jeżeli chodzi o mnie,to nie ma niespodzianek,nie wiem co ty przez przez to rozumiesz.Rozpiskę posyłem na PW.Sprawdź i daj znać czy doszło.
panie amator,sterowanie dwa plusy w wiązce wyłącznika wewnętrznego zamka na konsoli,reszta należy do Ciebie,skoro się dokształcasz.
Najprościej byłoby pewnie zastosować wyłącznik termobimetaliczny: [url=https://www.tme.eu/pl/details/bt-h8... Można je znaleźć w różnych wykonaniach. Ten przykładowo ma Topen: 80°C; Tclos: 60°C i jest NC.
Snooze w skrzynce masz dokumentacje różnych modeli proximy, poczytaj i sam zdecyduj jaki model wybrać i jeszcze jedno ultradzwięki z uderzeniowym + syrenka z własnym zasilaniem to podstawa przy montażu alarmu.
Załączam opiskę
A czujniki ultradźwiękowe?
Kolego zamek wydaje się być ok,model po 2001 roku miał to samo. Otwiera się tylko mechaniczni, chcąc otworzyć resztę zostaje tylko przycisk na desce. Ja montowałem bezpilotówki na CAN'ie SEO, tylko musisz dopytać dystrybutora o szczegóły bo powinni Ci nawet udostępnić dokładną instrukcję montażu.
Tego nie montowali francuzi tylko polacy.Jeśli był montowany w serwisie to pewnie Cobra.Jak mówisz że to było auto firmowe to pewnie serwis.Sprawdź krańcówkę pod maską,może to ona.Albo padł jakiś czujnik.Jakie masz czujniki.Jak to Cobra to ultra lub tzw. glassa.A może obydwa.
Proponuję jednak moją opcję ponieważ robiąc zgodnie z opisem nie da się alarmu uzbroić jak i rozbroić.
Coś poszło na PW.
tu masz rozpiske do clio 01, w thali będzie tak samo http://www.cobra.it/images/pdf/RECLI01GB...
Spróbuj jeszcze raz odłączyć akumulator i poczekaj 10 minut aż wszystkie pojemności się rozładują. Możliwe że caentralka od alarmu zwariowała przy podłączeniu. Jeżeli to nie pomoże napisz co to za alarm, bo możliwe że wyprogramowały się piloty.
Renault Vel Satis
Pytanie nie do końca zrozumiałe. Mianowicie w jaki sposób chcesz kluczykiem sterować alarm i jakim systemem dysponujesz? Generalnie w Renault sygnał immobilizera jest kodem i lepiej z nim nie zaczynaj. Bawić możesz się z sygałami wychodzącymi ze sterownika (komputera). Wprawdzie jest po drodze dekoder z centralnym zamkiem ale też trochę wiedzy należy...
SLUCHAJ WIEC TAK: najprostsza metoda:odkrec mase z akumulatora ,nastepnie zaraz ją załoz - wtedy masz 7 sekund na nacisniecie pilota tak jakbys chcial wlaczyc alarm .wtedy uslyszysz potwierdzenie (jedno pikniecie buzzera) wsio
Alarm znajdziesz na www.conda.pl i do każdego alarmu dostajesz dyskietkę ze schematami.A podłączenie do thalii jest proste.Nie będziesz miał kłopotów.
Jak wypiąłeś tą wtyczkę od Cobry to po wiązce dojdziesz do kierunkowskazów?
Fabrycznie alarm w samochodach tej marki nie był montowany nigdy. Co najwyżej dołożył go dealer. Ewentualnie może być pilot w kluczu, który steruje zamkiem centralnym. Megane nie miało f. komfortu, tak więc czeka cię inwestycja paru groszy w sterownik domykania szyb o ile potrafisz to ustrojstwo sam zamontować. Jeśli nie potrafisz, to grosze zamień...
Witam Załorzyć jakis alarm bezpilotowy np. SEO Perfeckt,Proxime BP.
Jesli chodzi o kod PIN to musisz dostac sie jakos do serwisu z autem tam ci go odczytają koszt ok. 100 zł to tylko zadziała dod warunkiem ze kluczyk jest w stu pr. sprawny.I jeszcze jedno jak widzisz podczerwien ????????
Moze masz uszkodzona krancowke w slupku drzwi?Czasowka zabudowana jest w skrzynce polaczen.
Może tutaj coś pomoże http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic24...
skoro na pych pali, to nie wina alarmu. Po podłączeniu aku, pilotem rozbroić alarm. W dalszej kolejności w razie potrzeby kliknąć pilotem plip, no i zapalić auto. Gdy nie ma zapłonu sprawdzić stan naładowania aku, kostkę stacyjki, masy i klemy. Co blokuje Ci ten dodatkowy alarm? Gdy jest zapłon a nie kręci rozrusznik to tam by trzeba zajrzeć.
Druga sprawa to nie zawsze ale dość często po przekręceniu kluczyka w stacyjce dioda immobilisera zaczyna mrugać szybciej i nie da się odpalić samochodu aby odpalić muszę wyciągnąć kluczyk ze stacyjki, zamknąc/otworzyć auto pilotem i wtedy autko odpala już normalnie. Jest to normalne zachowanie jeśli od otwarcia auta pilotem do czasu odpalenia upłynie...
Problem z UCH, do zrobienia lub prełożenie kompletu z innej laguny.
Weź kup w Polsce UCH, podaj VIN ktoś Ci zakoduje i podeśle. Najtańsze i najszybsze rozwiązanie. Tutaj masz podane rozwiązanie Twojego problemu. Jeżeli masz czym i spore zręczności manualne w lutowaniu to powinieneś podołać w lutowaniu SMD. [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Moduł oznaczony jak 1838 w pliku w załączniku. Ta montowało się również alarm na doposażenie. Często nie było tej wtyczki i trzeba było ciągnąc z pod UCH z pod deski
Musisz od nowa zamontować alarm bezpilotowy (nowy alarm)
Prawdopodobnie jest to alarm INFERNO,spróbuj go na nowo ustawić ,wprogramuj piloty, no i oczywiście musi być naładowany i podłaczony akumulator.
Super a jak zrobi dwa piloty i podliczy koszty to się okaże że tanie było kupić nowy alarm z 2 pilotami z 2-letnią gwarancją, chyba że hobbysta ?
Oto schemat podłączenia alarmu do Renault Clio myślę, że będzie pomocny. Powodzenia :)
Domyślam się że tak miałeś od początku kiedy kupiłeś furę. Renówki tak mają że aby wyłączyć immobilizer trzeba otworzyć centralny z oryginalnego pilota w kluczyku, alarm nie komunikuje się z immobilazerem tylko ze sterownikiem centralnego. W takim przypadku nic nie zrobisz.
Może być taśma, może być też moduł UCH jak też kostka przy klaksonie, kable. Jeśli masz jakiś dokładany alarm to też może być przyczyną. Taśmy jak i moduł nie są drogie z tym że moduł trzeba programować. Z dwojga złego lepiej jak tylko taśma :-)
Odgrzeje kotleta. Aby wyzerować alarm do Renault Laguna nie wystarczy wlutować nowej pamięci, ani wyczyścić wsad, trzeba pozmieniać określone wartości, i alarm śmiga jak nówka. Mi metodą prób i błędów udało się to zrobić, jak ktoś jest zainteresowany informacji zapraszam na PW.
kolego mam taką samą lagunke i z tego samego rocznika sterowanie centralnym odbywa się masą ja osobiście podłączyłem sterowanie z alarmu do tego włącznika przy dzwigni ręcznego którym można od środka zamknąć i otworzyć samochód niestety kolorów nie pamiętam kierunki wpiołem do włącznika awaryjnych który znajduje się też w okolicach recznego chyba czarny...
Renault master jaki alarm ?
Jak nie masz opóźnienia wyłączenia to może być włącznik od drzwi lub mikrostyk w zamku ew zobacz do samej lampki na włącznik czy tam nie ma problemu i nie napisałeś czy masz centralny, alarm pilot
Post był raportowany. Przeniosłem z: Zabezpieczenia i Alarmy Reg 8.1 i 8.2
cana tam nie założysz, polecam analogowego seo perfecta lub tytana ds300r z programem pod renault bus
Ostatnio podłączałem alarm w R19 - 90% kabli podłączyłem w progu, przy podnóżku pasażera, kierunki na diodach do przewodów lecących na tylne lampy, sterowanie cenrtalem (fabrycznym) do przewodów lecących z praweko słupka (sterowanie + (biały i fioletowy-chyba)), wyłącznik drzwiowe też tam jest w pobliżu, odłączenie pompy paliwa to był biały gruby przewód,...
Jeżeli jest w samochodzie alarm to może wina leżeć po jego stronie.
Zamknięcie samochodu pilotem aktywuje automatycznie alarm. Zamknięcie "kluczem w zamku" nie powinno uzbroić systemu.
A radio jest fabryczne ? Jeżeli nie to wyciągnij je i sprawdź ponownie. Jak długo trzymałeś podłączony miernik / po podłączeniu aku potrzeba troszkę czasu aby uzbroił się alarm itp.
Kolego - alarm w Espace III to wyższa szkoła jazdy - tylna klapa otwiera się tylko elektrycznie, steruje masą i ma specjalny sterownik w klapie ( obsługujący zamek, wycieraczkę i światła p/mgielne.) A jeszcze to pierwsze (poronione) dziecko magistrali CAN... Mimo sporego doświadczenia w systemach alarmowych w swoim E3 alarm zleciłem fachowcowi od tego...
Sprawdź czujniki przy drzwiach. Prawdopodobnie któryś z nich się zaciął i lampka nie gaśnie. Alarm masz pewnie też podłączony pod te czujniki i z tond ten problem z nim.
jeżeli chcesz aby oryginalny pilot sterował ci alarm to kup taki właśnie alarm /tzw bezpilotowe/ w zależności od alarmu w renówkach wpina się je najczęściej pod przycisk /chociaż lepiej do odbiornika /.zwykłe alarmy te z pilotami nie zabardzo się do tego nadają.lepiej jednak podłączyć taki zwykły i podpiąć go z zamkiem
Może tu znajdziesz podpowiedź: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Witam Podczas jazdy wyskakuje taki blad Renault Premium 420 dci EECU 0 00164 07 126 po chwili alarm gasnie i tak regularnie co pare minut Prosze o odpowiedz
Italsec-tam zadzwoń.
Kable w kostce z lewej strony to sterowanie centralem. Czerwony +12V Czarny Masa Fiolety z tego co pamiętam odcięcie zapłonu To wystarczy by stwierdzić co z resztą. Podłącz zasilanie, włącz alarm rusz czujnikami znajdziesz na którym kablu jest wyjście na syrene. Ten sam motyw z wyjściem na kierunkowskazy. Możesz też uzbroić alarm i przez jakis opornik...
renault alarm fabryczny alarm renault renault master alarm
zastosowanie przemiennego panel fotowoltaiczny kalkulacja obrotomierz wysoki
bateria milwaukee euros energy
Awaria pompy wody w piecu Termet Ecodens Silver 25kW - przepalanie bezpiecznika Klawisz M w radiu BMW E39: Funkcje i zastosowanie