Już ci TU nie w kostce , kostkę odpinasz i po alarmie. Dla kosmetyki możesz potem usunąć okablowanie.
Możesz mieć problem z przekaźnikiem zapłonu 1, jego działaniem, lub przewodami z nim współpracującymi. Nie ma iskry, więc sprawdź zasilanie cewki na pinach wtyczki C (- czarny) i D (+ różowy), oraz jej i przekaźników masę G104, przykręconą do szpilki kolektora ssącego, pierwsza od strony skrzyni biegów :?: https://obrazki.elektroda.pl/9028773300_...
ta czarna puszka to sterownik od gazu musisz odpiąć zasilanie centralki od alarmu i zmostkować odcięcie zapłonu najlepiej dowiedz się co to za alarm wtedy można dokładnie napisać co zrobić
Podaj typ alarmu.
skoro na pych pali, to nie wina alarmu. Po podłączeniu aku, pilotem rozbroić alarm. W dalszej kolejności w razie potrzeby kliknąć pilotem plip, no i zapalić auto. Gdy nie ma zapłonu sprawdzić stan naładowania aku, kostkę stacyjki, masy i klemy. Co blokuje Ci ten dodatkowy alarm? Gdy jest zapłon a nie kręci rozrusznik to tam by trzeba zajrzeć.
Ogólnie to musisz namierzyć przekaźnik którym alarm odcina zapłon i tam przywrócić instalacje samochodu do seryjnego stanu. Resztę po prostu wywalasz.
Moim zdaniem ten alarm odcina zapłon , trzeba sprawdzić gdzie są przekaźniki w tym alarmie i jeden jest zapewne od odłączenia +12V
Zależy jaki ten alarm. Często należy nie przejmować się wyjącą syreną i szybko po nałożeniu klemy włączyć zapłon i wówczas dopiero wyłączać alarm pilotem. Ale zapłon zawsze PO nałożeniu klemy, NIGDY przed nałożeniem klemy! Akumulator musi być przy tym naładowany, naturalnie :D
Chyba znalazłeś syrenkę alarmu pod maską. centralka jest gdzieś w środku żeby wilgoci nie dostała. Ale po nitce do kłębka, więc jeżeli masz syrenkę to kabelki od niej idą do centralki :) Nie widzę nigdzie w necie schematu do takiego alarmu, więc musisz wyjąć centralkę i może na niej jest jakieś oznaczenie. Ściągniesz schemat to może odłączy się tylko...
załóż alarm ze wstrząsówką i ultradżwiękami,ale lepiej nie taki za 100zł[poczytaj forum i będziesz wiedział dlaczego],do alarmu polecam blokadę niedżwiedż lock-bez lawety czy motylka nie odjadą a w polo'94 fajnie wychodzi,zostaw ten ukryty wyłącznik na pompie a przez alarm odetnij zapłon i chyba powinno wystarczyć na przeciętnego złodziejaszka,bo raczej...
Dzięki koledze zlym udało się ustalić procedurkę dla tego alarmu. Wpis pilota wygląda następująco: 1. Załączyć zapłon (żółty przewód) i nacisnąć przycisk serwisowy. Alarm wejdzie w tryb serwisowy (potwierdzi to syreną, dioda LED zaświeci na stałe) 2. Wyłączyć zapłon (żółty przewód) 3. W ciągu 5 sek. 4 razy podać +12V na przewód szary (zapłon ACC) i...
Naprawiają oraz budują nowe w ELserwis http://firmy.pkt.pl/firma/elserwis__zakl... http://katalog.pf.pl/Ostro%C5%82%C4%99ka... Jesteś pewny, że padł moduł, a nie np. cewka WN? Sprawdziłeś wyłącznik zapłonu, stacyjkę,...
Wyglada to na seo Dolphine.Aby właczyć zamykanie włacz zapłon przytrzymaj duży przycisk na pilocie az alarm kliknie 6 razy.Wyłacz zapłon To samo trzeba zrobić aby ją wyłaczyć.
Oby nie doszło do uszkodzenia Modułu Komfortu. Zacząłeś naprawę od błędu czyli nie odłączyłeś akumulatora na czas naprawy. To już fakt, niestety. Odłącz na jakiś czas klemę minusową akku /ok. 30 minut/ a potem spróbuj od nowa zaprogramować pilota. Kiedyś w pośpiechu nacisnąłem dwa przyciski pilota, ten duży i mniejszy, włączyła się syrena i nie mogłem...
Witam Miałem podobną sytuację po wymianie akumulatora była to kwestia alarmu. Większość alarmów ma procedurę resetu po zdjęciu zasilania z klem. np przekręcenie kluczyka na zapłon n razy.Należy ją wykonać ponieważ alarm może może odcinać wtryskiwacze lub dopływ paliwa.Spróbuj wyjąć bezpiecznik od alarmu.
mam pytanie: czy jak wyłączasz zapłon to czy ten alarm automatycznie otwiera ci zamki? nawet jak są otwarte to on i tak wysyła sygnał na otwarcie, czyli bezsens. Ale chcę się upewnić czy tylko mój SPY ma jakiś błąd czy wszystkie tak mają.
Drogi kolego na 100% masz go w trybie serwisowym -dlatego ciągle świeci dioda. Podaj który to rok i miesiąc fortecy bo były dwa sposoby na wyjście z tego trybu (date masz na blombie gwarancyjnej na obudowie) Z tego co piszesz wńoskuje że masz nowszy model więc robi się to tak: -włącz zapłon albo najlepiej uruchom silnik (na kablu różowym w alarmie ACC...
Z tego co pamiętam to żeby wprogramować piloty to musisz przytrzymać przycisk awaryjny i 7-8 razy włączyć i wyłączyć zapłon aż syrenka wyda dźwięk. Naciśnij wtedy któryś przycisk w pilocie. Jeżeli alarm nie wejdzie w stan programowania, to próbuj włączać i wyłączać stacyjkę aż syrenka zadźwięczy(oczywiście cały czas trzymając wciśnięty przycisk awaryjny)....
włącz zapłon , naciśnij przycisk awaryjny i naciśnij przycisk wyłączojący alarm /mały ,kłódka otwarta/ następnie powyłączaj to wszystko i ...już masz
1.Zaprogramować (włączony zapłon trzymasz reset do szczeknięcia syreny, po czym naciskasz pilota) 2.Zacznij od rozkręcenia pilota zmierzenia baterii i mikrostyków
Panowie, wszystko nie tak, może poza krancówkami. * W VW Passacie zapłon to CZARNY ; czarno-żółty to linia "X", gaśnie przy starcie - nieprzydatna w alarmie. Z alarmu: żółty . * ACC nie ma , w Golfach 3 tą rolę pełnił styk S, przewód brązowo-czerwony. Tu więc brązowy z alarmu albo złączyć z czarnym ze stacyjki samochodu albo zostawić wolny - jak alarm...
Jak widać pierwszy post został zmieniony 3 razy, więc chyba coś dotarło. Znajdź przycisk serwisowy, przekręć zapłon i go wciśnij, po czym udaj się do najbliższego punktu przyzwoitego elektryka.
Znalazłem jeszcze taki alarm cobra (5933 i 5903)wedlug opisu montażu i wg kolorów przewodów wygląda to tak . 1 .szary-cienki 0,5mm² wejscie do czujników dodatkowych(wyzwalanie) 2 .szaro/czarny, fioletowo/biały, pomarańczowy ,pomarańczowo/bialy,zólto czarny,fioletowy jest sterowaniem centralnym . 3 przewód brązowy pojawiacy się minus do zasilania...
coy_coyote odebrałem PW i maila - odpisze tu bo moze sie komuś przyda. Jeśli masz centralkę jak na fotce... http://obrazki.elektroda.pl/4662334000_1... PROGRAMOWANIE PILOTÓW: http://www.autoelectric.ru/autoalarm/cod... W tryb programowania wchodzimy następująco: - Drzwi otwarte, włączony zapłon i trzymamy min 15 sek. przycisk...
no dobrze, jednak jak otwieram ręcznie kluczem przekręcając w zamku to nie powinien się zapłon załączyć? Czy jak otwierasz kluczem ręcznie to po otwarciu drzwi lub przekręceniu klucza w stacyjce alarm piszczy czy nie. Jeżeli piszczy to tak jak napisałem uprzednio, jeżeli nie piszczy a zapłon jest blokowany to nie wiem co się dzieje. O ile pamiętam...
Dostępny z fotela kierowcy
Włącz zapłon - w Twoim wypadku przy świecącej się lampce oświetlenia wnętrza - otwarte drzwi, wciśnij i trzymaj przycisk RESET i jednocześnie naciśnij na około 3 sekundy przycisk ZAMKNIJ w pilocie. Syrena piknie jednokrotnie i masz ustawioną zwłokę
W celu zmiany funkcji należy: 1.Włączyć zapłon. (ON) 2.Wprowadzić pierwszą cyfrę kodu PIN ( w tym celu należy nacisnąć przycisk serwisowy tyle razy, ile wynosi pierwsza cyfra kodu) fabryczny PIN KOD 1-1 3.Wyłączyć a następnie włączyć zapłon. (OFF-ON) 4.Wprowadzić drugą cyfrę kodu PIN ( w tym celu należy nacisnąć przycisk serwisowy tyle razy, ile wynosi...
Jeśli masz włączony zapłon, to na "+ ze stacyjki" jest 12V, więc zaciski diody są, można powiedzieć, zwarte i dioda nie świeci. Gdy teraz zapłon wyłączysz, to stacyjka stanowi przerwę i za nią pojawi się potencjał bliski masy, bo podłączone do niej odbiorniki to wymuszają. Prąd wtedy płynie od "+ z AKU", poprzez diodę, rezystor i odbiorniki normalnie...
Ale jaki to model? Spróbuj tak: 1. włącz zapłon 2. Przytrzymaj 3 sekundy dolny przycisk pilota Zostanie potwierdzone trzykrotnym piknięciem i dioda zgaśnie. POZDAWIAM Po zatem temat ten wielokrotnie był poruszany na forum, wystarczy użyć przycisku szukaj czy to tak wiele?
Witam Może późno udzielam odpowiedzi ale według mnie ktoś kto podłączał ten alarm podłączył się pod przycisk zamykania.Musisz podłączyć się do wiązki drzwi.A że po zgaszeniu auta on ci się zamyka(zamek) to normalne Spy to chiński produkt i jak każdy chinol ma taką głupią funkcję że jak gasisz auto - znika zapłon - podaje sygnał na otwórz a w BMW masz...
Problem rozwiązany. Aby uzyskać zasilanie na desce oraz sterowniku trzeba zewrzeć dwa przekaźniki w centralce alarmu. U mnie jednak nie wystarczyło to, bo nadal nie działał rozrusznik. Okazało się, że czerwono-czarny kabel idący ze stacyjki do rozrusznika idzie przez przekaźnik oznaczony nr 53(na samej górze),który sterowany jest z centralki przez podanie...
Witajcie Drodzy, Od dziś mój Fiat Panda odmówił posłuszeństwa. Mam Alarm FOX B/R/S z modułem FOX M1, do tego dwa prawie trójkątne piloty z dwoma przyciskami (duży i mały przycisk). Dziś zaczął wariować, wył alarm, mrugały kierunkowskazy i coś się zadziało, że mam odcięty zapłon :) jak przekręcę kluczyk w "puszce" od alarmu pod maską na wyłączony to...
Problem dotyczy dokładnie odłączenia zapłonu przez centralke alarmu. Wszystko chodziło idealnie do wczoraj. W czasie jazdy alarm zaczął włączać i wyłączać odłączenia zapłonu. Po zgaszeniu auta z centralki wydobywał sięcały czas taki dzwięk jakby alarm ciągle włączał i wyłączał odłączenia zapłonu. Odpiołem na chwile zasilanie od Alarmu i po ponownym...
Wydawało by się jasne, że należy usunąć przyczynę działania alarmu.
Elektroniczny zapłon nie jest od tego żeby nie "kopać". Z resztą w charcie taki zapłon chyba juz jest.
Witam tym razem mam problem z alarmem podczas jazdy zaswieci się dioda i tak kilka razy i odcina zapłon. pilot raz działa a raz nie. Po ruszeniu kablem do centralki alarmu dioda miga... Tak jakby coś nie stykalo na kostkach. Dodam że centralka jest luzem i podejzewam że się rusza pod półka kierownicy.... Czego mam szukać. A może wystarczy ta centralke...
Witam, od kilku lat posiadam alarm w motocyklu RTX AM7. Do dnia wczorajszego chodził bez zarzutu. Nagle w czasie jazdy wyłączył zapłon i wyje alarm. Nie reaguje na pilota. Zaden restart czy wyłączenie zasilania nie pomaga. Co może być przyczyną??
Czy proba uruchomienia auta przy pomocy boostera w sytuacji, kiedy alarm jest aktywny, jest w ogole mozliwa To wszystko zależy czy alarm jest fabryczny czy dodatkowy. Fabryczny nie blokuje zapłonu - tylko uruchamia sygnał dźwiękowy a funkcję unieruchamiania spełnia fabryczny immobiliser. Alarm dodatkowy może przekaźnikiem blokować zapłon - wszystko...
na pilocie ma jeden guzik
Witam piszę z problemem włączającego się alarmu po przekręceniu kluczyka na zapłon czy wie ktoś jak to naprawić żeby alarm nie załączał się podczas pozycji zapłonowej?
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Chciałbym dzisiaj przedstawić Wam jeden z tanich lokalizatorów GPS. W poniższym tekście opisze kilka testów tego urządzenia mogących pomóc Wam przy wyborze lokalizatora, zwanego także trackerem GPS. Jakiś czas temu natknąłem się tutaj na informację aby uważać przy zakupie tanich urządzeń gdyż nie mają one nic wspólnego z GPSem. Zainteresowany tą informacją...
Siemka wszystkim użytkownikom na forum. Na forum znalazłem podobny problem (dokładnie nie taki sam), jednak nikt nie napisał rozwiązania co by rozwiązał problem, liczę że jakaś miłą osobą, która zna się na autoalarmach pomoże mi. Mam pytanie odnośnie alarmu clifford Logic Can i ODIS w ford focus mk2 (rok 2007, 1.6benzyna), problem jest taki że nie mogę...
Mam problem z alarmem montowanym w ASO w Toyotach Avensis T27 (rocznik od 2009). Nie wiem dokładnie, co to za model, znalazłem tylko w książce serwisowej nazwę Challenger. Alarm dotąd działał normalnie, czyli aby odpalić samochód, trzeba było wpisać kod PIN przyciskiem z niebieską diodą. Można też było włączyć tryb serwisowy, wpisując kod, przytrzymując...
Alarm fabryczny, czy dokładka, fabryczny pamieć ostatnich alarmów odczytujesz testerem diagnostycznym. Alarm dokładany też powinien mieć sygnalizację wyzwolenia alarmu, np ilość mrugnięć diody led po rozbrojeniu alarmu np zapłon 1 mrugnięcie, krańcówki drzwi 2 mrugnięcia, wstrząsówka 3, ultradżwięki 4, itp, zależy od producenta.
Witam mam podobny problem z immobilizerem w tym modelu auto zapala na 5s po czym gasnie i tak prawie za każdym razem raz na jakis czas zapali i działa mozna jeździć. Błędy sterownika silnika które udało mi sie odczytac to 99 czyli błąd immobilizera. Jak odczytałem kody błyskowe immobilizera to mam kod 11 czyli kluczyk jest w stacyjce, 13 zapłon włączony,...
Odetnij czarny, tylko za miejscem podpięcia stacyjki z alarmu i będzie dobrze.
Nissan Almera Alarm Challenger NT wersja C Witam, z dnia na dzień prawdopodobnie rozkodował mi się kluczyk NATS do dedykowanego systemu alarmu, zamontowana jednostka to wyżej wspomniany Challenger NT C, więcej danych niestety nie posiadam, ponieważ ktoś przykleił sterownik na taśmę dwustronną na etykiecie, która ulegała uszkodzeniu przy odklejaniu......
Przepraszam, że odzywam się dopiero teraz. Niestety wcześniej nie miałem możliwości. Przeczytałem na forum, że należy podłączyć pin 7 do masy. Tak zrobiłem i wtedy mogłem ponownie uruchomić samochód. Dlatego nie wypróbowałem Twojej metody z mostkowaniem przewodów i odpinaniem. W każdym razie dziękuję za wskazówki! Jednak nie do końca rozumiem, jak...
alarm uzbrajać zapłon alarm odcina zapłon blokada zapłon alarm
pomiar laserowy odległość oporność głośnik włosów rozebrać
piszczenie przetwornicy piszczenie przetwornicy
Schemat serwisowy Sony CFD-S07/S07CP - gdzie znaleźć? Oleo Mac 937 - Regulacja gaźnika i problemy z obrotami