Sprawdź czy do centralki dochodzi tzw. [+15] czyli +12V po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon i nie znika w czasie kręcenia rozrusznikiem. Odpowiedni kabel znajdziesz w centrali próbówką lub miernikiem. Rozbierz centralkę i popraw możliwe "zimne luty" w okolicy przekaźnika odcięcia zapłonu , ewentualnie zmierz czy ten przekaźnik nie jest uszkodzony...
Rafael trochę pojechałeś po bandzie. Norberts miał rację ze zwrócił ci uwagę sam byłem zainteresowany tym tematem i znalazłem w starych postach to co chciałem. Zanim coś napiszesz na forum to pomyśl. Trochę własnej inicjatywy i nie będziesz krytykowany. mam nadzieję ,że potraktujesz to jako konstruktywną krytykę.
Sprawdź wyjście na rozrusznik ze stacyjki jak tam będzie wszystko w porządku to sprawdź ten alarm (odcięcie zapłonu).
powinien zadziałac ten różowo-czerwony po stacyjce,rozruch powinien być na fioletowo-zielonym.
Ja bym jednak sprawdził tą kostkę i złącza od niej tak jak kolega podpowiada i przekaźnik 109. Pozdrawiam.
Kluczyk po chwili gaśnie i wtedy zapalasz. Alarm ma odcięcie, najlepiej znajdź centralkę alarmu, wyjmij bezpiecznik i zrób zworkę na odcięciu.
Będzie to typowe odcięcie zasilania na pompę po załączenie się alarmu.
Niedawno podłanczłem alarm w swoim MK IV TDI. Musisz rozebrać tapicerkę dzwi kierowcy i bez problemu znajdziesz otwieranie i zamykanie. Wiązka która wychodzi ze słupka. A masę weź sobie z włącznika świateł mijania. Sygnał otwartych dzwi jak już kolega autoel wspomniał z lampki oświetlenia wnętrza tylko dodaj z dwie diody na tym przewodzie bo alarm Ci...
producent alarmu nie pokazuje co odciąć w danym samochodzie, blokada nie jest realizowana po can (seo nie potrafi za pomocą can-d gadać z magistralą auta, can-d tylko słucha)
Z tego co wiem tp centralny jest sterowany minusem. Dodatkowo może być tak że sygnał zamknięcia trzeba przepuścić przez opornik 180 Ohm. Tak jest w ibizach i toledo, w leonie dokładnie nie pamiętam, ale chyba też.
Po pierwsze jaki masz alarm. Po drugie jak alarm odcina np pracę rozrusznika, to to odcięcie musisz usunąć - zrobić tak jakby tego zabezpieczenia nie było. Jak teraz bez alarmu odpala, to prawdopodobnie masz jeden przewód z alarmu do odcięcia. Podając nazwę alarmu ułatwisz innym odpowiedź co, gdzie i jak może być podłączone i jak to usunąć.
A może blokada na kartę np. KD2006 będzie pomocna . :D http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13...
sprawdź czy we właściwym miejscu podpiołeś acc jakie to auto i co odciąłeś?
załóż alarm ze wstrząsówką i ultradżwiękami,ale lepiej nie taki za 100zł[poczytaj forum i będziesz wiedział dlaczego],do alarmu polecam blokadę niedżwiedż lock-bez lawety czy motylka nie odjadą a w polo'94 fajnie wychodzi,zostaw ten ukryty wyłącznik na pompie a przez alarm odetnij zapłon i chyba powinno wystarczyć na przeciętnego złodziejaszka,bo raczej...
Jaśli chodzi Ci o Mazde Xedos to prosze opis podłączenia, a z mojej strony mogę polecić alarm "SUPER FORTECA". Znajdziesz go http://www.amt-alarmy.pl/ Powodzenia :)
Nie, masz zewrzeć ze sobą te 2 czarne kable, to jest odcięcie zapłonu, potem wystarczy tylko wypiąć wtyczkę z centralki i po alarmie
Spokojnie, niczego nie spalisz. Zrób tak: - przetnij w alrmie przewód sprawnego kirunkowskazu (lewego) - zamontuj na nim diodę 5A paskiem w stronę kierunkowskazów (czyli bez paska w stronę alarmu) - odetnij od alarmu przewód od uszkodzonej linii kierunkowskazów (prawej) - koniec od strony alarmu zaizoluj bo już nie będzie potrzebny - zamontuj drugą...
Był elektromechanik z Diagboxem i tak jak wiedziałem nie połączył się z autem. Brak łączności ze sterownikiem. Chcę odciąć immo w kompie i potem odciąć alarm, bo możliwe że alarm odciął wszystko. Jeszcze wziął pod uwagę czujnik położenia wału. Ktoś może się wypowiedzieć?
Podłącz szyby pod alarm i powinny zacząć działać. Sterownie z drzwi kierowcy nie działa bo osoba montująca alarm odcięła sterowanie z kluczyka i podała w to miejsce sterowanie z alarmu. Po prawej stronie pod przekaźnikiem widać napis SWITCH. Pokaż co tam jest. Przetłumacz sobie z włoskiego i zobacz czy da radę zakodować piloty. http://obrazki.elektroda.pl/9606385000_1...
przewód fioletowo-pomarańczowy w progu to pompa paliwa do odcięcia.
Witam! Na pewno masz podłączone w ten sposób: -do drzwi kierowcy poprzez diode podłaczony jest przewód od alarmu reagujący na otwarcie drzwi lub -jesli masz 2-pinowy czujnik w drzwiach kierowcy instalator podłączył sie do styku który steruje praca TYLKO brzęczyka jeśli masz włączone światła. Stawiałbym na to drugie rozwiązanie. Odkręć czujnik przy drzwiach...
Witam! Proszę o pomoc! Mam problem ze swoim prywatnym samochodem marki Ford Focus mk1 2004 rok, 1.6 Benzyna + LPG. Parę dni temu dostałem od poprzedniego właściciela u którego kupiłem fokę pilot od alarmu. Początkowo pilot nie działał i nie dało się go zakodowac, więc kupiłem nowe bateríe i wymieniłem. Po wymianie trzeba było go zakodowac, gdyż auto...
ten typ tak ma . blokada w tym alarmie jest spoczynkowo zwarta.niestety
Stan immo, zasilania na ECU, jakieś alarmy, odcięcia zapłonu?
Powinno pasować.
możesz spokojnie odciąc pąpe paliwa .
Będziesz miał tylko odcięcie pompy. Musisz dołożyć do zapłonu 2 przekaźnik i cewkę przekaźnika podłączeć równolegle do pierwszego. O jaką rurkę ci chodzi?
A może odcięcie alarmu nie łączy?
Witam :) Potrzebuję rozpiskę - schemat, jak podłączyć alarm w samochodzie Chrysler PT Cruiser Cabrio 2,4T 2008r. Tam jest magistrala CAN. Jaki alarm na CAN można polecić do tego samochodu? Co w tym samochodzie najlepiej odciąć? Bardzo prosze o pomoc :) Pozdrawiam Sławek
ta czarna puszka to sterownik od gazu musisz odpiąć zasilanie centralki od alarmu i zmostkować odcięcie zapłonu najlepiej dowiedz się co to za alarm wtedy można dokładnie napisać co zrobić
Witam mam problem z alarmem w samochodzie kupujac auto sprzedawca powiedzial ze alarm jest odpiety ja po kilku dniach posanowilem go podpiac i tu juz zaczyna sie problem. Znalazlem centralke alarmu tam jest wpieta kostka i oddzielnie ida trzy kable dwa grube jeden cienki grube sa podpiete a cienki nie ale to wydaje sie antena ale za to przy kostce dwa...
Brak prądu na wtryskiwaczy czyli bsm lub dodatkowy alarm odcięcie zapłonu
Który model, w 2001 weszła xara2, potrzebujesz do alarmu pilotowego czy bezpilotowego?
Zielono czerwony pin8 na 22pin złączu na bezpiecznikach
a alarmy odcięcia itp. sprawdzone?
coś mi kradnie prąd ( 0,14A ) mówią koledzy że może moduł od alarmu Odetnij zasilanie, ale tak żeby wiedzieć jak podłączyć , gdy auto nie zechce odpalić. Może piszę bzdury, ale bezpieczne. :D
Nie masz zasilania na sterowniki silnika lub sam ECU uszkodzony. Szukaj alarmów, odcięcie zapłonu lub podobnych.
IMMOBILISATION POINT 1 Fuel pump Cut the 1mm2 YELLOW wire located in the wiring harness placed in the black plastic box, on the driver’s side mudguard. IMMOBILISATION POINT 2 Relay pump Cut the 2,5mm2 YELLOW wire located in the wiring harness coming out of the “NEIMANN” central.
Witam. Czy przy uzbrajaniu i rozbraniu alarmu kierunkowskazy mrugają? pzdr. Michał
Dobrze, czytaj daleko odcięty plus po stacyjce powinien sie sprawdzić, można kombinować z plusem po stacyjce kompa, można zasilanie cewek odciąć. W tym modelu nie powinno być kłopotów z kompem. IMMOBILISATION POINT 2 Inertial switch Cut both the BLACK/ORANGE wires in the wiring harness coming out of the relay marked “EFI” of the relay group...
Moduł pilota pobiera 6mA, cała reszta jest wyłączona. Przekaźnik można podłączyć pod syrenę, w momencie włączenia alarmu odetnie zapłon.
Odłącz zasilanie od alarmu, połącz ewentualne odcięcia realizowane przez alarm i gotowe
szarpie na tych obrotach-100% nastawnik,a najlepiej zadzwon 692012639 z tym alarmem pomoge,odcinasz czarny ze stacyjki i auto gasnie i niema błedow
Witam.Koledzy mam meganke i orginalny kluczyk z immobilaizerem, żeby było ciekawie znalazłem pod dywanikiem centralke CHAMPION MARK 3 do ktorej idzie zasilanie a nic ten alarm nie działa. Podpowiedzcie mi co zrobić żeby ten alarm działał bo nie działa odcięcie zapłon,syrena i kierunkowskazy a powinno być wszystko działające. Pozdrawiam :cry:
Autor nie napisał jakie model, rocznik, silnik?? Czy ma dodatkowe odcięcie czy alarm? Takie wróżenie....
Naładuj akumulator!!! Jeżeli chcesz ominąć odcięcie alarmu to połącz 2 przewody z górnej części schematu opisane jako "np. przewód sterujący pompą paliwa"
Problem prawdopodobnie rozwiązany winny był alarm, odciąłem go połączyłem przewód tak jak powinien być fabrycznie i mam już zrobione 200km w krótkich trasach i chodzi.
Pod maską, po stronie pasażera, czarna skrzynka bezpiecznikowo-przekaźnikowa, grubszy fioletowy lub fioletowo-biały. Pin 13 w czarnym 14-to pinowym złączu MR1. Robiłem osobiście, również benzynę ściągniętą ze Stanów. Przejście pod maskę pod schowkiem. Generalnie bajka do roboty, tylko wygląda bardzo groźnie. Odcięcia szukałem intuicyjnie, ale jest to...
Sprawa wyjaśniona w aucie zostały jakieś resztki schowanego nie oryginalnego alarmu , który odciął zasilania na pinie 18 po usunięciu ,alarmu i przywróceniu fabryki auto odpaliło . Dziękuję panowie za pomoc . Pozdrawiam . Dodano po 1 Przyczyną był brak zasilania na pinie 18 sterownika , a powodem braku zasilania był zamontowany nieoryginalny alarm ,...
Ba, no widzisz. Tego nie podałeś na początku tematu. Całkiem możliwe że coś nie do końca solidnie usunięte (doprowdzone do stanu pierwotnego instalacji) po alarmie - odcięcia i takie anomalia. Więc nie jest może specyficzna usterka Toyoty, a nie dokładne usunięcie zabezpieczenia. Raczej nic więcej nie jest popsute.
Żadnych problemów. "Podręcznik" podesłałem na PW.
Witam Szukałem troche na elektrodzie na temat podłączenia alarmu do takiego merca ale mało co znalazłem. Chodzi mi co moge odciąć tak aby auto gasło po przerwaniu obwodu.(czyli chodzi chodzi i nagle koniec). I jeszcze gdzie szukać kabli od centralnego zamka i jakie to są dokładnie. czy w tunelu koło kierowcy czy gdzieś indziej. Jest to merc z silnikiem...
Laserline posiada możliwość wyłączenia wszystkich funkcji za pośrednictwem kluczyka (Compact) stacyjka znajduje się na obudowie alarmu .Wystarczy go wyłączyć i sprawdzić czy zjawisko nadal występuje jeśli tak to przyczyny należy szukać poza alarmem.
Jest dokładnie tak jak piszecie czyli przekaźnik uruchamia się po wzbudzeniu razem z syreną. Więc potrzebny inny pomysł żeby odciąć prąd po zamknięciu samochodu.
Jeśli zadajesz takie pytania to odpowiedź jest jedna - jedź do fachowca, sam go nie odetniesz. Tym bardziej że pewnie nawet nie wiesz co to za alarm. I nie chodzi tutaj ani o bezpiecznik, ani o przekaźnik - teoretyzując to należy wywalić fizycznie moduł alarmu - czasem wystarczy odciąć mu zasilanie, żeby zdeaktywować syrenę i awaryjne, zmodyfikować...
jeżęli jest alarm i dodatkowe odcięcie i jeszcze immo orygin. to kto Ci bedzie chciał zabrać to 9-letnie auto spod domu --------- ominięcie nawet marnych zabezpieczeń jest pracochłonne --a najważniejsze jest wykonanie ,pochowanie kabli
możesz do tego wykorzystać jeszcze przekaźniki dwucewkowe, taki przekaźnik nie pobiera prądu w stanie załączenia a tylko w momencie przełączania styków i jest ciężki do zlokalizowania dzięki tym cechom
jest przez alarm odcięcie, tyle się dowiedziałem od poprzedniego właściciela (kombinacja - hamulec>przycisk na manetce>zapłon) ale używanie tej kombinacji nie pomogło można z niej korzystać lub nie, nie wiem od czego zależy - do tej pory nie korzystałem z tego
Być może umarł sterownik silnika, ale po twoim poście widzę że sam tego nie ogarniesz. Sprawdź zasilania na ECU ewentualnie dodatkowe alarmy, odcięcia zapłonu.
Najpewniej alarm odciął zapłon. Najczęściej puszka z alarmem jest za licznikiem. Należy usunąć ten alarm i zmontować odcięcie zapłonu.
czy to po prostu usterka pilota lub samej centralki alarmu Centralka alarmu uszkodziła się na skutek spadku napięcia zasilania i z pamięci centralki wykasowały się wpisane piloty. trzeba znać jakiś patent Trzeba wiedzieć jaki jest dokładnie model centralki alarmowej Challenger, gdyż różne modele miały różne procedury programowania pilotów. Często jednak...
jak ten temat ugryżć? na czym założyć odcięcie przy alarmie?
mam ten sam problem,na desce rozdzielczej wszysko swieci rozrusznik dziala jednak niechce odpali niewiem jaka moze byc tego przyczyna czyz by bylo odciecie zaplonu jednbak nikt niegrzebał nic przy nim,mam tez taką akce ghdy jade samochode na stałych obrotak potrafi mi zgasnąc i przez dl;uga chwile nie odpalic mam vw golf III 1.4 93 rok pomózcie jesli...
Żadne przekaźniki ani moduły, zasilanie na cewkę idzie prosto po stacyjce. Te 2 czarne przewody, odcięte od alarmu, połącz ze sobą. jaki masz tam silnik Przecież widać że jakiś stary 1.6.
Tam jest kilka modułów.Nie tylko C.Z.
Kolego Z.B. jak nie wiesz o czym mowa, to nie pisz proszę. Kolega kamyko79 ma alarm fabryczny, nie dokładany. Można do niego doprogramować pilota, ale tylko oryginalnego i przez złącze diagnostyczne. Można również zamontować dodatkowy sterownik na pilota i nim wysterować oryginalny alarm. Niestety wyłamanie zamka łamakiem wyłączy alarm, więc może warto...
Podłączyłem przewód plusowy dopompy a mase z karoserią i nie działało. Jak zrobiłem na odwrót auto normalnie odpaliło na benzynie. Chciałem dojść po drugiego końca kabla plusowego i doszedłem do centralki z alarmu, jednak nie wchodzi on do niego tylko z resztą kabli z centrali przechodzi do komory silnika gdzie wchodzi do syreny. Może to wina alarmu(odcięcie...
Pokaż ten pilot bo w golfie były baterie ale większe niż 1620. Coś mi tu pachnie nieoryginalnym pilotem i alarmem dodatkowym odcięciem zapłonu.
Dokładnie taki. Zdemontuj centralkę alarmu. Przywróć instalację samochodu do stanu fabrycznego (odcięcie zapłonu)... ... i testuj. Jeżeli wszystko zacznie działać prawidłowo, to wina leży po stronie dołożonego alarmu.
Co ma alarm fox do modułu komfortu? hehe.... Szukaj przekaźnika od odcięcia zwykle pod kierownicą jest centralka alarmu z przekaźnikiem. I zmień żonę :P
opinia na temat alarmów cyfrowych? Jak najbardziej OK. W tym roczniku możesz spokojnie realizować "analogowe" odcięcie.
wylacznik bezwladnosciowy znajduje sie w kabinie na koncu tunelu srodkowego pod deska przy scianie grodziowej silnika jak przesuniesz reka po tynelu do konca to go wymacasz trzeba go wcisnac
Przed prawdziwym zawodowym złodziejem NIC cię nie zabezpieczy. Alarm z dobrym odcięciem (polecam jeszcze własne dodatkowe niezależne od alarmu) jest to wygoda w użytkowaniu(sterowanie centralnym zamkiem, klapą , domykanie szyb, itd)- blokada to upierdliwe czynności,żeby za każdym razem użyc pojazdu, które nadają "prowincjonalne" cechy użytkownikowi...
To proste .Załączył się pseudo alarm który odciął zasilanie czegoś i załączył awaryjne. Teraz wyłączysz to pilotem lub specjalnym kluczykiem albo wywalisz ten układ z auta.
Zobacz może to ci pomoże, z tego, co pamiętam to body komputer jest za schowkiem i tam znajdziesz wszystko (kierunki, drzwi i central)
Intelektu nie trzeba, ale trzeba butlę z gazem zdemontować i to cały problem.
Witam, Mam w golfie 5 alarm Ampio-mini i chciałbym utrudnić złodziejowi rozkodowanie Nigdy alarm sterowany po CAN-ie nie jest dobrym zabezpieczeniem. Zamontuj dobry alarm z wbudowanym odcięciem, ale sterowany z dodatkowego pilota, dodatkowo z opcją autoryzacji immo drugim pilotem noszonym osobno (nie przy kluczykach). Pozdrawiam.
Masz alarm, odcięcie zapłonu?
te dwa u góry czarne to odcięcie zapłonu
Odpiąć złącze alarmu, zewrzeć przewody odcięcia (najczęściej dwa najgrubsze przewody tego samego koloru). Akurat w przypadku CS9218 jest inaczej. Reg. 3.1.11. (10.2, 10.7, 12) Publikowanie wpisów zawierających szkodliwe porady, porady nie będące próbą rozwiązania problemu.
immo ma? alarm, odcięcie? Co z wysterowaniem wtrysku?
Więc ŁADNIE zamontowany alarm z ZAMASKOWANYM odcięciem, albo i dwoma, blokada rozproszona, ewentualnie blokada mechaniczna. Możesz dodać jakiś swój "pstryczek". Z firm oferujących dobry towar w przyzwoitej cenie: http://www.seo-alarmy.pl/ http://proxima.pl/ Blokady, to wiadomo: niedźwiedź i MUL-T-LOCK
Wgl nie było reakcji na kręcenie. Cyknięcie podczas próby odpalenia i tyle. Ale sprawę rozwiązało zapalenie na pycha(przodem nie dało rady ale do tyłu, nie wiem czemu). Na początku nie działało wspomaganie, awaryjne, lampka w środku, wycieraczki, kierunki. Po wyłączeniu silnika i ponownym zapaleniu wszystko wróciło do normy 100km przejechane najmniejszych...
Nie masz kolego jakieś niefabrycznego alarmu/odcięcia?
klasyczny alarm z syreną ...kto zareaguje na "wyjącą" syrenkę ? W przypadku kradzieży klucza, alarm nie stanowi już żadnej bariery. "Ingerencja" w magistralę CAN pozwala wyłączyć alarm. odcięcie obwodu Jak najbardziej - tak. Szczególnie jeżeli jest dobrze ukryte, bez żadnych diod LED, itp
To sprawdź rozrusznik na krótko (luz, zaciągnięty ręczny, włączony zapłon) Alarm miał odcięcie rozrusznika? Pozdrawiam. Alarm miał odcięcie zapłonu ...
podlaczalem sie do peugeota nie raz !!!!
na 85 przekażnika podajesz sygnał[-] blokady a alarmu,na 30 podajesz odcięcie od strony stacyjki,na 87a[lub samo 87] drugą stronę odciętego przewodu a styk 86 łączysz z 30 ,prościej się nie da wytłumaczyć.
Immobilizer lub alarm ,sprawdz alarm odetnij go znając życie to odcina pompke paliwa i zapłon
bezpieczniki ok Które bezpieczniki są OK ? Co jeszcze sprawdziłeś w samochodzie ? Masz jakiś alarm, odcięcie zapłonu itp ?
Jeśli nie są to oryginalne siłowniki i moduł to najprawdopodoniej będzie to zwykłe standardowe sterowanie 2Xmasa. Jeśli jednak jest to oryginalny zamek to oba przewody z alarmu podłącz pod jeden przewód sterowania (np. kabel ze złącza drzwi kierowcy). Impuls "zamknij" podłącz normalnie, a "otwórz" podłącz do tego samego przewodu przez wspomniany opornik....
Alarm dokładany? To dostać się do centralki, ominąć obwód blokady, a od alarmu odciąć zasilanie żeby kierunkami nie migał. Odcinanie syrenki nie było w tym przypadku potrzebne.
jak ten temat ugryżć? na czym założyć odcięcie przy alarmie?
Nie ma krańcówki pod maską. Póki co nie widziałem jeszcze alarmu realizującego blokadę po canie. Odcięcie znajdziesz na przykład w wiązce stacyjki.
Czy ktoś może robił takie auto i wie gdzie zrobić odcinkę z alarmu ?
Możesz też mieć jakiś alarm/odcięcie o którym nie wiedziałeś a rozłączenie akumulatora go aktywowało w jakiś sposób.
Przekaźnik czasowy z wejściem warunkowym? Albo spiąć alarm z takim przekaźnikiem? Albo moduł centralnego z kanałem dodatkowym lub sygnałem domykania i to jakoś wykorzystać?
podobna przy wymianie akumulatora w nowszych samochodach z komputerem nalezy podtrzymac napiecie zeby ustawienia komputera nie zresetowac byc moze jezeli sie dokladnie rozladowal to to jest przyczyna a nie alarmu w instrukcji tez napisane jest zeby wymieniac aku w stacjach serwisowych choc nie wiadomo o jaki samochod chodzi jezeli bez komputera to nie...
Po mojemu to tylko bym się skupił na zasilaniu paliwem. A sprawdzałeś ciśnienie paliwa? Rano po przekręceniu zapłonu słychać pompę paliwa? Ma jakąś blokadę (alarm,odcięcie zasilania...)?
To auto ma założoną instalację lpg, lub jakiś alarm odcięcie?
odciąć alarm odciąć alarm octavia alarm odciąć paliwo
programować pilot satel zasilacz panasonic nagrywarki freertos pamięć
światło wstecznego epson migają diody
Kopiowanie pilota KING GATES STYLO do BFT - czy to możliwe? Kompatybilność pilota BFT z centralką KING GATES