alcatel zalany

Znaleziono około 59 wyników dla: alcatel zalany
Podstawowa forma zapytania: alcatel zalać
  • Alcatel- zalany farbą malarską

    Witam, mam telofon Alcatel Pop c7. Wpadł mi on do wiadra z farbą ;/. Działa normalnie, ale na ekranie "w jego środku" pojawiło się plama z farby. Czy trzeba wymienić od razu monitor czy da sie jakoś to naprawić? Ile może kosztować?

    GSM Początkujący   10 Maj 2014 18:25 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 777
  • alcatel one touch idol zepsuty android

    Witam. Zacznę może od końca: Ad. 3. - Telefon posiada system operacyjny. Jak każdy program jest on bardzo odporny na zalanie, niestety jego prawidłowe działanie jest zależne od sprawności podzespołów obecnych w telefonie, które niestety na zalanie odporne nie są. Aczkolwiek jest niewielka możliwość,...

    GSM Użytkowy   06 Cze 2015 10:42 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 894
  • Alcatel OT-993D - uszkodzenie po kontakcie z wodą

    Witam Alcatel OT-993D po częściowym i nieznacznym zalaniu ( poprzez szparę od wyłącznika on/off oraz gniazda słuchawek ). Bateria rozładowana do 0V i przy próbie ładowania osiąga tylko 2,4V ( czerwona dioda świeci podczas ładowania ). Po rozebraniu i wyczyszczeniu spirytusem 95% ( czyszczenie...

    GSM Początkujący   08 Lip 2014 08:45 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1161
  • Alcatel BF3- problem z baterią

    podlacz go najlepiej pod zasilacz i zmierz prad jaki pobiera w trakcie pracy i w trakcie czuwania. w trakcie pracy nadajnika prad do 600 mA powiedzmy ze jest normalny. natomiast w trakcie gdy ledy nie swieca i nic nie dotykasz telefon nie powinien pobierac wiecej niz jakies 20 mA jezeli tak nie...

    GSM Serwis   27 Lut 2004 15:55 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1162
  • Alcatel OT-311 niedziała klawisz 9

    Mam problem z alcatelem, wogule niedziała klawisz nr.9, czyściłem go itd, płukałem w wanience ultradzwiękowej w płynie CLEANSER i nadal niedziała ten klawisz, a jeszcze chciałem dodać że ten telefon mógł zwilgotniec lub mógł byc w pewnym sensie zalany bo prawdopodobnie przeleżał całą noc na dwoże z tego...

    GSM Serwis   11 Lip 2004 13:39 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 543
  • Wieszający sie Alcatel OT311

    Mam problem z Alcatelem OT311, który sie co chwile wiesza, nie ładuje bateri, a czasami nawet nie chce się włączyć. Nie upadł ani nie był zalany. Jak macie pojęcie o co może chodzić to prosze o odpowiedź.

    GSM Serwis   12 Paź 2004 07:29 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 780
  • Alcatel BF3(OT311) dziwny problem

    Mam Alcatela BF3(OT 311) był on zalany i i się nie włączał. Reanimowałem go. Teraz już się włacza i pozornie jestwpełni sprawny. Gdy włoże karte sim telefon znajduje sieć bezproblemu i pokazuje pełen zasięg. Jednak nie mozna wykonać żadnego połaczenia, po wybraniu numeru chwile czekam i dostaje komunikat...

    GSM Serwis   31 Paź 2007 10:23 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1152
  • ALCATEL niechce sie wlaczyc

    mam problem z niezbyt juz nowym telefonem marki alcatel poprostu niechce sie wlaczyc nie reaguje na nic nie zostal on niczym zalany ani nie upadl poprostu rozladowal sei i po tym juz nie mozna go wlaczyc po zmianach bateri tez nie reaguje na nic nie wiem co jest grane pomozcie

    GSM Serwis   05 Kwi 2005 00:45 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1146
  • Alcatel Ot311 nie wstaje

    Witam. Mam tego alcatela i nie włancza się on. Nie był zalany, nie otwierany. Jak można go postawić?

    GSM Serwis   01 Lis 2005 15:44 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 525
  • ALCATEL OT 735

    Mam problem z ALCATELEM OT 735 ..... mianowicie podczas próby właczenie telefon włancza sie na sekunde i po tym czasie wyłancza w serwisie mi powiedzieli że jest pęknieta płyta głowna co mam zrobic (dodaje że telefon mi nigdy nie spadł ani nie został zalany)

    GSM Serwis   29 Wrz 2006 13:51 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 492
  • Alcatel E259X klawisze

    Witam mam alcatela E259X po zalaniu. Wykapany i wygrzany wstalale nie dzialaja klawisze 2,5,8,0 czyli caly rzad czy ma ktos jakas solucje lub servisowke w dobrych zrodlak w ktorych zawsze ciągnąłem nic nie ma Ktory układ odpowiada za klawiature w tym telefonie

    GSM Serwis   29 Sie 2007 13:26 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 522
  • Alcatel One Touch Idol 6030x - nie włącza się

    Witam. Od około miesiąca jestem posiadaczką Alcatel One Touch Idol 6030x. Telefon działał jak należy, nie zawieszał się, działał dobrze. Jedak dziś zostawiłam go na parapecie na około 3 minuty( świeciło słońce). Gdy ponownie wzięłam telefon zauważyłam , że się wyłączył. Odpaliłam go i wyświetliło mi...

    GSM Początkujący   26 Sie 2013 23:00 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 7194
  • ALCATEL 9226MX - Pomoc w przeprogramowaniu.

    Witam, z tego co mi wiadomo to po flashu do vfo tego z francuskiej strony nie da się wrócić do oryginalnej wersji. Musiał byś mieć jtag'a bo ten soft modyfikuje bootloadera i nie wgrasz na niego oryginału ponownie przez gniazdo. Wszystkie moje alcatele po flashu na vfo działały ok. Nigdy nie było problemu...

    Radiotechnika Serwis   14 Gru 2015 21:25 Odpowiedzi: 359    Wyświetleń: 75205
  • Alcatel One Touch Idol Mini - Kłopot głośnika z połączeniami.

    Rozbierz go, sprawdz wszystko, jak nie ma uszkodzen czy zalania to wymien glosnik Wiele razy dostawałem telefony, które "nigdy nie były zalane" a płyta zielona :)

    GSM Początkujący   01 Sie 2016 18:23 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 864
  • Alcatel 6030x po zablokowaniu nie działa dotyk

    Witam Mam problem z alcatelem, otóż gdy telefon włączę to działa i jest git ale gdy zablokuję go i odblokuję ponownie to ekran dotykowy nie działa i tu moje spostrzeżenia: gdy dotyk już nie działa ale odłączę go od płyty i włożę z powrotem to dotyk zacznie działać ale po zablokowaniu to samo, podczas...

    GSM Początkujący   03 Sie 2017 12:29 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 612
  • Jakim programem na Alcatel BE4 - simlock ?

    Bedzie chyba trochę problemów z wykonaniem tego interface , ponieważ ma kabel do 3310 - elektronika z maxem zalana we wtyczce . Mam wyprowadzone tylko trzy przewody : GND , TX i RX - czy muszę wykonać caly kabel od nowa ? 5 Volt podałem na pin 4 z zew . zasilacza na gniazdo w telefonie, ale rozumię...

    GSM Serwis   01 Cze 2003 18:42 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2063
  • Alcatel 501 - DZIWNYYY OBJAW

    sprawdz czy nie byl zalany. Mialem kiedys podobny problem, wyczyscilem obydwie plyty izopropanolem i poszlo

    GSM Serwis   09 Wrz 2003 10:34 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1282
  • Alcatel 311 - nie włącza się - dziwny objaw

    OT 311 - hmmm.... pierwszy raz mi sie trafił taki przypadek - nie włacza sie. śladów zalania nie ma. płyte przelutowałem gorącym. dalej nic. efekt jest taki, że po włożeniu baterii (naładowanej) podświetlenie mignie przez ułamek sekundy i koniec. W przypadku nie właczajacych sie telefonow tego typu zawsze...

    GSM Serwis   12 Paź 2004 00:34 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1534
  • Alcatel BF4 - 511 dead

    Mam dwie sztuki tych słuchawek i obie padły przy pisaniu sms (tak twierdzi klient), nie widac śladów zalania ani pęknięć. Jeden komunikuje się z kompem lecz przy próbie wgrania repair flasha lub wogóle przy wgrywaniu zrywa komunikacje gdzieś przy 60% i trzeba odczekać chwilę by znów mógł sie komunikować...

    GSM Serwis   14 Lut 2004 22:17 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 771
  • FAX ALCATEL 130

    Witam Mam problem z zasilaczem do tego Fax'a(Po zalaniu) Są za niskie napięcia 24V-2,33V 12V 1,45V 5V 1,22V Wcześniej wogole nie chodził wynmieniłem BUZ90A i SG3842 i sprawdzałem elektrolity i wieksze tranzystory.Trafo wygrzewałem. Co może być nie tak?? eszcze podlaczalem zarowke 12V...

    Telefony Stacjonarne Serwis   20 Wrz 2004 20:02 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 645
  • Dziwna usterka W Alcatel BE5

    witam telefonik wylancza sie gdy chce zadzwonic lub gdy ktos chce zadzwonic do mnie , czasem wylaczy sie gdy wejde do menu <bateria naladowana na full wedlug wskaznika > co moze byc z nim nie tak nie byl zalany ! a w sordku jest chyba nie orginalny glosnik bo jest przylutowany na stale!

    GSM Serwis   07 Paź 2004 18:47 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 780
  • telefon alcatel altiset easy-nie słychać

    Tak to prawda Bonmis ten wskaźnik jest do bani .Po długim ładowaniu niesprawnego akumulatora wskaźnik pokazuje ful i telefon działa źle natomiast odłączając zły i podłączając w pełni naładowany akumulator wskaźnik wskazuje zero a telefon działa ok. Jeszcze małe pytanko czy ktoś może wie jak i...

    Telefony Stacjonarne Serwis   02 Paź 2004 21:32 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2044
  • Alcatel ot332 i komunikat o rozładowanej baterii.

    Telefon byl zalany, w ogole nie startował, poczyściłem go dokładnie i wysuszyłem, ruszył i niby wszystko jest ok, działa, ładuje baterie,nawet konczy ladowanie po dobrym czasie i pisze ze naladowana,ale po odłaczeniu od ładowarki tel caly czas pokazuje ze bateria rozladowana.Baterie sprawdzalem w innym...

    GSM Serwis   26 Lis 2004 13:55 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 695
  • Alcatel Ot 301 ciagle laduje bez ladowarki

    moze cos wiecej? Upadl? Po zalaniu?

    GSM Serwis   20 Gru 2004 14:05 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 710
  • PROBLEM Z ALCATELEM OT535

    Kupilem za pare groszy ten telefon i zastanawiam sie co w nim moze byc.Telefon byl utopiony i po zalaniu dzialal ale nie ladowal,teraz juz sie wogole nie wlancza po wygrzaniu i wyczyszczeniu przezemnie plyty.Nie bardzo sie orjentuje chociaz podejzewam jeden uklad ktory jest odpowiedzialny za ladowanie...

    GSM Serwis   21 Mar 2005 21:12 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 594
  • Telefon Alcatel 511 nie ładuje baterii.

    A nie byl zalany przypadkiem opisz jak to sie stalo. A moze ci upadl?? pozdro

    GSM Serwis   03 Kwi 2005 14:54 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1362
  • Alcatel ot 320 gubi zasieg

    Poradzcie mi prosze co moze byc z tym fonem. niewiem dokladnie co sie z nim dzialo bo to jest aparat mojej znajomej. Podobno ani nie spadl ani nie byl zalany a jednak traci zasieg(chyba) po wlaczeniu szuka sieci ale juz jej nie znajduje tyllko pisze "Usluga niedostepna" czasami zlapie ten zasieg ale...

    GSM Serwis   23 Cze 2005 11:22 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 603
  • Alcatel ot 311 - sam się wyłącza

    Od jakiegoś czasu mój ot 311 wyłącza się. Dzieje się to w momencie próby uruchomienia telefonu, po wpisaniu PIN-u lub kiedy aparat jest włączony w momencie "dojścia" połączenia czy SMS-a lub w trakcie połączenia. Dodam, że problem ten nie występuje kiedy bateria jest naładowana. Po naładowaniu trzyma...

    GSM Serwis   17 Sie 2005 20:27 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1035
  • Alcatel OT511 nie wlacza sie :(

    ani mi nie spadl, bateria tez dobra, tez nie byl zalany i sie nie chca wlaczyc :( jaka moze byc tego przyczyna? z gory dzieki za odp.

    GSM Serwis   04 Lis 2005 23:13 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 498
  • alcatel ot320

    Poradzcie mi prosze co moze byc z tym telefonem. niewiem dokladnie co sie z nim dzialo bo to jest aparat mojej znajomej. Podobno ani nie spadl ani nie byl zalany a jednak traci zasieg po wlaczeniu szuka sieci ale jej nie znajduje tyllko pisze "Usluga niedostepna" czasami zlapie ten zasieg ale tylko na...

    GSM Serwis   28 Gru 2005 20:34 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 538
  • Alcatel OT-E256 nie ładuje

    dzięki jednak temat nie aktualny klientka wzieła telefon, duża część płyty była zalana klejem który odpadł a wraz z nim elementy. chief

    GSM Serwis   25 Maj 2006 21:15 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 945
  • SMTi - obsługa Sagem,LG,Huawei, Alcatel,Samsung,Vodafone

    Witam Sagem 400v po odpaleniu komunikat Hardware Problem Mobile locked, telefon bez śladów zalania bez simlocka może ktoś podpowie co z tym fantem czy da rade to zrobic?

    GSM Serwis   13 Gru 2018 18:10 Odpowiedzi: 588    Wyświetleń: 188265
  • Jak zainstalować nowy soft w telefonie dotykowy Alcatel OT 710?

    Witam :) Mam mały kłopot z moim telefonem :/ Mój telefon od paru dni nagle sam z siebie przestał się włączać i nie wiem czemu... Telefon nie wypadł mi z rąk , nie został zalany ani nic :/ Telefon jeszcze wieczorem działał i na noc go wyłączyłam a rano jak chciałam włączyć telefon to nie...

    GSM Początkujący   21 Kwi 2012 10:34 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4396
  • Alcatel One Touch Idol 6030X - Nie działa autoobrót ekranu

    Mam problem jak w temacie. Wszystko było ok i nagle ni z tego ni z owego autoobrót przestał działać. Nie było żadnego bodźca w stylu upadek, zalanie - cokolwiek. Z telefonem obchodzę się jak z jajkiem a tu nagle taki zonk. Nie pomógł reset do ustawień fabrycznych ani format karty SD. Również instalacja...

    GSM Początkujący   14 Lut 2014 15:13 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1731
  • alcatel one touch 908 lcd nie świeci

    witam proszę o pomoc zalałem telefon i teraz po wyczyszczeniu spirytusem włącza się normalnie słychać dźwięk lcd wyświetla lecz nie ma podświetlenia wyświetlacza . Moje pytanie co muszę zrobić aby działało podświetlenie dziękuje za odpowiedzi :)

    GSM Początkujący   24 Lut 2014 12:13 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 864
  • Alcatel Idol Mini - Brak możliwości naładowania

    Ewidentnie ślady zalania lub zawilgocenia, prawidłowa decyzja serwisu. Naprawę odpłatną zlecić w serwisie gsm.

    GSM Początkujący   13 Kwi 2014 12:15 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1737
  • Alcatel One Touch Idol Mini

    Miałem zalany telefon alcatel nie naprawiłem go ponieważ przewyższa jego wartość. Czy może działać wyświetlacz po zalaniu ?

    GSM Początkujący   10 Sty 2015 23:29 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 936
  • Alcatel one touch link - Uszkodzony slot karty sim

    Witam. Zamiast otworzyc klapke slotu karty sim, zacząłem ją od razu wciskac przez co ulamalem ząbki, które stykają do karty. Teraz moje pytanie. Czy zalanie cyną w rowkach, w ktorych byly bolce moglo by się udac? Załaczam foto.

    GSM Początkujący   02 Lut 2016 11:51 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1149
  • Alcatel 7041D - Mikrofony (przód, tył) nie działają.

    W telefonie przestały działać mikrofony. Dzwoni normalnie słychać wszystko ale mikrofony nie działają. Czasami pomagało wyjęcie baterii. Zmieniłem soft. Nie był zalany. Wymyłem płytę. Który chip wygrzać?

    GSM Początkujący   02 Wrz 2017 10:38 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 564
  • Alcatel OneTouch PIXI 3 uszkodzone USB nie ładuje się

    OTO fotka naprawy Dodano po 2 Kabelki przylutowane do kabli zasilających + i -, zalane klejem na gorąco i wycięcie kawałka obudowy aby wszystko się zmieściło. Ładowarka akumulatorów LI-ION TP4056 przyklejona do obudowy za pomocą kleju na gorąco (świetny wynalazek). Ładowarka na USB od telefonu...

    Tablety Czytniki Hardware   13 Paź 2017 21:10 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2322
  • Alcatel Pixi 4 6" 8050D . Plamy na ekranie po wgraniu ROMu

    Przed wgraniem romu programem SP Flash Tool telefon działał całkowicie normalnie Po wgraniu przy próbie załączenia telefonu telefon cały czas wyświetla to co na poniższym zdjęciu . Telefon nigdy nie upadł ani nie był zalany także to uszkodzenie systemowe nie mechaniczne . Rom został wgrany stokowy...

    GSM Początkujący   18 Cze 2018 10:55 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 609
  • Alcatel 20.51 2051 telefon gsm - brak nie działa wibracja

    Myśle ze wina leży po stronie sprzętowej Jeśli reset nic nie zdziałał 😎😎 Co do silniczka to rzadko się uszkadzają Nie był zalany lub po upadku ?

    GSM Początkujący   08 Maj 2019 15:08 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 183
  • Problem z zalanym Alcatel OT735

    Witam, wpadł mi ręce Alcatelek OT735 który najpierw pacnął o ściane a później wpadł do miski z wodą wzbogaconą w mydliny. Teraz moje pytanie brzmi: Czy ktoś sie zna na Alcatelach? albo: Czy ktoś wie za co można sie wziąść żeby spróbować go ruszyć? Telefon już przemyłem spirytusem, ale dalej nie ma...

    GSM Serwis   19 Cze 2006 10:26 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1125
  • Alcatel 8008x - nieuznana gwaracja serwisu zalanie płyty

    Tak wiadmo.ze wszystko chinskie i dlatego nie kupuje markowych tel tylko prawdziwe chinczyki ktore sa jakosciowo lepsze niz np sony co mialem. Tak orange dawalo na jeden sim ale w innych krajach np rosja to dual sim. Rom sie nie rozni czy dual czy pojedynczy bo ten android 4.2 kernel taki sam wiec w...

    GSM Początkujący   23 Sie 2014 11:01 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1239
  • alcatel one touch idol 3 - Zalany telefon nie włącza się

    Witam Telefon jak w tytule. Jak to mówią uczył się pływać w weekend. Ile czasu leżał w wodzie tego nie wiem. Ale jak go wyłowiłem to jeszcze działał ale jakby mrugał do mnie ostatkiem sił. Nie wiedziałem co zrobić, to wyłączyłem, rozebrałem i wysuszyłem. Niestety po wysuszeniu telefon na nic nie reaguje....

    GSM Początkujący   26 Lis 2015 09:16 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1896
  • Alcatel idol mini zalany po pewnym czasie wyłącza się co chwile

    Mój Alcatel został dawno zalany, ale po reanimacji, działał bez zarzutów. Natomiast od niedawna, telefon po prostu co chwilę się wyłącza. Wtedy podłączyłem go do ładowarki i co kilka chwil pokazuje się napis "alcatel one touch idol mini" i nie można go włączyć.

    GSM Początkujący   22 Gru 2016 13:21 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 462
  • Alcatel one touch evo 7 - usterka po zalaniu

    Witam Sprzęt jak w temacie. Konkretnie wylądował pod wodą na kilka minut. Moja reakcja: rozkręcenie, odłączenie baterii, wysuszenie. Są plamy na wyświetlaczu, jednak nie jest to problemem. Mianowicie po wylaczeniu tabletu ekran świeci na biało... Po załączeniu wszystko działa, ekran ma normalne...

    Tablety Czytniki Hardware   07 Sty 2017 17:42 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 549
  • Alctatel OT 735 - Problem z Kablem :(

    Okej jak widac w temacie mam kolejny problemz Kablem do Tegoż właśnie Fona. Otóż: Robie tak jka mówią inni ludzie i dalej Lipa. Kiedys sie męczyłem nad ustawianiem tego kabla to było chyba zaraz po kupnie, męczyłem się chyba z 5h, spocony zalany potem ;) doszedłem do tego że kabel nagle zaczął działać...

    GSM Serwis   27 Kwi 2005 09:44 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 759
  • Nokia 3310 takiej jeszcze nie bylo!!!!

    Po co programować telefon po zalaniu? Przecież program się nie skasuje przez zwarcie. i tu masz pecha bracie bo nie masz racji raczej skasowac sie nie skasuje ale moga powstac błędy ,miałem mase telefonów po zalaniu nokia, siemens ,alcatel i jak tam dalej leci i wyobraz sobie ze po postawieniu na...

    GSM Serwis   30 Gru 2003 11:00 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1522
  • Nieuczciwość serwisów Samsunga

    Tak zapewne mam skrzywione spojrzenie Nawet za komuny z takimi bzdurami sie nie spotkalem zeby naprawa byla drozsza od nowego sprzetu. Przecież świat obecnie stoi na głowie :D Miałem podobną sytuację gdzie serwis CCS odmówił naprawy gwarancyjnej Alcatela z powodu zalania i faktycznie zalanie...

    GSM Użytkowy   25 Lis 2015 19:41 Odpowiedzi: 69    Wyświetleń: 5835
  • Serwis Nokii- Sacel Polska

    Wiam! wiecie co czepiacie sie biednych ludzi... przeciez im PLACA za to by te telefony tak wygladaly! Jakby byly dobrze zrobione to My - Ci co nic nie umieja by nie zarobili nawet zlotowki :-) Serwisy sa dla PICU! i tak kazdy wie popsulo sie trzeba kupic nowe ! sam tak uslyszalem w serwisie alcatela! ale...

    GSM Serwis   27 Cze 2007 08:07 Odpowiedzi: 150    Wyświetleń: 42340
  • Telefon wpadł do wody

    ogolnie alcatele po zalaniu wstaja bardzo rzadko, jesli juz podpiales zasilanie przed wykąpaniem komorki to raczej mozesz sobie ja postawic jako atrape...

    GSM Serwis   12 Sie 2004 18:03 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 5969
  • Martech , Infinity , Vygis - czy warto (są klony) ?

    (at) ninjahwdp dobrze sie czujesz !? Co do Vygis... jest wersja darmowa z niespodzianka, nie oplaca sie placic Zrób mi alcatele, albo acery, albo o2x1/o2x2 tym kraczonym Vygisem... stary, tutaj nie mówimy o jakims domorosłym magiku wioskowym który robi "serwis" tylko o wydaniu kasy nie...

    Co kupić Archiwum   17 Sie 2007 08:18 Odpowiedzi: 41    Wyświetleń: 6360
  • OT 311-ładuje ale nie włącza się

    Witam Jak w temacie:Alcatel jest po jednej naprawie bo był zalany i jakiś czas działał ale teraz się wysypał i nie wiadomo co mu jest. Z góry dzięki za odpowiedź Pozdrawiam

    GSM Serwis   02 Sty 2006 18:39 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 599
  • Ogrzewanie podłogowe; czujnik temperatury.

    Nie zna specyfiki maty grzewczej i nie chcę wprowadzić Cię w błąd.Nie wiem jakie są tam kable i czy mogą pracować non stop. Jesteś pewien tych 150W,bo u mnie w jest przeliczone 100W/m2. Przy takiej mocy przewód chyba grzeje się cały czas. To jest jedyne źródło ogrzewania tej łazienki? Ja ustawiam...

    Systemy Grzewcze Serwis   14 Paź 2008 15:08 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 14669
  • sprzedam telefony i części do telefonów

    Zdięcie pierwsze ukazuje 4 płyty główne z ramkami bez dwóch kości zasilania. Zdięcie drugie ukazuje płyta główna nieznanego mi telefonu Zdięcie trzecie ukazuje 2 instrukcje obsługi do noki 3310 i 5510 wraz z panelem imitującym 7250 bez przycisków i panel 3310 z obrazkiem,. do panelu z...

    Ogłoszenia Elektronika   20 Wrz 2006 23:18 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3001
  • Jaką wybrać centralę? Minimalna ilość portów - 48. Możliwość rozbudowy.

    Jako ze zostałem wywołany do tablicy pozwolę sobie na ripostę. 1. Widziałem w "boju" wiele central Alcatela na najróżniejszych instalacjach od najprostszych biurowych do bardzo rozbudowanych wielocentralowych i za kazdym razem byłem zdegustowany. Niewatpliwie ten sprzet potrafi naprawde bardzo wiele...

    Telefony Stacjonarne Serwis   12 Gru 2006 18:07 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 3036
  • Optymalna CENTRALA dla ponad 800 numerów wewn. Co polecacie?

    Ile można mówić i tłumaczyć - program do taryfikacji jest w standardzie, zaś system bez problemu obsłuży ponad 800 telefonów analogowych (bez sieciowania). Przy odpowiedniej konfiguracji systemu możemy uzyskać do ponad 1400 numerów wewnętrznych. można jaśniej wg. wizji kolegi? z zaznaczeniem...

    Telefony Stacjonarne Serwis   12 Gru 2009 23:07 Odpowiedzi: 43    Wyświetleń: 4978
  • Budowa anteny pmr 1/4 fali 16 cm długa

    Witam. Zakupiłem kiedyś coś takiego z zał. 2. Niestety, moje wykonanie UT-108UV SMA (podobno oryginalna Nagoya) posiadła bardzo cienki kabel antenowy i praktycznie po dołączeniu do Baofeng UV5R zauważyłem zdecydowany spadek poziomu sygnału na odbiorniku. Korespondenci w paśmie PMR również potwierdzili,...

    Radiotechnika Początkujący   15 Maj 2016 13:56 Odpowiedzi: 47    Wyświetleń: 18906