Zacznij od sprawdzenia czy dochodzi do centralki zasilanie i masa. Potem przy użyciu kontrolki z masy spróbuj wbijać się w złącze centralki w celu wysterowania przekaźnika. Jeżeli przekaźnik będzie się odzywał a centralka nie będzie otwierała lub zamykała drzwi to prawdopodobnie jest zepsuta. Te dokładane centralki po prostu się psują po jakimś czasie....
Beznadzieja.....Kassans, beznadzieja.. :cry: :cry: :cry: ..i to z poziomem 20........Co ma zasilić tą syrene, po przerwaniu obwodu ? Ksieżyc w pełni, czy zastosowanie drogiej syreny z wbudowanym akumulatorem ? Nie chce mi sie rysować takich banlałów, ale powtarzam - byle MOSFET , albo tyrystor z bramka polaryzowana przez rezystor , a ,,zdepolaryzowana"...
Odetnij czarny, tylko za miejscem podpięcia stacyjki z alarmu i będzie dobrze.
w trójkach na czas trwania impulsu z alarmu trzeba przeciąć-puścić przez przekażnik- przewód czerwono-zielony stałe +12,ale uwaga w wiązce sa dwa takie przewody,po przecięciu przwidłowego tracisz sterowanie z prawej wkładki. Dodano po 6 A po co? Pozdrawiam. - po to,żeby działało jak w książkach piszą.
Przecinasz przewód zielono/czerwony wychodzący z drzwi kierowcy. Do końca przeciętego przewodu, idącego do drzwi podłączasz przewód biały z centralki alarmu. Do przeciętego przewodu od strony pompy - zielony. Pomarańczowy do + 12v, różowy do masy, a przewód czarny razem z niebieskim do kupy. Pozdrawiam Robert
Z tego co pamiętam to, aby alarm samoczynnie się nie uzbrajał musi być przecięta ta zielona pętelka na płytce podpisana PASSIVE.
Dwa aby sterowanie alarmem było tylko z pilota.Żeby nie było że pada pilot,zamykasz auto kluczem i du....Ale to Twój wybór,możesz przeciąć tylko wyłączanie.
Cze jedyne co mi w tej chwili przychodzi do głowy - odizolowanie przełącznika krańcowego, odwrócenie jego funkcji - czyli kupić taki , który zwiera podczas zamkniętych dzwi, całość podłączyć pod przekaźnik i wszystko - jeżeli nie chciałbyś stosować +12 na tej krańcówce, to układ z przekaźnikiem zrobić sterowny tranzystorem - przekaźnik załączony - minus...
przeciecie kabla nawet przy wylaczonym czuwaniu wyzwoli alarm !!!
spróbuj podłączyć akumulator na włączonym kluczyku, ja taki miałem w Hondzie Concerto orginalny alarm do którego był zgubiony pilot i takim sposobem podłączając klemę z włączonym kluczykiem normalnie odpalał i pamiętał tą dezaktywację do kolejnego odłączenia akumulatora możesz też spróbować pociągnąć drugi kabelek do elektromagnesu rozrusznika (ten...
Mam identyczny problem i przyłączam się do pytania. Zakładałem z kolegą w jego B4 '93 alarm, przeciąłem przewód sterujący w wiązce przy drzwiach, podłączyłem pod przełączniki w alarmie i nawet nie podłączyłem jeszcze alarmu - sprawdziłem tylko czy jest przejście w stanie neutralnym między czujnikiem zamka a kompresorem - jest. Zamek się zamyka ale nie...
Jak da się przewlec tak przewód, że przy demontażu trzeba go przeciąć to może być dobry pomysł :) Można wpuścić 12-24V, zasilić przekaźnik przez ten przewód i na styku NC dać dzwonek, jak przetną przewód, będzie dzwonił.
Wyrzuć ten alarm, przecież więcej z niego kłopotu niż pożytku. Wytnij go i połącz przecięte wcześniej oryginalne przewody według kolorów, wszystko będzie działać jak fabrycznie
Pompa paliwa sprawdzone...
Tak mi sie wydawało że pneumatyczny tylko nie wiedziałem za bardzo właśnie jak on działa dokładnie teraz już wiem Tylko jeszcze jedno pytanko wyprowadzenie alarmu mam przypiąć do tego kabelka czy go przeciąć i puścić obwód przez alarm bo w instrukcji alarmu wychodzi że trzeba przeciąć alarm to Exus V10 Expert Pozdrawiam i dziekuję za pomoc
Trzeba obejść zabezpieczenie. Niestety w tej chwili nikt ci nie pomoże, bo wiemy tylko, że masz jakiś alarm, który w jakiś sposób blokuje samochód. Jedyne, co można podpowiedzieć, to szukaj pary grubych przewodów wychodzących z alarmu i przeciętego przewodu, do którego są podłączone. Wszystkie przewody od alarmu będą dopięte do instalacji, a tylko te...
Możesz spokojnie ciachnąć czarnego po stacyjce, czerwono/czarny - sterowanie rozrusznikiem, albo żółto/zielony - pompa paliwa.
Można zaprogramować zmianę okresu trwania immpulsu centralnego zamka-fabrycznie zaprogramowany na 1sek.,można zaprogramować na 3,5sek. Wybór uzbrajania-aktywny lub pasywny:czarna pętla (cała) alarm sam się uzbraja,(przecięta) tylko z pilota.Wybór-reakcja na spadek napięcia zielona pętla.Cała wykrywa spadek napięcia,przecięta-nie wykrywa spadku napięcia...
Puszkę wyrzucić. Po kabelkach iść i odciąć dołączone, złączyć te co idą do przeciętych przewodów auta. Możliwe że centralny zniknie. Met 2 : połączyć tylko te co są podłączone do przeciętych , kupić jakiś drugi alarm/sterownik centralnego i zamontować korzystając ze starych przewodów.
Alarm powinien mieć zasilanie buforowe, tzn akumulator (12V). Podtrzyma on działanie alarmu przy przecięciu linii zasilania lub przy zaniku sieci zasilającej.
Obejrzyj schemat podłaczenia alarmu i będziesz wiedział. Przewody wykorzystasz do podłaczenia centralnego zamka. Trzeba odszukać blokadę zapłonu i przywrócić przecięty przewód. Jeżeli z centralki nie wychodzą fioletowe kable, to wystarczy odłączyć wtyczki i alarm będzie zdeaktywowany.
Można by w tym kablu umieścić opornik, i podłączyć do takiego układu, który zrobi alarm zarówno przy przerwaniu przewodu, jak i przy zwarciu opornika - na wypadek, jakby sprytny złodziej zaczął od zrobienia zwarcia kabla i potem jego przecięcia.
Opornik27, jak ja lubię takich lamerków, którzy wróżą z fusów i pierd... trzy po trzy, co im ślina na język przyniesie. Wiesz dlaczego pierd..sz? Już Ci wyjaśniam. W Seo na przykład ta funkcja jest programowalna za pomocą kodów, w Siliconie za pomocą zworki w innych alarmach przecięciem pętli i tak dalej i tak dalej, a Ty już amatorku wiesz, że wyłączysz...
Masz napisane w 3 poście nad nogami kierowcy. Dodano po 1 Ale dojdziesz też po wiązce od syrenki alarmowej.
Z prawej strony kolumny kier. masz moduł cz, nie pamiętam koloru, ale na 1 przewodzie podanie "-" zamyka a przecięcie tego samego przewodu otwiera
To co w środku syreny nie ma najmniejszego znaczenia. Jeżeli problem z odpalaniem auta wynika z awarii alarmu, musisz jakoś obejść alarm i przywrócić połączenia oryginalnej wiązki Mazdy. Pisałem wcześniej. Po kablach wychodzących z alarmu (syreny) staraj się dotrzeć do ich połączeń z kablami z wiązki samochodu. Szukaj kabla z wiązki samochodowej, który...
Możesz mieć problem z przekaźnikiem zapłonu 1, jego działaniem, lub przewodami z nim współpracującymi. Nie ma iskry, więc sprawdź zasilanie cewki na pinach wtyczki C (- czarny) i D (+ różowy), oraz jej i przekaźników masę G104, przykręconą do szpilki kolektora ssącego, pierwsza od strony skrzyni biegów :?: https://obrazki.elektroda.pl/9028773300_...
Dojść po przewodach z alarmu gdzie jest przecięty przewód ,połączyć go lub otworzyć alarm i zrobić zworke na przekażniku odcinajacym
Na białych prawdopodobnie masa zasilania i sygnałowa. hahaha dobre. Chyba pora wymienić baterie w szklanej kuli. Kolego autorze, skoro i tak czujka nie działa to możesz ją otworzyć i już więcej będziemy wiedzieli jak jest podłączona.
Znalazłem taki schemat: http://obrazki.elektroda.net/6_117940489... O takie podłączenie chodzi ? Czyli muszę kupić kwarc + te dwa kondensatory... Być może dzisiaj jeszcze uda mi się to złożyć i napiszę co i jak... A całość ma być projektem na Układy Mikroprocesorowe. Ma to działać na zasadzie cichego alarmu - przecięcie wiązki światła (wskaźnika laserowego...
Post był raportowany. Przeniosłem z: Zabezpieczenia i Alarmy
Pomysł wykorzystania linki wydaje się być ciekawy. Ale jeśli zatrzask jest metalowy i połączony z linką, a tak na pewno jest, to przecięcie linki nie zostanie wykryte, gdyż obwód zamknie się przez zamek. Gdybyś jednak uzupełnił linkę przewodem o dwukrotnie większej długości w kształcie litery U zgiętym w połowie, i umocowanym w taki sposób, by połowa...
Czy w tych centralach istnieje możliwość takiego zaprogramowania systemu, aby po uszkodzeniu linii telefonicznej (np. przecięcie linii) wywoływany był głośny alarm na sygnalizatorach, a nie tylko sygnalizacja awarii w manipulatorze? Wyjście, do którego jest podłączony sygnalizator "suma logiczna wyjść", to wyjścia sterujące np. 128 i 127. Wyjście 128...
Witam! Mam problem z alarmem w moim A3. Często mam tak, że się zawiesza i nie reaguje na pilota a że mam blokadę zapłonu to nie mogę odpalić auta (zamknięcie i otworzenie drzwi). Czy ktoś może mi napisać jak wyłączyć ten alarm? Przeciąć któryś z kabli czy coś? Tak wygląda: http://obrazki.elektroda.pl/2608380600_1... http://obrazki.elektroda.pl/6561855200_1...
Przewód ,,start" podłączasz do przekaźnika rozrusznika (równolegle do przewodu od przycisku startowego) i tyle. :D Immobilizerem jest ten sam alarm, po przecięciu przewodu do CDI.
Witam. Najłatwiej sprawdzić kontrolką na przewodach w tej wtyczce,na którym będzie plus w momencie kręcenia. Można też przeciąć zasilanie wchodzące na włącznik start/stop, One wszystkie sterują przekażnikami.
Czyli po przecięciu linki alarm nie zadziała?
Wtyczkę wypiąć,zielone przecięte przekaźnikiem połączyć.Jak nie odpali to inna przyczyna.
Dlatego chcę kontrolować oddzielnie każde dzwi, klapę i maskę. A nie sumować sygnały diodami. Nikt nie pisze o sumowaniu sygnałów. W przypadku rezystorów pull-up i diod na wejściu, alarm zostanie załączony tylko wtedy, gdy katoda diody zostanie zwarta do masy. A co będzie jesli wyłącznik krańcowy zawiedzie lub przewód zostanie przecięty ? Pozdrawiam...
Dzień dobry. Montuję alarm z możliwością zdalnego odcięcia paliwa w Ducato 2,3 2016 r. Rozłączenie będzie wykonane przez przekaźnik sterowany alarmem. Szukam przewodu do przecięcia. Czy jedyna opcja to ECU - pin 24 - sterowanie przekaźnika pompy paliwa? Czy jest podobny przewód zasilania pompy obok skrzynki bezpieczników (wewnątrz kabiny)? Z góry dziękuję...
wiecej informacj,moze jakies zdjecie na maila! tego jest tysiace!!!
1- dobry i plusem się nie przejmuj. 2- tak, tylko jeszcze przewód "stacyjka" podepnij między stacyjką, a przecięciem, żeby wysterować blokadę.
Sprawdź co odcina alarm, odłącz blokadę jeśli jest i zewrzyj przecięte przewody.
Co mogę zrobić żeby przestała migać ta dioda? Można, opcje są dwie -UCBIC ustawic w konfiguracji alarm (prościej) -przeciąć obwód lampki kontrolnej (trudniej) Nie pytaj jak, bo nie mam czasu, nikt ani ja, na byle jakie porady.
I jeśli to ma być układ alarmowy, to: - sprawdź, czy czujka, jak nie ma powodu do alarmu, ma jakiś opór, jeśli nie to daj coś w szereg; - przekaźnik umieść w bezpiecznym miejscu, i zrób taki układ, żeby i zwarcie, i przerwa dawały alarm. Jak ktoś spróbuje przeciąć albo zewrzeć przewód, chcąc wyłączyć czujkę, to spowoduje alarm.
Posiadam alarm Silicon PRIDE.Samochód był u mechanika przez dwie doby (mechanik rozłączył akumulator w czasie naprawy).Coś sobie pomieszał i zaczął mu wyć alarm,więc przeciął kabelki od syreny aby przestała.Dzisiaj odebrałem samochód i funkcje alarmu nie działają.Ale funkcja antihijack działa.Co to może być?Jakiś bezpiecznik?Dobrze docenię poradę która...
Jdż po przewodach od alarmu i zobaczysz któreprzewody zostały przecięte i wpięte w obwód alarmu Połącz je
petla to zwykły obwód, przecięcie wywołuje alarm
Witam! a ja mam trochę inny problem z tym alarmem. Kompletnie mi sie zablokował. Odłączyłem akumulator i po ponownym podłączeniu zaczęła mi wyć syrena i migać światła awaryjne nie dałem rade wyłączyć pilotem zmieniłem baterię i dalej nic później znalazłem centralke i jest tam pętla z czerwonego kabelka to chyba do awaryjnego rozłączenia alarmu więc...
Hejka, Zlokalizowałem czarne małe urządzenie z którego wydobywa się dźwięk alarmu. Kusi mnie żeby przeciąć kable ale nie wiem czy to nie pogorszy tylko sytuacji. Dodatkowo jest w nim zaślepiony otwór na klucz (tego klucza również nie mam).
Też iałem ten problem montowałem sobie alarm i były problemy z zamkiem ,jak przetniesz niebieski to nie bedzie otwierał z drzwi kierowcy wszystkich ,ale poco Ja tak zrobiłem bo i tak otwieram i zamykam pilotem alarmu .można spróbować przeciąć chyba zielony od drzwi pasażera to nie bedzie otwierania od strony pasażera ,a bedzie od strony kierowcy. Pozdrawiam
Nie znalazłem zewnętrznego przekaźnika, ale znalazłem przecięty przewód, do którego podłączono z jednej strony styk 4, z drugiej 5 i 11 centralki alarmu. Po połączeniu przeciętego przewodu i wywaleniu centralki silnik zapalił :D . Immo działa po staremu (wymaga dezaktywacji).
W nowszych alarmach widziałem zworki które należało przeciąć w zależności od typu i ustawień centralnego.
Witam, W samochodzie do tej pory miałem pod deską sterownik centralnego zamka na pilota (pilota nie mam, otwieranie z kluczyka). Wszystko działało ok. Teraz postanowiłem podpiąć alarm, przeciąłem przewód zielono niebieski wychodzący ze słupka (zgodnie ze schematem montażu) i podpiąłem przewody od alarmu do niego. 1. Podpinam akumulator. 2. uzbrajam...
Kolego, nie zamykaj tak szybko, bo rano nie odpalisz :) . Ja zrobiłbym to inaczej. Do 85 i 30 przecięty obwód od strony stacyjki-pojawiającego się napięcia na przecinanym obwodzie, 87a druga strona przeciętego obwodu, a 86 to faktycznie masa po uzbrojeniu z alarmu. No chyba, ze masz niewyczerpywalny akumulator...
Te dwa pozostałe to obwód do przecięcia
Obie wersje są prawdziwe. w modelach do 95 r należy stosować 2 przekaźniki w celu zamiany impulsu - z alarmu na + do wysterowania centrala jak i przecięcia przewodu zielono/czerwonego na czas zamykania.Natomiast w modelach po 95 r sterowanie odbywa sie bezpośrednio na 2 przewodach, natomiast aby natomiast uzyskać ryglowanie należy podać równocześnie...
Mam taki schemat i rozpiskę, ale w j.angielskim. M357tv-1. Jak się przyda mogę wrzucić na forum. Ogólnie jednak chyba nic z tego nie będzie, kilka razy próbowałem zaprogramować piloty. Skończyło się demontażem, wypinasz wtyczkę i odszukujesz przecięty fabryczny przewód do którego dołączone są dwa przewody od alarmu (jakaś blokada). Łączysz je razem...
https://obrazki.elektroda.pl/2287340600_... Urządzenie, mimo prymitywnej konstrukcji, posiada kilka przydatnych cech prawdziwego alarmu. Oczywiście, nie znajdziemy tu np. zwłocznego włącznika pozwalającego na uzbrojenie i wyjście z budynku, ale alarm sprawdzi się jako nocna ochrona drzwi wejściowych w małych mieszkaniach, garażach,...
Nie wiem czy wolno korzystać z tej linii i do kogo właściwie należy (tpsa, zarząd budynku), ale skoro na nią się decydujesz to rozpatrzmy możliwości. Możesz zasilić tą czujkę z dwuprzewodowej linni którą posiadasz. W mieszkaniu umieszczasz zasilacz i ew awaryjny akumulator. Oczywiscie pytanie jak przesłać informacje o włamaniu do mieszkania. Otóż trzeba...
Typowo odcina się pompę paliwa - w razie zadziałania na pracującym silniku nie spowoduje uszkodzenia katalizatora, nie powinno też powodować świecenia MIL (a przecięcie obwodu sterowania cewki - może).
Wpisz w wyszukiwarkę Seo Perfect i wszystko stanie się jasne. Blokada (z montażem) to koszt około 400-500zł. Przewody od wkładek możesz odłączyć (przeciąć) w drzwiach i klapie tylnej (jeżeli klapa steruje centralnym). Czytaj więcej, a mniej padnie pytań.
masa zamyka przecięcie otwiera https://obrazki.elektroda.pl/5088907500_...
najlepiej zrobić jak w mercedesie przeciąć jeden czy dwa przewodyprzy pompie w bagażniku i podajesz raz + raz - i będzie śmigać , niepamietam tylko które to były przewody. trzeba popróbowac kontrolką . Pozdrawiam
nie kombinuj już z tym przekaznikiem tylko zrób tak jak ci napisałem,czyli 85 do alarmu, 86 połącz z 30[nie musisz dawać go do stacyjki bo plusa weżmie z przeciętego obwodu],przetnij obwód i jego stronę z pokazującym sie napięciem[od stacyjki] połącz z 30 a drugą stronę z 87a i będzie hulać aż miło.
A więc ;) : Ta szafka jest wewnatrz piwnicy czy poza nia?. Centralka jest oczywiscie w piwnicy (zamykanej na klucz, aby się do niej dostać trzeba najpierw otworzyć drzwi (i uruchomić tym alarm). Mogłes jeszcze zaaplikowac powiadomie smsem o stanie pracy centralki Wydaje mi się to trochę przesadą.. Alarm miał być tani i prosty, ale zawsze można podpiąć...
Witam, alarm mam już założony. Teraz chciłem coś bezpiecznie przeciąć i podłączyć pod alarm. W poprzedniej nie miałem tego problemu, ale w e60 przestrzegają przed dość zaawansowaną elektroniką i nie chce sobie namieszać. Mam wersje z normalną stacyjką. Dzięki za odpowiedź na priv.
To wszystkie (czarne) możemy uznać za przecięte ;)
To trzeba uciąć wcześmniej przewód, przed plusem po stacyjce do alarmu
Ten alarm ma(miał)wyjście na przekaźnik odcinający. Temu jest tam narysowany. To nim łączysz przecięte dwa przewody.
Ta rzekoma centralka alarmu Bosch to zapewne komputer (sterownik) silnika. To urządzenie z kluczykiem to syrenka alarmowa z własnym zasilaniem a kluczyk jest po to by odłączyć jej własne zasilanie przez co nie uruchomi się kiedy odłączysz akumulator i alarm rozpozna to jak przecięcie zasilania i się wzbudzi swoim akumulatorem wewnątrz tej syrenki .
Bariery optyczne, jedna jest nadawcza a druga odbiorcza. Puki się widzą jest ok, jak zostanie przecięta wiązka promienia masz alarm.
W szereg i zaprogramować wejście jako natychmiastowe. Każde przecięcie przewodu wywoła alarm, a z przerwanynm obwodem centrala się nie uzbroi do czuwania.
No pewnie, że można łączyć przecięty obwód od strony stacyjki jednocześnie do 30 i 85, a drugą stronę do 87a.
Witam, mam problem z wtyczką do cewki. Aktualnie nie ma napięcia. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Może to być przerwany przewód? https://obrazki.elektroda.pl/8507411200_... Akurat przejeżdżał elektryk i zatrzymał się, żeby trochę mi posprawdzać. Nie znalazł przekaźników, które powinny być w skrzynce, gdzie jest komputer. Obstawiał,...
Jak, gdzie przeciąć.... tam płynie ze 20A ?
Jeśli tak to jaki to ma sens skoro zagłuszacz gsm można kupić za 1000 zł Każdy system jest w jakimś stopniu ułomny. GSM-a czy radio można zakłócić a linię telefoniczną po prostu przeciąć.
Witam, szukam takiego modułu, nie mam pojęcia jak się nazywa ale opiszę. Jak ten moduł dostanie sygnał np przecięcie wiązki laserowej to będzie działał przez określony czas. Przecięcie wiązki to milisekunda i jakbym chciał podlączyć alarm to zawyje tylko na tą milisekundę a chciałbym aby po takim przecięciu i aktywacji działał np 30s. Coś podobnego...
Witam ! Jeżeli przecięte wszystkie żyły to nałożyć kawałek rurki termokurczliwej, wstawić kawałek nowego przewodu lutując wszystkie żyły a następnie termokurczkę podgrzać - najpewniejszy sposób !
Panowie, proszę spokojnie... Szeregowe łączenie NC jest bardzo podatne na fałszywe alarmy spowodowane chociażby niezerową rezystancją styku, niezerową rezystancją przewodu - podczas dłuższej eksploatacji rezystancja obwodu wzrasta i może spowodować wywołanie alarmu. To występuje przy połączeniu NC. Już o wiele lepiej jest przy parametryzacji linii jako...
Ja bym to zrobił tak jak napisałem w #9. Tylko że na 12V i przez chronione pojazdy przeplótł cienką linkę stalową, której przecięcie wyzwala alarm i kamerę. Dlaczego cienka linka stalowa? Dla zmyłki, że niby pojazdy są nią przypięte. :-) Wtedy i zawyje dzwonek i kamera nagra spłoszonego złodzieja. W popłochu jest szansa, że wejdzie twarzą w oko kamery....
Zlokalizować centralę ,zrobić zdjęcie (ew. od razu podać model ) i usunąć odcięcie. Odcięcie jest realizowane na wiele sposobów,często jest to osobny przekaźnik,albo przekaźnik zabudowany we wnętrzu. Wystarczy go zmostkować,usunąć i zlutować przerwany obwód,albo nawet przeciąć pętlę i odcięcie przestaje działać. Inaczej potrafią działać alarmy dedykowane...
Przy centralce znajdziesz dwa krótkie, cienkie, niebieskie przewody. (przecięta niebieska pętelka opcyjna - obok czarnej i czerwonej) Zlutuj je razem i zaizoluj. W ten sposób dezaktywujesz antynapad.
Operacje z pętelka dotyczą wyłącznie sygnalizacji dźwiękowej załączania/wyłączania alarmu. Sygnalizacja dźwiękowa w przypadku zadziałania alarmu będzie funcjonować normalnie. Poza tym - przecież taki przecięty kabelek zawsze mozna połączyc spowrotem.
Do czego instrukcje?. W przecięty przewód podłącz zielone od alarmu i po robocie.
No rzeczywiście, na zdjęciu wyglądało jakby wiązka od alarmu była częściowo przecięta. Zdjęcie zrobione ze złej perspektywy. Przewody w instalacji elektrycznej mają typowe kolory, pinout jest typowy i opisany w internecie, jedynie przewód masowy impulsatora jest podłączony bezpośrednio do modułu (drugi pin masowy). Trzeba tylko pamiętać, że do Keewaya...
Witam posiadam centralny zamek firmy wymienionej w temacie.Chciałbym podłączyć ten centralny zamek pod autoalarm Prestige lecz nie wiem do których przewodów od centralnego podłączyć przewody od autoalarmu. Udało mi się podłączyć centralny z autoalarmem lecz ma on dziwne zachowanie raz zamyka drugim razem nie,to samom dzieje się z otwieraniem gdzie możne...
Witam, na wstępie powiem że nie jestem fachowcem więc wybaczcie: Poszukuję osoby która zaprojektuje i wykona układ/system, który będzie chronił pojemnik przed dostępem osób nieuprawnionych. Pojemnik ten musi: - być wyposażony w system sygnalizacji akustycznej - system uszkadzania wartości (papierów wartościowych) - system zdalnego inicjowania w dowolnym...
Witam. Będę dzisiaj układał przewody m.in. od alarmu i nurtuje mnie pytanie co do odleglości od przewodów innych instalacji: - zasilające - koncentryk od TV SAT - internet UTP. Przewody zasilajace sa już rozłożone. Co w przypadku gdy będę musiał je "przeciąć" pod kątem prostym kabelkiem od alarmu? proszę o wasze wskazówki.
Witam to czy coś ten alarm odcina to musisz sam sprawdzić najlepiej na odpalonym silniku wyciąg wtyczkę i będziesz widział czy auto będzie dalej pracowało czy nie . Co do usunięcia musisz po kolei kabelek po kabelku wypinać zabezpieczać , jeżeli trafisz na jakiś przecięty przez alarm kabel to musisz go złączyć jak było fabrycznie i tyle.
Szukaj przekaźnika podłączonego do alarmu on coś bedzie rozłączał. Jak znajdziesz przekaźnik to złącz przecięty kabel i auto odpali.
Ja też chcialem takie cos kupic ale zastosowałem blokade nie wiem jakiej firmy ale nie da sie jej przeciąć niczym ;d
Masz zapewne oddzielne płytki radia i zegara. Zegar załacza radio i podaje zapewne ów pikający sygnał, i do tego sa użyte oddzielne przewody. Ergo - może pomóc przecięcie odpowiedniego przewodu. Po drugie - może traił ci się uszkodzony egzemplarz (uszkodzenie w okolicy przełącznika funkcji radio/alarm) - możesz spróbować naprawić albo oddaj sprzedawcy.
Calineczka kierunkowskazy - przewód czarny z zielonym paskiem i przewód czarny z białym paskiem znajdziesz za tabliczką bezpiecznikową w kabinie po stronie kierowcy. Przewód czarny 1,5 mm nr. 15 przekażnik pod kolumną kierownicy przeciąć to jest obwód.Przewód zielony z niebieskim paskiem to centralny zamek pneumatyczny przewód znajduje się w wiązce...
O ile dobrze pamiętam , ten model to był alarm typu compact w czerwonej obudowie. Z obudowy wystawały krótkie pętelki przewodów do przecięcia w trakcie konfiguracji. Być może żeby nie izolować końcówek, ktoś odciął resztki pętli przy samej obudowie. Do sterowania centralnym zamkiem z Boxera, potrzebny jest odpowiedni interfejs, który zamienia zbocze...
http://obrazki.elektroda.pl/8351286200_1... Coś takiego Ta wersja jest nieodporna na przecięcie kabla od czujek Jak zmienimy styki krańcówek na NO i styk przekaźnika na NC, to otrzymamy wersję czułą na przecięcie kabla
jeżeli ma on bezpośrednio z linii drzwi to musisz je przeciąć i wstawić diody
Sprawdź czy jest napięcie na bezpieczniku centralnego. A ten przewód to powinieneś przeciąć.
Witam wszystkich użytkowników forum. Mam mały kłopot z alarmem w Oplu Vectra 1.8 16V rod prod. '96, To znaczy nie tyle ja mam kłopot co mój ojciec. Pewnrgo dnia alarm zaczął wyć co jakiś czas bez powodu. Jakiś znajomy doradził mu, by przeciął dowolny przewód biegnący do centrali alarmu. Tak też zrobił i alarm zamilkł całkowicie- mało tego wogóle nie...
No bezpilotówka no i właśnie chodzi o to czy CAN wystarczy podłączyć i to wszystko? (oczywiście jeszcze zasilanie). A poradzcie jeszcze co najlepiej przeciąć aby nie pojechał?
alarm przeciąć kabel alarm przeciąć obwód przeciąć kamień
kompresor sprezarki pasek rozrząd citroen aparat trust
ricoh hasło administratora płyta indukcyjna
Ekranowanie: Aluminium vs Blacha Stalowa - Który materiał wybrać? Migające wentylatory i brak obrazu po włączeniu komputera