Ten "elektromagnes" to sprzęgło elektromagnetyczne włączania noży kosiska. A ta kostka przy silniku na drugim zdjęciu to może być regulator napięcia/prostownik ładowania akumulatora.
Jedyne co można przypuszczać to zgnita instalacja elektryczna. Zwróciłbym na połączenia masowe między silnikiem, modułem, akumulatorem i resztą instalacji. Dobrze jakbyś podał kod ramy lub ew. kod silnika. Niektóre Hondy miały nietypowe rozwiązania modułów, inne np. nietypowe akumulatory a w pobliżu moduł i wiązka instalacji. Pamiętam jak w jednym egzemplarzu...
Musisz jeszcze doładować akumulator , najlepiej szeregowo przez żarówkę jak sugerowano . Akumulator powinien osiągnąć napięcie ok. 14 V i wtedy możesz go już włożyć do auta , a po uruchomieniu silnika instalacja będzie regulować go automatycznie .
Widać silniki, akumulator i jakis przełącznik trojpozycyjny, do tego stacyjka i jakiś pedał.
W tak by nie spaliły się zaraz silniczki czy módł w jeepi jeźdźi Jeżeli nie będziesz kombinował z instalacją pojazdu, np. wymiana silników na silniki o większej mocy. To wymiana na akumulator o większej pojemności nie uszkodzi instalacji, elektroniki sterującej oraz silników.
Samochód by chodził a nie jeździł? Jeżeli jest sprawna instalacja elektryczna, to silnik powinien pracować poprawnie bez akumulatora. Ten jest potrzebny tylko do rozruchu. Co do akumulatora 7Ah - może być za słaby, aby być w stanie zasilić rozrusznik.
Musi być instalacja ładowania i zapłonu z wyłącznikiem. Czyli zewnętrzny akumulator, regulator napięcia i cewka. Żadne CDI nie da się tam bezpośrednio zastosować.
Rozwiązanie bez sensu gdyż łącząc równolegle akumulatory tracisz to na czym Ci zależy czyli niezależne od silnika zasilanie echosondy. Tak spięte akumulatory będą pracowały jako jeden, prąd będzie pobierany równocześnie z obu. To w jakim stopniu będą się one rozładowywać zależy od ich stanu (m.in. rezystancji wewnętrznej). Rozwiązanie ma jeszcze dodatkowy...
Czystość klem , połączenie masy nadwozia silnika z akumulatorem , masa na silniku , jeżeli akumulator jest sprawny to te rzeczy cię powinny zainteresować :).
Zmierz napięcie ładowania na zaciskach regulatora (przewody czerwony do czarnego). Jeśli tutaj napięcie jest prawidłowe to na pewno masz gdzieś słabe połączenie masowe między regulatorem a akumulatorem lub między instalacją a akumulatorem, natomiast akumulator ma dobre połączenie masowe ze silnikiem (i alternatorem).
Czyli łącznie przez inwerter zostało zużyte 284kWh. Ja przepuściłem przez inwerter off-grid obecnie wg licznika przez dwa lata bo wcześniej nie miałem około 3400 kWh z akumulatorów wydoiło 1140 kWh instalacja off-grid 5 kWp 16 agm 100 Ah w układzie 48 V .Działa to tak że zasila całą dobę w domu elektronikę komputery lodówki bramy itp , nadmiar po naładowaniu...
Kondensator nic nie zmieni. Wzmacniacz się przegrzewa - chłodzić musisz. No i siada ci napięcie w instalacji - albo większy akumulator albo słuchaj na odpalonym silniku.
Jeżeli jest tak jak piszesz to instalacja jest źle wykonana. Zasilanie musi być brane z akumulatora (+) zabezpieczone bezpiecznikiem, a masa z karoserii lub akumulatora. Z cewki instalacja LPG bierze informację o obrotach silnika. Więc mało prawdopodobne. K2D ma identyczny blok jak inny TU3 (KDX, KFX). Czujnik będzie w bloku, możesz tez sprawdzić czujnik...
A docelowo można dać na stałe tak duży Ah czy coś może się stać? Można tylko założyć że silnik i instalacja nie jest przygotowana pod tak wydajne źródło prądowe oraz dodatkowe obciążenie w postaci dużego akumulatora. Pojazd tam gdzie na poprzednich aku miał problem na tym aku nie będzie miał. Może to w skrajnych przypadkach uszkodzić sterowanie silnika,...
Witam. Przełączanie akumulatorów to zły pomysł. Akumulatory do rozruchu silnika tylko do rozruchu mają służyć i nie wolno ich przełączać do zasilania innych rzeczy. Ja uważam dokładnie tak samo, jak padnie Ci akumulator hotelowy, to odpalasz silnik i gra muzyka nawet dosłownie. Jak chcesz mieć super bezpiecznie, to zdubluj akumulatory silnika, jeden...
Alternator 55A, więc bezpiecznik powinien być na większy prąd. Akumulatory - pobór prądu przez oba silniki plus niewielki zapas. Trzeba uwzględnić to, że silniki mogą być przeciążane i w momencie rozruchu pobierają prąd większy niż znamionowy. W samochodach nie ma bezpiecznika pomiędzy alternatorem a akumulatorami. Nie ma też bezpieczników pomiędzy...
No bo są podłączone od akumulatora różne urządzenia.
Z silnika wychodzi wiązka przewodów, musisz znaleźć biały i żółty kabel i zmierzyć rezystancję między nimi i masą pojazdu. Powinna wynosić maksymalnie kilka omów dla każdego z przewodów, jeżeli na którymś przewodzie jest wyraźna różnica to cewki magneta do wymiany. Jeżeli rezystancja jest porównywalna to regulator napięcia leży.
Kolego, chyba masz niedogrzany parownik Lpg. Prawdopodobnie jest niedobór płynu w instalacji chłodzenia silnika.
ale jeśli takie przetwornice są przewidziane do samochodu to musi to pracować a tam aku też by padł szybko. Domyślam się ze na zgaszonym samochodzie zbyt długo by nie pociaglo jednak na zapalonym powinno smigac a u mnie byłoby tak samo ładowane. Różnica jest taka ze w samochodzie akumulator napedzany jest silnikiem spalinowym, a energię (chemiczną)...
Nie znam samochodu, a ta generacja miała trzy liftingi. Który to rocznik? Czy instalacja elektryczna jest wyposażona w inteligentne ładowanie (alternator sterowany po LIN, czujnik na klemie akumulatora)? Jeśli tak, to przy hamowaniu silnikiem może wzrastać napięcie na instalacji, do poziomu którego żarówki nie lubią, ale miałbyś problemy także z przepalaniem...
A może całkiem od innej strony- może alternator nie ładuje akumulatora do pełnego napięcia? Sprawdź napięcie, mam tak u siebie- najpierw 2,500 obrotów na silniku żeby ładował, potem wymiana na światła dzienne z normalnych ale dalej nie to. Robię alternator.
Tam raczej jest zapłon zasilany z akumulatora. Dwie możliwości: 1. Regulator napięcia z Wilmatu jest trefny, całkowicie zwiera Ci uzwojenie statora. Tyle że w takiej sytuacji silnik by przygasał poprzez „zaduszenie” obciążeniem alternatora. 2. Regulator napięcia robi Ci takie zwarcie w instalacji elektrycznej, że odcina Ci zasilanie na zapłon, przy...
Jak chcesz po taniości do eksperymentów to coś takiego Panele 20 sztuk np takie https://m.olx.pl/d/oferta/panele-moduly-... Do tego tanie regulatory PWM 12/24V 10A po sztuce na każdy panel. Dwa kwasiaki po min 100Ah. Przetwornica 24V na 230V z pełnym sinusem, ta co...
Wystarczy, tylko to może być trudniejsze i bardziej kosztowne niż wymiana silnika.
Dziwne pomiary robisz.. Zacznij od zmierzenia napięcia akumulatora, jeśli będzie ok to uruchom silnik i zmierz napięcie ładowania. Następnie napisz tu
Musisz przełożyć kompletny zapłon ze starego silnika (koło magnesowe, stator prawdopodobnie z pokrywą włącznie). Ewentualnie zamiast wymiany zapłonu wymiana regulatora napięcia i przeróbki instalacji do świateł zasilanych z akumulatora.
Jeśli pasek jest prawidłowo napięty (raczej jest- to Mercedes) sprawdź napięcie między zaciskiem plusowym alternatora a jego masą (nie masą silnika ani masą samochodu) przy włączonych światłach drogowych. Jeśli sam alternator daje napięcie rzędu 14÷14,5 Volt to alternator jest sprawny, zmierz wtedy napięcie na akumulatorze- może być niższe o nie więcej...
Jaki skuter? To ważne, ponieważ musimy wiedzieć czy fabrycznie światła są z alternatora, czy światła są z akumulatora który jest obecnym trendem. Jeżeli fabryczna instalacja ma światła z akumulatora, to przy wymianie statora mogłeś popełnić błąd wymiany go na taki, gdzie światła są zasilane z alternatora (silnika). Po drugie możliwy niesprawny regulator,...
Aby wymontować akumulator w Ford Galaxy 2006-2015 musisz najpierw zdemontować filtr powietrza. Zastosuj zasilanie buforowe instalacji elektrycznej na czas wymiany akumulatora, wtedy nie będziesz miał problemów z radiem, zegarem, szybami elektrycznymi, adaptacjami silnika, itp.
A ja z kolei chciałbym zapytać kogoś znającego dobrze temat prądnic i silników elektrycznych czy mozliwe jest zamontowanie w rowerze w jednym kole np przednim prądnicy (tego silnika z allegro w kole) a w drugim silnika tez tego montowanego w szprychy. Moje pytanie jest nastepujące -> jaki bedzie skutek gdy w przednim kole zamontuje silnik 1000W i bedzie...
Mam takie przy łodzi też z akumulatora. SUPER oszczędne. Po 4 godzinach silnik bez problemu odpala
Witam. Czy akumulator w instalacji silnika 2T musi posiadać tyle Ah co regler, żeby nie uszkodziła się prądnica i regulator napięcia? co się stanie jak akumulator będzie miał za dużą lub za małą pojemność od rekomendowanej przed producenta. -Czy da się sprawdzić regulator napięcia czy nie jest uszkodzony (problemy z oświetleniem) ODP.
Podłącz bezpośrednio z akumulatora i sprawdź prąd ,jaki pobiera.Może się nie wyrabia instalacja w aucie.
Jakiego koloru przewody wychodzą z silnika ? Bez silnika wszystkie odbiorniki w instalacji (kierunkowskazy, światło stop i pozycyjne) maja działać z akumulatora.
Potoczne określenie na 3 kable, tzn akumulator - alternator / akumulator - masa silnika / akumulator - masa karoserii
Kupiłem ostatnio taki silnik mam już go wkładać w ramę lecz mam problem z instalacją, otóż z silnika wychodzi dwie kostki kabel masowy i kabel z rozrusznika chyba też masa. Chcę zrobić tą instalację jak najkrócej bez rozrusznika i bez akumulatora tylko żeby odpalał na kopkę i żeby się gasił z kluczyka. W załączniku jest kilka zdjęć tych kabli wychodzących...
Czyli agregat gazowy w zimie?. Trzeba pomyśleć o odebraniu energii cieplnej z silnika agregatu do ogrzewania. Czyli chłodzony cieczą+wymiennik na kolektorze wydechowym. Zmniejszy to koszty paliwa.
a wywal wszystkie bezpieczniki ze stałym + te w komorze silnika i pod sterownikiem w bagażniku itd, może sama instalacja coś kradnie
Sprawdż masy lamp i tą z akumulatora na silnik. P.S. masa na karoserię jeszcze.
Witam. Pytanie: Jakiej max mocy silnik w kW 3 fazy można podłączyć do off grid instalacji foto 30 kw mocy zainstalowanej Tak aby nie spalić bezpiecznika i instalacji. Instalacja ma akumulatory wysokonapięciowe. https://obrazki.elektroda.pl/4972997900_... https://obrazki.elektroda.pl/4984571500_...
Żeby sprawdzić ładowanie i instalacje wystarczy przyłożyć woltomierz do akumulatora i zbadać czy nap na działającym silniku jest odpowiednie { powinno wynosić od 14 do 14,4 V}. Jeżeli nie to cała instalacja ładowania wygląda tak że przewód od alternatora-ten grubszy- idzie do rozrusznika i tam łączy sie z dodatnim przewodem od akumulatora. Minus to...
witam mam pytanie do kolegów którzy mają fabryczne ogrzewanie postojowe w swoich autach. Kilku z was napisało że mają zamontowane pod siedzeniami dodatkowe akumulatory do ogrzewania,chciałbym się dowiedzieć jaki jest ten akumulator , czy to jest zwykły kwasowy czy może żelowy i ile ma amperogodzin, bo napięcie wiadomo 12v i czy jest on podłączony tylko...
slaby rozrusznik może nie poradzić sobie z większą pracą, którą musi wykonać, ale wyczyść połączenia instalacji elektrycznej z akumulatorem, rozrusznikiem i wszelkich możliwych miejscach.
Cieszę się, ze pomogłem Wodniakowi, może to Kolega rozpropagować. Z łódkę i akumulatorem na niej, jest jeszcze jeden problem. Małe obciążenie instalacji. Jakie Kolega posiada na swej łódce odbiorniki energii elektrycznej obciążające alternator silnika podczas pracy ? Mam Suzuki 120hp, akumulator 45Ah i pracuje zawsze GPS, echosonda, kilka światel, prawie...
Ja miałem kiedyś problem z akumuklatorami na jachcie. Znalazelm wtedy schemat podlaczenia 2 akumulatorow: 1 do rozruchu, 2 do instalacji. Ładowane są 2 na raz. Moze to się komuś przyda :] OPIS: Zasada działania: Punkt S3 podłączyć do zacisku stacyjki lub innego miejsca gdzie podczas pracy silnika występuje dodatnie napięcie. Akumulator 1 jest akumulatorem...
Odpowiadając na wątpliwości. Kampera nie ma jeszcze. Na razie jest projekt przeróbki ducato na niego stąd poszukuje różnych informacji jak zrobić to bezpiecznie. Zlecić fachowcowi, który da gwarancję, zapewni wiedzę, praktykę wykonania i weźmie odpowiedzialność za wykonaną pracę - NA PAPIERZE. Bo jak się cokolwiek stanie - nawet ktoś ci okno stłucze,...
Oczywiście, że nie ;) Musiałbyś wymienić silnik i część/całą instalacje elektryczną. Z pewnością łatwiej, taniej i szybciej użyć akumulatora 12V.
Wiem, że temat archiwalny ale nadal wyszukiwany w Googlach więc dość popularny. Akumulator ładuje się tylko na wyższych obrotach Jest to bzdura totalna. Akumulator ładuje się zawsze gdy silnik jest odpalony a instalacja sprawna.
Zastanawia mnie jednak czy alternator dostanie po ..... jak załączy ładowanie na drugi aku przy 5000obr/min.?? Dlatego ja bym ten akumulator załączał do instalacji zaraz po odpaleniu silnika gdy tylko napięcie w instalacji będzie powyżej np 13V. Wtedy nie ma tego szoku, a altek ładuje równocześnie obydwa akumulatory. Do tego wystarczy jakiś mały układzik...
Możesz w ten sposób sprawdzić: - ustawiasz miernik na pozycję zaznaczoną czerwonym okręgiem (symbol diody), - jedną końcówkę pomiarową przykładasz do metalowej części obudowy regulatora - na stałe, - a drugą dotykasz kolejno każdego pinu regulatora, i jak odczytasz na mierniku coś koło 1, to oznacza to, że pin ten jest połączony bezpośrednio z obudową...
I są to duże urządzenia składające się z drogiego silnika elektrycznego i syreny. Jak wyeliminujemy silnik - gdy mamy już instalację pneumatyczną -, to mamy tańsze i lżejsze urządzenie. Do tego syrena OC napędzana jest silnikiem np. o mocy 3 KW. W instalacji pneumatycznej, nawet z mniejszym silnikiem, mamy akumulatory ciśnienie (powietrza) i możemy...
Potrzebujesz tak naprawdę 1 kabel, z + akumulatora do cewki, a rozrusznik sobie zewrzesz śrubokrętem
Mając sprawny rozrusznik oraz naładowany akumulator, musisz mieć jeszcze sprawną instalację elektryczną tj. kable zasilające o odpowiednim przekroju, "czyste" styki w akumulatorze, styczniku oraz rozruszniku. Sprawdź, czy silnik ma należytą "masę" tj. pewne połączenie kablem pomiędzy minusem akumulatora a karterem silnika. Posłuchaj, czy podczas próby...
Ja daje dodatkową mase bezpośrednio na silnik z akumulatorów i to rozwiązuje problem. A rozrusznik nie kręci ciężko?
Cała wiązkę silnika musisz kupić i komputer. Do tego pompa paliwa. Przyda Ci się również schemat instalacji danego samochodu aby wiedzieć gdzie podać zasilanie z akumulatora i stacyjki. Przyda się również kolektor wydechowy bo tam masz sondę lambda.
Kolego Jack, uszkodzony impulsator jest w stanie generować nieprawidłowy sygnał wywołujący np. iskrę w kilku miejscach. Pomiar sondą szczytową wykaże tylko prawidłowe napięcie sygnału. Oscyloskop cyfrowy ew. analogowy "z pamięcią" jest wskazany, mam najprostszy oscyloskop analogowy i na takim ciężko ogląda się przebiegi przy małej podstawie czasu. Można...
Witam. Ja mam problem z Harry II classic / antena SIRIO ML 145 magnetyczna / w samochodzie OPEL ASTRA 2. Zakłucenia są typowo od silnika. Podłączyłem bezpośrednio do akumulatora, a nawet do osobnego zasilania (akumulator nie podpięty do instalacji). Jak odpalę silnik i ktoś nadaje z średnim lub słabym sygnałem, to w radiu słychać pierdzenie w rytm silnika....
Napisz co to za samochód i czy to nie czasem maluch z prądnicą. W takim pojeździe sytuacja jest możliwa- prądnica nie wzbudziła i obciążenie układów elektrycznych silnika powoduje spadek. Pozdr. J.
Nie wiemy czym jest Mercor 9705. Nie wiemy co w Mercor9705 wytwarza energię elektryczną. Przy tak nikłej ilości danych można tylko polecić wzięcie w garść miernika (woltomierza) i pomiar napięcia na baterii akumulatorów w czasie - pracy silnika, ładowania czy jazdy figurowej na lodzie. Nawet nie wiadomo czy instalacja ma napięcie 6V, 12, czy 24V, czy...
Drugi problem: rozłącz przewody czerwony z żółtym i odpowiednio podłącz do instalacji w samochodzie. Żółty: 12V stałe (z akumulatora) Czerwony: 12V tylko po przekręceniu stacyjki
Dobre by to było że podczas pracy silnika akumulatory są ładowane.
Witam! Pomoże ktoś zrobić na nowo uproszczony schemat instalacji elektrycznej auta na akumulator? Bateria,bezpiecznik,stacyjka, przełącznik wolno/szybko, przełącznik przód/tył,pedał gazu, 2 silniki. Jak to po kolei połączyć?
Może być to że jest trochę słaby akumulator ?
Jakie ty chcesz zrobić ładowanie akumulatora? w trakcie pracy silnika aku na bagażniku :) ??
Możliwość jest jak najbardziej. Na pewno będzie potrzeba wymienić tzw iskrownik. Jak widzę to jest popularny silnik 139fmb, iskrowników do tego jest masa i dość tanie. Potem jakiś regulator napięcia i akumulator. Gotowe. Tylko po co to robić? Chcesz dokładać światła? Czy chcesz się pokusić o rozrusznik elektryczny? Choć dołożenie rozrusznika jest dość...
Kolega tego nie rozwiąże metodami stosowanymi w biurze domowym. Tutaj potrzebne są rozwiązania bardziej zaawansowane niż spinacze, zszywacze, papier, klej i przylepce. Większość elektroniki w samochodzie przystosowana jest do stałego podłączenia do masy i okresowego dołączania +. Podłączanie dodatkowego akumulatora przez masę stabilizatora to dziwne...
Co do napięcia ładowania to nie jest łatwo doradzić na odległość. Napięcie w instalacji bardzo zależy od stanu akumulatora czyli jego kondycji i stopnia naładowania. Po rozruchu silnika bateria musi uzupełnić niedobory i ma zaniżone napięcie. Proponowałbym sprawdzić napięcie po pewnym czasie pracy silnika np 15 min. Należy pamiętać że na niższych obrotach...
Każdy samochód ma swoje indywidualne zapotrzebowanie na energię elektryczną. Rozumiem z opisu, że zmierzyłeś prąd płynący między akumulatorem i rozrusznikiem (instalacją) przy pracującym silniku? czy też między alternatorem i akumulatorem (instalacja)? Jeśli tak jak w drugim przypadku to 5 A nie jest wielkim poborem. Cewka zapłonowa przecież ma oporność...
Przede wszystkim sprawdź napięcie w instalacji przy pracującym silniku, bo jak masz uwalony regulator w alternatorze (a to częsty skutek odłączenia akumulatora przy pracującym silniku), to możesz jeszcze dalszych szkód narobić.
DC, oczywiście. Pomiar napięcia zmiennego w obwodzie którego jest zamontowany stratny regulator nie ma sensu zwykłym mienikiem Miernik nie musi być "zwykły". Nigdy nie mierzyłem instalacji elektrycznych w silnikach. Wiem, że są mierniki dedykowane (przynajmniej z opisu) do pomiarów w motoryzacji. Przypuszczam, że powinny poradzić sobie z takim przypadkiem....
W tych zabawkach wszystko idzie na granicy wytrzymałości, a to już przy zabawie na równej kostce. Jak pisałem wcześniej, mocniejsze silniki katują teraz akumulatory i przełączniki. Jak akumulator ogarnie, to instalacja i przełączniki (sterowniki jak mają soft start) zaczną się poddawać. U mnie jest pakiet 6s10p na sterowniku PWM 24V i silniki spięte...
Czyli z ruskiego gazu ma powstawać prąd, następnie ma być z około 50 % stratami przesyłany, by z kolejną stratą naładować akumulatory w niemieckim samochodzie. Tylko pieniądze mają być Polskie... PS.: Czy nie bardziej chronią środowisko samochody z silnikami benzynowymi z instalacjami gazowymi?
Witam. Jest to typowe uszkodzenie regulatora napięcia. Dalsza jazda prowadzi do uszkodzenia alternatora akumulatora i innych elementów instalacji elektrycznej. Proponuję dokładne sprawdzenie instalacji po naprawie. Pozdrawiam.
nie wiem czy dobrze zrozumiałem opis kolegi: czy wraz ze szwagrem nie odłączyliście akumulatora od instalacji auta podczas pracy silnika?
z regulatora wychodzą cztery przewody: czerwony- plus akumulatora, poprzez bezpiecznik 8A zielony lub czarny- minus akumulatora, rama pojazdu różowy i czarny- podłączone do przewodów w silniku (ładowanie)
Brak masy albo zasilania na samochód. Sprawdzić trzeba dokładnie połączenia minusa akumulatora z masą karoserii i silnika i połączenie zasilania z plusowym biegunem akumulatora. Odpalanie tego auta w takim stanie grozi poważnymi uszkodzeniami elektroniki.
To znaczy, że do ładowania akumulatora jej nie odpiąłeś? Masz ładowarkę elektroniczną którą można używać do ładowania akumulatora w samochodzie bez odłączania go od instalacji?
Odpisałem Ci w innym temacie, że odłączenie czujnika poziomu oleju w dozowniku odcina zasilanie na obwody 12V DC. Światła w Piaggio są zasilane z alternatora (pracującego silnika), więc ktoś je przerobił na zasilane z akumulatora. Instalacja jest zbudowana tak, że przy odłączonym regulatorze nie ma zasilania na światła. Brak iskry nie ma nic wspólnego...
Standardowy błąd po wymianie silnika "na większy". W nowych silnikach jest zamontowany alternator przeznaczony wyłącznie do ładowania akumulatora, a w pojeździe siedzi instalacja z oświetleniem zasilanym "ze silnika". Przekładasz stator lub kompletny zapłon (pokrywę, stator, koło magnesowe) ze starego silnika albo robisz mody w instalacji na światła...
Swoją drogą to masz coś wywalone w kosmos że masz 12.2V i jeszcze spada. Akumulator wykończysz - chyba że jest już trupem, ale jak da się z niego odpalić bez wspomagania to jeszcze żyje. Myślę że na wolnych to coś koło 13V albo lekko więcej powinno być. Podłącz prostownik na nockę (raczej większej mocy), później odpal auto, podłącz znowu prostownik...
Można, np paskiem od magneta - tylko że przy wydajności powiedzmy tylko 300W pobór mocy z silnika to ok. 400W czyli ponad pół konia mechanicznego!
Witam, Na Pana miejscu na początku spróbowałbym ustalić czy problem wynika z nieprawidłowego funkcjonowania instalacji gazowej (zakładam że to instalacja sekwencyjna) czy może wynika z jakiejś usterki osprzętu bądź sterownika silnika. Po pierwsze zlokalizowałbym bezpiecznik instalacji gazowej, powinien znajdować się gdzieś na przewodzie zasilającym...
Pierwsze co, to musisz sprawdzić szczelność instalacji podciśnieniowej. Drugie, sam gaszak na pompie. www.google.pl/search?q=mercedes+w124+gas... Na gorącym silniku, połącz na krótko z wyjściem podciśnienia z pompy. Silnik powinien zgasnąć. Jak zrobisz to, będziemy...
Zmierz napięcie na zacisku prądowym rozrusznika i jego masie i drugi raz na SŁUPKACH akumulatora. Oba napięcia zmierz w trakcie kręcenia na gorącym silniku. Jak będą podobne wyniki to instalacja jest ok. Prawdopodobnie nie będą.
A czy akumulator żelowy może dostawać napięcie 14,2V? Nie powinien czasem max 13.8V dostawać? To zależy od rodzaju pracy akumulatora. Podtrzymanie 13,5 - 13,8 V, praca cykliczna 14,4 - 15,0 V. Tak jest napisane na moim. Moim zdaniem możesz je spokojnie ładować z instalacji, nie używałbym zapalniczki tylko zrobił dedykowana linię zasilającą. Przy rozruchu...
Ten błąd który masz mówi o tym że sterownik silnika nie widzi czujnika więc może być: uszkodzona instalacja między czujnikiem a sterownikiem silnika, uszkodzony czujnik, uszkodzony sterownik silnika. Instalacje sprawdzić odpinając akumulator a następnie sterownik silnika i te trzy przewody sprawdzić pod obciążeniem żarówką. Czujnik najlepiej sprawdzić...
Jeśli napięcie w instalacji na zapalonym silniku wzrosło, to alternator ładuje. Trzeba szukać upływu prądu w instalacji na zgaszonym silniku.
Co do ładowania tym prostownikiem i przy efektach jakie uzyskałeś (15.8 V i 2A), jeżeli nie ma możliwości zmiany parametrów ładowania (nie znam prostownika), to nie ładowałbym nim akumulatora bez dostępu do cel akumulatora, w celu uzupełnienia ubytków wody z elektrolitu w wyniku jej elektrolizy - bulgotanie świadczyło, że coś takiego zachodziło i to...
Sprawdź wiązkę (złączkę instalacji silnika ) pod akumulatorem.
To w tej hybrydzie masz silnik odpalany z baterii trakcyjnej? Jeśli tak, to czy akumulator 12 V masz podłączony z instalacją poprzez specjalny moduł? Masz na silniku alternator ładujący akumulator 12 V czy ładuje go hybryda? 3 tygodnie to około 500 godzin. Akumulator 45 Ah w warunkach idealnych rozładuje się w tym czasie przy poborze 90 mA prądu. Przy...
Czyli podsumowując auto powinno miec jakis automatyczny włącznik ładowania tak abym np przez roztargnienie nie odpalal auta na 2 akumulatorach? A jesli nie ma tylko przełącznik to mam za kazdym razem jak odpale silnik włączać ładowanie i tak jechać cały czas, jak staje np na siku to mam pamiętać aby przed rozruchem przełącznik wyłączać a po rozruchu...
Sprawdź ten aku jakąś większą żarówką, np. H4, będziesz chociaż wiedział że wydaje z siebie skuteczne 5A prądu. Możesz też spróbować podłączyć inny akumulator, choćby kablami z samochodu. Jak kupiłeś kosiarkę nową, to pewnie przyjdzie ci reklamować, czy to z powodu akumulatora, bądź rozrusznika, bądź instalacji.
Może masz słaby akumulator ?, albo wzmacniacz bardzo obciąża instalacje. Spróbuj właczyć silnik, wtedy będzie się ładował akumulator przez alternator i nie powinno nic przygasać.
Trzeba przerobić instalację na wersję z akumulatorem. Cewki pozostają stare wymienia się regulator i dokłada ,wymienia sie przewody lub całą instalację.
Witam mam problem z chińskim silnikiem 110 Problem jest taki ponieważ jest cała instalacja nowa a gdy podłącze akumulator przekaznik rozrusznika cały czas pyka a rozrusznik leciutko się rusza
Polecam zacząć od sprawdzenia do jakiego poziomu spada napięcie w momencie przygasania kontrolek, może w akumulatorze brakuje elektrolitu ? Moim zdaniem problem leży po stronie aku lub instalacji akumulator rozrusznik, masa silnika, stały plus do rozrusznika.
Wyglądać ma dobrze .. :D JA używam do czujników kabla YTKSy 3x2x0,5 ekw, w zasadzie wystarcza do wszytkich elementów, zewnętrzny sygnalizator można 5x2 bo może wymagać zasilania układu akumulatora. W myśl zasad powinieneś separować kable od instalacji elektrycznych ,szczególnie lamp wyładowczych, układów zasilania silników ( klimatyzacje, wentylatory...
Jako, że temat nie jest bardzo sprecyzowany pozwolę sobie na podpięcie swojego pytania. W jaki sposób podpiąć do instalacji drugi akumulator do którego będą podpięte odbiorniki, ale w taki sposób aby ten drugi akumulator nie żerował na tym pierwszym i ładował się tylko wtedy gdy na instalacji napięcie podskoczy do 14V (czyli silnik jest odpalony)?
Co do ładowania i czasu pracy nie potrafię powiedzieć, gdyż zamocowana jest na stałe i podłączona do instalacji roweru. Ładuje się z akumulatora zasilającego sterownik silnika. Czyli masz rower elektryka ja też mam jak coś ?
fotowoltaika instalacja akumulator instalacja offgrid akumulator akumulator instalacja fotowoltaiczna
emulator android wkładki zaworowe wężownica beretta
samsung wf70f5e0w2w tagan opinie
Mostkowanie faz w skrzynce trójfazowej - bezpieczeństwo i przepisy Słabsze świecenie diody LED pod szafkami – przyczyny i rozwiązania