Teardown and OpenBeken drop in for https://obrazki.elektroda.pl/2073381600_... https://obrazki.elektroda.pl/6296432100_... https://obrazki.elektroda.pl/3197909200_... . Moim celem było umożliwienie regulacji amperów/mocy z MQTT lub asystenta domowego podczas ładowania EV. Można to zrobić za pomocą OpenBeken....
Żeby te 2 czrne kable spełniały swoją funkcję możesz przeciąć przewód od pompy paliwa popielato/czerwony znajdujący się w czarnym 6 polowym złączu konektorowym przekaźnika znajdującego się za schowkiem po stronie pasażera.Przewód różowy podłączasz to przewodu ze stacyjki na którym pojawia się + po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon. Po pierwsze...
Zacznij od sprawdzenia czy dochodzi do centralki zasilanie i masa. Potem przy użyciu kontrolki z masy spróbuj wbijać się w złącze centralki w celu wysterowania przekaźnika. Jeżeli przekaźnik będzie się odzywał a centralka nie będzie otwierała lub zamykała drzwi to prawdopodobnie jest zepsuta. Te dokładane centralki po prostu się psują po jakimś czasie....
Beznadzieja.....Kassans, beznadzieja.. :cry: :cry: :cry: ..i to z poziomem 20........Co ma zasilić tą syrene, po przerwaniu obwodu ? Ksieżyc w pełni, czy zastosowanie drogiej syreny z wbudowanym akumulatorem ? Nie chce mi sie rysować takich banlałów, ale powtarzam - byle MOSFET , albo tyrystor z bramka polaryzowana przez rezystor , a ,,zdepolaryzowana"...
No i jak tylko przechodnie usłyszą alarm Ja mam go usłyszeć i tyle wystarczy i tylko o to chodzi, a chodzi o to, aby złodziejaszek nie dał rady przeciąć łańcucha (kupiony za granicą za aż 59 euro). Próbowałem go przeciąć i niczym nie szło, wziąłem zatem palnik (taki z puszki) i próbowałem przepalić, no i szło, tyle że potrzeba na to około 5-6 minut.
Zlokalizować centralę ,zrobić zdjęcie (ew. od razu podać model ) i usunąć odcięcie. Odcięcie jest realizowane na wiele sposobów,często jest to osobny przekaźnik,albo przekaźnik zabudowany we wnętrzu. Wystarczy go zmostkować,usunąć i zlutować przerwany obwód,albo nawet przeciąć pętlę i odcięcie przestaje działać. Inaczej potrafią działać alarmy dedykowane...
Aby to sflashować, należy usunąć moduł Tuya lub tymczasowo przeciąć ścieżki TX/RX W szeregu z MCU znajdują się rezystory 100R, więc można je odlutować. Niestety wszystkie te części znajdują się pod wyświetlaczem, a klej przytrzymujący go jest _mocny_. Bądź ostrożny, bo możesz oderwać arkusz odbijający podświetlenie wyświetlacza. Komunikacja z MCU odbywa...
(at)ElektrodaBot jak odblokować hulajnoge sharp Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Odblokowanie hulajnogi Sharp może odnosić się do różnych kwestii: usunięcia blokady prędkości, zdjęcia blokady aplikacji lub po prostu fizycznego „rozłożenia” hulajnogi. Najczęściej jednak „odblokowanie” kojarzone jest z usunięciem limitu prędkości. Trzeba jednak pamiętać,...
Jestem nowym użytkownikiem serwisu, ale jedno z pierwszych moich bardziej poważnych, działających do dziś urządzeń elektronicznych - sterownik parkietu podświetlanego działa bezawaryjnie od 1989r (koniec technikum) do dziś. W czasie studiów 1990- 1995 instalowałem systemy alarmowe w samochodach i obiektach. Później z racji wykonywanej pracy odszedłem...
Witam. Jestem laikiem, dlatego chciałbym, aby ktoś ocenił i po ewentualnych modyfikacjach wykonał tzn. złożył i wysłał inpostem prosty alarm. Nawiązując do postu: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Chciałbym zlecić wykonanie elektroniki do alarmu spełniającego następujące warunki: A. po przecięciu przewodu załącza się syrena 100-120...
Dobry wieczor, Niedawno kupilem dosc stare i tanie auto, jednak obawiam sie, ze mimo tego ktos moze sie na nie polakomic. Zwlaszcza, ze obecnie nie ma w nim zadnego zabezpieczenia, nawet fabrycznego. Samochod to Audi 80 z silnikiem benzynowym z mechanicznym wtryskiem wielopunktowym. Bez LPG. Do audi chce wlozyc alarm (rowniez dla sterowania centralnym...
Sterowniki Satela są bardzo dobre. Odradzam jednak moduły serii RX..., a polecam RXH. Ta superheterodyna w wersji RXH naprawdę dużo daje - zasięg jest zauważalnie większy. Modyfikowałem też ten układ. Warto zwrócić uwagę na klasyczne sterowanie przekaźników w kolektorze tranzystora (tam gdzie widać diody zabezpieczające). Przekaźniki są na 12V. Do mojego...
Tak mi sie wydawało że pneumatyczny tylko nie wiedziałem za bardzo właśnie jak on działa dokładnie teraz już wiem Tylko jeszcze jedno pytanko wyprowadzenie alarmu mam przypiąć do tego kabelka czy go przeciąć i puścić obwód przez alarm bo w instrukcji alarmu wychodzi że trzeba przeciąć alarm to Exus V10 Expert Pozdrawiam i dziekuję za pomoc
Hejka, Zlokalizowałem czarne małe urządzenie z którego wydobywa się dźwięk alarmu. Kusi mnie żeby przeciąć kable ale nie wiem czy to nie pogorszy tylko sytuacji. Dodatkowo jest w nim zaślepiony otwór na klucz (tego klucza również nie mam).
Nie znam sie na elektronice. Mam następujący problem do rozwiązania. Sąsiadowi kilka domów dalej skradziono 80 m ogrodzenia panelowego. Ja mam 550 m. Byc może jestem następny na liście. Proszę doradzić jak to rozwiązać. Myślałem by puścić 550 m przewodu elektrycznego poprzeplatanego w ogrodzeniu wzdłuż całości by płynął tam prąd czy sygnał jakiś i gdy...
Też iałem ten problem montowałem sobie alarm i były problemy z zamkiem ,jak przetniesz niebieski to nie bedzie otwierał z drzwi kierowcy wszystkich ,ale poco Ja tak zrobiłem bo i tak otwieram i zamykam pilotem alarmu .można spróbować przeciąć chyba zielony od drzwi pasażera to nie bedzie otwierania od strony pasażera ,a bedzie od strony kierowcy. Pozdrawiam
Odetnij czarny, tylko za miejscem podpięcia stacyjki z alarmu i będzie dobrze.
Witam, alarm mam już założony. Teraz chciłem coś bezpiecznie przeciąć i podłączyć pod alarm. W poprzedniej nie miałem tego problemu, ale w e60 przestrzegają przed dość zaawansowaną elektroniką i nie chce sobie namieszać. Mam wersje z normalną stacyjką. Dzięki za odpowiedź na priv.
Nie do obudowy przekaznika lecz do styku nr.86. Tam gdzie pisze blokada . trzeba przeciąć przewód uruchamiający starter / rozrusznik/ , jeden z przewodów od przcisku startera i przecięty przewód podłączyć pod zacisk nr.30 i 87 a.
Wszystko działa poprawnie, przy zakładaniu ocieplenia musiał się przeciąć kabel. Po skróceniu kabla i podłączeniu sygnalizatora alarm nie wyświetla błędów. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
Udowadniając szanownym kolegom swą prawdomówność zamieniam polaryzację i tak jak pisałem mój gwizdek wyje :) Próbuje wciskać przycisk sabotażu na nim, ale to nie przynosi żadnego efektu. Co do rozumienia działania wejść.. Przy wejściu 8 zaznaczonym jako NC (normally close) - obwód sabotażu jest zamknięty, a gdy zostanie przerwany wywala alarm sabotażowy....
Koledzy montuje w ww aucie alarm analogowy, wszystko praktycznie przy bsi znalazłem oprócz : kierunkowskazów ( włączają się tylko tylne z alarmu) i sygnał otwarcia drzwi kierowcy, drzwi pasażera znalazłem, sygnał otwarcia i zamknięcia do alarmu wzięty z impulsów centralnego zamka, wkładka w drzwiach kierowcy nie działa, także nie rozbraja alarmu, ale...
Ja też chcialem takie cos kupic ale zastosowałem blokade nie wiem jakiej firmy ale nie da sie jej przeciąć niczym ;d
witam jaki kabel trzeba przeciąć w VW Vento, aby móc podłączyć alarm i było odcięcie zapłonu lub odcięcie pompy paliwa. Proszę bardzo o odpowiedź.
jeżeli ma on bezpośrednio z linii drzwi to musisz je przeciąć i wstawić diody
Rozumiem kolego Ireneo iż należy przeciąć czarny i wstawić diodę ??? Alarm nic nie straci na swoim zadaniu
Musisz zlokalizować jeszcze odcinke, czyli jak ktoś to podłączał to musiał np przeciąć przewód od pompy czy zapłonu i włączając alarm przekaźnik rozłącza któryś z tych urzadzeń
no i znów odpowiem sobie sam jeśli ktoś się z tym spotka, to widocznie elektrykowi nie chciało się ciągnąć kabla do lampki wystarczy wywiercić otwór przy bolczyku klapy, wsadzić tam przełącznik impulsowy nominalnie zwarty i podłączyć go pod krańcówkę drzwi może da się przeciąć coś w centralce i wyłączyć autoazbrajanie, ale nie znam się na tym
przeciąć kabelki od linii drzwi i wstawić diody katoda do masy a strona auta do anody alarm do katody całość znowu odseparować diodami.
witam. bedę miał do do zrobienia zabezpieczenie przed złodziejami w mercedesie E220 elegance i ma może ktoś jakis patent jak go zabezpieczyć i które kable i gdzie przeciąć i jaki alarm do niego założyć bo siłowniki do centralnego zamka są pneumatyczne. za pomoc ślicznie dziękuję i pozdrawiam.
WITAM MAM PROBLEM Z PODłACZENIEM STEROWANIA CENTRALNYM ZAMKIEM PRZEZ centralę alarmową. Mam zrobione sterowanie przez 2 przekażniki no/nc tak jak w schemacie, nie raz już to robiłem i w innych autach działało bez zarzutu a tutaj jak załącza alarm to drzwi zamyka i otwiara sam, a po chwili pali bezbieczniki od sterow .pompą.Proszę o pomoc Na mój gust...
W samochodzie tym zamontowany jest już alarm w serwisie ale kolega chce domontować sobie dodatkowe zabezpieczenie w postaci prostego przecięcia jakiegos obwodu.W związku z tym mam pytanie który z obwodów mogę spokojnie przeciąć nie narażająć się na niespodzianki typu zapalony check itp.
Wytłumacz dokładniej czy należy go przeciąć i zastosować oporniki,jak możesz to podeślij jakiś schemacik.
Cześć, poszukuję schematu lub podpowiedzi jakie obwody przeciąć aby zabezpieczyć pojazd. Wstępnie myślę o: - odcięciu rozrusznika; - odcięciu złącza diagnostycznego. Odcięcie rozrusznika przez multiblok AMT (bo akurat taki został mi ze starych czasów). Czy mogę wykonać odcięcie na przewodach idących do przycisku start/stop? Może ma ktoś schemat aby...
Wystarczy przeciąć brązowo-biały, założyć diodę i podpiąć się przed nią.
Czy w przypadku ThermoTop C i "kwadratowego" zegara również wystarczy przeciąć przewód sterujący wychodzący z zegara? Mam alarm z powiadomieniem i wolnym kanałem , mógłbym to przeznaczyć na włączanie Webasta ?
Prosze o pomoc. Chce założyć alarm i central na pilota. Wiem, że trzeba przeciąć niebieski przewód. Ale gdzie najlepiej ? Czy trzeba robić interfejs z przekażników ? Z góry dziękuje za podpowiedzi.
w trójkach na czas trwania impulsu z alarmu trzeba przeciąć-puścić przez przekażnik- przewód czerwono-zielony stałe +12,ale uwaga w wiązce sa dwa takie przewody,po przecięciu przwidłowego tracisz sterowanie z prawej wkładki. Dodano po 6 A po co? Pozdrawiam. - po to,żeby działało jak w książkach piszą.
Z prawej strony kolumny kier. masz moduł cz, nie pamiętam koloru, ale na 1 przewodzie podanie "-" zamyka a przecięcie tego samego przewodu otwiera Dzięki za odpowieź :D . Chociaż nie do końca trafiona to naprowadziła mnie na prawidłowe podłączenie. Niestety nie spisałem kolorów więc podam kolejność kabli w złączce od centralki. Na drugi kabel od prawej...
g00fy_g : też przez krótki czas pracowałem w systemach alarmowych.. No i tak.. Absolutnie masz z tym wszystkim racje :) Gdybym próbował rywalizować z satelem czy innymi podobnymi firmami z pewnością przemyślałbym taki system znacznie bardziej, ale miał być to najprostrzy alarm do piwnicy z której i tak nic nie kradną ;). Układ nie posiada wejść parametrycznych...
A może jakieś inne propozycję... Alarm który zamontowałem zwalnia blokadę po podaniu plusa po stacyjce, także może być problem.
Właśnie lepiej pojedyncza żyła, bo przy przedłużaczu znowu można przeciąć tak, żeby nie przerwać obwodu. Choć z pojedynczą żyłą też się da. Albo masz swój kawałek przewodu z krokodylkami na końcu, robisz obejście miejsca, gdzie chcesz ciąć i alarm niczego nie zauważy, albo wręcz robisz pętlę z istniejącego, po obraniu izolacji skręcasz, a resztę ciach...
Witam. Osobiście też bym odradził. Mam ten alarm w swoim autku od jakiegoś roku i miałem już z nim trochę problemów. Raz jak było bardzo zimno, po wyłączeniu alarmu, nie włączył się układ zapłonowy i musiałem przeciąć petle serwisową. Na drugi dzień zwarłem ją i centralka chodziła poprawnie, być może zaszkodziła jej niska temperatura. Pozatym bardzo...
kolego a wiec tak z twojego opisu wynika ze Po zdjęciu lewego boczka jasnobrązowe złącze nr 1: Przeciąć przewód żółto-niebieski PIN 5(+ otwiera, -- zamyka) natomiast nie ma nic o wpieciu tych kabli z centralki chodzi mi o te 6 kabli z opisu magicar jest narysowane ze czarny i biały podpiety do minusa zielony do siłownika pomarańczowy i rózowy do plusa...
Poszukuję informacji gdzie najlepiej podłączyć immobilizer. Stały prąd +12, ACC oraz który z przewodów można przeciąć aby unieruchomić pojazd np. pompa paliwa lub zapłon. Również zastanawiam się czy fabrycznie wbudowany alarm posiada wyjście informujące o wystąpieniu incydentu - aktywowanie się alarmu (do zewnętrznego monitoringu).
Z opisu to wynika,ze jest to Silicon Bas.Do tego masz w tym modelu przy centralce taką pętelkę którą musisz przeciąć by było ciche załączenie i wyłączenie alarmu.Jeśli to BAS to tak jest.
Witam,na forum znalazłem info dotyczące podobnego problemu,ale czy może ktoś podać kolor lub jak znaleźć przewód który należy przeciąć by podłączyć sie z alarmem.Z góry dziękuję
Panowie zamontowałem samodzielnie alarm seo dolphin w moim lanos 99r musiałem oczywiście dołożyć siłownik do drzwi kierowcy, mogę się pochwalić,że pięknie wszystko działa ale mam 2 pytania po podłączeniu wszystkiego okazało się ,że nie muszę nic kodować alarm pięknie działa czy tak może być czy to jest fabryczne ustawienie? i drugie pytanie samochód...
Sprawdziłem podłączenie i jest prawie tak , jak w podanym opisie . Jedyna różnica to według opisu należy przeciąć przewód czarno -żółty ( starter) , ale przed przecięciem chcę zapytać czy to może rozwiązać mój problem . Od czego jest ten przewód ?
PO CO !!!!!!!! W seicento jest montowany wyłącznik bezwładnościowy, wyłącza on pompę (przerywa przewód masy) wystarczy przeciąć jeden przewód z wyłącznika bezwładnościowego i podłączyć wyłącznik i po sprawie !!
alarm przeciąć kabel alarm przeciąć obwód przeciąć kamień
ułożyć kabel elektryczny brother reset licznika bębna zamek klamce mercedes
prostownik tyrystor elektrownia wiatrowa
Jak zamknąć układ otwarty magnesem? Kontaktron i czujnik Halla Awaria wentylatora w piecu gazowym - zagrożenia