Taśma często pęka. Oddziel przewody od AirBaga i wtedy sprawdź podaniem masy przez kontrolkę.
Jeśli wiesz gdzie jest ukryty przycisk reset to go wciśnij po przekręceniu kluczyka powinien się odblokować. Jak chcesz go wywalić to musisz namierzyć centralkę, najczęściej jest w okolicy nóg kierowcy. Wszystko powycinaj i zaizoluj. Musisz też odszukać gdzie rozcięli wiązkę w celu zrobienia blokady rozruchu .
Połącz 2 fioletowe od centralki
Zdemontuj alarm, z racji wieku to auto jest całkowicie bezpieczne bez alarmu a sytuacja będzie powtarzać.
wciśnij przycisk awaryjny, 7 razy włącz i wyłącz stacyjkę , syrena ma potwierdzić, puść przycisk awaryjny i wciśnij 2 przyciski pilota jak nie zadziała to zobacz rok produkcji na centralce po 2000r jest już inna procedura
Większość skuterków jest gaszona podaniem masy, dokładnie sprawdź okablowanie po alarmie i powróć w połączeniach do stanu oryginalnego (w którymś miejscu alarm rozcinał ci przewód gaszący i teraz trzeba go połączyć)
Jezeli masz diode od alarmu to łatwo trafisz po "kablu" do centralki. Nastepnie dalej idz po kablach które służą do blokowania obwodów, łącz przewody rozciete a od centralki odcinaj.
Masz centralę owszem, Satela, ale to centrala CA4v1 ;-). Jest nawet naklejka na procesorze. Pomiędzy transformatorem a modułem komunikacyjnym (tym w mlecznej obudowie) masz bezpiecznik sieciowy. Pociągnij tą wystającą część - wyciągniesz szufladkę z bezpiecznikiem. Potem odłącz kabelki z akumulatora. To wszystko. PS.Kiedy był instalowany akumulator,...
Jest na pilota tylko go nie masz, teraz trzeba odnaleźć centralkę alarmu i odłączyć jej zasilanie a blokadę zapłonu z alarmu połączyć. Szukaj alarmu pod kierownicą
Przewody przy górnym zawiasie całe?
Wyciągnąć bezpiecznik bądź wypiąć wtyczkę.
Syrena zazwyczaj jest pod maską, nie powinno być problemu z jej zlokalizowaniem. Centralka może być wszędzie, nie ma uniwersalnego miejsca jak na radio samochodowe po to żeby ewentualny złodziej miał problem z jej zlokalizowaniem. To zależy od fantazji elektryka co go montował. Może po kablach od syreny dojdziesz gdzie jest centralka? Odłączyć alarm...
Uzbrojony system podaje masę na cewkę przekaźnika a plus dostaje cewka z zapłonu, w momencie włączenia zapłonu na uzbrojonym alarmie cewka rozwiera obwód blokowany bo jest on cięty stykami rozwiernymi 30 i 87a. dzięki temu przekaźnik nie pracuje ciągle i nie roz...........a aku
Tak, auto odpali.
To pewnie nie ma.
LAS 38: Syrena alarmowa Usterka Brak komunikacji lub komunikacja przerwana między syreną alarmową a jednostką sterującą alarmem. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: - BBS jest zablokowany innym kodem PIN. - Syrena alarmowa nie jest podłączona - Zwarcie do masy. Uwagi W przypadku włączenia alarmu za pośrednictwem...
Masz zainstalowany prawdopodobnie immobilizer DOG BLOCK E , K3-UNm lub podobny model. Niektóre posiadały jeszcze klawiaturę numeryczną do wprowadzania kodów i kartę SPiiD do autoryzacji. Urządzenie jest zazwyczaj trudne do zdemontowania dla laika. Odcina 3 obwody. Wszystkie przewody w kolorze czarnym. Trzeba znać konstrukcję urządzenia i konstrukcję...
Wtyczki wypinasz, dwa fioletowe zwierasz ze sobą i chodzi również na benzynce.
Jak najbardziej OK.
Tak, w stanie czuwania jest alarm, przy systemie rozbrojonym - zwykłe naruszenie.
Myślę że Twój alarm to nie Forteca, ale Fighter 4 (obudowa zatrzaskowa). Wszystkie Fortece mają wbudowaną blokadę zapłonu. Dołączyłem schemat do porównania z Twoją centralką. Przewód do blokady zapłonu, to pin 10 od lewej (różowy przewód). Podłączaszgo do masy, i po sprawie. Pozdrawiam. Sonix
No tak! racja tak małymi literami napisał,że nie doczytałem że to opel Astra , chociaż jak by odpisał na mój post gdzie pytałem jaki to samochód to bym to wyprostował no to zostaje zmostkować blokadę alarmu i zobaczyć co się stanie . "Skończmy z suchymi kawałkami" . Jak znalazł centralkę bo przecież zna nazwę systemu to chyba ma jakąś instrukcję . Jeśli...
Chodzi o te w lewym górnym rogu a nie o te w lewym dolnym rogu fotki.
W załączniku dokumentacja alarmu GT409. Niestety język mało popularny , jednak schemat mówi wszystko.
Nie. Jeśli teraz odpala to odcinki albo nie było albo jest prawidłowo zamontowana na stykach przekaźnika NC.
jak to lokalizować? Całą instalację elektryczną samochodu przywrócić do stanu fabrycznego. Odcinać wszystkie połączenia świadomie wg. schematu a nie na "chybił-trafił"
Immobiliser jest w zegarach i tyle.
Zasilanie bloku wtrysku.
Tutaj masz opis podłączenia alarmu do VW Golf III http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Powodzenia
A ja widzę, że jest opis, wszystko jest już wyjaśnione
Rozbierz lewy dolny boczek (nogi kierowcy).Tam idzie wiązka na tył auta, najczęstszy punkt wpinania alarmu.Szukaj nieorginalnej wiązki na której końcu znajduje się centralka.Odłącz dużą kość i złącz dwa grube czarne kable ,złącze dwu pinowe .Pozdrawiam.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Jeśli zadajesz takie pytania to odpowiedź jest jedna - jedź do fachowca, sam go nie odetniesz. Tym bardziej że pewnie nawet nie wiesz co to za alarm. I nie chodzi tutaj ani o bezpiecznik, ani o przekaźnik - teoretyzując to należy wywalić fizycznie moduł alarmu - czasem wystarczy odciąć mu zasilanie, żeby zdeaktywować syrenę i awaryjne, zmodyfikować...
Oczywiście, że mamy pomysły. Mamy również odpowiednią wiedzę i instrukcję do tego alarmu. My tu wiemy wszystko. Jesteśmy najmądrzejsi i branża alarmów samochodowych bez nas nic nie znaczy. Oto instrukcja. Jest to seria alarmów b. nieudanych. Na 10 szt., 2-3 wieszało się przy nie stabilnym zasilaniu. Wieszało, to mało powiedziane. Ale to moja opinia....
Kontrolka/przycisk serwisowy alarmu. Jeśli po zamknięciu auta nie mruga pewnie alarm został odłączony a kontrolka została jako zapchajdziura...
Widzę, że masz tam alarm, odłącz od niego kostkę, nic nie łącz i próbuj wtedy kręcić..
Ma "alarm odłączenia od zasilania" więc stanu napięcia raczej nie monitoruje.
Szeregowo z baterią włączyć diodę, np. 1N4001 w kierunku przewodzenia. W takim układzie napięcie czuwania będzie nieco niższe (o około 0,6V) ale doładowania baterii nie będzie i poboru prądu z baterii przy zasilaniu sieciowym również.
Witam W centralce alarmu jest zworka odpowiedzialna za wyłączenie tej funkcji. Z tego co pamiętam to jest to zworka pierwsza od strony wtyczki anteny. Aby nie było tej funkcji zworkę tą należy założyć. Zakładanie zworki należy robić przy odłączonym zasilaniu centralki alarmu, więc albo wypiąć alarm z zasilania albo odłączyć akumulator. Zakładamy zworkę...
W kółeczku zaznaczyłem "poszukiwany" przykładowy wyłącznik awaryjny - Reset. http://obrazki.elektroda.pl/5689022300_1... Są dwie możliwości: 1. ubrudzić ręce, rozebrać tapicerki i poszukać, 2. jechać do serwisu i zlecić naprawę. Przed komputerem tego nie znajdziesz!
Safe znaczy kod,więc wpisz kod i radio będzie działać.
zanurkuj pod kierownice wisi tam blisko sciany grodziowej
Złącz razem dwa czarne kable wychodzące oddzielnie z centralki alarmu
Odłącz wtyk od alarmu, przestanie ci pobierać prąd i osiągniesz, co zamierzałeś
Odłącz alarm i przywróć instalację do stanu pierwotnego i wtedy próbuj.
Na forum wyczytałem, że należy odłączyć centralkę i połączyć razem dwa kable od alarmu z masą (biały i niebieski, u mnie kolory są inne). Dobrze przeczytałeś? W sumie to masz niebiesko/biały oraz czarny z masą :) i jak pasuje do znalezionego schematu podłączenia alarmu? Kawałka... https://www.elektroda.pl/rtvf...
Czujka podłączona w 2EOL/NO. Ale wygląda, że jest jedyna na linii. Jesteś pewny tych dwóch kontaktronów? Tak pytam, bo nie widzę miejsca, w które można by je włączyć - chyba, że jako sabotaże. W takiej konfiguracji - do testów wystarczy włączyć szeregowo połączone rezystory między przewód biały i zielony - wtedy masz sytuację, jak w czujce przy braku...
Radio odłącz i sprawdzaj.Jak jest alarm to odłącz też syrenę z backup,em.
Odłącz alarm i złącz razem dwa zielone
Sprawdź co odcina alarm, odłącz blokadę jeśli jest i zewrzyj przecięte przewody.
Pewnie jakiś dokładany alarm. Przed odłączeniem akumulatora po prostu kluczyk chowa się w kieszeń. A już w żadnym wypadku nie powinno się go odłączać z włączoną stacyjką, i po wyłączeniu też lepiej odczekać kilka jeszcze minut.
Z tego co sobie przypominam to nie było st-800 z literką P. Natomiast w st-800T trzeba zdjąć zworkę P.3 znajdującą się w centralce pod taką małą klapką. Oczywiście trzeba to zrobić przy wyłączonym zasilaniu alarmu (najlepiej odłącz akumulator)
i sprawdzę napięcie Nie napięcie, tylko obserwuj pobierany prąd.
Zrobiłeś błąd na "dzień dobry". Z Twojego postu wynika, że ładujesz akumulator podłączony do instalacji samochodu. Dlatego w ogóle możesz włączyć alarm. Przed ładowaniem akumulatora powinieneś odłączyć go od instalacji !!!
Ale co? Po odpięciu sterowania centralnym alarm nadal szaleje? Odłącz CAŁKOWICIE sterowanie centralnym zamkiem i sprawdź, co się będzie działo.
Witam mam w swoim Polonezie alarm,który powoduje mi sporo problemów a wogóle mi nie służy,wiem tyle,że jest to Predator (zdjęcia pilota w załaczniku) jaki to model i jak go odłączyć od samochodu ? http://obrazki.elektroda.pl/2955138600_1... http://obrazki.elektroda.pl/9792352300_1...
Witam też mam cieniasa I alarm sie nazywa Ford Legend Alarm System. Moje autko to Cinquecento 700, rocznik 95.Mam taką sytuacje ze w mokrzejsze dni po przejechaniu jakiejs odelglości z reguly po 5 minutach od odpalenia samochodu wyłącza sie zapłone. tzn Wyłącza sie silnik. nie znam sie na tym ale z tego co sie zorientowałem to wina immobilizera w moim...
Mam w Lanosie alarm Silicon. Chciałem odłączyć od niego alarm i pozostawić tylko centralny. Pobrałem schemat i z tego co zrozumiałem wątek: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21... to żeby odłączyć alarm powinienem chyba odpiąć brązowy. Tylko czy wtedy odłączę cały alarm nie tylko syrenę? Proszę o radę jak to zrobić.
alarm najprawdopodobniej jest w tym aucie może sensory są odłączone? włącz alarm siedząc w środku,odczekaj ok2min a następnie otwórz drzwi bez pomocy klucza(od wewnątrz) powinien włączyć się klakson
Odłącz ten alarm i zobacz.Moze sieje po CAN-ie i stąd błedy bo fizycznie to on nic nie popsuje
Podłączyłem miernik ponownie . Półgodziny później na mierniku to samo .Bezpieczniki ok. Alarm odłączony
spróbuj wprogramowac pilota 4x przekrecic kluczyk w stacyjce do 1 pozycji to znaczy akcesoria nie mylic z zaplonem po4 razie zostawic go w 1 pozycji poczekac na sygnal tonowy po sygnale nacisnac i przytrzymac przycisk otwierania na pilocie do momentu az znow odezwie sie sygnal tonowy potwierdzajacy przyjecie pilota po tym sygnale wyjac kluczyk i to...
To nie jest fabryczny alarm.....wystarczy odłączyć wtyczkę z centralki...
ad 2 rzeczywiście akumulator mógłby być niedoładowany proponuję raz na 2 miesiące odłączyć alarm od 230 V na cały dzień powino poprawić charakterystykę akumulatora
Może jakiś schemat fabrycznego alarmu ??
Już ci TU nie w kostce , kostkę odpinasz i po alarmie. Dla kosmetyki możesz potem usunąć okablowanie.
Według instrukcji potrzebujesz programu kabla usb by połączyć się z centralką i ją ustawić.Skontaktuj się z producentem.
W pierwszej kolejności zajrzyj do instrukcji obsługi, a dokładniej do instrukcji obsługi układu antykradzieżowego. Najważniejsza dla Ciebie jest informacja o typie kodowania oraz procedurze dodawania nowego pilota. Usunięcie alarmu to jest kwestia odłączenia wtyczek i podłączenia wtyczek pochodzących z motocykla nieposiadającego alarmu. Wtyczki mostkują...
Zastosuj przekaźnik dwucewkowy. Jedna cewka zatrzaskuje i trzyma styk aż do podania napięcia na druga cewkę.
Odłącz alarm i na założonej tapicerce spróbuj sterować masami bezpośredio symulując sygnały z centralki alarmowej. Jeśli będzie działało - uszkodzony alarm, jeśli nie napisz - odpowiedzi może być więcej, więc szkoda się rozpisywać.
Poprostu chcę wyłączyć , odłączyć alarm
Jestem tam jeden bezpiecznik który odpowiada za syrenę, klakson i alternator więc to niczego nie załatwi bo nie będę jeździć bez klaksonu czy alternatora, jeśli sie nie da samej syreny (alarmu odłączyć)
Zrób fotę pilota, zobaczymy co to za cudo...
(...)Brednie... Jest tam gniazdo bezpiecznika .(...) I co w związku z tym? Zakładający temat "siedzi ci w głowie" i czyta twoje myśli i ma zrobić to, czego nie napisałeś? Tam jest nie tylko gniazdo, ale i bezpiecznik w nim, ale co z tego, ze ty to wiesz, jeśli dla zakładającego temat jest to niewidoczne? Ty nie potrafisz komunikatywnie napisać jednego...
Przekażnik pełni role wyłącznika wybranego obwodu np. pompy paliwa.Przy uzbrojonym alarmie jest on w stanie rozłączonym . Po rozbrojeniu centralka podaje minus na cewke przekażnika a.napięcie plus 12V pojawia się na cewce po włączeniu zapłonu.Styki przekażnika w stanie uzbrojonym alarmu są rozłączone.Zwarcie przewodów podłączonych do styków przekażnika...
Spróbuj podłączyć alarm ale bez tej małej czarnej wtyczki. Ona łączy ten czujnik ze świecącą diodą z alarmem? Jeśli nie, to odłącz też to pudełko. Czy do alarmu jest dołączony jakiś zewnętrzny przekaźnik? Słabo widać przewody w tej dużej białe wtyczce. Mniejsza biała wtyczka, to centralny.
Witam wszystkich, mam następujący problem. Mialam robiony wydech w Fordziku (Mondeo 2004). Przed spawaniem nie zostal dezaktywowany alarm (alarm fabryczny Challanger, dystrybutor, Clifford) ale odpięto akumulator. Kluczyki działają, ponieważ w chwili obecnej samochód mozna odpalić (po całkowitym odłączeniu alarmu) ale jak tylko alarm się podpina to...
Dzięki za pomoc, alarm odłączony i wszystko działa.
To opcja dla czujek ppoz aby po alarmie nastąpiło odłączenie napięcia zasilania .Wtedy nastepuje reset czujek i wracają one do normalnego stanu.Ustaw czas na 20 sek. Wywołaj pozar(zadymienie np palącą sie np gazetą-:))sprawdzone) skasuj alarm oraz wykonaj reset czujek ppoz (zdaje sie w opcjach uzytkownika). Sprawdz czy po resecie czujka znów nie wejdzie...
schowek to taka miednica ,trzeba go do góry ,a wyłacznik byś może jest do wprowadzenia w stan serwisowy (przełaczyc na właczonym zapłonie ) ale być może na rozbrojonym alarmie . Zrób tak jak pisze kolega a jak nie pomoże to wtedy rzeba walczyć ze schowkiem
Do sprawdzenia tego bezpiecznika pod klapką nie musisz, ale przy rozkręcaniu centralki już odłącz.
Podaj (-) na przewód nr 2, możesz go najpierw odłączyć od alarmu i zewrzeć do masy, centralny powinien się otworzyć. Chyba że jest sterowany plusem (alarm ma opcje programowalną) wtedy podaj (+), możesz dla bezpieczeństwa podać + poprzez żarówkę 5W albo probówkę, oczywiście najpierw odłączając go od alarmu. Upewnij się czy to forteca czy super forteca,...
Więc reasumując: 1) otwieram obudowę - włącza się alarm sabotażu 2) wyłączam alarm 3) wyciągam bezpiecznik 4) odłączam aku 5) demontuje czujki i manipulatory (odpinam również przewody) 6) za tydzień składam wszystko w odwrotnej kolejności Czy tak będzie dobrze? Odłączyć aku w syrenie będzie ciężko, jest zamontowana bardzo wysoko. czy syrena się włączy...
Ta funkcja, którą mam wyłączyć to PW Save ?
Znajdź centralke od centralnego zamka i owiń ja cienka blaszka i połacz z masą pojazdu, jeśli nie pomoże to jeszcze po zasilaniu moze cos sie przenosić, wtedy sprawdź przekroje i jakość połaczeń elektrycznych radia i centralki tak żeby wykluczyć spadki napiecia. A i jesli masz alarm to pierwsze odłącz kable sterowania centralnym z alarmu żeby zawęźić...
sam sobie możesz alarm odłączyć jeśli to nieorginalny alarm, potem w razie czego można go z powrotem podłączyć a nie naprawić bo i nic się w nim nie zepsuje od tego odłączenia, ale bez pilota i tak jest taki alarm bezwartościowy, zresztą takie dokładane alarmy to więcej szkody niż pożytku robią bo potrafią paść w najmniej odpowiednim momencie odcinając...
Obejrzyj schemat podłaczenia alarmu i będziesz wiedział. Przewody wykorzystasz do podłaczenia centralnego zamka. Trzeba odszukać blokadę zapłonu i przywrócić przecięty przewód. Jeżeli z centralki nie wychodzą fioletowe kable, to wystarczy odłączyć wtyczki i alarm będzie zdeaktywowany.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic27...
Jeszcze tylko gdybyście mi powiedzieli gdzie w skodzie octavi 1 jest zamontowana syrena alarmu żebym mógł ja odłączyć.
Zewrzyj dwa czarne kable wychodzące bezpośrednio z obudowy alarmu
Odnaleźć alarm, odłączyć zasilanie i spiąć ewentualną blokadę
Uszkodzona była cewka WN.
Jeżeli wszystko jest O.K,odłącz alarm (pewnie dokładany) może skleiło przekaźnik dający światło na kierunki wszystko sprawdzałem po kilka razy . nic z tych rzeczy Czyli odłączył Kolega ten alarm (jego wtyk)? Dziś zamierzam rozkręcić kolumnę kierownicy i dostać się do przerywacza/przekaźnika kierunkowskazów może on jest spalony Przerywacz kierunkowskazów...
Daj fotę puchy alarmu
Masz tam jakiś alarm ? Odłącz minusową klemę akumulatora na noc. W dzień jak podłączysz to sprawdzisz czy się rozładował.
Nie podałeś modelu samochodu,ale wnioskuję po kolorach że to Golf III.Plus po stacyjce ma być niegasnący przy rozruchu. Tak jak napisałeś ,w alarmie jest włączony tryb serwisowy i w pamięci alarmu pozostaje nawet po odłączeniu zasilania.Musisz wyłączyć tryb serwisowy (według instrukcji),sprawdź również czy przycisk autoryzacji nie jest zwarty.
ok
Przypuszczalnie to sprawka alarmu. Odłącz i wtedy badaj dalej.
witam, jestem nowy, potrzebuje informacji. mam, tak mi sie wydaje, alarm, ankonda ar7 .potrzebuje wyjąć akumulator i nie wiem jak zdeaktywować alarm żeby niewył.miałem kiedyś do niego instrukcje, ale gdzieś zagineła, pamietam tylko, że przekręcało sie stacyjke czu jakośtak. potrzebne mi pilnie info, z góry dzieki.
tak jak poprzednicy: 1. odłącz radio i zmierz, 2. odłącz alarm i zmierz. Na koniec zmierz z radiem i z uzbrojonym alarmem. Napisz wyniki to Ci odpowiemy czy jest ok, lub co może być winowajcą. Może być tak że masz dużo elekryki w aucie i na dodatek akumulator się kończy. Ale konkretnie to możemy powiedzieć po Twoich pomiarach. Pzdr!
odłączyć alarm alarm fabryczny odłączyć odłączyć alarm corsa
huawei smartwatch odkurzacz zabezpieczenie whirlpool czyszczenie filtra
światło wstecznego epson migają diody
Tranzystor MOSFET 050N10NS: Specyfikacja i Zastosowania Thomson 620 Universal Remote for Telefunken Smart TV Compatibility