Polecam poszukanie tematów związanych z astrą i alternatorem hitachi. Podejżewam że części zamontowane to jakiś uniparts albo coś w tym stylu, od tego nie ma co wymagać bóg wie czego - jest tanie..... poza tym alternatory tej firmy są dość nietrwałe.
podaj maila to ci przesle.czesc Ja ściągałem z tej strony http://rapidshare.com/files/12529971/Sam... jak Ci sie nie uda to Ci wysle na skrzynke.:D Dodano po 18 to troszke Cie ta naprawa kosztowała:cry::cry::cry: jak by ktos potrzebował to mi został alternator 70amperowy.zamówiłem z gazety 100 a a przysłali mi identyczny...
Jezdze astrą F 1,7 TD (TC4EE1). W książce jest napisane że napiecie znamionowe alternatorów wynosi : Bosch - 14V Delco-Remy - 13,6V Hitachi - 12V O co chodzi z tym napieciem znamionowym ? Ja mam Hitachi i napiecie ładowania bez odbiorników 14,1 V. Brat ma Boscha i ma 14,5 V.
Drodzy koledzy. Wydaje się że o tych alternatorach i obwodach ładowania napisano już wszystko. Otóż nie. Jest jeszcze jeden mały szczegół, który u mnie (też posiadam astrę z isuzu) okazał się być kluczowy. Nikt o tym jeszcze nie pisał, co dla mnie jest zaskakujące. Objawy miałem podobne jak kolega Ginat:altek wzbudzał się po osiągnięciu około 3000 obr...
Witam! Przeczytałem mnóstwo wątków odnośnie "słynnego" alternatora Hitachi i świec żarowych w Astrze Isuzu jednak nie znalazłem wyjaśnienia tego co mnie "boli".Mój problem polega na tym, że po regeneracji altka jest wszystko ok z prądem i ładowaniem, kontrolka świec gaśnie, świece grzeją jeszcze 5-6min i napięcie ładowania wzrasta do 14,4V, wszystko...
Żeby zdjąć alternator,najlepiej jest zdenontować pokrywę pod silnikiem i odkręcić klakson pod zdeżakiem i wyjąć go dołem.inaczej się nie da zdemontować alternatora,przynajmniej tak mi się zdaje.trzeba także pościągać węzyki gumowe z wakumpompy(z tyłu alternatora).aby zdjąc pasek wieloklinowy trzeba włożyć klucz 15 najlepiej kluczem nasadowym na śrubę...
Witam,widziałem parę asterek f i mogę podsumować temat w większości diesli był alternator delco (dotyczy to silnika opla),one tak jak i te od isuzu (hitachi) mają sterowanie obrotomierzem ,a bosch tego nie miał(przynajmniej ten w oplach),dla tego bosch był montowany w benzyniakach
dzięki za rady w najbliższym czasie to sprawdzę dodatm tylko że części wymieniłem na orginalne i nowe made in japan bo alternator jest hitachi :( i troche mnie to kosztowało niestety. Dzis rano zrobiłem kilkanascie kilometrów i gwizd się nie pojawił jak na razie. po zrobieniu ok 50 km bez gwizdu i 10 minutowym postoju znów to samo. Przy próbie lokalizacji...
aster alternator hitachi hitachi alternator alternator hitachi
czujnik drgać touran przepustnica motorola układ ładowania
mobilus cosmo demontaż frontu zmywarki
Kod błędu U1318 w Peugeot - przyczyny i diagnostyka VW Passat B7 – centralny zamek otwiera, ale nie zamyka drzwi: mikrostyk, siłownik, przewody