Chyba nie pozostało mi nic innego jak w tym momencie regulacja zaworów, a następnie wymiana parownika. Zawory mam zamiar wyregulować w nadchodzącym tygodniu, natomiast co do parownika chyba nie ma sensu go regenerować tymi zestawami naprawczymi? Zestaw taki kosztuje 75zł ale w sumie nie wiadomo czy przyniesie zamierzony efekt. Parownik nowy Fiore Forte...
Przekaźnik blokady załącza się chyba dopiero po przekręceniu kluczyka przy rozbrojonym alarmie. Sprawdź jeszcze połączenie plusa po stacyjce. Jeśli montowałeś ten alarm trochę po ciemku, to możliwe ,że wplątałeś gdzieś jakiś wolny przewód i stąd te jaja.
Raczej są równolegle.Sterowanie masz w module pod schowkiem.Biały z czarnym-zamyka,z zielonym-otwiera,z czerwonym-rygluje i domyka szyby.
W porządku.Czyli w dodatkowym gnieździe 1.zasilanie czujnika dodatkowego brązowy w centralce, 2. - czujnika dodatkowego zielony; na tym przewodzie pojawia się - po uzbrojeniu alarmu, 3.wyzwalanie z czujnika dodatkowego biały w centralce.W tym przypadku żółty zostaje wolny.
ten typ tak ma:D te pięć sekund to test czujników drzwiowych. Podobno
Tak wystarczy :)
Podaj (-) na przewód nr 2, możesz go najpierw odłączyć od alarmu i zewrzeć do masy, centralny powinien się otworzyć. Chyba że jest sterowany plusem (alarm ma opcje programowalną) wtedy podaj (+), możesz dla bezpieczeństwa podać + poprzez żarówkę 5W albo probówkę, oczywiście najpierw odłączając go od alarmu. Upewnij się czy to forteca czy super forteca,...
Myśle że zamieniłeś przewody sygału otwierania z sygnałem zamykania . Zamień je i powinny przyciski pracować każdy ze swoim przeznaczeniem. Być może zginie również problem samouzbrajania. I jeszcze jedno niektóre alarmy jeśli rozbroisz a nie otworzysz drzwi z rególy kierowcy mają funkcję ponownego uzbrajania. Pozdrawiam
Fakt 35 sek...(skleroza nie boli) Ale bez potrzeby są te domykacze. Ustaw tak jak ci mówiłem na te 35sek. -sygnał zamknij i będzie po problemie.
Wiercić????Pierwsze słyszę.Przerzuciłem już parę ładnych sztuk przez ręce i nic nigdy nie wierciłem.Z tego co pamiętam w mojej 'karierze' wierciłem tylko jeden przelot i to chyba była jakaś 306.A astra II nie różni się bardzo e montażu od jedynki więc nie widzę problemu. :D
OK pewnie, że jest. Ja tylko cytowałem kolegę. Pozdrawiam!
Jak nie załapuje rozrusznik, to mi wygląda na awarię stacyjki (moze zwarie uszkodziło) - chociaz głowy nie dam. Ewentualnie posprawdzaj bezpieczniki, może któryś upalił sie, a wymiana uleczy sytuację.
Ostatnio próbowałem dowiedzieć się jakie proponuje się zniżki w AMT na dalszą odsprzedaż alarmów. Nie udało mi się uzyskać konkretnych informacji, ale biorąc pod uwagę cenę końcową i ewentualny kilkunastoprocentowy upust, to wydaje mi się, że cena nie będzie znacząco odbiegać od detalu. http://www.amt-alarmy.pl/sklep/product_i...
Weź wydłuż czas impulsu zamknij w alarmie, możesz następnie z przewodu do zamykania poprowadzić przewód na ten od domykania szyb i wszystko będzie grało.
W superfortecy jest hcs 200
Miejsce umieszczenia centralki: POD PLASTYKOWĄ PŁYTĄ W NOGACH PASAŻERA LUB Z PRAWEJ STRONY KIEROWNICY W GŁĄB. KIERUNKI : (W WIĄZCE SCHODZĄCEJ OD KIEROWNICY) – CZARNY Z BIAŁYM PASKIEM I CZARNY Z ZIELONYM PASKIEM. (+) STAŁY : (ZE STACYJKI) – GRUBY CZERWONY.(+) PO STACYJCE : BIAŁY Z ŻÓŁTYM. POMPA – W PRAWYM PROGU – PRZEWÓD CZARNY...
Możesz wpiąć się w tamtą instalację. Mozesz tylko sprawdzić sobie jakość połączeń, czy są dobrze polutowane i jak są zaizolowane. Diodę bez problemu połączysz. Wycinasz tą oryginalna z alarmu i podłączasz w jej miejsce tę którą masz zamontowana.Jeżeli masz mikrofalę 2 strefową t ultradżwie ki możesz sobie darowć. Jedną strefę podpinaz pod wyjście alarmowe...
Musisz go wprogramować. Dioda na identyfikatorze gdy wciśniesz i puścisz przycisk ma migać. Otwierasz drzwi i wciskasz przycisk znajdujący się na centralce alarmu, na tylnej ściance tam gdzie pętelka od antyporwania. Dioda od alarmu zacznie pulsować . Nastepnie wciskasz przycisk na identyfikatorze raz a potem drugi raz. Za każdym razem migna kierunkowskazy....
I co można zrobić? Wezwać lawetę i do elektryka. Samemu znaleźć alarm, i go usunąć, lub jego odcięcie zapłonu. Ale że kierunek świeci, sam się włącza, więc usunąć, bo pewnie ma zwarcie w środku. Może dostał wody i fiksuje. U mnie starczyła kropla wody na elektronice centralnego, by zaczął wariować zamykając i otwierając zamkami. Płytka sterownika zaczęła...
W Gliwicach na gieldzie jest taki kolo. A Milowice? Tam Ci za daleko?
Jeśli auto posiada funkcję komfort i domyka szyby z kluczyka, to przy prawidłowym podłączeniu do centralnego zamka, powinien domykać szyby, oczywiście trzeba ustawić tą opcję w alarmie, (wydłużyć impuls zamykania). czy zamek centralny zamyka i otwiera?
O ile dobrze pamietam idzie on tylko do krancowki w bagarzniku do swiatelka. chyba ze masz kontrolke w desce rozdzielczej wtedy znajdziesz do w wiazce w progu. Rada pociagnij dodatkowy kabel bo wiecej czasu stracisz na szukaniu :) jezeli w alarmie nie ma oddzielnych wejsc to polacz kabelki od drzwi oraz od maski i bagaznika przez diody separujace np...
Syjam nie rób doświadczeń bo sie to żle skończy! Otwieranie i zamykanie wszystkiuch drzwi oprócz kierowcy!?jaki to ma sens majac alarm który może zamykać i otwierać drzwi. Przerobiłem to własnie z poradami typu "do złącza 25 i 24" i omało nie uwaliłem modułu komfortu! dopiero schemat mnie naprowadził jak to zrobić! Musisz pamiętać ( to w pewnym sensie...
Możliwe jest aby centralka od alarmu ześwirowała i odcinała pompę Jest to możliwe. Odszukaj centralkę alarmu (wbudowany przekaźnik blokady), zlikwiduj "odcięcie" i testuj samochód czy usterka znowu wystąpi. Jeżeli usterka nadal będzie się pojawiać - szukaj dalej w instalacji auta. Tylko w ten sposób rozwiążesz problem.
Piloty na 100 % dokupisz luzem. Strona producenta: www.amt-alarmy.pl
Sygnalizacja niedomkniętych drzwi będzie działała tylko wtedy gdy krańcówka tych drzwi będzie zwarta w momencie uzbrajania alarmu. W niektórych samochodach jest tak, że krańcówka się zwiera dopiero wtedy gdy drzwi są uchylone. Są to auta które mają krańcówki w okolicy zawiasów drzwi przy przednim błotniku. Musisz sprawdzić czy jak nie domkniesz drzwi...
Spin600V prześlij mi na priva fotkę większej rozdzielczości i robioną pionowo z góry (najlepiej bez lampy) na elementy SMD, to może dokładnie uda mi się określić podłączenie zasilania.
Sterownay plusem Przewód żółty zamykanie przewód biały otwieranie znajdujące się w wiązce przewodów wychodzących z drzwi kierowcy wiec musisz dodac 2 przekazniki zeby przejsc na sterowanie plusem
Odpowiedź jest banalna: RZADKI. Wykonanie już może nastręczać nieco więcej kłopotów.
Oto opis podłączenia alarmu do Forda Fiesty od '96. Do podłączenia centralnego zamka trzeba użyć dodatkowego sterownika c.z. lub zmienić sygnał masowy sterowania c.z. za pomocą 2 przekaźników na (+).
Wprogramowałeś pilota w miejsce czujnika bezprzewodowego. Rozwiązanie problemu opisałem tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic45... tutaj też: http://forum.amt-alarmy.nazwa.pl/viewtop... pozdrawiam. Sonix
podłącz diody :jedną katodą do wł bagażnika a drugą do wł drzwiowego(brązowy z białym paskiem)i będzie po problemie
Myślę że Twój alarm to nie Forteca, ale Fighter 4 (obudowa zatrzaskowa). Wszystkie Fortece mają wbudowaną blokadę zapłonu. Dołączyłem schemat do porównania z Twoją centralką. Przewód do blokady zapłonu, to pin 10 od lewej (różowy przewód). Podłączaszgo do masy, i po sprawie. Pozdrawiam. Sonix
witam masz racje pobudzanie do alarmu na wyjscie syreny, stałe +12v do zasilania (akumulatora) ale przez bezpiecznik i masa i to tyle. A były też syrenki pobudzane masą ale one miały 4 przewody.
Forum nie jest od nauki szukania i samodzielnego myślenia. Z ciekawości sprawdziłem. Na hasło "fabia" wyskakuje tylko w dziale ZiA 47 wyników. A opis separacji diodami obwodów znajduję się choćby w instrukcjach montażu alarmów (choćby Fortecy).
Tu masz adres do producenta: http://www.amt-alarmy.pl/
Szczerze nie wybrałeś zbyt ciekawych opcji. Moje zdanie jest takie, skoro nie posiadasz farbrycznego zamka centralnego to pomyślałbym o innej opcji. Alarm Super Forteca + Centralny zamek. Może nie ma takiej opcji na allegro ale możesz to skompletować. Wyjdzie napewno trochę drożej ale pewniej. Nie będziesz miał z nim kłopotów. Więcej o tym alarmie na...
odp3 Spróbuj tak: podłącz przewód do masy-obudowy następnie podłącz go na chwilę w miejsce które jest oznaczone na rysunku jako F12 zacisk 3 lub 4 albo bezpośrednio do modułu oznaczonego 3.28 zacisk 6 i 3, na przemian jeśli zamek zareaguje otworzy się lub zamknie, będziesz mógł podłączyć alarm bezpośrednio pod te zaciski przewody biały i brązowy w alarmie,...
Kolego trochę realizmu, tak jak nie otrzymasz nic zbliżonego do organów piszczałkowych, fortepianu strunowego,tak nie otrzymasz takiego metalicznego dźwięku z prostego syntezatora elektronicznego. Nagranie co najwyżej będzie tylko łudząco podobnie brzmiało, ale na to brzmienie ma wpływ jeszcze bardzo wiele czynników.
Pokusiłbym się jednak na system przewodowy.... Zawsze jest możliwość przejścia przewodem na poddasze lub strych (komin wentylacyjny) i użycie barier jak na [url=http://forteza.pl/instrukcje/] Link Bariery do ochrony zewnętrznej
Witam. Odradzam Inferno z uwagi na to że producent wypuścił a rynek uszkodzoną serię tego alarmu. Od 3 miesięcy przychodzą do mnie klienci którzy kupili ten alarm i mają z nim problemy. Producent zaprzecza że są z nim problemy. Na 15 szt. założonych 8 padło, założyłem w ich miejsce SF i nie ma problemów.
Ja zrezygnowalem z fortecy i montuję teraz alarmy innego producenta,miałem juz dość,wysłuchałem z pokorą zalecenia ich technika odnośnie podłączania itp itd. oczywiście nie ze wszystkimi fortecami mialem problemy,ale po spędzeniu 9 godzin przy montażu szlag mnie po prostu trafiał jak się cuda działy. Zamontowałem okolo 100 tych alarmów i wystarczy....
mam podlaczony czujnik ruchu pod alarm forteca super. mam tez czujnik wstrzasu (3 kabelki: czerwony, czarny, zolty) i nie udalo mi sie go dobrze podlaczyc - podlaczylem pod te same kabelki co czujnik ruchu (http://brzemart1.republika.pl/Autoalarm... i oba czujniki nie dzialaly (diody sie zapalaly, ale alarm sie nie wlaczal) :|. gdzie...
Tak jest taka możliwość jeśli jesteś jeszcze zanteresowany i nie masz instrukcji to daj znać ja ci opiszę jak to zrobić
po próbie zaprogramowania pilota jako bezobsługowego identyfikatora Ale nakombinowałeś :) ... Jakiś czas temu był opisywany problem wpisania identyfikatora w miejsce czujników bezprzewodowych. Ty zrobiłeś to samo, ale z pilotem. Rozwiązanie analogiczne jak tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33... pozdrawiam. Sonix
Dziękuję 1. Dziękuję. W takim razie do drzwi i garażu założę czujki wibracyjne. Okablowanie już jest, więc technicznie nie ma żadnego problemu. 2. Tak, taka czujka zewnetrzna nad tarasem będzie zamontowana. A co do drzwi tarasowych - nie. Nie zamierzam z domu robić fortecy bo idąc tym tropem następny życzliwy poradzi mi założenie okiennic ze stali przeciwpancernej......
ok więc będę czytać:D
mikrofala dwustrefowa i czujnik przechyłu .. holowania w zupełnosci wystarczy ..... udarówke mozna sobie podarowac... aczkolwiek napewno nie zaszkodzi... :) SIVEX ... mikrofala i ultradzwieki to są dwie rózna bajki...:):) Pozdrawiam Robert
nie chcialem zakladac kolejnego topica - jak ta sama sytuacja (podlaczenie blokady zaplonu) wyglada w skodzie felicii, alarm ten sam - forteca super? pod co / gdzie podlaczyc te 2 grubsze kable?
witam mam Super Fortece jakieś dwa lata - działa bez problemu, jeżeli będziesz kupował dodatkowe czujniki - inwestuj w te droższe - zaoszczędzi ci to nerwów podczas fałszywych alarmów pozdro
forte polkat forte transformator media forte
przetwornica radiotelefonu radmor kontroler muzyczny android mikrofon
budowa elektrowni wiatrowej zbx7n napięcia
Nie działa wyświetlacz w Korg PA60 - diagnostyka i naprawa Renault Kangoo - mrugające kontrolki na desce rozdzielczej