W dieslu jest jeden do wzbudzenia a kontrolka aku nie ma nic wspólnego z alternatorem.
Sam naprawia Peugeot 306 http://www.5fantastic.pl/plikosfera/1670...
Gniazdo to sterowanie alternatora. Nie znam posczegulnych pinó ale na stole raczej nie da sie sprawdzić bez odpowiedniego testera. Alternator ten sterowany jest ze sterownika silnika
Może coś wpadło do alternatora podczas jego remontu. Sprawdź stan łożysk oraz "sprzęgiełko" alternatora.
Na alternatorze masz przykręcony jeden gruby przewód i powinna być wtyczka dwupinowa z jednym cienkim przewodem. Sprawdź czy na tym cienkim przewodzie jest napięcie jak kręcisz rozrusznikiem. Na 90% problem w instalacji auta a nie w alternatorze.
Takie objawy może też dawać uszkodzony alternator.
Normalnie zachowania. Psa od 2011r ma takie sterowania alternatora. Bez obciążenia na wolnych obrotach i podczas przyspieszania/obciążenia odcina oporny alternator.
Wymiana bsi zapewne pomoże plus gruntowne sprawdzenie ładowania alternatora
Zapodaaj zdjęcie Aku od strony klemy+. Diagboxa ma wersje rozwojowe, pewnie wiesz że dodawane są kolejne dane? Patrzyłeś oscyloskopem co biega po tym kablu do alternatora?
Jeśli na zaciskach akumulatora jest 13V a na zacisku (+) alternatora więcej należy wyeliminować opory na stykach pomiędzy alternatorem a akumulatorem ( śniedź, luźny zacisk, brud). Regulator jest tak zbudowany, że ma utrzymać zadane napięcie. Odchyłki od napięcia regulatora są w zależności od obciążenia...ale przyjmuje się min 13.8V w czasie pracy silnika...
georgesgr, a powiedz mi-po co w sterowniku silnika w telekodowaniu ustawia się typ alternatora? :) Co do tego przypadku teraz-niekoniecznie jest uszkodzony alternator.
Z tego co widzę na zdjęciach musisz to podłączyć tak: 1. gruby kabel z filtra do śruby pierwszej(gruby kabel alternatora) 2. cienki kabel do masy 3.wyjście z obudowy filtra do grubego kabla od alternatora
Masa akumulatora, masa alternatora i sprawdzenie ładowania na krzyż + - alternator akumulator.
Uszkodzony może być regulator w alternatorze .
Jak nie podłączysz L, to alternator nie ma wzbudzenia, zaczyna ładować dopiero z magnetyzmu szczątkowego wirnika, jak pisałeś po przekroczeniu 4k rpm
2.0 HDi. To klekotanie jest koło alternatora
L-kontrolka do plusa i tylko to trzeba podłączyć, DF to obciążenie alternatora sygnał wyjściowy do ECU tego nie musisz podłączać
Akumulator sprawdzany w spoczynku? Czy pod obciążeniem? Sprawdzałem akumulator w spoczynku oraz oczywiście po włączeniu świateł, bo właśnie wtedy owa kontrolka się wyświetla, ale napięcie nie spada drastycznie, trzyma się około 11v po włączeniu świateł. Na włączonym silniku? To o wiele za mało. Akumulator w spoczynku powinien mieć 12,4-12,6 V. Jak...
Niewłaściwy regulator. Powinien być sterowany przez ecu bss,lin. Podaj numer alternatora
tak wogle to pasek jest zle załorzony :) alternator musi być opasany
Pracą alternatora zawiaduje też BSI.
To teraz proponowałbym się zaopatrzyć w amperomierz cęgowy prądu stałego i zmierzyć PRĄD (tak, prąd się mierzy AMPEROMIERZEM ) ładowania. I wtedy będzie wiadomo co jest z alternatorem.
Nazwa części: Terminal alternatora
Zobacz połączenia grubych przewodów od akumulatora i rozrusznika i alternatora,zobacz masę
Czy przypadkiem wyjscie DF to nie jest informacja dla sterownika o obciazeniu alternatora?
Sprawdź napięcie na nim podczas pracy samochodu i porównaj z głównym.
Zdemontuj sobie bagnet oleju i dojdziesz do czujnika od góry bez wyciągania alternatora.
Już naprawione. Dzieki za odp/
Problem rozwiązał montaż oryginalnego alternatora
Jakiej firmy tam masz alternator?:)
Witam czy trzeba zdemontować napinacz żeby odkręcić alternator peugeot 307 1.4hdi.
Najpierw napraw kontrolkę. Pulsacja napięcia wskazywała by na regulator. Sprawdź połączenia alternator akumulator i masy. Zmierz napięcie alternator obudowa, bo może być tak że alternator widzi swoje napięcie, a nie instalacji.
trzeba sprawdzic obwod alternatora
W rzeczy samej.
Witam. Czy ktoś tutaj się orientuje jak może nazywać się dokładnie ta śruba? Wiem tylko, ze jest to śruba rolki prowadzącej alternator z Peugeot 307 2.0 HDI 109KM , ale może ma jakąś konkretna nazwę. Potrzebuje ja na juz a nie umiem jej nigdzie znaleźć. Nikt jej nie ma.
stare prądnice prądu stałego w większości były z+ na masę z małym wyjątkiem np maluch wszystkie alternatory mają - na masie Dodano po 7 montowałem kiedyś alternator od peugeota 405 do T25a z wbudowanym regulatorem przy alternatorze ,gruby przewód na + akumulatora a wsówka na kontrolkę i do dziś wszystko jest okej
W alternatorze W musisz podpiać pod diody.
Musisz odpalic silnik. Steruje pośrednio alternator
Do 3.0 nie mam schematu, ale w wersji 2.2 alternatorem steruje ECU. Nie możesz sprawdzić, czy dochodzi napięcie wzbudzenia na alternator?
Jest jeszcze masa na skrzynię. A tam potrafi się urywać. Jak tam będzie wszystko w porządku, sprawdź połączenia na alternatorze. Znam przypadki, że oczko się odrywało od przewodu na alternatorze.
Uszkodzony regulator napięcia, o ile pomiary są prawidłowe (temperatura).
Jakie łożyska kupić do alternatora o numerze katalogowym: 9638544180 A005TA6292C 12V CL7 K0 23 Peugeot 307 2001r
Pewnie brak masy na silniku. po odpaleniu, możesz mieć kolejne usterki, np rozwalony alternator.
Czyli L to wzbudzenie 2 wsuwka na kontrolkę.?
wygląda faktycznie na zasilanie +15 ale dobrze by było wiedzieć jaki to alternator
Witam Posiadam samochód Peugeot 405 1.6B i zakupiłem używany alternator z Peugeot 1.9B. Mam teraz zagwozdkę jak go podłączyć. Wrzucę zdjęcie https://obrazki.elektroda.pl/4966516900_... Dodano po 2 Zamówiłem uszkodzony alternator, ale okazało się, że jest zepsuty regulator napięcia.
A co ma wspólnego z tym wszystkim alternator?
Poszukuję schematu wewnętrznego alternatora Valeo montowanego w Peugeot 206 1,9D 99r.
dałem przewód osobny z zarówka lampka nie gaśnie i teraz ciekawe czy dostane regulator do tego alternatora
Brak ładowania..... alternator , słaby gdzieś styk , przysniedziale klemy . Sprawdź ładowanie bezpośrednio na zaciskach alternatora.
Witam Mam problem jak wymienić napinacz paska od alternatora przy peugeot 206 CC 2.0 16v Proszę o poradę
Witam, chciałbym kupić alternator używany do mojego auta 90A jednak większość używanych ma 150A czy coś się stanie jak dam silniejszy alternator Nic się nie stanie. Montuj.
Witam, Od dolu, po ewentualnym zdjeciu sprezarki klimatyzacji. Powodzenia, Georges
brakuje pradu po 5 minutach jazdy raczej alternator do sprawdzenia ... ?
Witam! Moze sprzeglo w kole pasowym alternatora?
Zwarty akumulator.
Może być uszkodzony regulator napięcia tzw szczotkotrzymacz w alternatorów.
Problemem był wadliwy alternator
Bsm steruje alternatorem. W parametrach swojego profesjonalnego testera masz podgląd zapewne napięcia jakie widzi ECU, bsi możesz sprawdzić podczas jazdy.
Udało się to jakoś rozwiązać, bo cena nowego alternatora ehdi zabija, 3k....
Na Twoim miejscu zrobiłbym podobnie, jak kolega Ci radził. Zadzwoń do jakiegoś sklepu oferującego [url=http://www.iparts.pl/]części samochodowe (np tutaj) i który ma możliwość dobierania ich za pomocą VIN-u, podajesz im nr nadwozia i z głowy. :D
Alternator laduje?
Że sypie się alternator.
Temat rzeka, Pugi wyrzucają ten błąd przy każdym jednym błędzie - poduszki, czujnik ciśnienia w oponach, uszkodzony alternator, zapchany DPF, niesprawna świeca... absolutnie wszystko. Przy Twoich objawach w 1.4 HDi Peugeot 207 miałem uszkodzoną rolkę alternatora, 330 zł i brak komunikatu, falowania obrotów itd. Ale to nie znaczy, że tak jest - tylko...
SG10B023- 90A
Tak to wina alternatora.
Brak informacji o pracujacym silniku. Prawdopodobnie uszkodzony alternator.
Sprawdź wszystkie masy i + z alternatora do akumulatora.
Albo uszkodzone kable albo regulator napięcia. Daj nr alternatora.
Jakie to napięcie za duże na alternatorze?
Zacząłbym od szczotek w alternatorze.
albo naprawiać Są firmy zajmujące się regeneracją alternatorów i rozruszników.
0 124 525 035 Mogło sie spalić . Masz za słaby alternator.
Styk napewno jest bo czyscilem wsowki Czyścić to możesz, ale jak mosiądz był przegrzany to nie zapewni już właściwego docisku i rezystancja połączenia nie będzie wystarczająco mała. Inna możliwość - przewód przełamany przy końcówce. Utnij Waść po 20mm z każdej strony i załóż nową kostkę (lub polutuj przewody).
Pompę wspomagania masz na tym samym pasku co alternator?
Panowie, dokąd wędruje od alternatora przewód wzbudzania Wzbudzeniem alternatora jest wirujaca magneśnica której końcówki wyprowadzone są na pierścienie ślizgowe. Jedna ze szczotek jest zwykle umasiona, druga ma bezpośrednie połączenie z regulatorem.
Prawdopodobnie uszkodzone diody w alternatorze.
I masz 15 VAC bez regulatora? To za mało...
Padł mi alternator w Peugeot Boxer, więc kupiłem używkę ale nie jak oryginał 150A ale 140A i nie działa. Czy to może być problem, że jest inny amperaż? Te alternatory wzbudzane są przez BSI, więc może to jest przyczyną?
Kontrolka zapali się dopiero jak BSI wykryje spadek napięcia, nie ma wiele wspólnego z alternatorem.
Odłącz na próbę wtyczkę z alternatora.
Koniec szczotek i/lun pierścienia ślizgowego w alternatorze.
kupiłem nowy akumulator niepotrzebny wydatek. Podładuj go i rwij alternator.
no raczej regulatora, w każdym razie szukaj w alternatorze
Niestety nie udało mi się wczoraj zlokalizować krokowca, dziwne bo nie ma go przy przepustnicy koło filtru powietrza. Dziś podjedzie do mnie popołudniu kumpel który zna się więcej na mechanice i tam zajrzy. Doszła jeszcze jedna opcja awarii: alternator...
Witam Rocznik 2004.Silnik 1,4 KFW (Sagem). Alternator Valeo nie wiem czy oryginalny. Obsadzony tylko pin nr.2 złącza regulatora napięcia-podłączony jest do sterownika silnika. Może mi ktoś powiedzieć czy jest to tylko informacja o obciążeniu alternatora ? Czy może to sterownik silnika steruje alternatorem ?
Akumlator sprawdzony??? A jeśli to nie jego wina to alternator
Wymień alternator jest prosta sprawa w 1,6 B.
Kolega sprawdzi przede wszystkim połączenia klem z akumulatorem i napięcie ładowania z alternatora.
2 tygodnie temu wymieniałem cały rozrząd firmy ina, do tego nowy rozrusznik i alternator
Peugeot 207 1.4 54 kW benzyna 2011. Po regeneracji maglownicy, wymieniłem akumulator. Podobno załączanie się jej, wpływało na słaby amperaż. Przekładnia działała, aż przestała. Czy to wina alternatora, czy regeneracji?
Czyli,od strony skrzyni biegów,gdzies w okolicy czujnika biegu wstecznego? Czyli koło pasowe wału to jest koło, które napędza pasek osprzętu.(alternator, pompa wspomagania itd)
http://obrazki.elektroda.net/27_12637242... http://obrazki.elektroda.net/27_12637242...
Sprawa dosyć prosta , alternator dać do sprawdzenia i tyle, ...
rynio_di masz racje kabel nie dotykał bloku silnika tylko jakiejs obudowy blaszki dlatego iskrzył, przykreciłem go do pinu termostatu pin wchodzi w blok wiec to działa jak uziemienie. georgesgr- jakieś pomysły? Czy może poprostu wymienić alternator?
sprawdze bezpieczniki , prosze jeszcze o info czy jak bede miał nowy alternator peugeot z jednym stykiem , to ten jeden styk jest od lampki ? w takim razie gdzie podłącza sie wzbudzenie?
Ten co idzie do BSI wzbudza z drivera montowanego w BSI. MIernikiem po kablu dojdziesz. Ale szczerze jeszcze nie zdarzyło mi się aby nie było wzbudzenia z BSI.
Sprawdziłem. Odpaliłem i ładowanie wynosiło 14,4V bez obciążenia i 13,6V z obciazenirm świateł i ogrzewania. Po 8 minutach na wolnych obrotach przestał ładować. Koło rzeczywiście jest bardzo ciepłe, inne kola, np. Od wspomagania pozostają zimne. Jadę po nowy alternator
Może alternator ma zwarcie?
Ad1. Zwykła miedziana skrętka Ad2. Da się, takie złącza produkuje AMP (ja to kupuję w sklepie z częściami do rozruszników/ alternatorów)
peugeot alternator przewód alternator peugeot alternator peugeot model
elektrobim centrala żarówka mruga podłączeniu budowa subwoofera pasywnego
hulajnogi elektryczne problemy różnicówka brzęczy
Nieprawidłowe wskazania prędkościomierza w BMW F15 - jak skorygować? Kosiarka Briggs & Stratton nie wchodzi na obroty i gaśnie - przyczyny i rozwiązania