mierzyłem napięcie dzisiaj w akumulatorze w aucie Mierz nie w aucie a na stole, i napisz co namierzyłeś. Przed pomiarem daj mu godzinę odpocząć.
Sprawdź bezpieczniki, prześledź dokąd idą kable od akumulatora i sprawdzaj elementy po kolei.
Jaki to konkretnie model kontrolera jest? Jeżeli załączone zdjęcie przedstawia kontroler to wygląda na taki: http://www.nowyelektronik.pl/pdf/40516.p...
W szereg z diodą włącz żarówkę 45W/12V (z reflektora świateł przednich). Żarówka będzie pełnić rolę zabezpieczenia prądowego , regulatora prądu ładowania i wskaźnika ładowania.
Trochę poczytałem i ta infografika jest błędna. Powinno być: https://obrazki.elektroda.pl/8339481200_... Oczywiście jest to podane dla przypadku bez obciążenia ale przy niedużych prądach o których mowa (2-6A) można spokojnie przyjąć te same napięcia co bez obciążenia. Czyli to co na infografice. Ja bym osobiście odciął przy 10%
Przerabiałem ten temat zupełnie niedawno. Zwykły szeregowy sterownik ma za zadanie utrzymać napięcie baterii powiedzmy na poziomie 27V. Problem w tym, że punkt mocy wypada w okolicach 22-24V. Tak wyszło z moich pomiarów. Zamówiłem więc falownik, który obciąża ogniwa do takiego właśnie napięcia. Ma w sobie przetwornicę dodawczą. Napięcie ogniw nagrzanych...
co ciekawe oczko zielone i elektrolit pod oczkiem jest To jest wytłumaczalne - akumulator 12V zawiera 6 ogniw-cel każde ok 2V połączone w szereg. Oczko jest tylko w jednej celi - pewno akurat tej dobrej. Jak bez podłączonego ładowania ma 8,6v to prawdopodobnie dwie cele padły - maja zwarcie może takie niepełne (o sporej rezystancji ograniczającej prąd...
Czyli 7,5 V przy prądzie 10A to coś nie tak z akumulatorem.
Ja daje dodatkową mase bezpośrednio na silnik z akumulatorów i to rozwiązuje problem. A rozrusznik nie kręci ciężko?
akumulator dokonał żywota...
witam z tego co pamietam mielismy kilka takich przypadkow mostki greca na plycie sa za slabo wydajne i wymienialismy je na mocniejsze i wywalalo tez ten stabilizator napiecia na radiatorze po wymianie mostka i stabilizatora na mocniejsze wszystko wracalo do normy pozdrawiam
Błędy związane z ładowaniem akumulatora, niskim napięciem? Przy braku napięcia często wyłączają się te urządzenia, tak czytałem, a nawet widziałem :) Powinieneś dostać wydruk, tak to nie wiadomo, czy w ogóle coś podłączali, i byłoby łatwiej z tej strony ekranu. Jak zwiedzisz następny warsztat, to znowu skasują za odczyt wielokrotnie odczytanych już...
Nie do końca. W samochodzie osobowym zazwyczaj będziesz używał zakresu 20V (200mV-20V), ale jak będziesz coś mierzył w ciężarówce (24V) to już musisz użyć zakresu 200V (20V-200V). Tak jak pisałem wcześniej, ustawiasz najmniejszy zakres w którym zmieści się mierzona wartość napięcia. Jak nie wiesz jakiego napięcia się spodziewać to zaczynasz od najwyższego...
uruchamiales ladowarke jak w artykule - proponuja tam podlaczenie rezystora 1kΩ zamiast akumulatora ? jakie jest/jak zmienia sie napiecie na nodze 1 LM317T podczas regulacji PR1 ? - napiecia wyjsciowego rownego wejsciowemu nie osiagniesz z uwagi na 'dropout' LM317
Mam pomysła. Mierz miernikiem wskazówkowych albo miernikiem z funkcją True RMS. Ewentualnie doczep do wyjścia kondensator, zmierz, wynik podziel przez 1,41... A zresztą :lol:
Sprawdź napięcie czy spada i ole po odłączeniu zasilania sieciowego.
Sprawdź wtyczkę czujnika naładowania akumulatorów. Możesz sprawdzić na wyświetlaczu poziom naładowania akumulatorów?
Jak myslicie czy teraz bedzie dobrze? Mierzysz na śrubie M6 , na której jest dość solidny przewód (nie na nakrętce) , druga końcówka woltomierza do obudowy alternatora (oskrobać Było tak jak pisałem i będzie dobrze .
A jaki to akumulator (typ) ?
Nic mu się nie stało zakładaj do samochodu.
Nie znam dokładnie w tym aucie ale jest z nowszych zapewnie i ma system inteligentnego ładowania przyjrzał bym się temu czy w tym modelu nie resetuje się wymiany akumulatora.
A jak zapala? Może wina być po stronie akumulatora, za niskie napięcie.
Jeśli chodzi ci o ładowanie ogniw osobno nie wtedy kiedy są zgrzane w pakiecie to masz na przykład ładowarkę xtar sc2 która wykrywa głębokie rozładowanie ogniw. Jeśli chodzi ci jednak o cały pakiet to nie jestem pewien czy takie istnieją.
Kiedyś walczyłem z tym i jedynym rozwiązaniem było odszukanie rezystora którym dało się podbić napięcie.
Zapytam jeszcze jak napięty jest pasek? Czy napinacz dobrze pracuje? Ślizgający się pasek może dawać podobne objawy.
Do (UPS) silnika łagodny start jest niepotrzebny wręcz szkodliwy. Z doświadczenia wiem też o mocy- kolega zakupił takiego UPS-a i pompka (jeszcze wtedy bez sterownika) nie ruszyła. Dlatego mój wybór przetwornicy i doładować akumulator automatycznym prostownikiem przy niskim napięciu akumulatora. A start po zaniku napięci- wystarczy przekaźnik łączący...
Wsadź akumulator do samochodu i zmierz napięcie podczas zakręcania rozrusznikiem. Dowiesz się czy i w jakim stopniu są sprawne.
Prawdopodobnie napięcie na ogniwie spadło do tego stopnia że jego elektronika odcięła zasilanie w celu ochrony przed nadmiernym rozładowaniem. Trzeba by sprawdzić jaka jest rzeczywista pojemność tego akumulatora, czyli jeśli to telefon z androidem to zainstalowac któraś z aplikacji monitorujących stan baterii i tam po kilku cyklach ładowania powinno...
wymieniłem elektrolit w akumulatorze (60AH) i zaczołem go ładować, mam stary ruski prostownik maksymalny prąd ładowania jest 10A, wskazówka wychyliła się poza zakres to znaczy że akumulator ładuje się prądem ponad 10A, napięcie na akumulatorze podczas ładowania jest 8V a bez ładowania jakieś 6,5 sprawdzałem napięcie które daje prostownik i wynosi ono...
Witam, napisales ze bateria sklada sie z 10 "paluszkow" kazdy po 1500mAh, wiec nawet jak to wszystko polaczysz szeregowo to masz 10x(3.6-4.2V) czyli 36-42V napiecia baterii aleta sama pojemnosc czyli 1500mAh, jak chcesz miec te 4400 to laczysz po 3 rownolegle ale wtedy max uzyskasz 12.6V/4500mAh. Chyba ze zle odczytalem twoje dane. Co sie tyczy ladowania...
1. Czy lepiej rozładować akumulator i jeszcze raz naładować? Długie ładowanie małym prądem, bez rozładowania. 2. Jak wysoki powinien być poziom elektrolitu, powinien zakrywać zarówno włókno szklane jakim i ten metal?. Czy ma być poniżej metalu, ale powyżej włókien? ok. 1 cm powyżej włókien.
A masa na skrzyni jest! Klemy na rozruszniku sprawdzone? oraz przy akumulatorach i heblu.
Za duży spadek napięcia. Użyj akumulatora o niższym napięciu, najlepiej właśnie 7,2V.
Z braku ładowania z alternatora powinna mi się zapalać lampka ładowania Czasami wcale nie świeci a i tak nie ładuje. Sprawdzałem teraz, wspoczynku spadło z 12,5V do 12,3V. Natomiast w czasie rozruchu pod obciążeniem już do 12,9 V... a na odpalonym?? Dodano po 23 No to na co liczysz? Cud?
wystarczy wymienić płytę, ale w miarę możliwości rozejrzyj się za 832 zamiast+ moduł odcinający akumulator przy niskim napięciu. Ale powiem szczerze że zaskoczyłeś mnie tym że matrix ma blokadę resetu. ps. czy płyta pochodzi z systemu znanej firmy ochroniarskiej? Pozdrawiam
(at)radek.d85 Zapewne jest tak, jak napisał (at)bambus94 używaj więc prostownika. W prostowniku masz też amperomierz, jak jest wskazany przepływ prądu to znaczy się, że jest ładowany akumulator.
Wiem, że temat stary jak węgiel, ale wyjaśnię o co chodzi. Otóż ten prostownik ma regulację napięcia od około 0,5V do16V. Więc jeżeli skręcimy potencjometr na minimum to logiczne jest, że nie będzie płynął prąd do akumulatora, bo napięcie prostownika będzie niższe od napięcia akumulatora. Należy po prostu kręcić potencjometrem w prawo aż wskazówka zacznie...
Sprawa prosta i to bardzo. Zostaw włączone światła mijania na 6 minut jak po tym odpali to akumulator sprawny.
Tylko z podłączonym w miarę sprawnym akumulatorem.
Tutaj chodzi o wydajność prądową źródła. Instalacja domowa (230V/400V) dysponuje dość dużym prądem, którego przepływ ogranicza jedynie rezystancja ciała człowieka. Paralizator natomiast dysponuje stosunkowo niskim prądem (dobranym tak aby skutecznie obezwładnić, ale nie zabić) i wysokim napięciem. Na podobnej zasadzie można wytłumaczyć dlaczego czujesz...
Napięcie na zaciskach nieobciążonego naładowanego akumulatora po 30 min od skończonej pracy powinno wynosić 12,6V. Jest w Twoim akumulatorze, ale po tylu latach gromadzi on niewiele energii. Możesz zastosować akumulator o nieco większej pojemności do 55Ah, ale nie jest celowe i zalecane. Nie możesz zastosować akumulatora o mniejszej zdolności rozruchowej...
pomiędzy baterią a UPS wychodzi 12,6V Czy mierzyłeś napięcie na zaciskach akumulatora czy rzeczywiście był przepływ prądu z UPS do akumulatora? Dość niskie to napięcie jak na ładowanie. Jeśli to napięcie było zmierzone na zaciskach akumulatora to może po prostu UPS "nie widzi" podłączonego akumulatora a może to być spowodowane przepaleniem bezpiecznika....
Przyczyną padnięcia akumulatora jest popsuta stacyjka. Nie wyłącza zasilania i trzeba kilka razy kombinować, żeby wyłączyć zasilanie. Nie zauważyłem tego, skuter został tak kilka dni i akumulator się rozładował. Już zamówiłem nowy akumulator w serwisie Hondy. Będę żądał, żeby zwrócili mi koszty za akumulator.
Lampa awaryjna posiada akumulator, układ ładowania, przetwornicę i przełącznik. W czasie gdy jest napięcie w sieci jest ładowany akumulator (niskie napięcie np.3V), lampa nie świeci, gdy go zabraknie układ przełączający włącza przetwornicę z niskiego napięcia (np. 3V) i lampa świeci. Układ jest skomplikowany więc jeśli się nie znasz to nie przerabiaj,...
Sprawdź napięcie ładowania i poziom naładowania akumulatora. Jak jest za niskie to kwas "wyłazi z akumulatora". Przyczyną słabego ładowania może być słabo napięty pasek, częsty rozruch silnika + światła, walnięty regulator, słabe połączenia itp. Dodatkowo niedoładowany akumulator padnie bardzo szybko. W razie potrzeby (jak alternator nie nadąży ładować)...
To jest taki woltomierz i przewody pomiarowe powinny być podłączone na samym akumulatorze i jak wyżej jak jedzie na akumulatorze będzie coraz niższe napięcie z czasem A na wózku ile masz tam Wh w akumulatorach, przecież tam nie ma jednego akumulatora
akumulatorami zasadowymi 20x1,2 V 100Ah Podaj dokładny typ tych akumulatorów. Zmierzą napięcie każdego ogniwa po naładowaniu - po 30 minutach. Co do falownika to: Czy masz możliwość zmiany typu baterii ? bo domyślne jest za pewne na kwasówkę lub żelówkę. Jeżeli nie masz możliwości zmiany typu baterii na "swój własny" to problem leży w falowniku a nie...
Tak dokładnie trzeba sprawdzić pobory prądu , bo duży pobór każdy akumulator zepsuje.
jak odpialem kable +- od akumulatora oczywiscie na zalaczonym silniku Rób tak dalej a zaraz będziesz miał kolejny alternator do wymiany. Zawsze wszystko sprawdzaj na podłączonym akumulatorze. Punkty masowe posprawdzaj, chociaż to nijak ma się do Twoich pomiarów bo gdyby gdzieś była masa uwalona to nie odpalił byś auta, a sądzę że alternator i rozrusznik...
jeśli to o czym mowa wyżej sprawdziłeś to sprawdź po prostu pasek musi być tak naciągnięty, że jeśli obracasz kołem pasowym alternatora ręką to na wyłączonym biegu obraca się również silnik pasek nie może się ślizgać ale nie może być napięty zbyt mocno aby nie uszkodzić łożysk pozdro
Wersja pierwsza OK, z wyjątkiem ładowania. Akumulator może pracować w trybie buforowym, takim jak w samochodzie, oraz cyklicznym (rozładowanie - ładowanie - rozładowanie). I od tego zależy końcowe napięcie ładowania 1 - 13,6-13,8V max 2 - 14,0 - 14,4 max 3 - 15 - 16,2 max z kontrolą temperatury i gazowania. Dodano po 2 Wersja pierwsza OK, z wyjątkiem...
To moduł AC CDI, i nie będzie działał z akumulatora- za niskie napięcie. MUSI być zasilany przez osobną cewkę w magnecie dającą prąd przemienny o napięciu powyżej 80V. To bardzo podobny temat, do zasilania CDI użyto transformatora: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20...
To wskazuje na blok zasilania, który nie daje wysokiego napięcia zarówno dla odbiornika jak i nadajnika. Wskaźnik pokazuje jedynie napięcie akumulatorów, przekaźnik kłapie bo jest zasilany niskim napięciem z akumulatorów. Czy słychać dosyć głośne buczenie dochodzące z wnętrza obudowy radia po jego włączeniu? Jeśli nie, to na 100% blok zasilania (przetwornica).
Ale jakie ty chcesz mieć napięcie na 12 voltowym akumulatorze?
Może i warto go napiąć. Ale podejrzewam, że głównym sprawcą jest stary lub słaby akumulator. Więc wnioski wyciagnij sam.
sprawdz najpierw czy silnik ma dobre masowanie,moze byc także niskie napięcie akumulatora
i moge wtedy bezpośrednio tą przetwornicę podłączyć do Akumulatora i napięcie bedzie stale na wyjściu? Prąd wyjściowy będzie stały, nie napięcie. Ale odpowiedź na Twoje pytanie jest twierdząca. wykorzysta praktycznie cały ładunek akumulatora (wyłączy się dopiero przy bardzo niskim napięciu akumulatora). Dlatego trzeba będzie go zapezpieczć przed zniszczeniem...
Akumulator może trzymać napięcie, ale nie zapewnia pojemności znamionowej. Rozładuj akumulator do najniższego dopuszczalnego napięcia i podłącz go do prostownika. Jeśli akumulator jest zasiarczany, szybko osiągnie końcowe napięcie, ale nie uzyska pojemności .
nie widziałem jeszcze wodospadu w którym woda płynie z dołu do góry a prąd zachowuje się podobnie płynie z wyższego do niższego potencjału tak jak napisał oli60
A proszę powiedzieć, bo sprawdziłem miernikiem na kablach co się podpina do akumulatora, i pokazał mi wartości przełącznik na prostowniku 12 V - napięcie na końcówkach 11,5 V, a po przełączeniu na 24 V jakieś 21 V, to chyba przełącznik nie dobrze założony? Wyłącznik jest dobrze założony, tylko napięci niskie. A masz jeszcze jakąś regulację ? Wcale...
Podaj numer sterownika EMS lub vin chociaż. Dodano po 1 Tu Masz opis tak na czuja... :D Napięcie akumulatora Opis Napięcie akumulatora miało wartość niższą niż dopuszczalna. Wartość napięcia wynosiła 9 V lub mniej przez 0,2 s. Przyczyna Usterka może wystąpić w trakcie rozruchu zimnego silnika, jeśli akumulator jest słaby. Uwagi Jeśli napięcie jest za...
Napięcie mierzysz z podłączonym akumulatorem czy bez? W prostych ładowarkach bez podłączonego akumulatora miernik pokaże napięcie skuteczne, które jest niższe od szczytowego napięcia ładowania akumulatora.
Efekt faktycznie bardzo dziwny. Myślę , że problemem może (nie musi) być za niskie napięcie akumulatora. Po nocy napięcie jest niższe a po odpaleniu silnika napięcie gwałtownie rośnie. W samym radiotelefonie jest kondensator elektrolityczny na zasilaniu , który musi sie doładować do napięcia nominalnego około 13,8V a przez ten czas naładowywania się,...
Ten czujnik powinien pracować po LINIe. Napięcie na sygnałowym powinno być trochę niższe niż napięcie akumulatora. Jak masz schemat, to zobacz, czy nie jest razem na jednym przewodzie z czujnikiem jakości powietrza. Wtedy można na szybko zmostkować na próbę.
Jeżeli TYLKO 2V to mogło dojść do uszkodzenia samego akumulatora - nie ono jest przyczyną (mogły być rzeczywiście właczone światła) ale tak głębokie rozładowanie zwykle kończy się źle. Nie czekaj, podłączaj ten prostownik, naładuj aku na full i wtedy się zobaczy czy przeżył czy też idziesz na zakupy. Nie odpinaj tego po 30min. Prostownik ma bardzo ograniczony...
Typowe zachowanie dla wykrycia niskiego stanu naładowania baterii (niskie napięcie zasilania) . Takie zachowanie może powodować też kiepskie połącznie/kontakt akumulatora lub niski stan elektrolitu czy też krytyczne zużycie akumulatora (napięcie siada pod obciążeniem). W tych wózkach lubią korodować mostki między sekcjami baterii czy samo połączenie...
Najpierw podłącz sprawne aku lub spr. stare bo nic o nich nie piszesz.
jak na akumulatorze masz 8V to spróbuj go naładować czymkolwiek, i jeśli nie będzie trzymał napięcia około 13V to znaczy, że jest uszkodzony - UPS to wykrywa, i dlatego nie chce ładować.
Stycznik rozrusznika, pasuje większość chińskich od skuterów. Brzęczenie/terkotanie może być spowodowane niskim napięciem akumulatora, lub słabym połączeniem kabli
Mamy tam dwa błędy, 18339 i 18010. Drugi nieopisany, bo to shareware. Zrób test Elementów wykonawczych, cz wentylator pracuje, sprawdź bezpieczniki modułu wentylatorów, czy nie zaśniedziałe. Akumulator też pewnie niebogaty, bo ABS ma problemy z czujnikiem kąta skrętu, często spotykany przy kiepskim akumulatorze.
Przed akumulator mozna zastosowac zabezpieczenie odcinajace np: https://sklep.avt.pl/product/search?quer...
Moduł posiada funkcję wyświetlania błędów podczas pracy : Err1: napięcie akumulatora jest powyżej 15 V Err2: napięcie akumulatora jest niższe niż napięcie minimalne Err3: Akumulator / Ogniwo nie może pozwolić na obciążenie lub prąd rozładowania zbyt duży Err4: prąd rozładowania przekracza 3,1 A
13 * 1,41= 18V tyle masz po mostku. Gotuje ci akumulator.
Akumulator , niskie napięcie.
Zastanawiam się jakie napięcie było by odpowiednie do zasilania tego układu, w opisie pisze o spadku na tyrystorze 1V, myślę że wyprostowane napięcie 13V powinno być odpowiednie (12V za układem) uwzględniłem wahania sieci energetycznej +-10% i napięcie szczytowe które pozwoli ładować akumulator przy niskim napięciu sieci.
Cześć. Niestety sama wymiana układu nie pomogła. Za szybko włączyłem zasilanie i niestety musiałem odbudować cały układ przetwornicy (mostek, tranzystor, rezystory, kondensatory, transoptor). Myślę, że winowajca tego uszkodzenia to kondensator ceramiczny na 1000V wlutowany bezpośrednio przy tranzystorze ("kluczu") przetwornicy (dodatkowo - brak miejsca...
Nic się nie stanie. Będziesz częściej ładował akumulatorek, niż obecnie wymieniałeś ogniwo 1,5V Zależy to też od pojemności akumulatora.
Na początek sprawdź panele, regulator może być ok ...... Podłącz dwie żarówki samochodowe 21W/24V połączone w szereg bezpośrednio do nich ..... Możliwe również zwarcie na wejściu regulatora i praca paneli na zwarciu, mogły osiągnąć sporą temperaturę i z tond te niskie napięcie .....
napięcie większe od 1,5 razy liczba ogniw włączone przez coś co umożliwi regulację prądu - opornik regulowany, potencjometr + tranzystor. Ważny jest prąd ładowania oraz napięcie końcowe - ładowanie stałym napięciem, szczególnie jeśli jest większe niż 1,5 V / ogniwo szybko wykańcza akumulatory.
Nic nie trzeba naprawiać - wymień akumulator.
sprawdz czy masz dobrze napięty pasek bo jeżeli nie świeci się kontr. to przy większym obciążeniu alternatora pasek zacznie ślizgać i nie musi przy tym piszczeć sam miałem taką usterke Dodano po 31 sprawdz czy masz dobrze napięty pasek bo jeżeli nie świeci się kontr. to przy większym obciążeniu alternatora pasek zacznie ślizgać i nie musi przy tym piszczeć...
Ten przekaznik ze zdjęcia może mieć 300A na tych dużych złączach na izolatorze a te boczne mogą być słabsze np 50A więc niewiele więcej niż ten zwykły samochodowy ;-) Ale mogę się mylić bo nigdy nie miałem takiego w rękach :-) Spadek wynika z tego że akumulator pobiera prąd bo jest rozładowany jak się w pełni naładuje napięcie się zrówna .
Witam, nic nie piszesz czy ,lampka ładowania gaśnie, czy lampka świec żarowych gaśnie, czy pasek klinowy prawidłowo napięty?może być tak że świece żarowe stale grzeją.
Po jednym odpaleniu napięcie 50Ah akumulatora będzie niższe niż napięcie 100Ah akumulatora, stąd podczas ładowania mniejszy dłużej będzie ładowany większym prądem Dokładnie.
sprawdż napięcie akumulatora. jeżeli niskie - doładuj
Czy przypadkiem nie masz za bardzo rozładowanego tego akumulatora? Niskie napięcie i przez to radio nie chce się ożywić.
Ale jak sam piszesz to nie będzie typowy stabilizator napięcia tylko swojego rodzaju wyłącznik po naładowaniu akumulatora. Druga sprawa to napięcie 14.4V na jakie typowo jest ustawiany regulator napięcia w alternatorze. W stacjonarnym prostowniku jest to trochę niskie napięcie aby prawidłowo naładować akumulator.
Witam! Czy rozrusznik pracuje normalnie? Jeżeli nie to podładuj najpierw akumulator. Niskie napięcie akumulatora ma niebagatelny wpływ na działanie elektroniki. Jeśli rozrusznik kręci normalnie to niestety trzeba sprawdzić immobiliser.
https://obrazki.elektroda.pl/8780672000_... Pomimo mało czytelnych zdjęć - nie widać dokładnie ścieżek - znalazłem w necie lepsze zdjęcie, to widać że układ musi pracować na AC jak i DC. W układzie jest pomiar prądu obciążenia przez silnik, i może on głupieć jak z akumulatora idzie za niskie napięcie, lub jak podłączyłeś akumulator...
Jeśli to bateria z akumulatorów litowo jonowych i jeden z nich ma napięcie poniżej 2 V, to jest on do wymiany. Jeżeli nie masz możliwości wymiany jednego akumulatora w baterii, to wymień wszystkie. Ten jeden o napięciu 1,2 V można ładować ładowarką TP4056, ale już on nie ma swojej pierwotnej pojemności i będą z nim problemy.
Sprawdź od czego są te przekaźniki, które są ciągle ciepłe. Może da się je wyjąć i wtedy sprawdzić pobór prądu? Nowe akumulatory przy poborze prądu 1A nie powinny się rozładować po kilku godzinach tylko po kilkudziesięciu godzinach. Może są wadliwe? Może niesprawny jest układ sygnalizujący wyczerpanie akumulatorów? Zmierz napięcie akumulatorów gdy sygnalizowane...
Można przerobić układ jazdy silnika na elektroniczny i nie ma problemu z wypalaniem styków - proponuję sprawdzić akumulator niskie napięcie, zły stan naładowania to częste przyczyny wypalania styków.Jeżeli chodzi o odbiór UDT nie ma problemu -schematy instalacji + dokumentacja i zgłoszenie.
Na pewno jest to związane z uszkodzonym akumulatorze. Niski poziom napięcia akumulatora wybudza sterowniki i dzieją się cuda.
To pod fotelem-jak był odłączony to jakby w całym samochodzie nie było prądu- Akurat w touaregu to nie zadziała. Koło przedniego akumulatora jest taki duuuuuzy przekaźnik, który spina akumulatory razem jak jest niskie napięcie. Czyli jest wysokie napięcie, coś ta teoria się nie sprawdziła. Nie będę pisał do czego służy ten przekaźnik.
Ja bym na początek podpiął silnik na krótko do np akumulatora (przy niższym napięciu zasilnania szybciej wylezie ew usterka) i sprawdził jak kręci pod obciążeniem w obie strony. A także zamiast silnika podpiął do centralki żarówkę reflektorową 24V i zobaczył pod jej obciążeniem co na zasilanie silnika wydaje centralka.
Jednostka sterująca SCR wykryła, że napięcie akumulatora jest niższe od napięcia akumulatora zmierzonego przez jednostkę sterującą pracą silnika. Sprawdź przewody elektryczne i złącza wiązek przewodów jednostki głównej. Wykonaj następującą procedurę, aby sprawdzić, czy usterka została usunięta: Uruchom silnik, a następnie wyłącz go ponownie. Włącz zasilanie,...
W moim quadzie 150 jest taki problem, ze nie ma ładowania, aktualnie bez podlaczonego akumulatora miernik wskazuje 0.54v 0.40 przy dodawaniu gazu nawet spada. Jakis czas temu wskazywało 3v, mam nowy akumulator, jeżdżę na światłach i nie chce rozwalic akumulatora, a tak poza tym mam akumulator zelowy, moge go ładowac zwykłym prostownikiem do kwasowych...
Możliwe uszkodzenie jednej z diod lub spadki napięć w obwodzie ładowania akumulatora.
Po pierwsze wymień ten bezpiecznik na taki jaki powinien być a radio Ci się wyłącza ponieważ napięcie spada poniżej progowego dla radia i radio myśli ze jest już za małe napięcie na akumulatorze akumulatorze i wyłącza się przyczyna tego będą zacieknie przewody zasilające radio i na nich może występować zbyt duży spadek napięcia lub masz uszkodzone ładowanie...
Ten tester nie mierzy rezystancji ogniw no chyba, że planujesz policzyć metodą techniczną? Moduł informuje również użytkownika o problemach jakie wystąpiły w postaci wyświetlanego napisu error: Err1: napięcie akumulatora jest powyżej 15 V Err2: napięcie akumulatora jest niższe niż napięcie minimalne Err3: Bateria nie może pozwolić na obciążeni lub prąd...
niski napiąć akumulator niski napiąć akumulator kwasowy przetwornica napiąć niski napiąć
iskra regulator napiąć fiata punto kontrolka poduszki przegub wewnetrzny
energetyka studia silnik perkins
Location of Fuel Injector No. 1 on 2004 Vauxhall Vivaro 1.9 DTI Jak połączyć przewód do pompowania fotela z przejściówką?