Więc... Połączyłem kostkę L z alternatora z L na wtyczce i zrobiłem Mostek. Jak jest mostek to zanim odpalę auto kontrolka ładowania nie świeci. Połączyłeś nie te przewody co trzeba.P
tu masz kolego opis zamiennika swojego alternatora. http://www.rollco.pl/alternator-skoda-ye...
http://obrazki.elektroda.pl/4936148800_1... Myślę że nie trzeba tłumaczyć.P
L-LAMPKA DFM-SYGNAŁ STERUJACY ALTERNATOREM POPRZEZ STEROWNIK SILNIKA.
W aucie gdzie jest moduł centralnej elektroniki sterowanie alternatorem jest z tego modułu. Niebieski przewód alternatora z zacisku D+ idzie do modułu centralnej elektroniki, zacisk T18a/9, wtyczka XS4. Moduł centralnej elektroniki steruje lampką w liczniku za pomocą CAN. Przewód zanim trafi z alternatora do modułu idzie przez 14 pinową wtyczkę po lewej...
potrzebuje cały schemat a wszczegulnosci chodzi mi który styk w kostce jest odpowiedzialny za co kostka dwu pinowa i czy do tego alternatora można podłączyc obrotomierz z alternatora cztero pinowego i najlepiej jak to zamienic z cztero pinowegona dwu pinowego
Alternator po naprawie,na stole ładowanie ok,w samochodzie 15,5V,potrzebna rozpiska pinów 4 pinowej kostki alternatora,tam na jednym pinie chyba ma być ACC,na drugim +30,a tego mi brakuje w schematach
1 ... BRĄZOWY ... Masa 2 ... ZIELONY ... Wskaźnik temperatury płynu chłodzącego 3 ... NIEBIESKO/CZARNY ... Wskaźnik poziomu paliwa 4 ... NIEBIESKO/ZIELONY ... Kontrolka rezerwy paliwa 5 ... BRĄZOWO/CZARNY ... Kontrolka niskiego stanu oleju 6 ... CZARNO/CZERWONO/FIOLETOWY ... Zasilanie + 12V 7 ... BIAŁY ... Kontrolka świateł drogowych 8 ... RÓŻOWO/CZERWONY...
Odświeżam temat gdyż nasunął mi się jeszcze jeden problem dotyczący alternatorów montowanych w samochodach OPEL VECTRA 1.7 TD "Isuzu" '95-97. Jaka jest różnica pomiędzy alternatorami hitachi które posiadają wyjścia 2-pinowe i 4-pinowe od czego to jest uzależnione ????
Przewód gruby ma podawane zasilanie cały czas i przewód wzbudzenia/cienki czerwony lub pomarańczowy/ w trzy pinowej wtyczce też ma cały czas nawet na postoju.Jak dla mnie to padł alternator moja rada nie zakładaj żadnych zamienników bo są problemy.
Na ciepłym silniku komputer podaje za bogatą mieszankę na wtryskiwacz (zalewa). Powodem jest najprawdopodobniej czujnik temperatury ( 2 -pinowy) - który podaje błędne dane dla ECU. Czujnik temperatury, który wymieniłeś (1-pinowy) podaje sygnał tylko na tablicę wskaźników. Ten 2-pinowy jest za cięgłem przepustnicy (zwykle koloru niebieskiego) przy kolektorze...
hary26 da radę jeśli posiadasz alternator(hitachi) w dwoma pinami, jeżeli z tyłu alternatora jest okrągła kostka to bez przeróbek nie będzie to działało. Do isuzu montowano trzy alternatory 70A cztero pinowy, 70A dwu pinowy, 100A dwu pinowy. Setka występowała w wersji z klimatyzacją. Jeśli chodzi o te alternatory(nowe) to można je znaleźć i nie za takie...
Ten element, to chyba trzy diody wzbudzenia (jak w maluchu). Trzypinowy? a może czteropinowy? Jeżeli czteropinowy, to można dać trzy diody 1N4005 lub podobne, anodami do uzwojenia, a katody razem do wyjścia na kontrolkę - jakoś tak było w maluchu.
ALTERNATOR HITACHI IG- ignition, zapłon L- charging lamp, lampka ładowania S- battery sense, ładowane akumulatora N- point central, wyjście obrotomierza
S oraz B to stałe plusy: przy mierzeniu żarówką do poszczególnych kabli i do masy - żarówka powinna jasno swiecić i to zawsze. Ten, na którym pojawi się świecenie "po kluczyku" - to IG. A ten od lampki spowoduje lekkie żarzenie żaróweczki którą Kolega sprawdza ORAZ świecenie lampki kontrolnej akumulatora w desce (zegarach). Jako kontrolnej żaróweczki...
Koło rozrusznika masz cztero pinowe złącze, oglądałeś je i przewody w okół niej? Tam idą przewody na sprężarkę i alternator, sprawdź po kolorach które idą na sprężarkę i podaj zasilanie. Zawsze to kawałek instalacji masz wykluczony.
Witam . Jeżeli kontrolka ładowania się nie pali,mogą być trudności ze wzbudzeniem alternatora.Sprawdź przewody przy alternatorze(czy przykładowo przewody nie urwane ),sądzę że może jest to tradycyjny alternator z regulatorem bez COM.Musisz podać ilu pinową ma kostkę zasilającą alternator(oznaczenie pinów),lub podać typ alternatora to dużo wyjaśni.
Jedynie co mnie zastanawiało to kostka zwisająca pod filtrem paliwa, 5 pinowa płaska czerwona. Jak by to była np kostka do EPS, to nie zapali bo przez EPS przechodzi czasem 2x CAN. Kolor wtyczki nie pasuje ale sprawdź. Jak tam ok i wszystkie masy plusy ok, to wygląda mnie to na padnięty CIM.
Kabelek wygląda na D+ alternatora, lampka ładowania się zapala ? Sprawdź czujnik temperatury, ale nie ten widoczny na zdjęciu, tylko z 2 pinową niebieską kostką
Moje spostrzeżenia są takie ze do napraw samochodów w zasadzie oscyloskop o pasmie 1mhz starczy tu nie ma szału ja za dobry kupisz to i tak go nie wykorzystasz. A co do tematu to wydaje mi się że sprawa jest prosta . Alternator w zasadzie na wtyczce 3 pinowej ma +12 sygnał prostokątny -tak jak myślałem- z tym że sygnał bliski zeru wyzwala alternator...
Szanowni koledzy czy może któryś z Was borykał się z brakiem ładowania w tym aucie ? Alternator nowy i nadal brak ładowania, na wyświetlaczu pokazuje 24V po odpaleniu i świeci kontrolka ładowania. Koledzy czy któryś z Was posiada schemat połączenia od kostki 5 pinowej z alternatora, sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, oraz alternator nowy był na sprawdzeniu...
potrzebuje go podłączyć pod starszy motocykl. Pod jaki dokładnie? Ten regulator jest przystosowany do dość nietypowego rozwiązania, gdzie uzwojenie alternatora stanowi także zasilanie dla modułu CDI. Nie nadaje się do innych zastosowań, tym bardziej że regulator używany jest wart ponad 100 zł.
Dokładnie, zwykły regulator od skutera nie pasuje - inne rozwiązanie alternatora. Potrzebujesz oryginalnego regulatora, który jest przeznaczony do uzwojenia alternatora "bezmasowego", gdzie światła są zasilane z akumulatora. Alternatywnie możesz pokombinować z zastosowaniem regulatora od chińczyka który ma światła z akumulatora - j.w. od quada, niektóre...
Brakuje zasilania albo masy. W okolicach rozdzielacza WN masz 2-pinową wtyczkę (czarny + po kluczyku, czerwony stały +), tam potrafi zaśniedzieć. Masy masz na głowicy przy alternatorze.
Robisz od dołu , jak widać mało miejsca. Ale cóż dizle tak mają. Dodano po 1 Tylko jak wyciągniesz to zobacz czy masz wtyczkę 2 czy 4 pinową.
O ile mi wiadomo w "dieslach" sygnał o prędkości obrotowej silnika jest brany właśnie z alternatora, więc brak informacji o obrotach po odłączeniu tej wtyczki wszystko tłumaczy. Nie widziałem jednak takiego przypadku jak twój, muszę więc trochę pozgadywać (i możliwe że nie trafię). Rozumiem że po przekroczeniu tych magicznych 2800 RPM pulsowanie światła...
Wtyczka jest pięcio pinowa lecz przewodów jest cztery DFM - pusty pin S - stałe napięcie 24v i takie jest 15 - +24v po zapłonie i takie jest L - ..........impuls na kontrolkę?...czy tak? W - ........impuls na tachograf?...czy tak? Dla jasności: "W" nie jest do tachografu - bo po co w tachografie sygnał z alternatora. To sygnał sinusoidalny (sprzed...
Najwyrazniej masz problem z BSI lub z informacja z alternatora. Przewod 1087 z alternatora idzie przez PSF1 (BSM) (wejscie zlaczka czarna 2-pinowa, pin 2 - wyjscie zlaczka szara 16-pinowa, pin 2) do BSI na pin 11 zlaczki czarnej 40-pinowej. Sprawdz, czy dochodzi tam napiecie z alternatora (i czy z niego w ogole wychodzi, bo moze to regulator altka szwankuje).
Z pewnością ma śrubę M8 lub podobną. Z niej idzie ok +13,5V i ładuje akumulator. Biegun ujemny jest na obudowie. Dodatkowo alternator potrzebuje tzw. napięcia wzbudzenia. Zazwyczaj robi się to tak, że styk wzbudzenia podpina się przez żarówkę powiedzmy 5W 12V do dodatniej klemy akumulatora. Gdy alternator się wzbudzi i zacznie ładować wtedy ta żarówka...
Założyliśmy wspomaganie od Corsy B, działa bardzo dobrze, jedynym utrudnieniem był sygnał obrotomierza Można go pobrać z zacisku W alternatora, wspomaganie załączane impulsami masy.
Witam. Mam problem z moim Focusem 1,8 TDCI z 2002. Parę dni temu podczas jazdy zagotował mi się akumulator (3 letni Bosh 70Ah 640mA). Wiadomo do mechanika i zmierzyliśmy napięcie ładowania - 15,3. Wymieniliśmy regulator napięcia i łożyska (przy okazji) w alternatorze, nowy akumulator i dalej to samo - 15,3 V. No to nowy alternator no i niestety dalej...
Po odłączeniu 4-pinowej kostki od alternatora. Oznacza że to wina alternatora ponieważ gdy nie jest obciążony świst znika. Napisz co było robione przy alternatorze. Czy były wymieniane łożyska.
Dzięki za odpowiedź. Czyli, od w169 nie podejdzie? Szukać od w168 Diesla tylko zwykły ? Z tym że ja mam dwu pinową kostkę.
Witam! Po wymianie alternatora (oryg. Volvo) na nowy (tańszy zamiennik Mitsubishi) ładowanie jest ok. (28,5 V) ale komputer pokładowy na desce wyświetla komunikat braku ładowania i sygnalizuje to brzęczkiem. Oryg alternator jak i nowy posiadają takie same złącza 5 pinowe. Z tego co usłyszałem podczas zakupu nowego alternatora sprzedawca powiedział że...
Witam mierzyłem i prądniczka działa, tylko że przy zegarze są cztery kable, jak zapale traktor to wskazówka podnosi się i opada, im większe obroty tym częściej podnosi się wskazówka, a jeden kabel jest podciągnięty w okolice alternatora ale nigdzie nie podłączony i nie wiem czy ma być gdzieś podłączony
Czy ktoś z szanownych forumowiczów wie co powinno sie pojawiać na 4-pinowej wtyczce od alternatora? Jeden napewno to B+ drugi to pewnie obrotomierz ale pozostale 2? Jak w tym przypadku jest zorganizowane wzbudzenie i sterowanie kontrolkami ładowania i ((!)) ? Jak rozwiązac wzbudzenie i sterowanie grzaniem świec przy zastosowaniu innego alternatora?...
Jedno pinowy jest sterowany cyfrowo. Dwupinowy tradycyjnie. Ładowac beda oba. Gorzej z kontrolką. Mercedes??
elektryk naprawiając alternator zamienił w nim połączenia do tej dwu pinowej wtyczce jakoś do tego doszlim
Nie wiem jak micra ale kangoo podnosi obroty po włączeniu nawiewu Wtyczka alternatora jest dwu pinowa ?
Witam, po wymianie rozrusznika nagle zginęło ładowanie, była ściągnięta klema minusowa chcąc wyłączyć i włączyć przełącznikiem. Przekaźnik za akumulatorami nie działa. Co robić, bo słyszałem że trzeba właśnie wyłączyć i włączyć jak ma ADR. I jeszcze od czego są przewody w kostce pięcio-pinowej do alternatora Sito czarny Żółto czerwony Biało czarny Czerwony...
Cos gdzies rozlaczyles. Sprawdz +12V na wzbudzeniu alternatora po zaplonie. Przychodzi z BSI przez BSM (wchodzi na BSM na pin 2 kostki szarej 16-pinowej i wychodzi z pinu 2 czarnej kostki 2-pinowej aby wejsc na pin 1 altka).
Tak zrobie, może poprawi się ładowanie. A ten przewód w kostce 2 pinowej może być przyczyną tak niskiego ładowania, podłączyć go do skrzynki bezpieczników?
KOSTKA OD REGULATORA JEST 6 PINOWA WIEC TE ODPADAJĄ
czy jak przetne kabel idący do 4 pinowej kostce alternator będzie ładowal stałym prądem ? I który kabel przeciąć KOlego jak przetniesz to albo nie będzie w ogóle ładowania albo wywali ci w kosmos 18V i popali. Znajdź usterkę .!!!!
Na jednym z pinie wtyczki 3-pinowej powinno być napięcie ( sprawdź czy jest), z tego co pamiętam styk na regulatorze oznaczony jako I
Witam Odepnij Kolego cztero pinową wtyczkę od separatora. Tam również jest grzałka. Pozdrawiam
A do klemy "minusowej" dochodzi gruby przewód oraz wtyczka dwu-pinowa z dwoma cienkimi przewodami. To odepnij - wtyczka dwa piny.
To mogła być instalacja 4 pinowa przerobiona na 2 pinową w przeszłości - tak mi się wydaje. W starym alternatorze: 2 "cienkie" kable wychodziły z alternatora: i były sprzężone z tym układem 4 pinowym. Mechanik mi mówił wcześniej, że 2 kable wogóle nie były do niczego podpięte. w nowym alternatorze: jest gniazdo na te 2 kable - ale jako, że mechanik...
Witam Szanownych kolegów . Trafił do mnie Berlingo 2005 rok 1.9 diesel na zwykłej pompie bez abs i bez klimatyzacji . Usterka polega na tym że brak jest świateł mijania - nie zapala się kontrolka ani światła , drogowe również nie działają bo nie widzi włączenia mijania . Jak rusze manetką to można mrugnąć długimi . Dodatkowo nie działają wycieraczki...
https://obrazki.elektroda.pl/6512674900_... Koledzy, mógłby mi ktoś powiedzieć czy można to jakoś uruchomić. Może ktoś z was zajmuje się tego typu elektroniką. https://obrazki.elektroda.pl/6137880200_... Z lewej strony wtyk idzie bezpośrednio pod dwa transformatory toroidalne, z prawej dolna kostka jest podlaczona...
najczesciej to czujnik obrotów walu korbowego--zasniedziala wtyczka z prawej strony silnika nad alternatorem, jezeli to x12sz a jezeli to c12nz to czujnik hala w aparacie zaplonowym. mozesz wymrugac bledy, jezeli to gniazdo 10 pinowe to zloncz spinaczem a-b,jezeli to 16 pinowe to wieczorem spojrze na schemat i zobacze gdzie mase podac.
Drodzy koledzy. Wydaje się że o tych alternatorach i obwodach ładowania napisano już wszystko. Otóż nie. Jest jeszcze jeden mały szczegół, który u mnie (też posiadam astrę z isuzu) okazał się być kluczowy. Nikt o tym jeszcze nie pisał, co dla mnie jest zaskakujące. Objawy miałem podobne jak kolega Ginat:altek wzbudzał się po osiągnięciu około 3000 obr...
W 1.9d masz opcję tylko z alternatora uzyskać obroty. Wyjście W w 2-pinowej wtyczce.
Witam W Audi A6 C5 1.8T 2000r po uruchomieniu silnika świeci się kontrolka ładowania. Alternator był sprawdzony na stole probierczym oraz był wzbudzany na samochodzie poprzez żarówkę 5W. Napięcie wzbudzenia jest niskie i wynosi 1.5V. Na chwilę obecną udało mi się sprawdzić ciągłość przewodu między czarną wtyczką 8 pinową znajdującą się w podszybiu za...
W związku z kolejna awarią pompy paliwowej (upalone konektory itp, wlutowane kable i kleje). Coś to chyba źle naprawiasz . :cry: Nie wrócił do mnie żaden pojazd po wymianie pompy paliwa na NOWĄ i wtyczki na NOWĄ . :D A już tym bardziej NIE UWIERZĘ że ci upaliło przewody przylutowane bezpośrednio do złącza w pompie :?: :!: W poliftowych przeszli na...
Hank - możesz się ustosunkować do tego: 1-brąz - masa 2-zielony: temperatura silnika 3-niebiesko-czarny : poziom paliwa 4-niebiesko-zielony: kontrolka rezerwy 5-brązowo-czarny: poziom oleju 6-czarno-czerwono-fioletowy: zasilanie wskaźników (po stacyjce) 7-biały: kontrolka świateł drogowych 8-różowo-czerwony: zasilanie wskaźników (po stacyjce) 9-niebieski:...
Witam. Chciałbym podłączyć zasilanie do świateł dziennych i na pewnym forum ktoś pisał że można podłączyć się do przewodu d+ na alternatorze, na moim od Seata Cordoby jest taka kostka z dwoma przewodami (niebieska i brązowa) tylko nie wiem do którego można. Dodano po 3 Kostka 2 pinowa
Minął rok:) Świece były sprawne ale podgrzewacz nie załączał się. Podobnie grzanie przedniej szyby... Komputer pokazywał jakiś błąd. Ktoś mi podpowiedział, że on pokazuje się jak komputer źle rozpoznaje alternator. Alternator niby ładował ponad 14V więc nie śpieszyłem się z gmyraniem przy nim. Niedawno urwało mi się sprzęgło alternatora i kupiłem cały...
Koło elektromagnesu rozrusznika jest kostka 4 pinowa, warto tam zerknąć, czy kable D+ i DF idące do alternatora się nie utytłały
Wytopiony na aku pierwszy bezpiecznik metalowa blaszka z czarnym grubym kablem. Bądź jak na wyłączonym silniku a włączonym zapłonie nie świeci kontrolka ładowania to kable w okolicy rozrusznika 2 cienkie we wtyczce 2 pinowej zgnily. Masz na myśli ten bezpiecznik, który nad akumulatorem? Sprawdzone i jest OK, przeczyściłem, nic nie jest stopione. Jak...
Aku zmienione ze sprawnego jeżdżącego samochodu. Masa pod aku też odświeżona. Dziś kable idą w obroty. Muszę znaleźć jakiś schemat, żeby namierzyć kable z 3-pinowej wtyczki alternatora.
Czy to jest alternator taki jak w Fordzie? Wtyczka do alternatora 3-pinowa?
Witam, Alternator nie ma polaczenia z licznikiem. Info o wlaczeniu kontrolki przychodzi do licznika po CAN-ie. Jedno, co mozesz sprawzdic, to napiecie na pinie 1 wtyku 2-pinowego na alternatorze. Jesli rozni sie od napiecia aku, to normalne, ze kontrolka swieci - alternator jest uszkodzony. Jesli nie - problem jest w BSI. Pozdrawiam, Georges
Podpinasz L kontrolka. Masz na regulatorze Na regulatorze jest tylko i wyłącznie wtyk B+ i nic więcej, żadnych "L" tam nie ma. W renówce w której był zamontowany B+ był podłączony do akumulatora tak jak w każdym alternatorze a wzbudzanie jego to któryś z środkowych pinów z tego gniazda 4 pinowego lecz nie pamiętam który. Jest może jakiś sposób by to...
POwiem tak mam w matizie 150A, właśnie z x5 ale żeby ładował potrzebuje tylko wzbudzenia żarówką i ładnie trzyma 14,4v. Więc nie wiem co w E39 miało by zaniżac napięcie ładowania. Pytanie masz 3 pinową czy 2 pinową kostke? Zaciski 15 i 61e czyli kontrolka.
kolego jeśli do altka idzie kostka 3-pinowa to altek ma sterowanie z EDC więc na początek sprawdz przewód do edc jeżeli jest pozdr Owszem w nowych fordach alternator z 3 pinową kostką ma sterowanie z komputera ale nie w starym Mondeo MK1 z 96 roku.
Dokładnie to mam taki: https://www.google.com/search?q=1478608&... Tą fotkę z innego tematu zapożyczyłem. https://as-pl.com/pl/p/A9011#gallery-5 Gdzieś widziałem że można podłączyć żarówkę żeby działała jak kontrolka ładowania. Tylko...
Tak, to ten nad półosią. Rozebrałem wszystko jeszcze raz i mam alternator na wierzchu. Poszukam jakiegoś magika w okolicy, żeby sam wszystko sprawdził i dobrał listwę prostowniczą jak będzie potrzebna. Dziwię się, że wszystko jest ok do momentu aż silnikiem trzeba trochę pokręcić, żeby dostał paliwo. Tak jakby przy dłuższym kręceniu dostawał w dupę...
sprawdz przewody do altka na 3 pinowej wtyczce o ile pamietam powinno byc 15, wzbudzenie i kontrola z ecu czyli 5 V ponadto sprawdz pobór pradu amperomierzem
Bo zapewne skuter fabrycznie ma instalację ze światłami z akumulatora. W Zippach takie rozwiązanie było stosowane od dawna w wielu modelach. Teraz jest założony stator na instalację ze światłami zasilanymi z alternatora (silnika) i to nie działa z regulatorem „dwufazowym” powodując obciążenie statora. Należy kupić właściwy stator, biorąc...
To jest regulator napięcia od Yamahy DT 50 i jego bliźniaczych MBK i Malaguti. Regulator posiada tylko ogranicznik napięcia na światła, dwa piny od świateł (pierwszy - alternator, drugi - żarówki) i dwa piny od masy. W sumie podłączenie podobne jak kostki 3-pinowej Ducati Energia stosowanych w pozostałych AM6 np. Apriliach RS 50. Jacek sam nie wie co...
Witam. Alternatory z focusa z 3 pinową kostką są sterowane przez komputer i bez sygnału z tego sterownika nie będą działały.
Pozwolę sobie podzielić się moimi pomysłami, które kiedyś zrealizowałem w podobnym projekcie robionym na zlecenie znajomego. Była to przyczepa, a nie camper ale wychodzi podobnie. Zdecydowałem się na instalację w całości 12V, jedynie 2 gniazda były zasilane z przetwornicy 12/230V. Źródłem energii były 2 akumulatory AGM 12V 180Ah, ładowane z alternatora...
Nie mam pojęcia jaki to alternator cabstar z podwójną kabiną i dojście jest tylko od strony lewego przedniego koła (masakra). Do alternatora wchodzą dwie wtyczki wyglądają na dwu pinowe ale w każdej jest tylko po jednym kabelku. Wychodzi że jedna wtyczka to wzbudzenie i kontrolka ładowania (reszta zapala się chyba dla tego bo mają pewnie wspólną masę)....
Nad rozrusznikiem powinno być złącze 2 pinowe.Może tam urwał się przewód(niebieski bodajże)
Witam, mam problem z ładowaniem w Oplu Vectra A 1.7 td isuzu, , Po odpaleniu świeci się kontrolka , ładowania, gaśnie po prze gazowaniu, napięcie delikatnie rośnie ale ładowania nie ma bo miernik pokazuje 12,5V. Przy alternatorze zmierzyłem napięcie, też to samo 12,5V. NA kostce 4 pinowej przy alternatorze: Zaciski: Ref 12,5V +D 6,5V 30 12,5V Może ktoś...
Witam . Ilu pinowa jest na wtyczka i jakie mają oznaczenie pinów alternatora,czy identyczne co w starym alternatorze.Często regulatory podróby nie współpracują z instalacją samochodu.Może być problem z instalacją.
Ten licznik nie jest CAN-owski, oznaczenia dla T4 są trochę inne niż w przypadku np golfa IV oraz passata b5. Pin 11 niebieskiej wtyczki licznika dostaje sygnał z pinu nr 2 68-pinowej wtyczki ecu. Pisałem porady dla Ciebie na innym forum, ale kiedy napisałeś że przekodowanie nie poprawiło sprawy to tak na szybko nie wiem co Ci poradzić, gdyż szukanie...
Odłączasz od ujemnej klemy małą dwu pinową wtyczkę i masz normalne ładowanie 14,4V przy okazji wyłączy Ci się start/stop (taki bonus) Jak podłącze to wszystko wróci do normy czy będą jakies błędy? I czy jak odlaczr I będzie 14.4 to nie przeładuje mi agma? To wtedy akumulator sam będzie decydować jaki prad ma przyjmować czy alternator na chama będzie...
Nie rozumiem po co ci to. Moduł EHR zasilany jest z elektroniki konsoli albo z modułu datatronic (zależnie od wersji skrzyni). Na module potrzebne jest napięcie referencyjne 10 V do zasilania czujników draftu (bolców cięgien) i napięcie z alternatora (praca silnika). Nie wiem po co chcesz podłączać napięcie z akumulatora. Oryginalnie jak by to napięcie...
2. rozpinając kostkę 2 pinową od alternatora Przebita/ zwarta dioda główna + w alternatorze
Witam zwracam się prośbą o poradę odnośnie alternatora w BMW e32 3.0 , Mianowicie usterka wygląda następująco , zaczęła się świecić na stałe kontrolka ładowania brak wzbudzenia alternatora , alternator sprawdzany na stole u elektryka od alternatorów na stole prawidłowo ładuje lekko ponad 14v ładnie się odrazu wzbudza i wszystko gra .W Samochodzie czasem...
Witam. Mam problem z Chevroletem Captiva 2011 rok 2.0 vcdi 150km. Mianowicie auto straciło ładowanie. Kontrolka się zapaliła sprawdziłem multimetrem 10.5v na odpalonym silniku. Stwierdziłem że nie będę naprawiał tylko kupię używany. Złożyłem wszystko do kupy naładowałem akumulator odpalam i wciąż nie ma ładowania. Kontrolka od ładowania świeci się tylko...
Diody mierzyłem multimetrem (odkręcona płytka od uzwojeń) przejście w jedną stronę na 590ohm. Szczotki i komutator są jak nowe. Żeby sprawdzić ten alternator ma on złącze 3 pinowe i B+. wystarczy podać przez kontrolkę +12V? Czy jeśli podam mu mu napięcie to powinienem czuć jakiś opór na wirniku?
Problem rozwiązany-przerwa przewodu alternator-rozrusznik[4-pinowa kostka przy alternatorze. TEMAT uważam za zamknięty.
Na licznik w ogole nie idzie. Licznik dostaje polecenia zapalenia kontrolki po multipleksie (VAN). Alternatorem steruje BSI (pin 17, zolte zlacze na BSI). Sygnal idzie na skrzynke bezpiecznikow w komorze silnika (pin 2, szare 16 pinowe zlacze) przewodem nr 1087. Po drodze przechodzi przez okragle zlacze 36 pinowe czarne za skrzynka bezpiecznikow w kabinie,...
Typowo samochodowy przekaźnik z podwójnym zestawem styków ciężko będzie znaleźć. Podaj co to za auto i jaki alternator tam jest. Już zamówiłem sobie dwa standardowe przekaźniki 5 pinowe. U mnie pobór prądu będzie max. 5A więc nie boli mnie, że zacznie się już po włączeniu zapłonu 😉. Auto jest nowe (2020)
Może ta rozpiska podejdzie Tobie lepiej, przy okazji oznaczone piny. Miałem to przed nosem, ale tego maleńkim drukiem nie zauważyłem w nocy ha ha! Ta rozpiska pasuje do mego sterownika Bortnetz. https://obrazki.elektroda.pl/1290603100_... Czyli który wtyk piny Bortnetz bo z tego wychodzi że wtyk gniazdo G pin 7 Bramka Can Bus Low i...
do alternatora masz 3 pinowa wtyczke?
Wszystkie sygnały w kostce od alternatora są? Ilu pinowa jest kostka? Jakie jest napięcie jak zgaśnie kontrolka?
Alternator musi być jak oryginalny a nie jakiś dopasowany. Sygnał na obrotomierz jest pobierany bezposrednio z alternatora dodatkowym stykiem/ wtyczka trzy pinowa/. Inaczej nie będzie działać obrotomierz. W Isuzu nie ma lipy. Pozdrawiam Janplus
kolego sprawdź czy nie puścił simering z pompy i czy nie zalało olejem alternatora
Moje pytanie jest takie: wymieniłem motor w mondeo mk1 z tym że na motor z mk2 no że osprzęt jest troszeczkę inny to nic. Założyłem alternator ale w nim jest złącze 3 pinowe a dotychczas w poprzednim silniku alternator miał kabel do akumlatora i kabelek do konrtolki. Me pytanie czy bez problemu podłączę alternator do dotychczasowej instalacji elektrycznej...
Sprawdź 2-pinowe złącze w okolicy rozdzielacza zapłonu czy np nie zaśniedziałe i przewody masowe na głowicy nad alternatorem. Przejrzyj też wszystko czy jakiś zwierzak nic nie pogryzł.
Znaczy się, wiem na pewno, iż w tym rg jest zwykła prądnica, alternatora nie ma ;) .
Witam Wymieniłem ostatnio alternator w swojej 206 2001r MUX. Żeby do niego dotrzeć trzeba było zdemontować sporo elementów, w tym odczepić kabel od sondy lambda, bo nie pozwalał na zdjęcie osłony termicznej kolektora. Nowy alternator działa prawidłowo, ale po podpięciu sondy zaczął się palić check engine i wyskakiwal błąd P0135. Sonde wymienilem na...
Witam autko jak w temacie w alternatorze padło ładowanie ale kontrolka gasła normalnie . Zakupiłem alternator po tzw. kompleksowej regeneracji po zamontowaniu jest ładowanie 13,8-14,0 v jednak kontrolka ładowania nie gaśnie ,na alternatorze kostka 3 pinowa ,na pierwszym pinie 12 v czyli ok . Co może być przyczyną za pomoc dzięki z góry .
wzbudzenie alternatora (taka mała kostka 2 pinowa na dole chłodnicy)
https://obrazki.elektroda.pl/1160004800_... czyli "C" - ten gruby styk na klucz "13" podłączam wg schematu do grubego kabla ORANGE. Czarny czyli minus podłączam do styku "E" - również jakimś kluczem "10". Ale nie wiem co z resztą. Co z wtyczką 2 pinową oraz co z konektorem?
Tam pevno jest alternator valeo/ denso- 2 pinowa wtyczka - kontrolka/ obroty.
wejscie pinowe pinowe złącza pinowe pinowe złączyć
sprzedam sieć moduł zasilający bosch gniazdka angielskie
Instrukcja obsługi Privileg Superstar Electronic 3000 Śruba w pompie wtryskowej Land Rover Freelander 1999