Problem z alarmem Fiat Seicento 1100, nie posiadam centralnego zamka ani pilota a podczas otwierania wyje mi alarm, kiedy wsiadam do samochodu wsadzam kluczyk przestaje lecz nie mogę odpalić auta, proszę o wskazówki.
Ale ty nie mierz akumulatora tylko szukaj co zjada mA ale zakładam ze po tym wycięciu alarmu spadło ?
Po co Ci kostka? Masz kierunki np. w wiązce progu kierowcy. Chcesz kostkę to po lewej stronie stóp kierowcy pod słupkiem przed progiem masz złącza wiązek (kostki). Tam tez masz kierunki. Jak bardzo sie uprzesz, to zdejmij osłone kierownicy i pod przełącznikiem kierunkowskazów też masz kostkę. Wykręć skrzynke bezpieczników - tam tez masz dobre dojścia...
Auto to seicento, alarm nie jest fabryczny poprzedni właściciel montował. Końcówki są tylko pod dzwi, pod maske i klape nie ma. czujniki ruchu sa.
Zdemontuj alarm, z racji wieku to auto jest całkowicie bezpieczne bez alarmu a sytuacja będzie powtarzać.
Wstrząsówka może być przydatna w momencie kiedy masz alufelgi i trzymasz auto pod chmurką.Dobrze umiejscowiona i wyregulowana reaguje na szarpnięcia kluczem w momencie gdy ktoś chce zdjąć koła.Jest jeszcze druga strona medalu.Czasami gdy ktoś chce ukraś auto kopie je i w momencie gdy masz wstrząsówkę zaczyna wyć.Po kilku takich alarmach w środku nocy...
A jeśli zamontowano by mu ten siłownik to mógłby otwierać pilotem? (chyba to alarm forteca lub inferno, szary o kształcie nerki, dwuprzyciskowy) Czy włącznikiem w środku auta?
Witam. Nie chcę zakładać nowego tematu więc podpinam się do tego. Nie dawno kupiłem fiata seicento. Posiadał on centralny zamek+alarm. Nie miałem do niego pilotów więc postanowiłem wyciąć alarm z auta i założyć coś uniwersalnego. Po wycięciu alarmu przestał mi działać centralny zamek co nie jest rzeczą dziwną. Tylko teraz mam dylemat. Został mi moduł...
Jeśli migają światła awaryjne to może masz alarm ze swoim immo? Skontaktuj się ze sprzedawcą auta - jeśli to możliwe. Nie wiadomo co tam masz założone i gdzie - powinien poinformować o tym przy sprzedaży auta
W 1.1 filtr paliwa był lub w niektórych rocznikach nie MPI SPI-W moim 2003 nie ma- powinien być po prawej stronie tylnej części auta w okolicy nadkola(patrz jak wędrują przewody paliwowe to znajdziesz jak jest) Lepiej sprawdź czy świeczki masz mokre czy suche bo to będzie świadczyć czy paliwo dociera do kolektora czy nie. Czujnik położenia wału jest...
Spoko jak można to wymontuj transponder z kluczyka i przyklej go w okolicy pętli immo. Skrzynia w seju jest w układzie H w n każdym biegu w skrajnym jego położeniu zamontuj bańkę kontaktrona a na lewarku magnes, jak będzie zapięty któryś z biegów to magnes dotknie bańkę i sygnał blokujący nie pozwoli przeprowadzić procedury uruchomienia auta. http://www.allegro.pl/item90519186_konta...
Z pilotem. Całość była zamontowana w seicento, auta nie ma ale zostala mi cala instalacja z niego wraz z tym alarmem, przelożyłem sam alarm do cinquecento. Działa mi wszystko a dokładnie, domykanie szyb, czujki ruchu, czujki drzwi itp, brakuje mi tylko sterowania centralnym zamkiem.
Witam. Mam dziwny problem. Seicento 1.1SPI i alarm forteca z blokadą jakąś, tylko nie pamiętam czy odcinała pompkę paliwa czy zapłon. Mniejsza z tym teraz. Dzisiaj wstałem rano i chciałem podjechać do sklepu, kliknąłem na pilocie do otworzenia a tu nic. Kilkadziesiąt prób i nie otwiera ani nie miga kierunkami. Co gorsza w aucie nie mam żadnego zamka...
Przy centralce na schemacie po prawej stronie są dwa grube przewody (one idą z wewnętrznego przekaźnika) jest to wyjście styków blokady zapłonu. Może mógłbym w aucie podpiąć się pod jakiś przekaźnik, bezpiecznik który coś mi unieruchomi (zapłon bądź tez pompę paliwową). Taki sam alarm miałem zamontowany w Seicento, gdzie te przewody podpiąłem pod siedzeniem...
mario ma racje ja w seicento mam orginalne fiatowskie silowniki i nie ma takiego stuku jak przy tych co mozna do kazdego auta kupic alarm proponuje jakis bardziej znany zebys sie nie nadzial jak ja kiedys firma sie nazywala LEXUS z warszawy a alarmy sie palily i bylo trzeba placic 50zl za naprawe a wina byla po stronie producenta w srodku byl ukalda...
Odnośnie alarmu ,to prawdopodobnie masz rozładowany akumulator od syreny. Wymień filtr paliwa ,znajduje się koło zbiornika (potrzebny kanał lub podnośnik ), ewentualnie spuść paliwo, nalej z pewnej stacji.
Głowy sobie uciąć nie dam, ale w Seicento nie zamyka się centralny zamek po włączeniu zapłonu ani po zamknięciu zamka nie domykają się szyby - wniosek - masz dołożony jakiś niestandardowy sterownik centralnego zamka/alarm i moduł domykania szyb. W znanych mi fabrycznych rozwiązaniach zamek zamyka się po przekroczeniu 15-20km/h, a nie od razu po włączeniu...
Jaki alarm ?
Witam Mam w Seicento Alarm American Legend CS 9228. Pojawił się problem z zasięgiem pilota. wymieniłem baterie na nowe (w obu pilotach) i nic. Czasami zadziała pięć metrów od auta a czasami nawet przy aucie nie reaguje. Baterie są sprawdzone a diody na obu sygnalizują zadziałanie. Czy może być coś od strony centralki? z góry dziękuję za podpowiedź Onti
Przetestuj alarm uzbrajając go "bez czujnika wstrząsu, czujnika spadku napięcia i czujnika dodatkowego" (dwa razy w ciągu 4sekund nacisnąć przycisk uzbrajania) W instrukcji obsługi powinna być opisana ta procedura włączania systemu. hej, :D tą opcję, którą podałeś stosuje się podczas programowania funkcji autoalarmu przy pierwszym uruchomieniu po jego...
No nie wiem czy montaż alarmu to takie "nic wielkiego". Wiesz, jak masz do założenia alarm w starszym aucie, jak polo, golf, corsa, czy seicento, to faktycznie, nie jest to jakieś szczególne wyzwanie. ale jak dostaniesz BMW serii 5 lub 7, nowa Lagunę na kartę, czy inne auto z pełną elektroniką, to są schody. Polecam ci założenie alarmu we fiacie Stilo....
Witam Mam taki problem we Fiacie Seicento 900. Mam zamontowany centralny zamek z autoalarmem - zamknąłem wczoraj normalnie za pomocą pilota auto, załączając jednocześnie alarm - usłyszałem ten charakterystyczny trzask siłowników, więc wszystko ok. Po kilku godzinach gdy otwierałem auto, nie było słychać trzasku siłowników otwierającego drzwi, a jedynie...
Witam. Piszę temat w tym dziale, ponieważ podejrzewam, że winowajcą problemu może być alarm, nie wiem czy słusznie. Dziś rano wybrałem się gdzieś samochodem, zaparkowałem, załatwiłem sprawę, wsiadłem z powrotem, auto nie chciało odpalić. Palą się w środku wszystkie kontrolki, po przekręceniu kluczyka słychać tylko takie przeskakiwanie pod maską, rozrusznik...
Ja mam takowy w seicento a konkretnie typ as1 taki mi zamontowano. Odnośnie tego alarmu czy są to dobre alarmy chodzi mi o ogólne pojęcie ciśnieniowe oraz chciałem go przetestować czy wszystko jest ok i nie podoba mi się tylnia klapa otóż jak otworze drzwi z wewnątrz jeżeli jest uzbrojony alarm to działa natomiast jeśli tak zrobię z tylnią klapą to...
nie mam w tym samochodzie centralnego (wersja fun ehhh) i chce zalozyc wraz z alarmem. mam juz rozmieszczone czujniki i syrenke a jutro zabieram sie za podlaczenie. centralny to kolejna modyfikacja seryjnego auta i tu zaczynaja sie schody. wiem ze fabryczne (na allegro 190 zl) to komplet wraz z zamkiem, a te uniwersalne to cosik mi podpadaja. pytalem...
Cześć. Mam Sejko 900+lpg a w nim siedzi aku firmy Jenox 40Ah, dwuletni. Zaczęło się od tego że kiedyś jak chciałem gdzieś pojechać to auto było padnięte. Próba podładowania aku skończyła się spaleniem bezpiecznika 7,5A w ładowarce (mam Alpin typ 6 - czy to jest automatyczna?) więc pożyczyłem prądu z drugiego auta. Parę dni później pękła mi linka gazu...
witam,przepraszam ze się w trącam ale potrzebuje pomocy , podłączam taki alarm z zdalnym odpalaniem auto. do fiata seicento i stanąłem w miejscu nie wiem gdzie podłączyć przewód (sygnał do ominięcia immobilisera BYPASS)niebiesko-biały wychodzący z centralki alarmu.. interesuje mnie pod jaki przewód go podpiąć w immo schemat alarmu http://www.fotka.pl/profil/OlusSsx33/alb...
Mimo wszystko uważam że w amatorskich konstrukcjach lepiej dłubać w bardziej przyjaznym środowisku. Lewarek jest wewnątrz auta, wybierak skrzyni na zewnątrz, w temperaturze, wibracjach, możliwym oleju, soli, błocie i innych syfach? Co byś wybrał? Zadałeś takie pytanie bo, nigdy nie widziałeś skrzyni seicento, tu wybierak jest na górze, łatwy dostęp....
tak jak napisano: 1) zasilanie stałe +12V 2) sterowanie - (najczęściej dostępne w alarmie jako zasilanie czujek dodatkowych minusem) 3) sterowanie + 4) i 5) znajdujemy przewód zasilający silnik na którym w czasie zamykania jest + , przecinamy i łączymy 5 do silnika i 4 w stronę przełącznika 6) i 7) TU PRAWDOPODOBNIE JEST BŁĄD NA SCHEMACIE: 4 na schemacie...
ja pierwsze auto jakie sobie robiłem było seicento, podłączenie alarmu to była bajka wszystko na wierchu i obyło się bez miernika, natomiast założenie juz w nim centralnego zamka było nawet trudne nie chodzi o instalacje a montaż siłowników
Witam! zwariował mi alarm w seicento a że był montowany w serwisie nie wiem nawet jaki model,i gdzie centralka. Syrena wyje światła nie mgają a powinny, pilot nie działa, nie odpala. Może centralka się odłączyła i taki objaw?? jak odpalić auto i dojechać do domu???
Witam. ja bym radził odciąć pompe paliwa. Odkręć pokrywe pompy paliwa pod tylnym siedzeniem. będą tam cztery kabelki 2 cienkie i 2 grube jeden z tych grubszych to zasilanie pompy. ten kabelek znajdziesz jak rozbierzesz próg koło siedzenia kierowcy, tam go przetnij i zobacz czy auto zgaśnie.
Witam Mam problem z Seicento 900, pojawił się z minuty na minutę, po przejechaniu około kilometra zgasiłem silnik, i po dosłownie 5 minutach rzucił palenie. Kiedy przekręcam kluczyk nie słychać tych charakterystycznych dźwięków jakie były przed usterką. Rozrusznik nie reaguje. Próbowałem innego akumulatora i kablami, na mocniejszym akumulatorze delikatnie...
ten link który mi wysłałeś, to już czytałem dwa razy, jeden z drugim się przechwala i tyle, chociaż ciekawe rzeczy też można znaleźć. Pokombinuje i się uda jestem bardzo zawzięty w dążeniu do celu. Powiedz mi tylko jakie alarmy preferujesz, powiedzmy do aut kilku letnich typu opel astra , golf, honda czy nawet seicento. Pytam o te bo dużo takich jest...
Miał ktoś podobny problem? Śmiem twierdzić że nie. Nie każdemu zdarza się uszkodzić auto podczas montażu alarmu. Sprawdź bo nie pamiętam czy jest tam przekaźnik od tych swiateł, czy się nie skleił.
też sie przeżucilem na te przezroczyste,efekt niesamowity,obejmuje całe auto,wystarczy delikatne pukniecie by wyzwolić prealarm/alarm. ja kupuje je po 12 zł od mojego dystrybutora.
A ja powiem, ze magicar raczej nie. Jest tu sporo postów na temat tych alarmów i nie cieszą się one dobrą sławą. Jeśli chcesz się sam bawić w montaż, to coś niskomplikowanego (auto do trudnych nie należy). Jeśli myślisz o dobrym zabezpieczeniu, to coś z Proximy, SEO...
Raczej odradza się cięcie przewodów idących do czujnika i ich przedłużanie o obwody alarmu. Zdarza się, ze powoduje to błedy, czy wręcz unieruchamia auto. Lepiej juz dociać trdycyjnie: pompę lub zasilanie komputera...
Oryginalny alarm fiatowski? Zależy jaki dealer sprzedawał auto taki alarm serwis zakładał. Przeważnie kładki Fox-y .Znajdź centralkę a na niej nazwę. Wtedy musisz mieć piloty od tego alarmu i w instrukcji zapewne znajdziesz "dopisywanie/usuwanie pilotów"
alarm seicento seicento alarm pilot alarm seicento
elektrownia wiatrowy śmigło zabezpieczenie stringów schemat skrzynka bezpiecznikowy
plany buggy resetowanie baterii
Schematy RTX32: przekaźnik czasowy czy moduł alarmowy? Alarm termostatu granicznego w piecyku Beretta