Proszę bardzo.Pamiętaj najpierw mierz, potem podłączaj. Jeśli auto ma pilota, to najlepiej założyć alarm bezpilotowy.
Witam. Można dołożyć centralny zamek sterowany twoim alarmem.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic55... Dodano po 7 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic39...
Na obrazku podłączenie zasilania i kierunkowskazów: https://obrazki.elektroda.pl/2895623500_...
Jest to pomarańczowy z czarnym paskiem.Podczas załaczenia alarmu stoi na nim cały czas masa.
Ale co? Po odpięciu sterowania centralnym alarm nadal szaleje? Odłącz CAŁKOWICIE sterowanie centralnym zamkiem i sprawdź, co się będzie działo.
pin8 niebieskie złącze na bsi masa zamyka rozcięcie otwiera do zrealizowania na jednym przekaźniku
Witaj jaka to centralka nazwa może pisze na pilocie czy to jest sama centralka od centralnego czy od alarmu może alarm steruje centralką centralnego zamka kupić mozna wszystko dlaczego ci się spaliła może można ją naprawic i należy znaleść przyczyne bo jeśli jej nie usuniesz to poleci ci druga centralka napisz coś więcej na ten temat
Źle. W samochodach japońskich i koreańskich, jak był fabryczny zamek otwierany z kluczyka, to w drzwiach kierowcy nie było siłownika. Trzeba go było dołożyć. I często tylko on był sterowany z alarmu, a swoją pracą otwierał resztę. Więc tapicerka na bok i sprawdzaj.
Sterowanie zamka centralnego znajduje się w złączu 3-stykowym (dwa zewnętrzne piny ok.100mA , środek +12V ) ;złącze 2- stykowe to awaryjne wyłączenie (po przekręceniu stacyjki i zwarciu 2 styków wyłącza się alarm)
przesyłam schemat zamka centralnego 206 powinno ci to pomóc w rozwiązaniu problemu , zazwyczaj w tym modelu montuje się alarm bezpilotowy.
Kolego sprawdź jakie masz sterowniki rolet od tego zacznij. Ponieważ musisz wiedzieć który przewód odpowiada za zamknięcie wszystkich rolet na danym piętrze. Być może pod przyciskami obok okien masz w puszce sterownik rolet. Musisz mieć sterowanie centralne z sterownika każdej rolety. Zacznij od ustalenia sterowania centralnego.
Były dwie wersje tych alarmów: z pilotami radiowymi i na podczerwień. Jak pilot ma „oczko” to jest podczerwień.
Cześć mam aktualnie zamontowany centralny zamek cyklop c2 w moim polonezie i wszystko jest podłączone pod schemat sterowanie siłownikami. Chciałbym podłączyć sobie centralny pod alarm patrol hps 619p tak aby móc pilotem od alarmu sterować zamkiem da się to jakoś zrobić?
http://daewooforum.pl/temat77882.html Alarm będzie sterował tylko tym dołożonym siłownikiem - siłownik oryginalnym zamkiem. Siłownik i tak być musi, bo go teraz na 99,9% nie masz, te drzwi otwierasz mechanicznie kluczykiem. Kluczyk jednocześnie otwierając drzwi, steruje centralką która uruchamia siłowniki w innych drzwiach. Masz schemat podłączenia...
Pod drzwi w jakim sensie? Wyłącznik krańcowy - niebieski przewód - podający "masę" po otwarciu drzwi kierowcy. Możesz też zamiast tego, podłączyć niebiesko/czerwony lub różowy do +po stacyjce .
Kolego trzeba sobie jakos radzic.Skopiowalem z angielskiego przetlumaczylem na Google i wyszlo to:Tłumaczenie (angielski > polski) Negatywny sygnał sterujący Podłączyć do przewodu VIOLET na pozycji nr. 5 (zamek) i na przewód PINK nr pozycji. 6 (unlock), położony w złącze oznaczone PE4 w skrzynkę z bezpiecznikami. Poszukaj a znajdziesz. Pozdrawiam i...
Jeżeli nie masz 2 przewodów do sterowania centralnym zamkiem wychodzących z alarmu to może masz wyjście do zasilania czujników dodatkowych lub sterowania blokady ( np. pojawiający się + lub - w momencie załączenia alarmu ) wtedy wystarczy zastosować sterownik uniwersalny centralnego zamka .
Z tego co wiem bo niemontowalem jeszcze w nich alarmu sterowanie centralnym jest dwoma masami
Mam proglem kupiłem alarm i alarm ma sterowanie centralnym na minusy a centralny jest sterowany plusem jak zrobic żeby centralny zamykał się zwraz z włąnczzeniem alarmu bo tak musze zamykać auto kluczem.
spr. podlaczenie alarmu, a raczej sterowania zamka centralnego, sprawdzil bym jeszcze czy przewody na zgieciu miedzy drzwiami a kabina nie sa przerwane pozdrawiam
To nie jest centralka wykonawcza do siłowników zamków i nie wysteruje ich przez przekręcenie kluczem w zamku więc wymagasz od niej niemożliwego. To alarm z funkcja sterowania centralnym przy pomocy oryginalnej lub dokładanej centralki zamka a piloty możesz zamówić u dystrybutora SEO
Wyjścia sterujące centralnym zamkiem alarmu połączyć wg. schematu "sterowanie masą" i podłączyć dwoma przewodami do wejść sterujących centralki zamka.
U mnie jest to samo wystarczylo podlaczyc pod silowniki.Sprawdz tylko wydajnosc pradowa alarmu ja musialem zastosowac dodatkowe przekazniki!!!!!!!!W alarmie centralny sterowany jest przez BC107 (czy cos takiego malego).
Witam Jestem na etapie montażu centralnego zamka w Skodzie Fabia 2000 r. http://obrazki.elektroda.net/44_12417326... W samochodzie jest alarm, centralka na foto. Pytanie: chodzi o możliwość sterowania centralnego alarmem, niestety nie wiem czy znajdujący się na pokładzie alarm to potrafi. Może ktoś z szanownych kolegów rozpozna co to za model...
Sam tego nie ogarniesz. Trzeba sprawdzić pilota na testerze. Scalaka nigdzie nie kupisz - tylko serwis lub używka. Szukaj Elco-Exim, impoter. Uważam, że taniej wyjdzie wyciąć Silicona i wstawić nowy alarm lub samo sterowanie zamka centralnego. Kiedyś nowy pilot kosztował ponad 100
załączam rozpiskę
Przy takim podłączeniu możesz uwalic alarm. Nie posiada on wyjścia bezpośredniego do siłowników, tylko wyjścia do sterowania centralką CZ. Obciążalność tych wyjść zazwyczaj nie przekracza 100 mA, a siłownik potrzebuje znacznie więcej do pracy. Potrzebujesz dodatkowego sterownika, np ST 100 lub TOP32 lub cos podobnego (jeśłi w zestwai centralnego zamka...
Pomarańczowo/biały i fioletowo/biały do masy, pomarańczowy i fioletowy-sterowanie minusami
Nie znam alarmu"cyklop" ale pewnie ma sterowanie centralnego "dwoma minusami". W drzwi kerowcy trzeba wstawić siłownik "slave" a sterownik zrobić na dwóch przekaźnikach. Pozdrawiam.
Do alarmu będziesz musiał dokupić nowy pilot, a najlepiej dwa. Nie wiesz czy alarm jest sprawny. Sterować alarmem za pomocą zamka centralnego będzie trudno, bo taki zestaw działa "w drugą" stronę, czyli alarm steruje centralnym. Jeśli chcesz inwestować, to albo kupisz sterownik radiowy centralnego lub jakis tani alarm (ma on w swoich funkcjach sterowanie...
Witam, posiadam Hyundai'a Tucsona z roku 2004 i mam problem z niedziałającym alarmem. Samochód jest wyposażony w oryginalny alarm, ale nie działa ani alarm, ani sterowanie centralnym zamkiem z pilota. Czy ktoś z Was orientuje się, gdzie znajduje się centralka alarmu i sterowanie centralnym zamkiem. Pilot działa, gdyż po naciśnięciu przycisku dioda na...
aby wysterować otwieranie w tym aucie trzeba podać na ten sam przewód masę ale przez opornik 180 ohm ,ale trzeba jeszcze przekodować moduł komfortu aby otwierał zamek z wkładki drzwi
Znajdź centralke od centralnego zamka i owiń ja cienka blaszka i połacz z masą pojazdu, jeśli nie pomoże to jeszcze po zasilaniu moze cos sie przenosić, wtedy sprawdź przekroje i jakość połaczeń elektrycznych radia i centralki tak żeby wykluczyć spadki napiecia. A i jesli masz alarm to pierwsze odłącz kable sterowania centralnym z alarmu żeby zawęźić...
Witam potrzebuje pomocy gdzie wpiąć się żeby sterować alarmem centralny zamek BMW e39 Pozdrawiam
Nie. Frodo steruje sterownikiem C Z.
Przypuszczam ,ze bład tkwi w sposobie podłaczenia centralnego -proponuje skorzystaj ze wskazanego linku http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... autoalarm od sterownika centralnym zamkiem różni sie tylko tym że posiada dodatkowe funkcje w postaci blokady wyjśćia na syrene wejscia czujnków natomiast sposób sterowania centralnym...
W drzwiach kierowcy nie ma siłownika! Jest tylko czujnik położenia zamka. Musisz dołożyć siłownik slave sterowany z alarmu i po kłopocie.
To są silniki są z wbudowanym odbiornikiem radiowym. Trzy żyły to zasilanie (brązowy, niebieski i żółtozielony), a dwie (biały i czarny) do sterowania lokalnego przyciskiem impulsowym sekwencyjnie góra/stop/dół/stop itd. Przewodowo z wyłącznikiem centralnym i alarmem nie podłączysz grupy rolet. Możesz wykorzystać nadajniki Yooda. Sterowanie centralne...
Musisz wziąść miernik lub neonke i sprzawdzić przy włanczaniu alarmu i wyłaczaniu gdzie pokazuje się impuls +12V (kolega wloc podpowiedział,że alarm steruje 12V)
Witam. Szkoda,że zostajesz przy pilocie od centralnego zamka, alarm zabudowany w tym samochodzie będzie bezużyteczny .To co napisał Ireneo Post 19 Wrz 2010 15:22 Re: Autoalarm + centralny jak podłączyć Matiz Odpowiedz z cytatem Da radę,wystarczy podłączyć sterowanie .wymaga ingerenci w budowę centrali alarmu(najlepiej niech opisze to dokładniej na forum...
Sprawdzałeś czy do jednej rolety można wprogramować dwa nadajniki? Jeżeli tak to trzeba dokupić dodatkowy nadajnik (pilot), wprogramować go do wszystkich rolet i dalej tak jak napisałem w pierwszym poście. Wtedy będzie sterowanie standardowe i z alarmu.
Przekaźniki muszą być do zmiany polaryzacji.Z alarmu jest sterowanie masą a w VW jest sterowanie plusem.Czyli prosto mówiąc musisz zamienić minus na plus.I do tego są te przekaźniki.Chyba,że masz alarm gdzie ustalasz sobie sam polaryzacje.
Pozostaje jeszcze przypiac probowke do masy (-) i wystwrowac centralny recznie. czyli wbijajac sie w kolejne piny powinienes znalesc przewody od zamykania i otwierania. Jezeli zadzaiala central "na krotko" czyli przez probowke to znaczy ze to juz na stowe alarm. W alarmach Legend (Alcatraz) przewarznie wykozystany jest uklad TD62003A. wydaje sie ze...
znasz firmę tego alarmu, strownika? I jaki to samochód?
Podaj (-) na przewód nr 2, możesz go najpierw odłączyć od alarmu i zewrzeć do masy, centralny powinien się otworzyć. Chyba że jest sterowany plusem (alarm ma opcje programowalną) wtedy podaj (+), możesz dla bezpieczeństwa podać + poprzez żarówkę 5W albo probówkę, oczywiście najpierw odłączając go od alarmu. Upewnij się czy to forteca czy super forteca,...
Sterownik cz jest w GEMie, ten komputer z kolorowymi kostkami. Prawdopodobnie spaliłeś styki w siłownikach, odetnij sterowanie z drzwi i wtedy z alarmu wysterujesz cz
rolls jesli nie dochodzi masa do drzwi tzn brazowy przewod to jest tylko sterowanie plusami
Mam fabryczny centralny zamek i dolozylem ten wlasnie model alarmu. Spiete zgodnie ze schematem. Problem polega na tym ze przy uzbrajaniu alarmu centralny zamek zamyka sie po czym natychmiastowo jest otwierany a alarm jest ciagle zazbrojony. Czy trzeba do tego samochodu stosowac jakies dodatkowe przekazniki czy tez jakos inaczej wpiac alarm, czy moze...
... jakich użyc rezystorów, bo to rozwiąznamie miałoby sens ... Na swoim rysunku nie widzę żadnego rezystora :!: A patrząc na Twój skan to podłączasz kierunkowskazy pod A2 i A3. Nie moge się doczytać ale nie jestem pewien czy ten alarm posiada funkcję sterowania centralnym zamkiem.
Witaj prawdopodobnie będziesz musiał odwrócić działanie pilotów - czyli montujesz alarm i pilotem od alarmu będziesz sterował alarm i centralny zamek. gdzieś w tym dziale miałeś linki do stron z autoalarmami i opisami do nich pozdrawiam
optymalnym rozwiazaniem bedzie montaz prostego autoalarmu - praktycznie wszystkie mają mozliwosc sterownia centralnym zamkiem - a połączysz przyjemne z pożytecznym - cena niewiele większa od samego sterowania centralnego - 100zł za alarm (giełda/allegro) + montaż (zależy jeszcze jaki masz ten centralny w swoim aucie)
Aw czym koledze przeszkadza sterowanie plusem. Przecież można zastosować przekażniki i sprawa będzie rozwiązana . AMPIO jest jednym z tańszych alarmów.
Kosmatek, chyba nie bardzo wiesz, czego szukasz, albo nie bardzo rozumiesz, co jest podane w opisach centrali alarmowych... Każda centralka ma wyjście do STEROWANIA centralnym zamkiem. Czyli dwa wyjścia o NISKIEJ OBCIĄŻALNOŚCI (standardowo 100 mA) na których się pojawiają impulsy masy. Niektóre centralki mają wbudowany pełny sterownik, czy dwa przekaźniki,...
Mozesz zalozyc alarm bezpilotowy pod istniejacy zamek centralny ,wtedy gdy nacisniesz fabryczny kluczyk zamkna sie drzwi i uzbroi alarm. Mozesz tez zalozyc alarm pilotowy ,ktory podepniesz do zamka. W takim przypadku auto bedziesz zamykal dodatkowym pilotem uzbrajajac jednoczesnie alarm. Wybor nalezy do Ciebie. Podlaczenie do zamka centralnego w Toledo...
Jak w tym autku podłączyc alarm pod centralny zamek? Jak jest sterowany central?
Prosiłbym o pomoc! Jak podłaczyć alarm aby sterować zamkiem centralnym VW Polo. Lub informacja o sterowaniu silnikiem kompresora za posrednictwem zamka drzwi ( 4 przewody ?)
Witam. Dlaczego w tym alarmie sterowanie centralnym zamkiem jest plusem? Może trzeba coś zmienić czy zresetować? Proszę o jakąś poradę. Pisze, że sterowanie jest masą a u mnie daje plus.
Alarm podaje dwie masy na sterowanie centralnym zamkiem, podłącz do nich bazy dwuch tranzystorów pnp BD 140T przez rezystory 200 om, emitery do plusa a colektory - to bedzie sterowanie plusem do dwuch skrajnych przewodó przy pompce lub do wyjścia z drzwi. Uda Ci się napewno-powodzenia.
W samochodzie mam zainstalowany centralny zamek, a teraz dokupiłem alarm, który ma tym zamkiem sterować. Problem polega na tym, że nie wiem ja( ) to zrobić. Z centrali alarmu wychodzą dwa przewody. Na jednym napisane jest otwieranie, a na drugim zamykanie. Gdzie powinienem przyłączyć te przewody żeby alarm sterował mi centralnym zamkiem.
Jaki jest centralny zamek montowany orginalnie w Lanosie, nie wiem jak podłączyć sterowanie go alarmem. Na siłownik wchodzą trzy przewody.
u dołu GEMa masz brązowe wąskie złącze 32pin - czarno pomarańczowy i czarno zielony, w niektórych wersjach niema tych przewodów i musisz wejść na drzwi czarne złącze 18pin - czarny z czerwonym i czarny z niebieskim
schemat jest tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... na przyszłóść korzystaj z funkcji szukaj alarm posiada dwa wyjścia( pojawia sie masa na przemian otwrcie zamknięcie ) do sterowania modułem dodatkowym centralnego zamka musisz sprawdzić zasilaniie tego modułu .Odłaczyć sterowanie na czas prób od alarmu i na wejscie sterujące...
Wedlug zeskanowanego schematu wychodza tylko dwa przewody zielony i niebieski do silownika pozostale sa do sterowania bialy brazowy
Biały i brąz to sterowanie centralnym,oczywiście masą
Zamek w passacie sterowany jest plusem,najlepiej znaleść przewody od sterowania zamka przez kontrolke, jeden koniec kontrolki podłanczasz do plusa a drugim wkuwasz sie w przwody w lewym słupku od kierowcy. Jaki masz alarm ? Możliwe że masz sterowanie centralnego zamka minusem musisz założyć w tym przypadku przekaźniki. Życze powodzenia.
Czy ktos wie jak podlaczyc sterowanie centralnym z alarmu
jeżeli auto ma fabryczny alarm to schematu możesz szukać a i tak raczej nie znajdziesz ponieważ wszystko jest sterowane seryjnym komputerem który dostaje sygnały o niedomkniętych drzwiach, steruje centralnym i objawem załączenia się alarmu jest klakson, pozdro
Witam. Mam pytanie jak podłączyć się do centralnego zamka(orginalny). Został zamontowany alarm, sterowanie centralnym za pomocą masy. A w LT sterowanie jest chyba plusem. Próbowałem na przewody od siłownika podawać plus ale to nic nie dało. Proszę o pomoc.
Kupiłem renault Kangoo 2008 1,5dci i chce dołożyć alarm, mam pytanie w materii gdzie podpiąć sterowanie zamkiem centralnym od alarmu. Dodam że w samochodzie jest orginalny centralny sterowany z kluczyka radiowo. Ja chce sterować otwieranie samochodu pilotem, ale z alarmu. Przycisk w kabinie nie wchodzi w grę bo przy zamknięciu, samochodu z kluczyka...
Ok dzieki bardzo,Czyli jeśli bym podlaczył alarm pod kierunki to mogło by się coś stać ? Przecież kierunki też są zasilane 24V to wystarczyło by gdybym się wpioł w przełącznik awaryjnych i nie powinno być problemu. A jak podłączyć krancówki ? wie ktoś jaki mają kolor,bo sądze że znajde je w drzwiach kierowcy. Acha jeszcze odnośnie tego kabla 99-102...
Zamki normalnie działają z kluczyka, i z obu stron wkładając kluczyk otwierają się wszystkie drzwi ? To masz chyba dołożony cały alarm z centralnym, bo w oryginale tylko drzwi kierowcy sterują centralnym zamkiem. To sprawdź te przelotki słupek/drzwi jak radził kolega, w obu drzwiach. Inaczej doszukiwałbym się problemu w połączeniu centralki alarmu z...
Alarm jest? Steruje domykaniem? Centralny nie wariuje? Może jakieś konkrety z własnych poszukiwań?
pilot jest razem z kluczykiem seat cordoba 1.4 2004 nie da się go zakodować w żaden sposób Ten typ fabrycznego pilota jest bardzo awaryjny. Często na testerze "wysyła sygnał" ale nie zadziała w samochodzie. Winne są zazwyczaj "przelotki" łączące na płytce obie strony druku. Bardzo rzadko udaje się go naprawić. Po pierwsze musisz zweryfikować czy posiadasz...
Ale do czego chcesz to podłączyć?Jeżeli posiadasz oryginalny sterownik to są tam następujące przewody: Czerwony +12V Stałe zasilanie Czarny - Masa zielony, niebieski do siłowników W drzwiach kierowcy dodatkowo przewód biały , brązowy, i czarny (wszystkie przewody mają takie same kolory) Do alarmu podłączasz przewody biały i brązowy jest to sterowanie...
Witam Jesli sterowanie zamka jest plusami to trzeba zastosować 2 przekazniki bo większość alarmów steruje minusem zamki.
Jakim sygnałem jest sterowany centralny zamek w audi a4 rok 1997 Jak go podpiąć do alarmu skorpion?
Witam Kolega żle podłączył alarm jest w trybie pasywnym, działa tylko centralny (biały kabelek ma bez przerwy +12v)i to może być przyczyną takiego zachowania alarmu. Pozdrawiam
za dużo nie wynika jaki to alarm, ale jeśli chodzi o centralny zamek aby zamykał auto to sterowanie nim jest we wtyczce białej na 6 pinów tej obok zasilającej, tylko trzeba sprawdzić konfiguracje podłączenia bo nie wiem czy centralny masz fabryczny czy dokładany a to jest spora różnica w podłączeniu
W module ZKE masz dwa wolne piny 17 i 4 w żółtej wtyczce z których sterujesz plusami.
Dam gdzie np dorabiają klucze lub awaryjne otwieranie mają tester pilotów. Dodano po 4 Czy dobrze rozumuje? pilot ma jakby dwie funkcje , steruje CZ firmowym w aucie i dokładanym alarmem ( myślałem , że alarm steruje CZ , czy źle myślałem?) Już pisałem ale powtórzę Pilot steruje centralnym zamkiem-alarm korzysta z i informacji w aucie że wykorzystano...
Alarm magic car ma sterowanie +/- . chodzi o to ze jak podłącze zgodnie za schematem przepala bezpiecznik. Czy napewno centralny ma sterowanie +???
albo źle podłączono alarm z oryginalnym centralnym zamkiem!!!!! na przewodach sterowania zamkiem napięcie będzie utrzymywać się cały czas i nic nie zmienisz!!!!! podłącz alarm do centralnego przez przekaźniki i alarm nie bedzie dostawał żadnego napięcia jak piszesz!!!!!!!!! a jeśli chodzi o lampke to mogę się domyślić że chcesz podłączyć dodatkowy modół...
Oto opis podłączenia alarmu do Forda Fiesty od '96. Do podłączenia centralnego zamka trzeba użyć dodatkowego sterownika c.z. lub zmienić sygnał masowy sterowania c.z. za pomocą 2 przekaźników na (+).
witam czy posiada ktos schemat podlaczenia alarmu do sorento najbardziej interesuje mnie jak jest sterowanie centralnym , krancowki drzwi czy sa sterowane + czy -
Witam zakupilem auto w ktorym zamontowany jest fabryczny alarm. W komplecie nie bylo jednak kluczyka do sterowania alarmem rowniez centralnym zamkiem. Wnioskujac po roczniku i "wypustkach" na slupkach bocznych wnioskuje ze alarm i centralny sterowany byl pilotem na podczerwien. Centralka jest obecnie rozlaczona. Tu pojawia sie pytanie czy prosciej (...
Witam. Mam w samochodzie zamonowany alarm na pilota ale nie steruje on centralnym zamkiem. Na rozpisce wyjsć z centralki alarmu znalazłem wyjscia + i - 12 V po uzbrojeniu. Czy da sie ten alarm podłączyć tak, żeby oprocz zalączania alarmu sterował centralnym zamkiem? Z góry dziękuje za każdą podpowiedź. Pozdrawiam
Zapomnialem że masz osobny sterownik do zamka centralnego który jest dodatkowo sterowany z tego alarmu. W sumie możesz teraz zrobić dwojako, albo wywalisz ten dodatkowy sterownik centralnego i podepniesz siłowniki bezpośrednio pod alarm, ale centralny będzie działał tylko na pilota, albo podepniesz przewody przy alarmie tak jak były i jak masz to przedstawione...
Witam chciałbym małą podpowiedż gdzie się wpiąć do centralnego , żeby sterować zamkiem z auto-alarmu. Jest to podobno fabryczny centralny zamek. Czy jest sterowany minusem czy plusem,gdzie się podpiąć. Moze ktoś juz z kolegów montował w takim samochodzie alarm i sie podpinał pod zamki. Za podpowiedz , z góry dzięki.Pozdrawiam.....
według opisu alarmu sterowanie centralnego zamka masą tzn.dwa przewody zostaną wolne dwa w alarmie podłączasz pod masę i dwa podłączasz do swojego sterownika w samochodzie
To standard w alarmach bezpilotowych (sterowanych fabrycznym pilotem od centralnego zamka). Po rozłączeniu zasilania centralny zamek musi zostać skutecznie zamknięty, a następnie otwarty, aby alarm mógł się rozbroić (w niektórych alarmach trzeba jeszcze otworzyć drzwi kierowcy). Ja zazwyczaj radzę sobie tak, że odpinam (lub wciskam i trzymam) krańcówkę...
Witam tak jak piszesz sterowanie plusem.Co to jest za Honda??
sprawdź przełacznik krańcowy w drzwiach powinen być przy serwie.
Kolego co ty mieszasz centralny zamek do alarmu. Skoro to alarm to alarm a sterowanie centralnym zamkiem jest dodatkową opcją i nikt nie każe ci tego podłączać. Podłączasz tylko zasilanie, czujniki syrenę i po temacie.
Masz fabryczny centralny w tej B4? Schemat bez alarmu, ale do sterowania wystarczy.
Mam alarm forteca nie wiem jak podłączyc sterowanie centralnym zamkiem z alarmem centralny jest fabryczny forda.Prosze o pomoc.
Odłącz alarm i na założonej tapicerce spróbuj sterować masami bezpośredio symulując sygnały z centralki alarmowej. Jeśli będzie działało - uszkodzony alarm, jeśli nie napisz - odpowiedzi może być więcej, więc szkoda się rozpisywać.
Witam Posiadam samochód Daewoo Nexia z orginalnym centralnym zamkiem i chcę zainstalowac alarm. Alarm ma sterować centralnym zamkiem. Alarm DYNAMIC 3000 G4. jak się podłączyć do centralnego lub czy wogóle sie da bo podobno trzeba wymienic centralke lub siłownik master. Może podpowiecie.
Witajcie. Właśnie kończę montaż alarmu ze sterowaniem centralnym zamkiem w moim matizie. Wszystko ok tylko w instrukcji znajduje się opis o przyłączu kabli do istniejących przewodów. Wskazane w instrukcji przewody nie działają (mój alarm steruje centralnym zamkiem poprzez zmienny minus). W jakiej wiążce znajdę przewody, które muszę spiąć z alarmem,...
To alarm decyduje o zamykaniu drzwi w tym przypadku, alarm jest połączonu dwoma kabelkami z centralnym - w twoim przypadku jest to sterowanie minusem - impulsem minusa. Pisał juz ktoś wcześniej, że brązowy i biały to sterowanie c.z
vectra sterować centralne sterować centralne focus sterować centralne skoda
multiroom multiswitch wiertarka kinzo oscyloskopy naprawa rubens
protokol pomiarow energii zgrzewarka transformatorowa
Metaliczny dźwięk i zgaśnięcie silnika ciągnika Lokalizacja pompy kondensatu w Emadp 82lcw