Spróbuj odłączyć klemę minusową na ok. 1min. no i oczywiście podłącz ją znów. Powinno pomóc. Sprawdź ewentualnie zasilanie alarmu.
Jaki model Seata (moj to Ibiza 1,4 z 2005 r)? Nie mam chyba takiego kluczyka Mój to nie Seat. Ja tylko podaję przykład jak wtedy były montowane systemy alarmowe, i jak wyglądały Od taki przykład, zbliżony do Twojego rocznika samochodu. Mój prezentowany przeze mnie to podobny rocznik do Twojego. https://obrazki.elektroda.pl/5090610200_...
Poprzednio jak padł może tak nie do końca często w głośniku od alarmu jest wyłącznik na kluczyk może wtedy był wyłączony czyli dyskretny.
Wstaw zamiast R3 potencjometr 100k i wyreguluj układ tak by działał przy progu 12,5V.
Przeczytaj instrukcję : http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Spróbuj wejść w "tryb serwisowy". Jeżeli się nie uda , to pozostaje serwis lub demontaż centralki i samodzielna naprawa.
Zrobiłeś błąd na "dzień dobry". Z Twojego postu wynika, że ładujesz akumulator podłączony do instalacji samochodu. Dlatego w ogóle możesz włączyć alarm. Przed ładowaniem akumulatora powinieneś odłączyć go od instalacji !!!
Sprawdź napięcie czy spada i ole po odłączeniu zasilania sieciowego.
Zdemontuj alarm, z racji wieku to auto jest całkowicie bezpieczne bez alarmu a sytuacja będzie powtarzać.
Podłączyć amperomierz, poczekać aż uśpi się samochód i odłączyć podejrzane modułu, bądź wyjmować bezpieczniki. Dobrze podłączony alarm nie rozladuje akumulatora nawet po pół roku ;)
PRESTIGE APS 150A W XXIw nie kupisz już nowej centralki tej marki. Pozostaje tylko naprawa elektroniki (nieopłacalne) lub wymiana centralki na nowy, inny model.
Miałeś blokade przez alarm , musisz szukać po kablach z alarmu który przewód idzie do przekażnika odcięcia zapłonu lub pompy i zmostkować tą blokade, czyli jak to było fabrycznie zrobione w samochodzie. Najszęściej kolor przewodu do przekażnika jest pomarańczowy lub niebiesko-pomarańczowy.
wciśnij przycisk awaryjny, 7 razy włącz i wyłącz stacyjkę , syrena ma potwierdzić, puść przycisk awaryjny i wciśnij 2 przyciski pilota jak nie zadziała to zobacz rok produkcji na centralce po 2000r jest już inna procedura
Pierwszy z brzegu. http://www.satel.rhj.pl/satel_sygnalizat...
Centralkę od alarmu masz za licznikiem.
witam, mam zamontowany alarm fox w puncie, niedawno musiałem doładować akumulator i po włożeniu spowrotem baterii do samochodu, zaczęły się problemy z alarmem. przy uzbrajaniu alarmu pika trzy razy ( a dotąd pikał tylko raz) , czasami (raz na dzień, dwa dni) włącza się alarm bez powodu, powyje raz czy dwa i się wyłącza. iu później jest spokój. NR z...
Piszesz, że czytałeś instrukcję: Jeśli zaistnieje konieczność całkowitego wyłączenia alarmu np. w celu oddania samochodu do naprawy, można wprowadzić alarm w tzw. tryb serwisowy. Aby tego dokonać należy: a) ustawić kluczyk w stacyjce w położenie załączonego zapłonu (ON) b) zresetować funkcję antynapadową (patrz - Funkcja Antynapadowa) c) wcisnąć przycisk...
W bagażniku masz oświetlenie i stały plus /30/ niezależnie od wyłącznika zapłonu - tam podpinaj , a masę do "blachy".
Efro-ma rację.Zepol-nie i niepotrzebnie się oburza.Nie ma w zbiorze forum -silikona ultimate PD jest tylko ultimate CD. W dokumentacji nawet gdyby była nie ma nic na temat interesujący efro.Aby wprogramować pilota do tej centralki należy ją rozebrać i pod "buzerem" zewrzeć ukryty pin i nacisnąć w pilocie przycisk "unlock". Pozdrawiam.
Trzeci dzień pisania o niczym. Tak - zaprosić Instalatora skoro nie potrafisz przeczytać tego co zostało do tej pory napisane.
Powiem tak podłącz akumulator i zmierz multimetrem pobór prądu. Zakładamy że pobór będzie duży więc musisz znaleźć co tak pobiera prąd. Za zwyczaj morze to być: radio, alarm, lampka w podsufitce itd. Po drugie jeśli go zapalisz zmierz ładowanie.
jak tez to zdemontować tak żeby powrócił zapłon Połączyć wszystkie rozcięte przewody "kolorami" ze sobą - tak jak było przed montażem centralki alarmu.
Spróbuj odpiąć bezpiecznik od tego niby alarmu. W tych elegantach były pseudoalarmy.
Chyba znalazłeś syrenkę alarmu pod maską. centralka jest gdzieś w środku żeby wilgoci nie dostała. Ale po nitce do kłębka, więc jeżeli masz syrenkę to kabelki od niej idą do centralki :) Nie widzę nigdzie w necie schematu do takiego alarmu, więc musisz wyjąć centralkę i może na niej jest jakieś oznaczenie. Ściągniesz schemat to może odłączy się tylko...
Pomogła wymiana akumulatora
A masz jakiekolwiek powiadomienie na telefon o alarmie? Centrale alarmowe mają w opcjach alarmowanie o słabym stanie akumulatora, po za tym przecież jak wraca napięcie to alarm ładuje akumulator. Jeśli masz jakieś z nim problemy to poprostu jest może uszkodzony i czas już na wymianę na nowy.
Wyjścia OUT 1 do Out 3 obciążone są rezystorami 2.2k. Sposób w który mam podłączony system przedstawiają rysunki. W sygnalizatorze optyczno akustycznym nie mam podłączonego sabotażu. Z manipulatora z wejścia Z8 mam podłączony kontaktron i ustawiony jako NC wyjście/wejście. http://obrazki.elektroda.pl/4860910400_1... http://obrazki.elektroda.pl/3114384600_1...
Układ ogranicza napięcie - odłącza ładowanie, kiedy napięcie osiągnie 14V, i podłącza je z powrotem, jak spadnie poniżej 14V. Jak podłączysz alarm wprost do zapasowego, i on będzie miał wyższe napięcie, to alarm będzie używał tylko zapasowego. Jest kwestia, co chcesz uzyskać - np. czy zasilać alarm z głównego akumulatora, dopóki napięcie na nim przekracza...
Prawdopodobnie jest to alarm INFERNO,spróbuj go na nowo ustawić ,wprogramuj piloty, no i oczywiście musi być naładowany i podłaczony akumulator.
Raczej immobilizer... Pod kompa podłącz i ci prawdę powie co go boli.
Podejrzewam że alarm można jedynie wyłączyć komputerem diagnostycznym. Jeśli masz 2 - gie auto to zapożycz z niego akumulator, oczywiście po wcześniejszym upewnieniu się że otworzysz peugota bez prądu. Ile lat ma bateria może już warto zaopatrzyć się w nową, bo nie wiadomo co będzie z tego akumulatora po naładowaniu a passaty prądu nie oszczędzają,...
Kto to pyta , elektronik , pewnie ,że dobry.
Oczywiście, że mamy pomysły. Mamy również odpowiednią wiedzę i instrukcję do tego alarmu. My tu wiemy wszystko. Jesteśmy najmądrzejsi i branża alarmów samochodowych bez nas nic nie znaczy. Oto instrukcja. Jest to seria alarmów b. nieudanych. Na 10 szt., 2-3 wieszało się przy nie stabilnym zasilaniu. Wieszało, to mało powiedziane. Ale to moja opinia....
Odłącz aku ,odłącz sieć 230V i po ponownym włączeniu sieci(230V) -po minucie ,dwóch zobacz czy system dalej "wisi" jeśli nie to posprawdzaj wszystko ,przeskanuj od nowa moduły (ich adresy0 itd.Jeśli nie działa nic zrestartuj z kołków i zapisz "od nowa" ustawienia.Sprawdź na nowym aku jak radził kolega powyzej prad ładowania i napiecie na zaciskach naładowanego...
W syrenie masz prawdopodobnie 4 przewody 2 z nich to zasilenie bezpośrednie +12v i masa ale po wylutowaniu aku terz będzie pracować bo syreny są tak przystosowane by po awari całkowitej aku pracowały z aku zewnętrznego. Dobra rada - zacznij korzystać z funkcji PISOWNIA. Każdy następny post tak niechlujnie napisany równy będzie ostrzeżeniu!
malutki kluczyk Służy do blokowania syrenki alarmowej na czas odłączenia klemy i np. wymiany akumulatora.
Dokumentacja techniczna Cobra 144 TIR:
Przekonasz się gdy naładujesz akumulator. A wcześniej jaki miałeś akumulator w tym samochodzie?
Niech instalator to sprawdzi i ewentualnie wymieni. Przy dzisiejszej jakości co niektórych komponentów może to być już symulator akumulatora.
Dolna skrzynka, masz tam DSC PC5020 i moduł PC5108(centrala i ekspander wejść)
10W przy 12V to prąd ładowania 0.8A. Przy 100% sprawności panela będziesz miał naładowany akumulator 45Ah o pojemności 80% (36Ah) w ciągu 45 h. Ale nie sądzę, żeby wydajność wynosiła 100%, u nas w słoneczny dzień to pewnie z 50% albo mniej. Czyli jakieś 6h dziennie, biorąc pod uwagę dni pochmurne, średnio 3h dziennie przy sprawności 50%. Tak więc 30...
zanurkuj pod kierownice wisi tam blisko sciany grodziowej
W kółeczku zaznaczyłem "poszukiwany" przykładowy wyłącznik awaryjny - Reset. http://obrazki.elektroda.pl/5689022300_1... Są dwie możliwości: 1. ubrudzić ręce, rozebrać tapicerki i poszukać, 2. jechać do serwisu i zlecić naprawę. Przed komputerem tego nie znajdziesz!
Złącz razem dwa czarne kable wychodzące oddzielnie z centralki alarmu
Zrób dokładny pomiar poboru prądu na postoju przy zamkniętym samochodzie i uzbrojonym alarmie.
to jest złom i nic z niego nie będzie, zamarznięcie bardzo szkodzi akumulatorom jak chcesz mały to kup sobie akumulator od UPS-a i do świateł (najlepiej ledowych) wystarczy, to raptem 30zł https://allegro.pl/oferta/akumulator-agm...
5.5. PAMIĘĆ INGERENCJI. W przypadku naruszenia strefy alarmowej, kontrolka systemu (dioda LED) będzie błyskać sekwencjami krótkich impulsów (od 1 do 3-ch) jako wskazanie źródła alarmu lub ilości naruszeń strefy alarmowej, do czasu wyłączenia systemu pilotem i włączenia “Zapłonu” lub gdy wyłączysz i ponownie włączysz system przy pomocy pilota....
Witam. Mały kluczyk jest do wyłączenia syreny a co do zainstalowanego alarmu trzeba szukać centralki i sprawdzić bezpieczniki na zasilaniu jej. Alarm uzbroił się po rzez odpięcie klemy akumulatora i podpięcie?
Jak wypiąłeś tą wtyczkę od Cobry to po wiązce dojdziesz do kierunkowskazów?
Zazwyczaj zasilacz do SA jest buforowy. Więc wymiana lub sprawdzenie kondycji akumulatora odbywa się bez wyłączenia całego systemu. Należy tylko skasować alarm techniczny/sabotażowy dot. zaniku zasilania z akumulatora.
Jeżeli będzie w samochodzie podłączony akumulator syrena bedzie działać. Te akumulatorki które spuchły zasilały centralkę alarmową w przypadku kradzieży akumulatora i alarmowały o jego odłaczeniu. Jeśli te zużyte akumulatorki wyrzucisz alarm będzie działał pod warunkiem ze ktoś nie odepnie wcześniej akumulatora. Praktycznie aby odłączyć akumulator trzeba...
Ja bym proponował akumulator żelowy do długich wyładowań kwestia innego sposobu jego ładowania.
Na forum wyczytałem, że należy odłączyć centralkę i połączyć razem dwa kable od alarmu z masą (biały i niebieski, u mnie kolory są inne). Dobrze przeczytałeś? W sumie to masz niebiesko/biały oraz czarny z masą :) i jak pasuje do znalezionego schematu podłączenia alarmu? Kawałka... https://www.elektroda.pl/rtvf...
Czy ktoś z kolegów wie, jaki powinien być pobór prądu z akumulatora po załączeniu alarmu fabrycznego? Amperomierz pokazuje mi ok 400mA, według mnie to i dużo i mało, zważywszy, że auto ma 90Ah aku, taki aku naładowany na max powinien wytrzymać ze 200h a on nawet jednej nocy nie wytrzyma. Napięcie ładowania alternatora na włączonym silniku ok 13,9V.
Witam przeszukałem forum ale do końca nie znalazłem odpowiedzi a mianowicie chodzi mi o dwie sprawy dotyczące tego alarmu pierwszy to przy każdym rozbrojeniu alarmu słychać 4 sygnały syreny jest to wzbudzenie czujników i moje tutaj pytanie czy może być to spowodowane słabym akumulatorem? po prostu akumulator jest już na wyczerpaniu i od momentu kiedy...
Syrene z własnym zasilaniem dostaniesz od ręki w każdym sklepie elektronicznym. Bzdurą jest że taka syrenka rozładowuje aku. Akumulatorki w syrenie są cały czas doładowywane z aukmulatora, jest z nich pobierany prąd tylko w przypadku odłączenie aku, więc nierozładowują się praktycznie nigdy. A zimą , jeśli masz starsze autko to wiadomo że trzeba czasem...
Problem polega na tym że nie działają piloty, poniszczone zamoczone nie chcą się programować. Przy każdym otwarciu drzwi migają awaryjne i trzeba się nakombinować by je wyłączyć. Klient twierdzi, że stało się to po bardzo długim postoju, i po wymianie obydwu akumulatorów. PP2000 chce jakiegoś kodu do wyłączenia alarmu w BSI i nie jest to pin ani nr....
Według instrukcji potrzebujesz programu kabla usb by połączyć się z centralką i ją ustawić.Skontaktuj się z producentem.
Napięcie 0-10V ma odzwierciedlać 0-100% pojemności akumulatora co oczywiście nie jest dokładnym przełożeniem, ale też nie musi być. Nie zrobisz "słupka" jak w smartfonie. Nie dowiesz się ile zostało bo nie znasz charakterystyki Q-U. Sens ma alarm, że napięcie jest małe. Pomiar U na "jakimś" poziomie wywołujący alarm.
Jak auto odpala to wystarczy iść tropem przewodów od diody i wypiąć całkowicie centralkę i problem z głowy.
Jest na pilota tylko go nie masz, teraz trzeba odnaleźć centralkę alarmu i odłączyć jej zasilanie a blokadę zapłonu z alarmu połączyć. Szukaj alarmu pod kierownicą
Kolega tylko sugerował ewentualne przyczyny takiego , a nie innego zachowania centrali. Często zdarza się że właśnie taką destabilizację powoduje uszkodzony akumulator, którego klienci nie wymieniają latami. Na początek sprawdzi kolega chociażby napięcie na wyjściach akumulatora odłączonego od centrali, ewentualnie uruchomi centralę bez akumulatora...
Pewnie jakiś dokładany alarm. Przed odłączeniem akumulatora po prostu kluczyk chowa się w kieszeń. A już w żadnym wypadku nie powinno się go odłączać z włączoną stacyjką, i po wyłączeniu też lepiej odczekać kilka jeszcze minut.
Witam może ktoś montował zestaw alarmowy,który zasila się tylko z baterii/akumulatorów Alarmy samochodowe
Są takie alarmy, które załączają syrenę po spadku napięcia. Być może odcina on też iskrę i samochodu nie idzie zapalić. Na początek wyjąłbym akumulator, naładował i dopiero można coś działać. Całkowite usunięcie systemu alarmowego nie jest bardzo skomplikowane. Raczej nie posiada on domykania szyb itp. :D
Idź po kabelkach do źródła, zmostkuj co trzeba i auto zapali. Pozdrawiam.
Masz sygnalizator autonomiczny z akumulatorem wiec musisz go wymienić.Jak mozna dopuścic by system alarmowy pracował przez 11 lat na tych samych akumulatorach!!!! to już obciążniki z resztkami ołowiu. Podłączenie na krótki okres akumulatora od motocykla (jesli ma 12V) też nic nie da bo musisz wymienić i w syrence i w centrali.Akumulatory powinno się...
Czy alarm posiada w centralce akumulator ? Jak tak to kiedy był wymieniany i czy na nim jest napięcie ładowania.
nie działa pilot (scyzoryk) Pilot oryginalny, czy coś dorabianego? alarm chyba jest cały czas uzbrojony Alarm fabryczny, czy dołożona bezpilotówka? Jest dodatkowa niefabryczna migająca dioda? Pomóżcie proszę Zrobiona została jakaś diagnostyka pojazdu?
Każdy alarm ma akumulator, , który przejmuje zasilanie w takich przypadkach. Masz go w ogóle czy tylko została z niego sama obudowa?
Alarm alarmuje, bo wykrywa za niskie napięcie. Jak się uporasz z przyczyną rozładowywania akumulatora, podłączysz sprawny to i alarm będzie cicho.
Witam Miałem podobną sytuację po wymianie akumulatora była to kwestia alarmu. Większość alarmów ma procedurę resetu po zdjęciu zasilania z klem. np przekręcenie kluczyka na zapłon n razy.Należy ją wykonać ponieważ alarm może może odcinać wtryskiwacze lub dopływ paliwa.Spróbuj wyjąć bezpiecznik od alarmu.
W takim cyklu nie przejmuj się na zapas, będzie dobrze. A na próbę zanim wydasz kasę na transformator, weź akumulator od samochodu czy alarmu i sprawdź.
Odnośnie tego czy licznik powinien pokazywać stan po wyjęciu kluczyka to nie wiem, wydaje mi się że nie, ale nie mam takiego auta więc ta moja wypowiedź nie jest wiążąca. Natomiast jak chodzi o LED to w żaden sposób nie rozładuje Ci akumulatora - jej ciągłe świecenie ma Ci właśnie przypominać, iż alarm znajduje się w stanie serwisowym i wszystkie funkcje...
Nie do końca zgadzam się z tym co pisze "peter falk". Zasada dla akumulatorów z regulowanymi wentylami, żelowymi jest taka: w temperaturze otoczenia 20 stopni napięcie pracy buforowej dla większości takich akumulatorów powinno wynosić 2,23 - 2,25 V/ogn i powinno być stabilizowane z dokładnością +/- 1% (dla akumulatora 12 V przedział napięci konserwacji...
A może coś więcej na temat alarmu ?
Na Allegro można dostać odświeżone APC do 150-200zł. Modele: BK300MI, BK500MI, BK650MI. Cytat z instrukcji: "Prze³¹cznik wy³¹czanie alarmu dwiêkowego - Jeli prze³¹cznik numer 1 jest ustawiony w pozycji dolnej, zasilacz UPS, w wypadku awarii zasilania sieciowego, emituje co piêæ sekund alarm dwiêkowy....
ja w mojej bumie miałem tak samo słaby akus teraz mam 75 ah ledwo się mieści
Jaki akumulator (kwasowy żelowy) o jakiej pojemności podłączyć do tego zasilacza. Ma obsługiwać alarm, w którym skończył się wewnętrzny aku. Jak to połączyć: B+ B- do akumulatora a zasianie na alarm z COM i +V ? Nigdzie nie znalazłem schematu zewnętrznego połączenia. Proszę o pomoc. Najlepiej wymienić akumulator w istniejącym systemie alarmowym - centralce....
I też może nie wyjść. Ale to podstawowa procedura sprawdzania poboru. Odpinaj po kolei kolejne obwody i mierz prąd. Jeśli nadal będzie wyraźny pobór, sprawdź alternator. Zresztą sprawy omawiane wielokrotnie na forum. Można sporo poczytać.
Alarm rozładowywał akumulator, po demontażu alarmu wszystko dobrze
Spróbuj jeszcze raz odłączyć akumulator i poczekaj 10 minut aż wszystkie pojemności się rozładują. Możliwe że caentralka od alarmu zwariowała przy podłączeniu. Jeżeli to nie pomoże napisz co to za alarm, bo możliwe że wyprogramowały się piloty.
Nie wiem, po co masz ten AWZ 200 (ile masz czujek - ogólnie?) ale może instalator podpiął do niego zasilanie czujek. Centrala ma swoje zasilanie buforowe, a zasilania czujek są z AWZ-ta i w chwili zaniku zasilania nie podaje on prądu. Wyłącz 230V i sprawdź, czy na jego wyjściu jest 12VDC.
Możesz być pewien że to wina akumulatora. Te centrale tak miały.
Z tego co sobie przypominam to nie było st-800 z literką P. Natomiast w st-800T trzeba zdjąć zworkę P.3 znajdującą się w centralce pod taką małą klapką. Oczywiście trzeba to zrobić przy wyłączonym zasilaniu alarmu (najlepiej odłącz akumulator)
Witam Poszukuję informacji (np. gdzie kupić) na temat układu kontroli napięcia akumulatora, tzn. układu który mierzy cały czas napięcie na akumulatorze i w przypadku jego spadku poniżej założonego (przez użytkownika) progu wystawia alarm (steruje przekaźnikiem). Zaznaczam że układ może być zasilany z 230V lub przez zasilacz. Najlepiej jeśli ktoś z Forumowiczów...
galante napisa ł: Podłączyłem standardowo akumulator do prostownika (prawie nowy prostownik więc raczej wykluczam jego awarię) i prostownik nawet nie chce się ustawić na tryb ładowania określony dla tego modelu akumulatora. Jeżeli prostownik jest automatyczny, a akumulator całkowicie rozładowany to ten prostownik się nie uruchomi. Przy dołączonym prostowniku...
Rozbierz lewy dolny boczek (nogi kierowcy).Tam idzie wiązka na tył auta, najczęstszy punkt wpinania alarmu.Szukaj nieorginalnej wiązki na której końcu znajduje się centralka.Odłącz dużą kość i złącz dwa grube czarne kable ,złącze dwu pinowe .Pozdrawiam.
alarm silikon dodatkowo alarm co jakiś czas się włącz akumulator naładowany dziękuje za sugestie naprawy
zmierz pobór prądu samego alarmu w stanie czuwania
Radio, centralka alarmu, zużyty akumulator...
Zacznij od napisania, który rocznik i czy posiadasz zamontowany dodatkowy alarm czy też wersję z alarmem fabrycznym? Jeżeli dokładany, to jaki ? Jeżeli fabryczny, to czy działa centralny zamek z kluczyka i pilota ? Jeżeli centralny z pilota nie działa, to zrób synchronizację pilota z BCM.
Oczywiście. Dlatego próg wyjścia jest wyższy niż wydajność zasilacza. Oczywiście przekroczenie wydajności zasilacza może być tylko chwilowe (w sytuacji tak, jak piszesz - np. alarmu), bo rozładujesz akumulator i wyłączysz system. Podstawą jest dobrze policzony bilans prądowy.
P.S. Dioda POWER ciągle miga. Zapewne akumulator do wymiany.
Wiec zamontuj kamerę za pare zł będzie służyła za atrapę a wyglada lepiej i sensowniej niż atrapa. Załadujesz kartę pamięci może coś zawsze nagra. Co do alarmu to przekaźnik czasowy syrena i kontaktron, zasilacz + akumulator - alarm gotowy.
To będzie dobre przed snem Opowieść z dwóch odcinków https://youtu.be/Y20Oyr3RlaI 20min - będzie mało, bo akumulator dużo traci podczas postoju. Centralny, alarm, radio, immo, kamerki, to wszystko zjada prąd, który należy uzupełnić w min 120%
Miernik był na mniejszym zakresie. "Dziurki" ADC? Tego nie rozumiem. Miernik połączyłem tak że plusowy przewód dałem na plus akumulatora a minusowy na klemę. Szeregowo go wpiąłem.
To pewnie nie ma.
witaj Można by prościej myślę że ten opis będzie pasował masz wszystko czarno na białym jak pomogłem " kliknij pomógł " Masz tu wszystko co potrzebujesz i o co pytasz możesz teraz sprawdzić czy alarm ma wszystkie sygnały itd. co do poboru prądu może pobiera prąd syrena sprawdź odetnij jej zasilanie .Nie znajdziesz uszkodzenia odwiedź elektryka lub kogoś...
Oba marne ale lepszy ten PIROTEC jest szansa że podziała, ten drugi przy tak rozładowanym akumulatorze może nie dać rady, widziałem go w środku nadaje się do ładowania akumulatorów w skuterach. Gdyby napięcie było poniżej 11V wtedy można się martwić. Dziwne jest że po tygodniowym postoju nie zakręcił mimo że jak mówisz nie ma roku, także albo był niedoładowywany...
Witam Alarm odłaczałem juz kilka razy od akumulatora i dalej nie reaguje na pilota. Syrena nie ma wlasnego zasilania. Spróbuje odłaczyc aku dzisiaj na noc i zobaczymy co z tego bedzie. A jesli nie to chyba odwaze sie zresetowac tylko nie wiem gdzie to dokładnie jest i nie wiem jak zaprogramowac póznije znowu alarm. Pozdrawiam
wymiana akumulatora alarm alarm akumulatora satel alarm wyładowania akumulatora
przedwzmacniacz zasilać akumulator transformator ferrytowy światło dyskotekowe
satel powiadamianie radiowe komunikacja radiowa satel
Czujnik termopary do pieca Junkers ZWE 24-3 KE: Wybór i instalacja Czy przycisk w Majster Polska MP-0006 ma wadę?