Czerwony to + zasilania syrenki. Czarny to masa syrenki. Biały to wyzwalanie alarmu plusem. Niebieski to wyzwalanie alarmu masą.
Kolego to może być alarm bezpilotowy który korzysta z oryginalnych pilotów centralnego zamka. Musisz się dobrać śledząc po diodzie gdzie ona idzie i zobaczyć co to za centrala.
Jest to stary alarm który zwie się Boxer 300. Dwa żółte to blokada zapłonu, czarny z białym paskiem to wyjście masy po uzbrojeniu alarmu, niebieski to drzwi i klapy wyzwalane masą, brązowy to wejście czujników dodatkowych, dwa szare muszą zostać zmostkowane (ich rozwarcie wywołuje alarm) Reszty nie pamiętam. Może jutro coś dopowiem po sprawdzeniu dokumentacji.
czarny masa,czerwony +12,biały wyzwalanie do alarmu,niebieski pomijasz Dodano po 4 to syrenka z własnym zasilaniem-po podłaczeniu do alarmu przekręć stacyjkę w drugą pozycję a przy odpinaniu aku znowu powrót do pozycji poprzedniej[odcięcie zasilania wzbudza syrene] i nie zapomnij w legendfordzie przeprogramować wersji klakson[fabryczna,przerywany sygnał]...
Czerwony do + , czarny do -- , wyzwolenie z alarmy bialy a niebieski pozostawic bez podlaczania
drzwi: sterowany "-" najczęściej w poldku biały z czarnym paskiem odcięcie: nie tak jak myślisz ale, tniesz niebieski po stacyjce, od strony stacyjki na 30 i 86 z przekaźnika razem z żółtym z alarmu, 87a po drugiej stronie niebieskiego ; 85 do alarmu światła stop znajdziesz przy pedale :) fioletowy, 2 i 3 kanał w poldku raczej nie potrzebne syrenke...
Aby połączyć Magicara z c.z podłączasz różowy i pomarańczowy do masy a Niebieski i zielony(z alarmu) łączysz z Białym i brązowym kablem wychodzącym z centralki zamka. Możesz także pominąc centralke zamka. Wtedy łączysz kable alarmu z centralką w sposób: Niebieski > niebieski zielony> zielony z alarmu czarny i biały do masy pomarańczowy i różowy do plusa.
Zobacz czym steruje alarm czy masą czy plusem. Czarny - masa\ Czerwony plus 12 Niebieski wyzwalanie masą Biały wyzwalanie plusem. Jak podłączyśż do syreny plus i mase (czarny i czerwony) to przekręc kluczyk . Jeśli alarm wystawia plusa to wówczas niebieski zaślepiasz ,jeśli mase itd...
Styk 85 do masy Styk 86 do przewodu niebieskiego z alarmu(ten który podaje +12v) styk 30 do +12v(może być przez bezpiecznik 30A) styk 87 do przewodu do rozrusznika styk 87a nie podłaczony. W momencie kiedy na przewodzie niebieskim pojawia się +12V przekaźnik się załacza i podaje napiecie na styk 87 i dalej na rozrusznik i odciąza ci obwód alarmu. Ale...
krańcówkę i namierzyłem przewód czarno/fioletowy tylko nie wiem gdzie go wpiąć w centralce, aby reagowała alarmem na otwarcie drzwi Niebieski - sterowanie drzwiami minusem
brązowy z żółtym z alarmu podepnij wewnątrz drzwi na niebieskiej kostce pin24 żółty z brązowym i musisz zaprogramować czas komfortu w centrali
nie komplikuj sytuacji,jeżeli ten siłownik ma tylko pracować,to łączysz go tak jak napisał Trawik poprzez dwa przekazniki sterowane masami z alarmu do przewodów niebieskiego i zielonego[silnik],brązowy i biały to tylko wyjścia sterujące z wewnętrznego switcha łaczące się na przemian z wejściem do tego switcha na czarnym przewodzie.
jeżeli użyjesz tego sterownika Carprotec Scorpio to już będziesz miał sterowanie całym zamkiem z klucza, a jak dopniesz do niego ten alarm co masz to i z pilota też będzie, a jak nie zależy ci na sterowaniu z kluczyka to obędzie się bez Carprotec Scorpio i wystarczy sam alarm. jeśli z klucza ma latać to alarm konfigurujesz na sterowanie masą. jeśli...
witam własnie wpadł mi w rece alarm autoblock 015 i potrzebuje schemat kostki podłaczenia bo niemam wcale kostki i niewiem na którym styku ma byc + a na kturym - kostki sa dwie jedna 8 pinowa i druga 4 pinowa
Raczej szary lub szaro-czarny. Niebieski jest do wyzwolenia alarmu z klap
witam posiadam orginalną istrukcje : programowanie pilotów - w komplecie znajduje się zworka którą należy umieścić w centralce sterownika przy każdym programowaniu pilota , po umieszczeniu zworki należy nacisnąć przycisk na pilocie ( prawy lub lewy ), w ten sposub ppilot zostanie zapamiętany sygnalizując to czterema krótkimi piknięciami syreny, następnie...
Na forum wyczytałem, że należy odłączyć centralkę i połączyć razem dwa kable od alarmu z masą (biały i niebieski, u mnie kolory są inne). Dobrze przeczytałeś? W sumie to masz niebiesko/biały oraz czarny z masą :) i jak pasuje do znalezionego schematu podłączenia alarmu? Kawałka... https://www.elektroda.pl/rtvf...
Gdzie podłączyłes niebieski przewód?
Czy diodę w alarmie można wymienić na inną(innego koloru) i nic się nie stanie?Mam czerwoną i chciałbym podmienić na niebieską,a nie chcę czegoś schrzanic.
Czerwony +, czarny masa po uzbrojeniu alarmu, niebieski masa wyzwalanie.
czerwony-plus,czarny-masa,biały-wyzwalan... plusem,niebieski-wyzwalanie masą, szary z alarmu łączysz z białym syrenki,temat wałkowany wielokrotnie.
Miałeś blokade przez alarm , musisz szukać po kablach z alarmu który przewód idzie do przekażnika odcięcia zapłonu lub pompy i zmostkować tą blokade, czyli jak to było fabrycznie zrobione w samochodzie. Najszęściej kolor przewodu do przekażnika jest pomarańczowy lub niebiesko-pomarańczowy.
...Alarmu przeciążenia zasilacza oryginalnie na pewno nie było, pozostałe były w centralach. Może ktoś pamięta, jakie kolory lampek odpowiadały pozostałym alarmom, które były? A tu cię zaskoczę, był używany alarm siłowni o kolorze niebieskim. Co do alarmów, to w zasadzie były stosowane trzy rodzaje alarmów: Alarm pilny - zawsze w kolorze czerwonym....
biały wyzwalanie minusem(i tak masz w perfect'cie) a niebieski plusem.A impulsy do alarmu łapiesz z siłowników a nie z przycisku. biały + niebieski -
Temat zamykam. Klema jednego z akumulatorów była luźna co było przyczyną braku oświetlenia wnętrza. Nie wnikam dlaczego auto normalnie odpalało i wszystko działało. Po poprawieniu połączenia zaczął też działać pilot. Czy zsynchronizował się dzięki odpięciu akumulatora czy też dzięki wykonanej procedurze nie wiem. Ważne, że działa.
niebieski kabel jest pod drzwi
tak poprostu zostawiasz gołe 3 przewody biały, brązowy i czarny. Czyli wykożystujesz tylko zielony i niebieski. Powodzenia
zapłon czarny w wiązce stacyjki,pompa czerwono-niebieski w boczku-progu.
... Ale przynajmniej ma support potrafiący doradzić co się spartoliło :) Owszem , support na elektrodzie ;) Taka jest niestety jakość chińskich alarmów. Twój schemat jest OK, Krańcówki podłączasz, seperując diodami w niebieskim 17-pinowym złączu w skrzynce bezpiecznikowej. Pin3-szary, pin6-szary, pin11-brązowy.
Od rocznika 2003 sterowanie na jednym przewodzie żółto-niebieskim, tak jak w fabii z opornikiem 180ohm.
Witam, Instalowalem dzisiaj alarm z centralnym zamkiem terimator AZ3. Kabelki z alarmu (niebieski, zielony) polaczylem z kabelkami silownikow(brazowy, bialy) jak sie okazalo, alarm tylko zamyka zamki, a juz nie otwiera. Na niebieskim kabelku nie pojawia sie zadne napiecie. Czy to zaczy ze mam uszkodzony sterownika alarmu, co moze byc jeszcze zle?? moze...
czarny minus, czerwony plus na stałe do zasilania, bialy wyzwalanie plusem, niebieski wyzwalanie minusem do wyjścia alarmu w zależności czym steruje
jaki to alarm??
Tu masz instrukcję montażową tego alarmu. Jak widać na schemacie jest osobny przewód od domykania. Jeśli w aucie nie jest podłączony to musisz go sobie podłączyć pod czerwono niebieski w lewym progu i przeprogramować alarm.
Może lepiej chłopakowi dać całą rozpiskę syreny: czarny - masa czerwony - stałe 12V (można wziąć ze stałego 12V z zasilania alarmu) biały - wyzwalanie plusem (podłączasz do wyjścia syrenki z alarmu) niebieski - wyzwalanie minusem. Ty podłączasz czerwony, czarny i biały. Niebieski możesz wyciąć.
witam. chciałbym dowiedzieć się jak podłączyć w bmw e36 96r do alarmu( niebieski kabel- krańcówki drzwi) jeden sygnał masy z lampki oświetlenia wnętrza. co trzeba wstawić aby alarm dostał normalny sygnał a nie powolny co powoduje ściemniacz oświetlenia...
CZERWONY (plus 12V do akumulatora samochodu);CZARNY (masa do akumulatora samochodu);BIAŁY (wyzwalanie plusem do alarmu) niebieski zostaw wolny (o ile sie nie myle to on sluzy do wyzwalania masa ja go zostawiam wolnym)
Twoja centralka NIE ma wyjścia do podłączenia czujnika ruchu. Jeżeli przy przedniej szybie są zamontowane przetworniki, to muszą one być podłączone do niezależnej centralki czujnika ultradźwiękowego., która za pomocą przewodów jest podpięta do centrali alarmu - niebieski, pomarańczowy, czerwony przewód.
to jest model syrenki. Alarm moze byc inny. Alarmy legend nigdy nie byly sprzedawane w komplecie wiec moze instalator lubi te syrenki bo o ile pamietam maja "cichy start", a alarm wlozyl inny. OK czy pilot jest szary i ma dwa przyciski jeden niebieski drugi zielony?
Podczas kliknięcia przekaźnika , na zielonym i niebieskim z centralki musi pojawić się napięcie , jak będzie to pozostają siłowniki.
Kiepsko widać na zdjęciu, ale jeśli faktycznie masz wszystko w syrenie, czyli kompakt, to szukaj SP1000, SP2000. A kiepski zasięg to od kręcenia "tym niebieskim" (trymerem) lub /i słabej baterii.
Czarny - masa - do akumulatora Czerwony - plus - do akumulatora Biały - sygnał z alarmu - prawdopodobnie plus Niebieski - sygnał z alarmu - prawdopodobnie minus Biały podłączasz do alarmu wtedy gdy alarm podaje na syrenke plus a niebieski wtedy gdy podaje minus. Oznaczenia kolorów kabli powinny być gdzieś opisane na syrence :!:
Kierunki : zielony z brązowymi kropkami i zielony z białym i brązowymi kropkami.(+) stały : (na stacyjce) - gruby biały.(+) po stacyjce : czarny gruby. Zapłon i pompa : (w komorze silnika od strony kierowcy w puszce z przekażnikami) - biały z niebieskim i brązowe kropki.
myślałem,że wiesz co masz zrobić,przy switchu masz trzy przewody masa,sterowanie zamknij,sterowanie otwórz,masę łączysz z czarnym siłownika,sterowanie zamknij z brązem siłownika,sterowanie otwórz z białym siłownika i pod te dwa[brąz i biały]podajesz sterowanie zamknij -otwórz z alarmu,a kable wykonawcze[niebieski i zielony] idą pod wykonawcze oryginalne...
Witam ponownie! czerwony do czerwonego czeny (czujnika) do pomarańczowego z czarnym paskiem (od alarmu) niebieski do niebieskiego Po odłączeniu niebieskiego kabelka od czujnika , mikrofony reagują na ruch (zapala się dioda) ale nie wzbudza alarmu (wypięty kabelek) . Dlatego uawżam , że wszystko jest w pożądku z podłączeniem. Ps. alarm był zamontowany...
Jak centralny jest sterowany minusem to robisz tak: ZIELONY Kabel z alarmu podpinasz pod siłownik do koloru zielonego, NIEBIESKI Z alarmu do niebieskiego z siłownika, POMARAŃCZOWY I RÓZOWY łączysz i podpinasz do plusa, BIAŁY I CZARNY łaczysz i podpinasz do minusa I to powinno działać!!! SPAWDZ !!! !!! !!!
Czarny masa, zielony z niebieskim zasilanie silowników natomist brązowy z bialym to sterownie pozdrawiam!!
Montowałem sobie w aucie (VW Passat 89') w/w alarm i jestem bardzo z niego zadowolony. Ostatnio właśnie podłączałem sobie sterowanie oświetleniem wewnętrznym i musiałem zastosować troszeczkę inne wyjście niż to podane w instrukcji. Mianowicie zmiana polegała na tym iż w instrukcji jest, że wpinamy się w +12V przed włącznikiem oświetlenia kabelkiem pomarańczowo/czarny...
Coś w tym jest. Niebieskie światło łatwiej wychwycić tzw. kątem oka. Idąc nocą obok stojących aut od razu widać kto ma niebieskie diody świecące sygnalizujące pracę alarmu.
jeżeli w alarmie niebieski przewód jest od sterowania masą to możesz się wpiąć w krańcówkę drzwi, po otwarciu drzwi masz na przewodach - [Można się upewnić czy na danym przewodzie jest masa, wpiąć się miernikiem między +aku a tym właśnie przewodem od którego potrzebujesz masę jak będzie po otwarciu drzwi 12V to wpinaj śmiało]
Pin nr 2 przewód czarny - masa czujnika (160mA). Pin nr 1 przewód czerwony - plus czujnika (160mA). Pin nr 11 przewód niebieski - wejście czujnika.
1. pod stacyjkę 2.pod włącznik oswietlenia wnętrza 3.do programowania zamykania cz po wł, stacyjki 4.do wysterowania alarmu + 5 pod klapę i maskę równolegle z czujnikami ---- to wszystko jest w instrukcji montażu alarmu.... równiez są instrukcje montażu do danego samochodu. Jest taki przycisk "szukaj"
Czarny na czarny, czerwony na czerwony, biały na niebieski, zółty wolny.
znajdziesz go kontrolką 12V, nakłuwaj po kolei przewody na zaryglowanym zamku i jak fura się zamknie i będa się szyby domykać to go masz, sterowanie masą . w A4 b5 i A6 C5 jest to kolor zielono-niebieski .
Spróbuj podłączyć niebieski z alarmu z białym od syreny ( niebieski od syrenki wolny, czerwony +12, czarny masa )
biały-lewy przód,fiolet-prawy przód,różowo-szary tył w niebieskim konektorze przy bezpiecznikach,bagażnik różowy w boczku.
Dziękuje za odpowiedź. Gdzie wyczytałeś że moduł domykania sterowany jest masą? Teraz jest podłączony do centralki alarmu, która ma wbudowane przekaźniki, na której podałem plusy. Podłączone kable: (zamykanie) z alarmu niebiesko/biały z żółto/czarnym modułu i dodatkowo w to wpięty kable biegnący do pompki. (otwieranie) z alarmu zielono/biały z biało/czarnym...
u dołu GEMa masz brązowe wąskie złącze 32pin - czarno pomarańczowy i czarno zielony, w niektórych wersjach niema tych przewodów i musisz wejść na drzwi czarne złącze 18pin - czarny z czerwonym i czarny z niebieskim
Te dwa przewody czyli ktore? zielony i niebieski?
Krótkimi słowami, bo my tu gadu, gadu, a walizki na szóstym peronie: -żółtozielony z ST-1000 do masy -zielony z alarmu do wejścia nr 2 w module -niebieski z alarmu do wejścia nr 4 w module Może zaistnieć możliwość zamiany zielonego i niebieskiego z alarmu miejscami - gdyby po uzbrojeniu alarm otwierał zamek, a po rozbrojeniu zamykał.
Wedlug zeskanowanego schematu wychodza tylko dwa przewody zielony i niebieski do silownika pozostale sa do sterowania bialy brazowy
odcinasz czarnego plusa po stacyjce,kierunki standart czarno-zielony i czarno biały,krańcówki-lampka:brązowo-czerwony,... brązowo-czarny wszystko do uchwycenia pod deską,centralny zamek prawdopodobnie masa/masa+180ohm w wiązce z drzwi na przewodzie cienkim żółto-niebieskim,nie robiłem alarmu do tego samochodu,ale montowałem kiedyś do niego zestaw kogutów...
Każde drzwi są osobno. Musisz je połączyć diodami. Przewody znajdują się w złączu szaro niebieskim nr 3 w skrzynce połączeniowej. Kolory do połączenia to: czerwony pozycja B11 pomarańczowy pozycja B7 pomarańczowy pozycja A4 niebieski pozycja A8 Pozycje A po stronie szarej Pozycje B po stronie niebieskiej Po wyprowadzeniu przewodu do alarmu musisz go...
Tak w ogóle to powinny być dwa przewody do kierunkowskazów a jeżeli jest jeden to trzeba zastosować diody prostownicze do rozdzielenia kierunkowskazów.Podłączenia kierunków można wykonać w kilku miejscach np. w wiązce przewodów wychodzącej z przełącznika kierunkowskazów lub przy złączce pod plastikiem obok dźwigni otwierania pokrywy silnika (trzeba...
Może już późno na odpowiedź, ale to może pomóc innym. sterownik centralnego zamka st 1000 (1-masa, 2-siłownik master przewód brązowy, 3-wolna nie podłączaj, 4-siłownik master przewód biały, 5/7/10-zasilanie +12V, 6/9/12-masa podłącz z przewodem 1, 8-przewód zielony wszystkie siłowniki, 11-niebieski wszystkie siłowniki. Przewody sterujące centralnym...
Jak wygląda pilot? Ma 2 przyciski: jeden jasny niebieski, a drugi ciemny niebieski?
Można zrobić,z tego co kojarzę to brazowy z czarnym lub drugi impuls na zamykaniu czyli brązowy z czerwonym albo czerwony z niebieskim.Sterowanie masą. Dodano po 1 Wiązka w lewym progu idąca w dół pod fotelem na prawa stronę.
Zauważ jedną niepodważalną rzecz: w stanie spoczynku na Niebieskim i na Czerwonym kabelku jest masa. I tu się zaczynaja schody. Należałoby w momencie domykania z alarmu odłączać Niebieski i Czerwony od instalacji auta i wtedy kombinować. Pozdrawiam.
nie mam symbolu -piloty w kształcie grota strzały-niebieskie
Kierunki: biało-czarny i biało-niebieski przy bezpiecznikach lub w progu, gdyby nie pasowały te kolory to bywały na niebieskim i niebieskim z czarnym. Krańcówki masz osobno przód i tył ,pompa brązowo-biały w progu, plus po stacyjce pomarańczowy-można również go odciąć wychodzi z pod stacyjki, sterowanie centralnym masą, przewody biały i niebieski w...
Tak właśnie napisałem i na pewno zadziała. Gdyby zamek "głupiał" czyli otwierał się i zamykał, to zamień bieguny siłowników (czyli niebieski z zielonym)
Zielono/niebieski - otwórz Żółto/niebieski - zamknij to jest od E30 325 `89r
Nie wiem czy w modelu 777 jest tak samo jak w 787 ale jeżeli jest wtyczka 3 pinowa z przewodami kolorów: niebieski, czerwony i zielony to podłączasz to tak: Brązowy z centralnego do zielonego w alarmie Biały z centralnego do niebieskiego w alarmie POZDRAWIAM
czerwony + aku czarny - aku biały wyzwalanie + niebieski (brązowy) wyzwalanie -
Czy to skomplikowany proces? Wszystko zależy od modelu samochodu, własnej wiedzy i umiejętności manualnych. Jeżeli jednak będziesz to robił bezmyślnie, czyli jak na filmach [... ciąć czerwony albo niebieski ?] to wtedy może być niebezpieczne dla samochodu.
Przy naciśnięciu na dowolny przycisk pilota syrena wydaje ok. 6 krótkich tonów To nie awaria alarmu a sygnalizacja nie domkniętych drzwi, sprawdź czy przy uzbrajaniu alarmu na niebieskim nie stoi masa
CZujnik ultradźwiękowy podpinamy tak jak na twoim schemacie jest czujnik dodatkowy, na instrukcji od ultradźwięków masz 3 przewody łączysz + z +, masa masą, a masa wyzwalanie alarmy podpinasz do niebieskiego(alarm) prealarm pomijasz bo ultrasy nie mają tego bajeru. podaj e-maila to ci wyślę instrukcję do golfa( podaj jeszcze rocznik tej furki)
Nie, nie pod plus; pod ten brązowo-biały, który jest załączany później, dalej włącznikiem drzwiowym do blachy. Stąd podłączamy do niego niebieski opisany w alarmie jako: "NIEBIESKI DRZWI ( - )". Niektóre typy alarmu wymagają separowania takiego przewodu diodami, tu nic o tym nie wspominają. Gdyby po podłączeniu tego przewodu wystąpiły jakieś kłopoty,...
Szare złącze w pobliżu boczku kierowcy, sterowanie masą, przewody biało-niebieski zamknij i biało-zielony otwórz.
Działanie czujników ruchu nie jest programowalne. Raczej są uszkodzone czujniki. W alarmie tym w kostce do czujników są 3 piny. Czerwony +12 V, czarny masa (lub minus, jak ktoś woli), niebieski wyzwalanie masą. Uzbrój alarm i zewrzyj ze sobą czarny z niebieskim. Jeśli alarm wyje, to wejście jest dobre. Należy jeszcze sprawdzić +12 V na czerwonym. +12...
Podłączenie 12V pod niebieski przewód włącznika świateł awaryjnych musi rozwiązać twój problem...
Kierunkowskazy znajdziesz w czarnym złączu 10-pin - kabel zielono/czarny i w niebieskim złączu 10-pin - kabel czarno/biały.
Czerwony i niebieski to przewody do silniczka. Musisz podłączyć je do zielonego i niebieskiego w nowym. Uznaj kolejność za dowolną (chwilowo). Załącz alarm pilotem i zobacz, czy "chodzi" tak samo jak pozostałe. Jeżeli na odwrót, to zmień miejscami zielony i niebieski. Czarny podłącz do czarnego a pozostałe dwie pary połącz także chwilowo jak uważasz....
Niebieski i czarny w 20-to pinowym czarnym konektorze przy module pod schowkiem pasażera.
Witam, mam problem z określeniem modelu alarmu zamontowanego w Punto 2 2000r. Z centralki alarmu wychodzi niebieska antenka, a na pilocie widnieje napis Anko System. Jedyne co udało mi się znaleźć to to, że jest to prawdopodobnie alarm z kodem stałym. Generalnie chce włączyć opcje cichego uzbrajania, ale nie mogę znaleźć żadnych informacji.
zielony z niebieskim i brązowy z żółtym na brązowej kostce na lewym przednim słupku na dole.
Witam. Otoz dostalem alarm z glowa weza na pudelku, na centralce pisze ambush alarm. pudelko jest niebieskie i pisze samsong alarm. Wie ktos co to za alrm bo nie mam instrukcji i chcialbym ja jakos dostac. moze ktos ma? pozdrawiam
Potwierdzam, niebieski/bialy (dzrwi+) , niebieski (dzrwi -), to wejścia wyzwalające alarm z drzwi. Można wyzwolić alarm podając na niebieski/bialy stan +12v, lub podajac na niebieski masę. W instrukcji są diagramy centralnego zamka. Skonfiguruj zamek w taki sposob by sterowal dwoma masami i podłącz pod sterownik do wolnych przewodow.
Witajcie. Więc wygląda to tak: Czerwony + Czarny - Biały kieruny Brązowy + syreny Zielony chyba krańcówka drzwi(masa wyzwala alarm) Fioletowy nie wiem co to ale + wyzwala alarm Niebieski chyba pod krańcówke klapy silnika - wyzwala alarm Pomarańczowy pojawia się masa po załadowaniu alarmu. Znika dopiero po odzbrojeniu. I zółty bardzo dziwne niby masa...
Rozrusznik czarno-żółty, po stacyjce zielony, centralny dwa plusy w boczku kierowcy biało-czerwono-żółty i niebiesko-czerwono{lub brązowo}-żółty, krańcówki pod siedzeniem na brązowo-szaro-żółtym, brązowo-niebiesko-żółtym, brązowo-fioletowo-żółtym{tył}.
W zielonym nie ma napięcia, ale gdy załączam alarm to na niebieskim w połączeniu z masą jest podane napięcie 12V i nie spada ono. Chyba nie jest wszystko ok? Co prawda to alarm jest sprawny, gdyż przez 3 lata idealnie się sprawował w kadeciku.
A więc w tym modelu alarmu było osobne wyjście na centralny zamek z boku alarmu powinna być wtyczka niebieska jak dobrze pamietam
No i wszystko jasne, zielony i niebieski idą do siłownika (dokładany). Teraz musisz znależć moduł lub przekaźniki, pomiedzy alarmem a zdaje się niebieskim i białym.
Czyli jak powinien zamykać to otwiera i odwrotnie.Zamień biały z brązowym miejscami.A jak siłownik będzie trzymał to zamień też zielony z niebieskim.
To podłącz niebieski w alarmie do masy i odłącz syrenę.
CAN podłączasz do złącza diagnostycznego CAN H - czarno/pomarańczowy Pin1 CAN L - biało/pomarańczowy Pin 9 Sterowanie kierunkowskazami w 60-pinowym , zielono/niebieskim złączu P - niebiesko/czarny Pin 18 L - niebiesko/biały Pin 19 Moduł CAN-D program: 127 Alarm - kod: 3368
To może być tylko syrena (kolory syr. ziel,czarny czerwony biały niebieski) albo w latach ok od91 do 96 były alarmy F900 bez kierunków ale z bip przy zał i wył. Wszystkie fox były na piloty. Sprawdź czy to syrena czy alarm. W alarmie dodatkowo wychodził luźny przewód na antenę.
Wykrywanie dźwięku - nie, bo są inne dźwięki otoczenia. Wpływ światła zewnętrznego - nie, bo niebieski wyświetlacz i element światłoczuły mogą być całkowicie odizolowane od światła zewnętrznego. Element światłoczuły może być zainstalowany bezpośrednio przy wyświetlaczu, wręcz na styk. To utrudni odczyt poziomu czadu, ale to nie jest ważna informacja....
Albo lampka przewód czarno-niebieski też za schowkiem w szarym konektorze.
wiązka drzwi kierowcy, cienki przewód żółto-niebieski. Sterowanie plusem i minusem przemiennie. Koledzy przecież wyraźnie napisali
napiecie niebieskim ikony niebieskim dioda niebieskim paskiem
wytrzyma kondensator honda civic termostat wtrysk mercedes
termet silver instrukcja serwisowa termet silver instrukcja serwisowa
Wymiana pampera w drukarce Brother DCP-115C 74HC595 – sterowanie matrycą LED 8x8, Arduino, SPI, multipleksowanie, schemat połączeń