Rafael trochę pojechałeś po bandzie. Norberts miał rację ze zwrócił ci uwagę sam byłem zainteresowany tym tematem i znalazłem w starych postach to co chciałem. Zanim coś napiszesz na forum to pomyśl. Trochę własnej inicjatywy i nie będziesz krytykowany. mam nadzieję ,że potraktujesz to jako konstruktywną krytykę.
sprawdź czy we właściwym miejscu podpiołeś acc jakie to auto i co odciąłeś?
podlaczalem sie do peugeota nie raz !!!!
Jeśli nie są to oryginalne siłowniki i moduł to najprawdopodoniej będzie to zwykłe standardowe sterowanie 2Xmasa. Jeśli jednak jest to oryginalny zamek to oba przewody z alarmu podłącz pod jeden przewód sterowania (np. kabel ze złącza drzwi kierowcy). Impuls "zamknij" podłącz normalnie, a "otwórz" podłącz do tego samego przewodu przez wspomniany opornik....
1- alarm bezpilotowy, włączany i wyłączany fabrycznym pilotem (obsługa samochodu z pilota jak do tej pory tylko "przy okazji" włącza się alarm) 2- Konstrukcja jak w immobiliserach, wszystkie przewody czarne (nawet jak ktoś dostanie się do instalacji nie ma tak łatwo ;) ) z wbudowanym złączem w obudowę (nie ma na wierzchu złącza, które można wypiąć i...
fabryczny alarm nie ma syreny tyko klakson a znajduje się za wącznikiem świateł i jest bezpilotowy
witam ja nie stosuje wyłącznika serwisowego,znacznie prościej jest podłączyć dwa przewody do przewodu rozciętego/do jego końcy-które są podłączone do centralki alarmu iwyciągnąć je w miejsce dobrze ukryte, ale i łatwo dostępne. w karzdej chwili możemy przewody zerzeć- a tym samym pominąć alarm bez konieczności rozbierania tapicerki w przypadku kłopotów...
Nie, masz zewrzeć ze sobą te 2 czarne kable, to jest odcięcie zapłonu, potem wystarczy tylko wypiąć wtyczkę z centralki i po alarmie
Po pierwsze jaki masz alarm. Po drugie jak alarm odcina np pracę rozrusznika, to to odcięcie musisz usunąć - zrobić tak jakby tego zabezpieczenia nie było. Jak teraz bez alarmu odpala, to prawdopodobnie masz jeden przewód z alarmu do odcięcia. Podając nazwę alarmu ułatwisz innym odpowiedź co, gdzie i jak może być podłączone i jak to usunąć.
Brak prądu na wtryskiwaczy czyli bsm lub dodatkowy alarm odcięcie zapłonu
Najlepszym rozwiązaniem było by założenie alarmu oryginalnego ale taki trochę kosztuje. Można też ewentualnie założyć alarm bez pilota jeśli auto posiada c.z. sterowany fabrycznym pilotem ale z tego co się orientuje to trzeba go wpisać do BSI czyli bez serwisu się nie obejdzie. :( Można też założyć alarm nie zależny od BSI z własnym pilotem ale odcięcia...
ta czarna puszka to sterownik od gazu musisz odpiąć zasilanie centralki od alarmu i zmostkować odcięcie zapłonu najlepiej dowiedz się co to za alarm wtedy można dokładnie napisać co zrobić
Dokładnie musisz mieć przekażnik ze stykami normalnie zwartymi i wtedy po załączeniu alarm podaje mase na przekaznik i styki zostaną rozwarte i auto nie odpali ale jak masz LPG odetnij zapłon.
jeżęli jest alarm i dodatkowe odcięcie i jeszcze immo orygin. to kto Ci bedzie chciał zabrać to 9-letnie auto spod domu --------- ominięcie nawet marnych zabezpieczeń jest pracochłonne --a najważniejsze jest wykonanie ,pochowanie kabli
Napięcia falowników ustawia się na podstawie napięć BMS który jest waznieszjszy w konfiguracji. Wyjściowe napięcie liczysz tylko na podstawie ilości ogniw. BMS nie posługuje się do działania wartością napięcia na wyjściu, w sumie jej praktycznie nigdzie nie używa jak tylko do kalibracji napięcia. Zwykle polecam ignorować ustawienia, sam też nie zmieniam...
te dwa u góry czarne to odcięcie zapłonu
czy to po prostu usterka pilota lub samej centralki alarmu Centralka alarmu uszkodziła się na skutek spadku napięcia zasilania i z pamięci centralki wykasowały się wpisane piloty. trzeba znać jakiś patent Trzeba wiedzieć jaki jest dokładnie model centralki alarmowej Challenger, gdyż różne modele miały różne procedury programowania pilotów. Często jednak...
Chyba znalazłeś syrenkę alarmu pod maską. centralka jest gdzieś w środku żeby wilgoci nie dostała. Ale po nitce do kłębka, więc jeżeli masz syrenkę to kabelki od niej idą do centralki :) Nie widzę nigdzie w necie schematu do takiego alarmu, więc musisz wyjąć centralkę i może na niej jest jakieś oznaczenie. Ściągniesz schemat to może odłączy się tylko...
Witam. Z mojego doświadczenia wynika że FOXy to najgorsze alarmy na rynku, dotychczas miałem najwięcej wezwań do "wywalenia tego gó...", po prostu wypnij to,to a odcięcie (dwa przewody fioletowe) zewrzyj i po bólu :)
czujniki zalania Satel FD-1 zaprogramowane jako 24h pożarowa-czujnik zalania. Bardziej odpowiednie było by użycie wejścia 52 pomocnicza wyciek wody, 24h pożarowa uruchomi alarm pożarowy. Powstał problem jak zaprogramować wyjście sterujące elektrozaworem. Myślałem o opcji: 14. Naruszenie wejścia. Czy wtedy elektrozawór zostanie zwarty aż do ustąpienia...
eeetam, instalacja banalna wszystko pod kanapą, odcięcie na przekaźniku w okolicy aku.
I co można zrobić? Wezwać lawetę i do elektryka. Samemu znaleźć alarm, i go usunąć, lub jego odcięcie zapłonu. Ale że kierunek świeci, sam się włącza, więc usunąć, bo pewnie ma zwarcie w środku. Może dostał wody i fiksuje. U mnie starczyła kropla wody na elektronice centralnego, by zaczął wariować zamykając i otwierając zamkami. Płytka sterownika zaczęła...
Tak to jest odcięcie zapłonu. Idź po przewodach, znajdź przekaźnik i przywróć instalację w samochodzie do stanu fabrycznego.
ale jaki alarm ci zalozyl moze zalaczajacy sie na impulsy zamka
Są tam dwie "puszki" (zdjęcie) Czujniki autoalarmu ze zdjęcia, wskazują na to, że "głębiej" znajduje się centralka autoalarmu, która może realizować odcięcie zapłonu.
Sprawdź czy w tym pasku jest firmowy alarm bo ds512 go wykrywa i nie ma sensu dublować czujników. Możesz dołożyć druga syrenę do wewnątrz wyjście pociągnie 500mA. Czujnika mikrofalowego pod prealarm nie polecam bo staniesz się niewolnikiem alarmu i będziesz biegał jak tylko coś pierdnie. Dodając moduł aux możesz oczywiście zrealizować odcięcie obd (nawet...
To weź do kup alarm pod CAN'a i podłącz coś porządnego. Na analoga szkoda czasu.
Myślę że alarm odcina również pompę paliwa poprostu znajdź te odcięcie
Alarm montowany jest najczęściej pod deską,ale to indywidualny wybór montera.Odszukaj centralkę,pomiń odcięcie paliwa i po sprawie.
ukryty wyłącznik jest bardzo wazny natomiast czy czy każdy złodziej ma się przekonac o tym że jest blokada dopiero jak wejdzie ? Alarm musi być i wyć Elektrozawór jako odcięcie jest bardzo skuteczny i to wystarcz spod domu nie odjedzie I jeszcze sporo zostanie z 1000zł
Jeśli auto odpala ( to znaczy że monter nie pokusił się o odcięcie ) to po kablach dojdź do centralki i ją odłącz albo szukaj "obcych" kabli do plusa i j/w
Centralka zamka jest na prawym słupku za plastikową osłoną.Centralke blokady można unieruchomić poprzez odcięcie + po stacyjce ,od niej (czarny przewód).
Zatem jeśli chodzi tylko o kontrolę poziomu paliwa, a układ zapłonowy i kontroli obecności płomienia są elementami integralnymi gotowego palnika, proponuję pływakowy, kontaktronowy czujnik poziomu w zbiorniku paliwa. Może być dwupoziomowy (1 kontrolka LED niskiego poziomu paliwa, 2 odcięcie elektrozaworu i alarm dźwiękowy). Czyli zasilacz, czujnik poziomu,...
A Ty nadal jesteś mądrzejszy. Chcesz robić druciarstwo, to rób. Pozdrawiam. Spodziewałem się argumentów czemu nie może tak być. Wyszły jakieś "fochanie" Nie ma kontroli rozładowania akumulatora i zniszczysz akumulator rozładowując go do zbyt niskiego napięcia. To jest jakaś odpowiedź która coś wnosi. Wolę się upewnić. Widziałeś gniazdo do zasilania...
Musisz podłączyć: Sterowanie centralnym zamkiem, Zasilanie +12V, Masa, Wyłącznik krańcowy drzwi kierowcy. Warto podłączyć jeszcze: Dioda LED, [15] czyli +12Vpo stacyjce, sterowanie światłami/kierunkowskazami. Zbędne są: Wejścia czujników dodatkowych (ruchu), Odcięcie zapłonu, Sterowanie syrenką, Kanał dodatkowy, Sterowanie z pedału hamulca.
Jeśli nie ma centralnego zamka to niekoniecznie polecam alarm- bo bedzie to ciągle wyć. Wtedy ludziska najpierw otwierają z klucza no i wyje , a potem wyłączają alarm . Jeśli alarm, to proponuję założyc od razu zamek centralny. Alarmy są przeróżne, sam montuje mało znane, ale niezawodne, a są znane i takie sobie co do funkcjonalności. Pożądny warsztat...
plug&play Bez przeróbek będzie pasować tylko Meta. można go włączyć w tryb awaryjny ? Tak - trzeba znać kod PIN nadany przez instalatora podczas montażu. Nie mam nic do tego alarmu Domyślny PIN podany w instrukcji : 11111 lub 1111 unieruchomić alarm by działa tylko centralny zamek z pilota Odłączyć syrenkę, sterowanie kierunkowskazów, odcięcie zapłonu,...
Tam jest kilka modułów.Nie tylko C.Z.
po wyłączeniu wtyczek 85 i 86 - auto bez karty odpala Uważam więc, że to jest inny produkt firmy DEST. Być może autoalarm DOG 25, 30 lub 70 SPiiD https://obrazki.elektroda.pl/5406349700_... W autoalarmach DOG, odcięcie zapłonu realizowane było na dodatkowym, zewnętrznym przekaźniku ze stykami NC. Szukaj w kabinie centralki: http://obrazki.elektroda.pl/2768200100_1...
Zrób tak jak pisał kolega zmostkuj odcięcie pompy. Jeżeli nie pomoże to musisz szukać gdzie indziej. A czy masz w nim pompe elektryczną? Jak tak to po przekręceniu kluczyka powinieneś słyszeć przez jakieś dwie sekundy jak ona pracuje. Jeżeli słyszysz to znaczy że to jednak nie alarm
Jeśli chcesz porównać różne syreny zajrzyj na tę stronkę: http://www.nikomp.com.pl/cgibin/shop?sho... Pewnie znajdzisz również coś dla siebie. PS. Pomysł z własnym niezależnym zasilaniem jest bardzo dobry. Nie chodzi tu tylko o celowe odcięcie zewnętrznego zasilania przez włamywacza ale również z uwagi na zdarzające sie przerwy w dostawach...
-Prawą 4-pinową wtyczkę podłączam według opisu, lecz jak podłączyć światła? Po przetłumaczeniu wynika aby podpiąć do pozycyjnych/postojowych, lecz nie mam pewności. Podłączasz pod '+' lamp. Masa w każdej lampie jest na stałe. lecz od znajomego dostałem inne i tu siłownik od strony kierowcy ma ich już 4, jak w takim razie to podłączyć? Chcesz wymieniać...
Kable w kostce z lewej strony to sterowanie centralem. Czerwony +12V Czarny Masa Fiolety z tego co pamiętam odcięcie zapłonu To wystarczy by stwierdzić co z resztą. Podłącz zasilanie, włącz alarm rusz czujnikami znajdziesz na którym kablu jest wyjście na syrene. Ten sam motyw z wyjściem na kierunkowskazy. Możesz też uzbroić alarm i przez jakis opornik...
masz zamontowane jakieś odcięcie zasilania jak działa wie tylko poprzedni własciciel wyeliminowanie go to robota dla elektryka jeżeli masz takie predyspozycje to poszukaj gdzie jest zamontowane i w co wpięte POWODZENIA
Odszukaj centralkę po przewodzie który idzie do diody, wrzuć foto.
A nie myślałeś o alarmie z taką właśnie funkcją? Polecam alarm Super Forteca posiada on bezobsługowy identyfikator kierowcy. Polego to na tym że kierowca musi posiadać taki nadajnik w kieszeni lub portfelu. Jeżeli ktoś cię wyrzuci z auta to nie musisz nic naciskać a auto i tak się zatrzyma. Co ciekawsze jak ktoś ukradnie ci kluczyki to też daleko nie...
Zasilanie bierzesz z czerwonego grubego kabla znajdującego się czerwonym złączu w skrzynce bezpiecznikowej, za bezpiecznikami. Możesz ją wyjąć umocowana jest na 2 blaszkach zabezpieczonych plastikowymi zatrzaskami. Alarm możesz umieścić pod deską na lewo od skrzynki bezpieczników , jest tam dużo miejsca.Kierunki to przewód zielono-czarny i czarno-biały....
najlepiej od kostki stacyjki rozlacz kable rozruchu i prądowe - zasilania przeciagnij je za deske rozdzielcza (pierw ja odkrec cala wyjmi zegary tzn caly kokpit), bedąci potrzbne dwa przekaźniki czerwony zwierno rozwierny i zwykły czarny tradycyjny, 1 przelacznik (1 wejście,i 2 wyjścia na 2 odbiorniki pierwszym bedzie dioda led niebieska migająca, drugie...
Ja wpadek w karierze alarmiarza miałem kilka: jedna z pierwszych to przyjechał kiedyś do nas Audi 80 na radiowy sterownik zamka centralnego kolega go zamontował i niby wszystko było ok po 15min facet wraca z rozbitą szybą i pogiętą maską (pokrywa silnika była otwarta na pierwszym stopniu a on nie miał zabezpieczenia), kiedyś też w trakcie montażu alarmu...
Z tego co piszesz to w twoim aucie zamontowane jest dodatkowe urządzenie- prawdopodobnie alarm lub centralny zamek+odcinka przeciwkradzieżowa (immobiliser jak to określasz). Natomiast jest jeszcze fabryczny immobiliser zamontowany ale nie o nim tu mowa. Teraz musisz znaleźć w aucie gdzie instalator umieścił ową centralkę i sprawdzić czy faktycznie jest...
odcięcie alarm alarm cobra odcięcie alarm odcięcie paliwa
yanosik aktualizacji schemat dzwonkowy powiększyć partycję
17mb82s flash uszkodzony opornik dmuchawy termik
Problem z przełączaniem z Bluetooth na radio Brak prądu na bezpieczniku F2 - diagnostyka i rozwiązania