Pompa powinna posiadać pilota R100 bynajmniej tak piszą, pozwalającego na odczyt parametrów pracy pompy i pewnie rodzaju alarmów. Posiada pewnie również port komunikacyjny do podłączenia urządzeń diagnostycznych i od tego powinieneś zacząć. Pompa zasilana jest przemiennikiem częstotliwości który zainstalowany jest bezpośrednio na pompie i który wykrywa...
Witam wszystkich. Proszę o pomoc w diagnostyce uszkodzenia. Sprawa dotyczy ekspresu jak w temacie. Po włączeniu wywala general alarm. W teście wszystko się załącza, oprócz pompy (nie dostaje napięcia). Pompa działa na krótko, termik przy pompie jest sprawny. Dodatkowo zaparzacz blokuje tackę i nie daje się wyciągnąć. Krańcówki sprawne.
no i po podłączeniu pompy na krótko auto pali jeździ?, to szukaj co ginie teraz, czy plus, czy może masa gdzieś ugniła, primery gniją przeokropnie więc to bardzo prawdopodobne że np wygniło w miejscu oczka masowego kabla pompy, albo jakiś stary alarm odcinający pompę umiera, idź po kablach od pompy i sprawdzaj gdzie jest napięcie a gdzie już niema
Kupiony był uszkodzony. Prawie na pewno moduł zasilania. Ale chciałem spróbować naprawić. Tam przetwornica odpowiedzialna jest za napięcie na pompę?
Nie było tam jakiegoś dokładanego alarmu? Czasem po latach mimo rozbrojenia potrafią napsuć krwi.
dokładany alarm, lub przekaźnik pod dekielkiem w komorze silnika - to w pierwszej kolejności bym sprawdził.
Myślę że alarm odcina również pompę paliwa poprostu znajdź te odcięcie
Masz ten schemat rozrysowany? Prawdopodobnie pin 15 i 18 ma przekaźnik na płycie alarmu. Starczy oba przewody połączyć poza alarmem i powinna pompa pracować. Lub dolutuj urwany pin 18 i wtedy przekaźnik też powinien połączyć obwód
Intelektu nie trzeba, ale trzeba butlę z gazem zdemontować i to cały problem.
Na zawór dochodzi napięcie, ale tylko 3V
Odepnij dolny czujnik, nie jestem pewien ale chyba na górnym zapali po 10sek. W 1.8 tak jest na pewno. A napięcia na wtryski i cewkę? Pompa wchodzi razem z dmuchawą powietrza jak zobaczy obroty.
Bez nerwów proszę Jak pisałem,przeglądałem zasoby sieci , te podane przejrzałem wcześniej Nie widziałem sensu/logiki w robieniu zdjęć poglądowych ,skoro te same były na forum Zakupiłem auto bez pilotów i wiedzy że ma alarm Po wyjęciu/zamontowaniu akumulatora alarm dał o sobie znać Nie mogłem odpalić,doszedłem brak napięcia na pompie,wyjąłem skrzynkę...
Należy odszukać w lewym progu przewód czerwony z niebieskim paskiem (to jest przewód zasilający pompę) i sprawdzić na nim napięcie podczas kręcenia. Najlepiej pod obciążeniem żarówką np 12V/21W ,nie multimetrem. Jeśli nie będzie napięcia szukać dalej czy nie jest na tym przewodzie zrobione np odcięcie alarmem. Można też podać na ten przewód 12V z zewnątrz...
Nexia nie ma wyłącznika pompy.prawdż dokładnie czego nie masz w kostce plusa a może minusa.Najczęściej instalatorzy alarmów odcinają właśnie pompę może alarm?
Wyłącznik bezwładnoiściowy sprawdzony, w skrzynce bezpieczników pod maską odnalazłem przewód i przekaźnik pompy napięcie jest - więc gdzieś po drodze... Może alarm (odcina pompę) ?
vodliczka czy ten sygnalizator który wkleiłeś by wystarczył jako całość? Czy jednak do niego musiałbym też zamontować ten styk pomocniczy? Moment gdy pomiędzy wejściem a wyjściem bezpiecznika pojawia się napięcie 230V występuje za każdym razem gdy pompa pracuje prawidłowo więc chyba taki sygnalizator uruchamiałby przy każdym załączeniu pompy. Chodzi...
Alarm jest?
Ale zauważyłem że otwieranie i zamykanie drzwi działa b.wolno nawet za którymś razem wogule. Układ podciśnioeniowy centralnego zamka jest całkowicie oddzielony od układu podciśnienia silnika. Jedyna wspólna przyczyna wolnego zamykania i niedziałania rozrusznika to może być bardzo niskie napięcie na akumulatorze. zawór w pompie uruchamiany elektrycznie...
Cała litania błędów i5x związana jest z: - pomiarami prądu na silniku asynchronicznym - napięciami Vbat - zwarciem na silniku - awarią MCU - pomiarami napięcie DCLink czy Vbat przetwornika analogowo-cyfrowego Napięcie Vbat jest wykorzystywane przy pomiarze rezystancji silnika Dla przykładu kilka błędów grupy i50 (znaczenie kodu błędu uzależnione jest...
Ciężko naprawiać auto na odległość, wydaje mi się że wina dalej leży w kompie , nie zaszkodzi sprawdzić sam zawór w pompie wysokiego ciśnienia czy otwiera po podaniu napięcia, i przedzwonić kabel od kompa do zaworu, być może jest rozcięty i wchodzi do centralki alarmu i tam jest "dziura". tak samo połączenie wtyczki z kompem, zadanie typowo dla elektryka...
Wyciagalem pompe paliwa i sprawdzalem miernikiem czy prad dochodzi tam i ani w pompie na plusie ani w kostce pradu nie ma... Tam ma być napięcie tylko przez chwilę od włączenia zapłonu, stale jest podczas kręcenia rozrusznikiem i przy uruchomionym silniku. Alarm byl wycinany rok wczesniej niz to sie dziac zaczelo Może było licho zrobione i wytrzymało...
Mam problem z centralnym zamkiem w VW Passat '93 1.8 + gaz Problem polega na tym ze jak włączam alarm pilotem zamykają się zamki i uzbraja się alarm...po kilkunastu sekundach centralka zaczyna ciągle pompować...jedyne co można zrobić to wyjąć kostkę z centralki..obecnie mam odłączoną pompkę od alarmu t zamki zamykam tylko kluczykiem... co może być przyczyną...
Jeśli chodzi o monitorowanie napięcia stycznika to zastosuj przekładnik prądowy. Czyli taki pierścień przez jaki trzeba przeciągnąć kabel zasilający stycznik. To czy będziesz kontrolował napięcie czy prąd płynący przez cewkę stycznika w tym wypadku nie ma znaczenia.
Witam Na działce mam małą pompę zatapialną do ścieków. Do tej pory stosowałem klasyczne pompy do ścieków z pływakiem uruchamiającym pompę - zawsze kupowane w Castoramie więc to raczej była chińszczyzna. Postanowiłem jednak ulepszyć ten system gdyż w ciągu ostatniego półrocza już dwa razy miałem zdarzenie że pompa się "podwiesiła" i nie uruchomiła się...
Jak w temacie. Mam problem z podłączeniem styku alarmowego pompki skroplin (230V) klimatyzatora. Pompka (aby uniknąć zalania pomieszczenia) przy zawieszeniu pływaka czy innej dysfunkcji powinna dać sygnał na styk alarmowy, do którego można podłączyć cokolwiek. Ogranicza mnie tylko fantazja. styk alarmowy to dwa kable oznaczone jako COM - common czyli...
Moj problem polega na tym ze przekaznik, który odcina pompe paliwa pobiera zbyt wiele energii ok 150 mA. Alarm gdy sie uzbraja podaje minus na przekaznik i go załacza. Chcialbym uklad taki sam ale nie zeby przekaznik był załaczony na stałe gdy jest alarm właczony tylko gdy jest wyłaczony zeby sie załaczał przekaznik. Moim zdaniem odwrotne dzialanie...
Witam, potrzebuję choćby doraźnie ominąć funkcję odcięcia paliwa. Wiem, że do pompy nie dochodzi prąd dlatego obstawiam alarm ale żeby to sprawdzić muszę ominąć tę funkcję. Wiem, że odpowiedzialne są za to 2 zielone kabelki idące z pompy do centralki. Gdzieś znalazłem krótką odpowiedź, że musze je zmostkować ale nie wiem czy między sobą czy każdy z...
Witam. Szukam jakiegoś rozwiązania automatycznego wyłączania pompy tłoczącej paliwo jeśli na stronie ssącej pojawi się powietrze ( koniec opróżniania zbiornika smok zaczyna ssać powietrze razem z płynem) wówczas ma zadziałać wyłączenie. Może ktoś zna gotowe urządzenie tak działające ?
Witam, alarm poniekąd działa uzbraja się i rozbraja. Problem w tym że odłącza odpalanie (pompę paliwa bodajże) Pompa sprawdzona działa ok. Problem tkwi w alarmie i tu pytanie jak całkowicie odłaczyć alarm. Odpiąłem centralke i nadal ten sam efekt nie odpala kontrolki się palą. Centralka została wypieta ale przekaźnik ten który odłacza przy alarmie pompe...
Witam !!! Auto w którym to podpinałem to Golf III z oryginalnym pneumatykiem i działa ok tylko jest taki problemik że jak wyłączam zapłon to słychać pompkę od zamka co zrobilem nie tak a kabelki podłączyłyem tak pomarańczowy i różowy podłączyłem do +12V jest na tych kabelkach cały czas napięcie a zapiołem sie do tej kostki od centralnego tam jest przewód...
witam mam następujący problem z w.w. alarmem odciął mi zasilanie do pompy paliwa jak to obejść, ew. prosiłbym o jakiś schemat jak to dobrze podłączyć spowrotem, co sprawdzić itd. przez 6 lat wszystko było OK, a teraz taki numer aha jeszcze nie migają mi 2 prawe migacze przy uzbrajaniu/rozbrajaniu alarmu :cry:
Witan serdecznie mam problem z pompką centralnego ogrzewania gdyż jak załączy się pompka to na instalacji pojawia się prąd dotykając prubówką ,elektryk stwierdził że to jest wina pompki ma przebicie . Po wyjęciu wtyczki z gniazdka sprawdzał miernikiem dotykając bolca wtyczki i obudowy pompki i na mierniku pokazuje że jest przejście prądu .Moim zdaniem...
BINGO Przekaźnik w oryginalnym alarmie. Gdy się przegrzał po prostu puszczał i silnik gasł. Po ostygnięciu znowu trzymał. Czasami potrafił też puścić gdy włączyłem jakiś odbiornik elektryczny i był skok napięcia. Taki chochlik od WV w prezencie. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Witam Wszystkich.Dziękuje za rady WSZYSTKIM.Auto naprawione,przyczyną awarii był alarm z funkcją (anty-napadu)która odcięła napięcie na pompę paliwa. Jeszcze raz wszystkim bardzo dziękuje . :))
Witam koledzy mam podobny problem express delonghi cappuccino 23.460 b. Zaraz po włączeniu wyświetlony zostaje alarm ogólny(nic nie działa). W test mode gdy nacisnę kranik(pompa on) nic się nie dzieje tj napisane „pump on” ale pompa ani drgnie. Podłączyłem ja bezpośrednio pod napięcie i jest w porządku - działa. Wyglada na to ze pompa jest...
AIO powinno być podłączone do CPU_Fan. To gdzie podłączyć wentylatory na chłodnicy? W większości wypadków można podłączyć dowolnie, ale trzeba zwrócić uwagę na konfigurację w biosie. U Ciebie system zachowuje się dziwnie, więc dobrze by było wykluczyć powód w "algorytmach" płyty. Generalnie pompa powinna chodzić na maksymalnych obrotach, wtyczka 3-pinowa...
Zamontowany jakiś alarm albo odcięcie?
A czy te auto ma jakiś alarm ?
Jak jest gaz to przekaźnik rozłącza sterowanie pompy lub alarm a także spotkałem się z ukrytym wyłącznkiem
Nie mam ani alarmu ani nawet centralnego zamka, to najbiedniejsza wersja
Alarm jest podłączony z pompą paliwa. Jeśli próbujesz odjechać samochodem przy nierozbrojonym alarmie po kilku sekundach odetnie ci napięcie na pompce paliwa ( lub zapłonie ) i koniec jazdy.
No to jednym słowem coś nie pozwala ci załączyć pompy paliwowej boi z tego co piszesz to przekaźnik jest sprawny. Albo alarm albo gryzoń albo któryś z czujniczków przy silniku. Przydałoby się podłączyć pod komputer i zobaczyć czy jakiś błąd się pojawia. Niewykluczone też uszkodzenie kostki stacyjki. Dobra teraz tak: zrobiłem zworkę po wyjęciu przekaźnika...
[url=https://www.google.pl/search?q=alar...
przekaźnik cyka od czego? sprawdź też napięcie przed i za nim, najlepiej żarówką. Możesz wziąć suszarkę i grzać różne miejsca, aby zweryfikować czy teoria temperaturze jest słuszna. Rozejrzyj się za dokładanymi alarmami i sprawdź czy przy kręceniu nie spada mocno napięcie. Podłącz pompę kablami z innego aku i zobacz lub spróbuj na plaka, jak nie akurat...
skoro nie odpala a wykluczysz przepalone świece żarowe to albo sama albo przy pomocy elektryka (jeśli boisz się dotykać czegokolwiek przy silniku), podepnij kawałkiem przewodu na "krótko" elektrozawór start/stop na pompie wtryskowej bezpośrednio do bieguna dodatniego akumulatora i wtedy spróbuj odpalić silnik (proponuję podpiąć kabelek do elektrozaworu...
Światła awaryjne nie działały, 10 bezpiecznik nie miał napięcia. Zrobiłem mostek w puszcze z bezpiecznikami pomiędzy tym na którym było napięcie nr 25 a 10 i auto odpaliłem. W aucie musiał być jakiś amatorski alarm. Dołączam schemat do Mercedesa C220.
Okazało się że samochód miał jakiś alarm, o którym nie powiedział poprzedni właściciel i się załączył. Problem rozwiązany
Kod iE0 - problem z regulatorem przepływu Kod i53 : Bezszczotkowy silnik prądu stałego pompy zmywania – przetężenie • Alarm występuje po przekroczeniu maksymalnej dopuszczalnej wartości natężenia prądu (1,0 A).
Ok zlokalizowałem usterkę nie dochodziło napięcie do pompy sprawdziłem bezpiecznik, przekaźnik, wyłącznik bezpieczeństwa i nic okazało się że mam w aucie jakąś centralkę od alarmu o której nic nie było mi wiadomo a przez którą szło napięcie do pompy. To ta centralka odcięła napięcie, po ominięciu tego urządzenia samochód odpalił,za podpowiedzi dziękuje...
W instrukcji od WILO jest tylko napisane, że obciążalność styków tego przekaźnika to 1A przy 42V RMS. Ale nie ma mowy nic o tym czy są to styki bezpotencjałowe (tak podejrzewam). Możesz to sam sprawdzić. Włącz pompę i wygeneruj jej alarm. Podłącz do tego przewodu woltomierz i sprawdź czy się pojawiło napięcie. Zmierz dla pewności też napięcie przy braku...
Problem rozwiązany. Przyczyną okazał się alarm, który sterował dodatkowym przekaźnikiem odcinającym pompę paliwową.
Ktoś wogóle ma schemat? Na zawór idzie PLUS z ecu pin 120. Masa z obudowy. Robiłem takie 2-3 sztuki i problemem jest instalacja na silniku. Szukaj przerwanego kabla. Chyba, że miał kiedyś alarm i odcięcię antykradzieżowe blokuje.
dzieki za podpowiedzi staszekk7 - własnie znajomi mi też sugerowali jakieś skoki napięcia w zasilaniu alarmu (które podobno mogą być spowodowane włączeniem pompy paliwowej, która wyrównuje cisnienie, lub np wiatraka)
Witajcie, mam problem z hondą civic 6 gen silnik D14A2 z 96r anglik z instalacją gazową 1gen. Opiszę sytuacje i co się wydarzyło. Odpaliłem auto bez problemu dojechałem 2km na stację benzynową ponieważ zajęty był dystrybutor zgasiłem silnik i już nie odpaliłem. (auto czasami miało problemy przy krótkich trasach gdy nie zdążył się zagrzać i się go zgasiło,...
Lat temu "n" mając Poloneza z silnikiem "bełkota" 1,9D miałem założoną iglicę ale 5V - na pompie paliwa. Napięcie na iglicę podawał alarm (dzielnik). Bez odblokowania - nie ma jazdy. Po podaniu 12 V z akku - iglica ulegała przepaleniu. 5 razy mi go kradli (4x Warszawa, 1X Olsztyn). "Poszedł" :cry: za szóstym razem (w Warszawie) - albo "smycz" - albo...
Brak alarmów,prywatnych zabezpieczeń. Jest to wersja EKOMATIK .
Szczepan , dobrze myślisz , tylko co ten alarm miałby rozłączać? Napięcie na cewkach ma ; chyba ,że prąd na wtryskiwacze lub pompę paliwa albo odcina czujnik wału; lecz tego ostatniego się w zasadzie nie stosuje!
Bardzo dziękuję za ten temat. Mam bardzo podobny problem na działce. Mam panel, regulator ładowania i 2 akumulatory AGM: 2 x 100 Ah (razem 200 Ah) oraz przetwornicę 2500 W (podłączenie kablami 25mm2). Zastosowanie: oświetlenie przyczepy, wiaty, itp., raz, może 2 razy na dzień kawa z ekspresu (1600 W przez 5 min) i czasami podlewanie pompą 370 W. Nie...
Mam problem w Corsie B z 95 roku napięcie dochodzi do pompy paliwa (na wtyczce 4pinowej wchodzącej do pompy) na dwuch pierwszych pinach jest napięcie (wnioskuje że następne są do wskaźnika i rezerwy) jednak pompa nie daje znaku życia Podłączona na krótko wymontowana z auta działa W czym może tkwić pryczyna? Auto ma alarm oraz gaz (jeśli ma to jakieś...
kontaktem do elektroniki?? Alarm mam teraz całkowicie wyłączony i mam napięcie ale ani żarówka się nie zaświeci ani pompa nie chce chodzić.
alarm napiąć alarm pompa pompa alarm
oporność głośnik zdalne włączenie nikon obiektywu
amica 30n1401hr wtyczka inteligenta
Intenso Video Scooter BT – ładowanie i użytkowanie z uszkodzonym LCD, ryzyko pożaru Napęd ALTO 100 SBS - zastosowanie i funkcje