Sygnał którym będziesz sterował przekaźnikiem żeby załączyć rozrusznik podłącz drugi przekaźnik którym będziesz podawał mase na wejście alarmu które jest podłączone do krańcówki w drzwiach.W ten sposób odpalając auto równocześnie zasymulujesz otwarcie drzwi i problem samouzbrajania sie alarmu zniknie.
różowy oraz szary Różowy oraz szary - zgodnie ze schematem włącza się w przecięty przewód gaszący silnik (gasi silnik, po zwarciu go do masy), idący ze stacyjki do modułu zapłonowego. W normalnych warunkach te przewody są zwarte w module alarmu, a do zdalnego uruchomienia są rozwierane, odcinając sygnał gaszenia (masy) idący ze stacyjki, do modułu.
Witam. Koledze potrzebny jest transponder zbliżeniowy RFID. Gotowe moduły do automatyki kontroli bram hali stosowany na przykład w wózkach widłowych do otwierania i zamykania automatycznego podczas jazdy, zasięg regulowany do 10 m. System ten opracował siemens, nazwa handlowa systemu - Simatic RF Dodano po 6 Ja na twoim miejscu założył bym alarm z modułem...
1) Znajdź alarm. Ma co najmniej 4 kostki. Jedna z kostek jest od czujników (trzyprzewodowa, czarny, czerwony i niebieski). Idąc wzdłuż przewodów szukaj czujnika. 2) Możesz czujnik odłączyć przy załączaniu alarmu. Naciśnij przycisk uzbrajania i trzymaj tak długo, aż drugi raz nie mrugną światła. Tylko, że musisz to robić każdorazowo przy zał. systemu....
boot opner relay przekaźnik otwierania bagażnika engine starter module, moduł odpalania silnika-ten alarm umożliwiał zdalny rozruch poprzez dodatkowy moduł
Witam. Czy jest jakaś możliwość montażu alarmu lub innych modułów z możliwością odpalania silnika z pilota w samochodach z immobilajzerem? Jakieś czasowe wyłączanie immo albo pomijanie w trakcie sterowania z pilota? Pomijam pomysł z zostawianiem kluczyka przy stacyjce lub chipa...
Witam. Posiadam Vw Sharan 1.9 TDI 90 KM. Kupiłem sobie alarm z modułem zdajnego odpalania z pilota. Poco? Bo mieszkam w NO a tu jest zimno, warto odpalić auto by się rozgrzało, a nie zawsze chce mi się biec o 5 rano po śniegu do auta. Ale do rzeczy, podłączyłem wszystkie przewody, oprócz tego z sygnałem do immo bo nie wiem gdzie go wpiąć, a nie chcę...
Do odpalenia silnika w zależności od producenta i marki od 2 do 3 sygnałów załączających czyli Ignition 1, ignition 2 i rozrusznik w niektórych jest jeszcze poprzedzany załączeniem zasilania na główna magistrale dodatnia .Po za tym dochodzi sterowanie rozrusznikiem którego czas pracy jest różny od temperatury i sprawności silnika. Pozostaje kwestia...
tak podłączyłem tak jak podales, alarm klika, ale rozrusznik nie reaguje, a niewiem co moze miec alarm do modułu zapalania ?
http://obrazki.elektroda.pl/5068731900_1... Funkcja pilota nr. 10- alarm napadowy. Niestety, przy napadzie micra od razu odpala obydwa wyjścia przekaźnikowe (czyli przy okazji sygnalizatory akustyczne). Da się jakoś zrobić tak, zeby napad to był cichy alarm? (tylko clip i sms o treści "napad", bez odpalania wyjść modułu) ?
No widze że problem banalny! np www.batex.pl tam sa schematy! Alarmu z odpalaniem jeszcze nie widziałem natromaist sa dostępne moduły oddpalania nazywa się to "STARTER" moduł z funkcją alarmu. Fabrycznie taki bajer jest montowany w Reno laguna. naciskasz przycisk i samochód odpala. w automatach (biiegi automatyczne) nie ma problemu w manualach jest....
Używasz w ogóle tego alarmu? Chiński alarm pewne umarł, sprawdź przewody stacyjki, od nich się pewnie odgałęzia "pasożyt" w postaci 2 lub 4 kabli idących do centralki alarmu lub dodatkowego przekaźnika - łatwo poznasz dorabiane moduły bo zawsze są paskudnie byle jak zamontowane na jakieś trytki i taśmę izolacyjną. Jak to znajdziesz to rozwiń taśmę izolacyjną...
do alarmu był moduł który musi który próbuje zapalać ,puscza rozrusznik gdy zapali ( lampka ładowania ) musi odłączyc acc z alarmu żeby się nie darł no i w końcu trzeci kanał ma działac na nierozbrojonym czyba że odpalasz z innego pilota a jak jeszcze masz orginalny alarm to całkiem d...a Daj sobie spokój jak musisz cos robić to zasadź np. drzewo
Poza tym odpala? Na pierwszy ogień odpinamy nieoryginalne radio, alarm z can jeśli jest, moduł haka.
chciałbym wyłączyć całkowicie kd 2006.Nie chce za każdym razem go rozbrajać.nie wiem jeszcze gdzie jest moduł wiec czy da się to zrobić bez dostępu do niego, np parametrami?
Problem był module od alarmu zimne luty
wczoraj jeszcze wymienilem gaznik na nowy i dalej nic;/ nie odpala
gdy występował problem z odpaleniem odpiąłem wtyczkę od pompy paliwa i w ogóle nie docierało do niej zasilanie (ani przy przekręceniu zapłonu ani przy kręceniu rozrusznikiem ). Nie wiem czy to ma wpływ ale przy szybkim przekręcaniu kluczykiem przestawały nawet święcić się kontrolki na liczniku (rozrusznik kręcił normalnie) Szukaj gdzieś w okolicy licznika...
Nikt nie wie co dokładnie trzeba zewrzeć etc żebym po usunięciu modułu mógł normalnie odpalać auto? Wiem co zewrzeć,doszedłem do tego bez forum zwykłą kontrolką,no i druga sprawa regulamin zabrania podawania jak ominąć zabezpieczenie fabryczne.
Witam. Posiadam w swoim golfie II GT fabryczny alarm boscha (335 411 918). Pojawił się problem podczas wymiany modułu zapłonowego. Wymieniałem na dwie nowe ze sklepu sztuki za każdym razem auto nie odpalało. Po włożeniu starego wszystko idealnie. Wiecie może koledzy jak wyłączyć ten alarm czy może jak wymienić moduł zapłonowy ??? Aby wszystko grało...
Nie doczytałem rocznika. Sprawdz napięcie na cewce WN i impulsy kluczowania na module zapłonu. Nie odpowiedziałeś odnośnie alarmu.
Dodatkowy moduł alarmu który trzeba będzie wyciąć. No chyba masz do niego piloty lub kluczyk do rozbrojenia.
Witam, ainstalowałem sobie w aucie elektryczne szyby (oryginalnie nie było ani elktr szyb ani instalacji do nich) i chciałbym aby same sie domykały gdy uzbraja się alarm. Wiem iż istnieją moduły domykania i w związku z tym chciałbym o pomoc w dobraniu jak najlepszego a jeszcze bardziej interesowało mnie stworzenie własnej prostej konstrukcji modułu...
Niestety wygląda na to, że padł immobilizer w aucie albo moduł w kluczyku - nie masz zapasu więc nie ma jak za bardzo sprawdzić, który element - podjedź do jakiegoś magika/elektryka speca od immobilizerów i alarmów bo raczej sam nie podołasz, a on powinien za free albo 20-40zł zdiagnozować problem i będziesz wiedział co dalej...
https://obrazki.elektroda.pl/8476049100_... faktycznie strzelił bezpiecznik F32 odpowiedzialny za Sterowanie silnikiem (Cewki zapłonowe; Czujnik masowego przepływu powietrza;ECM.) wróciło napięcie na tym pinie w wtyczce czy to oznacza że jest już okay do momentu tej wtyczki? https://obrazki.elektroda.pl/6830078200_...
:Kozak - wolę napisać, bo nie raz się zdarzało, że ludzie widząc motocykl lubili sobie podejść, coś nacisnąć, szarpnąć, nadepnąć (koledze bez pytania sadzali dzieciaki na trajce)... Ile tam jest blokad zapłonu oryginalnie? Nie ma jakiegoś układu odcinającego, jak boczna stopka jest rozłożona? Musisz dojść do momentu, gdy możesz odpalić motocykl z przycisku...
Nic prostszego trzeba zastosować moduł Immobiliser Bypass na ebay'u jest tego pełno ceny już od 9,99$ + koszt przesyłki. Wkładasz do urządzenia swój zapasowy kluczyk moduł przekazuje sygnał immo na pętlę immo na stacyjce. Sygnał jest podawany dopiero na żądanie alarmu z odpalaniem. http://obrazki.elektroda.net/32_12889828... http://obrazki.elektroda.net/12_12889829...
Witam. Jestem nowy u was na forum , ale mam duży problem i mam nadzieje że pomożecie mi rozwiązać ten problem Pewnego pięknego dnia pojechałem na zakupy swoim turasem , zgasiłem go pod sklepem kiedy wyszedłem po kilku minutach auto nie odpaliło tylko palił się zapłon nie kręciła , szyby przestały działać wycieraczki oraz centralny. Podmieniłem moduł...
Masz kod 551 - to właśnie fabryczny alarm 551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
Nie słychać pompy paliwa, jest w moduł zamykania jest tykanie, jak mikro wyłącznikiem wyłączyłem silnik odpalał. Myślę że odpowiada za to ta czarna skrzyneczka, ale nie znam symbolu tego urządzenia, połączone to z alarmem i zamykaniem samochodu.
witam mam problem z moim sharanem nie działa alarm za każdym otworzeniem drzwi samochodu nastepuje uruchomienie alarmu i działanie przez ok 20s dzieje się też tak podczas odpalania samochodu, samochód odpala bez problemu, posiada moduł komfortu nad skrzynką bezpieczników, przewody w drzwiach sprawdzone po podłączeniu launchem x431 błąd centralnej elektroniki...
No to albo dalej coś zasilaniem albo jakiś alarm odcina jakiś obwód. Najlepiej jak nie chce odpalić to diagnostyka komputerem które moduły się komunikują a które nie (brak zasilania). Albo od razu szukać puszki od alarmu i ją wyciąć (obwód odcięcia zapłonu od alarmu zewrzeć na stałe - typowo dwa grube czarne przewody lub dołożony przekaźnik).
Czyli najbezpieczniej dać szeregowo/równolegle z stopką boczną przekaźnik z alarmu i problem z głowy. Skuter się nie odpala przy stopce, muszę jeszcze zobaczyć jak ona łączy.
Samochód posiadał, posiada alarm? Podpięty samochód pod komputer? Jeżeli tak to czy wykazał jakieś błędy? Podpiąłem samochód pod VAGa wyskoczył mi błąd 17978 moduł sterujący zablokowany.
Ja bym zerknął do słynnego relay No 109 Skłaniam się ku identycznej diagnozie zwłaszcza, że mało kto zwraca uwagę na brak aktywnej wtedy kontrolki świec żarowych po włączeniu zapłonu. Takie fanaberie również powodowane są przez przekaźniki w module fabrycznego alarmu (jeśli takowy istnieje).
Dzień dobry Wszystkim. W mojej Imprezie WRX zamontowałem alarm SEO Dolphin Plus. Chcę zasilaniem czujnika dodatkowego, przez przekaźnik, sterować fabrycznym centralnym zamkiem podając i odcinając masę. Jako, że mam przykre doświadczenia z rozładowującym się akumulatorem szukam przekaźnika, który będzie najmniej prądożerny. Stąd moje pytanie o możliwość...
Dziś zajrzał do auta mechanik i się okazało że nie ma iskry więc może to być moduł Chyba że też coś z alarmem i odcięcie zapłonu się nie wyłączyło????
Dodam, że auto miało problem z alarmem, drzwi potrafiły się same zamykać i załączać alarm, a także były problemy z lewymi kierunkami; po otwarciu lub zamknięciu zostawały włączone. Odpięcie alarmu od modułu komfortu podziałało, że nie zostają już kierunki, ale z drzwiami problem pozostał. Nie wiem, czy to może mieć wpływ, ale wolę o tym napisać.
panowie proszę was o pomoc,jak to jest z tymi kluczykami bo nie mogę zakodować pilota,posiadam audi 1.8 2000 rok immo przekodowany ,auto odpala,lecz włącza się alarm czy jest inna metoda wyłączenia go jak wyciągnięcie bezpiecznika.jak adaptować nowego pilota?..
Przepraszam jeśli nie ten dział ale nie ma elektroniki w dziale motocykle. Mam problem z alarmem.Jeśli chodzi o jego zamontowanie to schemat jest na tyle czytelny że dałem redę, ale mam pytanie do ludzi znających zagadnienie. Połączyłem alarm włącznie z przewodami odpalania z pilota, jeszcze nie próbowałem. Gdzieś czytałem że w niektórych motocyklach...
Auto odpala😀 Znajomy stwierdził, że problemem może być napięcie. Sprawdził połączenie do rozrusznika i samą kostkę. Przeczyścił i auto odpaliło. Awaryjki wyłączyłem przyciskiem awaryjek (dziwne wcześniej nie dało rady) Centralke alarmu zdemontowałem, kabel od zapłonu przywrócony do stanu fabrycznego. Jedynie zastanawia mnie kabel od masy (czarny)...
ten moduł pobiera podobno tak czy siak jeśli jest podpięty do alarmu, tak jakby chciał za kazdym razem zamknać szyby a skoro są zamknięte to niepotrzebnie bierze prąd, co do spalenia albo wyskoczenia tych szyb to z tego co mi mówil gościu od alarmu to tam jest jakiś czujnik przeciwprzpięciowy i dlatego nic się tam nie spali, myślę, że to jest tylko...
Dla potomności: rozkręciłem pod kierownicą plastikową osłonę i solidnie poruszałem wszystkimi elementami (modułami, wtyczkami) od elektryki, którymi się dało. I cud - błędy dały się skasować, samochód odpala! Kabel od imitacji alarmu też poruszałem, ale go zostawiłem. Ciekawe czy problem niebawem nie wróci, ale już wiem że prawdopodobnie winne są kable...
Witam, posiadam Daewoo Leganza 99r., posiadam w niej fabryczny alarm Daewoo wraz z pilotem w kluczyku. Byłem ostatnio u elektryka i siadło coś w tym module alarmu (ten pod podłokietnikiem z antenką). Moje pytanie czy da rade założyć tą centralkę (np. używaną) i zrobić tą kombinację pilotem (zapłon i naciskamy pilot na zmianę przycisk otwierania, zamykania)...
mam ibizę 96rok silnik 1,6R4 mono 1.2.3 dge ,tydzień temu samochód nie chciał zapalić.Diagnoza brak iskry, po wymianie cewki razem z modułem jest ok. Zrobiłem diagnostykę i wyświetla mi alarm 515 czujnik Hala. Co z tym robić. Samochód normalnie odpala czy ciepły czy zimny. Przy przy uszkodzeniu chyba nie powinien odpalić?
mam to auto i wygrzebałem moduł centralnego zamka. Jest to fabryczny alarm. Doszedłem nawet do kości po wyjęciu której alarm nie działa. Problem w tym że kilka innych rzeczy też umiera. Auto w każdym razie odpala. Jak alarm blokuje to poprostu kręci słychać pompę paliwa ale nie ma zapłonu. Auto jest benzynowe. Szukałem w tym module przewodu od blokady...
Zamontowałem odpowiednik(Exus v3100)w Bmw 525 1996r-odpalanie działa prawidłowo,ogolnie alarm ok.ale wadą jest kiepski zasięg pilota lcd(sprawdzaliśmy w terenie otwartym max.150m).
Ogólnie to juz wszytsko wymysliłem:) co prawda przydał by sie jeszce jakis układ aby rozrusznik przestał krecic w razie np. awari ładowania ale narazie liczy sie uklad;p co do modułów na allegro to jest sama sztuka i lipa. alarm za 150zł z mozliwoscia odpalania oferuje po prostu odpalanie bez zadnego oczujnikowania ani na biegi ani na reczny, wiec wole...
Wydaje mi się ze ktoś sobie sam założył taki pseudo alarm. Jest to bardziej centralny zamek na pilota. Pewnie auto posiadało centralny zamek ale chodził on tylko na kluczyk w drzwiach, a ktoś aby ułatwić sobie życie kupił taki moduł i go zamontował. To w słupku jest to odbiornik podczerwieni albo czujniki wykrywające ruch. Światła migają aby wiadomo...
aktualizacja w temacie : moduł przeszedł w tryb okrutny czyli teraz już mi za każdym razem odpala alarm i nie pamięta na stałe o opcji OFF więc nie można polegać na tym ustrojstwie przy jednym ogniwie tak przy okazji, ten buzzerek to ma znaczenie czy będzie wyzwalany prądem niskim czy wysokim ? w Polsce jak widze za parę złotych też są do dostania https://abc-rc.pl/buzzer-pcb-3-3-5v-diy
Panowie chodzi o to żeby auto odpalało problem polega na tym że po załączaniu i otwieraniu centrala ręcznie alarmm set się uruchamia i nie można odpalić auta. pozdrawiam
wg. http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... złącze diagnostyczne 16-PIN Czyli prawdopodobnie uszkodzony moduł Immobilizera? Rozumiem , że bez wizyty u dobrego elektronika (po co przepłacać w ASO) się nie obejdzie ?
To nie będzie takie proste zadanie - poza samym włączaniem rozrusznika powinna być jeszcze kontrola poprawności uruchomienia silnika. Domyślam się, że motorower ma rozrusznik? Jakie są Twoje umiejętności w elektronice? Poradziłbyś sobie ze zbudowaniem układu logicznego? Może zacznijmy od tego - czy sprzęt ma sam uruchomić silnik po nadaniu paczki, czy...
z tego co wiem to oryginalny kluczyk przestał całkiem działać. Po przecięciu tych kabli od modułu podczerwieni bedzie jakiś problem z odpalaniem samochodu ??? bo pomału zaczynam się obawiać że założenie alarmu w tym aucie nie jest takie proste jak myślałem. Pierwszy raz będę zakładał alarm w Renault.... Jeżeli mielibyście jakieś przydatne wskazówki,...
A więc tak moduł też był zmieniany na używany i nic nie dalo problem nie zniknoł. Co do alarmu to w tym czasie gdy nie odpalał rozłączalem klemy załaczalem właczalem alarm i wyłaczalem i nic to nie pomagało. ogólnie to alarmu nie zalaczam jak zamykam samochód, pilot mam tylko po to gdy rozłacze klemy żeby go wyłączyć. Mam tylko pytanie bo nie posiadam...
Mam problem z moim quadem 125. Brak iskry. Myślałem, że to stacyjka, więc zwarłem kable (czerwony z czarnym) i dalej nie było. Na statorze 145 Ω, a cewka jak inna założyłem, to dalej nie było. Wypiąłem kabel od gaszenia z modułu i zapalił, lecz nie można go zgasić. Co może być problemem? AI: Jaka jest dokładna marka i model Twojego quada 125? bommbardiier...
Jeśli masz problem z ESP tak jak piszesz to sprawdź błędy w module ABS/ESP a nie w silniku... Ten przekaźnik jest w skrzynce z komputerem Masz jakieś zabezpieczenie lub alarm z blokadą? Jeśli auto odpala i jeździ i błąd się kasuje to można raczej pominąć a jak nie to wymień przekaźnik Sprawdź błędy ABSu...
Witam. Jasne, na początku może te wcześniej wskazane bezpieczniki, po wyjęciu 15 A nie było sygnału, a drugi na schemacie to chyba podgrzewanie tylnej szyby, bo stop cały czas świecił. Czyli teraz muszę wyjąć moduł, sam on jest pod płytą bezpieczników. A właśnie dzisiaj podpiąłem napięcie pod kierunkowskazy i nic, przy prawym słupku w miejsce, gdzie...
jak mam to zlokalizować to tez bedzie jakis bezpiecznik?? wcześniej był tak jakis dziki alarm ale zdemontowałem i wszystko działało dopóki wczoraj nie zrobiłem zwarcia, prąd na cewke idzie ale na moduł juz nie :|
E36 compact z 1994 r. Problem polega na tym że przestał działać centralny zamek i przy próbie odpalenia rozrusznik nie kręci. Udało się odpalić po odpięciu jednej z kostek centralnego(wąskiej białej). kręci i pali bez problemu. Po podpięciu znowu lipa. Podmieniony został moduł centralki - dalej to samo ( wymieniony sterownik w lewych drzwiach i (( nie...
Młodyamator, proponowałbym zbudować inny układ, tzn. z elektroniki dla wszystkich (był artykuł). Układ był wyposażony właśnie w kontrolę prądu cewki, automatyczne przeciwdziałanie grzaniu jej gdy silnik sie nie kręcił, odatkowo żeby wyeliminować problem pustego obrotu wałem wystarczyło dać jedną diodkę od rozrusznika. Fabrzycznie nawet instalacja malca...
Na pewno 0A? Zawsze jakiś pobór jest na podtrzymanie modułu komfortu chociażby czy alarmu. Skoro Aku nowe a napięcie ładowania jest wzorowe to faktycznie jedyną opcją, która zostaje jest rozrusznik. Oddaj tego co masz do zaufanego serwisu/warsztatu który regeneruje lub kup z Valeo, reszta firm to jednorazowe podzespoły co nie wytrzymają miesiąca.
Auto alarmy i pokrewne Jeżeli posiadasz schemat którego nie znalazłeś tutaj dodaj go na: http://www.elektroda.pl/rtvforum/forum59... -[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/v... instalacji alarmu do około 150 samochodów -[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/v... AC300 hc -[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/v...
przeczytałem Twoje tematy i napisz proszę po kolei jak odpalasz moto. czy nóżka boczna wyciągnięta, wciśnięte sprzęgło, poziom oleju w silniku ok, poziom paliwa ok. pozostaje jeszcze sprawdzić podłączenie alarmu, jeżeli nie ma to zworki które go zastępują. oraz czujnik położenia wału i cewka ładująca moduł zapłonowy. na schemacie "pick up coil, throttle...
Temat postanowiłem oficjalnie zakończyć. Udało mi się wydostać moduł alarmu, dokładne oznaczenie na płytce: LF130V1. Usunąłem przekaźnik na wiązce do pompy paliwa sterowany z alarmu i połączyłem przewód tak jak był fabrycznie. Małym mankamentem jest to, że samochód nie odpala ;) Brak iskry. Ale pompa paliwa pracuje na 100%, a z tego co udało mi się...
Przeszukałem całe forum , ale nie wiele znalazłem. Mam problem z jakimś zabezpieczeniem i nie wiem co z tym fantem - pomocy. Zakładałem dziś alarm , sprzedawca udostępnił schemat połączeń i poszło migiem , działa tak jak powinien. Kluczyk scyzoryk , dorobiony i wszystko ok. Niestety w aucie jest jeszcze jakieś zabezpieczenie i sprawa wygląda tak. Muszę...
Zakupiłem nowy alarm 2 waysowy link alarmu i manuale jest podane na dole. Po nie wasz mieszkam w Danii za samo zamontowanie alarmu kosztuje tutaj 4000 zł czyli sam będe musiał podłaczycz alarm. Po za alarmem kupiłem By-pass (boks z kluczukim od auta)moduł aby samochoc moglo sie od pilota odpalic. Ale teraz nie wiem jakie kable podlonczyc pod co? w samochodzie...
Drodzy, Wertowałem dostępne artykuły, Sprawdziłem wraz z miejscowym mechanikiem. Nie można zlokalizować tzw. "przycisku", żeby rozbroić to ustrojstwo. Raz na jakieś 2 mc była potrzeba wymiany baterii w dodatkowym module, który po zakupie był dołączony do kluczyka samochodu, samochód przechodził w tryb "awaryjny", migające światła awaryjne i silnik...
na tej plycie montowane byly Starter -modul odpalania oraz alarm Fighter, ma ktos moze schematy do tych urzadzen??
Witam. Samochód jak w temacie Mk1, rocznik 2004. Po 3 tygodniach postoju brak reakcji na pilot w kluczyku. Po otwarciu kluczykiem i włożeniu kluczyka do stacyjki pojawia się immobiliser active, nie kręci, nie odpala. Nie działają szyby, otwarcie drzwi innych niż kierowcy oraz maski aktywuje alarm, którego nie da się rozbroić pilotem. Włożenie kluczyka...
Mam mały problem z alarmem cobra 3865 w oplu astrze III H. Alarm przestał się uzbrajać. Robiłem coś przy autku, nie ruszałem żadnej wiązki ani żadnego modułu, zmontowałem wszystko ( to znaczy dwa plastiki), próbuje odpalić autko i nic, kręci ale nie "odpala". Znalazłem wiązkę od alarmu, znalazłem luźny przewód "BRĄZOWY", dotknąłem go do masy, alarm...
Mnie zastanawia zawsze jedno. Mianowicie zdalne odpalanie najbardziej potrzebne jest w zimie w celu rozgrzania silnika. Ilu kierowców zostawia samochód na mrozie bez włączonego biegu za to z zaciągniętym hamulcem postojowym? Odpalić będzie można. A później poczekać do wiosny jak odpuści zamarznięty mechanizm hamulca. Kliny pod koła to też niezbyt szczęśliwe...
witam :) Hmmm temat powielany już któryś raz ale nie rozwiały mi wątpliwości. Do rzeczy - mam zamontowany alarm z funkcja odpalania Kopel KR-8000, póki co zamontowany jest sam alarm, bo od pół roku wzmagam się z opcja odpalania podłączyłem się do stacyjki zgodnie ze schematem i chciałem zrobić test; silnik pracuje na jałowym włączam tryb czuwania (potwierdza)...
No to tak, przez godzinę szukałem pod deską i nie mogłem wykminić gdzie on jest położony i niestety czeka mnie zdjęcie całej deski rozdzielczej albo wytłumienia zaraz pod nią... Nie mogłem sprawdzić czy mogę odpalić na włączonym alarmie gdyż wziąłem się za świece i kupiłem na wymiar ale okazało się, że mam klucz pasujący do starych ale do nowych nie...
No też podejrzewałem rozrusznik, ale w takim razie dlaczego cały czas świeci się kontrolka od alarmu przy kierownicy? Nijak nie mogę jej wyłączyć, wcześniej takich problemów nie miałem. A tykać nie próbuje rozrusznik, tylko chyba ten taki prostokątny moduł przy którym jest mała skrzynka z bezpiecznikami, po przeciwnej stronie niż akumulator. Dodam jeszcze,...
Po odłączeniu wtyczki z modułu, lub po wyciągnięciu bezpiecznika 16 pobór prądu jest 0,0 A. Jak wszystko jest na swoim miejscu to pobór prądu pulsuje 0,2 A i 0,5 A. https://www.civinfo.com/threads/drain.10... Przy wyłączonym zapłonie pobierał 0,27-0,55 A (zmieniając się co 3-5 sekund), co powodowało całkowite rozładowywanie akumulatora w ciągu 3-5...
nie ma żadnych zabezpieczeń typu alarm czy immobiliser, napięcie na module pojawia się w momencie włączenia zapłonu, rezystancja czujnika położenia wału jest u mnie ok 216 om cewka ohmowo ok i moduł zapłonowy wymieniony
Witam wszytskich mam problem jw ale zaczne od początku. Posiadam auto dośc archaiczne POLONEZ 1.6GLE i mój problem pojawił się dośc niedawno. Podczas odpalania auta na paliwie i na gazie pojawiają się problemy bo auto nie zawsze chce zapalić. Wymieniłem świece,kable wn, kopułke, palec rozdzielacza, zielony kabelek, sprawdziłem cewke zapłonową i moduł....
Masz chłopie schemat jak byk ! :cry:. Przewód od stacyjki do modułu CDI jest przecięty, pisałem powyżej. Przy starcie z pilota, centrala tego alarmu włącza zapłon, symulując stacyjkę bez klucza (przewód różowy zwierany z masą). Zresztą całość tego jest bez sensu, bo ten alarm pobiera w stanie czuwania ~60mA, a nie zazbrojony 45mA i po tygodniu stania...
Postaraj się aby twoje wypowiedzi były bardziej zrozumiałe. Błędy również postaraj się poprawić. Domyślam się że chodzi o silnik rakietowy odpalany żarem włókna. Modelarstwo rakietowe to fascynujący temat ale również dość niebezpieczny. Jeżeli chodzi o zdalne uruchomienie takiego silnika polecałbym wykorzystanie elementów starego alarmu. Lub gotowych...
Witam Mam taki problem z Eosem. Otóż nie odpala, nie ma iskry. Poprzedni właściciel mówił, że miał w tym skuterze alarm (oraz odpalanie i gaszenie z pilota) który niestety odsprzedał. No i teraz mam problem, bo z przodu wisi tylko kostka która zapewne odłączała zapłon. W kostce +12V, zapłon, rozrusznik, kierunki, a reszty niestety nie wiem. Czy ktoś...
Witam wszystkich , mam problem z poborem prądu w BMW E39 , 2001 rok , 530d , automat ,sedan. Auto po dniu / 2 dniach nie idzie odpalić . Pobór prądu 0.90 A . Po odłączeniu radia oraz bezpieczników 4, 9, 24 spada do 0,22 A ( radio ma pobór 0.2 A - cyka napęd) . Wszystkie pomiary dokonywane po około 20 minutach a nawet dłużej. Pomiary na aku - 12,24V...
Dziś rano okazało się, że samochód nie odpalił, lekko zachechłał. Jeszcze 3 dni temu odpalał na strzał. Został wyciągnięty akumulator, po ok 12h założony nowy (poprzedni miał już 5 lat i awarię zrzuciłam na wiek). Niestety po włożeniu nowego akumulatora okazało się, że jest problem z alarmem. Po zamknięciu samochodu z pilota po ok 30 sek 2 sygnały (z...
Nie kapuje, z pilota chcesz odpalać zablokowane auto? zablokowane przez co? tez nie kapuje :D moze zaczne od poczatku mam podłaczony ten alarm u siebie w aucie tyle ze bez bajeru odpalania i chcialem sprobowac go aktywowac, krok po kroku co chce zrobic, rozszyfrowac przewody umieszczone w 8 pinowej kostce znajdujacej sie w stacyjce tzn jaki przewod...
Hej, mam problem z kamperem na podwoziu Citroena, auto z 2017 roku z przebiegiem 34 kkm. Raz na jakiś czas samochód nie odpala, kręci rozrusznikiem ale nie odpala (nie ma żadnych symptomów żeby chciał). Akumulator jest sprawny. Po około 15-30 minut, podchodzę do samochodu i wtedy odpala od strzała. Co zauważyłem: a) nie dzieje się tak gdy jest zimny,...
Witam. Mam problem z autoalarmem Cobra AB 3865. Przez aktualnie panujące mrozy, po przyjściu rano do auta. Centralny zamek otwiera drzwi (ale alarm się nie rozbraja; nie słychać charakterystycznego dźwięku syreny). Po otwarciu drzwi, wyje jak poparzony, auta nie idzie oczywiście odpalić itd. Po kilku zamknięciach/otwarciach drzwi z pilota (uzbrajanie/rozbrajanie...
Z opisu wynika, że możesz mieć fabryczny alarm powiązany z modułem komfortu. Pilota masz w rękojeści klucza (dwa jajowate przyciski). W tych rocznikach samochodu padają enkodery w tych pilotach (układy scalone odpowiedzialne za generowanie zmiennego kodu). Czasem odpada kwarc lub są zimne luty. Dopóty dopóki nie uruchomisz fabrycznego pilota w kluczu...
Alarm miałeś z modułu kontroli akumulatora, natomiast fis wyświetla teoretyczny wyliczony stan (orientacyjny). Nawet jeśli nie poprawnie zakodowany to Nie ma co kombinować, jeśli napięcie postojowe spada poniżej 12v a na rozruchu do 9 V.
Panowie dziś uno odpaliło (wymieniłem moduł) i wszystko ok ...było, pojeździłem trochę, elegancko zapalał. I znowu chciałem go zapalić i NIC, auto nie przełącza się na gaz (tylko na nim pali) a wcześniej elegancko się przełączało. Cewka nie daje iskry, co z tym zrobić, cewka tym razem? Czy może to wina alarmu który jest odłączony?
Witam, kilka dni temu pojechałem Sharanem do pracy. Po wyjściu z pracy wsiadłem do samochodu i kręcił rozrusznikiem ale nie chciał odpalić. Odholowałem go do domu. W czasie holowania zauważyłem, że nie działa obrotomierz na włączonym zapłonie. W domu sprawdziłem/zauważyłem następujące rzeczy: 1. Przekaźnik 109 działa, słychać jego załączanie podczas...
Witam, pacjent Golf 6 2.0 TDI CR. Mianowicie rozładowuje akumulator po 2–3-dniowym postoju, lecz nie zawsze, czasami po tygodniu odpala bez problemu. Po pomiarze na postoju auto bez problemu przechodzi w tryb głębokiego uśpienia, mierzone kilkukrotnie. Podpięty był tester ponadnormatywnego poboru na postoju przez 3 dni i też nic nie wykazał. Akumulator...
Moim zdaniem problem chyba tkwi w ustawieniach komutera (jeśli go masz) a jak nie to wszystko możliwe że siada Ci jakiś przekaźnik całkiem prawdopodobne że to moduł. Dodano po 2 a jeszcze jedno ja miałem podobny przypadek podpięty miałem alarm z odcięciem zapłonu i "uwaliła" mi się centralka od alarmu, po wymianie wszystko było ok. Może u Ciebie jest...
Witam. Problem polega na tym, że musiałem uporać się z zalanym modułem BCM jak i ECU pod maską(Janusz wcześniej nie pomyślał o uszczelkach). W tym momencie wszystko ładnie wygląda, tylko alarm nie reaguje na kluczyk i dopala tylko na 3 sekundy. Baterie wymieniłem na nowe, ale widzę po rozebraniu kluczyka że brakuje jednego elementu zaznaczonego na obrazie...
Odpowiadam: Po dłuższym postoju np. po nocy źle zapala, po drugim-trzecim razie. W czasie dnia nie ma takiego problemu. Myślałem , że to wina alarmu (może błędnie odcinającego), ale chyba nie bo takiego zjawiska nie ma po krótszych okresach unieruchomienia. Sprawdziłem lub wymieniłem elektrykę (aparat zapłonowy, kable, moduł, świece, czujnik temperatury...
witam Podłączyłem alarm w ten sposób : czarny - akumulatora czerwony + akumulatora 2 przewody żółte(po jednym na stronę) poprzez bezpieczniki 5A na + kierunkowskazów szary i różowy na końcówki przewodu czarno białego (po przecięciu go) podającego masę do modułu (gaszenie) niebieski na cewkę przekaźnika rozrusznika pomarańczowy na + 12V które jest przy...
Wątpię abyś miał fabryczny alarm w tym aucie. Masz pewnie dokładany alarm i w nim jest problem - nie reaguje na polecenia pilota. Centralny zamek Ci działa bo reaguje na zamykanie/otwieranie z kluczyka, problem jest tylko w sterowaniu go przez dokładany alarm. Zamknąłeś auto z pilota więc alarm jest uzbrojony i nie ma się co dziwić że po otwarciu drzwi...
Witam. Mój problem polega na tym że moduł komfortu utracił łączność z kluczykiem. Problemy zaczęły się od kolizji drogowej (dostałem strzała w kufer i przecięło dwa kable akurat od sterowania centralnym zamkiem bagażnika). Po złożeniu tolka w jedną całość okazało się że bagażnik żyje swoim życiem. Kabelki zaizolowałem i na jakiś tydzień było ok, teraz...
wydaje mi sie ze monter nie ma nic do tego ze np. - brak sygnału do silownika przy wcisnieciu pedalu hamulca (powinien zamknac zamki, a tylko przekaznik w centralce przeskakuje) - odpalanie silnika pilotem wogole nie dziala - tryb programowania modulu rozruchowego nie ma ostatniej pozycji opisanej w module i dużo dużo innych problemow ;) co do warsztatu,...
Diagbox pokazuje błąd czujnika parkowania,było od początku,odłączony moduł z tyłu w bagażniku,sprawdzone napięcie dochodzi do sterownika czujników,ale odpiąłem,czujniki nowe kupione ale narazie to zostawiłem,wszystko co było dopinane nie oryginalne powyrzucane,wszystkie punkty masy z silnikiem i budą sprawdzone,oczyszczone,skrzynki bezpieczników sprawdzone...
Ten odłączony kabel łączy licznik obrotów sprzęgła z modułem zapłonowym. Układ stanowi blokadę prędkości skutera. Więc jeśli chcesz jechać więcej jak 50 to go odłącz. Ten niby element odpowiedzialny za rozruch z pilota to jest ssanie automatyczne;) Co do upływu prądu to stawiam na alarm. Sprawdź amperomierzem czy przy wyłączonej stacyjce płynie jakiś...
moduł odpalania moduł zdalnego odpalania zgrzyty odpalania
silnik briggs zawora amplituner pioneer kolumna palet maszyna
pilot uniwersalny samokopiujący pilot uniwersalny samokopiujący
Fendt 312 TMS - Komunikat STOP przy 15 km/h Parametry wyjściowe systemu KE-Jetronic Bosch