Niebieski to jest przewód od otwarcia maski
Jest to stary alarm który zwie się Boxer 300. Dwa żółte to blokada zapłonu, czarny z białym paskiem to wyjście masy po uzbrojeniu alarmu, niebieski to drzwi i klapy wyzwalane masą, brązowy to wejście czujników dodatkowych, dwa szare muszą zostać zmostkowane (ich rozwarcie wywołuje alarm) Reszty nie pamiętam. Może jutro coś dopowiem po sprawdzeniu dokumentacji.
Zobacz czym steruje alarm czy masą czy plusem. Czarny - masa\ Czerwony plus 12 Niebieski wyzwalanie masą Biały wyzwalanie plusem. Jak podłączyśż do syreny plus i mase (czarny i czerwony) to przekręc kluczyk . Jeśli alarm wystawia plusa to wówczas niebieski zaślepiasz ,jeśli mase itd...
Raczej szary lub szaro-czarny. Niebieski jest do wyzwolenia alarmu z klap
to jest model syrenki. Alarm moze byc inny. Alarmy legend nigdy nie byly sprzedawane w komplecie wiec moze instalator lubi te syrenki bo o ile pamietam maja "cichy start", a alarm wlozyl inny. OK czy pilot jest szary i ma dwa przyciski jeden niebieski drugi zielony?
Odetnij to, a zapali jak połączysz oba przewody niebieski z różowym paskiem. Widzisz, że one są rozcięte. Ten przekaźnik je rozłączał. To było zabezpieczenie przed kradzieżą.
Montowałem sobie w aucie (VW Passat 89') w/w alarm i jestem bardzo z niego zadowolony. Ostatnio właśnie podłączałem sobie sterowanie oświetleniem wewnętrznym i musiałem zastosować troszeczkę inne wyjście niż to podane w instrukcji. Mianowicie zmiana polegała na tym iż w instrukcji jest, że wpinamy się w +12V przed włącznikiem oświetlenia kabelkiem pomarańczowo/czarny...
Czy to skomplikowany proces? Wszystko zależy od modelu samochodu, własnej wiedzy i umiejętności manualnych. Jeżeli jednak będziesz to robił bezmyślnie, czyli jak na filmach [... ciąć czerwony albo niebieski ?] to wtedy może być niebezpieczne dla samochodu.
Jeżeli stać cię żeby wydać ok 250 zł na nowy alarm to pewnie że wymieniaj go na nowy co do przewodów to wszystkie alarmy Fox mają takie jak czerwony to plus 12V czarny masa niebieski czujnik masowy drzwi pomarańczowy czujnik masowy klapy fioletowe blokada zapłonu zielone kierunki biały dioda led żółty zasilanie 12V brązowy czujnik spadku napięcia
Wedlug zeskanowanego schematu wychodza tylko dwa przewody zielony i niebieski do silownika pozostale sa do sterowania bialy brazowy
Kierunki: biało-czarny i biało-niebieski przy bezpiecznikach lub w progu, gdyby nie pasowały te kolory to bywały na niebieskim i niebieskim z czarnym. Krańcówki masz osobno przód i tył ,pompa brązowo-biały w progu, plus po stacyjce pomarańczowy-można również go odciąć wychodzi z pod stacyjki, sterowanie centralnym masą, przewody biały i niebieski w...
Czerwony i niebieski to przewody do silniczka. Musisz podłączyć je do zielonego i niebieskiego w nowym. Uznaj kolejność za dowolną (chwilowo). Załącz alarm pilotem i zobacz, czy "chodzi" tak samo jak pozostałe. Jeżeli na odwrót, to zmień miejscami zielony i niebieski. Czarny podłącz do czarnego a pozostałe dwie pary połącz także chwilowo jak uważasz....
Niebieski i czarny w 20-to pinowym czarnym konektorze przy module pod schowkiem pasażera.
Tak w ogóle to powinny być dwa przewody do kierunkowskazów a jeżeli jest jeden to trzeba zastosować diody prostownicze do rozdzielenia kierunkowskazów.Podłączenia kierunków można wykonać w kilku miejscach np. w wiązce przewodów wychodzącej z przełącznika kierunkowskazów lub przy złączce pod plastikiem obok dźwigni otwierania pokrywy silnika (trzeba...
30 na przekaźniku łączysz razem z 86 i żółtym - zasilasz przekaźnik oraz informujesz alarm o załączeniu stacyjki jeśli masz siłowniki 2 przewodowe to znaczy slave to nie będziesz miał sterowania z kluczyka - tylko pilot alarmu w sterowniku CZ : masz czerwony + , czarny -, niebieski i zielony silnik siłownika, biały i brązowy sterowanie z siłowników...
nie niebieski tylko czerwono czarny, rozpleć wiązkę przed modułem ok 15 cm znajdziesz tam łączenia kabli, czerwono niebieskich, chyba 5 sztuk razem i niebueskie razem chyba 4 szt, tam masz problem, napad się włącza bo dostaje masę.
Przewody blokujące podłączasz z wkładki i są sterowane plusami ale znajdziesz je z tego co kojarzę pod schowkiem.Przycisk wewnątrz nie działa gdy auto jest zamknięte z pilota więc Cię nie interesuje.Kierunkowskazy,chyba były po lewej stronie kolumny kierowniczej, kolory niebieski z brązowym i niebieski z zielonym paskiem.Szukasz 6 takich i separujesz...
lub odepnij wtyczke tam gdzie jest niebieski przewod,najlepiej jakby zostala tylko wtyczka zasilajaca tzn czteropinowa (czarwony,czarny,i dwa szare)
Ale do czego chcesz to podłączyć?Jeżeli posiadasz oryginalny sterownik to są tam następujące przewody: Czerwony +12V Stałe zasilanie Czarny - Masa zielony, niebieski do siłowników W drzwiach kierowcy dodatkowo przewód biały , brązowy, i czarny (wszystkie przewody mają takie same kolory) Do alarmu podłączasz przewody biały i brązowy jest to sterowanie...
Znajdujesz zasilanie zapłonu, czyli plus po włączeniu stacyjki i podłączasz pod niego pomarańczowy. Niebieski na rozruch. Szary lub różowy na dodatkowy przekaźnik blokady, którym odetniesz zasilanie cewek zapłonowych. I wsio... Wystarczy przeczytać schemat.
Łączysz je normalnie czyli równolegle.Dwa czujniki pod jedno wyjście.A jeśli udar ma cztery przewody to jest to udar dwu strefowy czyli jeden kabel podłączasz do wyjścia prealarmu.Jeśli alarm takowe posiada.A te kabelki od syreny to sterowanie.Biały to wyzwalanie plusem a niebieski minusem.
da sie!!! kabel brazowo zołty- drzwi kierowcy w łaczówce od drzwi, drzwi tylne łaczymy osobno- przewód brazowo biały-szara łaczówka nad kolumna kierownicy, drzwi od pasazera-brazowo fioletowy cienki w tej samej łaczowce, Na kable od drzwi wstawic diody paskiem od centralki i alarm bedzie działał z samouzbrajaniem po przypadkowym otwarciu pilotem mimo...
To nie żaden paprak tylko stilo ma taki myk, że wrzuca jakieś śmieci na krańcówce i postacyjkowym, co wypala alarm a rezystor je gasi, możesz to przebudować tak: Wszystkie połączenia wykonujemy według dołączonych schematów, do przewodów wpiętych w czarny, mały wtyk, znajdujący się u dołu, od czoła, po lewej stronie głównej skrzynki bezpieczników (body),...
zrobiłem już takich toledo kilka i jak świat światem zawsze było sterowanie dwa plusy zamykanie czerwono-zielony,otwieranie czerwono-niebieski,zielony i niebieski z żółtymi paskami z wiązki legendforda łączysz po +12,z czerwonymi paskami pomijasz,a na zielonym i niebieskim z białymi masz impulsy zamykania plusem i nie włączaj już komplikatora tylko...
Najpierw sprawdź, co "mówi" pamięć ingerencji? 1 X - czujnik wstrząsowy lub inny opcjonalny 2 X - wielokrotnie czujnik wstrząsowy lub inny opcjonalny 3 X - otwarcie drzwi, bagażnika, maski silnika lub wielokrotnie czujnik wstrząsowy lub inny opcjonalny. Włącz alarm z użyciem funkcji : “BYPASS DOOR” - naciśnij i przytrzymaj ok. 4 sek. przycisk...
cental: biały i fioletowy kabel z centralki podłącz do masy, zielony i niebieski w kierunku instalacji samochodu, brązowy i czarny nigdzie nie podłączaj. syrena: odłącz na moment biały i zobacz czy nadal wyje, jak wyje to sprawdź czy na pewno syrena dostaje (+) i (-).
Łopatologicznie: czy pilot reaguje z bliska? spróbuj przelutować wszystkie luty na płytce pilota, najczęściej pomaga. jeśli nie, można spróbować dostroić trymerem (mały kwadratowy niebieski element na płytce kręcić bardzo powoli). jeśli i to nie pomoże to na stronie producenta poszukaj najbliższego tobie serwisu autoryzowanego.
-Prawą 4-pinową wtyczkę podłączam według opisu, lecz jak podłączyć światła? Po przetłumaczeniu wynika aby podpiąć do pozycyjnych/postojowych, lecz nie mam pewności. Podłączasz pod '+' lamp. Masa w każdej lampie jest na stałe. lecz od znajomego dostałem inne i tu siłownik od strony kierowcy ma ich już 4, jak w takim razie to podłączyć? Chcesz wymieniać...
najczęstszą przyczyną nie działania pilota jest jego rozstrojenie /a już w foxach jest to nagminne/do strojenia jest niebieski trymer na płytce pilota.żeby odłączyć centralkę po pierwsze trzeba ją znależć.kable od blokady to dwa fioletowe /lub dwa zielone - jedne są od blokady a drugie od kierunków /
Możesz wpiąć się w tamtą instalację. Mozesz tylko sprawdzić sobie jakość połączeń, czy są dobrze polutowane i jak są zaizolowane. Diodę bez problemu połączysz. Wycinasz tą oryginalna z alarmu i podłączasz w jej miejsce tę którą masz zamontowana.Jeżeli masz mikrofalę 2 strefową t ultradżwie ki możesz sobie darowć. Jedną strefę podpinaz pod wyjście alarmowe...
Właśnie mówię o Twoim przypadku. Masz tam dużą pętlę masy wokoło całej płytki. I co gorsza ta pętka to jest jedyna masa do której łączy się moduł GSM. Ta pętla wchodzi do wnętrza płytki tylko w 2 miejscach za pomocą cienkich ścieżek: https://obrazki.elektroda.pl/8786075300_... Ta pętla masy to czerwony obszar. Żółtymi prostokątami zaznaczyłem...
Gdzie podłączyłes niebieski przewód?
Witajcie zamontowałem alarm sam podłączając jakobycznie czyli oskórowałem troszeczkę jednego i drugiego przewodu plus i minus i podłączyłem alarm działał idealnie natomiast hulajnoga po włączeniu zaczęła migać na czerwono wyświetlając kod 16 no i piszcząc znalazłem że jest to usterka czujnika halla ale czy może być sprawiona tymi dwoma przewodami o...
Delonghi ESAM 5550.B wyświetla General Alarm Mam 2 walnięte czujniki NTC w ekspresie - jeden ma biały przewód a drugi niebieski - czy to są takie same czujniki? To samo pytanie odnośnie 2 szt. bezpieczników termicznych na grzałce pary?
Winowajcą jest niebieski przekaźnik RM85-2011-35-1012 Ciekawy kolor tego przekaźnika, w większości są białe albo szare. Rzadko się elektronika uszkadza w tych sterownikach, zawsze są typowe uszkodzenia... a przekaźniki mają też swoją żywotność.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
U mnie problem wyglądał podobnie. W ostatnim stadium alarm wyskakiwał już co 30 sek. Nie mogłem wyjść z kotłowni. Rozebrałem sterownik, wrzuciłem wiatrak nad płytkę i tak przetrwałem jakiś czas. W międzyczasie zamówiłem niebieski kondensator, wymieniłem i piec chodzi jak wcześniej. Dodam, że kondensator o wartości nominalnej 1 µF miał faktycznie 110...
Wykrywanie dźwięku - nie, bo są inne dźwięki otoczenia. Wpływ światła zewnętrznego - nie, bo niebieski wyświetlacz i element światłoczuły mogą być całkowicie odizolowane od światła zewnętrznego. Element światłoczuły może być zainstalowany bezpośrednio przy wyświetlaczu, wręcz na styk. To utrudni odczyt poziomu czadu, ale to nie jest ważna informacja....
Ciężka gadka.... Czyli: V+ czerwony V- niebieski Zielony do tamper EOL czy COM? Biały do alarm EOL czy COM? Zworki między którymi złączami?
Hallo, Żółty, zielony, niebieski to sygnały z czujników Halla. Rzeczywiście tak jest, ale jaki widzisz związek między Hallami w silniku a sygnałem high brake? Czy jest możliwość podłączenia low brake, aby działał jako high brake? Czy da się to podłączyć do manetki? Oczywiście, ze można wykorzystać jeden albo drugi, ale nie do manetki hamulca, tylko...
Czerwony to + zasilania syrenki. Czarny to masa syrenki. Biały to wyzwalanie alarmu plusem. Niebieski to wyzwalanie alarmu masą.
niestety w tym modelu takie rozwiązanie z alarmem wbudowanym to porażka i odpowiadając na post kolegi, że chce być mądrzejszy od fabryki, to pragnę znaczyć,że jest to land rover z 1999 i fabryka wpadła na ten pomysł już w 2001 nie montując alarmów zespolonych. jak na razie udało mi się opanować centralny zamek: 1. należy zdjąć tapicerkę drzwi ( tam...
w załączeniu zdjęcia czarny kabel do aux czerwony com zielony z1 niebieski com ( obok z1) https://obrazki.elektroda.pl/3499724900_... https://obrazki.elektroda.pl/6538627100_...
Czarny - masa - do akumulatora Czerwony - plus - do akumulatora Biały - sygnał z alarmu - prawdopodobnie plus Niebieski - sygnał z alarmu - prawdopodobnie minus Biały podłączasz do alarmu wtedy gdy alarm podaje na syrenke plus a niebieski wtedy gdy podaje minus. Oznaczenia kolorów kabli powinny być gdzieś opisane na syrence :!:
jest to alarm fox100b
witam. chciałbym dowiedzieć się jak podłączyć w bmw e36 96r do alarmu( niebieski kabel- krańcówki drzwi) jeden sygnał masy z lampki oświetlenia wnętrza. co trzeba wstawić aby alarm dostał normalny sygnał a nie powolny co powoduje ściemniacz oświetlenia...
Witam. Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu: Kia Sportage 2, 2008r, 2.0 benzyna. Auto nie widzi otwarcia klapy bagażnika: centralny otwiera/zamyka normalnie, brak kontrolki otwarcia bagażnika na zegarach, nie zapala się oświetlenie bagażnika, gniazdo 12v ok, alarm z centralnym po chwili blokują drzwi i klapę mimo otwarcia bagażnika. Kostki w klapie...
Witam ponownie! czerwony do czerwonego czeny (czujnika) do pomarańczowego z czarnym paskiem (od alarmu) niebieski do niebieskiego Po odłączeniu niebieskiego kabelka od czujnika , mikrofony reagują na ruch (zapala się dioda) ale nie wzbudza alarmu (wypięty kabelek) . Dlatego uawżam , że wszystko jest w pożądku z podłączeniem. Ps. alarm był zamontowany...
Cześć, mam problem. Chcę zabezpieczyć moją piwnicę przed włamaniem. Postanowiłem zamontować alarm samochodowy, który by działał tylko na zasadzie załączenia krańcówek jak ktoś otworzy drzwi. Wszystko podłączyłem teoretycznie dobrze ale coś mnie tknęło, żeby sprawdzić zachowanie krańcówek i one cały czas zwierają (w oby pozycjach): 1175794 Alarm to RTX...
Dzięki śliczne już to zrobiłem ale teraz pojawił się kod 14 wiem że to kot manetki ale dzięki śliczne za wiadomość pocieszyło mnie to zwłaszcza dlatego że kupiłem ją tydzień temu a jeszcze pytanie jedno mam czy mogę podłączyć pod nią alarm to jest uniwersalny alarm od 48v Jak tak to gdzie
dioda niebieski alarm podłączyć niebieski kabel alarm kamera niebieski
błąd 17925 timer1 przerwania silnik indukcyjny pralce
radio makita naprawa głowica drukarka
Napięcie na pompę paliwa: kiedy jest podawane? Antena drutowa do radia lampowego: kształt i połączenia