Immo to może nie , ale bedzie działał centralny zamek na pilota. Pod warunkiem ,że zostawiłeś samochód na światłach postojowych.
Bezpiecznik nr.1-7.5A na module UPC obok akumulatora.
Czas na wymianę akumulatora...
Naładuj akumulator.
Sprawdź bezpieczniki w skrzynkach i na akumulatorze
Brak prądu - padnięty akumulator albo uszkodzona instalacja główna od akumulatora
Ja taki przewodzik wciskałem bezpośrednio od środka w tą przelotkę przy akumulatorze.
raczej coś z UCH posprawdzaj grube masy i plusy,szczególnie bezpieczniki koło akumulatora
Bezpieczniki są dodatkowo między akumulatorem a prawym błotnikiem . Zerknij jest tam mała czarna puszeczka . Najlepiej widać po zdemontowaniu akumulatora .
UCH jak rozumiem chodzi o skrzynkę bezpieczników w komorze silnika? Dokładnie tak, tą obok akumulatora.
Jeśli nie myłeś silnika to raczej nie. Nie do końca, wystarczy przejechać wodą pod ciśnieniem po podszybiu i zrobić i tak już pewnie obecne bagno w bezpiecznikach obok akumulatora.
Gniazdo masz na myśli od bezpieczników koło akumulatora?
A czasem nie wyładowałeś akumulatora?
W moim przypadku radio załączyło się w momencie podwyższenia temperatury w samochodzie :D
Witam wymieniłem akumulator w Renault Megane II 1,9 TDI na nowy Auto nie odapala pomóżcie.
Nie możliwe. Da się dezaktywować immo. Otwiera drzwi na pilota? Patrzyłaś w podsufitke na czujnik?
Sprubuję z masą komputera coś poprawić jak nie pomoże sprawdzę wszystkie 5 przekaźników zastanawiam się nad podaniem dodatkowego napięcia na pin 30 pytanie na który przekaźnik . Sprubuję podać + na zasilanie pompy i lokalizować przerwę w kablu przy odłączonym akumulatorze
Problemem okazał się akumulator.
Z tym radiem nie mogło ci działać sterowanie obok kierownicy bo wymaga ono elektroniki która mieści się w displayu. Tak że to jakaś ściema. Wyjmij display jaki masz i napisz co tam jest (podaj to co pisze na naklejkach). I jakie wtyki tam widzisz. I gdzie masz podłączony kabel od joysticka. Ciekawe też jakim sposobem wpisujesz kod do radia no chyba...
Posprawdzaj wszystkie bezpieczniki (jak są to też na akumulatorze).
I po odkręceniu tego będę miał jakieś przewody tam? Do odkręcenia mam odłączyć akumulator?
Nic nie trzeba.
przeczytaj to http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Pewnie urwała sie gdzieś jakaś masa w komorze silnika, lub skorodowały bezpieczniki obok akumulatora, te duże maxi
Jaki stary akumulator?
Wygląda mi na to, że UCH zmieniło konfigurację, tak się często dzieje w mroźnie dni przy słabym akumulatorze lub jego odłaczeniu. Sam sobie z tym nie poradzisz, trzeba zdiagnozować testerem blokadę rozruchu.
Wyjęcie modułu zajęło mi jakaś godzinę, robiłem to pierwszy raz. Nie jest w tym nic trudnego, należy pamiętać tylko żeby odpiąć akumulator!
Witam, problem rozwiązałem. Silnik chodzi, biegi nie szarpią. Na razie przejechane kilka km i zmienia ładnie, jedynie co mam wrażenie że słabiej zbiera ale spokojnie 140 śmiga. Problemem świecenia kontrolek i wyższych obrotów to odpięta kostka od czujnika położenia pedału gazu, była wpięta le nie do końca. Eulen, poczytałbyś wątek od początku do dowiesz...
Zacznij od naladowania akumulatora
Sprawdź bezpieczniki i ich gniazda przy akumulatorze.
Szczerze to nie mam pojęcia bo samochód mam parę dni. Podejrzewam, że akumulator do nowych nie należy. Czy to możliwe, że jest to wina akumulatora?
Nic nie kombinuj poza porządnym akumulatorem
Wyjąć i zobaczyć jak wygląda UPC, czyli skrzynka bezpieczników i przekaźników koło akumulatora.
Witam Bardzo proszę o wygenerowanie kodu immo do Renault Megane 1.9 DT 1996r raf3000 dzięki za pomoc , podany kod jest prawidłowy (usterka powstała przez rozładowany akumulator).
Zobacz czemu stały plus ucieka, czyżby bezpieczniki pognite? Zwłaszcza te duże koło akumulatora...
Z akumulatora na karoserię ,na silnik. Sprawdzić napięcie miernikiem na akumulatorze.
Sprawdzałeś napięcie ładowania akumulatora?
polecałbym Ci taki [url=http://www.iparts.pl/czesc/akumulat... Exide, pojemność 53 Ah - myślę, że powinien być ok.
Samo spawanie nie sprawia mi problemu, pospawam to prawidlowo. Tylko chodzi mi o to czy nic nie popale transformatorowa spawarka jak odepne akumulator
Zacznę od tego, że jest to alarm, który uczy się sygnałów z instalacji elektrycznej samochodu. Najpierw alarm musisz rozbroić. Niestety nie zrobisz tego na samochodzie w którym padł aku. ponieważ w momencie niestabilnego zasilania przyjął on do wiadomości sygnały niewiadomego pochodzenia. Jest to do zrobienia na stole dla kogoś kto ma odpowiednią wiedzę...
Problem byl masy od akumulatora.
użyj tajemniczego<<<<<<SZUK... było sporo postów na ten temat.ps.podstawa to w twoim przypadku cztero cyfrowy kod dostępu do immo[awaryjne odpalenie samochodu].potem trzeba kluczyki doprogramować[częsta usterka w reniach]
sprawdz bezpieczniki te duże koło akumulatora
Sprawdzić bezpieczniki kolo akumulatora.
Sprawdź wszystkie połączenia przy klemie plusowej.
Naładuj akumulator.
sprawdz bezpieczniki pod maska okolice akumulatora
Sprawdź bezpieczniki i ich gniazda obok akumulatora.
Akumulator jest wystarczający do tego pojazdu. Kontrolki świecą po odpaleniu? czy zmieniłeś akumulator? bo trochę mało danych. Pozdrawiam.
Myśle że odpinałes akumulator.
Spalony pomarańczowy bezpiecznik 30A 32V na akumulatorze.
Nie musisz odłączać akumulatora.
Nadłamany przewód w wiązce w drzwiach kierowcy.Wymiana altelnatora z powodu uszkodzonej diody .Zbyt słabe napięcie na akumulatorze.
Error, znaczy że przynajmniej raz ktoś wpisał błędny kod. Włącz radio i czekaj odpowiednią do błędnych prób ilość czasu na pojawienie się 0000. Z numerów jednostki którą pokazałeś na zdjęciu nie zdobędziesz kodu.
Do dokładnego sprawdzenia bezpieczniki i wiązka w okolicy akumulatora.
Masa na skrzyni Masz na myśli skrzynkę z bezpiecznikami po prawej stronie od akumulatora?
Bo tak ma być. Skoro napięcie na klemach w trakcie pracy silnika ma 14,5V to szukaj przyczyny gdzie indziej - duże samorozładowanie baterii - > trzeba rozglądać się za nową, - coś w aucie pobiera prąd na postoju -> trzeba zmierzyć prąd pobierany z akumulatora przy wyłączonym silniku.
Bezpieczniki obok akumulatora, zdziwiło mnie że jednego brakuje, lecz gdy założyłem brakujący bezpiecznik wszystko zaczęło działać, czy to możliwe ze działało bez bezpiecznika? 3bezpiecznik licząc od strony przykręconego kabla od akumulatora.
świeci się cały czas i jak jest dwa trzy dni nie odpalany to wyczerpuje akumulator.
Tak też może być przyczyną, sprawdz przewod między karoserią a silnikiem (koło akumulatora)
Najlepiej centra.. amperaż pewnie ok 50-60Ah
Podnieś szyby do góry i przytrzymaj o.k 3 sek.każdy włącznik.Pozdrawiam.
Miałem podobny problem z Kangoo,po odłączeniu akumulatora na noc ,rano było już dobrze.
Witam Mam podobny problem z tym autoalarmem... tyle ze u mnie po wcisnieciu przycisku dwa razy migaja kierunkowskazy i tyle. Po otwarciu drzwi lub innej probie pobudzenia autoalarmu nic sie nie dzieje... Gosc od ktorego kupilem tydzien temu auto powiedzial ze miesiac temu wymienial akumulator...
Pewno nie masz LPG, tak pompa paliwowa w baku. Grubsze przewody przy baku to zasilanie, możesz sprawdzić podając zasilanie z akumulatora.
UPC jest identyczne tylko nowsze o 3 lata, jechałem na nim. Na starym identyczna sytuacja. Sprawdzę klemę i akumulator.
To ja tak gwoli informacji, bo temat mój to zakupiłem CENTRE FUTURĘ. 3 Lata gwarancji to dość sporo, a wolę mieć dobry aku niż jakieś "XXX", bo tego typu akumulator to już miałem i po 1,5 roku był złomem. Od zeszłego roku października mam święty spokój.
co to za alarm ze pobiera na czuwaniu az 120 miliamper ,nie powinno byc wiecej niz 25-30 mA tyle pobieraja przewaznie alarmy ,albo masz uszkodzony albo zle podlaczony ,nie dziwie sie ze po kilku mdniach masz wydojony akumulator
Kolego teraz pytanie jak to zrobić, bo dostęp do skrzynki bezpieczników jest tylko po zdemontowaniu aku (w wersjach poliftowych jest specyficzna skrzyneczka, z której wysuwa się płytki bezpieczników w stronę akumulatora) :/
Bezpiecznik pozycji w module USM obok akumulatora, sporo roboty przy wymianie
najpierw doładować aku bo pewnie od kiedy go kupiłeś to nie ładowałeś potem sprawdzić pobór prądu przy zamkniętym aucie (w stanie w jakim parkujesz na noc) a jeśli wszystko w normie to czeka cię zakup nowego aku
Wymiana akumulatora
Po podłączeniu do komputera w silniku błąd "Napięcie zasilania sterownika" Mierzyłeś napięcie, jak nie wiesz jak przy sterowniku to najpierw zmierz na akumulatorze, zmierz też jakie masz napięcie ładowania akumulatora.
To takie zabezpieczenie przed wyładowaniem i traci się napięcie na kabelku idącym do radia. Musisz więc podmienić kabelek na taki nad którym to Ty będziesz miał kontrolę ;) Jednak uwaga bo podłączenie radia "na stałe" spowoduje pewnie rozładowywanie akumulatora.
Witam, mam Renault Magane || 2007r. Ostatnio podczas jazdy auto zgasło, lecz po wyciągnięciu i włożeniu z powrotem karty dojechałam do domu. Teraz problem jest taki, że auto wcale nie odpala i pokazuje komunikat wada działająca. Mechanik stwierdził, że immobilizer szwankuje i go rozłączył. Podczas włożenia karty auto się nie odzywa tylko wiatrak, a...
Muszę kupić akumulator do Renault Megane 1.9dci, rok 2003( model produkowany do sierpnia), przedtem był akumulator 50 Ah 600A, o wymiarach 24 cm x 18, większy nie wejdzie, czytaki akumulator wystarczy, auto ma klimatyzację, radio i elektryczne szyby. I jeszcze przy okazji chciałbym się dowiedzieć co jest ważniejsze przy doborze akumulatora: pojemność,...
Jak wypiąłeś tą wtyczkę od Cobry to po wiązce dojdziesz do kierunkowskazów?
można myć w aucie, zastosować zmywacz do gazników i będzie dobrze,nie maa potrzeby demontażu
Oleju na 99,9% nie bierze,przebieg 110tys.Dodam jeszcze że zawory też na 100% O.K,Kompresja na cylindrach też O.K(na każdym 13). Może Komputer?(był wymieniany akumulator)
Obok akumulatora szukaj.
Klucze nasadowe , mirnik , probowka , nóż , taśma , cyna , lutownica.... Jeżeli to się stało podczas jazdy jest duża szansa że to kable pod maską. Nie zawadzi sprawdzenie bezpiecznikow i podladowanie akumulatora.
Problem rozwiązany urwany styk na kostce przy akumulatorze
WItam, W czym moze byc problem ze w Megane/Scenik 2004r 2.0benz odchodząc od auta nie zamyka centralny? Jak zamkne pilotem i zblize sie z karta to otwiera, natomiast sam nie zamyka. Do stacyjki tez karty nie musze wkladac, bo widzi ją na odległość. Funkcja FREE HAND jest wlaczona. Problem powstal po zmianie akumulatora.
Sprawdź połączenia masowe, masz bezpiecznik na przewodzie głównym do akumulatora. W jaki sposób stwierdziłeś że akumulator jest naładowany?
Dzięki Piotr za pomoc. Udało mi się rozwiązać ten problem bardzo podobnie. Zatankowałem pół zbiornika żeby rezerwa zgasła odłączyłem przewód od wskaźnika paliwa i jechałem tak długo aż wskaźnik odpadł do zera. Potem zgasiłem silnik podłączyłem wskaźnik i jest wszystko tak jak było przed odłączeniem akumulatora.
Udało się namierzyć problem? Mam tak samo w mojej Megi 3
Uszkodzoną masa pod akumulatorem.
Prawdopodobnie zatarty silnik, po uprzedniej usterce turbiny i spalone główne bezpieczniki na akumulatorze.
Dokładnie, rozrusznik zostaw w spokoju, akumulator rozładowany
Miałem taki akumulator. W 1 roku zero kłopotów,ale też nie było tęgich zim po -20st. Po pierwszym roku miałem zwarcie ,tak że z akumulatora para uchodziła jak z czajnika i zrobił sie jak balon.Dał się naładować i jeszcze katowałem nim do zimy. teraz mam westę Future Ukraińską.Podobno ni9e do zajebania akumulator.Kupiłem u jakiegoś dziada z Myszkowa...
ten schemat można wykorzystać tylko do włączników które reagują na napięcie akumulatora i po Ubat> 13V włączają automat
kable wymieniałem dosłownie miesiac temu kopułka tez nowa łacznie z palcem cewka własnie tu jest problem bo jest dobra a nie daje dalej prądu myslałem nad czujnikiem połozenia wału ze nie daje sygnału jeszcze dzisiaj sprawdze bo rozładowałem akumulator;]
Niekoniecznie na ucebiku.Ja proponuje zdjąć wtykę z silnika i sprawdzić czy dochodzi napięcie i wtedy będzie wiadomo w którą stronę szukać.(Dojście do wtyki od strony akumulatora)
A może jak zwykle koło akumulatora "zchrumciało" przewody
Bo wciśniesz je w odpowiedniej pozycji kluczyka. Jakiej pozycji, jeżeli możesz zdradzić tę tajemnicę?... Próbowałem wszystkich oprócz rozruchu silnika (miałem podpięty akumulator). Darek
Dziwne. Pojechałeś do warsztatu by odłączyli Ci immobiliser mimo iż nie byleś pewien, że na pewno jest on uszkodzony. Są chyba dwie możliwości. Immobiliser raczej powinien też odcinać pompę, a skoro ona działa to chyba nie on jest problemem. Może problem jest z rozrusznikiem? Sprawdź czy kręci gdy jest podpięty bezpośrednio pod akumulator.
Spróbuj włączyć tryb diagnostyczny licznika i go zresetować. Przytrzymaj przycisk od komputera i naraz włącz zapłon - jeśli jest to megan I, jesli jest to megan II to przytrzymaj przycisk od komputera i włącz silnik. Licznik powinien zapalić wszystkie kontrolki i wskaźnik komputera. Liczniki wskazówkowe powinny się kręcić we wszystkie strony. Nie martw...
Bierz drugi akumulator. Ten może mieć oberwaną celę.
Skupiłbym sie na samym początku nad kontrolą sprawności akumulatora pozdrawiam
Przy akumulatorze powinny być.
renault megane akumulator renault megane wymienić akumulator usterki renault megane akumulator
zamiennik tda7560 junkers cerapur podłączyć sterownik tda2030a zasilanie
tomtom aktualizacji najlepszy router
Trudności z drugim biegiem w Deutz DX 90: przyczyny i rozwiązania Mikrofalówka Bosch z panelem dotykowym - funkcje i zalety