Mógł ci paść akumulator.
gdzie się znajdują te bezpieczniki na plusowej klemie akumulatora.
Kolego pod kierownicą są jeszcze i koło akumulatora , w instrukcji od zwykłego mam że jest w puszce koło akumulatora.
Tyle co on większy to nic nie zmienia praktycznie.Wstawiaj bez kłopotu.
Wymieniony został ten główny komputer pod akumulatorem?
Czy takie sprawdzanie miało sens ? Nie. Mierzy się prąd, pobierany przez urządzenia i wtedy wyciąga się bezpieczniki, sprawdzając na którym pobór prądu "spadnie", do normalnego poziomu, ba za dużo pobierać może kilka rzeczy.
Naładuj lub wymień akumulator.
Jest wbudowany, dodatkowo napięciem steruje sterownik silnika. Jeśli masz takie ładowanie to zapewne akumulator na szrot.
A czasem nie wyładowałeś akumulatora?
saly ,a jak mu zejdzie z tego świata akumulator ,to poświęci jakąś szybę?
W tym celu zajrzyj do bagażnik, gdyż tam znajduje się jednostka centralna. Jak scenic grand. Jak zwykły to tuner ma pod tylnym fotelem.
Oddaj alternator do naprawy, nie kupuj używki bo już wiesz jak to się kończy
Dzięki wielkie 👍
Masa silnika i masa pojazdu dobrze podpięte do - akumulatora?
najpierw doładować aku bo pewnie od kiedy go kupiłeś to nie ładowałeś potem sprawdzić pobór prądu przy zamkniętym aucie (w stanie w jakim parkujesz na noc) a jeśli wszystko w normie to czeka cię zakup nowego aku
a przed sprzedażą zakładał nowy akumulator Czyli standard - wyświetlacz działał do odłączenia akumulatora.
Zacznij od ładowania akumulatora , następne próby odpalenia już na naładowanym akumulatorze
Słaby akumulator.
Gdzie scenic ma akumulator???
Co sugerujesz kolego mario 77 chwilowe zwarcia w akumulatorze?
Jeden z tych przewodów to masa ( do sprawdzenia miernikiem) Następny to masa z wyłącznika wew. zamka do swiatełek ( do sprawdzenia miernikiem pozamknięciu zamka czy jest masa). następny przewód to info. z wyłącznika w klapie ( do sprawdzenia miernikiem czy pojawia się masa po naciśnięciu wyłącznika) i ostatni który został to +12V któreg podobno ci brakuje....
Do tego wszystkie kable i bezpieczniki koło akumulatora do sprawdzenia.
Brak zasilania na sterowniku , szukaj w wiązce obok akumulatora .
Blokada zapłonu wyskoczył czerwony grzybek z tyłu akumulatora.
Zrobione, uszkodzony panel, w 95040 same śmieci. Prawdopodobnie kwestia słabego akumulatora.
Gubią się ustawienia po odłączeniu akumulatora.
i co koledzy myslimy dalej.Ogolnie silnik zyga olejem z dolotu tu kolo akumulatora.
Akumulator mógł paść.
Panie kolego - to jest zabezpieczenie, aby nie rozładowac akumulatora na postoju. W Scenic I naładowany porządnie akumulator to był ok 30-35 min pracy, a 10 min to bym doładował akumulator - wydaje mi się że czas to jedno i napięcie też ma znaczenie. Poszukaj schematu - pewnie mozan to ominąć.
Zacznij może od sprawdzenia ładowania i kondycji akumulatora.
Jeżeli jest w samochodzie alarm to może wina leżeć po jego stronie.
A jeśli to przekaźnik, to gdzie go szukać? W tej skrzynce przy akumulatorze?
Nie wiem do końca czy jest tak jak piszesz.Miałem taki przypadek w Sceniku że gościowi padło sprzęgło(wysprzęglik),auto było na biegu,i miał wciśnięte sprzęgło którego przecież nie było ,dał przyciskiem start i spaliło bezpiecznik rozrusznika przy akumulatorze.
Masz na PW i sprawdź. Wyliczony z twojego wsadu. Pozdr.
A ja bym pierwsze co to naładował akumulator i oddał do sprawdzenia. Spadek napięcia do 5V na akumulatorze sprawnym bez żadnego dymu raczej niemożliwy. Wszystko wygląda na uszkodzony akumulator a co do rozładowania to oddaj auto do kogoś kto ogarnie to i wie jak szukać takiej usterki jeśli ona występuje.
Wyczyść klemy i naładuj akumulator.
+ jest opisane na obudowie L także. Bez tego plusa po zapłonie nie będzie ładować akumulator.
Witaj Podaj dokładnie jaki jest upływ prądu. Jak mierzyłeś napięcie ładowania tzn. czy akumulator był w pełni naładowany prostownikiem? Pozdrawiam
Czy jest taka możliwość ze przez złączenie kabli z multiblok na sztywno, zaczęło to rozładowywać akumulator ? Bo zastanawiam sie czy to jest przyczyna. Bardzo prawdopodobne, niemal pewne. Druga rzecz to nie mam pojęcia czemu nie odpala rozruchowo poprzez podłączenie kabli z innego auta. Bo rozładowany akumulator jest niemalże zwarciem, i prąd ze sprawnego...
Koło wlewu płynu do spryskiwaczy, masz puszkę z plusem z akumulatora.( taka wielka plastikowa nakrętka)
Sam sobie odpowiedziałeś akumulator
Zobacz wtyke pod fotelem kierowcy a później następna na słupku kierowcy w okolicy podłogi pod listwa narożna jest plastik czarny który przykrywa wtyke.glupie pytanie ale sprawdzałes bezpieczniki przy akumulatorze
Problemem okazał się akumulator.
Tzn że masz gdzieś zwarcie, które należy zlokalizować i usunąć. Napięcie podczas rozruchu na akumulatorze spada do jakiego poziomu ? Może rozrusznik :?:
Wszystkie bezpieczniki sprawdziłeś? Te na klemie też? W puszce obok akumulatora?
To , że akumulator młody , nie znaczy ,że sam się doładowuje. Sprawdz ładowanie.
Witam! Mam małe pytanko czy gdzieś w scenicu II ( 2 osoby + paka) znajdę w okolicach bagażnika stałe napięcie 12V odpowiednie do podłączenia modułu oświetlenia przyczepki żeby nie ciągnąć przewodu przez całe auto do akumulatora?
To sprawdź czy dobrze jest podłączony akumulator.
wsiądź do auta trzymaj przycisk na plipie , zacznie szybko dioda migać trzymaj aż nie przestanie , jak przestanie naciśnij trzy razy ten przycisk powinno zadziałać :) a jak nie to clip
No tak, jak napisałem, wymieniłem świece żarowe, bo były padnięte, i akumulator, i filtr paliwa.
Manual Jaki manual, ze ,,spryciarze pl,,???? Odpinasz klemy i wydzierasz akumulator
Obok akumulatora.
Jeden kabel jest widzę dokrecony do bieguna minus, to drugi raczej idzie do plusa tak? A to pudełeczko to co to? Odstraszacz kunolisów czy jakiś pseudo moduł led?
Na kierunkach jest dobrze ;) Masę pociągnąć bezpośrednio z akumulatora??
Zawsze można spróbować przełożyć akumulator .
Taki, jaki zaleca producent do danego modelu auta. W sklepie z akumulatorami mają katalogi.
Czy w takiej sytuacji oproc z karty mogło nawalic coś innego ? A co się dzieje, nie możesz otworzyć mimo podania zasilania, czerwona dioda immobilizera miga w aucie? Dodano po 32 Scenic ma wiele anten Tylko ten z systemem ,,wolne ręce,,
Bo tak ma być. Skoro napięcie na klemach w trakcie pracy silnika ma 14,5V to szukaj przyczyny gdzie indziej - duże samorozładowanie baterii - > trzeba rozglądać się za nową, - coś w aucie pobiera prąd na postoju -> trzeba zmierzyć prąd pobierany z akumulatora przy wyłączonym silniku.
Witam Sprawdź akumulator ,lub połączenie na klemach ,czy światła masz,lecz wszystko wskazuje na akumulator.
Bo jak go setki razy rozpaczliwie próbowałeś uruchomić to zamęczyłeś ten akumulator.
Gość pewnie usuwa DEF002 z pamięci. Możliwe, że słaby akumulator, albo coś nie tak z zasilaniem wspomagania. One są czułe na spadki napięcia. Do sprawdzenia połączenia modułu wspomagania i podmienił bym na próbę akumulator.
witam ale błąd jest stały nawet rozpięcie akumulatora ponowne zgaszenie i włączenie zapłonu nie pomaga ?
Problem poruszany wielokrotnie. Zmierz pobór prądu kilkanaście minut po wyłączaniu zapłonu.
Zacznij od naladowania akumulatora
Auto nie jest moje . osobiście nie jestem zwolennikiem mycia silników :) prąd z akumulatora dochodzi do rozrusznika alternatora jak i do skrzynki bezpieczników przy akumulatorze
witam ostatnio odlaczalem akumulator w reno scenic 2002r no i zablokowalo mi radio kod mam ale jak go wpisze to nie mam pojecia czym go zatwierdzic prosze o pomoc
Dlatego pytałem o foto. Nie znam tego auta. Np. w Scenic-u sprzed 20 lat jest zaślepka na awaryjnym otwieraniu.
Akumulator sprawny?
Nic z tym nie zrobisz
Jak ciężko kręci to od tego zacznij, podłóż inny pewny akumulator, ewentualnie napraw rozrusznik. Następny w kolejności jest czujnik położenia wału.
użyj tajemniczego<<<<<<SZUK... było sporo postów na ten temat.ps.podstawa to w twoim przypadku cztero cyfrowy kod dostępu do immo[awaryjne odpalenie samochodu].potem trzeba kluczyki doprogramować[częsta usterka w reniach]
Jeżeli podłączałeś prostownik do niewypiętego akumulatora to ew. iskrzenia mogły spowodować wpisanie błędów do komputera. Odłącz akumulator na pół godziny w celu zresetowania.
Witam.chodzi o Megane scenic z 2003r autko po kolizji (czołowej strzeliły poduszki) po podłączeniu akumulatora piszczy i migają awaryjne.
Na podłużnicy najlepiej zdemontować filtr powietrza i podstawę akumulatora. Który rok auta ?
Obok akumulatora masz moduł zwany UPC, on załącza rozrusznik, na zdjęciu zaznaczone jest gniazdo z którego wychodzi kabel sterujący rozrusznikiem, sprawdź kontrolką czy w momencie naciśnięcia przycisku pojawia się na nim napięcie. https://obrazki.elektroda.pl/4410061300_...
A teraz konkretnie- w jaki Boski sposób na stykach idących do świec żarowych masz napięcie, jak zapłon jest wyłączony? I czemu to w pól godziny nie rozładuje akumulatora?
dzieki wszystko gra
No definitywnie padł akumulator , musisz zainwestować w nowy.
sygnał radiowy ,tradycyjnie zmienia się w tych autach samoczynnie przy przymrozkach lub słabszych akumulatorach typ immo w UCH ,zazwyczaj starcza ponowna zmiana odpowiednim testerem .
Przed akumulatorem masz wiązkę , tam kiedyś mi ugniło zasilanie , a schematów sterowania 1,5 dci naliczyłem 8 .
jaka moc akumulatora najmniejsza a jaka najwieksza?
Sprawdziłeś czy pasek od alternatora nie jest luźny? I jakie napięcie akumulatora na włączonym silniku bez obciążenia i pełnym obciążeniu? I jaki przebieg ma ?
Ładowanie mam ok :) moje autko czasem nie zapaliło wieczorem a po mroźnej nocy na dworze odpalało bez problemu - podejrzewam że to nie problem akumulatora.
Nie sądzę aby Francuzi instalowali w autach akumulatory żelowe. :) A tak na poważnie większość nowoczesnych akumulatorów jest bezobsługowa... czyli mają pozaklejane korki ładną naklejką. Dopasuj akumulator pod względem wymiarów i prądu rozruchowego.
Na początku gasło tylko rano na zimnym silniku teraz nawet po długiej jeździe . Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu . Moje autko to: Grand Scenica 2012 Dizel, 1.5 dCi 110 kM Coś mi to wygląda na końcówkę żywota akumulatora. Podjedź do warsztatu, niech sprawdzą pojemność akumulatora.
Witam,komputer widzi temperature -39* stopni instalacja sprawdzona czujniki tez. I dalej nie wiem o co chodzi. A czy po za Sterownikiem który znajduje sie za akumulatorem cos jeszcze jest odpowiedzialne za wskazania temperatury ?
Problem może wydawać się bardziej banalny nisz myślicie. Dzisiaj z rana miałem identyczna sytuację. Wiecie co pomogło ? wymiana akumulatora. Dziekuję
Panowie. Mam taki problem że wymieniłem zepsuty akumulator w scenic 1,9 dti z 2001 roku i po wymianie wyświetlacz zegara oraz temperatury zewnętrznej przestał działać. Czy to mogło być tego przyczyną ?.Nadmieniam że wszystkie pozostałe funkcje działają Kluczyk jest na podczerwień Pozdrawiam .
Nie ładuje. Jest normalne napięcie akumulatora ok. 12,5V.
A masz bezobsługowy akku czy możesz odkręcić śruby ?? Zobacz jaki jest rok produkcji akku i ile jest kwasu. musi być stan ponad płytki , nie mogą wystawać. Możesz spróbować tak : po skończonej jeździe odłacz jedną klemę na noc, rano podłącz i spróbuj odpalić. Jeśli odpałi trzeba poszukać w elektronice będzie. Jeśli nie odpali to akku na gwarancję.
Jakie to radio ? To raczej nie przez akumulator , sprawdz bezpieczniki.
jak jadę i włączę wycieraczki w momencie uruchomienia ta sama sytuacja na chwilę go przyblokuje przydławi i później jest ok Czy tak samo jest przy nagłym włączeniu innego obciążenia, typu szyba ogrzewana, klima, dmuchawa, grzane fotele, itp ? Podłącz woltomierz równolegle z akumulatorem (lub chociaż do gniazda zapalniczki) i testuj jak zachowuje się...
Może problem jest z akumulatorem. Może dzieje się to samo co w nissanach qashqai, że po 1-2 latach akumulator przez źle zaprogramowane ładowanie poprostu się zasiarcza i w ogóle się nie ładuje. Może 15,2V jest skutkiem tego, że sterownik chce ładować maksymalnym prądem, ale akumulator już nie jest w stanie tego prądu przyjąć.
Zasilania na UCH, zasilanie na czytniku kart (ten nawet cały podmień), oscyloskopem macnij komunikację. Wydaje się, że może być problem z masą, więc świeć żarówką masy. Taką padakę kiedyś robiłem moduł po module czytając Clipem bezpośrednio. Odepnij ABS, sterownik silnika, poduchy, i co jeszcze dasz radę, zobacz czy rozpozna UCH i numer VIN sam przeczyta....
Do dokładnego sprawdzenia bezpieczniki i wiązka w okolicy akumulatora.
Witam fachowców. Jakiś czas temu padł mi akumulator w scenic ll i postanowiłem że znajomym że odpalimy go na pycha, zerwaliśmy hamulec awaryjnie (linką w bagażniku) i od tego czasu ręczny wariuje. Świeci się oczywiście że awaria recznego, ikonka P, i ikonka STOP że reczny jest zaciągnięty. Jadę do sklepu staje gaszę auto reczny nic, przychodzę po godzinie...
Słychać trrr czy wrrr albo trzask trzask trzask, to to ma znaczenie?
A tak brawo jeszcze szpilka koła gdy jest sporo izolacji po drodze. Każde przepiecie czy też zwarcie może zabić - co spowodowało to uszkodzenie trudno będzie dojść. Jakiś czujnik to mało i tak masz szczęście że nie wyleciał ster.....
Ja mam, posprawdzać dokładnie spadki napięć na przewodzie zasilającym alternator i akumulatorze, oraz między masą akumulatora a masą silnika i także między masą silnika i ujemnym biegunem akumulatora. Tu jedna uwaga, miernik przyłączamy nie do klemy ale bezpośrednio do badanego bieguna akumulatora.
Przy akumulatorze powinny być.
scenic akumulator scenic bezpiecznik akumulator scenic wymiana akumulator
rozebrać zamek astra sharp 60le740 programować skaner uniden
CX802 w deskorolce Hover-1 – co to za układ, zamienniki, gdzie kupić? Grzałka do bojlera Kospel 140l z termostatem 75°C – Kospel, Backer, Selfa, Eliko, ceny, gdzie kupić