podłączyć w wersji minimalnej. Czyli bez regulatora napięcia i akumulatora.
może sie komus przyda :)
prawdopodobnie padł regulator napięcia
Najlepiej zmierzyć jakie faktyczne jest napięcie na poszczególnych zakresach. W moim zasilaczu o takich samych zakresach, na zakresie 9V jest 15.1V, a na zakresie 12V jest 19V. Więc gdyby były podobne to na zakresie można spokojnie ładować, bez obawy przeładowania, ale ładowanie będzie długie. Można to przyspieszyć ładując pod kontrolą (pomiar stały...
Jaka wersja silnika? Nie ma znaczenia, wszystkie wersje mają regulator napięcia sterowany z ECM a głównym elementem sterującym ładowaniem jest czujnik ELD (mierzy pobór prądu przez auto) w module obok akumulatora. Jeśli ci migają dzienne to wyjściem jest zasilenie ich z plusa po zapłonie. Może być, że czujnik ELD zaczyna świrować jeśli tak się stanie...
Dokręć klemy na akumulatorze.
Oba akumulatory "zdrowe" tylko jak dłużej postoi motor to alarm potrafi rozładować akumulator.
Jak jesteś coś do przodu z tematem to mnie cieszy . Panowie dbajcie o swoje akumulatory :) :)
Witam przychodzę z problemem. Honda hm 50/70 2006 po jeździe w deszczu zaczęła przerywac. Nie jest to związane z układem paliwowym bo próbowałem kilka gaźników. Motor pracuje dobrze ale po dodaniu gazu pluje, strzela, przerywa i od czasu do czasu się wkręci na obroty. Zachowuje się jakby po dodaniu gazu odcinało iskre. Zmieniłem swiece i fajke i jest...
Napięcie było mierzone na słupkach biegunów akumulatora?
To teraz sobie kup nowy akumulator.
Winny może być bendiks w rozruszniku, lub słaby akumulator.
Ile lat ma ten akumulator?
25 mm² , jak w kablach rozruchowych Tak kupować miedź Tak podłączyć to na akumulatorze w bagażniku klemami typowymi jak pod maskę Tak Jaki do tego dobrać bezpiecznik? minimum 100 A Jaki dobrać przycisk, żeby miał odpowiednią wytrzymałość i się styk nie zespawał? Wpisz w Google frazę: [url=http://bfy.tw/Go9y]wyłącznik akumulatora hebel
Przyczyną padnięcia akumulatora jest popsuta stacyjka. Nie wyłącza zasilania i trzeba kilka razy kombinować, żeby wyłączyć zasilanie. Nie zauważyłem tego, skuter został tak kilka dni i akumulator się rozładował. Już zamówiłem nowy akumulator w serwisie Hondy. Będę żądał, żeby zwrócili mi koszty za akumulator.
Napięcie było mierzone na zaciskach akumulatora?
W CR-V problematyczne bardzo są te moduły . Natomiast zdążały się przypadki gdzie problemem były połączenia pod fotelem kierowcy i pasażera m.in. od napinacza pasów . Tam bym wypiął te kostki i sprawdził . Pamiętaj tylko jak będziesz je wypinał , odłącz akumulator .
Informacja dla posiadaczy Hondy CR-V,obecnych i przyszłych -akumulator 45AH prąd rozruchowy 300A.Wymiary-długość-235;szerokość- ok.130;wysokość-225(z czopami).Dane z wyszukiwarek akumulatorów do konkretnego modelu samochodu. Jeden z kolegów podesłał mi dane z książki obsługi Hondy CR-V. Akumulator 36Ah/5HR.Nie wiem co to jest 5HR.
Zielony i niebieski kabel do akumulatora.
Witam Sprawdz przepustnice, dokladnie czy nie jest brudna , czego skutkiem sa falujace lub za niskie obroty po myciu odlacz akumulator
Witaj, ja powiem Ci tak: nie wiem, czy w autach hybrydowych/elektrycznych którykolwiek z biegunów pakietu akumulatorów napędowych jest połączony z masą pojazdu. Niemniej jednak uważam za jeden z największych absurdów obawianie się przepięć w trakcie spawania samochodu. Przewód masowy dołącza się jak najbliżej miejsca spawania i tyle. A już odłączanie...
Przy jakich obrotach mierzysz napięcie akumulatora?
A jakie oznaczenia ma akumulator.
...bateria była już słaba? Oczywiście, że to możliwe. Szczególnie jeśli bateria była bardzo niskiej jakości, albo była eksploatowana nieprawidłowo - na przykład w stanie głębokiego rozładowania. Proponuję wymontować i sprawdzić metodą pomiarów. Ewentualnie możesz użyć "inteligentnej" ładowarki z trybem "naprawy" starszych akumulatorów. ...plecak muszę...
12V 47Ah (1992-1995)
sprawdź czy akumulator ma swoje właściwości opornicą i gęstość elektrolitu może to wina akumulatora
Proste przerywasz obieg prądu i dlatego gaśnie, także w instalacji elektrycznej musi być zrobione obejście lub odłączenia akumulatora
Numer fabryczny akumulatora Honda - 31500-SCA-E01 i jego odpowiedniki powinieneś szukać aby mieć pewność, że będzie pasować.
Pomierzyłem ostanio trochę moją HondęB75 i okazało się że cewka wysokiego napięcia jest dobra.Przyczyna była gdzie indziej.Zrywka naprawiona i silniczek ładnie odpala i chodzi jak zegarek.Ten moduł elektroniczny zaznaczony właśnie odpowiada za wszystko.A ten z radiatorem to zwykły regulator napięcia do ładowania zewnętrznego akumulatora.
Winny okazał się akumulator
Jedyne możliwości moim zdaniem to: - wadliwe połączenie wyjścia alternatora z akumulatorem (spadek napięcia). Nie znam na pamięć schematu tego motorka ale przy tych objawach to możliwe tylko gdyby ten woltomierz mierzył napięcie bliżej alternatora, przed miejscem spadku. Mierzyłes napięcie bezpośrednio na aku w czasie jazdy ? - wadliwy akumulator
Brak prądu. Jak kable chińskie z supermarketu to nie odpali. Podstaw naładowany akumulator.
W instrukcji do Fit ponoć przekaźnik jest under-hood, więc tak ja piszesz. Niemniej dziwne, bo cała wiązka prawa wchodzi do środka po stronie pasażera. Trudno żebym przeoczył relay-boxa , ale jestem już stary i wszystko możliwe. Dzięki za podpowiedź. Sprawdzę jutro i dam znać. Pudełeczko jest małe, czarne z 3 przekaźnikami znajduje się pod lampą lewą....
Proszę o pdpowiedż jak wczytać fabrycznego pilota c.z. Przestał działac po wymianie akumulatora. Honda Accord 2008r 2.2D
Walnięty prostownik(dioda) w alternatorze.
A bezpieczniki sprawdziłeś? Stacyjkę? Kostki? Wyłącznik na kierownicy? Masy na ramie? Nie wiem jak jest w tym modelu, czy przekaźnik jest tylko na rozrusznik czy też ma w sobie drugi mini przekaźnik na inne rzeczy. Mówisz że wymieniałeś iskrownik i moduł - na oryginalne czy chiński szajs, który potrafi być uszkodzony fabrycznie? W jakim stanie jest...
przy próbie uruchomienia było "prztyk Wyczyść i dokręć klemy na akumulatorze.
Sprawny akumulator, rozruszniik kręci ?
Tak, żarówki i wszystkie urządzenia prądożerne wyraźnie słabną dopiero przy przygazowaniu pracują lepiej. Prąd mierzyłem miernikiem elektronicznym przy akumulatorze.
Przecież to jest akumulator 12V, więc napięcie 12.4V jest w normie.
Chyba chodzi o kontrolki że zapalają sie i gasną. Sprawdż po pierwsze akumulator, po drugie kabel masowy od akumulatora
Pytanie dość jak nie zbyt ogólne. Akumulatorów 16Ah jest kilka typów i każdy będzie się różnił prądem rozruchowym. Co do ładowania to nie różni się ono znacząco ponieważ te akumulatory w większości są zamienne. Słusznie zauważyłeś że należy dobrać akumulator zgodnie z prądem rozruchowym. Pod tym właśnie kątem powinieneś szukać zamiennika. Główne różnice...
temat rozwiązany - był uszkodzony impact sensor prawy przód. Wymieniony samodzielnie. Wymiana wymaga zdjęcia zderzaka i posiadania solidnych kluczy do odkręcenia dwóch śrub. Operację przeprowadzałem na odłączonym akumulatorze.
Zobacz czy przewód ładujący akumulator przy alternatorze nie jest poluzowany, i zmierz na alternatorze zasialnie ładowania czyli na śrubce do której jest przykręcony przewód łączocy alternator z plusem akumulatora, może on iśc przez skrzynke z bezpiecznikami pod maską, mają one duże wartości po 20 A lu 30 A . tez miałem taki przypadek okazało się że...
Nie wiem czy zauwazyles ale ja ci to dawno sugerowalem, tzn ominiecie czesci oryginalnej instalacji i podlaczenie przewodow regulatora bezposrednio pod akumulator..
Sprawdź masę w lampie. Bo jak wszystko zgasło, to pewnie ona. Sprawdź, czy jest zasilanie względem masy silnika, minusa akumulatora.
Sprawdziłem w serwisówce. Kostka od stacyjki znajduje się pod przednią czachą, mniej więcej poniżej licznika. Przewód od stacyjki robi dość długie obejście wokół czachy, początkowo skierowany jest w tylną część pojazdu (aż do ramy), a potem biegnie w stronę przedniej lampy, przypięty do stelaża z lewej strony pod owiewkami. Tak, przekaźnik rozrusznika...
" znalazłem że ,,P" oznacz EFI natomiast ,,n" - Carburator (nie wiem co to jest)" EFI to motor na wtrysku, a Carburator to gaźnik. Spróbuj masę podpiąć pod przewód nawet na próbę prosto do akumulatora
A jednak...akumulator do wymiany.
Jeśli robi się gorący alternator to bateria raczej śmietnik i alternatory pakowały w nią 100% stąd wycie. Jak masz możliwość podmień jakiś inny akumulator.
Łukasz871987 napisz co dalej z Twoja Hondą Właśnie kupiłem takie cudo i chciałem podejść do sprawy akumulatora hybrydy.
Czyli dobrze pisałem, że więcej bo 700 to by się sprawdziło w motocyklu cztery cylindry w rzędzie lub jakaś v-ka. Jak ustawisz obroty to polecam sprawdzić czy akumulator jest ładowany oczywiście jeśli ten moto ma akumulator.
Kupuj na 99,9%. Tylko nie rób mu takiej przeprawy jak poprzednikowi. Nigdy nie odłączaj akumulatora ani alternatora na pracującym silniku!
Brak prądu.... na 99% rozładowany do zera akumulator. Przyczyną może być od np, włączona lampka, światła a kończąc na akumulatorze czy alternatorze.. Trzeba zacząć od naładowania akumulatora.
Jeśli ważna jest niezawodność, jakość wykonania, trwałość - mogę polecić Hondę EU10i. Używam od dawna model EU20i do awaryjnego zasilania domu i nigdy mnie nie zawiódł. Wg specyfikacji EU10i to najcichszy i najmniejszy (13 kg) agregat Hondy.
jak wyjac radio z hondy accord montowane fabrycznie zeby nie uszkodzic deski, obecne ktore mam zakodowalo sie przy wymianie akumulatora,honda jest z roku 2000 wiec serwis gwarancyjny dawno sie skonczyl, moze mi ktos pomoc? dzieki
Też ma KTSa i szlag mnie trafia że często się wykłada w takich przypadkach. Płaci się sporą kasę i nie powinno być takich niespodzianek. Dobrze wiedzieć na przyszłość aby w tym modelu zrobić podtrzymanie przy wymianie akumulatora.
Może być kawałek miedzianego drutu, zrób najpierw samodiagnostykę, sprawdź co wyjdzie, potem będziesz się brał za silniczek, sprawdź jeszcze bezpieczniki w tej plastikowej obudowie koło akumulatora.
Jaki masz akumulator? Różne akumulatory mają różne napięcia progu rozładowania.
Nie jestem pewien jaki masz model Hondy, bo było sporo wersji i trochę zmian. Niektóre Hondy stosowały specjalny akumulator i złącze plastikowe z dwoma konektorami do niego. W jednym egzemplarzu miałem instalację zalaną elektrolitem z akumulatora, a obok niego był właśnie moduł CDI. Dziwne rzeczy się robiły przez to zalanie. Niektóre Hondy miały specyficzne...
Setki razy było o tym. Typowy objaw braku ładowania. Miernik do ręki i pomiary. Zazwyczaj pada regulator napięci (regler) ale warto zmierzyć napięcie międzyfazowe alternatora. Kupiłem regulator napięcia i wymieniłem, po 10km akumulator padł.
Skądś ta sniedż musi się brać ,jak moto nie pływało i jest woda pod izolacją przewodów to akumulator jest jedyną opcją. Może jest uszkodzony a może przeładowywany - na starym akumulatorze też tak było?
To są akumulatory z napędu Hybrydowego od Hondy.
Przez chwilę wspominałeś o ocieraniu wirnika o stojan. Tego nie może być. A przyczyna to wadliwie złożony rozrusznik albo zbyt wielkie luzy na łożyskowaniu. Różne mogą być przyczyny wadliwego działania mechanizmu, lecz podłączony bezpośrednio do akumulatora ma kręcić bez opamiętania (a nie wolno i ciężko). I znów albo marne połączenia, albo słabiutki...
Pewnikiem akumulator rozładowany albo do wymiany...
Przeglądając schemat do horneta zauważyłem,że wyjście zasilania z reglera (czerwony przewód) łączy się z instalacją w czerwonej kostce przekaźnika rozrusznika. To połączenie - konektory mogą być zaśniedziałe i stąd problemy. Obadaj połączenia przy przekaźniku rozrusznika przy akumulatorze.
To właśnie podpowiadam , z dobrego akumulatora zapali.
Fajne, gdybym miał coś takiego robić to dołożyłbym pakiet superkondensatorów by zbytnio nie przeciążać delikatnych jednak akumulatorków w początkowej chwili rozruchu gdy silnik jest jeszcze zatrzymany i praktycznie płynie prąd zwarcia. Kiedyś miałem taką hondę ;)
Tak dokładnie dodaję gazu manetkę puszczam i gaśnie Dodano po 6 Sorki za niedomówienia dokładnie tak kręci rozrusznikiem tak jak by chciał zapalić ale nie chce po dodaniu lekko gazu odpala puszczam manetkę gazu i gaśnie niema wolnych obrotów tak jakby silnik krokowy się nie przestawiał Sprawdziłem filtr jest nowy Sprawdzone gumy na gardziel przepustnicy...
45ah jezeli waski to banner,yuasa,panasonic
To jest przerywacz kierunkowskazów. Trochę dziwnie opisany...
Coś więcej wiadomo, lecz nadal to skąpe informacje... nie wiem nadal czy masz multimetr. A przed wymianą cewki odpalał motocykl? Bez odłączenia akumulatora. Możesz postępowanie część wykorzystać z podesłanego linka Ale, tak na początku: 1. Jakie napięcie na aku przed odpaleniem? 2. Jaki napięcie na aku po dopaleniu? 3. Jakie napięcie na wyjściu z regulatora...
Nie potrafię Ci pomóc z dystrybutorem ale nie jestem pewien czy szukanie takiego samego w Polsce to dobry pomysł. Osobiście ma polskiego ZAP'a i już 7 rok kręci sporym silnikiem diesla a trochę już w prawie dziesięciu autach akumulatorów miałem. Bosch kupiony w niemczech to mimo że identyczyny to jednak bardziej trwały niż ten z polskiego sklepu. Z...
Wygląda to na problem z akumulatorem. Należy spróbować przeczyścić klemy, sprawdzić główną masę z akumulatora na nadwozie. Jeżeli dalej będzie nie tak to bym spróbował podłączyć inny sprawny akumulator. Zwarcie płyt w akumulatorze daje też takie objawy. W każdym razie wykonanie powyższych czynności wykluczy usterkę akumulatora.
Ten migający led będzie ciągnął znikomy prąd, nie będzie to miało absolutnie żadnego wpływu na żywotność akumulatora.
Podstawa to doładowany akumulator i załączone ssanie.
Sprawdź jeszcze czy masz plusa na regulatorze napięcia czerwony przewód i masę zielony. Plus i minus jest. Założyłem regulator z allegro (używany) ładowanie jest dobre od 13,8 do 14,5 ale tylko na światłach pozycyjnych jak już włączę chociażby stop lub mijania napięcie spada do 10v. Winny jest akumulator? Próbowałem na akumulatorze od samochodu ale...
czy to może być problemem To jest problem tylko ze sprężarką a nie z tym wahaniem napięcia, wygląda na alternator...
Wszystko byłoby proste gdyby auto było na miejscu. Teraz czeka go laweta prawie 200 km. Na 100% stawiałbym na regulator napięcia ale dlaczego czasami jest dobrze. Regenerowałem alternator w Peugeot Partner bo przestał ładować. Wtedy pierścień komutatora był wytarty do zera i wymiana szczotek wraz z regulatorem w komplecie. Nie zaglądałem nigdy do Hondy...
Pojeździj to część (lub wszystkie) znikną. Niemniej istotne jest sprawdzenie co zeżarło prąd z akumulatora, bo zaraz będziesz miał powtórkę z rozrywki.
Jedynie co możesz sprawdzić to połączenia. szczególnie masy! Wtyczki rozpiąć i popsykać jakimś kontaktem. Strasznie lakoniczne informacje dajesz. Co to znaczy "choinka kontrolek" ? A może większość z nich ma się zaświecić? Czyżby wcześniej się nie świeciły? Sterownik raczej nie pada sam od siebie. Nie pomyliłeś plusa z minusem podpinając akumulator?
Spadek nap. Akumulator, przewody do wymiany itp... Rozrusznik do naprawy.
Podłącz akumulator.
Cieplo z silnika moze wplywac na regulator napiecia, zwlaszcza ze w niskiej temperaturze musi zrekompensowac spadki efektywnosci pracy wgledem oporu wewnetrznego akumulatora
Jeżeli po odpięciu od prostownika,pokaże mniej niż 12v to albo prostownik nie ładuje,albo akumulator nie bierze. Jak odpalisz już,to sprawdź ładowanie.
Przeładowuje alternator. Voltomierz w zapalniczkę do testu https://www.google.pl/search?biw=1280&bi... lub miernik z długimi...
No próbowałes na innym akumulatorze odpalic auto
Masz tam lampkę kontrolną ładowania? Co się dzieje po uruchomieniu silnika? Gaśnie czy pali się dalej? Mierzyłeś napięcie na akumulatorze po odpaleniu? Jeśli tak to ile wynosi?
akumulator hondy accord akumulator hondy civic zabezpieczenie hondy
sterownik astra delco anoda bojler gniazdka angielskie
Pralka Siemens WIM5 nie kończy wirowania - przyczyny i rozwiązania Kompatybilność drukarki SHARP AR-5316 z Windows 7