W jaki sposób to zrobić najprościej? Zamykasz samochód pilotem, czekasz ok.10 minut, podłączasz amperomierz cęgowy. https://obrazki.elektroda.pl/7593551900_... W zależności od wskazania - albo wszystko jest ok, albo szukasz zawyżonego poboru prądu przez wyciąganie kolejnych bezpieczników i obserwację wskazania amperomierza. Jeżeli...
Witam odłącz alternator i wtedy sprawdz jaki jest pobór Pzdr
To trzeba było tak napisać od razu w pierwszym poście. Stawiam na przebitą diodę w alternatorze lub inne problemy w jego obrębie.
Najpierw napraw rozrusznik żebyś miał czym kręcić, potem należy sprawdzić czy sterownik przypadkiem nie włączy pompki paliwa i wtryskiwaczy (pewnie tego nie robi bo próbowałeś odpalać i nie piszesz że capiło benzyną) ciągle tzn nie będzie zalewał silnika paliwem. Jeśli będzie ok to można próbować odpalić. Jak nie zaskoczy to diagnostyka komputerowa...
Od tego po pracy na pewno zacznę Dodano po 3 Wszystko sprawdzilem, bezpieczniki ok więc stawiam alternator
To co z tym przekaźnikiem i gdzie go szukać - pod schowkiem po prawej czy w bezpiecznikach?
Żarówka 5W na wzbudzeniu za łatwi sprawę. Zapłon>Bezpiecznik>żarówka>górny pin alternatora L, i gruby plus z aku na śrubę M8. Musi latać.
Czyli pozostał nam chyba tylko alternator, ewentualnie woda z solą w styczniku rozrusznika (bendixie) lub w którymś złączu (kostce) przed bezpiecznikami.
Witam w alternatorze uszkodzona jedna z diod wzbudzenia,a co do grzania świec to najpierw sprawdz bezpiecznik a potem sterownik świec
Witam . Mianowicie mam problem z corsa b 1.5d 4ec1 . Corsa rozładowuje mi akumulator na postoju. A dziś podczas jazdy zgasła mi, upalił mi się przewód od akumulatora masowy który jest przykręcony do karoserii i nie wiem co mam teraz zrobić wymieniłem już przewód sprawdziłem ładowanie przewody od alternatora i rozrusznika wporzadku , bezpieczniki również...
No i co sprawdziłeś już? Skoro pali bezpiecznik, to oznacza, że jest gdzieś zwarcie, więc zacznij sprawdzać wiązki, alternator (szczególnie w jego okolicach) i znajdziesz. Którym kołem wjechałeś w tą nieszczęsną dziurę? Pozdrawiam.
Do sprawdzenia masy a zwłaszcza masy przy skrzynce bezpieczników w kabinie oraz połączenia na złączach modułu EPS (obecność zasilania i masy). Do sprawdzenia bezpiecznik 50A oraz 10A (chyba nr 17) oraz przewody zasilające układ EPS. Silnik EPS działając wraz z pompą wspomagania daje duże obciążenie w układzie elektr. stąd kontrolka alternatora.
Jest jeszcze opcja tego głośnika 1000wat RMS więc to powinno być bezpieczniejsze. A jeszcze pytanko jeśli moja corsa ma alternator 100 A a ten wzmak 60 A a do tego mam wzmacniacz sony xplode przy którym bezpieczniki są 2 x 25A i mam pod to podpięte dwa głośniki z przodu hertz 75 wat rms i 2 głośniki tylne 55 wat rms. To taki zestaw jest w ogóle realny...
Ja zaleciłbym jeszcze nowennę do znakomitego świętego. Kolega pisze, że tzw ładowanie ma na poziomie 14,3 V więc chyba z alternatorem i jego okolicami w porządku. Radziłbym koniecznie przejrzeć wszelkie złącza (kostki) o oczywiście skrzynką bezpieczników. Jeśli nie odpowiada warsztat elektryka samochodowego to może egzorcysta. Koniecznie trzeba będzie...
A elektryka maluchowska to między innymi i alternator? Chociaż niektórzy piszą, że mają prądnicę... Odpowiadam jeszcze raz: nigdzie. Albowiem nie wolno odpinać alternatora od akumulatora aby zasilać same światła z alternatora bez udziału akumulatora w czasie pracy silnika np. pierwsze lepsze źródło: http://corsa-b.cba.pl/alter.htm, ponadto w razie zwarcia...
Wiązka do ECM sprawdzona. Wygląda że wszystko z nią ok.Mnie zastanawia skąd komputer widzi napiecie na aku 9V a na zgaszonym 8V. Przewody od aku do rozrusznika i alternatora sprawdzone tak samo i ten od aku do skrzynki bezpieczników. Dodano po 3 a moze ktoś ma schemat pinów ECM?
Jest to Corsa C 1.2 2002r 16v. Ja już przepatrzyłem całe 2 główne wiązki jedną od wtrysków, przepustnicy, czujnika ciśnienia oleju, przepływki, lambdy, położenia wału korbowego Drugą od rozrusznika,alternatora I trzecia od ECU do skrzynki bezpieczników. W każdej sprawdziłem też czy nie wyrwane z kostki i czy mają przejście wszystko jest jak najbardziej...
Wita. Z 6 dni temu padł mi akumulator ( a przynajmniej tak założyłem ) i postanowiłem kupić nowy. Stary miał parametry 75KwH p+ 12v 400 na zapłonie. Nowy 50KwH p+ 12v i chyba 680 na zapłonie. Po około 5 dniach jeżdżenia z rana jak chwycił pierwszy przymrozek i śnieg po odpaleniu auta zauważyłem że kontrolka akumulatora się nie zapaliła w ogóle i obrotomierz...
Witam, mam problem z rozładowywującym się akumulatorem w Opel Corsa B, rocznik 1995. Wymieniłem alternator, w którym ładowanie akumulatora pokazywało 13.2 V, po wymianie pokazuje 14.5 V. Samochód na postoju szybko sie rozładowuje, odłączony został alarm, radio zostało wyjęte, bezpiecznik od radia tagże a akumulator dalej pada co to może byc? Na pewno...
Ja w moim najtańszym mam bezpiecznik 10 amp. Wiem bo go pare razy wymieniałem. A 10 amp to lekko przekroczy (mówię o pierwszej chwili gdy podłączasz, później to na pewno nie będzie tyle). Masz do wymiany albo alternator caly albo jak Ci się poszczęści to tylko regulator napięcia.
Miałem podobny objaw w Combo z tym samym silnikiem. Okazało się że winna była kaseta bezpieczników, a dokładnie miejsce gdzie siedział przekaźnik odpowiedzialny za wtryski, bez małych przeróbek nie obeszło się. Błędy były o braku sterowania wtrysków. Auto paliło kiedy chciało. Podobno te kasety pod maską są dość delikatne i często powodują psikus.
No to jednym słowem coś nie pozwala ci załączyć pompy paliwowej boi z tego co piszesz to przekaźnik jest sprawny. Albo alarm albo gryzoń albo któryś z czujniczków przy silniku. Przydałoby się podłączyć pod komputer i zobaczyć czy jakiś błąd się pojawia. Niewykluczone też uszkodzenie kostki stacyjki. Dobra teraz tak: zrobiłem zworkę po wyjęciu przekaźnika...
Zmierzyć napięcie lądowania oraz stan połaczenia kabel minusowy i plusowy idący do alternatora i rozrusznika. To podaj nam tutaj te wartości ładowania: -na biegu jałowym bez obciążenia -przy 2500 obr bez obciążenia -na biegu jałowym z obciążeniem -przy 2500 obr z obciążeniem Obciążeniem ma ją być światła mijania + drogowe, ogrzewanie tylnej szyby,...
teraz okazuje się, że spalił sie przewód zapłonu (IG).. W którym miejscu się spalił ,jeżeli wyciągniesz wtyczkę z alternatora i nic się nie grzeje tak jak pisałem oddaj alternator musi mieć zwarcie a przewód się pali bo nie jest zabezpieczony bezpiecznikiem.P
Witam wszystkich serdecznie. Jestem szczęśliwym posiadaczem Opla Corsy B z silnikiem 1.6 GSI. Na czym polega mój problem: Samochód odebrałem od mechanika 2 dni temu. Auto trafiło do naprawy ponieważ spalało kolosalne ilości oleju, oraz strasznie dymiło. Wymienione zostały: Pierścienie, Komplet uszczelek, Planowana Głowica, Uszczelniacze, Siemeringi,...
bezpieczniki corsa alternator bezpieczniki corsa bezpieczniki
sterowniki kontrolera sieci asusa sterowanie rolet zewnętrznych astra belka
Kanał bas-refleks z rury PCV 1,5 mm, średnica 12 cm Diagnostyka wtrysku gazu LPG/CNG: Jak sprawdzić?