Wstaw sobie zwykły przełącznik manualny. Wtedy żeby słuchać radia musisz sobie włączyć, a przy wysiadaniu z samochodu pamiętać o wyłączeniu. Przekaźnik podpięty pod wyjście radia potrzebowałby i tak zewnętrznego sygnału, żeby dało się uruchomić radio. Ja dla siebie w twojej sytuacji podłączyłbym sobie pod stacyjkę i ewentualnie dołożył przekaźnik opóźniający...
Żółty przewód zostaw bez zmian. Zlokalizuj przewód po stacyjce i podłącz do niego przewód zasilający radio (przeważnie czerwony), i nie będzie gubiło ustawionych stacji.
Tak jak napisałem - trzeba znaleźć napięcie +12V, które pojawia się po przekręceniu kluczyka w stacyjce, rozdzielić przewód czerwony z żółtym i podłączyć jak na powyższym schemacie. Tak czy inaczej, jeśli akumulator jest rozładowany po kilkugodzinnym postoju, to raczej nie będzie to wina źle podłączonego radia. Możliwe, że po prostu akumulator się kończy,...
Kenwood też może być ;) Może powalcz o Alpine 7292 ms.
W samochodach koncernu VW z pewnych lat wystarcza zamiana przewodów zasilających w kostce ISO. Być może jednak ta zamiana została już dokonana. Do pinu 7 ma iść zasilanie "z kluczyka" a do 4 stałe. Jednak przed wymianą radia należy pomiarami prądu pobieranego, upewnić się kto jest faktycznym winowajcą. Po pomiarach - Kolega napisze co i jak. Prąd powinien...
Posiadam radioodtwarzacz Alpine 7279MS, który chciałbym podłączyć w domu do akumulatora samochodowego, jednakże nie znam się totalnie. Nie dysponuję też instrukcją obsługi i montażu do tego modelu. Zamieszczam zdjęcia rekwizytu, prosząc o instrukcje, co gdzie i jak podpiąć. Które gniazdo za co odpowiada itd. Dziękuję! http://obrazki.elektroda.net/92_12142276...
Proponuję kolejną próbę: zasilenie radia CB z osobnego akumulatora, przy pozostawieniu anteny na swoim miejscu. Kolejna próba to zasilenie radia ALPINE z osobnego akumulatora, a radio CB z pokładowego. Tą drogą zbliżymy się do źródła zakłóceń, oraz sposobu ich przenoszenia - czyli przez zasilanie, czy przez antenę
jak załaduje magazynek to słychać jak przeklada płytki , lecz w radiu nie mam opcji zeby ją włączyć , wcześniej bralem tym przyciskiem do zmiany radia i wchodziło cd a teraz tylko AM i FM , nic więcej
Po wprowadzeniu złego kodu radio się blokuje na jakiś czas.Po każdym złym kodzie ten czas się może wydłużać i przeważnie tak się dzieje w większości modeli.WAIT=czekać.
Po pierwsze wymień ten bezpiecznik na taki jaki powinien być a radio Ci się wyłącza ponieważ napięcie spada poniżej progowego dla radia i radio myśli ze jest już za małe napięcie na akumulatorze akumulatorze i wyłącza się przyczyna tego będą zacieknie przewody zasilające radio i na nich może występować zbyt duży spadek napięcia lub masz uszkodzone ładowanie...
Seria CDE podpięta na stałe pobiera około 0,18A (sprawdzone osobiście) jest w stanie rozładować przez kilka dni w zależności od wielkości jak i stanu akumulatora.
Amperomierz szeregowo miedzy kleme a zacisk akumulatora
Podtrzymanie pamięci pobiera normalnie max. kilka mA, nie może więc rozładowywać akumulatora.
Witam. Otóż mam problem z radiem ALPINE CDE-9871R. Radio zostało niedawno kupione (nowe) i odkąd jest podłączone w samochodzie to po paru dniach siada akumulator. Z radia poprowadzony jest żółty przewód do akumulatora (+) podajże na podtrzymanie pamięci, ale płynie przez niego 0,115A czy to normalne? Czy wysiadanie akumulatora wiąże się z czymś innym?
Wyjście subwoofera w radiu łączysz (przy pomocy rozgałęźnika chinch) z gniazdami chinch wiązki subwoofera. Możesz też podłączyć się bezpośrednio do wyjść głośnikowych radia, kable zielony i fioletowy podłączasz do wyjść głośnikowych tylnych, z paskiem minus, bez paska plus. Żółty wiadomo plus akumulatora, czarny masa, niebieski ,remonte,, z wiązki radia
Mam taki kabel więc go wykorzystam. Myślę, że jak bd trochę grubszy to nie zaszkodzi. Bezpiecznik oczywiście bd przy akumulatorze
Pisze tutaj bo jestem w ciągłej obawie czy coś się może stać. Ładując tym prostownikiem http://sprzedajemy.pl/prostownik-alpine-... ten akumulator Centra 12V 72AH 680A samoobsługowy ładuje go i słyszę że coś się dzieje w środku akumulatora. Czy może się coś wydarzyć?
witam, być może zły styk masy lub za cienkie przewody zasilające radio. sprawdź czy przewody są dobrze przymocowane do akumulatora.
Opisz jak wyglądają te klemy.
witam zaklocenia pochodza najprawdopodobniej z pracy alternatora, gdzie podpinales zasilanie wzmacniacza, powinno sie podpiac bezposrednio pod akumulator
Dziwne, ja bym poprowadził kabelek + z akumulatora
Ile kabli z akumulatora? Jeden na plusie a masa po budzie autka idzie? A jak poprowadzone masy? Bo wyglada to na typową zemstę masy.
Czyli tak jak pisalem ( prawie ) 1i2 dajesz +12V z akumulatora , 3i4 podlanczasz do niebieskiego kabla w kostce iso przy radiu , oznaczone jako sterowanie antena , 5i6 podlanczasz minus z akumulatora
Zmień zasilanie radia plus i minus na grubsze i bezpośrednio z akumulatora. Duża litera na początku zdania, bo będzie kosz. Pospiesz sie bo dzisiaj grasuje "powalla" :D
Może chodzić o zamianę tych dwóch plusów. A dlaczego? Teoria jest w powieszonym poście Studio24 Spróbuje jutro zamienić te kabelki, mam nadzieje, że to pomoże.
Ten zasilacz jest dobry do anteny tzw. siatkowej. Złącz czerwony i żółty przewód, podłącz do +12V. Najlepiej bezpośrednio od akumulatora.
Mam ten sam problem Czy został on już rozwiązany?
Niestety nie
Za kołem zapasowym znajdziesz tuner radiowy. Dokładnie pod kołem zapasowym obok akumulatora.
a nie masz zamienione przewody ? ten co ma iść na stałe do akumulatora idzie przez stacyjke
Kolego a przypadkiem na tym samym obwodzie nie masz jeszcze czegoś podłączonego np. zegarka? Miałem taki przypadek że przy montażu radia zmostkowałem przewód zasilający z pamięcią. Powodowało to że zegarek był stale włączony i po kliku dniach nie szło odpalić samochodu. Teraz mam radio puszczone przez stacyjkę i wszystko jest w najlepszym porządku....
Chcę mieć subwoofer. O zasilanie się nie martwię, bo będę miał akumulator i prostownik.
ZAP Piastów też są dobre.
No to chyba padnie na kondensator!! Dzieki za opinie!!
Nie radzę nowszych odtwarzaczy Alpine podłączać na stałe - często rozładowują akumulator. Jeśli jednak się upierasz - w aucie jest to raczej czerwony przewód (sądząc po zdjęciu). Będzie to ten, z którym łączy się żółty przewód w kostce radia. Alpine niestety nie ma logiki zapłonu, która pozwalała włączać radio bez uruchomionego silnika.
Radio samochodowe potrzebuje dwóch +12V : - jedno na stałe pod akumulator (opisywane BATTERY, PERMANENT ) - drugie do załączenia przez stacyjkę (ACC , IGNITION ) Według http://www.alpine.ru/fileadmin/user_uplo... to co opisuję to będzie nr 6 i 9. Czyli żółty i czerwony pod 12V .
Mam to samo zapytanie ale świadomie wyłączam główne zasilanie przy Aku (auto użytkowane sporadycznie) radio alpine cde-203bt Zapłacę za wykonanie czegoś co mi przytrzyma pamięć ustawień na czas wyłączenia akumulatora
Witam , mam problem, posiadam renault megane z 2001 rok , auto ma oryginalne radio Model 22DC259/62T plus zmieniarka alpine , wszystko grało lecz po odpięciu akumulatora i wprowadzeniu kodu radio już nie widzi zmieniarki w czym może być problem , dzięki za podpowiedź.
Wiązkę mam z lewej strony . Kurdę wolał bym zasilający dać z prawej , bo krótsza droga do akumulatora
mialem taka sama sytuacje, podciagnalem kabel '+' bezposrednio od akumulatora i wszystko bylo cacy. Pozdro
Jest zamontowany w bagażniku.Mam Mercedesa klasy c.Ale dlaczego na jednym kanale gra i mogę dać głośność na maxa a na mostku się wyłącza jak tylko dam na więcej niż 10 na skali volume. Dodano po 6 Czy to może być wina zwrotnicy?Kolega mi polecił abym zamontował zwrotnice,ponieważ skrzynkę składałem sam.Zamontowałem zwrotnice jakąś z ebay do subwoferów...
Do plusa plus do minusa minus i remote. Czy muszę z akumulatora znów puszczać kable czy przy wzmacniaczu mogę to zrobić? Jeśli przewody zasilające, są odpowiedniego przekroju (do zasilenia tych dwóch odbiorników) to nie trzeba prowadzić dodatkowych, można podpiąć się pod wzmacniacz.
Witam. Nie znam się za bardzo na elektryce, ale postanowiłem że chce sam wszystko podłączyć więc proszę o pomoc. Posiadam Bmw e60 Wzmazniacz: (Hertz HDP5 950W- podłączone 2x trzy drożne głośniki,2x Głośniki 50W, subwoofer Hertz 10'' 450W) Drugi wzmacniacz: (TheLoudest 3,000w - sub Alpine R 10" 450W) Pytanie: Kondensator czy lepiej drugi akumulator?...
Ja mam dwa Telwiny jeden dynamic 420 a drugi ALPINE 18 BOOST i narazie jestem z nich zadowolony.
hmm z informacji jakie znalazłem nic dobrego nie wynika ponieważ w miejscu szukanym widzę same FF FF itp. Czy jest możliwe że w różnych seriach tych radiów stosuje się inną lokalizację? To jest niby producenta Alpine.
W pierwszej kolejności trzeba podłączyć radyjko pod inną masę. Znajdź kable zasilające w kostce radia (najczęściej czarny) i podłącz go bezpośrednio pod minus z akumulatora. Jeśli to nie pomoże - odłącz zasilanie plusowe (czerwony i żółty) i podłącz je przez jakiś bezpiecznik także bezpośrednio do akumulatora. Wtedy powinno pomóc.
Na 100% akumulator już nie wyrabia, proponuje zastosować kondensator.
Witam, Jako że mam czasem potrzebę odtworzyć muzykę na świeżym powietrzu gdzie nie ma dostępu do elektryczności wpadłem na pomysł zmontowania własnego zestawu przenośnego audio, zamkniętego w jednym pudle. Proszę o podpowiedzi, opinie, czy w ogóle taki zestaw ma sens, czy to będzie działać, jak długo powinien wytrzymać akumulator. Podzespoły, które...
Chodzi mi o to, czy ten kondensator jest podłączony bezpośrednio do akumulatora, czy może przez jakiś włącznik wzmacniacza/radia
Mam mercedesa z radiem MF2910 (chyba Alpine). Radio działało, dopuki niezostał wyłączony akumulator. Wprowadziłem zły kod i na radiu wyświetla się napis WAIT i nic więcj się niedzieje. Co robić?? Czy trzeba będzie przeprogramować pamięć??
Masę podłącza sie do karoseryj a + prosto do akumulatora jeśli podłączysz zasilanie wzmacniaca do zasilania radia to spalą sie kable. Stosuje sie grube kable do zasilania wzmacniaczy i montuje sie bezpiecznik jak najbliżej akumulatora.
Witam , ja mam w aucie alpine v12 4*55w podłączoną przewodem 8mm prosto do akumulatora oczewiście bezpiecznik wpienty tuż przy nim. Takim samym przewodem podłączony minus przykręcony przez oczko do śruby od pasów , do suba mam kabel 2,5mm , do przodu są pociągnięte przewody 2,5mm , wszystkie łączenia kabli są lutowane ze wsówkami i dopiero wkręcane...
Przy wzmcniaczach są 3 kable: -, +, Remote (+). Do kabla remote mam podłączony przełącznik. A Kable + i - są pod akumulator włączone. Czy wzmacniacz nie będzie pobierał prądu z akumulatora ?? Może podpiąć obydwa + pod przełącznik ??
Jak się mocno upierasz to postaw akumulator z ładowarką i jazda masz wydajność prądową.
Dziękuję za odpowiedz, celuję w tą Alpine. Czy ktoś mógłby jeszcze doradzić, jakie okablowanie (przekrój) do tego dołożyć, akumulator - wzmacniacz, wzmacniacz - zwrotnica, zwrotnica - woofer, zwrotnica - tweeter ? Czy wzmacniacz można zabudować gdzieś pod deską czy koniecznie trzeba w bagażniku ?
Wzbudza się po otrzymaniu sygnału z głośników radia, więc wina ewidentnie leży w nim, radio powinno się włączać po przekręceniu kluczyka, sugerował bym o ile radio jest wyposażone w wyjścia przedwzmacniacza podać sygnał wejściowy z chinch i załączać kablem remote, pod głośniki się podłącza w wypadku gdy nie ma wyjść przedwzmacniacza, no i skąd jest...
Najprościej będzie odchudzić goły kabel ten alpine mrv-1005 to klasyk. Ja bym go zostawił.
Witam :) wiem że było już coś w tym temacie ale nie widziałem żadnych konkretów,ludzie w postach proponowali inny głośnik i zchodzili z tematu.Chwilowo mam głośnik Pioneer TS-W3002D4,radio Alpine CDA-9887R,zrobiony alternator,akumulator AGM HW Energetic 70Ah 12V CCA: 900A ,kondensator Dietz 21005 5F i kable 50mm2.Jaki polecicie mi wzmacniacz do tego...
Z tą, anteną, to wyłącz funkcje "af, albo ta", nie pamiętam dokładnie , a co do drugiego pytania, to oczywiście kabelek z akumulatora nawet 5mm-średnicy spokojnie starczy Pozdro
Witam mam pytanie dzisiaj doszedł do mnie ALPINE 9871 i teraz jeśli chce aby radio nie wyłączało się razem z zapłonem muszę połączyć żółty kabel od akumulatora z czerwonym od zapłonu czy wystarczy jak bym czerwony kabel wypiął z kostki ??
No to teraz pytanie ile chcesz wydac na nowy sprzet...:D:D a moze ci cos znadziemy jak cos posialdam liczne zniszki w firmach GZ, DLS,JBL,ORION,ALPINE
Nikogo nie okłamuje taka jest prawda. Wyniki są na stronie www.easca.pl 2009r. Borki kategoria dBl Maxi 2 miejsce wtedy miał. Tak to wynik ma w pobliżu 137dB a ostatnio w Astre F kombi to wpakował i miał 135,7 w dB Race a dBl 133,9 dB. Ogólnie to ma 2 akumulatory, radio Alpine, kondensator 2 farady, wzmak Blaupunkt który napędza 2 Lanzary MAX 12.
Na oko wygląda dość ciekawie. Monoblok do skrzyni basowej dobre rozwiązanie. Kondensator zakupisz dopiero wtedy kiedy akumulator nie będzie sobie dawał rady.
Dzień dobry, kupiłem kilka dni temu Renault Megane 2 i mam taki problem, że łączę się przez mój telefon z transmiterem FM, i puszczać muzykę z telefonu grają mi jedynie 2 przednie głośniki w drzwiach. W aucie został zamontowany w bagażniku wzmacniacz Alpine MRP-M352 i jakiś subwoofer firmy JBL. Problem pojawił się po wymianie akumulatora na nowy, taki....
No dokladnie - zwarlem kable zasilajace wzmacniacz plusz minusem - minus jest przyczepiony do pasa aby byl minus za zasilajacy idzie prosto od akumulatora - przed samym akumulatorem jest bezpiecznik ale on jest wpozadku
Jaki głośnik pasowałby do Alpine MRV-1000? Jeśli to możliwe to chciałbym żeby był szybki i zdecydowanie w kierunku jakości a nie hałasu tak więc głośnik w closed i nie większy jak 12" Da się coś znaleźć do 400zł czy takie rzeczy to tylko w erze? Sprzęt towarzyszący: radio: Alpine CDA-9852 wzmacniacz na przód: Glow 2075 zestaw na przód: Ground Zero TC...
Witam zakupiłem radio Alpine i po podłączeniu okazało sie ze rozladowuje mi akumulator po 3 dniach moje pytanie jest takie gdzie podłączyc głowny kabel ten czerwony od zasilania radia?? bo żółty od podtrzymania na +12 a ten czerwony gdzie??
Witam Mam problem z wzmacniaczem alpine bbx t600 mam prawidłowo podłączone zasilanie z akumulatora do wzmacniacza uziemienie oraz remote do radia jvc kw-r930bt jest sprawdzony. Dodam że wymieniłem ten wzmacniacz bo myślałem że jest uszkodzony ale wątpię żebym trafił 2 uszkodzone sztuki. Po podłączeniu wszystkich przewodów powininna świecić się lampka...
Podepnij radio bezpośrednio do akumulatora czerwony z żółtym razem do "+" czarny do "-"
Jak masz podłączony wzmacniacz prosto do akumulatora czy do zasilania radia ? Mi to wygląda na spadek napięcia przy radiu do 10v
Wymien od razu klemy. Na 99% po naładowaniu akumulatora wszystko będzie wporządku.
Cześć wam , mam małe pytanko.Głośnik to Alpine 12 - 1000rms:?:wz-Jbl 1200.1. Ile potrzeba akumulatorów 55 ah, żeby to dobrze grało.
Tez jednak moja 2 wersja rozwiazania mnie bardizej przekonuje Albo midbasy hertza i tweetery na przod a JBLki te co masz na tyl. Nie zapomnij do wzmachola kabli pociagnac bezposrednio od akumulatora
musisz podłaczyc pamiec na stałe pod akumulaor a zapłon pod radio Dodano po 47 Musisz podłaczyc pamięć na stałe pod akumulator a zapłon pod radio.
Miałem podobny problem z akumulatorem w Felicji po zamontowaniu radia firmy Alpine . Podpiąłem je do oryginalnych kostek DIN. Udało mi się dwa razy wyładować akumulator. Miałem szczęście serwis wymienił mi akumulator na nowy. Po drodze wymieniłem regulator napięcia. Winne było wyłącznie radio. Wyłączone uprzednio i ze zdjętym panelem przednim pobierało...
wyświetlacz zablokował sie na logo marki radio nie gra milczy płyty przyjmuje wydaje światłowód pętla idzie pod nogi kierowcy i jest sprawna , 10 pin złączka od wyświetlacza do radia jest cala co to może być przyczyną akumulator ładowałem i jest ok ładowałem z punku pod maską aby moduł widział ładowanie akumulatora BMW e-90 diesel wyświetlacz alpine...
Nie rozłączam akumulatora, bo mi ucieka prąd tylko takie mam wymogi w aucie gdybym nie musiał rozłączać, to wiadomo, że bym nie pytał, bo wszystko byłoby normalnie.
kondensator jest Ci całkowicie zbędny do tego zestawu. Kable jakie musisz zakupić to coś tego pokroju: (numer 772102096) I teraz: 1. Ten długi ciągniesz z plusa akumulatora i podpinasz do wzmacniacza tam gdzie pisze +12 V lub Batt zależy od wzmaka. Bezpiecznik dajesz 20 cm za akumulatorem. 2. Krótki prowadzisz z GND do karoserii samochodu w bagażniku,...
Tak radio mam podłączone ze chodzi mi cały czas bez kluczyka w stacyjce. Też tak miałem podłączonego starego kaseciaka Alpine-a. Przez zimę tym sposobem załatwiłem akumulator. Po złączeniu czerwonego z żółtym miałem stale włączony zegarek + coś jeszcze (nie pamiętam już). W każdym bądź razie kilku krotnie doprowadziłem tym sposobem akumulator w stan...
Zdrowy akumulator ma pow. 12,5 V jeżeli jest naładowany, na odpalonym silniku powinno napięcie wynosić powyżej 14 V, a po drugie, czy podepniesz pod wzmacniacz 2 x 55, czy 2 x 60 rms, to różnicy podejrzewam nie wyłapiesz. Ja pędziłem HSK 2 x 40 rms i hulało aż miło. Z zestawów odseparowanych ktoś tutaj testował Autotek za około 200 zł i był bardzo zadowolony,...
zamontuj syrenke zwyką, ta nie nic nie pobiera, (chyba że wyje), ale jak coś to przy sprawnym akumulatorze pobór syrenki z własnym zasilaniem jest prawie niezauwarzalny
Napisz jakie autko (jezeli plecak to oj oj - bez obrazy) i w jakim stanie akumulator. Jeżeli masz przyrząd sprawdz co się dzieje z napięciem po włączeniu kierunku.
radyjko Alpine cdm 7874, piszesz ze nie bedzie sie doladowywala, ale tak mialem i wytrzymala mi ledwie tydzien ;)
Witam Ja niestety miałem podobny problem, a pojawił się gdy zakupiłem nowe radio Alpine. Gdy było bezpośrednio podpięte pod 12V potrafiło rozładować akumulator w ciągu 2 dni. Problem się skończył gdy podłączyłem go pod stacyjkę. Jedyny minus tego rozwiązanie jest to że radia można słuchać jedynie przy włączonym zapłonie. Fiat nie posiada w stacyjce...
Prawdopodobnie wina leży po stronie akumulatora, tym bardziej teraz przy niskich temperaturach. Jeszcze sprawdź połączenie masy.
Akumulator 40AH, alternator 55A, kabel zasilający średnica 7mm. Tak to się mniej więcej przedstawia.
Jeszcze tylko na koniec mam takie pytanko, żeby nie zakładać nowego tematu ;) Jeśli planuję system oparty na dwóch wzmacniaczach znajdujących się w bagażniku to jak te wzmaki podłączyć pod akumulator? Chodzi o to, czy pociągnąć z akumulatora jeden kabel i w bagażniku go rozdzielić na dwa, do każdego wzmaka, czy może do każdego wzmaka dać osobny kabel...
0,19 to trochę za dużo. Będzie padał akumulator jak pare dni nie będziesz jeździł, zwłaszcza zimą.
Witam. Mam problem co do Basiku w moim autku. Ostatnio zakupiłem troche sprzętu i mam mały problem gdyż go sam podłączałem. Posiadam skrzynie Basową Clarion sw3013b(350rms,max 700w.),wzmacniacz Carpower HPB-1502(500w RMS przy mostku),do tego nowe okablowanie(cena około 120zł),nowy akumulator,radio Alpine CDE120-RM.Wszystko zakupione nowe a problem w...
Większość nowych RO ma zabezpieczenie przed wyładowaniem akumulatora działające przy 10-11V także podczas odpalania /spadek napięcia >10V/ wyłączają się.
midbass jest po to zebys słyszal nie tylko bas i sopran ale takze tony srednie. a jak ich nie zamontujesz to bedzie ci to wszystko h****o gralo bedziesz slyszal niskie i wysokie tony. a jesli chodzi ozasilanie suba to pisales ze masz wzmacniacz podlacz suba do niego a te lanzary podlacz pod 2 drozna zwrotnice i bezposrednio pod radio. a jeszcze jedna...
Dziękuję za info. Muszę przyznać, że MP3 będą używane w 95% - generalnie problem zainstalowania tego procesora wziął się z tego, że po wymianie radia na Alpine tył zaczął mi grać tak, że nawet nie wiedziałem że tyle może wyciągnąć natomiast przód "zdechł" a w poprzednich radiach (JVC AVC33 oraz Kenwood KDC-BT61U - oba z procesorami ) najlepsza muza...
a wiec tak na samym poczatku musisz sie zaopatrzyc w kable do zasilania czyli plusowy zakonczony od strony akumulatora w odleglosci okolo 30 cm oprawka z bezpiecznikiem i kablem masowym tego samego przekroju mysle ze 20 kwadrat spokojnie ci wystarczy do tego zakup czterokanalowe chinche rca z zyla sterujaca. zacznijmy od zasilania znajdz sobie mase...
Dokładnie, te CTEKi podnoszą bardzo rozładowane akumulatory. Dodatkowo zapewniając im odsiarczanie, a także analizę stanu akumulatora, czy trzyma jako tako pojemność. Są naprawdę sprytne. Można ładować w samochodzie z podpiętym akumulatorem, i nie martwić się o uszkodzenia elektroniki w wyniku skoku napięcia, czy przeładowania. Dodatkowo posiada czujnik...
Auto: Audi S3 2011r Radio: Alpine IVA-W520R Subwoofer: ALPINE SWR-1022D Wzmacniacz pod subwoofer : ALPINE MRP-M500 Głośniki przód: ALPINE SXE-2035S Głośniki tył : ALPINE SXE-1025S Wzmacniacz pod głośniki: ALPINE MRA-D550 Kondensator : HIFONICS HFC 2200 Kable : DIETZ 2315 50 mm2 Akumulator w zabudowie BOSCH Na wszystko wydałem ponad 10 tyś., ale było...
Przeważnie takie sytuacje się dzieją, jeśli jest za słaby akumulator i z pomocą przychodzi kondensator, który posiadasz:P W jakiej odległości od wzmacniacza masz zamontowany kondensator? Ile Ah (amperogodzin) ma Twój akumulator? Aha, i czy odpalasz silnik przy włączonym sprzęciku?
Dziendobry ! Przechodżąc do rzeczy: radio Alpine 9812RR, wzmacniacz rockford Fosgate. 4 woofery po 2 na drzwi i 2 tweetery. Wzmak podłaczony + i - z akumulatora. Czincze poprowadzone nawet na zewnątrz auta piszczały. Masy czincz i masy radia sa te same. Brak mi pomysłów co jeszcze może być zryte. Proszę o pomoc
Witam, mam pewien problem ze swoim wzmacniaczem Alpine MRV-F400, podlaczylem go przewodami 14mm2, "+" z akumulatora i "-" z budy, prad puscilem lewym progiem, sygnal srodkiem i glosnikowe prawym progiem. Problem polega na tym ze jak podpialem przod pod kanaly 1-2, to czasami lewy kanal mi prawie zanikal, a prawy tweeter lapal jakis zaklucenia, pykal...
Okazało się, że plastikowa obudowa bezpiecznika przy akumulatorze była pęknięta i miał luz, raz stykał a raz nie. Bezpiecznik też był już do wyrzucenia. Nowa obudowa i bezpiecznik i wszystko gra jak należy.
problem tkwi w zasilaniu ponieważ kabel jest troszke za cięki i są na nim straty zrób sobie sztywne zasilanie prosto z akumulatora to pomoże.dodam że takie biawy ma większość radi w samochodach gdzie za fabryczne radio jestjakieś inne.Pozdrawiam
alpine rozładowuje akumulator dźwięku alpine alpine 9874r
prostownik dławik unitra gramofon artur awaria netia
kociol pompa bezpiecznik zapalniczki
Dziwny dźwięk przy otwieraniu klapy bagażnika w Volkswagen Golf 6 Rozruch silnika 2.5 TDI VW T4 przy napięciu 11,8V