Jakiś dokładany alarm?
przewod niebieski/czerwony -podwojny impuls pierwszy krotki zamyka a drugi dlugi 30sek rygluje+dociaga szyby, otwieranie bialy/czerwony
Da się ale ultradźwięki z centralką sterującą, podpinasz pod złącze G4 w alarmie
Będzie to typowe odcięcie zasilania na pompę po załączenie się alarmu.
Tu masz instrukcję montażową tego alarmu. Jak widać na schemacie jest osobny przewód od domykania. Jeśli w aucie nie jest podłączony to musisz go sobie podłączyć pod czerwono niebieski w lewym progu i przeprogramować alarm.
Do pompy rozcinany jest przewód zasilania kolor czerwono-niebieski.Odpięcie centralki nic nie da. Znajdż go gdzie jest podłączony do centralki lub przekażnika(wzależności od typu alarmu).
Jakiś stary alarm bezpilotowy
Wyłącznik krańcowy maski. masz alarm?
Co do alarmu to proponuję Ci SEO, to solidny i bezawaryjny alarm. A central możesz również zamontować uniwersalny, napewno będzie taniej (wiele razy montowałem do Astry II uniwersalny central i działa 100/100).
Dokładane alarmy najczęściej aktywuje się impulsem doryglowania, czyli po dwukrotnym naciśnięciu zamknięcia. Może fabryczny też..
Tak, auto odpali.
w tej cenie to jedynie LEGENDFORD F-14
trafił ci się wadliwy alarm ponieważ każdy "normalny" alarm rozbraja się, otwiera rygle i pozwala właścicielowi wsiąść do auta..... reklamuj to pozdrawiam
A nie macie jeszcze udaru?Może gdzieś się przewód przetarł.Jaki to alarm ma może pamięć alarmowań.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Python SP3000 Model 6672
Nie, płytka w syrenie to tylko generator do głośnika piezoelektrycznego
ten typ tak ma:D te pięć sekund to test czujników drzwiowych. Podobno
Dokładnie to interesują mnie punkty podpięcie alarmu Astra J 2016r 1.6 benzyna
A więc tak.Jesli chodzi o prewody od centralnego.Przewód czerwono-niebieski odpowiada za funkcję komfort i ryglowanie.Funkcja komfort to domykanie szyb natomiast ryglowanie polega na blokowaniu zamków w ten sposób że nawet po rozbiciu szyby nie można ich otworzyć od wewnątrz.Odbywa się poprzez podanie impulsu masy na w/w przewód.Dłuższe podanie masy...
Spróbuj go wpisać na nowo przyciskiem w centralce.
Dokładnie, wprawne oko bez problemu zobaczy różnicę. Co do "oszukiwania" złodziei to miałem kiedyś klienta, który ODKUPIŁ ode mnie stare mikrofony ultradźwięków zdemontowane z jakiegoś uszkodzonego alarmu. Paranoja...
Oczywiście zakładam,że auto ma central z oryginalnym pilotem.Polecam Seo Perfect.Jest to bezpilotówka.A co do podłączeń to do alarmu dostajesz dyskietkę z podłączeniami.Astrę robi się bardzo dobrze.
Te mikrofoniki to czujniki ultradźwiękowe alarmu Pastylka też raczej część alarmu - deaktywator np.
wszystkie linki prowadza do tego samego alarmu Ale to nie jest Super forteca AMT wygladaja jak poprzednie wersje tego alarmu Napisalem do sprzedawcy kto jest producentem czekam na odp
Polecam alarm Super Forteca więcej o alarmie na: http://www.amt-alarmy.pl/zabezpieczenia%... POZDRAWIAM
Usiadz w samochodzie, powiedz glosno "czary mary bec!" i wcisnij przycisk od alarmu. Powinno zadzialac :-) A tak na serio to nik nie jest jasnowidziem i bez modelu alarmu nic nie zdzialasz. Pozdrawiam.
Do astryII jest 32 wyniki.Zaraz coś ci podeślę na pw jak mam.A i zmień nazwę BERTONE to się zwie panie kolego. Dodano po 5 A co tam montujesz?
jak to takie za 35 zł to sprawdź jakie masz średnice przewodów
Astra jest prosta jak drut tylko trochę upierdliwa.A co do alarmu to ja nie przepadam za tymi wynalazkami z allegro i to jeszcze z kraju wielkiego muru.
Witam serdecznie. Czy istnieje miżliwość wyłaczenia samego alarmu a pozostaeienia centralnego zamka? Mam zamontowany ten alarm w Astrze G i rozładowuje mi akumulator.
potrzebny ci będzie kondensator 25V 47uf, oraz rezystor(opornik) 33k łączysz oba równolegle i wpinasz w obwód z tym że (+)kondensatora musi być zwrócony w stronę centrali alarmu
Rownolegle podlaczasz wyjscia na kierunkowskazy do przewodow czarno-bialy i czarno-zielony
Zmień na sterowanie minusem i podłącz pod przewody sterujące (pewnie biały i brązowy)
Załączam opis
Jak widać pierwszy post został zmieniony 3 razy, więc chyba coś dotarło. Znajdź przycisk serwisowy, przekręć zapłon i go wciśnij, po czym udaj się do najbliższego punktu przyzwoitego elektryka.
Montowałem sobie w aucie (VW Passat 89') w/w alarm i jestem bardzo z niego zadowolony. Ostatnio właśnie podłączałem sobie sterowanie oświetleniem wewnętrznym i musiałem zastosować troszeczkę inne wyjście niż to podane w instrukcji. Mianowicie zmiana polegała na tym iż w instrukcji jest, że wpinamy się w +12V przed włącznikiem oświetlenia kabelkiem pomarańczowo/czarny...
Przewód brązowo/czerwony zamykanie, brązowo/biały otwieranie. Przewody te znajdują się w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy. Bierzesz miernik i sprawdzasz kiedy pojawia się impuls masy na przewodzie np. czerwonym. Jeżeli przy zamykaniu to podpinasz go do brązowo/czerwonego. Jeżeli przy otwieraniu to do brązowo/białego.
Zanim coś wypniesz to sprawdź czy ta syrena i kluczyk pasują do siebie,bo potem będziesz jej słuchał jak wyje. Ja bym się pozbył wszystkich tych alarmów,Poco Ci one,tych aut nikt nie kradnie. Kup jakiś uniwersalny sterownik zamka a wszystko resztę wytnij i wywal. Ten jest prosty ma duży zasięg,dobre piloty i nawet zmienny kod. https://allegro.pl/listing?string=noxon%...
Przetnij przewód do właczników wstaw 2 diody szeregowo katodami w kierunku wyłącznika a w środek miedzy diody wepnij przewód z alarmu
Biały i brąz to sterowanie centralnym,oczywiście masą
Miernik do reki lub próbnik .Sprawdzic bezpiecznikgłownyy zasilajacy centralkę,czy w momencie wł/wył do syreny dochodzi impuls plusa wyzwalający syrene.Jeżeli bezp jest dobry i impuls wyzwalający syrene dochodzi to może uszkodzona jest syrena.Moze być też ze wyskoczył pilot z pamięci i trzeba na nowo go wprowadzić
To gdzie szukać Centralki ?
Znalazłem coś co powinno pasować. Kiedyś montowałem podobny alarm mojemu teściowi w Astrze II - nazywał się CSA 200
Niestety całe okablowanie musisz zrobiś sam. Jak kupujesz alarm to ma on już wiązkę podłączeniową, tak samo jest z centralnym zamkiem. A masz już kupiony centralny i alarm czy dopiero zamierzasz kupić?
bardzo porzadny alarm,spiid -wygodne rozwiazanie,montowalem tego sporo do grupy vw
zakładam ze alarm montujesz pod kokpitem, w takim razie zdemontuj z lewej strony plastikowa nakladke progu znajdziesz tam wiazke a w niej kabel bialo-brazowy i brazowo-czerwony, łatwo dojdziesz ktory jest ktory podlacz probowke z zarowka z jednej strony do zawiasu drzwi probowka przebij koszulke kabla jesli zamknie i otworzy znaczy ze trafiles, sterowanie...
Foto modułu c.zamka-alarmu.
Syrena chińskiego alarmu.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/profile...
kierunki:czarny konektor z zieloną osłoną w boczku lewym bagażnika,przewody czarno-biały i czarno-zielony,są to kierunki tylne,a przednie to te same kolory tylko do złapania w konektorze w dolnej części bezpieczników,kierunki separować dwoma diodami,drzwi biało-szary przód lewy,pozostałe troje to szare kolory wszystkie w czarno-niebieskiej kostce w...
To jest orginalny alarm. Jest on zintegrowany ze sterownikiem centralnego. Opisywane przez ciebie zachowanie wydaje sie prawidłowe - zamknięcie drzwi uzbraja alram. Odsyłam do instrukcji obsługi samochodu, poszukaj jej w necie...
Idź po kabelkach do źródła, zmostkuj co trzeba i auto zapali. Pozdrawiam.
nie mam alarmu
Idź sobie naładuj akumulator i wszystko się naprawi.
Wiercić????Pierwsze słyszę.Przerzuciłem już parę ładnych sztuk przez ręce i nic nigdy nie wierciłem.Z tego co pamiętam w mojej 'karierze' wierciłem tylko jeden przelot i to chyba była jakaś 306.A astra II nie różni się bardzo e montażu od jedynki więc nie widzę problemu. :D
możesz podłączyć tak jak napisałeś ale nie wiem dlaczego jest osobne wejście drzwi kierowcy i pozostałych drzwi, może na przykład jest w alarmie np.funkcja antyporwaniowa i po to podział ,wtedy przy wspólnym podłączeniu krańcówek będzie się uaktywniała przy otwarciu każdych drzwi,plusa po stacyjce znajdziesz również w boczku na cieńszym czarnym przewodzie,jest...
<b><center>Witam!</center... To powinien byc kompletny schemat, lecz jest po niemiecku więc musisz sobie słownikiem pomóc http://slowniki.onet.pl/index.html?tr=ni... Pozdrawiam!</b>
Można to zrobić przekaźnikiem.
To wywal dokładany alarm.
Wysłałem ci schemacik. Daj znać czy doszedł.
Moduł M5 powinien być sterowany +12V a Twój alarm wystawia masę po uzbrojeniu, ale to można obejść. Unister również nadaje się do wygenerowania długiego impulsu domykającego. Jest wiele rozwiązań mniej lub bardziej eleganckich. Musisz teraz "kombinować".
dziękuje jeżeli możesz bylby bardzo wdzięczny za jak najwięcej informacji ide teraz do garażu pokombinować jak coś czekam na jakie kolwiek wskazówki
Niepokoi mnie ta dioda. On a nie powinna się żarzyć. Jeżeli odpiąłeś sterowanie od alarmu i jest ok stawiam jednak na alarm z powodu właśnie tej diody. Gdzieś wewnątrz centralki alarmu jest uszkodzenie. Pytanie nr1 czy alarm jest na gwarancji Pytanie nr2 czy nie dostała się do centralki np. woda.
Witam zamieniales przekazniki w alarmie ?
na rysunku jest zaznaczony że to gdzies kolo kierownicy, ale gdzie konkretnie? http://obrazki.elektroda.net/66_12613449...
A nie wyciagałeś akumulatora przypadkiem? Lubi sie to rozprogramować.
Czy problemem może być pilot czy centralka?? Czy nikt z foruwiczów nie zna tego modelu alarmu??
Do alarmu.
A nie jest to kluczyk od wyłączania syreny ?
Szukajka zawiodła czy lenistwo Cię dopadło? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Rozbierz lewy dolny boczek (nogi kierowcy).Tam idzie wiązka na tył auta, najczęstszy punkt wpinania alarmu.Szukaj nieorginalnej wiązki na której końcu znajduje się centralka.Odłącz dużą kość i złącz dwa grube czarne kable ,złącze dwu pinowe .Pozdrawiam.
Podaj wszystkie dane, marka,rok,silnik, czy ma dodatkowy alarm ?
Problem rozwiazał sie sam poniewaz po klikniecu pilotem 2x zamknij to zadzialal orginalny alarm
okolice slupka A lewego i skrzynki bezp.
Rozumiem, że została uruchomiona opcja sterowania zamkiem po canie? Trzeba będzie zamek wysterować bezpośrednio z alarmu.
Jest pod komputerem za wykładziną.POZDRAWIAM
Tutaj wystarczy wypiąć wtyczkę i auto pali a alarmu nie ma.
To, czy są czujniki, czy ich nie ma, zależy od instalatora i zlecającego montaż alarmu, u ciebie może być np. uderzeniówka.
chcę wprowadzić 2 pilota zby mieć 2 jeden jest silicon 3 przyciski a drugi jojo-ten nie współpracuje a diodka się zapala itd. Chcę wprowadzić sysytem w tryb programowania pilota.
Witam czy może ktoś (kto samodzielnie montował), polecić sprawdzony alarm do Astry 99r. zastanawiam się nad LEGENDFORD F-14. Pozdrawiam
Jest tam zamontowany zamek centralny z alarmem. Co to za alarm?
Super że mi pomogłeś, dzęki :kiss:
To zależy ile chcesz wydać na zabezpieczenia pieniędzy. Ja to obliczam w ten sposób - ile chcesz tym samochodem jeszcze jezdzić. Jeżeli dłuzej niż rok to zainstaluj jakiś konkretny alarm, proponuje Ampio, wiele tego założyłem i nie miałem ani jednej reklamacji. Alarm jest naprawde super a do tego ma niezależny immobiliser opcję antynapadu itd. Nie polecam...
Jak przedmówca napisał sprawdź krańcówki, poza tym żeby nie zostawiać auta otwartego zawsze można zamknąć z klucza. Napisz jaki alarm. pozdr
Post był raportowany. Przeniosłem z: Zabezpieczenia i Alarmy
Witam. Mam Astrę 1.6 z 93r. z fabrycznym alarmem i immobiliserem sterowanymi z zamków drzwi. Była podłączona do tego centralka na pilota i wszystko działało o.k. Po awarii tej centralki, wymieniłem ją na nową i alarm przestał działać. Nie wiem jak była podłączona ta stara bo nie ja zakładałem nową (a był tam podłączony jeszcze jakiś przekaźnik). Dioda...
Alarm fabryczny czy dokładany?
jaki to alarm?
z tego co pamietam to w instrukcji jest mowa o jakis diodach prostowniczych, ktore maja separowas drzwi kierowcy od reszty instalacji. Sprawdz te diody! Moze ktoras padla? Ja stawialem w tym miejscu 1n4001 i nie bylo problemu...
Czy działa normalnie po wzbudeniu alarmu.
Tak, to prawda. Kenas miał taki przycisk do autoryzacji antyporwaniówki i był w sieci Opla. Masz rację, to może być ten alarm.
Masz założony jakiś alarm, spadek napięcia (odłączenie klemy i podłączenie) spowoduje załączenie alarmu.
Przepraszam, że zakładam nowy temat, ale coś mi wyszukiwarka nie działa. a ręczne przeglądanie nie jest możliwe. Muszę zamontować w swojej astrze alarm, i na stronie http://astra.autokacik.pl/technika/napra... znalazłem opisane kolory przewodów do sterowania zamkiem centralnym oraz przewody kierunkowskazów. Do pełni szczęścia brakuje...
nigdy nie widziałem alarmu fabrycznego w tym roczniku opla astry i nie wiem czy coś takiego było kiedykolwiek w astrach.
Usterką może być zamek w drzwiach kierowcy jak również wiązka łącząca drzwi z karoserią.
W astrze h CAN jest na 1 przewodzie, a poza tym nie wystarczy mieć dowolnego alarmu CAN'owego. Aby taki alarm pracował z astrą musi być zaprogramowany i skonfigurowany zgodnie z protokołem opla.
tak można zadaj to pytanie w zabezpieczenia i alarmy
Zamykam.
oki, dziękuję za pomoc, a gdzie mogę kupić proximę? Szukam na allegro ale nie ma:( A jeszcze pytanko... jak narazie jestem zielony, kupię alarm, wiem że syrenka do tego jest jeszcze potrzebna... a odnośnie czujek? Zawsze są w zestawie czy się osobno dokupuje? Ile powinno być czujek w samochodzie? Chcę założyć alarm do Astry Kombi
schemat aster alarm aster oryginalny alarm schemat alarm aster
ucieka głos inwerter orvaldi czujnik wzorcowy cylindra
Kalibracja pralki Bosch Logixx 8 - instrukcje i porady Kasowanie błędów w Opel - wpływ na działanie auta