Sprawdź, czy na przewodzie Acc po przekręceniu stacyjki pojawia się napięcie. I BARDZO WAŻNE jest, by napięcie to nie znikało w momencie uruchomienia rozrusznika. A poza tym jeśli to jest alarm, gdzie wszystkie przewody są czarne i był on przekładany z innego auta, to możliwa jest pomyłka.
Żadne przekaźniki ani moduły, zasilanie na cewkę idzie prosto po stacyjce. Te 2 czarne przewody, odcięte od alarmu, połącz ze sobą. jaki masz tam silnik Przecież widać że jakiś stary 1.6.
te dwa u góry czarne to odcięcie zapłonu
Odetnij te dwa czarne przewody, połącz te czarne przewody ze sobą - te które idą do instalacji auta a nie te które zostały przy alarmie. Resztę możesz wypiąć.
ALRAD AL-150 - przekaźnik zapłonu wbudowany, spoczynkowo rozwarty. Wypięcie bezpiecznika nie pozwala na odpalenie. Czarne przewody z boku centrali do połączenia.
Znajdź centralkę, możesz iść po nitce do kłębka czyli od diody LED. Wywalić alarm, dwa najgrubsze czarne przewody wchodzące do alarmu podłączyć w instalacji od strony auta i po problemie.
Mam problem bo kupiłem skode felicje i mam alarm z alarmu wychodzą tylko czarne przewody i nie mam schematu .Chciałem podłączyć do niego centralny zamek.
Przy centralce znajdziesz dwa krótkie, cienkie, niebieskie przewody. (przecięta niebieska pętelka opcyjna - obok czarnej i czerwonej) Zlutuj je razem i zaizoluj. W ten sposób dezaktywujesz antynapad.
Te zielone przewody połącz razem. Kikuty czarnych usuń. Auto odpali.
Z moich obserwacji wynika ,że 1.alarmu NIE WOLNO montować tam gdzie zalecają serwisy 2.czym więcej poświęcisz czasu na jego założenie tym trudniejszy jest dla złodzieja 3 jeśli już musisz podłączyć sie do jakiegoś urządzenia fabrycznego np;sterownika cen.zamka to NIE UMIESZCZAJ TAM CENTRALKI ALARMOWEJ 4 jeśli możesz zrób wszystki przewody np; czarne...
Odłącz dwa czarne przewody od modułu, połącz je ze sobą i sprawdź czy odpali. Mam na myśli te dwa czarne przewody, które znajdują się z lewej strony. Odłączyłem te 2 przewody i je złaczyłem tak jak mówiłeś auto odpaliło. alarm nadal dawał o sb znać i nie dało rady go wyłaczyć. Odłączyłem wszystkie przewody od centralki. i tu moje pytanie czy to pilot...
1- alarm bezpilotowy, włączany i wyłączany fabrycznym pilotem (obsługa samochodu z pilota jak do tej pory tylko "przy okazji" włącza się alarm) 2- Konstrukcja jak w immobiliserach, wszystkie przewody czarne (nawet jak ktoś dostanie się do instalacji nie ma tak łatwo ;) ) z wbudowanym złączem w obudowę (nie ma na wierzchu złącza, które można wypiąć i...
Połącz rozcięte i połączone z grubymi czarnymi z alarmu, przewody instalacji samochodu.
Niebieski (jeżeli jest krótki i nie zaostrzony) jest anteną. Dodano po 3 Być może jeden z czarnych oraz brązowy i biały są od sterowania centralnym zamkiem (widać, ze idą na rezystory, a ponadto standardowo sterowniki MATER posiadają właśnie brązowe i białe przewody oraz czarne od krańcówek).
Jedna para biało brązowa to wyjście dla sterowania z alarmu, druga para to przewody dla siłownika typu master wraz z drugim czarnym zielony i niebieskim. Zielony i niebieski dochodzą też do pozostałych siłowników slave. Czerwony i drugie odgałęzienie czarnego to 12V z akumulatora - oczywiście zabezpiecz czerwony (+) przewód bezpiecznikiem.
A to masz zapewne Alarm Masters Firmy WIK z Gdańska. Schematu nie posiadam ale moge Ci podpowiedzieć z kąd wychodzą kable z centralki od centralnego. Z alarmu wychodzi złacze 10 pinowe i obok tego złacza jest małe złacze 3 pinowe. W tym złaczu 3 pinowym wychodzą dwa przewody , jeden jest koloru czarnego a drugi czarno czerwonego. alarm jest sterowany...
Pomierz napięcia, czy są przy tych dwóch płytkach z których wychodzą czarne przewody?
Spróbuj podłączyć alarm ale bez tej małej czarnej wtyczki. Ona łączy ten czujnik ze świecącą diodą z alarmem? Jeśli nie, to odłącz też to pudełko. Czy do alarmu jest dołączony jakiś zewnętrzny przekaźnik? Słabo widać przewody w tej dużej białe wtyczce. Mniejsza biała wtyczka, to centralny.
To na ostatnim zdjęciu to raczej jakiś czujnik do alarmu. Jedź po przewodach od syreny lub tego czujnika a znajdziesz centralne. Zazwyczaj wystarczy zmostkować 2 czarne, najgrubsze przewody wchodzące o centrali alarmu.
Dokładnie, a zazwyczaj większość alarmów przewody "odcięcia" ma bezpośrednio z obudowy nie przez kostkę, odszukaj (najprawdopodobniej czarne) grube dwa przewody wychodzące z alarmu.
Ale do czego chcesz to podłączyć?Jeżeli posiadasz oryginalny sterownik to są tam następujące przewody: Czerwony +12V Stałe zasilanie Czarny - Masa zielony, niebieski do siłowników W drzwiach kierowcy dodatkowo przewód biały , brązowy, i czarny (wszystkie przewody mają takie same kolory) Do alarmu podłączasz przewody biały i brązowy jest to sterowanie...
No to albo dalej coś zasilaniem albo jakiś alarm odcina jakiś obwód. Najlepiej jak nie chce odpalić to diagnostyka komputerem które moduły się komunikują a które nie (brak zasilania). Albo od razu szukać puszki od alarmu i ją wyciąć (obwód odcięcia zapłonu od alarmu zewrzeć na stałe - typowo dwa grube czarne przewody lub dołożony przekaźnik).
Cały czas jest goracy auto stoi nie odpalone nawet po nocy na teraz wygląda to tak alarm sam się nie uzbraja jedynie po zgaszeniu auta wyjeciu klucza ze stacyjki i otwarciu drzwi mrugnie raz dioda i tyle żaden pilot nie działa a kluczykiem zamknę tylko dzwi kierowcy z alarmu wychodzą tylko czarne jednakowe przewody i chyba z boku przewód antenowy mogbym...
Witam! Zajrzyj do centralki alarmu, bo podejrzewam, ze tam upaliły się ścieżki. A jeśli nie możesz rozkręcić alarmu to odetnij dwa czarne przewody co wychodzą bezpośrednio z centralki i połącz je i wtedy zobacz czy auto odpali.
Znajdź ten alarm, powinny od niego odchodzić dwa czarne grubsze przewody. Jeżeli są takie to zapewne idą do przeciętego fabrycznego przewodu zapewne od uruchomienia rozrusznika. Jeżeli tak jest jak napisalem powyżej to przywróć instalację do fabrycznego stanu czyli odłącz te dwa czarne przewody od fabrycznej instalacji i przecięty przewód połącz ze...
Nie mogę się dopatrzeć gdzie te dwa czarne przewody są wpięte. Zwarcie ich może pomóc,ale ten alarm ma w opisie że ten obwód już jest zwarty. Może jest uszkodzony przekaźnik w alarmie to wtedy pomoże. Jednak jeśli są one jednak wyprowadzone na jeszcze jeden przekaźnik ,to trzeba zobaczyc co odcina i wtedy to połączyć od nowa.
Z opisu alarmu: "Przerwa obwodu obciążalność 20A (dwa czarne przewody LGY 1.5mm²)" - to chyba wszystko tłumaczy.
Na schematach autoalarmów serii DOG przekaźnik odcięcia zapłonu zawsze jest podpinany pod dwa czarne przewody. Na schemacie widać że jest to przekaźnik NO więc w razie braku zasilania z centralki bądź uszkodzenia cewki przekaźnika, samochód zostaje unieruchomiony.
To, czy cena jest za wysoka czy nie, pozostawiam bez komentarza. To instalator decyduje ile warta jest jego praca. Jeżeli robi solidnie, dodaje dobry i bezawaryjny osprzęt, zapewnia fachowy serwis z długoletnią praktyką to może warto. Jak to się mówi, nie płaci się za uderzenie młotkiem, tylko za to, gdzie się uderza. Byle instalator po roku zwinie...
Połącz te dwa czarne przewody (te grube) wychodzące z alarmu razem, służą one do odcinania zapłonu.
Jak to "nie montując"? I tak będziesz musiał coś kupić. Więc zamiast dopasowywać alarm do wtyczki, to sprawdź, co się dzieje w tej wtyczce. Alarm ma kolorowe przewody, więc sprawę masz ułatwioną, bo czerwony pewnie stałe zasilanie, czarny masa, a resztę sobie znajdziesz. Szukaj jeszcze dodatkowego przekaźnika blokady, bo skoro auto pali z wypiętym alarmem,...
IMO linie nie są dublowane , jak odczepisz od czujki przewody - różowy i czarny i podłączysz do nich rezystor 4,7 K - Linia 01 na klawiaturze nie będzie mrugała. Co będzie świadczyło o uszkodzonej czujce. Czujki te same lub podobne ale jedna i druga będą działały. Proszę przepiąć ten różowy przewód na łączówkę obok czarnego /po lewej/albo na tą drugą...
Chciałbym Ci pomóc, ale nie potrafię zrozumić Twojej wypowiedzi. Napisałeś wszystko bardzo chaotycznie, bez interpunkcji. Popraw Swoją wypowiedź zanim trafi do kosza. Czy "ręczne" podanie masy na przewody sterujące centralnym zamkiem - zamyka i otwiera auto? Masz źle podłączone sterowanie centralnym. Odłącz "czerwone" przewody od +, zostaw tylko "czarne"...
kupiłem auto i mam tez alarm profex mam podłączony ale są wszystkie przewody czarne i tez nie mam schematu. Ja też potrzebuj schemat bo chce podłaczy da centralneg zamka
Witam, poszukaj na słupku dzrzwiowym lewym przewodu białego i żółtego lub biało/czarny i żółto/czarny. To są przewody sterujące plusami centralny zamek. Pozdrowionka
Masz rację "neo2k", sterowany jest +. Zółto-czarny zamknięcie, biało-fioletowy otwarcie. Przewody są przy nogach kierowcy po lewej stronie.
tak poprostu zostawiasz gołe 3 przewody biały, brązowy i czarny. Czyli wykożystujesz tylko zielony i niebieski. Powodzenia
Centralka alarmu ma 14 wyjśc; czarne przewody to 5 i 14. Zwarłem je i próbowałem odpalic - nie podziałało, odłączyłem wszyskie pozostałe - również bez efektu. Dodam jeszcze, że do przedmiotowej centralki al. podłączone są dwie inne : od domykania szyb i centralnego zamka.
Nie podajesz co to za alarm i jaki to Focus - rocznik, itp. Powszechnie wiadomo, że im więcej szczegółów tym lepiej do zdiagnozowania usterki... Ale do rzeczy: wychodzi na to, ze masz źle wysterowane wyjścia z alarmu do sterowania centralem - masz je jak do podłączenia bezpośrednio do siłownika. W tym wypadku w jednym czasie na obu kablach pojawia sie...
Witaj Mam instrukcję obsługi wraz ze schematem, ale tam też niema żadnych numerów. Przewody są opisane kolorami, ale nie widzę w tym żadnego problemu na pewno idą po kolei. Ewentualnie napisz, z którą wiązką Masz problem i jaka jest numeracja tych przewodów to pomyślimy i autko wyjedzie z alarmem. Pozdrawiam
Zdjęcie przekaźnika, w którym słychać cykanie. Są też charakterystyczne przewody czarne.
Alarm Logic (może być też Challenger), odcięcie - dwa czarne przewody.
Panowie, wszystko nie tak, może poza krancówkami. * W VW Passacie zapłon to CZARNY ; czarno-żółty to linia "X", gaśnie przy starcie - nieprzydatna w alarmie. Z alarmu: żółty . * ACC nie ma , w Golfach 3 tą rolę pełnił styk S, przewód brązowo-czerwony. Tu więc brązowy z alarmu albo złączyć z czarnym ze stacyjki samochodu albo zostawić wolny - jak alarm...
Czyli ten sam problem. Zewrzyj na stałe ze sobą przewody fabrycznej krańcówki pod maską przy zamku. Alarm widząc niby otwartą maskę, nie będzie się uaktywniał, przy zamknięciu z pilota dokładanego. Nie ma też żadnej sygnalizacji otwartej maski na desce rozdzielczej. Do przewodów dostaniesz się zdejmując czarną plastikową osłonę dookoła zamka.
Witam Kolego poszukaj skrzynki alarmu gdzieś okolicy może kierownicy ona ma 2 czarne przewody wpuszczone do środka to jest blokada zapłonu trzeba to połączyć i odpiąć złącze i powinno być po alarmie .Znajdź daj fotkę . Pozdrawiam
Przewody od kierunków dajesz ,jeden do lewego plusa ,a drugi do prawego plusa. Pomarańczowy do plusa na którym jest plus pozycji. Czarny z alarmu do obudowy metalowej (minusa motoru).
Witam sprawdż przewody od kostki komfortu w górę, miałem kiedyś przewody pognite i czarne w środku pod otuliną a masy trzymały się na samej otulinie kabla.Pozdrawiam
W tych rocznikach grupy Fiata wkładam tylko alarmy canowskie. Przelotka drzwiowa na pewno, ale sprawdź czarne złącze pod gniazdem diagnostycznym, bo tam jest sterowanie zamkiem, więc mogą być też przewody wykonawcze siłowników.
co prawda już było, ale ...... Zamek sterowany plusem. Biało-czarny zamykanie i żółto-fioletowy otwieranie w wiązce wychodzącej z drzwi.
Co do centralnego zamka są to przewody: zamykanie z ryglem- brązowo czerwony otwieranie- brązowo biały Sterowanie komfortem: brązowo czarny 1.Musisz zwiększyć czas zamykania. 2. Wszystkie przewody są w centralce koło nóg pasażera. POZDRAWIAM
aha czyli jak czarne zewrę zamknę obwód (tak to nazwę bo inaczej nie wiem jak to się nazywa fachowo) i tak jak bym połączył te miejsce gdzie jest przecięty kabel fabryczny ? czekam na wiosnę, i wtedy powoli przy ładnej pogodzie myślę że będę usuwał w miarę sukcesywnie ten alarm,( zapytam jeszcze czy dobrze kojarzę , te czarne przewody to będą od tego...
"Dioda autoalarmu świeci ciągle, wszelkie próby manipulacji pilotem nie przynoszą żadnych efektów. Tym samym nie można w ogóle uruchomić samochodu - odcięty zapłon"-cytuję Robina123,w wersji ZK,żeby wyłaczyć automatyczną blokadę wystarczy wyłączyć czuwający alarm lub użyć górnego przycisku w wypadku braku czuwania ale przecież piloty o ile się nie mylę...
Nic nie blokuje. Najczęściej grube czarne przewody.
Witam. Mam alarm autowatch 160 RLi/T. Stara syrena przestała działać, więc kupiłem nową. Obie mają własne zasilanie. Stara miała 3 przewody. Nowa ma 4 i kluczyk. Podłączam zasilanie i jeden z przewodów aktywujących i cały czas wyje. Nie wyłącza się nawet jak przekręcę kluczyk na syrenie lub nacisnę przycisk na pilocie. Dopiero jak odłączę przewód aktywujący....
Narazie nie kombinuj z ustawianiem alarmu. Sprawdz czy na przewodach wychodzących z syreny są odpowiednie napięcia. A mianowicie: Przewód czerwony + Przewód czarny - Przewód biały + ale dopiero jak centrala jest w stanie alarmowania Przewód niebieski ( tutaj może nie być ani + ani - to jest przewód uzywany do prealarmu. Jeżeli na przewodach czerwonym...
To teraz, skoro masz już otwartą czujkę zewrzyj przewody dochodzące do zacisków RELAY (czarny i brązowy) i zobacz, czy z centrali zniknie symbol naruszenia.
Potrzebuję informacji jaki kolor jest na jakim miejscu.Alarm został przez kogoś wycięty ma same czarne przewody,mimo że opis tak nie ma.Schemat podłączenia posiadam.
Musisz zmostkować dwa grube czarne przewody które wychodzą z centralki alarmu obok kostki z pozostałymi przewodami, a jeszcze lepiej jak użyjesz przewodu awaryjnego-fioletowy przyłącz do masy i jedziesz dalej.
Uniwersalne zamki mają standardowe oznaczenia kolorów: czerwony - plus, czarny - masa, zielony, niebieski - do silników siłowników, brązowy, biały - impulsy sterujące. Przewody brązowy i biały mogą być zdublowane by ułatwić podpięcie mastera i alarmu. Zresztą otwórz tą centralkę, to sie przekonasz, ze najpewniej są w niej zwarte.
Ten scorpion ma tzw. przewód awaryjny.Ale jak znajdziesz centralę to przewody od blokady wychodzą z centrali obok kostki,są czarne i grubsze od pozostałych.Złącz je razem i zapali.A centralę zlokalizujesz po stukaniu przekaźników.A tak wogóle to może zasilanie padło?
Nic się z alarmem nie powinno stać. Dla pewności możesz odszukać centralkę i zewrzeć przewody od immobilisera (dwa czarne grube idące bezpośrednio z centralki) i zobaczyć co się stanie.
tam są 2 czarne przewody, w dodatku 3x grubsze od tych wyprowadzonych z alarmu, więc przekaźnik w alarmie może być za mocno przeciążony( tak jak i same przewody).
Nic to niedalo co jeszcze moge zrobic? odchodza z alarmu 2 przewody czarny i bialy i nie sa nigdzie podlacone czy to antena? Moze jast zakrutka albo za dluga?
Witam. Montuję te alarmy juz bardzo długo, dużo tez sprzedaje i jak na razie nie było problemów. Od 3 lat miałem tylko 2 reklamacje tak że uważam ten sprzet za dobry. Dodano po 1 Witam. Montuję te alarmy juz bardzo długo, dużo tez sprzedaje i jak na razie nie było problemów. Od 3 lat miałem tylko 2 reklamacje tak że uważam ten sprzet za dobry.Jedyny...
Dziękuję, w takim razie będę szukał AR195 albo AR196. Chodziło mi o tę z ogłoszenia. Z mojej też wychodzą 3 przewody: biały, czerwony i czarny. https://allegrolokalnie.pl/oferta/syrenk...
A można prosić o jakieś objaśnienie do tego schematu podłączenia ? np skąd wziąść te przewody : pomarańczowy fioletowy , żółto czarny i szaro czarny? i gdzie wpiąć przewody (sterowanie masą od alarmu)
Z drugiej strony powinieneś znaleźć przetwornik ultradźwięków w obudowie z tworzywa lub gumy: http://obrazki.elektroda.pl/4988197800_1... http://obrazki.elektroda.pl/7711782000_1... Rozbierz obudowę przetwornika i przylutuj dwa przewody (przewód współosiowy ekranowany)
a domykanie szyb na brązowo-czarnym
Posiadam auto alarm w renault 19 /94 Fox (najprawdopodobniej) Vega VE12 takie są oznaczenia na czarnym pudełku z lewej strony pod kierownicą.DO pudełka dochodzi 7-9 przewodów czarnych i zalane są żywicą. Alarm a właściwie blokada zapłonu bo tylko to zaobserwowałem posiada kostkę z układem scalonym itp. którą dotykam do specjalnego styku zamontowanego...
CameR, znalazłem już wcześniej ten temat, jednak nie rozwiązuje on mojego problemu. W instrukcji nie są ponumerowane przewody i nie mam jak zastosować się do instrukcji mając w wiązce wszystkie kable czarne...
Przewody opisane na schemacie centralki jako interfejs centralnego zamka: - pomarańczowy i pomarańczowo/czarny nie podłączasz, - żółty i żółto/czarny podłącz do masy, - biały i biało/czarny podłączasz do przewodów białego i brązowego w wiązce zamka centralnego (opisane jako sterowanie manualne). Jeśli w instrukcji alarmu nie ma pisanych pinów wejść...
Alarm Pro-Can to baaardzo prosty alarm. Jedyne na co musisz zwrócić uwagę to dwa grube czarne przewody , które służą do ocięcia. Z reguły odcinało się sygnał zapłonu do CIM-a. Resztę przewodów możesz spokojnie odciąć ,zamontować inny. Dodano po 2 Jeżeli nadal potrzebujesz schematu , to dopiero w Poniedziałek wieczorem , ale myślę , że jest zbędny.
Czerwony i niebieski to przewody do silniczka. Musisz podłączyć je do zielonego i niebieskiego w nowym. Uznaj kolejność za dowolną (chwilowo). Załącz alarm pilotem i zobacz, czy "chodzi" tak samo jak pozostałe. Jeżeli na odwrót, to zmień miejscami zielony i niebieski. Czarny podłącz do czarnego a pozostałe dwie pary połącz także chwilowo jak uważasz....
co zauważyłem widać na zdjęciach: Niewiele widać - poza palcami. Opisz miejsce (zdjęcie) gdzie biegną dwa grube , czarne przewody z centralki alarmu. gdzie serwisować, co mógłbym zrobić by wogole jeździć bezstresowo ? http://www.dest.pl/index.php/pl/serwisy Powyżej adresy autoryzowanych serwisów producenta Twojego alarmu.
Jak pudełko prostokątne(czarne),a w dolnej części wtyczka(biały grzebień,wszystkie przewody czarne)to pierwszy Predator ok.96r Miały wtedy piloty z otwartą i zamkniętą kłódką.
szczerze mi sie cos nie chce wierzyc by to był alarm winny. Predzej moze gdzieś brak masy. No ale jak wywalasz alarm i jest okej no to wywal go zupełnie (zmostkuj dwa grubsze czarne przewody które do niego dochodza) powinno to być właśnie na obwód który odcina, dla pewności zobacz gdzie ida te przewody.
ten dodatkowy czarny kabelek, to nie przycisk serwisowy, tylko antena. Przycisk serwisowy jest tu podłączony do jednego z dwóch kolorowych dwupinowych gniazd. Drugie gniazdo, to dioda. Dalej: górne złącze trzypinowe, to czujniki dodatkowe: zasilanie, masa (jedno z dwojga załączane w czasie czuwania alarmu), wejście wyzwalające alarm wyzwalane stanem...
Witam 6kg to aż nadto ale będzie działać Co Ci jest potrzebne , w VW kolory standard czarny z białym i czarny z ziel. to kierunki czerwony to stały + + po stacyjce ACC to czerwony chyba z czarnym poszukaj więcej na elektrodzie Jeśli chodzi o central to są takie styki montowane na brzegu drzwi i na tej samej wysokości w otworze drzwi po zamknięciu następuje...
Troszkę odkopie temat. Mam taki alarm w samochodzie (Skoda Octavia I). Chcę wymienić na nowy i mam takie pytanie. Te przewody co lecą do "Blokady silnika" zaznaczone strzałką w poście nr.1 są oba czarne bez oznaczeń. Czy można je podłączyć dowolnie?
Witam przewod czerwony z niebieskim paskiem to najprawdopodobniej pompa przewody szukac mozesz w progu od strony kiedowcy, kierunki w kolumnie kierownicy lub z awaryjnych(przewody w progu), centralny jest sterowany (-) wiec strowanie szukaj w wiazce wychodzacej z drzwi kierowcy, co do krancowek to podlaczenie wykonaj do jednego -kolor popielaty (ale...
W czym problem. Odszukać centralkę, rozłączyć wtyczkę, połączyć przewody z wolnej wtyczki / dwa piny, czarne przewody/ i po kłopocie. Usunąć resztę połączeń, będzie po bożemu.
Z tej centralki wychodzą dwa czarne grubsze przewody? Jeśli tak to tam gdzie były wpięte musisz je złączyć te dwa przewody. Druga opcja to przewod biało żółty wychodzący z centralki alarmu - jeśli był podłączony?
Kolego najprawdopodobniej trzeba połączyć na nowo obwód pompy lub zdemontować przekaźnik odłączający pompę. Poponuję abyś dokładnie pześledził kable wychodzące z centrali alarmowej. Dla uproszczenia jeżeli przewód z centralki dołącza się tylko do oryginalnego przewodu tzn oryginalny ma tylko nadciętą izolację a przewód do centrali alarmowej jest tylko...
Sterowanie jest (-). Pod listwą w progu po stronie kierowcy są przewody od imulsu otwierania i zamykania (czarny/pomarańczowy i czarny/zielony), nie pamiętam który jest który ale to sprawdzisz bez problemu ;-) Tam wpinasz się przewodami od otwierania i zamykania bezpośrednio z Silicon'a. Pozdro
połącz razem przewody które służyły do odcięcia i po kłopocie, wychodzą one z centralki (zapewne oba czarne)
Agregat zasilany jest napięciem 230v. Zasilanie podłączone z lewej strony, przewód czarny i niebieski. Z prawej strony trzy czarne przewody, zasilanie silnika mieszacza. https://obrazki.elektroda.pl/3053288600_...
Witam. Mam alarm bezpilotowy jak w temacie - interesuje mnie schemat, a dokładnie na których pinach jest blokada silnika. Nadmienię iż posiadam z bazy danych elki schemat ale tam są przewody kolorowe natomiast u mnie wszystkie są czarne.
witam. jeśli nie możesz wyłączyć alarmu pilotem to są dwa sposby(w zależności od tego jaki masz alarm)możesz go wyłączyć kluczykiem(starsze alarmy zazwyczaj takie były) lub gdy masz alarm bez kluczyka to odpinasz cetrale i z centrali pownny wychodzi dwa(zazwyczaj czarne dosyć grybe)przewody, zwierasz te od strony instalacji i jest ok.
a więc ceny sobie nie wymyśliłem tylko zrobił to spec od alarmów który zajrzał pod kierownice popatrzył i wycenił a przewody są CZARNE i są to przewody fabryczne.
Sprawdź sobie tutaj - powinno Ci pomóc : http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Nie napisałeś też jaki system zamka chcesz podłączyć, więc trudno zgadywać a w tym wypadku jest parę opcji... Do jakiego auta chcesz to montować, albo pod jaki zamek? Podłączenia kabli masz wg. schematu: 1. Żółto/Biały - podłączenie do +12V po włączeniu...
witam czy SEO posiada wyjscie w alarmie na kierunkowskazy z tranzystora, Proxima wiem ze BP ma na tranzystorach ale mam ZK i jest na przekaźnikach, jakie modele sa moze jeszcze a tranzystorach , podpada strasznie jak w czasie alarmu pukają te przekaźniki, PS modele racze tych dwóch firm ale za inne tez będę wdzięczny, cenie sobie wszystkie czarne przewody...
Podłączyłem alarm magicar w bmw 316 , wszystko jest ok. oprócz centralnego zamka ,tzn. nnie zamyka i nie otwiera (kluczyka to też dotyczy) podpiołem zielony z alarmu do biało/zielonego od centrala ,niebieski do biało/czarnego ,pozostałe przewody tak jak w instrukcji.Proszę pomocy.
Tak jak pisałeś czyli czerwony do zasilania +12,czarny z czujnika do przewodu w alarmie "wyjście masa dodatkowych czujników"(fioletowy),brązowy do wejścia alarmowego od krańcówek(szary),przy czym na przewodzie od czujnika wyzwalającym alar dobrze jest założyć diodę prostowniczą.Kolory przewodów z alarmu tytan max.
Witam.Mam taki sam alarm z centralnym zamkiem.Różni się tylko oznakowaniem.Ale wyprowadzenia są takie same. Białe przewody łączysz z przewodami kierunkowskazów.Mozesz je podłączyc przy przerywaczu lub w kostce pod kierownica.Są to przeważnie przewody błękitny i błękitny z czarnym paskiem. Brązowy podłanczasz do syreny(+) i musisz ja zmasowac.Nie podłanczasz...
Ta duża puszka to alarm. Shock Sensor w małej obudowie, jak sama nazwa wskazuje, jest to czujnik wstrząsu do alarmu. Od kostki alarmu do centralki MERA szły zapewne dwa przewody (zamykanie i otwieranie), możliwe, że też miały wspólnie połączone przewody zasilania (+12V i masa). W centralce MERA masz fioletowy i brązowy przewód. Podaj ręcznie za pomocą...
Po pierwsze nie powinien się sam uzbrajać po 30 s jeżeli są otwarte dzrzwi( chyba że nie podłączyłeś wyłączników krańcowych lub zrobiłeś to źle) lub jest przekręcony kluczyk w stacyjce. Te 3 przewody są do czujnika dodatkowego:czerwony - +, niebieski- wejście, czarny- masa po uzbrojeniu. 2 czarne moga być od blokady zapłonu. Podaj maila to przeslę ci...
Możesz spokojnie ciachnąć czarnego po stacyjce, czerwono/czarny - sterowanie rozrusznikiem, albo żółto/zielony - pompa paliwa.
Zewrzyj dwa czarne, grube przewody wychodzące z centrali alarmu i powinno to Tobie pomóc. Przynajmniej w odpaleniu auta. Jeżeli nie chcesz używać alarmu, to go zdemontuj. Jeżeli jednak chcesz, aby był i działał poprawnie, udaj się do odpowiedniego zakładu celem zrobienia drobnego przeglądu. Nie będą to wielkie pieniądze, a pewnie unikniesz w przyszłości...
czy barwa przewodów do wyłącznika serwisowego jest wszędzie taka sama bo znalazłem to o czym mówisz , przewody są koloru czarnego,
hej mam zamontowany alarm samochodowy, podejrzewam ze z serii tych tanich. w kazdym razie ak madrze jakis serwis go zamontowal ze po przekreceniu kluczyka gdy alarm jest uzbrojony wlacza sie syrena ale samochod mozna odpalic i odjechac :/ dotarlem do centrali i wychodza z niej dwa przewody- czarne. po uzbrojeniu alarmu nie ma przejscia miedzy nimi a...
przewody czerwono czarne alarm przewody projekt matiz alarm przewody
excel makro zmiana wartość termostat danfoss parametry odblokować telefon samsung galaxy
Termet Silver Pro 20 kW: Regulacja parametrów P3 i P4 Błąd F43 w płycie indukcyjnej Whirlpool - co oznacza?