czy też w jakikolwiek inny sposób (to jeszcze sobie przemyśle) wał górny z huśtawki z alternatorem i podczas huśtania wygenerować prąd? Tak, oczywiście byłoby to możliwe, ale musiałabyś zastosować przekładnię. Gdybyś przymocowała alternator bezpośrednio do huśtawki, obracałby się bardzo wolno i nie wygenerował dużego napięcia.
[quote] Ewentualnie silniczek podpiąć pod gniazdko w domu i zbyt dużo by prądu nie brał a wytwarzane było by więcej.[quote] Perpetum mobile czy trol nocny? :D P.S. teraz doczytałem z sensem pierwszą część, faktycznie perpetum mobile.
Ok. 300 W pobiera ogrzewanie tylnej szyby, więc będzie działać bez problemu. Pamiętaj tylko o odpowiednim przekroju przewodów, wyłączniku na wymagamy prąd (najlepiej przekaźnik) i bezpieczniku!
Gdy zamykam obwód jak na rysunku prąd może swobodnie popłynąć do uzwojenia wirnika, więc gdzie tu zabezpieczenie?Prostownik w alternatorze - Zasada działania prostownika 9 diodowego Tu jest mała niejednoznaczność w opisie na Wiki. W sytuacji z posta #3 prąd magnesowania wirnika jest pobierany z akumulatora. Płynie on przez żarówkę kontrolki ładowania,...
czy na przewodzie "L" Pojawia się na tyle doże natężenie prądu ze morze ono spowodować uszkodzenie przewodu lub połączenia lutowanego??? Tak, jak zrobiłeś niechlujnie i masz zwarcie do masy na tym przewodzie. czy po odpięciu tego przewodu alternator będzie działał ??? Nie nie będzie działał.
w polonezach + były regulatory ze szczotkami zdarzało się że padały te regulatory, o ile pamiętam regulator dało się wymienić bez wyciągania alternatora
a zeby otrzymac max energiz alternatora przy wolnych obrotach bez regulatora to bedzie mozliwe?
Witam Alternator pracujący z regulatorem zewnetrznym. 1-zacisk pod(+)rozrusznika,lub bezpośrednio do akumulatora. 2-zacisk wzbudzenie (67). 3-zacisk kontrolki ładowania i zasilania regulatora. Dodano po 23 Trochę niewyraźne zdjęcie ,ale 2-zacisk to (SZ)w jezyku rosyjskim .Ten 3-trochę zastanawia (B) bez znaczka plus lub minus. Napewno jak przyłożysz...
U mnie nie ma stabilizatora napięcia. Co to jest? W samochodzie cc 700 alternator ma wbudowany regulator napięcia, w związku z czym podłączasz go tak: B+ bezpośrednio do akumulatora, D+ przez kontrolkę ładowania, do zasilania po stacyjce. Masa pojazdu na obudowę alternatora. I ma działać. Jakie obroty uzyskujesz na alternatorze? Jaką masz przekładnię...
Przewody łączące alternator z elektroniką przesyłają informacje o stanie alternatora, komputer musi dostać informację, że z alternatorem jest coś nie tak. Albo jest jakaś mądrość a alternatorze, która przestała działać i nie posyła informacji do kompa, ze alternator jest OK, zwykle jest to magistrala dwuprzewodowa. Może być, że komputer jest taki mądry,...
Powiem tak musi działać
Nic nie uwalił, znów szkodliwa opinia. Te alternatory przestają działać po zaniku zasilania. Problem masz z wzbudzeniem ( świeci kontrolka po włączeniu zapłonu? ) , lub niewłaściwy regulator.
dziugi daj znać znać jak postępy z nowym alternatorem. Gdyby coś nie działało chętnie pomogę dobać odpowiedni alternator, choć jestem prawie pewien, że do starego można dobrać odpowiedni regulator.
Element na zdjęciu w 1 poście to kondensator przeciwzakłóceniowy, nie jest niezbędny do działania alternatora
ładowanie i u mnie było ok tylko wymienił łożyska i szczotki,jak zaczęły się szumy to przestałem radia słuchać,po trzech miesiącach stanął alternator, po naprawie radio też zaczeło normalnie działać,alternator dawał zakłucenia na instalacje samochodu i stąd te zakłucenia w moim przypadku,może i u ciebie ten sam problem.
Dziękuje bardzo za pomoc
Witam. Natknąłem na pewien problem i nigdzie nie mogę znaleźć klarownej odpowiedzi. Pytanie jest takie: czy to ma prawo działać i dlaczego nie? :) http://obrazki.elektroda.pl/5320247400_1...
Rozrusznik i oświetlenie z pierwszego aku od strony masy. 24V konieczne do działania reszty. Alternator sprawny?
Kolego głęboko sie mylisz przeczytaj swój początek wątku ze zrozumieniem orginalny alternator działał ok miałeś awarię komunikat ładowania i brak ładowania założony, regualator zamiennik ,działa ale nie do końca dobrze czy ciężko wyciagnąć wnioski ,A teraz faktycznie możliwe że najtańszym rozwiązniem jest kupno używki oczywiście o tych samych numerach...
Naprawiałem kiedyś alternator bo nie działał ehr. Po wymianie prostownika w alternatorze działało wszystko. Chyba żarzyła się kontrolka ładowania (akumulatora) podczas usterki.
Witam. Przy ori alternatorze 70A to car audio jeśli działało, to nie aż "takie prądożerne"..;) W firmach regenerujących alternatory powinni dobrać odpowiednie szczotki po producencie i nr. seryjnym alternatora..
Tak jak już pisałem, jak nie masz czujnika ciśnienia oleju 1.8 bar to przewód do masy, obrotomierz(zacisk W alternatora) też musi działać żeby kontrolka smarowania nie migała.
A jak to jest że kontrolka od wzbudzenia świcie po włączeniu stacyjki skoro jest połączona tylko plusem ? Czy gdy alternator nie pracuje to D+ przewodzi masę? I kontrolka podłączona jest plusem od stacyjki a minusem do alternatora? A gdy alternator zaczyna działać to rozłącza masę na D+ ??
Na ładowanie mocno "wydojonego" akumulatora. Początkowy prąd może być duży. Przy sprawnym akumulatorze wychylenie tego wskaźnika jest niewielkie. Przy czym 66A to jest chyba max. wydajność alternatora.
Ok, tylko zobacz jeszcze czy teraz działa Ci ADR (wyłącza prąd i gasi auto) bo zamieniając je mógł ruszyć alternator ale może nie działać ADR co do K640 będzie pasował każdy który ma 2 styki zwierne np. 81.25902-0473
Alternator zaczął działać poprawnie. Wymieniłem mostek i jeszcze zauważyłem że szczotki nie dolegają zbytnio do komutatora więc trzeba było troche przeszlifować szczotkotrzymacz i same szczotki. Dziękuje bardzo wszystkim udzielającym się w tym temacie.
No to jest nie jasność, skoro działają lampy i nie ma kontrolki ładowania to masz przywarcie D+ do plusa. Powiadzial bym że alternator uszkodzony, zdejm8j kabelek z d+ i daj na masę kontrolka powinna się pojawić się lampy nie działać, z budzaniem pisałem stacyjka jest specjalnie wyjście wyjście 50a.
Tego typu urządzenia nie mają prawa działać bo przeczy to prawu zachowania energii, temat już był wałkowany na elektrodzie.
Witam wymieniłem ostatnio alternator w Lublinie 2 u przestał mi działać obrotomierz na starym działał przyczyną
Słabo kombinujesz, bo dodatkowa dioda, nawet schottky (mały spadek napięcia na złączu), to jednak spadek. Zacznij od początku - policz zapotrzebowanie na prąd. Maksymalne i średnie. Potem dobierz JEDEN alternator. Ten wewnętrzny możesz całkiem odłączyć, a najlepiej usunąć uzwojenia. Będzie działać. Następnie kombinuj z wyjściem do napędu alternatora...
Witam mam alternator z jednym pinem . Zamówiłem drogi i przyszedł z dwoma pinami . Czy on będzie działał???
Okazało się , że alternator jest z innego forda. Oraz mocowanie było przeszlifowane bo się nie mieścił. Kupiłem używany alternator razem ze sprzęgłem i mocowaniem. Zrobiłem już 3tyś km i wszystko działa. Więc temat zamykam. Aha po wymianie alternatora zaczęła działać ogrzewana przednia szyba. Przeczytałem gdzieś, że jak coś jest nie tak w komunikacji...
Sprawdzałeś czy pierścień nie jest nabity za głęboko lub za mało? Wtedy szczotki mogą robić zwarcie. Ewentualnie poleciała jakaś dioda ale nie pisałeś czy wcześniej alternator działał do momentu wymiany pierścieni.
Albo sama tablica, albo alternator
Chyba, że wsadził diodę z cokołem żarówki, wtedy alternator nie będzie działał. Musi być żarówka o mocy 2 W. Żarówka o mocy 5 W stopi obudowę kontrolki. Takich ulepszaczy też widziałem.
Każdą jedną diodkę osobiście i własnoręcznie sprawdzałem. Po za tym jak już wspominałem w układzie zastępczym alternator działał poprawnie.
Bardzo prosto. Podłączasz przewód obrotomierza do wyjścia "W" alternatora. I wszystko będzie działać.
BOSCH nie ma wyjścia na obrotomierz. Wyciąganie sygnału z jednej fazy alternatora będzie działać o ile masz wiązkę pod to.
Ile lat ma pasek? Był wymieniany kiedykolwiek? Według mnie pasek już ma mikropęknięcia i w komplecie powinien zostać wymieniony z rolką napinacza. W linku film jak powinien działać napęd alternatora w drugim zaś problem ze ślizgającym się paskiem. https://www.youtube.com/watch?v=lDS2K0jP... https://www.youtube.com/watch?v=N-Q2fHMv...
Każdy alternator samochodowy 12V (prędzej czy później) naładuje te akumulatory. Jednak nurtuje mnie jedno pytanie - jak chcesz napędzić (przenieść napęd), by alternator miał odpowiednią prędkość obrotową wymaganą do efektywnego działania?
Masz na myśli rdzeń ? Jeśli uzwojenie nie ruszone, to raczej nie będzie to miało żadnego wpływu, ale warto spradzić co było przyczyną tego przytarcia.
To w skrócie na obudowie gdzie masz gruby czerwony przewod pod nakretka podłączasz plus z akumulatora ( musi być w obwodzie żeby alternator mógł się wzbudzić i działać prawidłowo) zaś byle gdzie do aluminiowej obudowy alternatora podłączasz masę czyli minus akumulatora. Żeby całość zaczęła działać musisz jeszcze pomiędzy plusem akumulatora a bialoczerwonym...
(at)pgoral Też uważam, że rozwiązanie oparte o alternator bedzie działać. Jestem o tym przekonany :-) Wolę jednak rozwiązanie autora tego wątku jako niezależne od potencjalnych awarii alternatora, paska, itp. i związanego z tym niezadziałania automatu.
Dodaj w szereg mały rezystorek, ale raczej powinno działać.
Jakie koła pasowe? Chcę alternator uruchomić na stole. tak aby działało
Spośród odpiętych przewodów musisz namierzyć "+" na którym będziesz miał 12V. Powinien to być najgrubszy przewód- łączysz go do zacisku + w Oplowskim alternatorze. I to już powinno działać. Odnośnie kontrolki ładowania to musiałbym zobaczyć jak realizowany jest układ połączeń na schemacie Władimirca . Gdyby jednak okazało się, że ładowania nie masz,...
regulator od malucha z tego co wyczytałem ma 20A, Chyba do prądnicy pr. stałego... Alternator ma 33A i może być ale chyba Relpol lub lepiej, jeśli się dostanie - Telpod 15TRa. czy alternator może chodzić(działać) bez podłączonych akumulatorów? To błąd krytyczny - absolutnie nie , a i byle żarówka też nie wystarczy. Muszą być przewidzianej mniej więcej...
Sprawdź jeszcze raz czy dobrze zlokalizowałeś zacisk IG. W japońskich alternatorach nie ma opcji aby ładowanie działało bez zasilania po stacyjce. http://datsun1200.com/modules/mediawiki/... Tu masz schemat podobnego rozwiązania. Jak widać z zacisku IG idzie zasilanie na uzwojenie wzbudzenia (zacisk F). Zacisk N to punkt...
Kup nowe szczotki lub przełóż z nowego , zakładaj do starego regulatora i będzie działał nowy alternator.
Witam Jeszcze jedno pytanie, czy alternator musi mieć prawe obroty żeby działać czy to nie ma znaczenia. Dziękuję za odpowiedź
światła przygasają tak jakby alternator raz działał a raz nie. Podjedz do elektryka niech Ci sprawdzi alternator
Witam Panowie, mam problem z ładowaniem w Peugeot 1007. Alternator po regeneracji - podobno miał działać (samochód dostałem już po naprawie alternatora). Po podaniu napięcia +12V na pusty pin oznaczony na rysunku (przez żarówkę 5W) ładowanie zaczyna działać. Czy ktoś mógłby mi rozjaśnić kwestię załączonego schematu. Do czego mógłby służyć ten pusty...
Tak alternator daje stałą moc niezależnie od obrotów ,wynika to z jego zasady działania. Jednak by działał prawidłowo niezbedny jest akumulator.Moc to iloraz wartości napięcia i natężnia prądu.
Poszedłeś daleko nie wiem jak to wyjdzie ale za komuny też miałem agregat zrobiony z silnika komara i przewinięty alternator samochodowy To działało. I by nie było zdziwienia to ten komarek chodził na gazie i miał kropelkowanie oleju by się nie zatarł
Nie. W 2 kl. TE wypadało by już znać zasadę działania silnika elektrycznego prądu stałego. Hasło "komutacja".
Ten alternator wzbudza się od 800 obr/min i tak jak napisał (at)andrzej20001 koło pasowe jest tutaj bez znaczenia. Na żarówce 4W będzie działać prawidłowo.
Przepinasz przewód L (kontrolka) do L nowego alternatora. No i to by było na tyle. Więcej nic nie przepniesz. Alternator będzie działać. Nie będzie działać obrotomierz. Aby działał trzeba by rozbierać alternator i zmienić miejsce podłączenia punktu W, aby zrobić N. Bez tego nic nie będzie.
A nie ma znaczenia czy masz prądnice czy alternator, wskaźniki muszą działać ,nie działają są zepsute trzeba sprawdzić. Dotknij przewodami do masy i sprawdź.
Czy na oryginalnej prądnicy będzie działać czy musi być alternator?
Możesz rozwinąć ten temat ze swiecą? - pierwsze słysze, że może to opóźnić alternator - może to dobry trop i tak to ma działać?? Chętnie przeczytam :)
No tam nie ma bardzo co skiepścić, bo tam tylko idzie jeden przewód. Od alternatora dokładnie D+ i do kontrolki ale chodzi o to co dalej. Wszystkie graty wyciągnąłem ze swojego auta, gdzie gdyby nie to, że urwała się klamka od zaworu to wszystko by do dziś działało. Alternator i stacyjka działały bez problemu. Czyli mam to podłączyć do tam gdzie pojawia...
Przeczytaj wątek "Elektrownia wiatrowa domowym sposobem". Alternator to zły pomysł, ponieważ ma za małą sprawność i wymaga dużych obrotów. W końcu jest to prądnica napędzana silnikiem spalinowym przy w miarę stałych obrotach i znacznie większych niż można uzyskać z niewielkiej turbiny wiatrowej. Przed lekturą możesz zacząć od obliczenia lub oszacowania...
Peugeot 207 1.4 54 kW benzyna 2011. Po regeneracji maglownicy, wymieniłem akumulator. Podobno załączanie się jej, wpływało na słaby amperaż. Przekładnia działała, aż przestała. Czy to wina alternatora, czy regeneracji?
Nie sprawi będzie działać jak potrzeba. Poza tym po zapalenie w instalacji samochodu ze sprawnym alternatorem powinno być 14,4V
c330m na zaciąg odpalaliśmy, ale dałem w temacie samochody, bo zasada działania alternatora ta sama w większości pojazdów. Kable podłączyłem z ciekawości, jak ciągnik był na chodzie i auto zgaszone, żeby sprawdzić, czy chwilowo podbije napięcie w instalacji ciągnika do tych ok. 12V, ale po chwili tak się zagrzały, że odłączyłem. Tak więc najprościej...
Wymień ten alternator na używany oryginalny, lub załóż oryginalny regulator i na pewno będzie działać. Tak jak napisali koledzy wyżej, ja również przerabiałem ten temat na innych samochodach i jeżeli jet nadzór ECU to żadne zamienniki nie wchodzą w grę.
Witam chciałbym sie dowiedzieć czy stylu b1+ I b2+ w alternatorach Boscha są jakoś zmostkowane czy to 2 różne plusy ? Jeśli nie działa b1+ jest szansa że b2+ może działać ?
Będzie działać, dwie diody idą tam równolegle. A poza tym po co wymieniać mostek w tym Valeo, jak one się nie psują?
Witam, można prosić numer regulatora napięcia, jaki montowałeś i działał
Przecież masz alternator. Zasada działania jest taka sama - indukowanie prądu przemiennego w stojanie. Więc obrotomierz od diesla sprawdzi się tutaj, jednak trzeba będzie popracować nad wskazywaniem, bo u ciebie siedzi pewnie bezpośrednio na wale, a w silnikach z "tradycyjnym" alternatorem jest przekładnia w postaci paska klinowego i kół różnych średnic....
Nie, nic z tych rzeczy. Auto ma seryjne wyposażenie, bez żadnych udziwnień. Pierwszy alternator działał bardzo dobrze, nie dawał żadnych oznak do niepokoju. Tak samo z drugim, zaraz po złożeniu na pełnym oświetleniu dawał napięcie ok 14V, a tu nagle po 1500km pada i napięcie wynosi 10V. Coś nie tak z autem? A może akumulator jakiś trefny?
Masz 3 kable więc jeden pewnie idzie na obrotomierz. Sprawdź czy nie spaliła się kontrolka ładowania, bo przez tą żarówkę alternator dostaje sygnał do działania. Zobacz czy do kontrolki dochodzi +12V. Jak po zapłonie będzie świeciła kontrolka to pójdziemy dalej.
własnie taki regulator chce zastosować RNA-1(6 diod) bez tych 3 małych diod 1A alternator nie bedzie działał???
Witam. Mam zamiar zmienić regulator alternatora z powodu uszkodzenia na reg Jezpol RNA-1. Alternator ma 6 diod ,a jego wyprowadzenia to F,N,E i 30 .W załączniku narysowałem schemat. Czy kontrolka ładowania będzie działać ?
Ale co tam trudnego? Alternator 6 diodowy? To próbuj go zblokować z regulatorem od któregoś ze starych alternatorów. Powinno działać. W czym to pracuje, bo nie napisałeś? Wstaw zdjęcie wnętrza tej puszki na tylnej obudowie.
Jeszcze jedno pytanko. Pomodłączeniu kostki od alternatora przestał działać spryskiwacz, czy to może mieć z tym związek
Z sześciodiodowego nie nadaje się do dziewięciodiodowego. Niemniej można próbować uruchamiać ten alternator z regulatorem od innego alternatora. Jeśli jedna ze szczotek jest umasowiona, to działać będzie regulator napięcia z poloneza. Mechaniczny lub elektroniczny. Schematy i obrazki podłączeń są ogólnodostępne, choćby w grafikach google. Regulator,...
Witam mam alternator prawdopodobnie od Opla corsy A i chciałbym podłączyć go do łady nivy z 94 roku tylko tu pojawia sie problem ponieważ ładowanie nie przekracza 12,30v przy akumulatorze dodam że na zacisku alternatora jest podobnie no i oczywiście regulator wraz ze szczotkami został wymieniony... ktoś może podpowiedzieć jakieś rozwiązanie żeby alternator...
W sumie można też kupić zregenerowany z gwarancją, z moich doświadczeń to raz regenerowałem alternator w lagunie 1, auto zostawiłem pod warsztatem bez ładowania i po pracy odebrałem już ze zregenerowanym alternatorem, działał wyśmienicie oraz kupiłem zregenerowany rozrusznik do mojego obecnego 406 z roczną gwarancją, który okręci już 2 lata bez problemu....
Jest to dość głośne i szybkie pukanie. Tak jak by ktoś lekko i szybko młotkiem napieprzał A ja tu widzę słaby/słabo naładowany akumulator. By nie zgłupieć do reszty, odepnij Kolego ten alternator, przewody zaizoluj choćby rękawiczkami roboczymi lub kawałkami szmat i odpalaj. Jak "aku" będzie dobry, jakoż i rozrusznik - będzie działać. O reszcie pomyśli...
Podczas sprawdzania alternatora przestał działać obrotomierz. Czy te dwa urządzenia są jakoś połączone? Gdzie tkwi problem? Dziękuje za pomoc.
Ok to nie będę odpalać go. Zamówię części te koło pasowe rolki paski i alternator i zobaczymy jak będzie działać
Bez regulatora ten agregat nie będzie działał, każde zmniejszenie obciążenia alternatora spowoduje nagły wzrost obrotów a zwiększenie, zgaśnięcie silnika. Taka sprężynka kosztuje kilka złotych. Podważ simering wkrętakiem, tak aby nie uszkodzić wału, tam nie ma żadnej nakładki, po prostu jest on aluminiowy.
Napięcie 14.4V to początek gazowania elektrolitu. Ogranicza się to zjawisko żeby nie ubywało wody i żeby liche płyty akumulatorów nie rozsypały się zbyt szybko. 13.8V to brak gazowania a jednocześnie jest utrzymany stan naładowania. Ja teź mam po uruchomieniu 14.4V, później 13.8V. Latem wystarczy niższe napięcie, zimą potrzeba wyższego. Jednocześnie...
Na zdjęciu widać, że to chińska podróba A124. Jak już masz rozebrany, to co za problem pomierzyć diody prostownicze. Stwierdzisz wtedy na 100% jaka jest polaryzacja. Ale to już napisał Ci kolega (at)mczapski. Podłączaj alternator i powinien działać. Gwarancję powinien wytrzymać.
Gdzie konkretnie jest przykręcona ta masa, bo ja nie widzę? Zakładam że nie do wyjścia alternatora, więc gdzie i jaka masa? Był pomiar napięcia na akumulatorach w spoczynku i podczas pracy alternatora? Jakie były wyniki pomiaru? Ten alternator to zwykły chińczyk, ale przynajmniej jako nowy powinien działać.
Do wzbudzenia alternatora 12V wystarczy puścić prąd przez żarówkę 2W. Nigdy nie próbowałem przez mniejszą lub większą bo tak zawsze działało. Zagadką był dla mnie alternator od Opla- on się troszkę na innych zasadach rządzi ( nie wystarczy +, - i wzbudzenie).
1. Uzwojenie alternatora musi być odizolowane od masy, więc przy odłączonym regulatorze nie występują napięcia, a po podłączeniu regulatora (prostownika trójfazowego) napięcia na fazach się pojawiają ponieważ następuje przepływ prądu przez diody po stronie masy. 2. Regulator ma połączenie masy przewodem z instalacją elektryczną. Brak masy na obudowie...
Koledzy mam taką prośbę ;) czy mógł by ktoś kto posiada mazda 6 przed liftem 1,8 lub 2.0 w benzynie i ma jakiś interface diagnostyczny elm 327 lub jakikolwiek albo choćby multimetrem, sprawdzić jakie ma napięcie ładowania na wolnych obrotach czy utrzymuje stałe napięcie czy jest zmienne ( jeśli jest zmienne to jakie to są wartości ) czy się zmienia...
**kysy325** masz w złym miejscu wpięty w alternator obrotomierz, zaczyna działać dopiero po wzbudzeniu alternatora, sam alternator masz ok jeśli chodzi o ładowanie :)
Nie wiem jak w benzynie ale u mnie w 1.7 cdti (z17dth), przy awarii alternatora również przestawało działać najpierw wspomaganie, a z czasem coraz większego rozładowania akumulatora również światła i system ESP itp.
130 tyś przebiegu? No popatrz, akurat mam na warsztacie mercedesa GL, też około 130 tyś. przebiegu i w alternatorze połowa części do wymiany, tak zużyte.
Jeśli pokazało 0V lub mniej jak 12 V to miernik kupa. Sam akumulator ma 12,6 V dodając obciążenie z niego gdyby alternator nie działał to może by spadło do 11 V. Przy 8 V masz choinkę na desce ( modułu zgłaszają błędy za niskiego napięcia zasilania) a poniżej auto przeważnie gaśnie.
Cześć, posiadam problem z alternatorem w Golfie 4 1.6 AKL. W marcu wymieniłem łożyska wraz z regulatorem napięcia, który również ma zintegrowane szczotki oraz przewód od alternatora do akumulatora 25mm2 spawalniczy. Wszystko działało, napięcie 14,4V. Zapaliła się ikona akumulatora po przekroczeniu 2 tys. obrotów, ładowanie znowu działało po odłączeniu...
Jeden drut, to przewód kontrolki - wymagany, żeby było ładowanie. Drugi to zacisk obrotomierza - bez niego powinno wszystko działać, za wyjątkiem obrotomierza. Wszystkie odbiorniki funkcjonują po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon tylko ten brak kontrolek i nie kręci. Ubita kostka stacyjki, bądź jeden z przekaźników w skrzynce.
Regulator oryginał Bosch? Na moim regulatorze widnieje takie oznaczenie F00M145206 jedyny jaki znalazłem pasujący do teog oznaczenia to z tej aukcji na innych stronach nic nie znalazłem pasującego Jest oryginalny regulator Bosch i kosztuje niewiele ponad 100 złotych. Nie wiem jak szukałeś. Powinieneś założyć Bosch, a nie jakiegoś chińczyka. Te alternatory...
To tylko w teorii. W praktyce trzeba zwrócić uwagę na indukcyjność uzwojenia, które sprawia że na wyższych obrotach napięcie i prąd zaczyna spadać pod obciążeniem. Dla przykładu alternator 12V może działać przy tym samym stojanie przy napięciu 24V (prąd jest dwa razy mniejszy) z podobną mocą, ale przy nieco wyższych obrotach startu ładowania. Ilość zwojów...
Witam. Alternatory z focusa z 3 pinową kostką są sterowane przez komputer i bez sygnału z tego sterownika nie będą działały.
Wiertarka jest do wiercenia Chyba naprawdę nie wiesz ile czasu potrzeba żeby zamontować i wymontować alternator w stilo. Chciałbym mieć najpierw pewność że alternator działa na stole. Ale ok, rano go przykręcę i jak nie będzie działał to się odezwę.
Działać będzie tylko przyda się mocniejszy alternator i regulator do ładowania takiej pojemności. Tak właściwie to te akumulatory wystarczą na niespełna dwie godziny i znowu trzeba by je naładować. Potrwa to zdecydowanie dłużej. Przydała by się większa bateria akumulatorów.
działać alternator zasada działać alternator alternator suzuki alternator
thinkpad power sterowniki kamerki microsoft filtr cząstek stałych
bc413 zamiennik falownik omnigena
Altus 75 - Czy to dobre kolumny? Opinie i specyfikacja Zagadki słowne: Co zostało w izbie?