Masy? Bezpieczniki na akumulatorze?
Immo to może nie , ale bedzie działał centralny zamek na pilota. Pod warunkiem ,że zostawiłeś samochód na światłach postojowych.
Kod nie zatwierdzamy klawiszami ani "5" ani "6" tylko wprowadzamy z kierownicy Dla Pana wiadomości: w radiach "Tuner List" kod można wprowadzać na dwa sposoby: 1 - tak, jak Pan sugeruje joystickiem przy kierownicy. 2 - z klawiatury (1-4 ust. cyfr kodu i zatwierdzamy kl. 6). Pierwszy sposób działa zawsze, drugi - są radia z grupy Tuner List w których...
Bezpiecznik nr.1-7.5A na module UPC obok akumulatora.
Czas na wymianę akumulatora...
Naładuj akumulator.
Jeżeli na dłuższych - to czernienie elektrolitu jest raczej pewne. Właśnie ta niewielka różnica wystarczy. Znalazlem info ze aby doszlo do czegos takiego potrzebujemy napiecia od 15 do 16 V dozowanego minimum 12h.
A czy ja ci każe demontować szczotki i sprawdzać zachowanie diody???Sprawdź ich stan
Sprawdź bezpieczniki w skrzynkach i na akumulatorze
Brak prądu - padnięty akumulator albo uszkodzona instalacja główna od akumulatora
Ja taki przewodzik wciskałem bezpośrednio od środka w tą przelotkę przy akumulatorze.
raczej coś z UCH posprawdzaj grube masy i plusy,szczególnie bezpieczniki koło akumulatora
Bezpieczniki są dodatkowo między akumulatorem a prawym błotnikiem . Zerknij jest tam mała czarna puszeczka . Najlepiej widać po zdemontowaniu akumulatora .
Zobacz na bezpieczniki koło akumulatora, często gniją.
UCH jak rozumiem chodzi o skrzynkę bezpieczników w komorze silnika? Dokładnie tak, tą obok akumulatora.
W moim przypadku radio załączyło się w momencie podwyższenia temperatury w samochodzie :D
Gniazdo masz na myśli od bezpieczników koło akumulatora?
Jeśli nie myłeś silnika to raczej nie. Nie do końca, wystarczy przejechać wodą pod ciśnieniem po podszybiu i zrobić i tak już pewnie obecne bagno w bezpiecznikach obok akumulatora.
Zdecydowanie z elektrykiem. W pierwszej kolejności diagnostyka komputerowa, chociaż nie sądzę, żeby się połączył ze sterownikiem silnika. Bezpieczniki sprawdź!
A czasem nie wyładowałeś akumulatora?
Nie możliwe. Da się dezaktywować immo. Otwiera drzwi na pilota? Patrzyłaś w podsufitke na czujnik?
przeczytaj to http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Nic nie trzeba.
Kolego za mało danych no bo jakieś 2 tygodnie temu wymieniłem akmulator, na wapniowy ładujący się na krótkie dys. Itp. Ale teraz nie chce mi zaskoczyć rozrusznika 0 nawet nie cyka No i ? jakie jest napięcie ? na Akumulatorze ?.
Witam wymieniłem akumulator w Renault Megane II 1,9 TDI na nowy Auto nie odapala pomóżcie.
Dokładnie, możliwe, że robi się potężne zwarcie. Auto może spłonąć na parkingu. Nie należy tego lekceważyć. O ile w czasie jazdy, miejsce zwarcia może być studzone powietrzem, o tyle na parkingu....
Witam, Warto sprawdzić pobór prądu na postoju. Czy przypadkiem jakiś z odbiorników nie pobiera zbyt dużego prądu. Jeśli tak jest to należy po kolei wyłączać bezpieczniki i w ten sposób sprawdzić który to odbiornik.
, Pin G1 W-g Autodaty to jeden z przewodów przepływki Dodano po 3 Podmienione UCH To nie UCH zasila ECM tylko USM obok akumulatora
Wygląda mi na to, że UCH zmieniło konfigurację, tak się często dzieje w mroźnie dni przy słabym akumulatorze lub jego odłaczeniu. Sam sobie z tym nie poradzisz, trzeba zdiagnozować testerem blokadę rozruchu.
Elektormechanik sprawdzal napiecie i powiedzial ze jest dobrze. Napięcie czego? Chyba nie jest dobrze skoro nie ładuje akumulatora.
Tej nie uruchomisz od starej Corsy i Megane tak.
Error, znaczy że przynajmniej raz ktoś wpisał błędny kod. Włącz radio i czekaj odpowiednią do błędnych prób ilość czasu na pojawienie się 0000. Z numerów jednostki którą pokazałeś na zdjęciu nie zdobędziesz kodu.
Sprawdź wszystkie połączenia przy klemie plusowej.
Pomiar ładowania był robiony ? Akumulator sprawny ?
a akumulator podmieniałeś
Pewnie urwała sie gdzieś jakaś masa w komorze silnika, lub skorodowały bezpieczniki obok akumulatora, te duże maxi
Bezpieczniki koło akumulatora sprawdź, tylko dokładnie, podstawkę też.
Z tym radiem nie mogło ci działać sterowanie obok kierownicy bo wymaga ono elektroniki która mieści się w displayu. Tak że to jakaś ściema. Wyjmij display jaki masz i napisz co tam jest (podaj to co pisze na naklejkach). I jakie wtyki tam widzisz. I gdzie masz podłączony kabel od joysticka. Ciekawe też jakim sposobem wpisujesz kod do radia no chyba...
Rozrusznik, połączenia owego rozrusznika, akumulator.
Podnieś szyby do góry i przytrzymaj o.k 3 sek.każdy włącznik.Pozdrawiam.
Problemem okazał się akumulator.
Masz człowieku, jedż i świeć świeczki. kod-1531
Tak.
Zajrzyj lepiej do bezpieczników przy akumulatorze...
najpierw doładować aku bo pewnie od kiedy go kupiłeś to nie ładowałeś potem sprawdzić pobór prądu przy zamkniętym aucie (w stanie w jakim parkujesz na noc) a jeśli wszystko w normie to czeka cię zakup nowego aku
brak zasilania na sterownik lub sterownik sie skonczył ale raczej pierwsze sprawdz kable pod akumulatorem
Sprubuję z masą komputera coś poprawić jak nie pomoże sprawdzę wszystkie 5 przekaźników zastanawiam się nad podaniem dodatkowego napięcia na pin 30 pytanie na który przekaźnik . Sprubuję podać + na zasilanie pompy i lokalizować przerwę w kablu przy odłączonym akumulatorze
Posprawdzaj wszystkie bezpieczniki (jak są to też na akumulatorze).
trance musisz mi powiedzieć gdzie to sprawdzić to ci powiem + odpinany był akumulator
Akumulator jest wystarczający do tego pojazdu. Kontrolki świecą po odpaleniu? czy zmieniłeś akumulator? bo trochę mało danych. Pozdrawiam.
można myć w aucie, zastosować zmywacz do gazników i będzie dobrze,nie maa potrzeby demontażu
I po odkręceniu tego będę miał jakieś przewody tam? Do odkręcenia mam odłączyć akumulator?
Jak wypiąłeś tą wtyczkę od Cobry to po wiązce dojdziesz do kierunkowskazów?
można dać też mocniejszy, np. Boscha 61Ah (do tego modelu Megane producent przewidział akumulatory od 45 Ah do 65 Ah).
Sprawdź bezpieczniki i ich gniazda przy akumulatorze.
Udało się namierzyć problem? Mam tak samo w mojej Megi 3
Zacznij od naladowania akumulatora
Nic nie kombinuj poza porządnym akumulatorem
Wyjęcie modułu zajęło mi jakaś godzinę, robiłem to pierwszy raz. Nie jest w tym nic trudnego, należy pamiętać tylko żeby odpiąć akumulator!
Masz strzelony kabel z ECU do usm (bsm) pomarańczowy kolor chyba prawy dolny róg akumulatora, dostaje zielonego aż w końcu nie puszcza napięcia.
Bo tak ma być. Skoro napięcie na klemach w trakcie pracy silnika ma 14,5V to szukaj przyczyny gdzie indziej - duże samorozładowanie baterii - > trzeba rozglądać się za nową, - coś w aucie pobiera prąd na postoju -> trzeba zmierzyć prąd pobierany z akumulatora przy wyłączonym silniku.
Miałem podobny problem z Kangoo,po odłączeniu akumulatora na noc ,rano było już dobrze.
Wyjąć i zobaczyć jak wygląda UPC, czyli skrzynka bezpieczników i przekaźników koło akumulatora.
Zacznę od tego, że jest to alarm, który uczy się sygnałów z instalacji elektrycznej samochodu. Najpierw alarm musisz rozbroić. Niestety nie zrobisz tego na samochodzie w którym padł aku. ponieważ w momencie niestabilnego zasilania przyjął on do wiadomości sygnały niewiadomego pochodzenia. Jest to do zrobienia na stole dla kogoś kto ma odpowiednią wiedzę...
użyj tajemniczego<<<<<<SZUK... było sporo postów na ten temat.ps.podstawa to w twoim przypadku cztero cyfrowy kod dostępu do immo[awaryjne odpalenie samochodu].potem trzeba kluczyki doprogramować[częsta usterka w reniach]
Szczerze to nie mam pojęcia bo samochód mam parę dni. Podejrzewam, że akumulator do nowych nie należy. Czy to możliwe, że jest to wina akumulatora?
Sprawdzałeś napięcie ładowania akumulatora?
Witam Bardzo proszę o wygenerowanie kodu immo do Renault Megane 1.9 DT 1996r raf3000 dzięki za pomoc , podany kod jest prawidłowy (usterka powstała przez rozładowany akumulator).
Zobacz czemu stały plus ucieka, czyżby bezpieczniki pognite? Zwłaszcza te duże koło akumulatora...
A jaki jest sposób by sprawdzić kiedy można odłączyć akumulator w Megane II? Żadnej diody tam nie widziałem.
Problem byl masy od akumulatora.
Miałem podobny problem .Przyczyną był przegrzany bezpiecznik i gniazdo od świec żarowych, chyba 80A, znajduje się tam gdzie akumulator. Pozdrawiam
Z akumulatora na karoserię ,na silnik. Sprawdzić napięcie miernikiem na akumulatorze.
Bezpiecznik pozycji w module USM obok akumulatora, sporo roboty przy wymianie
Bierz drugi akumulator. Ten może mieć oberwaną celę.
Naładuj akumulator.
Wymiana akumulatora
sprawdz bezpieczniki te duże koło akumulatora
Sprawdzić bezpieczniki kolo akumulatora.
Witam. Nie wypięły się przypadkiem dodatkowe plusy przy akumulatorze,sprawdź dokładnie.
sprawdz bezpieczniki pod maska okolice akumulatora
Witam, problem rozwiązałem. Silnik chodzi, biegi nie szarpią. Na razie przejechane kilka km i zmienia ładnie, jedynie co mam wrażenie że słabiej zbiera ale spokojnie 140 śmiga. Problemem świecenia kontrolek i wyższych obrotów to odpięta kostka od czujnika położenia pedału gazu, była wpięta le nie do końca. Eulen, poczytałbyś wątek od początku do dowiesz...
Kontrolka zapala się na stałe w momencie kiedy przestaje kręcić i zaraz (po ok 2-3 sek) gaśnie. Podczas kręcenia się nie pali. Też stawiam na jakiś przewód. Wstępnie do niczego się nie dogrzebałem, bezpieczniki OK. Wrócę z pracy to zajrzę do bezpieczników kolo akumulatora.
Spalony pomarańczowy bezpiecznik 30A 32V na akumulatorze.
Sprawdź połączenia masowe, masz bezpiecznik na przewodzie głównym do akumulatora. W jaki sposób stwierdziłeś że akumulator jest naładowany?
Samo spawanie nie sprawia mi problemu, pospawam to prawidlowo. Tylko chodzi mi o to czy nic nie popale transformatorowa spawarka jak odepne akumulator
Myśle że odpinałes akumulator.
Sprawdź bezpieczniki i ich gniazda obok akumulatora.
Witam, moj problem polega na tym ze jak samochod postoi samochod 2-3 dni to jest rozladowany. Bylem u elektryka i sprawdzil ladowanie alternatora i akumulator i pokazuje ze wszystko jest ok. Ale jak podlacze pod prostownik to bulgocza tylko 5 celi natomiast jedna ta od (-) nie. Czy to moze byc przyczyna??? bo juz nie wiem
Nie musisz odłączać akumulatora.
Najlepiej centra.. amperaż pewnie ok 50-60Ah
co to za alarm ze pobiera na czuwaniu az 120 miliamper ,nie powinno byc wiecej niz 25-30 mA tyle pobieraja przewaznie alarmy ,albo masz uszkodzony albo zle podlaczony ,nie dziwie sie ze po kilku mdniach masz wydojony akumulator
Najpierw go znajdz.
Słychać pod maską jak cały czas chodzi chyba pompka. Ten przekaźnik k46 jest za akumulatorem, czy po prawej pod maską? Są jeszcze jakieś w kabinie? :| Zszedłem na przerwie sprawdzić, postukałem w nie i nic, będę w domu to zacznę kolejno wymieniać na sprawny. Dodano po 1 Powyciągałem kolejno wszystkie przekaźniki po prawej stronie pod maską - po wyciągnięciu...
Nadłamany przewód w wiązce w drzwiach kierowcy.Wymiana altelnatora z powodu uszkodzonej diody .Zbyt słabe napięcie na akumulatorze.
Do dokładnego sprawdzenia bezpieczniki i wiązka w okolicy akumulatora.
sprawdź czy masz podokręcane klemy od akumulatora, czy jest masa. U mnie były identyczne objawy kiedy spadła klema z akumulatora.
To ja tak gwoli informacji, bo temat mój to zakupiłem CENTRE FUTURĘ. 3 Lata gwarancji to dość sporo, a wolę mieć dobry aku niż jakieś "XXX", bo tego typu akumulator to już miałem i po 1,5 roku był złomem. Od zeszłego roku października mam święty spokój.
Uszkodzoną masa pod akumulatorem.
Witam.chodzi o Megane scenic z 2003r autko po kolizji (czołowej strzeliły poduszki) po podłączeniu akumulatora piszczy i migają awaryjne.
megane akumulator akumulator benzyna megane megane rozładowuje akumulator
schemat deutz agrotron zegar minuta godzina wysprzęglik astra
projektowanie elektroniki banner akumulator
Canon MP282 – rolki załadunku papieru kręcą odwrotnie, błąd 6000, enkoder, mostek H Dekoder Zgemma/Arris zawiesił się po wyłączeniu pilotem – restart, recovery, flashowanie